wzmak samochód

Znaleziono około 804 wyników dla: wzmak samochód
  • Wzglednie tani i spokojny zestaw sub+wzmak ok 500zl

    Witam. Na wstępie wspomnę, że przeczytałem masę także podobnych topiców, jednak wchodzą nowe modele i zmieniają się ceny wiec proszę Kolegów o pomoc w dobraniu zestawu. Całość ma pracować w Passacie B4 sedan , radio tymczasowo Kenwood z serii bodajże 4041 z USB itp. < ma w sobie podstawowe...

    CarAudio Co kupić?   27 Mar 2009 21:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1516
  • Pytanie odnośnie wymiany głośników w samochodzie

    Witam Zarejestrowałem się na Elektrodzie by szukać odpowiedzi na moje pytanie, wiec proszę o pomoc. W aucie - BMW e46 ze standardowym radiem Business CD, standardowym wzmacniaczem z crossoverami Alpine i zestawem głośników Harman Kardon zaczęły po kolei sypać się głośniki. Głośniki przód: Wysoki:...

    CarAudio   26 Lut 2011 10:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1668
  • jak wybrać wzmacniacz do samochodu

    nie wiem kto ci powieział o tych bezpiecznikach ale był wilekim fantasą oczywiście wystąpią wyże napięcia przy bardzo niskim basie ale wielkosc bezpiecznika nie powinna być głównym kryterium wyboru wzmaka :) oczywiscie wzmak 4Ω moc to sobie sam wybierzesz tylko pamietaj ze porządny wzmak bedzie...

    Radia Samochodowe Serwis   11 Sty 2005 20:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 708
  • Mocne grzanie się wzmacniacza w samochodzie

    Mam w oplu wzmak WRCX72 i jak dam na 50 prcent głośności to wzmak grzeje się niesamowicie i trzeszczy sztrzala. Jeden sewis mi go robił bo wogóle wzmak nie działał, ale głośniki się nie spaliły, naprawa to koszt 320zl. Teraz jak nie dam basu to się nie grzeje, albo jak otworzę tylną klapę to też nie...

    CarAudio   29 Cze 2008 16:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1019
  • Audio w samochodzie, projekt prosze o poprawki, sugestie...

    Witam serdecznie posiadam samochód Renault Clio II. Zacząłem już realizować mój plan odnośnie car audio. Więc tak napisze spis elementów jakie będę instalować w aucie, a ktore już mam, (mam juz radio i przednie głośniki): * Radio samochodowe: Pioneer DEH-P 4800MP - Już je kupiłem, * Głóśniki na...

    CarAudio   17 Wrz 2006 17:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1255
  • Kto doradzi co kupic ?? sub+wzmak......... 4 glosniki+wzmak

    Mam taki problemik chce zainwestowac troche w muzyczke w samochodzie tylko sie zatanawiam czy taka kompozycja jest dobra *4 glosniczki jak ponizej i wzmacniacz do tego:) Lanzary z tego co mi wiadomo maja troszke slabe cewki ale czy az tak slabe zeby nie wytrzymac takiego wzmaka;/ ----------------------------...

    CarAudio   22 Wrz 2006 20:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1461
  • Wzmak do lanzara12 + przod - 4 kanalowy czy dwa 2 kanalowe

    Witam! Szukalem, szukalem, przegladalem fora, allegro, sklepy w poszukiwaniu wzmaciancza 4 kanalowego do mojego przyszlego systemu ;) Zamierzam kupic sub w skrzyni lanzar max12 + 2 glosniki na przod, jeszcze nie zdecydowalem jakie, poki co mam jakies srednie soniacze. I teraz pytanie - czy wzmacniacz...

    CarAudio   25 Maj 2007 18:42 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1542
  • SUB jaki? + wzmak .. cco wybrać...

    Witam! pewnie była już masa takich tematów... ale chciałbym coś wybrać z głośników basowych do samochodu. wchodzą tylko w role 30 i 38 cm... bez skrzyni ponieważ zdlonlości manualnych mi nie brakuje :] jedynie co bym prosił i wymiary :] i jakiś wzmak pod taki głośnik.. wcześniej miałem boston rally series...

    RTV Co kupić?   15 Sie 2007 12:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 570
  • jak usunąć szumy gdy mam podłaczony wzmak i discman w sam.

    witam mam taki problem. mam podłączony wzmacniacz w samochodzie i discman.Discman podłaczony jest przez specjalny zasilacz samochodowy kótry zmniejsza mi napiecie na 4,5 volta (taki bajer kótry mozna było kupic na allegro,wejscie ma na zapalnicznke) no ale gdy mam cicho albo nawet słucham muzyki to...

    Radia Samochodowe Serwis   07 Kwi 2005 19:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1269
  • Filtr aktywny dolnoprzepustowy do samochodu

    irek2 jest tu autorytetemm i wedlug mnie nie obrazil Cie. Wskazal Ci tylko bledy w Twoich zalozeniach. Chyba to dobrze, bo dzieki temu się nauczysz. Odciecie 40-50 Hz jak na samochod to troche nisko. Jaki masz do tego sub? Po co taka duza stromosc? Najlepiej to napisz, bo jesli sa jeszcze jakies...

    Projektowanie Układów   03 Lip 2005 20:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3613
  • Wzmacniacz 70W do samochodu

    Witam.zrobiłem ten układ 1562 i jest to wzmak,pracujący w klasie H.Polega to natym,że do pewnej mocy układ pracuje w klasie AB a potem dostaje kopa z dodatkowych elektrolitów i moc wzrasta.Udało mi się uzyskać 40W sinus na 4 ohm i to co piszą w danych to bzdura.Może być użyty do auta jako wzmak do suba...

    Audio Serwis   22 Cze 2006 23:34 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1581
  • Jaki jest zapas mocy w samochodzie? [lanos]

    mam aku 70ah i taki sam alternator i przy sluchaniu na max uszkodzilem alternator a mam naa dodatek do tego kondensator dietz 1F oczywiscie to sie tyczy tylko nocy kiedy sluchalem na max i na wlaczonych swiatlach alternator poprostu nie wyrabial a wzmak za duzo ciagnal w dzien nie masz sie czego bac...

    Samochody Archiwum   17 Lip 2005 15:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1467
  • audi gamma cc i wzmak

    chce wyciagnac nieco glebi z dzwieku w moim samochodzie poprzez dolozenie tuby basowej albo suba tylko, ze problem jest bo w samochodzie mam oryginalne radio gamma cc a ze jest szeroka wiec chce aby zostala taka jak jest, w jaki sposob zatem podlaczyc pod to wzmaczniacz i tube/suba ? o wypowiedzi bym...

    CarAudio   06 Wrz 2005 15:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 759
  • Bass reflex a band pass. Czym się różnią? Która jest lepsza do samochodu?

    nie mam glosnika. poprostu chce kupic gotowa skrzynie tylko nie wiem jakiego typu zeby dobrze dawalo. kolega ma taki zestaw w aucie i wymiata konkretnie (wzmak toxic i skrzynia za plexa) w zalaczniku fotka jego zestawu ja myslalem zeby kupic wzmak car powera 4 kanalowy bo ma 2x200 RMSu albo magnata...

    CarAudio   13 Maj 2006 21:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4242
  • Subwoofer w samochodzie - buczenie

    Przyczyn może być kilka, m. in. : - alternator do przeglądu(szczotki, łożyska, regulator, przy okazji diody) - źle położona instalacja - słabej jakości kable sygnałowe - słabej jakości wzmak Podaj jaki masz sprzęt, jak masz położoną instalacje, nie tylko do wzmaka, ale też do radia. Bo jeśli radio...

    CarAudio   12 Lis 2007 22:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2382
  • Podłżczenie wzmaka i subwoofera w samochodzie i nie tylko

    dam tylko przyklad tego ile daja dobre przewody zasilania.. ja mam wzmak hpb 1502 i kable zasilajace 33mm2.. nie mam najmniejszego problemu z zasilaniem.. kuzyn ma wzmak GTO 2000.. kable 10mm2 .. po jakims czasie uznal ze jednak bez kondzia nie daje rady i zalozyl.. ja za kable dalem ok 150zl on <50zl...

    CarAudio   09 Lut 2008 12:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1142
  • prosze o ulozenie systemu w samochodzie audi a4 2001 rok

    Na bank da sie wcisnac 16 na przod, byl post na elektrodzie, ktos wlasnie w a4 dokladnie pokazywal jak sie 16 wciska:) Moja propozycja: radio: Alpine 9812 przod: PowerBass ES-6C wzmak na przod: μ-Dimension μ-Glow 2075v.2 sub: Powerbass M-12 w skrzyni closed wzmak na sub: Hifonics...

    CarAudio   25 Mar 2008 11:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1516
  • Jaki wzmak pod 2 x DLS R6A ?(500-800zł)

    Chyba raczej jeszcze nie siedziałeś w samochodzie dłużej niż 10 minut w którym jest podawana moc na głośniki rzędu 280 Wat (zakładając dynamikę głośników około 90 dB W/m). Wstępnie (bez pomiarów) to jest natężenie dźwięku w samochodzie powyżej 120 dB czyli progu uznawanego powszechnie za szkodliwy dla...

    CarAudio   16 Cze 2009 11:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1613
  • JAKI WZMAK ???

    Zrobiłem skrzynie dla 2-ch takich - A-Tex SoundSPW 2810 (10"). Obudowa zamknieta, koło 74l. załaczyłem to w fordzie escort combi pod wieże 2 x 80 (rms) to w samochodzie sie wszystko trzęsło, a bas było słychać w oddalonym o 50 m sklepie. i zastanawiam sie jaki do tego dać wzmak, oczywiście za możliwie...

    Technika Sceniczna i Studyjna   04 Lip 2005 13:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 804
  • Sub + wzmak Blaupunkta - warto ??

    taka opcja jest dobra dla osoby ktora: 1. Nie maja ochoty bawic sie w kompletowanie sprzętu (czy glosnik bedzie pasowal do skrzynim, czy wzmak bedzie odpowiedni dla glosnika itd.) 2. Nie ma duzego samochodu - ten zestawik napewno zagra dobrze. 3. Nie jest dla nich najwazniejsze by było ich slychac...

    CarAudio   18 Wrz 2006 15:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1131
  • super wzmak ,,z przetwornicą napięcia na wyjściu"czy to

    witam!aby osiągnąć dużą moc wzmacniacza w samochodzie to trzeba by było zastosować wzmacniacz z przetwornicą i na większe napięcie niż 12v musiał by on być, lub głośnik o bardzo małej impedancji np; 1 ohm.przy 1 ohm można by było na wyjściu uzyskać ok 100W.ale poco głośnik 1ohm, jak można dać...

    Projektowanie Układów   01 Maj 2007 20:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1434
  • Jak podlaczyc wzmak do radia Pioneer DEH-P5700MP

    juz po klopocie okazalo sie ze poszedl bezpiecznik w samochodzie 10A - swoja droga nadal nie wiem dlaczego okazalo sie takze ze wszystko dobrze podlaczylem i zestaw gra rewelacyjnie (skrzynia Soling + wzmak Boss Ba-2200) dziekuje za pomoc proponuje zamknac temat

    CarAudio   29 Kwi 2007 17:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3341
  • Jak ominąć stabilizator zeby podłączyc wzmak sieciowy do 12V

    tak jak napisałem, za tranformatorem jest 12V AC i potem stabilizator. Jak przed stabilizatorem podpiąłem 12V DC to tylko lampka kontrolna sie świeciła, a jak podpiąłem 12V AC to grał. A w samochodzie jest 12V DC a zeby wzmak grał potrzeba mi z tego DC zrobic AC ;)

    Projektowanie Układów   07 Wrz 2008 20:57 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 4183
  • skrzynka-przebudować,zrobić od nowa? wzmak i nawrócenie

    Witam Zadałem jedno pytanie na tym zacnym forum ,jednak odpowiedz mobilizowała do jego dalszego przeszukiwania.. ..siedząc 3 dni i czytając ,zdałem sobie sprawe iż błądze i postanowiłem to zmienić. Muzyka:Hip-Hop,Disco-Polo,po... rock,muzyka klubowa,aktualne hity Samochód: BMW e39 sedan Wiadomo...

    CarAudio Co kupić?   29 Kwi 2010 18:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1299
  • Głośniki 2 drożne i wzmak do około 800 - 900 zl

    witam Poszukuje głośników 2 drożnych 165 mm do około 400 zl ( jak coś się trafi dobrego to do 500 zl) W tym przedziale zauważyłem iż dużo osób chwali Helixy Dark Blu ( około 250 zł ) ale chciałem coś troszke lepszego w podanym przedziale cenowym , i tu robi się problem ponieważ niespotkałem na różnych...

    CarAudio Co kupić?   07 Cze 2010 14:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2134
  • Re Audio Se 12D4 + wzmak ok 800 wat i wymiana zasilania w astra f 97r

    Witam! W najbliższym czasie planuje kupić sobie suba Re Audio Se 12D4 i do niego jakiś monoblok dający przy 2 ohm jakieś 700 - 800 wat.Samochód to Opel astra f 97r.Siedzi w nim akumulator Banner 47ah i 390A, a alternator bosch 70A.Z tego co sam wnioskuje to będzie dużo za mało prądu żeby zasilić wzmacniacz...

    CarAudio   23 Kwi 2011 12:22 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2449
  • Wzmacniacz samochodowy 200W - Witam, wzmak chyba na suba, czy mozna do norm gło.

    glosniki wygladaja tak samo tyle ze mam wieksze podlogowe oba 100 watow A moje pytanie to to czy wzmacniacz typowo do samochodu do subwoofera mozna uzyc do nie subwoofera a glosnikow typu te kolumny, zeby kazdy dzwiek byl dostarczny do tych glosnikow a nie ze wszystko zrobie a okaze sie ze...

    Połączenia urządzeń   17 Mar 2017 23:50 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 726
  • Ktory konfig lepszy ? Tabi wzmak czy tadio 4 x 100w

    Czyli 4 x 100 (realnie 40w x 4) raczej szalu nie robi ? Bo ten wzmaczniacz to 55w ma x2 pewnie tez realnie 80% tego odda bez znieksztalcen , ale podlaczenie kablami wzmacniacza kosztuje 150 - kable bezpiecznik i miejsce w samochodzie , ale juz beda kable na przylosc puszczone. A tam tylko wpinam radio...

    CarAudio Co kupić?   14 Cze 2017 06:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 816
  • Co sądzicie o sprzęcie DIORY? wzmak+korektor+Cd+kolumny

    DIORA jeżeli chodzi o sprzęt AUDIO miała naprawdę nizłej klasy.Mam tu na myśli jakość pod względem technicznym.Niestety jednak sprzęt ten bardzo zawodny-szczególnie w ostatnich kilku latach przed upadłością firmy.Myślę że gdyby zastosować w nim elementy wysokiej i niezawodnej klasy sprzęt ten biłby na...

    Audio Serwis   17 Cze 2003 00:54 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 5889
  • Wzmak do bryki na TDA 7375

    Układ TDA1562Q rzeczywiście jest dość ciekawym rozwiązaniem wzmacniacza mocy do samochodu. Stopień wyjściowy pracuje w klasie H w konfiguracji mostkowej, dzięki czemu można z niego wycisnąć do 45W przy THD+N<=1%, Rl=4 ohm (do 70W przy THD+N<=10%, Rl=4ohm). Oczywiście wzmacniacz TDA1562Q z wiadomych...

    Projektowanie Układów   17 Mar 2005 22:45 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7489
  • CD-ROM od kompa + Zasilacz od kompa + wzmak + glosniki !!!!!

    Tak, może być zasilacz od starego kompa, jeśli od nowego to trzeba zewrzeć przewody. Temat identyczny jak CD w samochodzie, różni się tylko tym że zamiast z akumulatora układ jest zasilny z zasilacza. Można włączać obojętnie jak, byle by dostarczyć +5 +12 ;) Zamykam temat, ponieważ za chwilę pojawi...

    Komputery Hardware   22 Paź 2003 17:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1129
  • Zasilacz do kompa 300W=wzmak(jaki??)

    Z zasilacza komputerowego można wykorzystać tylko trafo a zasilacz trzeba zrobić od początku. Trafo to na wyjściu 5 V ma 2 x 3 zw a pierwotne 40 zw tzn 2 x 20 zw. Wysterowanie z 12 V, ( 14 V w samochodzie ), uzwojeń 2 x 3 zw z np. SG3525 f = 60 kHz przez tranzystory IRF345 daje na uzwojeniu 2 x 20 zw...

    Technika Sceniczna i Studyjna   03 Gru 2003 15:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1127
  • Wzmak , przedwzmak i filtr :)

    hmmmm glosnik to zalezy gdzie ma byc stosowany bo jesli w domu to radze wybrac jakis gdwn z tonsilka o srednicy 20 do 25 cm lub teslę serięarn jesli masz dostęp.oczywisie z membrana papierowa i zawieszenie pianka.a jesli to ma byc do samochodu w co watpie bo bys pytal tez o przetwornice to cos alpharda.

    Audio Serwis   24 Gru 2003 21:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1467
  • Wzmak samochodowy do domku

    Tak na marginesie dodam, że sprzęt mam w domu ze względu na mróz. Wiosną, latem i jesienią wożę go w samochodzie ciesząc się każdym dźwiękiem ;) Pozdrawiam :)

    CarAudio   27 Lut 2007 02:22 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 10905
  • mam trafo[[2x43]....jaki do tego wzmak???

    no właśnie .. nie jaraj się tak budową tego wzmaka .. to nie taka prosta sprawa żeby to wszystko zgrać i żeby ładnie działało, bez przydzwięku, nie przegrzewało się. Nie wiem czy to dobry pomysł - zaczynać naukę elektroniki od wzmaczniacza o tak dużej mocy .. możesz mieć później duże problemy i zmarnować...

    Audio Serwis   07 Mar 2004 19:07 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3008
  • wzmak samochodowy

    wowka to spojz sobie na note tda8563Q 2x25W THD 10% a tda 7384,6 7650 sa 4 kanalowe to byla tylko sugestia cena oraz parametry podobne a 2 kanaly dodatkowo ja zrobilem osobny wzmak na tda7386 dwa przednie graja na 13 w drzwiach i kopulkacz na desce a tylne w isobariku na lw 800 jak sie odkreci to ciezko...

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Paź 2004 16:11 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3284
  • Wzmak samochod. do samodzielnego montażu

    Swój piewszy wzmacniacz do samochodu zrobiłem tak: -kupiłem płytkę drukowaną do przetwornicy z 12V na "+ - 30V"( płytka z jakiegoś czasopisma EP ,PE RE czy jakoś tak ) -zassałem aplikacje TDA2030 ( lub TDA2050 nie pamietam) aplikacja ta była na tyle ciekawa że były filtry aktywne dzielące pasmo : -L...

    Audio Serwis   21 Maj 2004 08:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1985
  • Wzmak 2 x 50W czy da sie zrobić coś takiego....

    budowałęm ten wzmacniacz do domu i na dwuch głośnikach JBL gra bardzo czysto... Po zrobieniu przetwornicy 12/2x30V jest alternatywa czasowego podłączania go do samochodu jako wzmacniacz do suba...tylko że z radia na suba wychodzi 1 cinch...musiał bym zastosować 2 opampy do rozdzielenia sygnału na 2...

    Audio Serwis   05 Lip 2004 17:48 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1770
  • JAki Wzmak Pod ten Trafo

    Jakisz czas temu robiłem prace dyplomową, byl to wzmacniacz do samochodu lecz podłączyłem go pod trafo 12V, no i mam taki cel aby owy trafo uzyc do wzmaka ale naprawde głośnego moze cos polecicie wiem ze 12v to niezbyt wiele ale moze cos sie znajdzie pozdrawiam

    Początkujący Elektronicy   08 Lis 2004 10:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 746
  • Wzmak do Pioneer-a? Podłączenie wzmacniacza 4-kanałowego.

    Cóż w Pioneerze i innej chińszczyźnie wisi sznur kabli, cinchów itp. Nie ważne czy ich używasz czy też nie. Niemcy rozwiązali problem elegancko - jedno złącze pełne iso i w zależności czy używasz danego wyjścia dokładasz dany kabel. Nie ma problemu z założeniem radia do samochodu (a to czasem jest koszmar...

    CarAudio   08 Lut 2005 10:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1839
  • ile mocy mozna samemu ?(?) (wzmak do auta)

    najtańszym i najlepszym pod względem jakości dźwięku będzie zakup oryginalnego wzm. do car audio najlepiej uszkodzony (bo tani), 90% usterek jest spowodowanych zwarciami wyjść na końcówkach mocy, co za tym idzie uszkodzone są tranzystory mocy(na wy.) i ew. tranzystory przetwornicy, po ich wymianie masz...

    CarAudio   07 Mar 2005 09:49 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1684
  • kiedy sie 'konczy' wzmak a kiedy glosniki ??

    Zrób może tak: najpierw odłącz z prawego tyłu ten jeden 4-o omowy, jeśli będzie źle to wymontuj cały układ wzmacniacza i sprawdź w warsztacie w domu, jeśli nadal źle zmień TDA 1553 na inny i będziesz wiedział, czy uwaliłeś układ czy problem tkwi gdzieś w instalacji w samochodzie. Może wina filtarcji,...

    CarAudio   16 Mar 2005 23:32 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2229
  • jaki wzmak wybrac "magnat"czy "mac audio"

    narazie mam zamiar stosowac go do zasilania 2x magnat 6x9 albo subwoofera dlatego rozgladam się na 2 kanalowym. po wakacjach chcialbym kupic jeszcze jeden 4kanalowy do glosnikow w drzwiach i pulce a 2 kanalowy zostawic do SW Nie kupuj jajek (6x9) to jest najgorsza rzecz jaką można kupić jakość...

    RTV Co kupić?   20 Wrz 2005 03:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6571
  • uszkodzony wzmak

    Witam. Jeżeli przewód +12 [V] zwarłeś z masą to spięcie nastąpiło nie we wzmacniaczu a w instalacji samochodu. Sprawdz czy jest napięcie w tym przewodzie +12[V].

    Radia Samochodowe Serwis   20 Cze 2005 17:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 681
  • co to za wzmak??

    a co zamierzasz tube wsadzić do samochodu? Tuby sie uzywa w duzych pomieszczeniach i w plenerze, a nie w samochodzie...

    CarAudio   10 Gru 2005 17:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1278
  • Zestaw na przód Hertz czy PowerBass i jaki wzmak??

    Ok ja już nie mam wiecej pytań biore głosniczki PowerBass Evolution a do nich wzmacniacz μ-Dimension seria Glow . Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam Dodano po 1 Aha mam jeszcze ostatnie 2 pytanka. Myśle że takie głośniki szkoda podłączać pod fabryczne okablowanie samochodu ,...

    CarAudio   27 Mar 2006 10:16 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2507
  • sub + wzmak do 1000zł do auta

    Zasymuluj sobie jakis glosnik w programie, tylko z uwzglednieniem warunkow we wnetrzu samochodu (w BassBox trzeba zaznaczyc ikonke samochodu nad wykresem ch-ki przenoszenia). W samochodzie i w sluchawkach dla malych czestotliwosci teoria dlugosci fali nie ma zadnego znaczenia, bo wtedy glosnik pracuje...

    Technika Sceniczna i Studyjna   14 Kwi 2006 21:11 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1464
  • Czy da sie to zrobić? Subwoofer z zestawu 2.1 do samochodu.

    Opcja 2. Mozliwosc sterowania subem - tylko sub aktywny. Zeby podlaczyc to g...o w samochodzie potrzebujesz przetwornice z 12 na 230 V. I tu sie mylisz, ja tez mam glosniczki samsunga 2.1 i powiem ze maja one na poczatku zasilacz na 14,4 V ktory podlanczasz pod 220. Wiec teoretycznie mozna je...

    Technika Sceniczna i Studyjna   17 Kwi 2006 09:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1161
  • Wzmak samochodowy z przetwornica kupic?/?zrobic?

    boschman moze nie jest najlepsza firma ale za 150 zl nawet sie oplaca to ze jest na nim napisane 600w to nie znaczy ze tyle ma. ja robilem przetwornice do samochodu plus wzmacniacz na tda7294 i bez obudowy wyszlo jakies 150 zl a moc to okolo 2x60 wat przy 4 omach, jesli mozesz to sprawdz jakie napiecia...

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Maj 2006 10:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 737
  • Ile pociągnie akumulator? Wzmak + JBL

    Witam Pasiadam wzmacniacz Blaupunkt GTA 200 Flash i podłączone do niego głośnik JBL mocy 200 W RMS. Wzmak na mostku ma 140 W RMS. Mam takie pytanko. Ile wytrzyma akumulator w samochodzie jeśli będzie się słuchało muzyki prawie na ful, przy wyłączonym silniku? Moje autko to Opel Vectra B 98r. Akumulator...

    CarAudio   04 Paź 2006 16:19 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6759
  • Wzmak 2-kanałowy pod 2xAp

    audiofil interesuje sie sprzetem a meloman tylko muzyka wiec raczej jestes audiofilem. Ja mam doczynienia na co dzien z muzykami ktorzy musza miec dobry sluch i oni raczej malo przywiazuja wagi do sprzetu i jego ceny wiec raczej skupiaja sie na calosci brzmienia a nie na markach i zlotych napisach. Nie...

    CarAudio   14 Sie 2006 10:52 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3450
  • wzmak samochodowy w domu podlonczenie pomocy !

    witam mam pytanko jak podlaczyc w domu wzmacniacz samochodowy? bo w samochodzie jest 12V i sobie tak myslalem ze moze przez zasilacz 12V ale sam nie wiem. prosze o jakies podpowiedzi pozdrawiam xxsnakexx

    CarAudio   21 Sie 2006 22:24 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1455
  • Podłączone radio i wzmak + zapłon = brak zasilania

    (at)Błażej - tak, jak odepnę przewody nie ma żadnego problemu z odpaleniem silnika czy ogólnie z samochodem (poza brakiem dźwięku :) ) Aku raczej w porządku, klemy przykręcone mocno, są lekko zabrudzone. (at)6styZmysł - tak, wyłącza się, pobór prądu przez radio+wzmak wynosi wtedy kilkanaście mA (według...

    CarAudio   14 Wrz 2006 21:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1571
  • Wzmak 4300 S pociągnie stx 30-300-4-AP ?

    Witam. Mineły 2 tyg i w koncu uporałem sie z podlaczeniem tego wzmaka co jest w temacie + stx 150 4 SS :P Tak po mnie wszyscy pojechali ze ten wzmak to lipa i wogole, ale sam sie rozczarowalem jak to wszystko podłączyłem :P Otóż bas w samochodzie jest odziwo baaardzo gleboki w niektorych kawałkach az...

    CarAudio   27 Wrz 2006 14:06 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3132
  • co polecacie pod ten wzmak?

    Witam. Jaki głośnik polecalibyście pod wzmacniacz Blaupunkta GTA 450? Samochód to niestety tylko tico:| ale cóż ważne ze można jechać:D W wyniku małego bagażnika tico (wysokość około 30cm) nie moge raczej kupic głośnika 30cm wiec pozostaje 25tka(albo i mniejszy?:|). Chodzi mi o głośnik pod skrzynie...

    CarAudio   22 Lis 2006 16:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 918
  • Kick panel do Helix 62MKII - jaki litrarz, jaki wzmak?

    Może już się pojawił taki problem ale poszukuję idywidualnego rozwiązania. Planuję wyjąć wooferów z dzwi i umieścić je w obudowie z szerokich dystansów [może nawet 2 na stronę]. Zastanawiam się jaką objętość miałyby mieć te obudowy. Helixy mam zamiar podłączyć pod jakiś wzmacniacz [najlepiej mały 2...

    CarAudio   01 Gru 2006 23:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1758
  • Łomot. Mam wzmak ale potrzeba 2 suby? Kto pomoże

    Przeczytałem post mike21 . Ja bym brał do niego magme15. Sądzę ze koło 1000zl powinien spokojnie ją sprzedać. Ten głośnik spokojnie zrobi ci trzęsienie ziemi w samochodzie.

    RTV Co kupić?   28 Sty 2007 11:15 Odpowiedzi: 105    Wyświetleń: 6465
  • Sub + wzmak do busa. Cena do 500 zł. Co polecacie?

    moze ktos wie gdzie kupic najtaniej LANZAR MAX12 ? na allegro wylacznie cos kolo 280zł a słyszałem ze mozna znalezc po 200;) moze ktos ma uzywke w idealnym stanie? ;) Dodano po 35 czy pod Carpower 602 dobrze sobie poradzi Ravemaster BSW 124-II czy tego na aukcji jest dobra cena?;> jak myslicie...

    CarAudio   30 Sty 2007 20:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1572
  • Jaki wzmak do Boschmann W15 NUKE

    heh no ja potwierdzam wiec sie znowu zastanawiam czy nie zakupic jakiegos fajnego buszmena na zamiane za tego co go włsnie dzisiaj wykonczylem własna głupota. Buszmen robi dobre i widowiskowe Suby a pozatym TANIE zreszta jak wszystko w USA tam sa tanie samochody paliwo kobiety a sprzet marki Buszman...

    CarAudio   08 Lut 2007 05:12 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1807
  • jako głośnik i jaki wzmak

    Cześć przymierzam się do kupna jakiegoś głośnika niskotonowego i wzmaka,na głośnik i na wzmacniacz mam zamiar poświęcić 2800zł w porywach 3000 zł Radio jakie posiadam to PIONEER DEH-P6800MP muzyki jakiej słucham to przeważnie techno ale dużo też słucham rapu zależy mi na tym żeby dobrze trzęsło samochodem ...

    CarAudio   16 Mar 2007 16:04 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 2601
  • Sub na dwóch Lanzarach max12. Jaki wzmak??

    Na głośniki do 700 zł, na wzmacniacz też w tych granicach. Samochód vw golf dwójka a muzyka to raczej HH. Jeżeli chodzi o Lanzary to chodziło o zwykłe max12 jednocewkowe. No chyba, że dwucewkowe byłyby lepsze

    CarAudio   09 Maj 2007 19:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1179
  • Jaki wzmak polecicie do systemu przedniego?

    Jak w temacie moze mieliscie doczynienia z głośniczkem Sonic15. Podobno ten głośniczek świetnie nadaje sie do dbdragu. Chcialbym wiedziec mniej wiecej jakie wyniki mozna osiagnac na jednym takim głośniczku i czy mój wzmak go poradzi. Posiadam wzmacniacz Directed D2400 moc: 400 przy 4Ω 800...

    CarAudio   21 Lip 2007 20:52 Odpowiedzi: 87    Wyświetleń: 6993
  • Zestaw JBL CS1204+ wzmak carpower HPB 602

    no witam mysle ze ten sprzecik da rade w Twoim samochodzie powiem ze jak slyszalem te same glosniki to daja niezle ale sama firma mowi ze JBL o wlasnie mam nadzieje ze w koncu zagluszysz choc troszke muzyczka nasze miasteczko heheh

    CarAudio   07 Lis 2007 21:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1032
  • Jaki wzmak do 2x BL GTw1200

    To fajnie że mogłem pomóc! A swoją drogą po co tobie takie duże głośniki?I nie pisz tylko że do samochodu bo będzie szkoda mi twoich uszów.

    CarAudio   02 Mar 2008 00:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1011
  • Sub + Wzmak, mam już kilka typów...

    Rozumiem. Ale ja również lubie czarne rytmy, typu 2Pac, eminem,50 cent itd. Nie da się znaleźć czegoś pomiędzy ? Nie oczekuje cudów, ale chcę żeby skrzynka zarówno potrafiła zatrząść samochodem, jak i zagrać szybko ;P Co masz na myśli mówiąc bardziej klasowy wzmacniacz ? Jakiś przykład ? I...

    CarAudio Co kupić?   12 Cze 2008 13:37 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1677
  • sub + wzmak + kable muzyka techno do 1000zł

    Jezeli do techno i innych klimatow szybszych to 10" a bmw jest ogolnie samochodem ciezkim do naglosnienia. lepiej 2x10" 12 bardziej do HH sie nada do wszystkich wolnych. ale niewiem jaki efekt bedzie w BWM bo bagaznik ma szczelny

    CarAudio   07 Sie 2008 14:52 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1506
  • Radio+wzmak+sub (kwota 1300-1400zl)

    Witam. Chcę zakupić jakiś sprzęcik do mojego samochodu. Ogólnie jestem laikiem w tych sprawach ale lubię posłuchać głośno i z basem muzyki. Zaznaczam że też zależy mi na wyglądzie więc oto moje typy: Radio: do 550 zł max (ma ładnie wyglądać i w miarę dobrze grać a no i żeby posiadało wyjście na wzmaka) Takie...

    CarAudio Co kupić?   17 Lip 2008 17:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1410
  • 2x10" tylko jakie głośniki wybrac? I jaki wzmak? Pomocy

    Odkad pamiętam (nie licząc 2 głośników Tonsila w sławetnej :D półce mojego 1 "poważniejszego" samochodu - poloneza ) zawsze budowałem system na 1 subwooferze (nawet jak aspirowałem do dBdrag nie budowałem na kilku , co ciekawe kombinowaliśmy kiedyś z kolegą i jednego roku startowaliśmy na dwóch bliżej...

    CarAudio   03 Sie 2008 11:30 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3616
  • co sadzicie o tym zestawie? magnac xpress 12" + wzmak m

    tak jak w temacie, dzieki za info. szukam czegos za jak najmniejsze pieniadze, ktore bedzie w miare gralo. wymagania mam niskie (nie mialem nigdy subwoofera w samochodzie).

    CarAudio Co kupić?   18 Sie 2008 12:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 923
  • Co zakupić do mazdy mx-3? jaki wzmak do 250zł ?

    Szukam wzmaka do mazdy mx-3 który jest samochodem niewielkich gabarytów, szukam czegos do 250zł , mam juz skrzynke z głośnikiem BOSCHMANN model:AZX W12 NUKE , i szukam wzmacniacza do tego , głosnik jest dwu cewkowy. chciałem dodać ze słucham czarnej muzyki. Co doradzicie co to uciagnie? Myslałem nad...

    CarAudio   28 Wrz 2008 22:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 801
  • Wzmak + Sub-mały budżet, jaki sprzęt dobrać?

    Zależy czy kolega nie ma dużego samochodu i czy nie lubi mocniejszego basu. Bo np w sedanie nie usłyszy za bardzo tego IT MDS08.

    CarAudio Co kupić?   29 Wrz 2008 18:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1734
  • Lepszy efekt głosu na zewnatrz samochodu

    Witam chciałbym się dowiedzieć co mozna zrobić zeby na zewnatrz samochodu był słyszany lepszy bas, w środku bas jest bardzo donośny. Skrzynia basowa to Boschmann Z-12SL a wzmak to Carpower HPB 602, samochód to Polonez Atu

    CarAudio   25 Lis 2008 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1332
  • Wzmak i skrzynia do Alpine CDA-9886R i Infinity Kappa 64.7CS

    Witam. Proszę o poradę co lepiej zakupić do radia Alpine CDA-9886R i przodu Infinity Kappa 65.7CS, samochód to passat b5 sedan, cena jaką planuje przeznaczyć na wzmacniacz i sub to około 1000pln, muzyka rock/metal i dance/club. Od zestawu wymagam 3 rzeczy: 1-jakość, 2-jakość, 3-moc. Co waszym zdaniem...

    CarAudio Co kupić?   11 Gru 2008 06:09 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3088
  • DVD w samochodzie, podłączenie odtwarzacza? Co potrzebne?

    A co musiałbym zrobić żeby podlaczy dolby? Przede wszystkim kupić odtwarzacz dvd z wyjściem DD. Potem kupić jakiś dekoder (ale tu nie jestem obeznany ani w cenach, ani w tym jak to wygląda w samochodzie). Po trzecie po tym dekoderze podłączyć wzmak i głośniki z tyłu auta jako tylne głośniki kina,...

    CarAudio   10 Gru 2008 18:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3254
  • Glosnik+Skrzynia+Wzmak+Kable

    Witam :) Sprzecik juz zamontowany w samochodzie. Pierwsze 5 godzin przesluchane. Mam pewna obawe moze bez podstawna. Membrana bardzo malo sie rusza tzn. bass jest, gleboki, miekki. Samochodem nie rusza i plecow nie masuje :P . I nie wiem czy to jeszcze za szybko aby glosnik sie wygrzal. Membrana ma...

    CarAudio Co kupić?   26 Gru 2009 10:55 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 6160
  • Wzmak 600wat a jaką tubę??

    Tak, i można ustawić go na sam bas i na bas z muzyką i jeszcze bas można podkręcić. Pisze nawet na nim Magnat, a słyszałem że są dobre. Mam podpięte do niego 2 głośniki 300wat max i 2 kolumcy po 200wat max i suba 50 wat max i gra jak trzeba. A do samochodu biorę sam subwoofer i wzmaka.

    CarAudio   15 Kwi 2009 13:45 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1332
  • Lanzar czy PowerBass i jaki wzmak

    Hej mam wielki dylemat co do wyboru głośnika i wzmacniacza. Mam samochód skodę felicie a muzyki słucham różnej zazwyczaj Techno. Zacznę od głośnika myślałem nad PowerBASS S-12 ; Lanzar VW124 i Lanzar Max12 a wzmacniacz to Lanzar VIBE246 lub Lanzar VCT-2100 lub inny do 400zł najlepiej nowy.

    CarAudio   14 Kwi 2009 18:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1406
  • Wzmak, radio a jakość dźwięku. czy radio coś zmieni?

    Oczywiście, przecież radio właśnie odpowiada za to jaki sygnał dociera do wzmacniacza. Każdy element zabudowy odpowiada za ogólną jakość dźwięku. Każdy element ma swoje parametry, i te parametry oddziaływają na kolejny blok naszego audio. Radio gra tak, to wzmacniacz tak, a głośniki znów dadzą coś...

    CarAudio   07 Maj 2009 13:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1486
  • Który wzmak do tych głosników?

    Witam Rozglądam sie za jakims wzmacniaczem do mojego autka. Głosniki jakie posiadam to JBL GTP 93 zamontowane w tylnej półce samochodu Narazie chodza one pod radiem Sony cdx-4150 4x35w. Mysle ze po podłączeniu ich do wzmacniacza zagrają jeszcze lepej jednak zastanawiam sie który wybrac oto moje...

    CarAudio Co kupić?   11 Maj 2009 13:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 935
  • Jaki wzmak do 2 kolumn + tuba??

    Nie, ten sprzęt ma być do domu a nie do samochodu.

    Estrada Co Kupić   26 Cze 2009 20:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 975
  • Wzmak+skrzynia do max 650 zł proszę o pomoc

    Proste. Zwłaszcza w samochodzie takich rozmiarów. Ma grać w uszy a nie za uszami i to w szyby. I musi mieć miejsce żeby się wybrzmieć. Dwie sceny Ci niepotrzebne - tylko gorzej bo każda gra inaczej itd. Poza tym, tak jak napisałem - sub będzie wypychał jajka i tworzył dodatkowe zakłócenia. Zostaw...

    CarAudio Co kupić?   09 Paź 2011 22:56 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2635
  • Radio do Vectry a poźniej woofery do drzwi czy sub+wzmak

    Za tą cenę co wymieniłeś to nadal ci będzie trzeszczeć jak pod głosisz. Dodano po 7 Aha i jeszcze jedno co to jest : 'RADNIO'- coś chyba chciałeś połączyć z radiem i dnem i co wyszło radnio? 'WOOTERY'- nie mam pojęcia 'WZMACNIASZ'- nie mam pojęcia A 'VECRA'- To rodzaj samochodu czy jak...

    CarAudio Co kupić?   18 Lip 2009 11:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1995
  • Gdy nie możesz się uwolnić od muzyki... - Rowerowy wzmak ;)

    Mimo wszystko preferuję jednak słuchawki. I jakość lepsza, i głośniej, i dynama nie trzeba będzie napędzać... I wszyscy nie muszą słuchać wg. mnie fajnej muzyki, i nikt nie nazwie mnie głupkiem(bez urazy dla autora :)), i ludzie się na mnie nie będą gapić... Ale mogą Cię rozjechać, jeśli nie usłyszysz...

    DIY Poczekalnia   23 Wrz 2009 18:59 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 5913
  • 2-kanałowy wzmak+stereo+sub?

    Po pierwsze witam. Pojawiał się taki temat już na forum jednakże ja mam konkretny - podparty sprzętem problem. Otóż dostałem od znajomego "caraudio" i zastanawiam się czy istnieje jakikolwiek sposób połączenia tego w jako-taką grającą całość. Nie jestem audiofeelem ale też niewiele jest rzeczy gorzej...

    CarAudio   18 Lut 2010 14:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1179
  • JBL-INFINITY REF 1260W i JBL GT5-12 ? jaki wzmak ?

    Witam, znam oba te głośniki na pamięć, oba woziłem w samochodzie. Gt5 miałem dwie sztuki, powiem tak grać grało, tłukło się mocno ale szybko się znudzi. Ja lubie mocny, słyszalny i odczuwalny bass (młodość głupota, ale kiedyś minie to). Oba te głośniki to ten sam koncern, są bardzo podobne i grają również...

    CarAudio   24 Lut 2010 19:48 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 6751
  • jakie głośniki przód plus tył-kable,wzmak-do Trabanta Polo

    Mam butle 40l z gazem i trochę mi to zajmuje, nie mam zdjęcia wrzuciłbym kiedy, generalnie do remontu takiego średnio zaawansowanego mam samochód, miejsca mam od środka do prawej strony , po lewej mam butle i trochę miejsca na graty , jeśli subik będzie wielkości butli to będzie problem , co do przodu...

    CarAudio Co kupić?   19 Lis 2012 00:33 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 7678
  • Dobór CarAudio, budowa skrzyni, wzmak. Co dobrac?

    Witam, chcę poprawić jakość i głośność dźwięku w aucie. Zacznijmy od tego co już jest w samochodzie. Radio - Peiying PY-9128T Alien 4x45W * Radio DVD/CD/DIVX/MP4/TV/MP3/WMA/JPEG/VCD/SVCD... * 3,5’’ 16:9 wyświetlacz TFT * 4 x 45W * TV system ...

    CarAudio   23 Sie 2010 19:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2902
  • Jakościowy wzmak i radio do hertz hsk 165.4

    Odpowiedzią na brak basu jest po prostu zimno... Dopiero jak samochód mi się nagrzeje a wraz z nim wzmacniacz zestaw zaczyna "grać". Na płytach audio zestaw nie gra ostro. Takie objawy pojawiają się tylko przy słuchaniu mp3- techno, house itp. Reasumując jestem bardzo zadowolony z zakupionego zestawu....

    CarAudio   15 Gru 2010 20:58 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 8522
  • Zestaw - jaki wzmak i sub?

    Obecnie mam w samochodzie zestaw: przód hertz hsk pod alpine mrv-t500, i suba intertechnik mds08 pod kenwood kac jakims tam. 8 cali na tyle mi nie wystarcza, zdecydowałem się na kupno 12", co sądzicie o re audio re-12s4, powerbass s-12, jakims infinity 12", a może jeszcze coś innego? Przód hsk+alpine...

    CarAudio   22 Lip 2011 21:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1593
  • wzmak + sub do mojego autka (jbl)

    Witam, Co sądzicie o zestawie JBL 301.1 + sub JBL GT5-1204 BP. Będzie to dobrze grało? Będę to montował w puncie, ale mam go mieć do wiosny, później przeniesione będzie to do większego samochodu. Słucham wszystkiego, ale głównie nowości które lecą na rmf, esce lub vivie, 4fun. Mam narazie tylko radio:...

    CarAudio   01 Wrz 2011 19:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1137
  • nagłośnienie vw corrado, mały subik, zestaw na 16 z przodu, wzmak na 4 kanały?

    Jak w temacie zbliża się wiosna, auto znowu zacznie jeździć, wiec pora na coś co umili sezon- nie będzie to ani zestaw na zawody, ani robiący tylko hałas, ma po prostu umilać jazdę fajnymi brzmieniami. Jako, że pierwszy post mi nie poszedł i został odrzucony, postaram się poprawić to, że wcześniej...

    CarAudio Co kupić?   08 Cze 2012 20:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2418
  • Ground Zero GZRW30S/400w rms/ i JBL GTO1014/350 w rms/ jaki dobrać do nich wzmak

    powalla tak oba do jednego samochodu. Coś markowego tzn. wzmacniacz tak? ale jaki 2 czy 4 kanałowy jakiej mocy? Co sądzisz o tym Magnacie Classic 1000 niby ma 2x335 w rms, 1x 670 w. Głośniki 350w i 400w RMS to dobre dopasowanie? Kupić go? A jakby te oba spiąć na 2 ohm to ile będą miały mocy i można...

    CarAudio Co kupić?   23 Mar 2014 17:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1437
  • Radio kenwood, wzmak voice -

    Jak masz remote to powinien się od razu wyłączyć razem z radiem. A nie masz tego remote podpietego jakby do całej instalacji samochodu? Ostatnio ktoś miał taki problem że podpiął się pod oryginalną kostkę i właśnie miał tak jak ty. Jak uciął kabel który idzie do oryginalnej wiązki to zaczęło działać...

    CarAudio   27 Sie 2017 11:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 465
  • glosniki do samochodu

    Czesc chcialbym sie was poradzic jakie polecacie glosniki do samochodu... Wymagania sa takie: -musza byc 2-drozne czyli z wbudowanym gwizdkiem -cena jednego glosnika ~ 40zl -wzmak: JVC moc maxymalna rms 40wat - moc ciagla na sinusie 20wat RMS -nie musi byc jakis super bass ale jednak dobrze by bylo...

    Technika Sceniczna i Studyjna   01 Sty 2004 00:39 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6945
  • Boschman ?? dobry do subwoofera do samochodu ??

    Witam !! Mam samochód BMW e - 30 chce zamontowac woofer nie duzy żeby zajmował malo miejsca w bagazniku Mysle nad kupnem przetwornika <-- Tego Myslicie ze sie nadaje ?? Jaka skrzynie zastosowac jaki litraż ?? no i jaki wzmak do tego cuda prosze o propozycje

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Wrz 2005 12:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1017
  • Gitarowe nagłośnienie samochodu.

    Witam, chciałbym zasięgnąc porady poniważ chciałbym w samochodzie nagłośnic przestrzeń ala estradowo. Lubię niskie rejestry gitary które normalnie przyprawiają o drżenie zębów przy estradce (i oczywiście impuls a nie rozwlekłe nawaliste bassisko). Próbowałem 4x 6604 ok 150W wzmaka domowego i paczka strojona...

    Technika Sceniczna i Studyjna   07 Kwi 2006 22:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 810
  • przetwornica do samochodu

    witam. mam trafo unitra 6kg masy 250W i z 220V robi 25V to z niego chciałbym zrobić zwrotnicę do samochodu,na wyjściu wtedy by było okło 100V.tylko jak zrobić i z czego do tego trafa generator?bo na 100V to już dobry wzmak można podłączyć.może ktoś ma schemat jak zbudować teką przetwornicę?

    Audio Serwis   04 Paź 2006 22:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 981
  • Skrzynia basowa z samochodu jako bass w pomieszczeniu??!jak?

    Witam Mam w samochodzie skrzynie na glosniku MIVOC AWX-184 18", 161 litrow i do tego wzmak BM ZX3-T2D. I moj problem polega na tym ze chcialbym wykorzystac na sylwestra bo nie mam kolumny z Basem:/ Pytanie: czy mozna to jakos podlaczyc do komputera? Wyjscie na sygnal to przez mini-jack ale co...

    CarAudio   09 Sty 2008 16:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2273
  • Głośne trzaski w głośnikach po umyciu samochodu!

    To nie żart. Zdarzyło mi się to już dwukrotnie i za każdym razem po dokładnym myciu samochodu na myjni. W głośnikach wysokotonowych pojawiają się trzaski i szumy. Ich głośność jest niezależna od głośności ustawionej w radiu. Co więcej po odpięciu kabli sygnałowych od wzmacniacza (4-ro kanałowy Genesis)...

    CarAudio   25 Wrz 2008 17:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 672
  • Nagłośnienie samochodu BMW E36

    Witam piszę w sprawie porady odnośnie nagłośnienia samochodu BMW E36 może najpierw powiem czego bym oczekiwał nie chodzi mi o wielką moc (jak to montowany jest przez "dresów" że byle rejestracja drżała i było go słychać z kilometra ) tylko o to żeby dzwięk był czysty i najlepiej nie słyszalny przy zamkniętych...

    CarAudio   04 Gru 2009 10:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4057