Chyba się nie da. Myślałem że masz sam wkład. Więc kup nowy. Odpowietrznik powinien być na górze chłodnicy z drugiej strony niż wąż górny.
Wąż górny powinien być gorący tuż za termostatem i w miarę zbliżania się do chłodnicy powinien być chlodniejszy. Jest to normalne ponieważ każdy termostat ma w swojej budowie specjalny mały otworek.
Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
Immo kontrolka miga ??
Wąż górny ciepły dolny zimny tak jak ma być. ..
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Ja bym raczej stawiał na termostat,sprawdzałeś górny wąż od chłodnicy?
Niedrożny lub zapchany wąż którym wod z proszkiem spływa z zasobnika do zbiornika. Zdejmij górny blat, namierz wąż o którym napisałem i go pościskaj (z umiarem) powinno pomóc :D
Jak już wszystko sprawdzisz (bezpiecznik, silnik wentylatora, temowłacznik, termostat) a nadal nie będzie działało - to sprawdź jeszcze wiązkę wentylatora, bo mimo że jest w peszlu u mnie uszkodziła się izolacja jednego z przewodów i z miedzi zrobił się zielony proszek pod wpływem wilgoci i soli... Czy działa termostat - po dłuższym postoju (ostygnięciu...
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
Dzisiaj zrobiłem tego testa, miałem 76C na czujniku, pirometr koło czujnika pokazał mi 74C, na chłodnicy u góry 67C, na dole 47C Ogólnie mogę dodać tyle że jak pojadę bez termostatu to będzie tak samo trzymało temperaturę, a gdy wziąłem i rurę do chłodnicy zgiąłem, to auto się bardzo szybko grzeje do 80 stopni, i wąż górny i dolny, chłodnica jest zimna...
Prawdopodobnie proszek zatkał wąż zasobnik zbiornik - najprościej zdjąć pokrywę górną ,odłączyć zasilanie oczywiście,podusić wąż i wlać trochę wody przez zasobnik- z reguły pomaga. Może być także coś pod szufladą do proszku.
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym
Przy prawidłowej pracy termostatu na liczniku orientacyjnie 90 stopni. Masz mieć górny wąż gorący, chłodnica jeśli ja dotkniesz ma parzyć, dolny wąż również gorący wtedy wiesz że masz wstępnie jakiś obieg Włącznik termiczny masz na chłodnicy przy złym obiegu cieczy lub niedostatecznym nie nagrzeje go i wentylator się nie włączy i temperaturka rośnie
Ale dolby wąż jest zimny a górny gorący chłodnica jest też zimna
A nie robił się taki ładny wir wtedy jak w górnej studni ten wąż był blisko powierzchni lustra wody?
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Zakupiłem nowy korek.
Na starym termostacie mam taką sytuację że wąż górny od Zbiorniczka do chlodnicy jest ciepły a dolny zimny lub letniawy?
Zapchany wąż między zasobnikiem a zbiornikiem. Wyjmij szufladę, wyczyść zasobnik, przelej gorącą wodą. Jeśli to nie pomoże to musisz zdjąć górną pokrywę i "wymiętolić" wąż (czarny, gruby, karbowany).
Witam. Zdejmij górny blat i pościskaj wąż, może go udrożnisz.
No właśnie na logikę cały czas tak myślałem, żeby zluzować śrubunek przy zamkniętym zaworze grzejnika, ale nie od strony grzejnika tylko tak jak pisałeś od strony pionu no i właśnie tam nie ma śruby. Gdyby była,po odkręceniu poleciałaby woda i wyszło by powietrze na tym odcinku na żółto co zaznaczyłeś. Pod warunkiem żeby woda płynęła odpowiednio żwawo...
Słuchaj, jeżeli masz wąż górny gorący a dolny zimny to nie otwiera termostatu wtedy może wskazywać wysoką temperaturę.
Termostat powinien znajdować się przy głowicy, w miejscu z kórego wychodzi górny wąż do chłodnicy. Dodano po 3 Nie napisałeś co się z nim dzieje. Jeśli się przycina spróbuj zagotować go w oleju (może być zużyty silnikowy) to często pomaga w (70%) przypadkach gdy się zacina. Czasem taka operacja pozwoli na zaoszczędzeniu tzn nie trzeba kupywać nowego.
Witam mam takie pytanie czy w c 330 ze sprawnym termostatem najpierw nagrzewa się wąż górny czy dolny bo u mnie zaczyna być ciepły od góry dziękuje za ewentualne podpowiedzi i pozdrawiam
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
A możesz mi doradzić jak odpowietrzyć układ po regeneracji. Trudno mi tak jednoznacznie odpowiedzieć, bo nie wiem jak wpięty masz reduktor do układu chłodzenia i nie znam przestrzennego układu chłodzenia w Twoim samochodzie i jakie tam są niuanse. Mogę powiedzieć jak to załatwiam w swoich samochodach (mam dwa zagazowane). Przed wypięciem reduktora...
A więc po mojej dzisiejszej dniagnostyce wynika że : nie ma żadnych blędów w climatroniku ani pod vagiem ani przez autotest na panelu. Od rana samochód po rozgrzaniu od razu złapał 90 stopni i wąż górny od chłodnicy ciepły przewody do nagrzewnicy raczej też, natomiast płyn w zbiorniczku wyrównawczym zimny... tak samo jak i jego dolny przewód odprowadzający......
Zauważyłem już problem , górny wąż chłodnicy jest nagrzany ale dolny wąż zimny.
Czy jak się rozgrzeje to chłodnica jest gorąca? Czy wąż górny i dolny przy niej jest gorący? Jak góra gorąca dół chłodny to termostat może być zacięty na minimalnym otwarciu tylko wtedy wąż do chłodnicy robiłby się stopniowo ciepły po odpaleniu zimnego samochodu.Spróbuj podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego.Ople mają to do siebie że jak przy odpowietrzaniu...
Nie nie jeżdżę na wodzie. Martwi mnie ten za późno otwierający się termostat. Wąż górny gorący i twardy, temperatura na desce już ponad 90, a termostat się jeszcze nie otworzył (dolny wąż zimny). Wcześniej temperatura stała na równo 90 i się nie ruszała, a teraz skacze ponad... Możliwe że czujnik temperatury ten na chłodnicy zawyża minimalnie temperaturę...
a sprawdzałeś czy wąż górny i dolny do chłodnicy maja taką samą temperaturę?? jak nie to termostat tylko by wywalało przez korek chodzi równo silnik na sprawdzenie uszczelki pomiar ciśnienia
mam podobny problem silnik podczas jazdy nie puszcza mi wody na duży obieg. jeżeli grzeje się na postoju to termostat puszcza i wentylator się załącza termostat wymieniony, chłodnica drożna, wężyk do zbiorniczka wyrównawczego drożny, ogrzewanie działa bardzo dobrze, zapowietrzony nie jest, pasek na pompie puszczony dobrze temperatura podczas jazdy około...
BMW E61 M57N2, był problem z za niską temperaturą podczas jazdy(max 60 stopni). Po wymianie termostatu głównego - wyrzuca płyn korkiem przy zbiorniczku. Temperatura na zegarach 89-93 stopnie - dolny wąż zimny. Górny wąż robi się twardy, przepływ w zbiorniczku jest ciągły. Chłodniczka EGR zaślepiona(specjalnymi korkami został odcięty płyn chłodzący)...
Nie chodzi mi o wąż, tylko górna część to chyba odpowietrznik automatyczny i ma na górze taki kapturek jak wentyl samochodowy, on powinien być zakręcony.
Dziś odpaliłem silnik i po jakichś 5 min wąż górny od chłodnicy zaczął się robić ciepły. Odkręciłem korek od wlewu oleju i na nim jest taka biała maź.Czy to tez objaw zepsutego termostatu ?
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Nie jestem pewien, ale wykluczam termostat bo do osiągnięcia ok 90 stopni wąż górny chłodnicy jest ciepły a dolny zimny to o niczym nie swiadczy, po prostu termostat jest cały czas otwarty
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Witam. Problem z 1.6 HDI. W lecie silnik się grzał. Teraz przy tych temperaturach trzyma 80 stopni tylko, wentylator potrafi się włączyć po 4 minutach. Dałem mu w palnik, temp. dalej 80 stopni, zgasiłem go, a wentylator chodził chyba z 4 minuty, aż nie popuściłem klemy. Wąż górny od chłodnicy ciepły, nie jakoś bardzo gorący. Termostat wymieniony, jakiś...
Czy peugeot 508 2.0 bluehdi 180KM 2015r. ma dwa czujniki temperatury silnika? Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu walczę z błędem P2683. Oznacza on "obwód sterowania zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnika, wysoki". Objawia się nagłym wzrostem temperatury na zegarach do MAX, wyświetleniem kontrolki awarii silnika i wielkim czerwonym napisem...
A wiec tak jak przypuszczałem jest to wina termostatu !. Najpier spuść płyn poprzez odkręcenie zaworu na dole w chłodnicy. Odkręć stary termostat, zdejmij starą uszczelkę/prawdopodobnie będzie porozrywana , oczyść dokładnie to miejsce żeby nie było śladu po starej, załóż nową uszcelkę możęsz jeszcze uszczelnić silikonem /czerwonym/ zakręć nowy termostat,...
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
Dziś zrobiłem test uszczelki głowicy Po wykonaniu testu ,płyn nie zmienił koloru ,jest niebieski taki jak wylewałem Samochód był rozgrzany do 70 stopni ,test wykonany na 2000 tys obrotów,przez około 2 - 3 minuty Samochód odpalony przez równa godzinę Wycieku brak Wąż górny gorący ,dało się go ścisnąć ,wąż dolny dopiero gdzieś 10-15 minut po osiągnięciu...
Witam Ja przejechałem 340 tys. ani razu nie wymieniana pompa, to są pancerne silniki. Nagrzewnica nie grzeje, bo jest zapowietrzona. Zdejmij górny wąż nagrzewnicy. U mnie nie było sruby odpowietrzającej. Był przywieziony z zachodu w częściach jako składak takie czasy i miał pewne rzeczy nie konieczne jak orginał.
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Witam. A wiec jak w temacie. Silnik się grzeje a wskazówka pokazuje temp. W normie. Wymieniony termostat, obudowa termostatu, wąż górny od chłodnicy. Nowy płyn. Zauważyłem stopione elementy plastikowe silnika. Co może być przyczyną?
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
Sprawdzałeś termostat? zapewne za mało sie otwiera i przez to zasysa górny wąż.
Raczej? Uruchom pralkę na płukaniu, włóż końcówkę węża spustowego do wiadra(górna krawędź wiadra ma być na wysokości na której jest normalnie wąż) i zobacz czy w trakcie pracy pompy spustowej woda z węża leci pełnym strumieniem.
Odkręć dwie śruby z boków pralki na dole, by zdjąć osłonę przednią. Wysusz całą podstawę pralki i włącz automat na pobór wody.Obserwuj przecieki, a w szczególności wąż górny co idzie do pojemnika proszku i czy woda nie leci z filtra pompy ;) Pozdrawiam.
A wąż górny do chłodnicy jest ciepły czy nie? Na jakiej zasadzie wykluczyłeś termostat? Na rysunku poniżej sensor temperatury jest oznaczony jako nr 5. Na rysunku jest silnik 2.0, więc nie powiem na 100% czy w twoim jest tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/2614259400_1...
Czyli wąż od górnej czesci chłodnicy powinnien być podłączony do krócca termostatu?
Myjke przekrecam na bok, odkręcam dwa króćce od wężownicy. Opryskiwaczem ogrodowy wtłaczam roztwór pod ciśnieniem aż górnym króćcem zacznie wypływać roztwor. Dolny zatykam korkiem, na górny zakładam wąż gumowy skierowany do góry żeby mieć pewność że jest pełno. Zostawiam na dłuższy czas, przepłukuje woda i gotowe.
Witajcie! Tak uprzedzę wasze pytanie szukałem już na forum ale bez rezultatów. Jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso 2009 z silnikiem 1.6 VTi + LPG. Pojawił się pewien problem, auto nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich tylko delikatnie. Dodam że według komputera temp. 105 st. Wąż chłodnicy górny gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Wąż...
A nie jest przyczyną problemu ten wąż?
Witam, posiadam hyundai coupe z silnikiem 2.0 16V z instalacją gazową. Podczas każdy z pod maski zaczął lecieć dym nie wiedziałem co się stało dostAłem informację że to termostat ponieważ wąż gorny był GORĄCY, a dolny ZIMNY. Po wymianie i od czekaniu ponad godziny odpalam go a z pod maski zaczyna strzelać na gazie i benzynie. Po 3 razie odpalił i pojechałem...
Górny wąż chłodnicy po lewej stronie, trochę płynu poleci ale nie trzeba spuszczać, pamiętam, że idxie ciężko bo miejsca na styk ale wyłażą górą
Termostat nowy założony orginal. Ale nic się nie zmieniło w czasie jazdy max 72c osiąga. Jak stał i wyłączyłem ogrzewanie to osiągnął te 78 bo podgrzewacze plynu się wylaczyly wąż górny ciepły a dolny zimny a te 72c osiągnął ta temp po ok 8km a później tak w zależności od stylu jazdy 69 do 72c przez 15 km
Na końcu w głowicy, gdzie górny wąż idzie do chłodnicy. Jaki silnik dla konkretu ?
Myślę, że jakby był krótszy o to co w czerwonym kwadracie to by było już OK. Wygląda jakby ten twój wąż miał górna nakrętkę ruchomą, węże z nakrętką górną stałą będą trochę krótsze. Można też kupić osobno kolano 1/2" do płyty gazowej i zastosować wąż prosty. Musisz sobie to dokładnie pomierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/4610994800_...
Nie chodzi tu o czujnik temperatury silnika , oglądaj górny wąż od spodu .
Pacjent Audi A3 8L 1.6 2000r. Podczas powrotu do domu wywaliło króciec w zbiorniku wyrównawczym (górny wąż) i wywaliło prawie cały płyn chłodniczy. Zbiornik wymieniony, płyn wlany jakieś 3L. Po przejechaniu kilku km temperatura wynosiła jakieś 90 stopni, górny wąż gorący a dolny niestety zimny. Uszkodzony termostat? Dzięki Pozdrawiam.
Warto sprawdzić nowsze modele Boscha gdzie klapka z pompy jest w tylnej części. W miejscu gdzie wchodzi czarny gumowy wąż. W górnej części należy odbezpieczyć 2 zatrzaski i dostaniemy się do pompy. Dalej analogicznie galareta brudu do wyczyszczenia i po kłopocie.
Więc co laik będzie robić i sprawdzać jak się na tym nie zna zrobić nie zrobisz sprawdzić nie sprawdzisz a nawet jak sprawdzisz to jak zrobisz jak jesteś laikiem? Obiekt sprawdzasz metodą macajewa górny dolny wąż czy ciepły załączanie wentylatorów dokładnie tak samo patrzysz czy chodzą.
Pompka jest na samym dole przy filtrze, więc dojście mam tylko od dołu. (konieczne jest położenie pralki na boku) A wąż wychodzi z obudowy w lewym górnym rogu.
Witam mam problem z niedogrzanym silnikiem tęp.płynu nie przekracza 80 a i to czasem przeważnie jest 70-75.Po uruchomieniu przejechałem parę km tęp wzrosła jakieś 50 górny wąż zimny dolny wąż zimny chłodnica zimna tylko te dwa cieniutkie plastikowe przewody ze zbiorniczka ciepłe przy temp jakieś 70 dopiero wtedy górny wąż ciepły ale i też dolny no i...
Wydaje mnie się kolego , że tam gdzie wychodzi górny wąż do chłodnicy przy silniku jest termostat .
Witam, mam problem odnośnie tego, iż w moim Golfie nie dogrzewał się silnik. Zakupiłem nowy termostat koszt 34zł, okazało się ze w ogóle się nie otwiera i woda zagotowała się, zakupiłem drugi nowy (koszt 45zł), dodatkowo kupiłem czujnik temperatury w głowicy oraz termo-włącznik wentylatorów w chłodnicy, teraz niby autko jeździ, ale wskazówka od temperatury...
zauważyłem ze górny wąż od chłodnicy jest ciepły, a dolny zimny, może to coś podpowie??
bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
Jak dasz nadmuch na szybę to klima się włącza automatycznie. Odpowietrznik jest na górnym króćcu nagrzewnicy, trzeba poluzować opaskę i zsunąć trochę wąż gumowy, jest tam dziurka
Czujnik temperatury cieczy jest wkręcony w głowicę z lewej strony, koło króćca wodnego, z którego idzie górny wąż do chłodnicy
Witam.. Problem : Temperatura na desce rozdzielczej jest na drugiej kresce od dołu. Co zostało zrobione / objawy : - zdiagnozowano uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, wywalało płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównaczego, zapowietrzała sie nagrzewnica (zimne powietrze z nawiewu) - wymieniona została uszczelka pod głowicą od tej pory wystąpił ten problem...
Najwyraźniej nie ma wpływu na przepływ Ma wpływ na przepływ Bierz pod uwagę całość instalacji a nie wybrane fragmenty. Cała kotłownia nie jest spaprana , tylko Sprzęgło i "kawałek za sprzęgłem. :-) Płukanie instalacji podłogowej Zdemontuj siłowniki na belce Otwórz rotametry ma maksimum Zamknij zawory odcinające z prawej strony kolektorów górny i dolny...
Witam Serdecznie, Mam problem z temperaturą płynu chłodniczego w swoim aucie, tzn. temperatura ładnie na zegarze rośnie do 90 stopni , ale wąż górny jest ciepły (da się go utrzymać w ręku), dolny wąż jak i dolna część chłodnicy jest zimna. W trasie auto nie łapie temperatury na dolnym wężu. Natomiast na postoju po chwilowym przegazowaniu temp. na zegarze...
Czyli tak powinno być? Bym musiał wziąć termometr i sprawdzić, górny wąż jest gorący na tyle ze cięzko dłużej utrzymać go w dłoni .
Witam wszystkich, mam problem z moim Golfem 3 1.8 90 km. Samochód zaczął słabo grzać, więc wymieniłem termostat, zaczął lepiej grzać, ale zaczął płyn ubywać w zbiorniczku wyrównawczym. Cały silnik był zalany (nie przybywa oleju), to postanowiłem wyciągnąć termostat. Po wyciągnięciu termostatu płynu przestało ubywać ale licho grzeje i nie działa czujnik...
Nie patrzy się dolny wąż tylko chłodnicę przy samym wlocie, czyli górny wąż, kiedy zaczyna robić się ciepła. Patrzysz wtedy jaka jest temperatura silnika i wiesz czy termostat działa poprawnie. Mój niedawny rekordzista nowy termostat puszczał już przy 40°C.
Termostat jest pod krućcem do którego zamontowany jest górny gruby wąż idący od chłodnicy.
Witam. Wydaje mi się że mam poważny problem , Ponieważ po odpaleniu mojego ford cougar 2.0 Po chwili zaczyna się dymić z silnika bądź z pod spodu. Wiem od czego prawdopodobnie to się zaczęło a wiec woda w chłodnicy zamarzła, rozsadziło wąż górny od chłodnicy do silnika. Wymieniłem, zalałem nowy płyn chłodniczy. Płyn w wężach jak i w chłodnicy Jest....
A czemu górny wąż jest gorący a wąż który idzie do termostatu jest zimny a temperatura jest 90 stopni
zdejmi górny wąż przy silniku i rozwiesc otwor w silniku i po problemie
Dziękuję za bardzo pomocną wypowiedź Wczoraj wieczorem zakręciłem gaz, wyjechałem do zera przełączając kilkanaście razy ręcznie na LPG podczas hamowania silnikiem i na postoju Dziś rano na benzynie dokładnie to samo. Temperatura wariowała pewnie powietrze zakłóca czujnik. Miałem 1/2 skali, nagle 1/4, później urosło do 1/2, nagle 3/4 po chwili czerwona...
Uszkodzony był wąż który łączy się z górnym wężem od zbiorniczek wyrównawczego.
Witam wszystkich Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w toyocie previ 1996rok 2.4 benzyna. O kilku dni zauważam wachania temperatury silnika na wskazniku deski rozdzielczej tzn. temperatura się podnosi i opada do normalnej jaką miałem wcześniej podczas normalnej jazdy samochodem. Zauważyłem również, że po odkręceniu korka wlewu na zbiorniczku...
Witam! silnik musi mieć odpowietrzenie, jeśli go nie ma to wywala olej gdzie tylko popadnie. Sprawdź sobie czy posiadasz takie odpowietrzenie. Powinieneś mieć wąż z górnej pokrywy do filtra powietrza i należy sprawdzić czy to wszystko nie jest zapchane.
Witam , dzisiaj przejechałem około 8km i górny wąż od chlodnicy był ciepły a dolny jeszcze zimny , czyli termostat dobry tak?
Najprostszym wyjściem byłoby odpowietrznik na górnym wężu wodnym przy reduktorze lub przy odpowietrzaniu reduktora zsunąć częściowo górny wąż z króćca reduktora, a w zbiorniku wytworzyć lekkie nadciśnienie i jak płyn pojawi się (zacznie wyciekać) w górnym króćcu reduktora wystarczy nasunąć na niego zsunięty wąż i zacisnąć opaskę, a w zbiorniku wyrównawczym...
Witam. Posiadam Renault Clio I 94r 1.4RT. Problem jest następujący, wymieniałem Płyn chłodniczy i po wymianie odpowietrzałem go tak długo az sie załączy wiatrak i tak robiłem pare razy. Wąż górny od chłodnicy jest gorący, temp silnika jest ok ale w środku kabiny leci letnie powietrze nawet ciepłym nie mozna go nazawc. Od czego może to być???? dodam...
A jeszcze zauważyłem że w czasie pracy dół chłodnicy jest zimny a góra gorąca i tak samo dolny wąż jest zimny jak nie wiem a górny gorący czy to aby nie była wina chłodnicy ?
Więc tak - wiatrak wlacza mi sie (słychać go) jak tylko wskazówka podskoczy ciutkę wyżej. - rozumiem ze górny wąż od chłodnicy to ten który mi pokazałeś do odpowietrzania z lewej strony silnika.
Witam mam Golfa z silnikiem od Passata B3 2.0. Przy obecnych temperaturach na dworze po wyłączeniu silnika wentylator jeszcze chwilę chodzi aby ostudzić silnik. Temp w normie. W golfie 3 1.8 tak zachowuje się układ w lato gdy jest na dworze +30'C. Czy jest wszystko ok? Górny wąż jak i dolny po jeździe jest bardzo ciepły. Chłodnica ciepła. Innego razu...
Dziękuję za pomoc kolego. Czy w tym modelu mogę jakoś sam wymienić termostat czy muszę dać komuś zarobić..... Dodano po 2 Górny wąż do chłodnicy gorący natomiast dolny zimny. Wentylator się nie włącza.
Witam 🙂 . Długo już szukam w internecie gumowych węży do mojej pralki ( przelewowy górny , przelewowy dolny i ten łączący zasobnik ze zbiornikiem ) Wąż zbiornik-filtr mam . Pomóżcie 🙏
Cześć Mam dziwną przypadłość w moim xc90 d5 185. Mam zalany płyn chłodniczy do połowy między minimum i maksimum. Po rozgrzaniu płynu jest trochę mniej w układzie. Jeżeli zostawię samochód do wystygnięcia silnika to płyń będzie na tym samym albo niższym poziomie. Jeżeli na ciepłym silniku odkręcę korek to płyn pójdzie w górę i zostanie na tym poziomie...
Powinien się zacząć otwierać dopiero mając 80 parę stopni, pamiętaj żeby termometr był blisko termostatu i żeby termostat nie dotykal dna najlepiej, mieszaj delikatnie wodę. A jak stoisz bez ogrzewania to jak jest? Generalnie przy tych 70 stopniach jak dotkniesz górny wąż chłodnicy bądź górę samej chłodnicy to jest zimne czy lekko/mocno ciepłe? Powinno...
Witajcie. mam problem z vitem. robi sie duze ciśnienie w układzie chłodzenia a dokładnie na górnym i dolnym wężu chłodnicy. Górny wąż jest gorący a dolny zimny tak jak cy nie było obiegu płynu tak samo chłodnica góra ciepła a dół zimny. co dziwne ogrzewanie działa. ktoś się z tym spotkał?????
Małe sprostowanie Elektrit ,jest na króccu w głowicy,tam gdzie górny wąż idzie do chłodnicy i odpowietrznik do zbiorniczka wyrównawczego.
A wąż aqua stop podaje ciśnienie?
górny wąż gorący dolny zimny zawiesić górny zawiesić górny wąż intercoolera
czasowy wyłącznik schodowy połączenie przewód wielożyłowy nokia trybie offline
ładowanie lifepo4 iveco instrukcja
Jak wgrać firmware przez USB do Manta 43LUS79T? Zamiennik tranzystora BC147A - BC547B, BC107 i inne