Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
Witam, Bezpieczniki całe, po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany...
Okej, dam znać później czy coś pomogło Dodano po 4 Temperatura nadal 116, górny wąż gorący, dolny zimny Dodano po 6 W okolicach pompy słychać takie dziwne coś jakby coś tarło w środku Dodano po 27 Wyciągnąłem pompę ale jesc cała
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
A jeszcze zauważyłem że w czasie pracy dół chłodnicy jest zimny a góra gorąca i tak samo dolny wąż jest zimny jak nie wiem a górny gorący czy to aby nie była wina chłodnicy ?
Witajcie! Tak uprzedzę wasze pytanie szukałem już na forum ale bez rezultatów. Jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso 2009 z silnikiem 1.6 VTi + LPG. Pojawił się pewien problem, auto nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich tylko delikatnie. Dodam że według komputera temp. 105 st. Wąż chłodnicy górny gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Wąż...
Słuchaj, jeżeli masz wąż górny gorący a dolny zimny to nie otwiera termostatu wtedy może wskazywać wysoką temperaturę.
czujnik pokazuje raczej dobrze bo woda się gotuje górny wąż jest gorący a dolny zimny
Witajcie. mam problem z vitem. robi sie duze ciśnienie w układzie chłodzenia a dokładnie na górnym i dolnym wężu chłodnicy. Górny wąż jest gorący a dolny zimny tak jak cy nie było obiegu płynu tak samo chłodnica góra ciepła a dół zimny. co dziwne ogrzewanie działa. ktoś się z tym spotkał?????
Witam,posiadam audi A6 2,5TDI AAT.Po wymianie pompy wody wskaźnik temepratury wody nie może osiągnąć 60stopni. Górny wąż jest gorący dolny-zimny, jest wymieniony termostat,wymieniłem również czujnik temperatury,ten na dwa piny(biały)i nic.Wydaje mi sie że ogrzewanie dobrze działa.Przed wymianą było ok.Czy ktoś może z czymś takim miał doczynienia.Pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc kolego. Czy w tym modelu mogę jakoś sam wymienić termostat czy muszę dać komuś zarobić..... Dodano po 2 Górny wąż do chłodnicy gorący natomiast dolny zimny. Wentylator się nie włącza.
Witam.. Problem : Temperatura na desce rozdzielczej jest na drugiej kresce od dołu. Co zostało zrobione / objawy : - zdiagnozowano uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, wywalało płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównaczego, zapowietrzała sie nagrzewnica (zimne powietrze z nawiewu) - wymieniona została uszczelka pod głowicą od tej pory wystąpił ten problem...
Pacjent Audi A3 8L 1.6 2000r. Podczas powrotu do domu wywaliło króciec w zbiorniku wyrównawczym (górny wąż) i wywaliło prawie cały płyn chłodniczy. Zbiornik wymieniony, płyn wlany jakieś 3L. Po przejechaniu kilku km temperatura wynosiła jakieś 90 stopni, górny wąż gorący a dolny niestety zimny. Uszkodzony termostat? Dzięki Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z Seatem Alhambra z 2001 diesel 110kM . Przy jeździe powyżej 110km/h wzrasta temperatura wody i wyrzuca przez zbiorniczek wyrównawczy płyn. Wentylatory działają normalnie . W zbiorniczku wyrównawczym nie ma śladu oleju, a olej jest czysty - nie ma "masła" . Górny wąż jest gorący a dolny zimny. Czy problemem jest termostat ? Czy coś...
Witam, pewno było wałkowane ale mam takie pytanie. Dziś zmieniłem termostat w moim MK4 1.4 16V zamontowałem taki: http://motoplatforma.com/index.php?p5558... plus nowa obudowa termostatu bo stara w środku miała dziurę ja na foto poniżej, nie wiem czy tak powinno być bo w nowej nie ma, założyłem raczej poprawnie,...
Witam, posiadam hyundai coupe z silnikiem 2.0 16V z instalacją gazową. Podczas każdy z pod maski zaczął lecieć dym nie wiedziałem co się stało dostAłem informację że to termostat ponieważ wąż gorny był GORĄCY, a dolny ZIMNY. Po wymianie i od czekaniu ponad godziny odpalam go a z pod maski zaczyna strzelać na gazie i benzynie. Po 3 razie odpalił i pojechałem...
Witam Wszystkich ! Tak jak w temacie mam problem z chłodnica w Golfie IV silnik benzyna 1.4 Tak w skrócie, miałem stłuczkę w wyniku czego chłodnica została uszkodzona i wyciekł praktycznie cały płyn. Po wymienieniu chłodnicy na nowa i zalaniu płynem, auto zaczęło się grzać a raczej gotować, górny wąż jest gorący a dolny zimny, chłodnica też zimna jakby...
Nie wiem czy to coś wam podpowie- ale kiedyś czytałem że to też trzeba sprawdzać- dolny wąż do chłodnicy był gorący, górny zimny
Termostat zostaje jeszcze do sprawdzenia, górny wąż chłodnicy jest gorący a dolny zimny. Dodano po 4 Termostat jest okey a silnik dalej się przegrzewa i leci zimne powietrze. Ten wąż co idzie od chłodnicy do głowicy na którym znajduje się odpowietrznik jest ciepły ale po okręceniu tej śruby płyn nie leci wężyk na dole jest zimny. pomoże ktoś?
bo górny wąż do chłodnicy był twardy i gorący w połowie, a dolny z chłodnicy zimny Ja ci chętnie pomogę, ale zły to nauczyciel, który za studenta rozwiązuje problem. Trochę pokombinuj i napisz, co wymyśliłeś? odpowiedź prawidłową dostaniesz na pewno.
Dzisiaj sprawdziłem i po około 30 km wskaźnik wskazywał lekko ponad 70 stopni dolny wąż był zimny a górny gorący. Rozgrzeje silnik do 80-85 stopni i sprawdzę czy dolny wąż jest zimny bo gdzieś w okolicach 90 termostat powinien się otworzyć. On się zamyka i otwiera ale chyba zbyt wcześnie. Gdyż ciepłe powietrze z nawiewów leci już po około 3 km jazdy...
Witam. Opiszę swoją nietypową sytuację... AHU w bardzo dobrej kondycji, rozrząd i termostat zrobione ok. rok temu. Gdy przyszły większe mrozy auto się nie dogrzewa (na VAGu zarówno ECU jak i licznik widzi max. 70 stopni). Nie zwlekając zdemontowałem termostat, wizualnie był OK, podstawiłem nowy WAHLERa. Niestety sytuacja nie uległa zmianie... Bez przerwy...
Mam problem!!! Niedawno został zmieniony termostat i w związku z tym nie puszcza płynu na duży obieg. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Jakie mogą być przyczyny i jak je rozwiązać?
Witam. wiatraki się nie załączają a ponad to górny wąż od chłodnicy jest bardzo gorący i twardy natomiast dolny jest zimny (nawet przy dłuższym postoju),. Miałem identyczne objawy przy zapchanej chłodnicy.
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Witam wszystkich. Pacjent Passat b5 1.9tdi 90KM sedan. Zakupilem niedawno auto i zauwazylem ze po dluzszej trasie plyn w zbiorniku wyrównawczym zimny, ale auto nagrzewa sie dobrze z nawiewu leci gorące powietrze górny wąż gorący lecz dolny który wchodzi do termostatu zimny więc zakupilem nowy termostat plus płyn chłodniczy i wymieniłem. Odpowietrzyłem...
mam podobny problem silnik podczas jazdy nie puszcza mi wody na duży obieg. jeżeli grzeje się na postoju to termostat puszcza i wentylator się załącza termostat wymieniony, chłodnica drożna, wężyk do zbiorniczka wyrównawczego drożny, ogrzewanie działa bardzo dobrze, zapowietrzony nie jest, pasek na pompie puszczony dobrze temperatura podczas jazdy około...
Nie nie jeżdżę na wodzie. Martwi mnie ten za późno otwierający się termostat. Wąż górny gorący i twardy, temperatura na desce już ponad 90, a termostat się jeszcze nie otworzył (dolny wąż zimny). Wcześniej temperatura stała na równo 90 i się nie ruszała, a teraz skacze ponad... Możliwe że czujnik temperatury ten na chłodnicy zawyża minimalnie temperaturę...
Witam. podłącze sie pod temat. Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90...
Robiłem 3 testy na układ chłodzący (uszczelkę pod głowicą, głowicę), płyn nie zmienił swojego kolory, czyli jest wszystko dobrze... Dzisiaj zakupiłem nowy termostat, zamontowałem go i problem dalej jest ten sam... Jest jeszcze dziwna sprawa, górny wąż od zbiorniczka jest gorący, a dolny który idzie do termostatu jest zimny, chłodnica zamiast dmuchać...
Witam, Samochód Audi a3 8L 1.6 BFQ z instalacją gazową. Mam problem z temperatura, otóż w tym silniku temperatura powinna wynosić około 109-112 stopni, u mnie sporadycznie przekracza 115 wtedy też wskazówka zegarów wędruje na około 110 stopni, nie ma reguły kiedy to się dzieje czasem w korku a czasem jadąc, są dni że problem znika ale następnym razem...
Jeden wąż jest twardy, drugi miękki. Wg mnie jest to niemożliwe, albo obydwa twarde, albo obydwa miękkie, ale nie znam na tyle układu chłodzenia BMW, aby to definitywnie ,w 100% stwierdzić, że jest to niemożliwe. Jest to możliwe, a szczególnie w układzie chłodzenia bmw. Górny wąż jest twardy i gorący a dolny jest miękki i zimny. Przyczyną tego najczęściej...
Czujnik dzisiaj kupie i wymienię. W każdym razie skręciłem to wszystko dzisiaj i niestety dalej nie działa. Pompa wydaje się być sprawna bo termostat się otwiera i chłodnica się grzeje. Wąż dolny który dochodzi do nagrzewnicy jest gorący, natomiast ten górny który wychodzi jest całkowicie zimny. Wszystkie węże przelewałem wodą, zleciało z nich trochę...
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
nie nie z termostatem wydaje mi sie ze jest wszystko ok dolny wąż jest zimny a górny gorący a co do postoju to nic nie pokazuje na liczniku kiedyś stał prawie 20 min zapalony i dalej tak samo cztery kreski zastanawiam sie nad kostką tak zwaną skrętką ale tam tez wydaje sie wszystko ok rozbiorę jeszcze wtyczkę czujnika i tam sprawdzę mam nadzieje ze...
Witam mam problem z zapowietrzaniem sie układu chłodzenia a mianowicie twardną węże i płyn wpycha do zbiorniczka. Górny wąż z chłodnicy jest strasznie twardy i gorący a dolny zimny. temperatura pow 100 stopni a wentylatory sie nie włanczaja. Wymieniłem uszczelke pod głowicą lecz dalej obiaw jest ten sam! a czy jest mozliwość przypadkowo zamienic któreś...
Witam, Problem dalej występuje.Wymienilem termostat (z korpusem) i przez 2 dni było ok. Temperatura na wskaźniku na desce pokazuje 90° gdzie po włożeniu termometru w zbiornik płynu chłodniczego pokazało 110°. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. To dla mnie jest dziwne. Przy rozgrzanym samochodzie prawa strona chłodnicy (od strony dużego...
Czy jak się rozgrzeje to chłodnica jest gorąca? Czy wąż górny i dolny przy niej jest gorący? Jak góra gorąca dół chłodny to termostat może być zacięty na minimalnym otwarciu tylko wtedy wąż do chłodnicy robiłby się stopniowo ciepły po odpaleniu zimnego samochodu.Spróbuj podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego.Ople mają to do siebie że jak przy odpowietrzaniu...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w swoim golfie 3 1.8 90 ABS. Leci letnie powietrze zamiast gorącego. Wskazówka temp wcześniej stała na 70 stopni teraz spadła do zera ani drgnie. Wąż od termostatu górny jest ciepły a dolny na początku zimny a potem gorący tak jak górny i nie wiem czy termostat jest dobry, klapki ciepłe zimne zakleilem myślałem że coś...
(at)Userr1 I jak coś dalej działałeś w temacie? U mnie była sytuacja, że padł mi dolny przewód wody (powrót, króciec), I teraz jak wymieniłem to sprawdziłem, że dolny wąż jest zimny, nawet jak przejechałem 100 km dość ostro to zrobił się minimalnie letni (górne są gorące). Teraz tak pomyślałem, że ten przewód mógł się przez to uszkodzić przez to, że...
Pierwsza moja myśl to była pompa wody, a w związku z tym, że zbliżał się termin wymiany rozrządu to wymieniłem cały komplet wraz z pompą na skf. Przy okazji został też wymieniony termostat (dla świętego spokoju). Co do uszczelki głowicy to oczywiście biorę to pod uwagę natomiast nie pasują mi dwie rzeczy. Jedna to czysty olej i czysty płyn chłodniczy...
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
Witam. Samochód Kia cee'd 1.6 benzyna +lpg. W samochodzie występuje problem braku ogrzewania oraz wentylator chłodnicy silnika załącza się, mimo ze chłodnica silnika jest zimna. Co zostało zrobione: Termostat sprawdzony oraz dla pewności podmieniony na inny ( też sprawdzony w garnku) Pompa cieczy sprawdzona oraz podmieniona na nową Uszczelka pod głowicą,...
Chciałbym wlać tam teraz jakąś ciecz, żeby móc namierzyć skąd pryska chłodziwo (miejsce wycieku) Możesz nalać przegotowanej wody. Odpowietrz układ chłodzenia. Jak to zrobić nie powiem, bo nie znam tego silnika, nie wiem również czy ma wskaźnik temperatury czy tylko kontrolkę, nie wiem czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy. Po w/w czynnościach...
Witam pacjent benzyna golf 4 1,6 sr AKL 1998r od pewnego czasu auto dymi jeżdżone wokół komina dziennie max 20 km robione , temp silnika rośnie do 100 stopni wentylatory chodzą sprawdzane na krótko potem wąż chłodniczy górny normalnie po rozgrzaniu jest gorący a dolny jest cały czas zimny termostat był wymieniany niedawno myślałem że felerny dlatego...
Witam,od nie dawna jestem posiadaczem golfaIV 1,9 sdi silnik AGP i zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie,przejechałem około 130km tyle mam do Poznania ,w Poznaniu około 30min jazdy po mieście korki i ogólnie nie duże tempo,po sprawdzenie węży chłodnicy okazało się że górny jest gorący a dolny chłodny,jedynie na odcinku około 15cm od silnika dolny wąż...
Witam Mam następujący problem Touran 2003r silnik AVQ Tdi 101KM -Silnik nagrzewa się bardzo szybko 2 km i wskazówka na 90st przy 8st. na zewnątrz.- -jazda po mieście podpięty VAG temperatura podchodzi do 97 st. -z nawiewów leci ciepłe powietrze i podczas jazdy gdy włączę nawiew ciepłego powietrza temp. spada do 90,91st. -wąż górny chłodnicy ciepły ale...
U mnie jest tak ze górny sie robi ciepły,góra chłodnicy terz a chłodnica i dolny wąz zimny-to by wygladało na cały czas otwarty termostat...dobrze mówie??? Odwrotnie.Cały czas zamknięty. Dodano po 59 wy też zgłupiejecie totalnie po przeczytaniu.. Ja już zgłupiałem :D A tak serio:ze znanych mi przyczyn braku ogrzewania w samochodzie są: 1. zerwane linki,zablokowane...
Witam! Moim problemem jest przegrzewanie się mojej 190. Po przejechaniu ok 5km temp na liczniku bardzo szybko rośnie i auto gaśnie... po ostygnięciu można dalej odpalić. Górny gruby wężyk przy chłodnicy gorący, dolny przy pompie zimny. Pompę wody wymieniłem bo miałem ze starego silnika ale to nic nie dało. Co może być przyczyną?? Chłodnica do wymiany??...
Napisałeś: "sprawdziłem węże górny gorący dolny zimny" ale od czego. Jeżeli od nagrzewnicy to niedobrze powinno być: górny gorący dolny ciepły. Moim zdaniem nie ma przepływu czynnika chłodzącego przez nagrzewnię powietrza bo jest zakamieniona lub niesprawna jest pompa kładu chłodzenia ( np. oberwany wirnik). I jeszcze jedno jeżeli załącza się wentylator...
Dzisiaj nie wytrzymałem i pojechałem raz jeszcze na warsztat aby jeszcze raz wszystko posprawdzać. A więc tak parownik podłączony szeregowo - do tego wąż zasilający go w ciecz, wychodzący jest gorący a wyjście z parownika zimne do samej nagrzewnicy, drugi wąż z nagrzewnicy tzn wyjście gorący. Dolny wąż od chłodnicy nie jest tak samo gorący jak górny...
Sam nie wiem skąd. Auto kupione w maju i nie sprawdzałem tego przewodu i odmy, sam sprzedający mówił, że ją wymieniał, ale po tym jaki ten wąż od niej jest to raczej dawno nikt tam nie grzebał, wiadomo jak jest, więc zapewne od dawna już tam się zbierała. Autem też są robione głównie krótkie trasy, ale dziwne bo w lato przecież nie powinno tak boleć...
Aktualizacja z dnia dzisiejszego, zaintrygowany zimnym dolnym wężem trochę podłubałem w układzie chłodzenia. Auto rozgrzane, górna część chłodnicy gorąca, dół zimny. Odkręciłem korek zbiornika płynu chłodniczego i zacząłem uciskać oba węże z myślą odpowietrzenia układu. Po jakimś czasie płynu w zbiorniku przybyło i nagle znikł, dolałem do min, chłodnica...
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
Witam. Szukam juz długo na tym i innych forach rozwiązania mojego problemu. Mianowicie w moim Pugu 306 1.4 jest problem z temperaturą. w Marcu przy wyjeżdzaniu tyłem z polnej drogi auto straciło przyczepność. Jedna z prób ruszenia do tyłu (posadziłem kumpla za kiere,sam pchałem od strony maski) skończyła sie tym,że poszła biała para spod maski, silnik...
Byłem specjalnie w garażu, żeby sobie to pooglądać. I tak u mnie na wolnych obrotach reduktor w ciągu 4 minut z temperatury 6*C osiągnął temperaturę 35*C (temperaturę przełączenia). W tym przypadku podawana temperatura jest odczytana z programu diagnostycznego do instalacji gazowej. Następne temperatury brane są z PCMScana, a różnica między temperaturą...
Witam serdecznie, mam problem z samochodem. Otóż pękł mi pasek klinowy, pociągnął drugi i któryś z nich roztrzaskał obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu. Samochód odholowany do mechanika. Złożony, odpala, jeździ, silnik OK. Pogięły się zawory, co jeszcze - nie wiem. Problem był taki, że silnik się przegrzewał. Podobno zdjęto głowicę raz jeszcze,...
Wentylator nie załącza się kręci się powoli. Górny przewod od chłodnicy gorący dolny zimny. Przewody puchna węże od nagrzewnicy są gorące jak je otworzyłem leci powietrze tylko gorące, chłodnica do połowy ciepła ale nieraz wogole zimna temperatura silnika 90 /100stopni proszę o pomoc. Oze być wina nagrzewnicy bo nie wiem czy rozbierać. Z góry dzieki
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Do reduktora idą dwa węże. Ten co jest wyżej (górny) jest gorący, natomiast ten co idzie niżej (dolny) jest zimny i wnioskuje, że jeśli jeden z nich jest zimny to obiegu wody w reduktorze nie ma.
Czyli może być uszczelka ? Dodam jeszcze,że jak samochód sie rozgrzeje i sie przejedzie pare km,to płyn wywala górą,mechanik robił test na CO2 i po 2 minutach płyn zrobił sie zielony. Zmienił termostat i wentylator wraz z modułem,bo były spalone. Potem sprawdzał jeszcze raz i powiedział,ze masa nie dochodzi do termostatu i dlatego wywala płyn. Węże...
Ostatnio zauważyłem,że po rozgrzaniu silnika wskazówka temp.spadła na zero, aby po chwili wrócić na 90st. i znów opaść.Dolny wąż jest raczej zimny, a górny ciepły.Ogrzewanie dmucha ciepłym i gorącym powietrzem.Proszę o radę co może być przyczyną usterki: termostat czy może czujnik temp. płynu chłodzącego.:D
A może po prostu masz termostat do wymiany ? Sprawdź prostym sposobem .Odpal zimny silnik i po kilku minutach jak będziesz miał ciepły górny wąż a dolny zimny tzn. ,że to jest termostat .Ale najlepiej to go wymontuj i sprawdź na stole warsztatowym Po kilku minutach nigdy nie włączy dużego układu w takiej temperaturze. Wg Twojej teorii w każdym z posiadanych...
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Ok dziękuję. W takim razie zabieram się za przekładke termostatu z tego drugiego passata na test, jak pomoże kupię nowy odpowiedni. Czyli czujników nie ruszać? Jeden z tego co wiem powinien dawać info do komputera żeby wiedział czy i ile grzać świece itd, drugi powinien odpowiadać za wskazania na zegarach. Obawiam się o tą pompę wody, choć generalnie...
Witam Problem polega na niedogrzewaniu się silnika przez co auto dużo pali (około 10 litrów po mieście przy normalnej jeździe). Podczas trasy temperatura płynu to około 70 stopni, normalna jazda po mieście 70 stopni dopiero przy mocnym dawaniu będzie 90 stopni i to tylko na moment bo zaraz spada temperatura, na postoju po 20-30 minutach osiągnie 85-90...
Gdy termostat jest sprawny, to powinno być tak, że po krótkiej pracy silnika ma być ciepły górny wąż a dolny zimny, jeżeli termostat się jeszcze nie otwarł. Po otwarciu obydwa węże mają mieć prawie jednakową temp. I jeszcze który czujnik wymieniłeś, bo mogą być dwa. Jeden na wskaźnik temp.(jeżeli jest) a drugi do ECU(Electronic Control Unit). Wymieniłem...
stoczone są tylko tam na dole, gdzie wchodzą w blok oraz na górze gdzie przylegają do głowicy jeżeli tak jest to i górna część, krawędź pomiędzy tulejami też powinna być poddana obróbce, ale w moim przypadku również tam jest ta szara maź a pod nią nierówny materiał. Ten smar wygląda na zabezpieczenie antykorozyjne, jak widać skuteczne skoro tuleje...
Witam. Mam problem ze spalaniem w swoim VW Lupo 1.7SDI ozn. AKU. Spala 8-8,5l przy zachowawczej jeździe. Do tej pory wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, termostat (Vernet, temp. otwarcia 87'C), czujnik temp. cieczy (oryginalny 6U0 919 501B). Wyczyściłem dolot, EGR czysty. W momencie pojawienia się 90'C na desce, VAG wskazuje ok 73'C i rośnie dalej....
górny gorący dolny zimny dolny wąż zimny wąż górny
cewka gwarancja ilosc oleju lusterka elektrycznie
Sterowniki Windows 10 dla Asus P5Q SE PLUS: chipset, audio VIA VT1708S, LAN Atheros L1E Suntek HC-900M Freezes, Shows Memory Error – SD Card Compatibility, Firmware, Power Issues