Teoretycznie do puszki filtra powietrza, w praktyce nie ma to znaczenia, może być nawet nigdzie nie podłączony, sprawdź tylko czy nie jest zapchany. Mógł zassać jakiś syf i się zatkać, ale wtedy miałbyś maksymalne doładowanie.
W tym silniku sa tylko dwa zawory podcisnienia . Jeden steruje turbina, drugi klapa gaszaca. Od turbiny jest przy poduszce silnika, od klapy jest pod kolektorem. Weze do tego zaworu musza isc przez akumulator podcisnienia. O to cala filozofia podcisnienia w lagunie.
A więc zostaw je w spokoju. Ktoś chyba robił jakieś eksperymenty na tym aucie. Kiedyś była listwa, teraz założyli zwykły.
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
NIe wiem co tam jest czy zespół elektro zaworów w takiej puszcze czy osobno n75. Może masz źle podłączone przewody. Na zaworze masz vac tutaj podciśnienie z serwa a out idzie na gruchę. Jak jest jakiś trzeci wąż to jest to tylko ciśnienie atmosferyczne i idzie to do filtra.W pokrywie zaworów z tyłu powinien wchodzić wąż i jest tam pierwsze podciśnienie...
Dziękuję za pomoc, sprawa się nieco wyjaśniła, po prostu mam nieoryginalny wężyk do sterowania turbiną od zaworu N75. Generalnie ktoś w serwisie przy naprawie gruchy wpadł na pomysł, żeby nie stosować tego dziwnego węża producenta, który jest przełączany przejściówkami, tylko w całości ktoś dał z metra wąż paliwowy. Jest tylko jeden problem, że średnica...
Witam, Dostałem od sąsiada Peugeota 106 1.4 benzyna 75 KM, problem w tym, że samochód nie trzyma obrotów i nie chodzi równo. Czarny dym z rury leci. Cewkę wymieniłem... Z lewej strony pod czarną obudową jest króciec wskazany palcem (jest w nim próżnia), czy tam przypadkiem nie powinno być jakiegoś węża? Jak go zatykam palcem, silnik odrobinę lepiej...
Syczy dlatego ze podciśnienie zgniata wąż zmniejszając jego przekrój.
Zbyt szczelne połączenie węża odpływowego z kanalizacją powoduje że podciśnienie kanalizacji wysysa wodę która nalewa się do pralki. Spróbuj wąż odpływowy powiesić na wannie i powinno być ok.
Być może to ten zawór I co ten zawór wody miałby robić ze "znikniętą" wodą, w nocy wynosić po kryjomu? ;) Zanim rozbebeszysz zmywarkę (zachęcony jakże ładnym rysunkiem) to najpierw ogarnij kanalizację bo wąż masz za nisko albo podciśnienie w rurze.
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
miałem taki gaźnik u siebie i takie same objawy, sprawdź podstawę gaźnika najlepiej ja wymienić, i sprawdź wszystkie węże podciśnienia czy są szczelne.
Dzień dobry, a mam taki temat Wieloryb 2003.r 2.0.LPGpower. no i takie jedno coś pod maską co mi nie pasuje za bardzo a mianowicie wąż, ucięty , i w nim generuje się podciśnienie ... Nie ma wpływu na jechanie po zatkaniu palcem nie gaśnie , a choinka na desce to druga sprawa, czy ABS ESP itd . I teraz tak, ciśnienie jest dość wyczuwalne, pomiar w kolektorze...
Przecież masz tam po prostu coś zapchane. jeśli odepnę wąż podciśnienia auto nie powinno chodzić równiutko Przy tak dużej ilości lewego powietrza powinien wkręcić się na wysokie obroty albo falować mocno obrotami lub nawet zgasnąć.
Serwo nie ma nic do tego jak biorą klocki. Pewnie masz tarcze do wymiany - zużyte przez co klocek nie dotyka tarczy całą powierzchnią. Serwo ma kolosalny wpływ na doładowanie bo gdyby je odpiąć i zostawić wąż to wtedy podciśnienie będzie zbyt małe przez co gruszka nie będzie odpowiednio ustawiona Skoro masz -0.9bara na serwie to gdzie tam widzisz nieszczelność?...
Witam, wymieniałem wężyki od podciśnienia i chciał bym się zapytać czy są dobrze podłączone. 1 na czerwono wąż od gruchy. Wąż trzymający palcami prowadzi do czarnej kuli.
sprawdź zawór podciśnienia sterowania turbo i ogólnie podciśnienie oraz wąż łączący intercooler z turbiną, turbo to prosta sprawa nie jest tam za dużo filozofii ma pompować i tyle jak nie pompuje to znaczy jest gdzieś dziura
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia.
Zatem zaślep wąż podciśnienia idący do reduktora. (albo usuń trójnik w układzie podciśnienia wracając do konfiguracji fabrycznej, zależy gdzie gaziarz wpiął się w układ podciśnienia) Tamtędy prawdopodobnie ciągnie lewe powietrze i głupieje skład mieszanki itp itd P.S. Możesz też na szybko zacisnąć ten wężyk (przy reduktorze) szczypcami i zobaczyć czy...
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Podciśnienie z kolektora przy 4 cylindrze ten sam wąż co serwo (o ile występuje) Zakładam że to mono
Wąż jest ściśle wpięty (za pomocą gumowego korka) Tak jest źle i rzeczywiście powstaje podciśnienie. Może zrobić coś takiego z "syfonem"? Jak najbardziej, choć syfon nie jest konieczny.
Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, No rzeczywiście - napisałeś. Nie ma jakichś wahań podciśnienia? Siłownik EGR-u lubi przy niektórych ustawieniach „przeciekać”. Możesz wrzucić VIN auta? Chciałbym dokładnie wiedzieć jaki tam jest motorek.
Sztomel i tu się z Tobą nie zgodzę. W końcu widziałem to na własne oczy a nie opowiadam z drugiej ręki. Po dojściu do około 1500 obrotów, wąż pomiędzy coolerem a kolektorem zapadał się wyglądając jak zassany. Resztę opisałem powyżej. Niby czemu nie ma prawa tam się zrobić podciśnienie?? Gdy silnik podczas pracy zasysa więcej powietrza niż jest podawane...
Pompa vacum zmieniona oraz węże podciśnienia i paliwa sparciałe. Teraz nie to auto. Jeszcze sztangę skrócę i powinno być ok
Nie masz spadku ciśnienia wody ? Powinno być powyżej 1,5 bara. Czy podczas backwachu lecą popłuczyny przez cały czas ? Bywa też problem, że wąż od kanalizacji się przytka, robi podciśnienie co tworzy problemy z regeneracją. Sprawdź drożność rurki od solanki i może zerknij na sam pływak.
A prubowałeś przewodem elastycznym (taki jak od paliwa) na podciśnienie .Wystarczy kawałek takiego węża włożyć w ten otwór gdzie znajduje się kulka drugi koniec przyłożyć do ust wytworzyć podciśnienie i wyciągnąć wąż jeśli się nie zaklinowała to wyjdzie
a sprawdzałeś węże do podciśnienia może jest przetary i nie steruje zaworem
Witam serdecznie. Czy mógłby ktoś, najlepiej na zdjęciu pokazać mi gdzie idzie wąż od podciśnienia w golf'ie II 1.3 MH (gaźnik).
Po pierwsze to podłączenie pod kompa i odczyt błędów. Trzeba też sprawdzić wszystkie węże układu podciśnienia i czy zmienna geometria turbosprężarki pracuje w pełnym zakresie, to są rzeczy na początek.
niema tam małych zaworów zwrotnych na wężach podciśnienia ? czy masz tam klapę gaszącą która podczas pracy sama przez przypadek się nie przymyka przez uszkodzoną membranę ?
Hej mam właśnie z tym problem. Możesz powiedzieć w którym miejscu miałeś przeniesione te węże podciśnienia ?
Witam, Audi A4 B5 1.9 TDI 110 KM AFN. Czy ma ktoś schemat podciśnienia bez zaworu N239? Bo już mam dość słuchania "zmień to i to". Wymieniłem węże podciśnienia, zawory N18, IN75 i turbinę, ale dalej mam brak mocy.
a ten króciec co teraz jest wpięte niby podciśnienie? jak przerzucę wąż tam obok śruby to ten zostawić pusty? czy to jest ten "nadmiarowy zawór bezpieczeństwa"? wężyk i pod auto?
Jest to sterowane podciśnieniem. Jakiś wąż może pękł.
Posprawdzaj, czy nie masz gdzieś przegryzionego kabelka lub węża z podciśnienia, tak miałem przypadek.
Witam temat załatwiony, pomogło oczyszczenie przepustnicy i wszystkich węży podciśnienia , (jackek074) dziekuję za pomoc .
tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia Nic z tych rzeczy Panie kochany. Skoro bzyczy tylko po odpaleniu zimnego silnika (wspomniane 1000 obr/min - ssanie), to zawężamy obszar poszukiwań. POza tym sprawdź, czy nie spadł jakis wąż od podciśnienia.
To jest wąż podciśnienia.
Od pielem wszystkie węże od pompy podpiąłem tylko wąż bezpośrednio pod manometr i takie było podciśnienie . natomiast gdy podpiąłem dodatkowo serwo Po wciśnięciu pedału hamulca kilka kilkakrotnie podciśnienie spadało do zera .
NIe pomyliłeś węży podciśnień. ? Druga sprawa dane. Grupa 13.18.23.
problem rozwiązany. mechanik zatkał mi wąż podciśnienia między zaworem EGR a EGR . tak działają mechanicy dzisiaj. wydałem kupę kasy na niepotrzebne części. Pozdrawiam wszystkich nieuczciwych ludzi . karma wraca
(at)Trafic2003 tu nie tyle o czyszczenie co udrożnienie musisz sprawdzić podciśnienie przy zaworze sterującym turbiną. Na wężu podciśnienia musi być wyraźnie czuć ssanie. Jeżeli tego nie ma to będzie to samo. Będziesz musiał wykręcić ten plastikowy element od pompy podciśnienia tam klucz torx bodajże 27. Najlepiej weź wiertło 1 mm i oczyść/rozwierć....
Może w kanalizacji jest podciśnienie, wąż spustowy jest uszczelniony w rurze odpływowej kanalizacji, aby nie wydobywały się "zapachy" i wtedy woda jest wysysana z bębna. Usuń na chwilę uszczelnienie i wtedy zobacz co się dzieje. Oczywiście rozumiem, że wąż ma tylko kolanko oryginalne i nie jest przedłużony innym wężem poniżej poziomu wody w bębnie....
Mam ten motor u siebie w Leosiu takie same miał objawy EGR przepustnica kopcenie za każdym razem albo samo adaptacja albo wymuszona. Sprawdź jeszcze wąż podciśnienia od serwa czy nie spadł.
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Jak hamulec twardy to masz powietrze układzie trzeba by odpowietrzyć ukal hamulcowy i tłoczek sprzęgła potem sprawdzić wąż podciśnienia serwa do przepustnicy jeśli są objawy jak kolega powyżej pisze..
Nie ten wąż idzie do elektrozaworów do króćca atm. Na vac masz mieć podciśnienie, wyjscie na aktuator to out.
SILNIK ZACHOWUJE SIE TAK SAMO NA POSTOJU I W CZASIE JAZDY BEZ ZNACZENIA CZY JEST NAGDZANY CZY ZIMNY. PODCIŚNIENIE TO TEN WĄŻ CO WYCHODZI SPOD WLEWU OLEJU? GDZIE ZNAJDUJE SIE TEN CZUJNIK OD PRZEPUSTNICY?? Pozdro!
Otóż sprawdziłem dzisiaj węże podciśnienia. Po odpaleniu auto ( stało całą noc) sprawdzałem wszystkie węże podciśnienia i nigdzie nie było ssania. Sprawdzone elementy zaznaczyłem na czerwono. - bezpośrednio przy egr - w filtrze powietrza - i przy tym module od sterowania podciśnieniem też nie było ssania przy żadnej stronie. po odpięciu kostki napięcie...
Cały separator to może nie od razu,zależy jakie to koszty. Zacząć od wymiany węży tak jak kolega wcześniej napisał mogą być tak miękkie,że podciśnienie podczas zasysania do kolektora zaciska wąż.
Może jakiś wąż podciśnienia jakiś gryzoń przegryzł
Witam, mam dość poważny problem. Pewnego razu podczas mocniejszego hamowania straciłem wspomaganie hamulca. Pierwsza moja diagnoza - padło serwo. Ale po zdjęciu węża podciśnienia z vacu zauważyłem, że podciśnienie jest dość liche. Wymieniłem więc pompę podciśnienia. Niestety nic to nie dało, więc zamówiłem serwo. Przyszło wraz z pompą hamulcową i wężem...
Sprawdź podciśnienie idące do przepustnicy czy nie poluzował się wąż...... ADAPTACJA SAMEJ PRZEPUSTNICY przebiegła prawidłowo?
sprawdz wąż podciśnienia do serwa .Jest z plastiku i często pęka.
Na prawidłowe działanie układu hamulcowego duży wpływ ma także wspomaganie hamulcy czyli serwo. Samemu można sprawdzić czy wąż podciśnienia jest szczelny. Często pomijany element.
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Ja tam widzę sporo starych węży podciśnienia a pisałeś że wszystkie wymienione. Gdzieś masz dziurę i koniec.
Damian24911 napisał: Pompa na wolnym biegu normalnie wchodzi na obroty i w wezu zasilającym wytwarza się spore podciśnienie, niestety kiedy waż zanurzy się w wodzie to pompa bardzo zwalnia i ma małą wydajność Tego nie rozumiem. Bo chodzi o wąż wejściowy napisał podciśnienie . Czyli tak jak pompa pompuje powietrze to jest ok? A jak zasie wodę to obroty...
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
Ewentualnie sprawdź jak wygląda podciśnienie na serwo i ten plastikowy wąż od vacum do serwa. Dopiero doczytałem to co sanfran wziął w ramkę.
Nie wiem, czy rozwiązaliście wasze problemy, ale P1103 to od zatkanego EGR, albo nie łączącego się problem a przewodachm. Może też sensor map mieć wywalonal membranę, wsadź kawałek zapałki do środka na probe I potem możesz kupować ewentualnie nowy sensor map. P1103 pokazuje że problem jest z maf, ale cisnienie w dolocie mierzy map. A low boost to sprawdź...
Zdjęcie nr 3 to pompa vacum czyli ona robi podciśnienie domniemam. Czyli jak odepnę wąż z gruszki to wężyk powinien zasysać powietrze tak ? tak samo jak bym odpiął wężyk z pompy vacum który wchodzi do zaworu to też powinien zasysać ?
Za dużo myślisz za mało robisz. Wszystko masz już opisane. -szczelność aktuatorów -wymiana węży -zasilanie w podciśnienie -sprawdzenie zaworków (można je po kolei odpinać od vac zaślepiając wąż) celem testu.
Pompa vacum wytwarza podciśnienie niezbędne do sterowania podzespołami sterowanymi właśnie przez podciśnienie np. EGR, klapy zawirowań w układzie dolotowym, i inne te do których są prowadzone węże podciśnienia. Dodano po 40 Mógłbyś podać 7 ostatnich znaków VIN?
Objawy wskazują na nieszczelność zasilania serwa hamulca. Dokładnie sprawdź wąż podciśnienia idący do serwa. Możliwe jest też uszkodzenie samego serwa ale to już ogromna rzadkość.
W okolicach 100000 zł roczniki 2013-2016 chyba się znajdzie. Wujas ma challengera z 2015 z 3.6L V8 w gazie, kupował pod handel jakieś 4-5 lat temu i do tej pory jeździ nim bo za bardzo mu się spodobał, w kwocie się swobodnie zmieścisz. Serwisy w PL mają co prawda jakieś problemy z częściami i musiał z ebaya z US ściągać, ale ujdzie w tłumie bo jedyne...
Witam C8 2.0 HDI 2004 RHW EDC15C2 potrzebuje schemat węży podciśnień, ktoś strasznie namieszał, auto nie ma mocy z dołu, powyżej 3000rpm coś jedzie .
Problem rozwiązany. Okazało się że pęknięty jest wąż podciśnienia dochodzący do przepustnicy i przez to gasł .
Czasami trójniki na tych wężach podciśnienia płatają figle
Ale to nic beczka musi wytrzymać pełne podciśnienie pompy ssącej. Np. wąż zasysa się o dno zbiornika i nic nie ma prawa się zassać, a na pewno nie beczka. Choćbyś pompował ciekłe złoto to to musi wytrzymać.
sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu wężem podciśnienia
Mam taki odkurzacz. I u mnie na tej funkcji, jak tylko wykryje, że ma słabsze podciśnienie na którymś z filtrów, to zaraz zaczyna się otrząsać. I jak będzie chodził dalej, a nic już nie będę wciągał, a to podciśnienie dalej nie będzie w normie takiej, jaką ma założoną, to będzie powtarzał tak długo, aż oczyści filtry i wtedy przestanie. Oczywiście cały...
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Witam, Samochód bez LPG, kiedyś spadł wąż podciśnienia i jazda samochodem to masakra,
Chodziło mi raczej o coś o czym pisałeś w poprzednim poście, coś w rodzaju gulika, aby po wypompowaniu wody z pralki wąż nie był pusty. To do czego jest wpięty wąż spustowy (w środku jest kulka) powinno być w pionie, inaczej podciśnienie spadającej wody ze zlewu może uwalniać przepływ brzydkiego zapachu w kierunku pralki, jeżeli wąż byłby pusty (teoretycznie)....
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Cięgno jest widoczne za wężem podciśnienia. To widoczne czy opisie 120 to cięgno gaszenia silnika
Tak jak pisze poprzednik , odepnij wąż podciśnienia idący do wspomagania. Jak to pomoże to wyciągaj servo.
Ja bym zaczął od węży podciśnienia, miałem kiedyś podobną usterkę.
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Odkręć od kolektora wąż podciśnienia który idzie do serwa, zaślep i odpal. Możesz nawet zatkać palcem.
sprawdź jeszcze czy węże podciśnienia są odpowiednio podłączone i czy sa całe nie spękane
Kolektor poskładałem dobrze. Jak już bym podejrzewał to np. w wężach podciśnienia.
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
Wąż odpływowy wchodząc w ścianę nie może być szczelnie bo podciśnienie kanalizacji wodę potrafi wyssać i będzie taki efekt że woda będzie wlewana przez elektrozawór i jednocześnie wysysana.
Cześć. Czy EGR z GOLFA IV o oznaczeniu 036131503M jest sterowany podciśnieniem czy elektroniką ? Głównie chodzi mi oto, czy po odpięciu węża podciśnienia EGR pozostanie w pozycji zamkniętej tak aby spaliny nie leciały do silnika.
Sprawdź przedewszystkim czy masz w porządku przewody wysokiego nap. aparat zapłonowy, kopułkę i palec. Potem sprawdź czy nie jest uszkodzony jakiś wąż, bądź poprostu zdjęty, np. jakieś podciśnienie.
Witam. proszę mi powiedzieć czy ten czujnik Jest gdzieś obok tego czujnika do temperatury płynu chłodniczego? Nie za bardzo rozumię pytanie. Jest koło termostatu zabezpieczony taka wsuwką. Czasem plastikową a czasem metalową. Taka rada, zimny silnik. lekko popuszczasz korek w zbiorniku wyrównawczym a tym samym ściskasz gruby wąż od układu chłodzenia....
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
Mam nadzieję, że nie dopytujesz się o wąż podciśnieniowy z vacu-pompy. ;) Serwo jest rodzajem wzmacniacza, które do pracy WYMAGA tego węża z podciśnieniem. Często taki wąż gdzieś się zapada, pompa vacu nie działa, lub jest jakaś nieszczelność.
Rozumiem, tylko dlaczego nie wytwarza sie żadne podciśnienie jak ściągnę wężyk z EGR?? Do tego elektrozaworu jest podłączony m.in ten wąż który miałem luzem puszczony do kabiny pod deskę, czy to jest normalne?
Witam w Nowym Roku ! Zgadzam się z przedmówcą. Łapie gdzieś fałszywe powietrze - najczęściej jest to podstawa gumowa gaźnika . SSanie w Keihinie jest głupioodporne , tym bardziej ręczne. Spotkałem się też z przetartym wężem podciśnienia do serwa , daje podony objaw.
Witam ponownie, Wąż gumowy wymieniłem i tu nie cieknie, ale sączą się na początku programu krople z wężyka nr 1 (szary). Nie są w nic wpięte, jakby podciśnienie, odpowietrzenie, nie wiem i prowadzi do wnętrza zmywarki w okolicach drzwi. W drugiej połowie programu część kropli wyparowuje, część spływa do zagłębienia, gdzie jest aquastop. Może tak ma...
Kolego sprawdź proszę te pompę podciśnienia jakimś manometrem ewentualnie innym urządzeniem mierzącym podciśnienie. Do 100 mili Barów pompa sprawna po wyżej coś nie tak z pompą albo (jeżeli się podepniesz do całego układu a nie do samej pompy) nieszczelność na wężach podciśnienia .
Gdyby regulator był uszkodzony, np. pękła w nim sprężyna i za wcześnie się otwiera (nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem, przeważnie rozszczelnia się membrana i paliwo leje się przez podciśnienie) to wystarczy zacisnąć wąż powrotu paliwa kombinerkami i obserwować manometr/ pracę silnika
Na tę chwilę problem rozwiązany. Okazało się że wszystkie podzespoły są ok. Przyczyną okazał się zbyt długi wąż spustowy od pralki. Czasami podłączałem pod niego wąż ogrodowy i jego koniec wkładałem do wiadra w garażu aby wodą z proszkiem z prania codziennego, umyć podłogę w garażu. Co się okazuje, przedłużony wąż wywoływał jakieś dziwne podciśnienie...
Możliwe też że jest problem mechaniczny i ciągnie lewe powietrze. Sprawdz - zaślep wszystkie węże podciśnień i odetnij servo hamulców bo tędy też może ciągnąć lewiznę.
Posiadam wersję aisan z pod ciśnieniem da się tam zamontować ten czujnik jedno pinowy żeby pokazywał temperaturę na liczniku. Tam w tym czujniku są podłączone węże podciśnienia jak to zrobić może wiesz albo zdjęcia posiadasz jakieś jak podłączyć żeby działało wszystko
Najlepiej było by ten płyn spuścić stamtąd. Możesz odłączyć wąż podciśnienia od serw, zatkać go od strony silnika i zobaczyć czy wtedy też będzie kopcić po przegazowaniu. Uwaga bo wtedy hamulce będą słabe!
wąż podciśnienie passat wąż intercoolera aquastop wąż
orbitrol podłączyć kluczyk kręci czujka ds18b20
zasilacz gulson rockchip firmware
Brak komunikacji z sondą lambda w VW Passat B5 Brak iskry w Peugeot 206 mimo sprawnego rozrusznika i pompy paliwa