Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
To ściągnij wężyk przy przepustnicy i zobacz czy podaje paliwo jak włączysz zapłon. Pompa powinna działać przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu, później się wyłącza i zaczyna pracować dopiero jak kręci się silnik. Może być problem ze sterowaniem wtrysku. Gazownik pewnie założył przekaźnik który go odcina i tu może być problem. Do wtryskiwacza dochodzi...
A rano jak włączysz zapłon i odczekaj aby pompa nabiła nawet dwa trzy razy to odpala lepiej?
Podłączyłem przewód plusowy dopompy a mase z karoserią i nie działało. Jak zrobiłem na odwrót auto normalnie odpaliło na benzynie. Chciałem dojść po drugiego końca kabla plusowego i doszedłem do centralki z alarmu, jednak nie wchodzi on do niego tylko z resztą kabli z centrali przechodzi do komory silnika gdzie wchodzi do syreny. Może to wina alarmu(odcięcie...
Przekręcam kluczyk by włączyć zapłon (pompa działa w tym momencie). Odczekuje aż się włączy i w tym momencie próbuję włączyć silnik. Kręci i kręci i się nie włącza silnik. Dopiero jak spróbuję załączyć silnik w trakcie włączania się zapłonu (najlepiej z gazem) to odpala. Na początku zdarzało się to sporadycznie i bardziej tak, że tuż zaraz po włączeniu...
Nie trzeba demontować pompy żeby sprawdzić czy działa. Wypnij wtyczkę włącz zapłon i spr czy do wtyczki dochodzi prąd to po 1. Jeżeli dochodzi to wrzuć na piny +12V i spr czy pompa ruszyła nie demontując jej z baku jeżeli po bezpośrednim podaniu napięcia pompa nie rusza jest uszkodzoną wiązka od wtyczki obudowy do pompy
Tak czy inaczej sprawdź. Najpierw odłącz pompę a potem włącz zapłon, na włączonym zapłonie połącz pompę. Jeśli zakłócenia w tym momencie się pojawią, będziesz miał pewność że to pompa. Powiedz mi jeszcze, czy pompa paliwowa jest montowana w zbiorniku, czy w innym miejscu.
Mam problem z pompą paliwa. Generalnie problem tkwi w tym że gdy włącze zapłon pompa paliwa powinna uruchomić się na kilka sek i wyłączyć się lecz jest tak że pompa chodzi cały czas co od czego powinienem zacząć diagnozę ?
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Jak włączysz zapłon to powinno być słychać silnik pompy hydraulicznej , która wytwarza cisnienie do sterowania skrzyni
O ile dobrze pamiętam to po włączeniu zapłonu pracuje pompa paliwa w zbiorniku...
Przed odpaleniem na pompę jest podane napięcie tylko przez kilka sekund później dopiero jak kręci silnik tak, że jak włączysz zapłon i później idziesz mierzyć to napięcie już pewnie do 0 spada.Musisz mierzyć napięcie w momencie przekręcenia kluczyka.Sprawną pompę powinno być słychać przez chwilę po przekręceniu kluczyka(lekkie buczenie).
Nie wiem jak to jest w Skodzie. W niektórych autach można odłączyć dopływ paliwa do listwy, włączyć zapłon i pompa pompuje, a że nie ma ciśnienia na listwie to pompuje aż nie wyłączysz zapłonu. Nie daję głowy że w Superb też tak będzie działało i nie wyskoczy żaden błąd
Witam, walczę jakiś czas z Polo 9N 1.2 6V 2003 rok, usterka zaczęła się od utraty mocy i nierównej pracy silnika (jakby szedł na dwóch cylindrach). Po podłączeniu pod skaner, był błąd od 2 i 3 cylindra )wypadanie zapłonu) po skasowaniu silnik dalej szedł nierówno. Podczas mocniejszego przygazowaniu próbował wejść na obroty, ale bardzo mocno przerywał....
śłychać pompę paliwa jak włączysz zapłon?
jak włączysz zapłon to włącza się pompa
Zrobione teraz na "krótko" ale nie chciałbym żeby pompa cały czas chodziła. ...ale poza sytuacją, że włączysz zapłon, a nie uruchomisz silnika, to pompa chodzi "cały czas".
Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać.
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
Co z tą pompą - słyszysz ją przez kilka sekund od włączenia zapłonu (bez kręcenia rozrusznikiem)? Możesz rozpiąć szybkozłączkę przy filtrze paliwa, włożyć wężyk do butelki i włączyć zapłon. Dostęp do pompy masz pod tylną kanapą, jak nie masz zatankowany "pod korek" to nie musisz spuszczać paliwa by wyjąć pompę.
To by było wróżenie. Bez pomiaru ciśnienia się nie obejdzie. Nawet gdyby zaworek nie trzymał ,to i tak ta pompa się chyba włącza po zapłonie na chwilę. Więc gdybyś włączył zapłon kilka razy to by nabiło. Druga sprawa to rozjechane korekty, gaz w dolocie po nocnym postoju itd. Zostaje ci podłączyć manometr, odłączyć aku przed odpaleniem ,albo sprawdzić...
Po załączeniu zapłonu pompa jest załączana jedynie na ok.2s więc jeśli zdejmiesz wężyk z wtrysku i przekręcisz stacyjkę trochę paliwa poleci. Dopiero po zakręceniu rozrusznikiem i odpaleniu silnika pompa włącza się na stałe. Oczywiście do mono wtrysku idą dwa przewody paliwowe więc musisz zdjąć ten gdzie jest filtr. Ale jeśli słyszysz że pompa się załącza...
Maska lub jej zawiasy nie przytrzasnęła żadnych przewodów? Słychać pompę paliwa jak włączysz zapłon?
Odłącz złącze elektryczne na korpusie pompy w zbiorniku, włącz zapłon i sprawdź czy wskaźnik pokaże pusty bak.
Rozepnij wyjście przy samej pompie i na dosłownie chwilkę włącz zapłon, zobacz czy paliwo się pojawi.
Właśnie nie do końca wiem, ale jak je rozłącze to nie ma iskry...może wyłącznik jakiś był albo stopka... są oryginalne końcówki męska i żeńska. Na razie największy problem to to że wtryskiwacz podaje paliwo przez chwilę( wtedy moto gada) a potem gaśnie brak paliwa i wyrzuca checka. Zastanwiam się też nad zasilaniem wtryskiwacza który podaje paliwo tylko...
Paliwo się cofa, spróbuj odpalać jak kilka razy np 3-4 włączysz zapłon na tyle żeby pompa zgasła a za następnym odpal.
Napięcia na cewce, wtryskiwaczach itp. pojawia się w momencie włączenia zapłonu na około 2s (tyle co słychać pracę pompy) potem obwód jest rozłączany i napięcia nie ma do momentu pojawienia się impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału korbowego. Dlatego napisałem, że pomiaru trzeba dokonać podczas kręcenia rozrusznikiem. Proponuję podłączyć żarówkę...
Czy jak kilka razy włączysz i wyłączysz zapłon to odpala? Wydaje mi się, że ten samochód ma wstępną pompę paliwa w zbiorniku.
Paliwo spuszczone. Dostałem cynk, żeby rurkę igelitową przyciąć pod skosem, bo tak łatwiej wchodzi. Dodatkowo jeszcze końcówkę należało nieco wyprostować czyli włożyć do środka drewniany patyczek (taki do szaszłyków) polać gorącą wodą a potem ostudzić. Po tym zabiegu zeszło pół zbiornika. Następne 15 litrów przepompowałem pompą paliwową. Pogłówkowałem...
Przy włączeniu zapłonu pompa paliwa pracuję?
Witam Mam takie pytanie , jakie ciśnienie powinna zrobić sama pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Specyfikacja podaje Ciśnienie systemu 4.0 bar, Ciśnienie regulacji z podciśnieniem 3.5 bar. Czyli gdybym wpiął miernik ciśnienia paliwa po między pompę a listwę takie ciśnienia powinienem uzyskać. Przy zapalaniu ok 4.0 bar bo podciśnienie jeszcze nie...
Witam. Punto 1.1 95r. ma brak iskry na każdej świecy i pompa paliwa nie działa gdy włączę zapłon. Sprawdzałem każdy bezpiecznik. Pompę paliwa na krótko podłączałem i działa. Gdy wyciągnę jeden z bezpieczników w komorze silnika to wtedy chodzi na okrągło. Przekaźnik wtrysku i zapłonu działają, bz sprawdzany miernikem. Czytalem duzo tych samych problemow.....
Zauważ , że nastawnik robi self-test po włączeniu zapłonu, i jak górna graniczna wartość jest poza okienkiem, to złapiesz ten błąd. Podnieś nastawnik z pompy, i wtedy włącz zapłon - zobacz czy błąd zniknie - będziesz wiedział czy źle poskładałeś nastawnik, czy nie trafiłeś trzpieniem w ośkę w pompie.
Kolego, sprawdził bym w tym przypadku przewody paliwowe w miejscu łączenia się przewody elastycznego z metalowym, tuż przy listwie wtryskowej, lubią z czasem lekko rosić paliwem (pierwszy objaw tego że niedługo zacznie kapać z tego miejsca). Wyczyść dokładnie te miejsca od dopływu i odpływu paliwa i włacz zapłon (nie musisz odpalać, pompa paliwa i tak...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Zdejmij węże z filtra idące w tył i włącz zapłon i zobacz czy pompa w ogóle żyje. Jak masz manometr jakikolwiek sprawdz czy podaje cisnienie, jak nie zalewa filtra to taki efekt.
i tak uczynię.. wyciągnę bezpiecznik od pompy paliwa (jak znajdę) i włączę zapłon ...
Bezp od pompy jest w komorze silnika od str akumulatora w stronę szyby pod czarną pokrywką przykręcaną na śrubkę ręką odkręcisz Są tam 2 przekaźniki i 2 bezp. ten z lewej jest od pompy 10A (włącz zapłon i słuchaj gdzie pyknie przekaźnik)
to znaczy ze jak wtrysk wyjmę obok położę i podłącze to nie powinien lać disla jak zapłon włącze i pompa się załączy ,czy nawet na rozruszniku, bo paliwo dochodzi do wtrysków bez problemu tylko przez wtrysk nie przechodzi
Witam. Po KAŻDYM odłączeniu jakiegokolwiek elementu pompy czy to nastawnik czy czujnik każdorazowo wyłączyć i włączyć zapłon. Na jednym przewodzie nastawnika jest stale napiecie na drugim PWM masy, które jest na starcie po wlaczaczeniu stacyjki przez 0,2 sekundy a później w momencie odczytu czujnika obrotów. Podczas testu po włączeniu zapłonu EDC sprawdza...
A czy jak dasz zapłon kilka razy (tak by pompa paliwa włączyła się kilka razy na te 2 sekundy) to lepiej opala. Po otwarciu drzwi kierowcy z rana słychać pracę pompy paliwa?
Witam. Już sobie poradziłem z problemem. A co do wypowiedzi yacka4 to to pompa chodzi jak się włączy zapłon, rozrusznik nie ma tu nic do rzeczy. Dziękuje za wszystkie porady. Pozdrawiam!!!
Zasilił am pompę sygnału 1 przekaźnika po włączeniu zapłonu pompa zaczyna pracować Niestety auto nie odpala po przekręceniu zapłonu brak kontrolki silnika i świec żarowych auto kręci ale nie odpala Niestety nie posiadam na miejscu komputera żeby go podłączyć i zobaczyc podczas mojej pracy sterownik był odłączony przez tydzień akumulator również Czy...
Nie. Mostkujesz 3 z 5 czyli te poziome na dole zdjęcia. Moim zdaniem to w ogóle źle zaczynasz. Sprawdź czy jest iskra podczas kręcenia rozrusznikiem. Zobacz czy podawane jest paliwo jak włączasz zapłon i jak krecisz rozrusznikiem. Przy włączeniu zapłonu pompa powinna się włączyć na chwilę po czym wyłączyć oraz włączyć gdy kręci rozrusznik. Można zakręcić...
Cześć, Przy zakupie samochodu świeciła sie kontrolka serwisowa. Diagbox rzucał błędami, o braku płynu fap i uszkodzeniu pompy domieszkowej. Płyn był więc zaprogramowałem dolewke. Pompa sprawdziłem działa impulsowo i raczej pompuje. Problem w tym, że gdy włącze zapłon czy silnik, pompa chodzi nieustannie. Przejechałem 30km i nadal ten problem. Od zakodowania...
Normalnie jak włączysz zapłon podłącz próbówkę we wtyk pompy i sprawdź czy do chodzi napięcie ,nie miernikiem. Jak dochodzi zasilanie i jest masa a pompa milczy wymień pompę.
Pomierz KONTROLKĄ napięcia na przekaźniku i bezpiecznikach. Przkaźnik "cyka" jak włączysz zapłon?
Przekaźnik do pompy paliwa znajduje się obok akumulatora, jest tam też bezpiecznik 30A. Jak mówi kolega wyżej sprawdź zasilanie przekaźnika oraz jego sterowanie, pamiętaj że po włączeniu zapłony pompa powinna pracować przez ok 2 sekundy.
Podczas pracy silnika pompa w zbiorniku pracuje cały czas. Nie wiem jak w Mini ale ogólnie czasami jest tak że już po włączeniu zapłonu pompa załączana jest na 3/4 sekundy celem dopompowania paliwa (w grupie VAG już po otwarciu drzwi) następnie jest wyłączana i załączana ponownie podczas kręcenia rozrusznikiem, czasami jest załączana tylko podczas kręcenia...
przy odpalaniu samochodu też jest takie ogromne brrrrrr aż ciary przechodzą, oczywiście gdy włączę zapłon na odpalonym radiu. Pompa paliwa... Kable sygnału do śmieci i masa wzmacniacza do poprawienia.
Dobrze rozładowany akumulator pokaże poniżej 1V. Po odpięciu odbiornika prądu może powoli "wstać" o parę woltów. Teraz powinieneś ładować aku z 8-10h. Masa wspomagania jest brana z przedniego lewego błotnika. Pompa wspomagania włącza się, jak na przewodzie D+ pojawia się napięcie. Skoro nie świeciła kontrolka ładowania na włączonym zapłonie, to pompa...
wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i podłącz w te miejsce kontrolkę, włącz zapłon i jak kontrolka się nie zapali to przekaźnik, jak się zapali to coś z pompą albo kablami prowadzącymi do niej
Pompa nie startuje po włączeniu zapłonu w tym silniku...
Paliwo podaje, po włączeniu zapłonu pompa w zbiorniku pracuje. Czujnik zderzeniowy w przednim pasie wymieniony.
Mam książkę i przekaźnik od pompy jest pod maską pierwszy z prawej jego numer to 215. Ale co mnie zastanawia to, że przed chwilą sprawdzałem napięcie które otrzymuje pompa i tak gdy włączę zapłon pojawia się ponad 12V na pompie ale zaraz znika i pompa nawet nie zagada gdy zaczynam kręcić motorem na pompie pojawia się od 7V do nawet 11.52V ale pompa...
Odłączyłem pompę paliwa, włożyłem bezpiecznik, włączyłem zapłon. Bezpiecznik wytrzymuje bez problemu. Sprawdziłem przewody tam gdzie udało się dotrzeć. Wszędzie wygląda ok. Tak więc myślicie, że to pompa? Co prawda ona działa do momentu wysypania bezpiecznika. Pozdrawiam.
Zamontuj zawór zwrotny jak kolega z pierwszego postu. Jeśli masz pompenw baku to powinno być słychać jak włączysz zapłon że pompuje. Chociaż trafiały się bez pompy. W koszu pompy pękał przewód od pomy do złączki na zbiorniku. Nawet akcją serwisowa była. To po taniości możesz nawet sam sprawdzić. Reszta to są koszty. Od wacum pompy po uszczelniacze....
Witam, skąd informacja o ilosci obrotów? 1. Czy napięcie akumulatora jest ok (czy szybko kręci rozrusznik)? 2. Czy paliwo nie cofa się do baku (Kilkukrotnie włączyć zapłon przed próbą odpalenia) ? 3. Czy pompa wstępna uruchamia się podczas próby zapłonu? 4. Czy był sprawdzany komputerem czy widzi temperatury ?
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
U mnie przekaźnik załącza pompę elektryczna gdy włączę zapłon lub ogrzewanie postojowe natomiast gdy gaszę gorący silnik działa czujnik termiczny który zamyka obwód Czyli wg mnie trzeba sprawdzić czujnik i przekaźnik bo jedno i drugie możne powodować ciągłą prace pompki
Witam, Mazda 6 2.0 16V 108kW 2006r GY. Prawdopodobnie po wymianie pompy paliwa samochód ma problem z unieruchomieniem. Jak podłączyłem miernik to sprawa wygląda następująco. Po pierwszym włączeniu zapłonu pompa pompuje 0,5 bara i gwałtownie spada, po drugim włączeniu zapłonu pompa pompuje 1,5 bara i spada. Po trzecim włączeniu pompuje do 4.0 bara i...
Więc pompa mogła całkiem paść. Włącz zapłon i zobacz, czy dostaje napięcie. Również przy próbie rozruchu. Albo podaj z zewnątrz 12V (przez bezpiecznik!) i spróbuj odpalić. Prościej się nie da.
Przekaźnik zasilany ze styku 15, masa z ECU. Po włączeniu zapłonu pompa odzywa się na 2-3 sekundy
Jak zdejmiesz przelew i włączysz zapłon to zawsze będzie lało.
Zapalil już wcześniej na samostart ale zgasł. Filtr jest zalany ale paliwo nie dochodzi do niego ze zbiornika bo odlaczylem przewód który dochodzi . Kilkanaście razy włączyłem zapłon i nic nie poleciało. Jak sprawdzić czy pompa działa?
Odpowietrza się jak najbardziej. W starszych modelach był regulator ciśnienia na listwie lub w korpusie przepustnicy i był powrót paliwa do zbiornika - te układy odpowietrzały się same. Tutaj jest regulator przy pompie w zbiorniku i układ jest "bez powrotu". Na końcu listwy wtryskowej jest zaworek wyglądający jak wentyl, on właśnie służy do odpowietrzania....
Oczywiście chcąc sprawdzać na sucho za każdym razem trzeba włączyć zapłon, ponieważ po odłączeniu czujnika i ponownym podłączeniu na włączonym zapłonie będzie brak reakcji na wskaźniku.P
Po kolejnym postoju zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem, włącz zapłon , ale słuchaj przy tym pracy pompy - czekaj aż przestanie pracować , wyłącz zapłon i czynność powtórz z 5 -8 razy a następnie spróbuj odpalić. Jeśli auto odpali lepiej, to masz nieszczelny układ i w trakcie postoju się zapowietrza..
Skoro po otwarciu drzwi nie słychać pompy to warto sprawdzić przekaźnik 409 bo on jest za to odpowiedzialny. To czy to wina paliwa przy odpalaniu to łatwo to sprawdzić - zanim odpalisz włącz z 5 razy zapłon (tak na 3 sekundy i wyłącz). Pompa wtedy napompuje paliwo i gdy odpali od pierwszego strzała to wina pompy. Jeżeli to jic kie da to raczej problem...
Witam, po włączeniu zapłonu nie startowała pompa paliwa. Po odłączeniu i podłączeniu złącz w BSM (na włączonym zapłonie) pompa ruszyła i silnik uruchomił się. Czy problemem jest BSM czy nie kontakt we wtyczce BSM ? Oglądałem dokładnie wtyczkę od pompy paliwa i nie ma śladów uszkodzenia, rozgięcia ani upalenia.
Więc mam pytanie jaki czas po włączeniu zapłonu pracuje pompa, w większości aut słychać ja kilka sekund a tu po włączeniu zapłonu pompa rusza na ułamek sekundy. Kontrolka ledwo się zażarzy. Tego się czepiam, auto na rozruch potrzebuje większej ilości paliwa i tu mu jej brakuje.
Zerknę jutro jeszcze na ten pin 5 przy włączonym zapłonie ,pompa daje czadu aż przelewa wtrysk,a cewka milczy Dodano po 2 Ale dlaczego nie ma napięcia na cewce?
Pompa paliwa była założona nowa . Jak włączę zapłon to słuchać jak podaje paliwo
Jedyny zaworek może być w samej pompie paliwa. Jak chcesz potwierdzić że paliwo schodzi to pomiar ciśnienia. Albo włączyć kilka razy zapłon przed rozruchem by pompka nabiła cisnienia.
w vw jest tak że po włączeniu zapłonu pompa włącza się na chwilę bez względu na sprawność hala
Co do tego napięcia to tak ma być. Po włączeniu zapłonu pompa pracuje 2 sek. i przestaje uruchamia się na stałe po włączeniu silnika.
Styk roboczy przekaźnika pompy zasilany jest z "30" więc faktycznie po podaniu masy na pin 20 powinny włączyć się pompy (bez znaczenia czy zapłon jest włączony czy nie). Czy w końcu podasz tą masę na pin 7 i 25 złącza ECU? Czy to tak trudno zrobić?
Sprawdź na początek pompę paliwa. Zdejmij tylnią kanapę i będziesz tam miał dekiel od pompy. Po włączeniu zapłonu pompa powinna włączyć się na chwilę. Jak nie będzie słychac pompy to odepnij wtyczkę i sprawdź miernikiem czy żarówką czy po włączeniu zapłonu na chwilę pojawi się napięcie jeśli żarówka się zaświeci albo miernik pokaże napięcie to uszkodzona...
To macie lepszy tester i nie sprawdziliście cie co się dzieje z ciśnieniem na CR i inne dane? Pompa wstępna daje ciśnienie prawidłowe? Czujnik jet w MAF to też prosta usterka.
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w ducato? Mam ogólnie problem z pompą. Cały czas, nawet przy wyłączonym zapłonie pracuje ale tak delikatnie. Jak włączę zapłon to normalnie chodzi przez chwile tak jak powinna jak wyłączę zapłon to delikatnie chorobocze.
Najpierw sprawdź czy jak włączysz zapłon jest napięcie na elektrozaworze w pompie wtryskowej. Jeżeli pompa się zapowietrzyła to najprościej kluczem 17 wykręcić zawór powrotny z napisem OUT na samej górze pompy i zalać pompę paliwem do pełna. Sprawdź czy dochodzi prąd na świece żarowe.
Jak można sprawdzić czy pompa w zbiorniku jest sprawna? Włączyć zapłon i słuchać.Chodzi 30s i się wyłącza.
jeśli masz wielopunktowy a zapewne taki masz wtrysk to pompa paliwa jest w zbiorniku a filtr jest pod autem podłużny metalowy moim zdaniem jeżdiłeś na gazie i nie było paliwa w zbiorniku żaden gaziarz nie odłącza pompy ponieważ paliwo które przez nie przepływa chłodzi wtryskiwacze mimo że nie działają a brak paliwa powoduje uszkodzenie pompy jak sprawdzić?...
Witam Mam problem z skoda fabia 2001r 1.4 16v a mianowicie raz na jakis czas kręci nie odpala w błędach jak samochód nie odpala wyskakują p1239 wtryskiwacz cylindra3 przerwa p1237 wtryskiwacz cylindra1 przerwa p1238 wtryskiwacz cylindra2 przerwa p1240 wtryskiwacz cylindra4 przerwa p1426 zawór odpowietrzania zbiornika paliwa przerwa p1425 zawór odpowietrzania...
A ja mam jeszcze takie pytanie: Mam astre f combi 1.6 8v z 96, Zakładałem przekaźnik aby odłączał pompę prze przełączeniu na gaz i zauważyłem ze po włączeniu zapłonu pompa nie włącza się nawet na sekundę, a dopiero kiedy zacznę kręcić rozrusznikiem, przez co muszę dłużej chechła zanim dostanie ciśnienie i odpali, natomiast u kolegi w astrze f z silnikiem...
Spoko jak zatrzesz pompę to będziesz wiedział skąd ten szum :) Na pewno dobrze zamontowałeś pompę paliwa? Po włączeniu zapłonu pompa słychać przez ok sekundę pompkę?
Sprawdziłem diody są dobre a plastik nie przewodzi prądu, czy masz jeszcze jakieś koncepcje? jesteś w stanie powiedzieć coś więcej o stykach 86 i 87 na tych przekaźnikach? Dodano po 1 chciałbym sprawdzić jeszcze płytę modułu ale nie wiem jak rozebrać, próbowałem podwazac śrubokrętem ale nie reaguje. Dodano po 3 http://obrazki.elektroda.pl/9720316900_1...
Ma elektryczną. Wcześniej jak włączyłem zapłon to słyszałem jak pracowała, a teraz cisza. Gdzie ta pompa się znajduje. Jak się do niej dobrać.
Witam Mam problem z Fordem Escortem 93 rok 1.8 16V. Nie włącza się pompa paliwa w zbiorniku. Bezpieczniki sprawdzone i bezpośrednie zasilanie do pompy paliwa włącza ją i podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu pompa nie podaje paliwa.
Raczej wygląda to na pompę paliwa, tj 3 razy zapłon zapełni listwę wtrysków w benzynę i dzięki temu łatwiej zapala. Sprawdź czy pompa staruje po zapłonie i na ile czasu. Może pada i nie wyrabia? Pompa startuję na zapłonie na około 2 sekundy. Jak włączę zapłon 1 raz to pracuję tak jakby na sucho Natomiast później słychac że Burczy i pompuje. Czy tam...
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Instalacja gazowa jest w tym samochodzie 4 lata i wszystko było okej po włączeniu zapłonu pompa paliwa nie pracuje, a pompa paliwa jest dobra bo po podłączeniu na ostro chodzi.
Witam! Problem polega że zawsze odpala za drugim razem!!! Załóżmy jak auto jest odpalone to po zgaszeniu nie odpali można kręcić i kręcić, ale wystarczy krótko zakręcić i wyłączyć zapłon i wtedy odpala od kopa po prostu super Zawsze włączy się pompa na chwilę, zawsze zgaśnie CODE i CHECK... i nie wystarczy włączyć zapłon i wyłączyć, trzeba zawsze zakręcić,...
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
matiz ma taki myk że, wyjmij aparat włącz zapłon i porusz ośką iskra pyknie a pompa ma uruchomić się na około 7 kręcąc ośką wywołasz jego pracę , jak jest krócej 2 sek zrób kodowanie kluczyków. to poza aparatem i cewką 3 częsty przypadek
Ale ona dostaje napięcie! Tak jak pisałem powyżej, na jednym ze tych trzech przewodów jest stała masa, na drugim stałe napięcie 12V a na trzecim napięcie (12V) pojawia się po włączeniu zapłonu.
No tak tylko że po dodaniu stałej masy z karoseri do pinu 85 po włączeniu zapłonu pompa chodzi cały czas a powinna wyłączyć się po kilku sekundach.Dlaczego?
Witam, miałem podobny problem. Po załączeniu zapłonu pompa włączała się na około 1 sekundę (standardowo powinna dopompować około 3 sekund) i później nie podawała już paliwa. Przekaźniki sprawne, immo działał bez zarzutu. Problemem okazała się jedna z 3 kostek pod przednim siedzeniem pasażera (cała zaśniedziała). Nie jestem elektromechanikiem, ale najprawdopodobniej...
pompa paliwo włączyć zapłon pompa paliwo włączyć zapłon peugeot radio włączyć zapłon
ominąć proxy toroid zasilacz impulsowy matrycą chunghwa
Technics SA-EX700 AV Receiver: Features & Issues Przewody nad kalenicą: typy, normy, montaż