Witam, dał by ktoś radę podpowiedzieć jaki moduł powinien być w yamaha dt 125 lc 2 z 1985r. ? jakieś oznaczenie, czy też zamienniki jeśli takowe istnieją. Kupiłem yamaszkę z jakimś chińskim modułem , czasem działa, czasem nie wkręca się na obroty, pomijając brak możliwości podłączenia zaworu wydechowego :-( Ewentualnie kupię taki moduł, sprawny lub...
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Witam, przewoziłem moją Yamahę dt125 na przyczepce na boku (na oponach) bez zabezpieczenia. Po zdjęciu crossa nie odpalał i zalewał się. Teraz przy kopnięciu ma tylko iskrę i ją gubi od razu. To wina iskrownika? PS. Był wymieniany moduł zapłonowy i nic to nie dało.
Witam chcę wymienić standardowy reflektor na ledowy w motocyklu yamaha dt 125 tylko że problem jest w tym że oryginalnie żarówka h4 jest zasilana prądem zmiennym z prądnicy a led jak wiadomo nie będzie działał z takim prądem ale w motocyklu jest akumulator i teraz pytanie czy jeżeli podpiął bym leda pod akumulator to jest to w stanie poprawnie działać...
Witam, próbuję ogarnąć mój świeży zakup - dt125(3rm) Niestety któryś poprzednik solidnie zamieszał w kablach pod lampą, i połączył wszystko ze wszystkim za pomocą 5cm strzępów kabli. Schematy w heynesie są mało czytelne i zupełnie nie zgadzają się ze stanem faktycznym w motocyklu. Czy ktoś posiada zdjęcia połączeń/ kostek pod lampą lub ewentualnie jakiś...
Odłącz impulsator od modułu i wtedy zmierz. Impulsator to przewody biało-niebieski i biało-czerwony. Niemożliwe aby było zwarcie, jeszcze z takim przypadkiem się nie spotkałem. Przy okazji sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI. W DT125 z tego okresu były także awaryjne moduły 3RM.
Słabo szukasz. W parę chwil znalazłem jedną używkę od DT125 za 200 zł. Przeróbka jedynie na DC-CDI, musiałbyś mieć przetwornicę która miałaby wejście przerwania pracy z modułu CDI. To wiązałoby się ze sporymi przeróbkami które nie dawałby pewności co do bezawaryjnej pracy. Poza tym ten stator ma trochę za małą wydajność względem tego co było w TZR fabrycznie.
Niestety jest to TZR80RR a nie TZR50 z silnikiem AM6 i większym cylindrem. Nie ma do nich za wielu informacji serwisowych. Masz cewkę z dwoma wyprowadzeniami, aby móc zasilić mikrokontroler w module. Gdyby nie to, poradziłbym próbować założyć stator od innych skuterów. Z wymianą samej cewki np. od DT125 może nie pójść tak łatwo, nie radziłbym robić...
Ta mała, powinna być w takiej tulejce zaraz obok głównej, która jest po środku. Odkrecisz ją małym, płaskim srubokretem. Tu widać obie (gaźnik od dt125 ale też Mikuni - gaźniki są podobne): [url=]Link Zobacz obie, czy maja przelot. Ja miałem podobne objawy, gdy dysza wolnych obrotów była skorodowana.
Jak w tytule.
Witam, zlecę naprawę modułu zapłonowego od Yamahy dt125r; co do oznaczeń są niewidoczne. Oznaka usterki, brak iskry na innym module śmiga aż miło.
Witam, mam problem z gaźnikiem bo leci paliwo z gaźnika, dwa razy czyściłem i nic nie pomogło. A cieknie z dw ó ch miejsc, załączam obrazek. I też zacz ą ł się pocić na łączeniu tam gdzie jest pływak, ale to chyba uszczelka
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne, część 1 [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne,...
YAMAHA DT125 LC Schemat instalacji elektrycznej
Dzięki za podpowiedź wykręcę od znajomego ze skutera cewkę zobaczę czy będzie iskra i dam znać. Mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie orientujecie się jakie napięcie mniej więcej wychodzi z modułu na cewkę zapłonową bo u mnie jest znikome rzędy 0,2V mierzyłem miernikiem analogowym i nie wiem czy to nie za mało? Sprawdzałem u kolegi w Yamaha DT125...
Witam. Miałem mały problem z elektroniką, który udało mi sie rozwiązać, ale w miedzy czasie rozmawiałem z panem ze sklepu elektronicznego i powiedział żebym sprawdził na odpalonym motocyklu nie ma czasem prądu zmiennego, ze powinno pokazywać 0volt. Problem rozwiązałem, ale z ciekawości to sprawdziłem i miernik pokazywał około 26volt, czy wszystko jest...
Ciężka sprawa aby dostać pasujący. Z ciekawości przeglądnąłem katalogi. Na średnicę 56 mm wiele pozycji nie ma. Wszystkie tłoki wymagają przerobienia cylindra. DT125 (różne wersje) - wszystkie z okienkami w tłoku (do cylindrów z zaworem membranowym) TZR125/DT125R - podcięcie od strony dolotu (znowu do cylindra z zaworem membranowym), brak nadwymiarów...
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Witam!Posiadam motocykl Yamaha DT125R,która jest zablokowana na CDI.Blokada polega na tym,że w szybkosciomierzu jest kontraktor magnetyczny,który zwiera sie w czasie jazdy dzięki obracającemu się kole magnesowym w liczniku.Gdy predkość wzrośnie do 80km/h,kontraktor osiąga graniczną częstotliwość,która powoduje odcięcie zapłonu.Po dokonaniu pomiarów...