Najtaniej to możnaby założyć zwężki na ssaniu i wydechu.Uszczelki-podkładki o przekroju poprzecznym o połowę mniejszym niż oryginalne kanały na łączeniu gaznik-cylinder,cylinder-wydech.Żeby się za bardzo nie wkręcał na obroty można ustawić przerwe na świecy na "za dużą".Z takimi przeróbkami to raczej przepisów łamał nie będziesz.
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Jakiej produkcji jest alternator? Yamaha TZR50 jako jedyna z motorków z silnikiem AM6 posiada zapłon typu DC-CDI. Z tego powodu mógł zostać założony moduł DC-CDI do Kymco.
Stator Rotaxa nie zadziała z oryginalnym regulatorem napięcia z Yamahy TZR50.
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Prawdopodobnie zapowietrzyłeś układ. Poczytaj sobie dokładnie jak wymienia się płyn hamulcowy i jak powinna przebiegać procedura odpowietrzania.
Witam nowego kolegę. Czym jest wszystko które się fajnie włącza ? No ja bym wstępnie sprawdził połączenia elektryczne, potem cewkę zapłonową (omomierzem) i czy jest napięcie na module zapłonowym jeśli taki zamontowano.
Ten układ nie nadaje się jako wskaźnik biegów. Fizyczne zbudowanie czujnika biegów w silniku jest wręcz niemożliwe ze względu na konstrukcję i dostęp do wałka krzywkowego skrzyni biegów.
Witam Jakiej średnicy, kupić ściągacz do koła zamachowego, Yamaha TZR50 2003 rok i jaki tam jest gwint, prawy czy lewy?
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
I czy takim sposobem można sprawdzić regulatory ze skuterów i motorowerów np. yamaha tzr50, gdzie są dwa obwody, czyli ładowania i świateł ? Lub jeśli nie to w jaki sposób to sprawdzić ?
Przeczytaj ten temat. http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-uk... Jeżeli się nie mylę to musisz zmienić i stator żeby przejść na cewko moduł.
A troszkę dokładniej bo w instalacji zostały uciete niektóre kable i oczywiście mówimy o tzr50
https://data2.manualslib.com/pdf3/75/744... Strona 205 (cdi to numer 6 na schemacie), objaśnienie oznaczeń kolorowych na stronie 251.
Witam, czy wie ktoś, jaki powinien być bezpiecznik w motorowerze Peugeot XR50? Czy może ktoś ma schemat instalacji elektrycznej tego motorka? Jedynie, co znalazłem w internecie, to z Katany, ale on raczej różni się kilkoma detalami od Yamahy tzr50, którą też mam, ale tam nie ma takich szczegółów jak wartości bezpieczników. Kupiłem synowi ten motor...
Najwyraźniej masz silnik od TZR50. Tylko TZR50 posiada tego typu alternator. Musisz wymienić stator z kołem magnesowym na wersję ze zwykłej AM6 (Ducati Energia). Nowe zestawy których pełno na Allegro, wbrew opisom nie pasują do silników AM6, to są zapłony przeznaczone do silników Piaggio-Derbi.
W TZR50 jest fabrycznie alternator Yamahy, z modułem zapłonowym DC-CDI Moric. Zapłon Ducati Energia był stosowany w pozostałych pojazdach z silnikiem AM6. Nie rozumiem sensu przekładki zapłonu, ale powiedzmy że to działa. Po pierwsze, zapłon DE trzeba dostosować do tego, aby było ładowanie akumulatora. Uzwojenie jest przeznaczone głównie do zasilania...
witam czy może mi ktoś poradzić jak mogę zbadać piny regulatora kupionego z al.....o bo tam tylko w opisie mówią o kolorach kostek czrna albo zielona a ja akurat w swoim motorku mam niebieską . czy mogę jakoś sprawdzić w kupionym regulatorze te cztery piny gdzie podłączyć czerwono-żółty gdzie czarny a gdzie czerwone od aku no i jest jeszcze chyba bialy...
Witam. Niedawno zakupiłem TZR50, która ma problem z elektryką. Problem polega na tym że nie można włożyć tylnej żarówki do lampy, ponieważ wtedy wszystkie światła w motocyklu gasną i za chwilę pali bezpiecznik. Przy jeździe bez tylnej żarówki jest mały problem z przednimi lampami, czasami się wyłącza, trzeba dobrze przegazowac motor i wtedy coś zaskoczy...
Niestety jest to TZR80RR a nie TZR50 z silnikiem AM6 i większym cylindrem. Nie ma do nich za wielu informacji serwisowych. Masz cewkę z dwoma wyprowadzeniami, aby móc zasilić mikrokontroler w module. Gdyby nie to, poradziłbym próbować założyć stator od innych skuterów. Z wymianą samej cewki np. od DT125 może nie pójść tak łatwo, nie radziłbym robić...
Witam ,mam problem kupiłem yamahe tzr 50 z 2012r bez świateł tzn ma kierunki i stop i podświetlenie licznika , odpala dobrze ale chyba nie ładuje bo mierząc nic więcej volt na akumulator nie idzie . Na kostce od silnika na czerwono-żółtym po jego wyjęciu z kostki i odpaleniu jest prąd , świeci żarówka a po dodaniu gazu przepala ją, czyli daje prąd....
witam mam yamahe tzr50 z tego co pomierzyłem to wysiadł regulator napięcia. Teraz w al....o są tanie chińskie chyba jedne mają czarne kostki inne zielone. W moim motorku był z niebieską kostką i teraz jak kupie tego chinczyka to chciałbym spradzić wyjścia z regulatora ,żeby czegoś nie spalić. Więc czy jest możliwość i jak to zbadać który pin jest masa...
Witam! Zlecę narysowanie bardzo prostego schematu do motoroweru tzr 50 (silnik am6) Chodzi mi o to żeby była tylko iskra, bez żadnej stacyjki itp. W silniku jest taki zapłon: http://obrazki.elektroda.pl/1038608700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8133932300_1... W tej serwisówce http://avialle.free.fr/Manuel_d'atelier_...
yamaha słabe radio yamaha yamaha przedni yamaha panel yamaha gaśnie
brother zablokowany skaner fotokomórka pomiar sterownik bezprzewodowy roleta
Zmiana języka na polski w Opel Meriva A 2006 SATEL CA-10 – ustawienie alarmu przy braku zasilania 230V, konfiguracja wyjść i powiadomień