dopiero wieczorem rozpakowałem to co przesłał mi Marekjp i teraz wiem o co chodzi może w sobotę spróbuje to podpiąć. dam wam znać jakie są efekty dzięki za wyjaśnienia
złącze jest w komorze silnikowej,po lewej stronie samochodu(po stronie kierowcy)w okolicach przegrody czołowej.Złącze ma 3 piny,jest podobne do złącza samochodów Fiat.Wygląda ono tak:
Poszukuje schematu interfejsu do połączenia PC - złącze diagnostyczne Polonez Atu wtrysk Bosch Mono-Motronic MA 1.7 Pozdrawiam.
Jaki masz tam komputer - Boscha czy Ambimexa? Lub prościej - jakie masz złącze diagnostyczne?
Pytanko: gdzie znajde złącze diagnostyczne w polonezie caro plus na jednopunkcie . Szukałem z pół dnia i nie mogę tego znaleźdz.W książce pisza że ma być za półką od strony pasażera ,a tam nie ma nic Pozdr
Poszukuje szchematu połączenia komputera BOSCH (złącze diagnostyczne) w Polonezie 1,6 GLI z portem COM komputera PC.
Polonez ja na wtrysku Abimexa chociaż w instrukcji pisze AC Rochester. TBJ albo TBI 700
Poszukuję dokładnego opisu kostki diagnostycznej od Poloneza 1,6GSI. W opisach interface diagnostycznych często spotyka się opis podłączenia: masa, +12V, Data. Jaką literką na kostce oznaczone jest złącze Data?
W komorze silnika na lewym nadkolu. Złącze trzyprzewodowe lub dwuprzewodowe. Pozdrawiam.
Kolego, na 99% to złącze diagnostyczne :-), bo to chyba sterownik BOSCH'a jest, a one mają tam złącze :-)
Poszukuję schematu interfejsu do podłączenia komputera ze złączem diagnostycznym w Polonezie Caro Plus 1,6 z układem wtryskowym BOSCHA. Znalazłem oprogramowanie i wiele użytecznych rzeczy. Są interfejsy i sposoby ich podłączania do wszystkich innych wersji wtrysku w Polonezach, ale niestety nie natrafiłem na schemat podłaczenia systemu MONO-MOTRONIC...
Rozrusznik kreci ale nie chce odpalić Sprawdź czy jest iskra tak jak wyżej pisali koledzy. Ja bym jeszcze podłączył go pod komputer. Jest to jednopunktowy wtrysk więc w okolicach komputera powinieneś mieć 3 pinowe złącze diagnostyczne. Potrzebna będzie przejściówka na OBD2.
Czy ten sterownik udało się komuś zdiagnozować za pomocą euroscana? Złącze diagnostyczne podobne do fiata (tylko zamiast linni L ,+12V)
Hmmm,Własnie dokładnie przeszukałem za schowkiem i nie znalazłem zadnego złącza.Tylko blaszana skrzynka komutera,bezpieczniki i przekazniki.Może jakieś bliższe podpowiedzi(złącze jest na kablu?przykręcone gdzies? czy trzeba schowek wyjąć?)
Jak zrobić taki kabelek ,ma ktoś schemat ,auto to polonez 1,6 caro plus złącze ma na trzy kabelki
Polonez 1.6GLI 2000r benzyna jednopunktowy wtrysk. Wypadanie zapłonów,silnik słaby,ale jak się rozgrzeje jest dobrze. Wymiana świec i przewodów nie pomogła, więc szukamy gniazda diagnostycznego ,powinno być pod schowkiem,ale go tam nie ma ,jest dmuchawa a ponoć powinny być bezpieczniki natomiast znalazłem jakieś złącze z trzema kablani w komorze silnika...
witam, wiem ze juz nie jestem pierwsza osoba ktora o to prosi, ale szukalem na forum i nigdzie nie znalazlem, mianowicie chodzimi o schemat zlacza diagnostycznego do poloneza ale z wtryskiem boscha, z gory dzieki Złącze 3-pinowe : "+", "-", komunikacja. Kabelek na MAXie i programik pod Dosa. Pozdrawiam
Błędnie opisane złącze diagnostyczne jest przyczyna usterki Przed podłaczeniem sprawdzić woltomierzem A-linia K C-zasilanie 12V B-masa
Elektronikę zrobił mi inżynier ,schematy pobrano z internetu i tutaj pomyłki napewno nie ma. Jako złącze użyto zwykłe przewodziki podłączane na ostro do poldka.
Witam serdecznie. Będzie Ci znacznie łatwiej jak wyciągniesz zza tapicerki koło nóg pasażera złącze diagnostyczne i połączysz zworką A i B. Zaczną błyskać kody błędów. Opis znajdziesz w necie. Pozdrawiam.
Za dywanikiem pod schowkiem przed fotelem pasażera jest złącze diagnostyczne. Zewrzeć piny A z B i odczytać zarejestrowane kody błędów. Newralgiczne miejsce tej instalacji do kostka wiązki silnika w okolicy cewek zapłonowych , lubi zamoknąć.
Cześć . Żeby wywołać kody błędów w poldku zewrzyj styki AiB w złączu diagnostycznym ALDL .Złącze jest umieszczone obok urządzenia ECM za półką po stronie pasażera.Lmpka diagnostyczna na tablicy rozdzielczej zacznie mrugać.Podaj kod błędu to c.d.n
stare, ale jesli ktoś jeszcze będzie miał podobny problem - możliwe że przy zwiększeniu obrotów i przejściu na gaz nie odcina benzyny - zalewa silnik i gaśnie. U mnie był to problem z przekaźnikiem w centralce voila a dokładnie ze ścieżką na płytce - została przetrawiona..... na centralce monter zapomniał założyć zaślepki na złącze diagnostyczne, a...
sprawdź je i pogadamy brudna świeca to słaba iskra możesz też sprawdzić czy nie masz jakiś błędów na silniku a robi sie to następująco włóż w złącze diagnostyczne spinacz lub kabelek w dwa górne wtyki z lewej strony przekręć na zapłon ale nie odpalaj i policz mignięcia kontrolki check engine np mrygnie 2 razy szybko przerwa i 3 razy szybko czyli masz...
Gdzie w tym aucie jest złącze diagnostyczne ? Chętnie bym to podpiął pod kompa u jakiegoś znajomego coby popatrzeć na wartości czujników. Pod komputerem szukaj wtyczki zielonej z dwoma pinami. Możesz sobie wybłyskać kody, bez podpinania do komputera. Skoro SWAPowałeś kilka silników od Poloneza, a nawet nie możesz sprawdzić luzu na zaworach? Toż wystarczy...
Witam. Zmostkuj A i B w złączu diagnostycznym i policz błyski. Sprawdź czujnik wału.
Prwdę powiedziawszy-nie wiem,choć raz experymentowałem,i podpiąłem Techa1 pod złącze ALDL w polonezie,wybrałem jako C16NZ (bo układ wtrysku zblizony konstrukcyjnie) i wybrałem F6.Pojawił sie komunikat "tryb awaryjny włączony" i silnik zmienił gang.Zrobiłem sobie wtedy znaki na kole i obudowie (kredą) i patrzałem-w trybie awaryjnym zapłon był cofnięty...
Zewrzeć piny A iB w złączu diagnostycznym zczytać kody błyskowe.
Od jakiegoś czasu auta muszą być wyposażone w system diagnostyki pozwalający okreslić czy samochód zanieczyszcza środowisko z powodu uszkodzenia kluczowych dla emisji spalin czujników. Kazdy mechanior ma mieć możliwość sprawdzenia która sonda w wydechu padła by samochód jak najszybciej przestał truć Producenci muszą umieszczać w tym protokole dane o...
a czy kolega w Polonezie zrobil sobie samo diagnostyke laczac we wtyczce diagnostycznej zlacze A i B a nastepnie rpzekrecajac kluczyk i odczytujac kod bledu z migajacej lampki check engine? przyczyn moze byc duzo.
W złączu diagnostycznym ( 8 styków) zwierasz A i B i przekręcasz kluczyk w stacyjce na zapłon. Kontrolka na desce (check engine) zacznie Ci migać na początku 3 razy kod 12 i tak ma być (1 błysk odstęp i 2 błyski i tak 3 razy) potem jak występuje jakiś błąd to jego numer też błyska trzykrotnie. Jak Ci wywali coś poza 12 to daj znać co, odpiszę co to...
"fiatowskie" 3-pinowe? Z tego co do tej pory wyczytałem na forum i co widziałem w aucie to tak. Na wszystkich schematach które widziałem na forum to na złączu diagnostycznym jest 12V, masa i linia K.
Więc tak-sterownik jest pod siedzeniem pasażera,przykryty dywanikiem.Złącze ALDL jest tam gdzie w zwykłym Caro.
W tym silniku często pomagało czyszczenie przepustnicy oraz adaptacja specjalnym urządzeniem diagnostycznym, W tym silniku (ABD) jest system wtrysku pojedynczego, wtryskiwacz co każdy cykl przy okazji zmywa przepustnicę. Zatem bądź łaskaw mi wyjaśnić z czego ją czyścić? Czyściłeś kiedy przepustnicę w polonezie albo np skodzie120? Resztę przemilczę....
witam mam problem z podlaczeniem sie do sterownika kts 550 w instrukcji podaja aby podlaczyc przystawke a ja takiej nie posiadam czy ktos robil zwyklym uniwersalnym przewodem od kts jest to oczywiscie silnik rowera ukl.wtryskowy mpi a i jak wyglada i gdzie jest zlacze diagnostyczne bo znalazlem jakies okragle z gory dzieki
do kolegi MAREK74 Myślę, że będziesz miał problem z uzuskaniem odpowiedniego softu i kabelka do OPLA. Raczej tylko sewis i TECH2. W OPLU pozostaje tylko - zwarcie odpowiednich pinów w złączu diagnostycznym i odczyt "migającego silniczka". Pozdrowienia
Witam. Kody można odczytać testerem, albo przez zmostkowanie w złączu diagnostycznym styków A i B i włączenie zapłonu. Lampka CHECK ENGINE zacznie mrugać.
Koncepcja jest taka, żeby pozostać przy silniku tym co jest i konstrukcji homemade, koniec, kropka. Naturalnie w sekwencję również nie zamierzam się bawić. zostaje ta instalacja, która już w Uniaczu była. Piszę na tym forum właśnie po to, by znaleźć pomoc i odpowiedzi na moje pytania. Naturalnie rozumiem, że uruchamianie silnika na lpg nie jest najlepszym...
Aby nie robić bałaganu, podpinam się pod wątek. Samochód to Polonez caro+ na wielopunktowym wtrysku. Immo blokuje wtryskiwacze. Mam taki problem: sterownik silnika nie rozpoznaje mi kluczyków - kontrolka miga z częstotliwością 2 Hz. Sprawdzałem sondę i połączenie z centralką - wszystko ok. Z centralki wychodzi siedem przewodów. Dwa z nich idące do sterownika...
Idź po kablach wychodzących z pieca, powinieneś dojść do przekaźnika i oczka z masami przykręconych do karoseri. Obok będzie "wisiał" żółty kabelek - to jest przewód diagnostyczny. Czujnik przed chłodnicą nie ma nic wspólnego z webasto. Zrobiłem kolego jak pisałeś, idąc od pieca za kablami niestety w przedziale silnika nic takiegiego nie było, albo...
Zmostkuj styki A i B w złączu diagnostycznym i odczytaj kody błyskowe. Jeśli nie wiesz jak to zrobić to napisz do mnie.
Ja mam podobny problem z samochodem obroty nie spadają po uruchomieniu dochodzą do 2000-2100 i świeci się CHEK ENGINE kod 22 sprawdziłem zwierając styki w złączu diagnostycznym, wymieniłem czujnik ciśnienia bezwzględnego i bez zmian. Czy kod 22 oznacza że padł czujnik położenia przepustnicy?
podepne sie ale niewiem czy ktos sledzi jeszcze ten temat ja obrotka podlanczalem w dwa miejsca(elegant) pod ten bialo-czarny w cewce i pod zlacze diagnostyczne tam jest bialo-czerwony i z zadnego mi nie podaje impolsow na obrotek mam dwa przerobione z poloneza(ten sam co df) i jeden diodowy ktory do konca jezdzil w mojej starej fl.Co moze byc nietak!!!?
Wiem że można odczytać kody zwierając dwa styki w złączu diagnostycznym i kontrolka silnika wymiga kod usterki zapamiętany w pamięci.Jak skasować te kody? Będe wdzięczny za tabelkę usterek w tym samochodzie.
napisalem w drugim poscie ze to monowtrysk boscha, zlacze diagnostyczne w komorze silnika, za lewa przednia lampa przy podszybiu, a sam komputer w kabinie pasazerskiej, po lewej u gory nad bezpiecznikami...
cześć koledzy mam problem z instalacją w polonezie 1997 r. -atu plus 1,6 na komputerze i wtrysku bosch . Po pierwsze nie ma prądu na złączu diagnostycznym , po drugie nie ma zasilania na nastawniku przepustnicy. Jak ktoś ma schemat instalacji do tego poldka to mógłby mi wysłać.Z góry dzięki. Przeniosłem z samochody elektronika. robokop
wydaje mim sie ze wykorzystujemy w zlaczu ALDL piny a,b,d,e,f.Zlacze podpinamy do komp PC z programem diagnostycznym, samemu mozesz zewzec a-b i szczytac kody bledow zapisane w pamieci ECM,lampka kontrolna blyska na tab. rozdz.
Witam wszystkich. Polonez Caro + 1,6 na monowtrysku Bosh. Nie mogę zlokalizować kostki diagnostycznej. Tzn. w miejscu gdzie ma być ALDL (za schowkiem) jest kostka z czterema złączami. Dochodzi do niej jeden kabel, a wszystkie "piny" kostki są z nim zmostkowane. O co chodzi? Czy w tym modelu nie ma ALDL? Rocznik 96. Z góry dziękuję za odpowiedź. Dziękuję...
polonez złącze diagnostyczne złącze diagnostyczne diagnostyczne złącze
falownik sterować moment instrukcja sterownik sprężarka dobór rezystor dioda
kodowanie immobilizera kodowanie immobilizera
Skoda Roomster - Niedziałający licznik: przyczyny i rozwiązania Komunikat "Con" na sterowniku pieca Immergas - przyczyny i rozwiązania