materialy poszly na PW
pod maską po lewej stronie przed filtrem powietrza
Po co te domysły jakieś na podstawie jakichś domysłów, jak to właśnie jest OBD 2.:D
Witam zerknij na ten adapter powinien pasować . https://erli.pl/diagnostyka-i-pomiary-in...
Nr.1 -TD prędkość obrotowa , 2 - masa , 3-już masz , 4 - do 1 cewki zaopł. , 5- do 15 cewki zapł. , 6 - zasilanie z "30".
1-minus, 3-plus, 14-K
Gniazdo Volvo z lewej strony na dole obok pedału blokady kierownicy.
Pewnie że pod dźwignią ręcznego,nie lubię podważać tej pokrywy,zawsze gdzieś ciężko wyłazi.
Ładowarka chyba z początku produkcji Najpewnierj z Tier 3b ew.pierwszy Tier 4 bo wywaliło pusty błąd.Albo jak zwykle w tym badziewiu wariuje czujnik temperatury/wilgotności powietrza dolotowego albo z jakiegoś powodu silnik nie odpalił i wypelnił sie bank nieudanych odpaleń albo DPF (jeśli jest) To akurat Texa ogarnia bez problemu.
Pod maską przy prawym (pasażera) kielichu amortyzatora. Na 1000% :) .
Proste to to nie będzie ;-) [url=http://www.drewtech.com/support/obd... następne [url=http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II... wiki, najprościej było by użyć oprogramowania już dostępnego, np. pod ELM327 co prawda ograniczone możliwości ma ale zawsze coś ;-), soft za free też jest dostępny.
http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1...
Nie chcę Cie martwić ale Kadett z silnikiem 1.8 na pełnym wtrysku to system LE-Jetronik który nie posiada samodiagnozy. Więc nie ma sensu szukać wtyczki :/
szesnasto stykowe złacze DLC. Stosowane dużo wcześniej niż weszło OBD2 producenci wcześniej zaczęli wprowadzać niż zostało to formalnie wymagane.
Dokładnie tak Dokladnie nie. Peugeoty z silnikami diesla sa zgodne z norma dopiero od 2004 roku. Pozdrawiam, Georges
Poszukaj pod maską z drugiej strony!!!
Tak.Lub wyszukiwarka.
Znalazłem coś takiego zobacz czy masz to w swoim aucie po kodzie silnika ma być coś takiego
Pseudo konwerter do komunikacji? Zakłócacz CANa;p? Nie mam pojęcia, ale wynalazek jakiś musi być... Elementów to to za wiele nie ma...
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
To do którego idą kable brązowy,brązowy z zielonym,brązowy z żółtym
Zobacz po prawej stronie, u pasażera na wprost wys. od kolan w dół powinna być na zatrzaski przyczepiona duża osłona , pod nią szukaj
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
W sumie próbowałem V.A.G. 1552 ( oryginalny, niebieska książeczka) i nie połączyl się, na ekranie pokazało "usterka w strukturze komunikacji"
To jest złącze OBD II. Dla ścisłości - złącze OBDII bez zaimplementowanego protokołu OBDII. Czyli będa współpracować tylko urządzenia dedykowane do VW.
Witam. Zacznij od najprostszej czynności, czyli od sprawdzenia bezpieczników. Zasilanie do złącza zawsze jest po bezpieczniku. Sprawdź też napięcie na złączu pod obciążeniem (np żarówka 5W). Testery przy napięciu ok 10-11V raczej uruchamiają się bez problem.
Nie wiem czy to w czyms pomoze ale co mam to daje
złącze diagnostyczne znajduje sie w skrzynce bezpiecznikowej. system nie posiada możliwości odczytu kodów błyskowych. pomoże tylko użądzenie diagnostyczne
W Escorcie wiesz gdzie jest. Szukaj pod maska. Powinno byc takie same i mysle ze tez w podobnym miejscu :)
Już mówię-jest za konsolą środkowa, na wysokości radia, po stronie kierowcy. I prośba-nie pytaj o fejsa, softa, bo z treści postu widze że totalnie nie wiesz za co się łapiesz
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp... Może to pomoże?
W tej kierownicy jest bateryjka ktora nalezy wymieniac co 8 lat aby poduszka byla sprawna tylko ze sam nic z tym nie kombinuj .Do diagnostyki tego typu urzadzenia sluzy XR-BAG posiadaja to serwisy. Te urzadzenie najpierw zablokuje system nastepnie mozna podjac sie jej wymiany.
w złączu masz k i minus , plus musisz podac z akumulatora
W tym samochodzie nie ma filozofii: CAN L - złącze diagnostyczne OBDII Pin 9 CAN H - złącze diagnostyczne OBDII Pin 1 +12V - złącze diagnostyczne OBDII Pin 16 Masa - złącze diagnostyczne OBDII Pin 4
Wg. schematu brakuje ci przewodu brazowo-zoltego na pinie 7. http://obrazki.elektroda.pl/7218742500_1...
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/7144032000_... szukam opisu złącza diagnostycznego wózka widłowego LINDE, jak na zdjęciu. Który pin to linia k do diagnostyki silnika ? Jaki kolor przewodu ma linia K ? Silnik VW sterownik silnika BOSH 03G 906 016 MP 6X2 = złącze 7-pinowe 6X2/1 = CAN-High (żółto-brązowy) 6X2/2 = CAN-Low (żółto-czarny)...
Może to być złącze diagnostyczne? Dokładnie tak.To jest złącze diagnostyczne piecyka.Tylko nie podłączaj go pod gniazdo diagnostyczne w aucie;)
[url=http://www.ukprodiagnostics.co.uk/p...
Hmmm ogólnie może być sporo przyczym takiego zachowania auta. Należało by sprawdzić wszystko po kolei. Co do złącza diagnostycznego to jeśli go nie ma pod zapalniczką samochodową(ukryte jest pod plastikową zaślepką którą wysuwasz po wyjęciu popielniczki) to należało by popatrzeć czy nie widać tam żadnych wiszączych przewodów może ktoś ją tyko odciął....
Witam, Zauważ że ten bezpiecznik odpowiada nie tylko za złącze diagnostyczne. Należy sprawdzić ten drugi obwód - "Wyłącznik zewnętrznego lusterka wstecznego..."
Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
Renault Iliada ma złącze diagnostyczne w skrzynce elektrycznej pod fotelem kierowcy. Widoczna jest otwierając drzwi od strony kierowcy, może w twojej reni jest podobna lokalizacja.
obd 2 z siecią CAN
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Pod kolumną kierownicy, na prawo od przełączników pod zaślepką.
https://obrazki.elektroda.pl/7297454600_...
Pod wyświetlaczem jest złącze diagnostyczne. Jego zwarcie daje podobny efekt. Proponuję odpiąć wtyczkę od niego celem sprawdzenia.
Główne złącze diagnostyczne znajduje się w samym modulatorze EBS
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Noto na 100% złącze diagnostyczne sterownika LPG
To jest złącze. Poszukaj dokładnie, jest opisane które piny trzeba zmostkować i kody błyskowe będziesz musiał odczytać. Albo będzie szybciej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Plus -1, masa-2, złącze diagnostyczne- 13
Na schemacie czarny to zasilanie na sensor , szaro biały złącze diagnostyczne.
Zanim podlaczysz pod złącze diagnostyczne w kompie wybierz Volvo=>FH=>ver2 i zatwierdza włącz vcads a następnie podłącz do samochodu złącze
Vag dominator ładnie chodzi
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
W XF euro6 gniazdo OBD znajduje się pod zaślepką w konsoli od strony pasażera. Prawy dolny narożnik. Przy nogach. Pozdrawiam
do john deere 6210 nie można podłączyć komputera
A to nie jest OBD2?
Z tego co widze i co wynika z opisu to jest to bardzo drogi kawał druta wciskany w złącze diagnostyczne. Raczej nie polecam. Sam już do tego doszedłeś zwierając piny AiB :)
Skrzynka bezpieczników z lewej strony kierownicy.
Wolna wtyczka to złącze diagnostyczne modułu zapłonu. Przewód (uciety) to przewód ekranizowany więc ma żyłę w ekranie. Proponuje rozkręcic zyłe od ekranu i połączyć . Auto ma zadziałać.
Wdek to nie Seagate, terminalem nie skasujesz Badów. Nawet nic nie przeczytasz, to nie jest złącze diagnostyczne, tylko przynajmniej do wgrywania ROMU przy użyciu BootCode wywoływanemu dzięki VendorSpecificCommand -> VSC, Tu nic nie naprawisz. U Wdeka inaczej się to robi, ale potrzebna wiedza i sprzęt. CA-42 nie nada się musiałbyś mieć konverter poziomów...
Pod popielniczką za lewarkiem ręcznego.
Złącze diagnostyczne. https://obrazki.elektroda.pl/3162718500_...
Przy podłączeniu tak jak na Twoim obrazku też brak połączenia z silnikiem. Na przejściówce, którą kupiłem było tak: OBD 2 - Iveco 38 1 - 2 2 - 2 3 - 3 4 - nc 5 - 30 6 - 6 7 - 8 8 - 10 9 - 12 10 - 13 i 18 11 - 14 i 23 12 - 15 13 - 16 14 - 4 15 - 5 16 - 27 w tej konfiguracji łączył się tylko z ABS'em Ma ktoś może pinout sterownica Silnika, może linia...
Pod nogami kierowcy.
skoro doszedł do takiego stanu to teraz musisz dać komu co przestawi na dowolną niższą wartość by liczył od nowa, ( nie był rozkręcany i OK ) ten licznik da się zrobić przez złącze diagnostyczne i będzie dalej kręcił
Czyli ty masz złącze diagnostyczne 30-pinowe. Linia K to w wtyczce diagnostycznej pin C1 Linia L to w wtyczce diagnostycznej pin C2 Mozesz to podłaczyć na piny tak jak Ci napisałm lub poszukac kogos kto ma stara wtyczke diagnostyczną.
Witam Panowie i Panie mam takie pytanie odnośnie skutera jak w tytule. Czy tam jest złącze diagnostyczne 3 pinowe czy 4 pinowe? Doczytałem że teoretyczne 3 pinowe. Skoro 3 pinowe to linia K , może ktoś ma opis tego gniazda? Nie robię na codzień skuterów czy motocykli dlatego pytam. Poprostu zostałem poproszony przez kolegę o pomoc. Jest to robota na...
powinno być 16 pinowe obd2 ,pod radiem ,lub za ,za konsolą środkową w okolicy stóp pasażera
Złącze diagnostyczne znajduje się na konsoli środkowej, za zaślepką pod popielniczką. http://obrazki.elektroda.pl/1655226500_1...
Tylko pamiętaj, że ono pracuje w trybie VPW, nie ISO.
DZIEŃ DOBRY tutaj poszukaj odpowiedzi http://www.racingforum.pl/lofiversion/in... , lub przy szkrznce bepieczników
No i to jest konkretna odpowiedz.Niestety kolejni cwaniacy zwietrzyli zloty interes i na dzwiek JCB,John Deere czy NH ceny srubuja pod niebiosa. Juz tu kiedys pisalem ze takie fora jak to powinny byc oazami walki z takimi nieuczciwymi firmami,serwisami kasujacymi majatek za sam przyjazd ignorantow.Tylko jakos to wszystko ciezko idzie.Mikt sie nie chce...
Waga powinna mieć złącze diagnostyczne (Zapewne ukryte gdzieś pod panelem sterowniczym) Przy pomocy obciążeń kalibrowanych poprzez interfejs ustawiasz odpowiednie wyświetlanie dla parametrów z tensometru. W tego typu urządzeniach trzeba uważać na obciążenia udarne ( nie powinno się rzucać ładunku na widły gdy są uniesione, ponieważ takie działanie potrafi...
Sterowanie elektrozaworem jest (powinno być) realizowane przez przekaźnik. teraz nie pamiętam numeru. Jak sprawdzę to dopisze. To może być wina kostki stacyjki... Przez złącze diagnostyczne w AAZ możesz sprawdzić ABS i poduszki - o ile je masz.
A5 to zegary, w środku jest A75, czyli ich sterownik (fizycznie jest podłączony za zegarami). X1 to złącze diagnostyczne. Z tym, że z pinu 18 - jak na rysunku - wychodzi (wchodzi) sygnał kasowania inspekcji serwisowej na pin 7 złącza diag. Na pin 20 złącza wychodzi ze sterownika zegarów sygnał z pinu 25.
kolego a jaki przebieg chcesz skasowac?licznik km dziennych czy glowny?
Czyli sprawdzić omomierzem czy amperomierzem? Wolałbym bez potrzeby nie wykręcać świec.
Talia ma pod popielniczką Bardzo dobrze pamiętasz, w tym samym miejscu co ClioII.
1 - czerwono-biały 2 - pomarańczowo-czarny 3 - różowo-zielony 4 - czarno-niebieski 5 - czarno-niebieski 6 - pomarańczowo-biały 7 - żółto-niebieski 8 - niebieski 9 - czerwony 10 - nc, 11 - pomarańczowo-zielony 12 - żółto-czarny 13 - szary 14 - nc, 15 - nc, 16 - zielono-żółty.
Witam. Czy mam ktoś szczegółowy opis pinów w tym wspomaganiu? Mam takie wspomaganie które nie działa i chciałbym je zdjagnozować. Z tego schematu wynika że złącze diagnostyczne to pin 5 i 7. Czy to jest CAN?
potrzebny programator do 24c04 , komputer i wsady odpowiednie pod dane elektroniki . w typowej starej Pa jest dwie opcje konfiguracji pamięci tzn zawsze wolne jedno miejsce na wlut , bywa również 24c05. i to co pisałem odpowiedni wsad do odpowiedniego modułu bo inaczej sygnalizuje bład modułu.
Ta luźna kostka to może być złącze diagnostyczne. Po przełączeniu na LPG powinien być odcięty wtryskiwacz PB. Załatwia to centralka, jeśli sygnalizuje pracę na LPG to może tylko przekaźnik w centralne nie rozwiera styków. To moje zdanie, poczekaj niech inni też się wypowiedzą.
Hej! Jest to złącze diagnostyczne. Niestety udało mi się znaleźć pinout tylko do KIA (KIA należy do Hyundai Motor Group, więc może mają to ustandaryzowane). https://obrazki.elektroda.pl/4355929100_... https://obrazki.elektroda.pl/3411288900_...
Nie chodziło mi o, aż takie zabezpieczenie, chociaż wiem, że aby spalić podłączany bez naszej wiedzy interfejs podobno wystarczy zastosować przełącznik zamieniający polaryzację + - w złączu CAN. Chodzi mi o to, czy odłączenie linii Low i linii K skutecznie blokuje złącze diagnostyczne. P.S. Podziękowania dla moderatora K.G. P.S. Dla heretapawel. W...
Jest w komorze silnikowej, po lewej, koło mocowania McPhersona
Może to pomoże: http://www.acuraworld.com/forums/showthr... Złącze diagnostyczne to wiszące luzem na kablach żółte gniazdo 2 pin umiejscowione pod deską między lewym słupkiem a kolumną kierownicy. http://alflash.com.ua/OBDII/Hondaloc.pdf
Zobacz czy sterownik ecas nie zgnił i komunikacja wisi ew. odłącz radio.
Schemat podłączenia do złącza http://obrazki.elektroda.pl/2121701600_1... *4 - to jest złącze diagnostyczne T16/1 - oznacza, że jest to kabel w złączu diagnostycznym na pierwszej pozycji (pozostałe pozycje są opisane analogicznie) sw/bl - opis koloru kabla, który przypisany jest do konkretnej pozycji w złączu diagnostycznym (pozostałe...
w przedniej popielniczce
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
1. zdjęcie gniazdo diagnostyczne OBD 2. zdjęcia gniazdo bezpieczników (1 miejsce zajęte, reszta puste)
na stronie texy nie ma? wiem ze texa daje 3 walizki kabli i wtyczek. lub zapytaj googlewskiego
Dokładnie to nie wiem gdzie jest w Palio... idź za wiązką od złącza diagnostycznego. Jak teraz patrzę to Palio raczej nie miały ABSu, a złącze diagnostyczne ECU jest w okolicy serwa hamulca, więc ECU też gdzieś tam jest, być może na podszybiu lub nawet w kabinie pod deską. Złącze jest tu: http://obrazki.elektroda.pl/3196315700_1...
Złącza diagnostycznego w VW Golf,Polo, Jeta z silnikiem NZ 1,3L brak, dlatego że DIGIJET 030906021 (A,J) takowego wyjścia nie posiada.Nawet jeśli pod konsolą będzie 2x2 to pozostanie on NC.
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Reczywiście, jak w Fabii
CAN w tym aucie występuje ale jeśli chodzi o złącze diagnostyczne to w nim CAN nie występuje. W tym modelu mamy komunikacje za pomocą CANa tylko miedzy MCM, a licznikiem. Natomiast diagnoza wychodzi z MCM. Jak nie masz zasilania na sterowniku to podaj je z palca (EC i FP relays) wtedy może złapiesz diagnozę
diagnostyczne złącze honda złącze diagnostyczne corsa złącze diagnostyczne
sprawdzenie blokady pralki zwarcie zmywarka amica start ręczne sterowanie silników krokowych
stacja multimedialna android alarm prosty
Polska instrukcja Panasonic Lumix DMC-TZ35 PDF Jak zmniejszyć zużycie gazu w piecu Termet Silver?