Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Z tego co widze i co wynika z opisu to jest to bardzo drogi kawał druta wciskany w złącze diagnostyczne. Raczej nie polecam. Sam już do tego doszedłeś zwierając piny AiB :)
Najprawdopodobniej to setra serii 300. szkoda że kolega się nie pofatygował podać typu rocznika, jaki silnik, skrzynia biegów ( manualna czy automatyczna) typ. Czy posiada tylko klapę na komin czy jest też retarder lub telma, tempomat. klimatyzacja. Każdy z tych podzespołów może wysyłać sygnał ograniczający obroty silnika. Każdy egzemplarz autobusu...
materialy poszly na PW
Witam. Podam ci procedure usuniecia bledow. W złączu diagnostycznym masz wtyki z nr od 1-7, przycisk i kontrolkę. I tak : Podłączyć złącze (kabel) do wtyku 7. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk 4 razy. UWAGA: Każde wciśnięcie powinno trwać około 1 sekundy. Wcisnąć przycisk. Poczekać aż lampka zacznie migać. Wcisnąć przycisk. Poczekać aż lampka zacznie...
Problem masz w tym, że Twoje auto wprawdzie na złącze OBD, ale nie obsługuje protokołów OBD. Musisz znaleźć coś, co komunikuje się ze starszymi sterownikami grupy VAG. Z Viakena coś było na przykład.
Na podstawowym sprawdzeniu diagnostycznym przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów. jeżeli sprawdzane było jakimś "badziewiem" z internetów za 50zł to nie dziwota gdyż te komunikują się tylko ze sterownikiem silnika. Jeżeli natomiast sprawdzane to było czymś bardziej profesjonalnym no to albo program diagnostyczny nie czyta w pełni tego auta albo...
Wypadałoby zacząć od podstaw. Przydałoby się przejść jakiś kurs odnośnie komunikacji szeregowej. Tak na początek. 1. Co za kabel USB-DB9 posiadasz? Do jakiego standardu konwertujesz UART? +/-12V? 0/12V? 0/5V? 2. Jeśli na liniach sygnałowych będzie 12V, to możesz uszkodzić analizator logiczny. 3. Saleae Logic analizując sygnał UART zakłada, że stanem...
pod maską po lewej stronie przed filtrem powietrza
https://obrazki.elektroda.pl/5644950100_... Witam Szanownych Kolegów z Elektrody, Mam przyjemność zaprezentować autorski projekt testera diagnostycznego przeznaczonego dla samochodów FSO Polonez. Mam nadzieję, że niniejsza prezentacja wniesie odrobinę koloru na forum, które od dłuższego czasu tonie w szarej serii artykułów o ponownym...
Na początek proponuję podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny np. VAG COM (o ile jest tam złącze OBD1) i sprawdzić czy są "błędy". Moim zdaniem problemem może być zabrudzony silniczek krokowy, wytarty potencjometr przepustnicy, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułka lub świece.
Po co te domysły jakieś na podstawie jakichś domysłów, jak to właśnie jest OBD 2.:D
Napisze dodatkowo Silnik pin 14 Masa pin 1 Plus pin 3 ABS ABS/ABD pin 13 AirBag pin 8 Skrzynia automatyczna pin 9 ADR pin 10 Ogrzewanie postojowe pin 11 FTCO pin 12 ELM327 Połaczyć to chyba się połączy ale pozostanie kwestia programu do obsługi Mercedesa.
Witam zerknij na ten adapter powinien pasować . https://erli.pl/diagnostyka-i-pomiary-in...
Napięcie musisz mierzyć na złączu deski INS to jest bardziej wiarygodne. Jeśli wszystko jest ok to niestety musisz podłączyć komputer diagnostyczny aby przekonać się gdzie tkwi bł. MID 146 SID 250 Łącze informacyjne J1708 Informacje ogólne Komunikacja między jednostkami sterującymi pojazdu i wyświetlaczem, w lewym module tablicy rozdzielczej, odbywa...
Witam Kolego bew2 ta scania to babci a co za tym idzie jest tam złącze okrągłe a Ty podałeś rozpiskę złącza OBD2 od 2004 stosowane do dziś.W starym złączu zasilanie jest na pinie 1 i 2. Dodano po 3 Powodzenia walcz jak coś to pisz :D
Nr.1 -TD prędkość obrotowa , 2 - masa , 3-już masz , 4 - do 1 cewki zaopł. , 5- do 15 cewki zapł. , 6 - zasilanie z "30".
Powiem z własnego doświadczenia, że zawsze akumulatory do UPS wymienia się wszystkie będące w jednym szeregu. Wiem, że to kosztowne. Są one zwykle łączone szeregowo i traktowane jako całość. Zatem jeśli jeden jest bardziej zużyty(np. przegrzany) rośnie na nim napięcie i przekracza wartość max., wówczas może ulec uszkodzeniu, przegrzaniu, eksplozji,...
Pewnie że pod dźwignią ręcznego,nie lubię podważać tej pokrywy,zawsze gdzieś ciężko wyłazi.
szesnasto stykowe złacze DLC. Stosowane dużo wcześniej niż weszło OBD2 producenci wcześniej zaczęli wprowadzać niż zostało to formalnie wymagane.
Gniazdo Volvo z lewej strony na dole obok pedału blokady kierownicy.
Ładowarka chyba z początku produkcji Najpewnierj z Tier 3b ew.pierwszy Tier 4 bo wywaliło pusty błąd.Albo jak zwykle w tym badziewiu wariuje czujnik temperatury/wilgotności powietrza dolotowego albo z jakiegoś powodu silnik nie odpalił i wypelnił sie bank nieudanych odpaleń albo DPF (jeśli jest) To akurat Texa ogarnia bez problemu.
zanim połączysz to sprawdź + / _ a jeśli zamienisz przewody linii k / l na chwilę to nic się nie stanie jak coś to mam schemacik takiego łacza
Pod maską przy prawym (pasażera) kielichu amortyzatora. Na 1000% :) .
Dokładnie tak Dokladnie nie. Peugeoty z silnikami diesla sa zgodne z norma dopiero od 2004 roku. Pozdrawiam, Georges
http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3789429000_1...
Bezpiecznik pod popielniczką sobie wymień
Tak.Lub wyszukiwarka.
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Proste to to nie będzie ;-) [url=http://www.drewtech.com/support/obd... następne [url=http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II... wiki, najprościej było by użyć oprogramowania już dostępnego, np. pod ELM327 co prawda ograniczone możliwości ma ale zawsze coś ;-), soft za free też jest dostępny.
Dwa brązowe to masa, idą na 4 i 5
Nie chcę Cie martwić ale Kadett z silnikiem 1.8 na pełnym wtrysku to system LE-Jetronik który nie posiada samodiagnozy. Więc nie ma sensu szukać wtyczki :/
Poszukaj pod maską z drugiej strony!!!
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
Musisz mieć przycisk diagnostyczny lub zworką włoźoną w czarne złącze diagnostyczne wywowoć menuet H1 iObroty na 1200. Trzy razy włacznik zawieszenia of/on.Na ekranie bedzie ACP. Poczekać,zawieszenie kilka razy się poniesie i na ekranie wyskoczy END. Koniec
Witam. Czy mogę podłączyć się linią K bezpośrednio do przewodu diagnostycznego w Thermo topie kiedy mam go wyjętego i leży na stole?? Wyjaśnij proszę czy wystarczy podpiąć się tym jednym przewodem bezpośrednio z kablem diagnozy - czy muszę podłączyć coś jeszcze ( wiadomo że piec będzie w tym momencie podpięty do zasilania). Pozdrawiam Do diagnostyki...
Witam. Zacznij od najprostszej czynności, czyli od sprawdzenia bezpieczników. Zasilanie do złącza zawsze jest po bezpieczniku. Sprawdź też napięcie na złączu pod obciążeniem (np żarówka 5W). Testery przy napięciu ok 10-11V raczej uruchamiają się bez problem.
Znalazłem coś takiego zobacz czy masz to w swoim aucie po kodzie silnika ma być coś takiego
W środku auta, raczej załącz zapłon i kontrolką sobie sprawdzaj.
złącze diagnostyczne znajduje sie w skrzynce bezpiecznikowej. system nie posiada możliwości odczytu kodów błyskowych. pomoże tylko użądzenie diagnostyczne
To jest standardowe złącze 16 pin. Obsługuje każdy interfejs do Opel. Np. OPEL TECH2.
Pseudo konwerter do komunikacji? Zakłócacz CANa;p? Nie mam pojęcia, ale wynalazek jakiś musi być... Elementów to to za wiele nie ma...
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp... Może to pomoże?
Zobacz po prawej stronie, u pasażera na wprost wys. od kolan w dół powinna być na zatrzaski przyczepiona duża osłona , pod nią szukaj
Mam FIATA Punto mk.1 i Euroscana - działa normalnie bez podłączonej linii L... Jestem żywo zainteresowany Twoimi postępami, ale co do tych dokumentacji... cóż sam bym chciał je mieć - nie będzie lekko.
Wyjaśnię z grubsza to tak pin ten jest również od +12V ale podłącz go się wtedy gdy diagnozuje się inne systemy w samochodzie niż te które "wykorzystują" napięcie z pinu 14 ponieważ różne systemy wymagają różnej konfiguracji pinów jeśli niema multipleksera w przyrządzie dotyczy to starszych samochodów i interfejsów. Pozdrawiam :) A żeby nie być gołosłownym...
W sumie próbowałem V.A.G. 1552 ( oryginalny, niebieska książeczka) i nie połączyl się, na ekranie pokazało "usterka w strukturze komunikacji"
To do którego idą kable brązowy,brązowy z zielonym,brązowy z żółtym
To jest złącze OBD II. Dla ścisłości - złącze OBDII bez zaimplementowanego protokołu OBDII. Czyli będa współpracować tylko urządzenia dedykowane do VW.
W tym samochodzie nie ma filozofii: CAN L - złącze diagnostyczne OBDII Pin 9 CAN H - złącze diagnostyczne OBDII Pin 1 +12V - złącze diagnostyczne OBDII Pin 16 Masa - złącze diagnostyczne OBDII Pin 4
diagnostyczny złącze peugeot złącze diagnostyczny honda złącze diagnostyczny
volvo silnika testy akumulatorów kondensator mniejszy zasilacz
podłączenie kondensatorów miele dotyk
Niedziałający nawiew w Oplu Meriva 2008 - przyczyny i rozwiązania Detektor napięcia pokazuje kable w całej ścianie – Bosch, Fluke, Noyafa, siatka metalowa, zbrojenie