Z tego co czytałem to powinno się dokręcać panewki wałka rozrządy mniejszym momentem od 20Nm. Pozdrawiam
A jakim momentem dokręcać śruby czytałem gdzieś ze 90N+ 60st +15st czy jakiś innym
Spoko, ale miło słyszeć że pomogłem. Jakby co to pisz bo chyba przydały by Ci się momenty dokręcania korb, głównych, głowicy itd, chyba że chcesz bez:). Rozrząd to jedno, ale czemu wymieniasz wał i pierścienie? nie to żebym się czepiał ale bez obróbki to raczej kicha będzie.
Acha, czyli nie odróżniasz czujnika wałka od zaworu recylkulacji spalin? Stąd pisałem o krokowcu, taka prowokacyjka. Trzeba coś zrobić z lamerami na tym forum. w którym momencie napisałem, że nie rozróżniam tych elementów? Twój post od razu wydał mi się podejrzany, ale nie chciałem być niegrzeczny.
Witam wymieniałem uszczelkę kolektora ssącego w Astrze 2003 z silnikiem Z14XE Pb/LPG i po odpaleniu silnika utrzymują się obroty około 2tytś. Starą uszczelkę zanim wymontowałem sprawdziłem jaki momentem jest dokręcona (zwiększałem moment na kluczy aż do momentu ruszenia się śruby) i wyszło mi że jest poniżej 20Nm po przy wartość 17Nm zaczęła się dokręcać...
Zeby wyeliminować instalacje sprawdź czy wychodzi minus ze sterownika pin A57 kolor brązowo czerwony w momencie kiedy nie pali na jeden cylinder .Jeżeli nie wychodzi minus to uwalony sterownik jak coś to mogę go naprawić 501361034 .Z opisu twojego wynika że problem jest z 1 cylindrem bo piszesz P0301 ? bo ten brązowo czerwony o którym pisałem to sterowanie...
Jak przestawię wałek od ssących w lekko w lewo to zapala i kręci się na obroty jednak przy gaszeniu ma odbicie w kolektor ssący tak jak by miał zbyt wczesny zapłon. Tylko czemu na fabrycznych znakach odpalić nie chce? Zawsze po szlifie normalnie na znaki ustawiane pyk i chodził, to nie diesel żęby inna uszczelkę pod głowicę potrzebował. Dodano po 1...
Część. Jechałem wczoraj sobie do teściów spokojnie ekspresówką na tempomacie i w pewnym momencie zapalił mi się check. Po zjechaniu na stację i zatrzymaniu się, na wolnych mocno szarpał. Dojechałem tak do teściów, znalazłem otwarty jeszcze serwis, podpięli mi kompa, który pokazał wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Więcej nie był w stanie, bo zaraz zamykał....
odcięcie pompy na gazie to jest bardzo dobry pomysł akurat Należy tylko pamiętać żeby zrobić to z głową i na styku NC. Jeżeli zrobimy to na NO to w razie awarii przekaźnika lub jego układu sterującego możemy zostać bez paliwa w momencie braku gazu. Na postoju to nie problem ale przy np.wyprzedzaniu już może być ciepło .
Jak się okazało na 1 cylindrze pękła sprężyna na zaworze ssącym. Stąd też nie było momentami kompresji na tym cylindrze, a sama diagnostyka na TECH2 pokazywała wypadania zapłonów. Skończyło się to na zdjęciu głowicy, jej splanowaniu i wymianie sprężyn na zaworach ssących na tym cylindrze. No i po tej naprawie teraz jest ok.
Witam. Pacjent to Opel Astra H z silnikiem Z14XEP. Kilka dni temu silnik na wolnych obrotach zaczął sie dusić, obroty zaczęły dość mocno falować. Po wyłączeniu klimatyzacji problem ustąpił, silnik zaczął normalnie pracowac.Od tego momentu świeci mi się Check. Najgorsze bylo że byłem wtedy w chorwacji i miałem 1000km na powrót do domu. Podróż odbyła...
wciskam pedał jest szarpnięcie i dalej przyspiesza. I co w tym momencie odcina wtrysk, czy iskrę? W załączniku wykres na którym według mnie jest potężny lag między pedałem gazu a reakcją przepustnicy WItamy w 21 wieku, właśnie tak dzisiejsze samochody sterują silnikiem. Jak byś to zrobił na niższych biegach to przepustnica szybciej by się ruszyła w...
Przepraszam wcześniej nie dodałem że ma LPG przebieg 159000 tyś Cewka sprawdzona podmieniona jest ok Świece nowe dedykowane oryginalne GM Czyszczony kolektor i kanaliki EGR Po podłaczeniu do Tech2 na starym EGR pokazywało tylko zacinanie się jego właśnie nic więcej. Więc wymiana na nowy. Niestety na tym nowym szarpanie gorsze jest niż na starym. Szkoda...
Witajcie. Pędząc autostradą moją Astrą G 1.4 benzyna, kod silnika Z14XEP - nagle spadła moc, a z rury wydechowej wypuściłem dwa długie węże czarnych włosów. Jak się już dowiedziałem to było wytłumienie tłumika. Zakładam, że końcowego bo cały wydech oprócz końcowego tłumika mam nowy, założony kilka miesięcy temu. Jadąc jeszcze trochę, silnik od czasu...
Bo ma 35Nm momentu więcej... Koni jest więcej w 2.8... o 1 :D Fakt faktem - dyferencjał nie most :P Miał dużo liftingów, ale skoro po pierwszym poprawili mocowanie, to nie rozumiem do czego pijesz. Po 2004 roku montowali 6 biegówke w 330i i chyba też w dieselach Żadne 14 letnie auto za 13 tysiecy nie bedzie mialo ponizej 200 tys. przebiegu, nie w tej...
Odłącz tylko przepływomierz. niczego to nie zmienia, dopiero odłączenie przepływki i lambdy razem coś zmienia w działaniu Dodano po 40 A czy po odpaleniu rano slychac kola zmiennych faz? nie nie słychać, koła pracują poprawnie Dodano po 4 A nie masz więcej bloków pomiarowych bo poza dwa sondami to tam ekstremalnie biednie, w moim z14xep mam tego z...
Witam, pacjent opel meriva a 2005 z14xep Czy jest możliwość zamontowania manualnej regulacji 1go biegu wycieraczek jak to można było robić przy astrze F z dokupieniem manetki z kółkiem + przekaźnikiem coś jak w temacie https://forum.opel24.com/topic/7637-mont... Jest myk na sterowanie...
z14xe sterownik aster z14xe z14xe schemat
silnik jikov licznik błędów komórki skrzypi amortyzatory
sharp lc43cfg6352e philips fw750c
Kod błędu P16705 w Volkswagen Passat - czujnik G28 Zamiennik magnetronu MF24-710A: M24FB-610A, OM75P(20) ESRN