...śruba w nakrętce się po prostu połączyły ze sobą i stanowią teraz nierozerwalną jedność Żeby uniknąć takich niespodzianek w przyszłości, zastosuj nową śrubę z "koloru", albo z nierdzewki. Skręcając nasmaruj gwint wazeliną bezkwasową (albo kosmetyczną). Taka konstrukcja nigdy się na klemie nie zapiecze ;-)
Zaśniedziała klema, ewentualnie akumulator się skończył - pęknięte połączenie pomiędzy celami.
Moduł na klemie minusowej prawidłowo podpięty, Złącze z BSI nie zaśniedziałe? Możesz sczytać napięcie akumulatora?
Typowym uszkodzeniem jest zaśniedziała klema + na akumulatorze i wygrzany wyłącznik masy. Jak nie będzie to, to mogę poratować działającym rozrusznikiem, szczotki. Wyciągnąć i popatrzyć bo robi się to bardzo szybko. Posiadam dość dużo innych części nawet cały silnik by się znalazł (no dobrze 3 szt), skrzynię też jest czym naprawić.
Sprawdź dokładnie, czy któreś kable nie są uszkodzone, sprawdź kostki czy nie są zaśniedziałe. Sprawdź połączenie klem akumulatora.
Pomiędzy skrzynią a rozrusznikiem zaśniedziało- masy brakowało? Klemy oraz słupki akumulatora wyczyszczone A kabel zaprasowany w klemie łączył?
Zaśniedziała któraś klema na akumulatorze albo na przewodzie masy na ciągniku i nie daje większego napięcia . Sprawdź może rozrusznik i akumulatory na krótko.
Podam Ci taki przykład czemu pomiar miernikiem jest niepewny. Podłącz do akumulatora dwa przewody a na końcu jednego podłącz w szereg rezystor np 1Mohm. Sprawdź teraz miernikiem czy masz 12V. Teraz Podłącz żarówkę i zobacz czy zaświeci. Kolejny przykład to zaśniedziałe klemy akumulatora - jest OK a jak chcesz kręcić rozrusznikiem to tylko cyka elektromagnes...
Po pierwsze należało by sprawdzić napięcie na akumulatorze, a najlepiej podłączyć pod prostownik, z tego co piszesz że wycieraczki i szyby wolniej działają wnioskuję że na akumulatorze spadło napięcie, druga możliwość co wiąże się i tak z późniejszym ładowaniem zaśniedziała ci któraś z klem, odkręć przeczyść, przy luźnych zaciskach nieraz się to zdarza...
W wielu autach ładowanie na klemie alternatora jest w normie, na akumulatorze (np.przez zaśniedziałe klemy) już niższe o 1V i więcej, a na instalacji dochodzą kolejne straty- to urządzenie nie podaje wiarygodnego stanu ładowania i jego wydajności, tylko napięcie w zapalniczce...
Brak styku na klemach, zaśniedziała masa itd.
Dokładnie, uszkodzony regulator napięcia lub zwarta cela w akumulatorze.
Moim skromnym zdaniem to rzeczywiście troche mało informacji... ale można podyskutować: trzeba sprawdzić napięcie akumulatora- wiele alarmów dostaje szału jak spadnie napięcie, podobny objaw wystąpi gdy braknie w którymś punkcie masy np. zaśniedziała klema, skorodowane połączenie śrubowe w nadwoziu- lub sama masa w alarmie np. przepięcie i ścieżka "wyparuje"....
Witam problem na razie rozwiązany, zobaczymy na jak długo. Okazało się że jest to zaśniedziałe klemy akumulatora, był na nich nalot, wyczyściłem porządnie i teraz jest ok, pozdrawiam.
Uszkodzony akumulator lub poluzowana klema lub zaśniedziałe przewody główne prądowe- masa i zasilanie. 10 minut trwa lokalizacja tej usterki.
Sprawdź ładowanie czyli napięcie przy alternatorze powinno być 14-14,4V także pod obciążeniem czy występuje znaczny spadek. Może być zaśniedziała klema przegrzany przewód, słaby styk do masy albo luźny pasek. Dlatego sprawdź przy alternatorze i przy akumulatorze. Przewody jak sprawdzić jest filmik na YT. https://youtu.be/pZHEcUhCeE4
Napisz dokładnie na czym mierzysz, na środku bieguna akumulatora na klemie, na zacisku przewodu, masa tak samo. Bo jeśli coś jest zaśniedziałe to rzeczywiście może tak się dziać.
Posprawdzaj bezpieczniki i przekaźniki. Mogą być zaśniedziałe. Akumulator ma dobre napięcie , w pełni naładowany? Jaki stan klem?
Quad to jakiś wynalazek. Działał przez pewien czas. Postał trochę nie odpalany. Naładowałem akumulator. (kilka razy) Rozrusznik kręcił po tym ładowaniu dość mocno. Silnik nie chciał odpalić. Klema od - na akumulatorze zaśniedziała. Oczyściłem ją. Nic to nie dało. Quad posiada pilota. On przestał działać wcześniej.(z kluczyka odpalał bez problemu). Do...
Sprawdź stan klem i przewodów. Wygląda na szaleństwa z niekontaktującą lub zaśniedziałą elektryką.
Różnica napięć wynika z "dużej" rezystancji przewodu (+ wszystkie końcówki) łączącego akumulator z alternatorem. Z tego samego powodu grzeje się klema. Sprawdź jakość zaciśniętych końcówek, czy nie ma luzów, zaśniedziałych elementów.
sprawdzić sam akumulator, Nie zapominając o klemach, bo słabo skręcone i/lub zaśniedziałe potrafią dawać takie same objawy.
Czy masz cokolwiek aby sprawdzać napięcie - miernik, żarówka z oprawką i przewodami (niekiedy lepsza od miernika bo obciąża połączenie a woltomierz pobiera tak mały prąd, że może pokazać pełne napięcie także jak po drodze są zaśniedziałe styki). Sprawdź czy akumulator nadal jest naładowany - napięcie na klemach. Jak to jest akumulator z tego samochodu...
Trzeba : Sprawdzić akumulatory, Klemy i kable od zasilania ( lubią zaśniedzieć pod izolacją ) Przy upalonych popuszczonych zasiarczonych klemach efekt jest taki sam. Może być też przetarty przewód idący do EDC.
Do sprawdzenia jest jeszcze gruby przewód od plusa akumulatora bezpośrednio do rozrusznika i styki bendiksa (nie wiem jak to dokładnie nazywa się - taki przekaźnik podający napięcie na rozrusznik jednocześnie włączający przenoszenie napęd rozrusznika na silnik). Jeśli będziesz przy tym majstrował uważaj by nie zrobić zwarcia (najlepiej odłączyć akumulator)....
W pierwszej kolejności zacząłbym od sprawdzenia klem na akumulatorze czy aby nie zaśniedziały. Przy okazji można zmierzyć napięcie na aku. Jeśli klemy są czyste i sztywną siedzą wtedy szukałbym w stacyjce.
przewód wzbudzenia alternatora sprawdź,jeśli dasz radę to sprawdź ładowanie na alternatorze,a nie na klemach akum.Sprawdź masowy kabel do akumulatora,oczka czy nie zaśniedziałe wewnątrz i na karoserii
Myśląc o korozji, miałem na myśli zaśniedziały, brudny, styk klemy plusowej, oraz kontakt bezpieczników tych przy klemie akumulatora tak jak napisał bokolek.
Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Do sprawdzenia jakość połączenia klem na akumulatorze i połączenia na przewodzie masy od akumulatora do karoserii auta. Jak są zaśniedziałe lub poluzowane, to może być taki efekt.
Witam. Problemu należy szukać na przewodach masowych. Nagminnie podają styki na słupku pod deską rozdzielczą po lewej stronie. Mogą też być zaśniedziałe styki bezpieczników, przewodów zasilających itd. Proszę też sprawdzić klemy na akumulatorze czy nie poluzowane, nie zaśniedziałe itd.
Witam. Mój syn posiada quada 125 z 2019r Apollo BigBore. I kiedyś była klema zaśniedziała i czyściłem tak że się klema urwała + i teraz jest problem bo zarobiłem nowe oczko ale co jakiś czas się urywa. Chce wstawić nowy kabel plusowy. I ja mam tak że był i kabel od bezpiecznika i kabel plusowy w jednym oczku. I teraz chce to wymienić i nie wiem jak...
Jak radzi kolega wyżej prozaiczna sprawa zaśniedziała klema lub zły kontakt masy ,za duży spadek napięcia i puszcza elektromagnes automatu rozrusznika ,akumulator przy temp. -7*C traci ok 25% pojemności.
Masz problemy albo: a) z masą . Prawdopodobnie kabel masowy jest zaśniedziały. Sprawdź połączenie masy (kabla "-" z akumulatora) z karoserią oraz upewnij się, że minusowa klema na akumulatorze jest dobrze (mocno) dokręcona. b) z rozrusznikiem. Brak przejścia przez elektromagnes powoduje, że prąd idzie do rozrusznika, ale już z niego nie wychodzi.
Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i nic się nie dzieje. Nic się nie zapala, rozrusznik nie kręci, Czy jest możliwe, że centralny blokuje odpalenie auta skoro nie mogłam odpalić go po otworzeniu kluczykiem? Tak, ale tylko w przypadku gdy pilot nie jest fabryczny . Stary samochód - możliwe, że ktoś zamontował auto-alarm z pilotem i odcięciem, który...
Ja miałem coś podobnego w moim Cinquaku - podejrzewałem wszystko, tylko nie zaśniedziałe klemy od akumulatora - przeczyść je i jak się nic nie zmieni - sprawdzaj dalej. p.s. czy jak robi "cyk" to mocno przygasają światła deski rozdzielczej??? Te zaśniedziałe styki i próby uruchomienia auta pozbawiły mnie autoalarmu :(
Ostatnio miałem podobny przypadek w swojej Audi 90. Tyle, że przy włączeniu kolejnych odbiorników prądu kontrolka ładowania żarzyła się co raz mocniej. Okazało się że plusowa klema na akumulatorze była luźna i końcówka przewodu idącego z tejże klemy do skrzynki z bezpiecznikami była zaśniedziała, nie było styku i strasznie grzało się na połączeniu....
Przycisk włącznika może się podświetlać nawet jak jest przepalony bezpiecznik z tyłu radia. Wystarczy, że było przepięcie podczas kręcenia rozrusznikiem (np. w wyniku zaśniedziałej klemy od - akumulatora po rozruchu napięcie skoczyło powyżej 16V i zrobiło swoje).
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Standardowo do czyszczenia przeczyszczenia zwłaszcza elementy pod czarną pokrywką. Przy okazji Map Sensor, kontrola ciśnieni paliwa, stan świec , standardowe czynności konserwacyjne nawet takie jak stan klem na akumulatorze , stan kabli do masowanie silnika . Czujniki temperatury cieczy już mogą przekłamywać i komputer nie dobiera poprawnie mieszanki...
Może to być wina akumulatora, zaśniedziałe klemy na aku lub zawilgocenia jakiejś wtyczki od pomiaru napięcia przy alternatorze, regulatorze napięcia, akumulatorze lub samym sterowniku.
Dzieki wszystkim za odpowiedz. Sprawa rozwiazana. Zaśniedziały styk przewodu od alternatora z klemą. Pozdrawiam
SŁuchaj kolego prawdopodobnie twój akumulator mógł stać dość długo w hurtowni i był niedoładowany ale jeśli alternator nie doładowuje go to jest możliwa taka sytuacja jak opisujesz. Zanim oddasz go do reklamacji sprawdź następujące rzeczy: 1. Ładowanie alternatora bez i z włączonymi światłami (14,2V i 14V) 2. Naciąg paska alternatora. 3. Stan klem czy...
Ja miałem coś podobnego - zamiast kręcenia było "tykanie" - kontrolki również przygasały. Tłukłem po rozruszniku jak szalony (myślałem że się zawiesił). Wiesz co się okazało? Brudne, zaśniedziałe klemy na akumulatorze! Odczyściłem i było wszystko ok. Prawie wszystko - alarm poległ przy tych skokach napięcia. P.S. Też mam CC700 na Aisanie.
Witam Tak jak w temacie, w tamtym tygodniu przestała mi się zaświecać kontrolka ładowania aż w końcu silnik wogóle nie odpalił zero reakcji , klemy były zaśniedziałe po operacji czyszczenia klem i akumulatora wszystko wróciło do normy aż do wczoraj, kontrolka znów się nie zapaliła.Trochą poczytałem i wiem że za wzbudzenie kontrolki przeważnie odpowiada...
A może jeszcze w tym kierunku, że któraś z klem jest luźna kabel mocowany przy klemach luźny zaśniedziały i przewód masy ślinka przerwany częściowo, – bo z tego, co zrozumiałem to autko jak stoi to jest dobrze jak ruszysz to bezpiecznik się pali sprawdź akumulator poziom płynu. pozdrawiam...:|
powinno być tak jak napisałeś 14,3-14,5 v bezpośrednio na klemach Dodano po 9 sprawdz czy klemy nie są luźne czy masa jest dobrze przymocowana czy nie jest zaśniedziała w miejscu połączenia z karoserią no a potem skoro już zmieniałeś regulator i nic nie dało to sprawdził bym sam alternator szczotki,połączenia lutowane, wirnik
Akumulator nowy przełożony z diesla więc to nie to , jutro sprawdzę gruby kabel i dam znać. Dodano po 51 Czy przyczyną może być klema pirotechniczna? Zaśniedziała na styku? Lub była kiedyś wystrzelona i składana z powrotem.
Na moje to coś jest z zasilaniem może ten akumulator jest uszkodzony lub masz zaśniedziałe klemy.
Nie podajesz, czy sprawdziłeś żarówki, może spalone. W lampach sprawdź oprawki żarówek, stan pinów (może skorodowane) oraz "masę". Na próbę możesz dać dodatkową masę np. wprost z akumulatora ( klema minusowa). Twierdzisz, że bezpieczniki od niedziałających odbiorników są sprawne, a w jakim stanie są gniazda bezpieczników, może zaśniedziałe.
Tych linków (stron) jest chyba 89. Nic prostszego w tutejszą wyszukiwarkę wpisać "józefg" i "wyskakuje: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... A jeżeli musisz często doładowywać, to: Albo za rzadko jeździsz, i na małych odległościach. Albo masz nieprawidłowe ładowanie z alternatora. Albo masz stary / zużyty akumulator. Albo masz zaśniedziałe...
Prawdopodobnie przyczyną tych błędów jest wadliwa instalacja elektryczna. Jakiś zaśniedziały punkt masowy lub wtyk na listwie rozdzielczej zasilania komputera. W pierwszej kolejności sprawdzić klemy akumulatora oraz przewody plusowe na klemie.
Wygląda na to że znowu uszkodził Ci się regulator napięcia. Pytanie dlaczego. W jakim stanie mechanicznym i elektrochemicznym jest akumulator? Czy: akumulator nie jest już "trupem" o znikomej pojemności? (da się go naładować ręcznie do sensownego napięcia?) cele mają prawidłowy poziom elektrolitu? gęstość jest odpowiednia (aerometr)? połączenia klem...
To, co napisał kol. Garaż w punkcie 1, sprawdziło się w przypadku mojego maluszka. Dziękuję bardzo i poniżej dodaję coś od siebie. Objawy: Czasem po przekręceniu słychać było tylko "tyk", ale rozrusznik nie kręcił . Trzeba było poruszyć samochodem na biegu, by rozrusznik "załapał". Ostatnio zaczęła migać kontrolka ładowania akumulatora, a rozrusznik...
Wygląda na to że instalacja w aucie sieje dużo zakłóceń, może gdzieś zaśniedziało połączenie. Sprawdź klemy akumulatora, połączenia masy do karoserii i silnika, masa w okolicy skrzynki bezpieczników wewnątrz auta, połączenia dodatniego bieguna akumulatora z skrzynka bezpieczników pod maską i wewnątrz auta. Powinno pomóc.
Regulator napięcia (kończące się szczotki). Połączenie alternator-akumulator. Zaśniedziałe obejmy klemy.
... jak zgaszę silnik, to po 2 sekundach już go nie odpalę ... Nie ma fizycznej możliwości rozładowania akumulatora samochodowego w ciągu paru sekund. "Brak rozruchu" po paru sekundach wskazuje albo na uszkodzenie akumulatora, albo zaśniedziałe klemy na akumulatorze, albo na niesprawność rozrusznika (wyrobione tulejki), albo na wspomniany już elektromagnes....
Miernik pokazuje 12v bez obciążenia. Zdjąłem akumulator i mam go luzem w domu. Klemy raczej nie są zaśniedziałe
http://obrazki.elektroda.pl/7527754400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1379442000_1... Witam po przerwie. W majówkę wyjąłem akumulator, tak wyglądał przewód masowy. trochę kurzu, zaśniedziały nie był. luźny też nie. Rozkręciłem to, wyczyściłem na błysk. podkładkę przeszlifowałem. i skręciłem na nowo. Druga sprawa, podczas...
Tak sprawdzałem ,na tym przekaźniku jest napięcie po zapaleniu silnika załącza i przekazuje prąd dalej ,sprawdziłem bezpieczniki te koło siedzenia są dobre i nie pośniedziałe , na nich też jak jest ściągnięta klema to jest ok 12V ale powoli spada do zera a jak podepnę żarówkę to napięcie od razu zanika ,pojawi się dopiero jak podepnę klemę pod akumulator...
jakie ładowanie ?klemy przykręcone akumulatora?może zaśniedziałe przewody alternator akumulator popraw styki miałem podobnie w VB.
Powodów może być dużo: Przykład 1: A co się działo z tym autem przez zimę - może woda dostała się tam gdzie nie powinna itp. i układ korbowo/tłokowy nie da się już ruszyć - rozrusznik może nie mieć siły przekręcić koła zamachowego Przykład 2: Klemy, zaśniedziałe, zabrudzone luźne itp. itd. Przykład 3: Problem z samym rozrusznikiem i ewentualnie z elektromagnesem...
Zdejm klemy z akumulatora i dokładnie wyczyść.Możesz mieć super naładowany akumulator,jak klemy są zaśniedziałe i skorodowane to objaw przy rozruchu silnika będzie taki jakby był wyładowany akumulator.A napięcia podczas ładowania są OK.Nie wierze aby akumulator po jednym dniu był wyładowany...chyba że masz bez przerwy coś włączone.
Jak nie zamienisz przypadkiem klem + z - to poza zużyciem mechanicznym klem nie powinno się nic stać . Co do poboru prądu 0,00A to zgadzam się z kolegą autoasem- Dziwne co najmniej , nie zdarzył mi się taki ideał. Kombinacja pomiarów ładowania (masa na akumulatorze,na silniku ,na alternatorze i + na akui na alt przy masie na alt.) lub po prostu pomiar...
takie efekty występują gdy jest niesprawny akumulator,mogą być zaśniedziałe klemy
Witam - bezpiecznik od zegarów wymienić może być zaśniedziały - zegary brak masy lub brak dobrej masy na karoserii (brak plecionki) - alternator sprawdź ładowanie nie może być mniej niż 13,8V jak włączysz (dmuchawę, światła mijania i awaryjne, ogrzewanie tylnej szyby) - test wykonać miernikiem na klemach akumulatora. Osobiście mam Fronterę z ostatnich...
Miło mi wszystkim, którzy pomogli mi w rozwiązaniu problemu podziękować . Już spieszę się z wyjaśnieniem problemu. Przyczyna była złożona. Winą był rozrusznik, który został zregenerowany, ale na elementach słabej jakości. I działał, ale tylko w temperaturze od -5. Jak wcześniej pisałem grzała się klema (+), natomiast minusowa była zimna. Dlaczego?,skoro...
Akumulator do wymiany,zaśniedziałe połączenie akum.-klemy i/lub przewód prądowy-elektrozawór,przewód masowy silnika/akumulatora lub uszkodzone(zwarte)uzwojenia wirnika/stojana.Innej możliwości nie ma.Sprawdz i napraw co będzie trzeba.
Przydało by się wiedzieć gdzie ten pomiar był robiony - klemy czy gdzie ? No i teraz najważniejsze - ładowanie, sprawdź po uruchomieniu silnika ile wynosi napięcie na klemach akumulatora przy obrotach ok 2k. Może być tak ze akumulator jest już słabawy i przy rozruchu ( diesel w końcu ) siada mu siła elektromotoryczna . Może też być tak ze przez zaśniedziałe...
A mi to wygląda na słaby akumulator lub kiepskie/zaśniedziałe/luźne klemy.
Tak jak wyżej stan akumulatorów, instalacji elektrycznej- czyste nie zaśniedziałe klemy to podstawa.
Napięcia masz ok. Pobór prądu za duży. Rozładuje nawet najlepszy aku. Sprawdź klemy i masy , czy nie zaśniedziałe.
Sprawdź czy klemy na akumulatorze nie są zaśniedziałe i czy dobrze przykręcone oraz masa na budę czy nieprzerdzewiała..
Klemy z racji materiału, z którego są wykonane, w połączeniu z elektrolitem zawsze będą śniedzieć. A skąd elektrolit na klemach jeżeli akumulator szczelny i napięcie ładowania prawidłowe? Mam ośmioletnie klemy, drugi akumulator, niezabezpieczone wazeliną. Sprawdzałem w ubiegłym tygodniu (przed zimą) napięcie akumulatora po tygodniowym postoju i przy...
Na początek sprawdź podstawy czyli czy akumulator ma dobrze przykręcone klemy i czy nie są zaśniedziałe i sprawdzić miernikiem czy ładowanie akumulatora jest prawidłowe na zimnym na ciepłym, może problem być w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika czy nie została zalana, sprawdzić masę z akumulatora na karoserie samochodu
Wróżba z fusów po porannej kawie nie wskazuje konkretnej usterki, jedna z interpretacji to zaśniedziałe klemy, inna wskazuje na kiepską kondycję akumulatora, a jeszcze inna wskazuje na agonię rozrusznika.
Witam, dziś w koncu znalazłem czas żeby zabrać się za auto i tak: - w pierwszej kolejności odłączyłem kostkę od alternatora odpaliłem i samochód chodzi jak nowy nic nie miga, motor pracuje równo obroty są w porządku. to teraz mam pewność że wina leży po stronie alternatora. - Wyczyściłem porządnie kostkę od alternatora, troszkę była zaśniedziała ale...
Jak obiecałem, tak też robię. Nie mam pewności jeszcze 100%, jednak po rozmowie z elektrykiem i diagnostą Lexii, wyszło na to, że to wszystko się skleja do kupy i ktoś w końcu się znalazł co ma pojęcie o tym wszystkim. Komunikat "Uszkodzone ładowanie akumulatora" - Trzeba podpiąć się do Lexii i dołączyć do systemu akumulator, a raczej jego parametry....
Po tylu latach ze szczotek została połowa, do tego mogą być końcówki kabla ładowania zaśniedziałe co po włączeniu urządzeń powoduje duże straty spadek napięcia nawet ponad 0.6 V a powinno wynosić około 0.1 V bez obciążenia. Ja mam trochę młodsze auto o dwa lata, kupiłem drugi alternator miałem napięcie ładowania niecałe 14 V, po włączeniu świateł dmuchawy...
Za wolne obroty wału korbowego przyczyna to uszkodzony rozrusznik, zaśniedziałe przewody lub klemy, słaby akumulator nie dający odpowiedniej mocy rozruchowej, uszkodzona hydraulika trzymająca silnik. Przyłóż obrotomierz i podaj obroty wału korbowego i pomierz spadki napięci, jakie występują podczas rozruchu na akumulatorze i rozruszniku, cengi na przewód...
Błąd ręcznego. Migający przycisk, kontrolka na desce żółte przekreślone P i dźwięk. Usterka pojawiła się nagle i 2 dni po wymianie klocków z tyłu przez mechanika. Poszukałem porad na forum i według instrukcji zacząłem postępować. Przycisk, sprawny. Klema - z akumulatora i nic. Okazało się zaśniedziała wtyczka siłownika z prawej strony. Po oczyszczeniu...
Może jeszcze należało by oczyścić klemy na akumulatorze. Jeśli są zaśniedziałe efekt będzie podobny: będzie strzelać połączenie z aku.
Spróbuj dokladnie wyczyścić klemę przy akumulatorze i posprawdzać połączenia, czy gdzieś nie są zaśniedziałe.
Dodam że aku jest cały czas ten sam odpowiedni 72Ah od kupna auta czyli ok roku było ok - ładowanie było wzorowe 14,4V. Akumulator raczej zdrowy bo przy mrozach -20 odpala ok. Jedyne co mnie zastanowiło to przy okazji tego problemu z ładowaniem zauważyłem luźną klemę plusową przy aku (siedziała na biegunie akumulatora ale można ją było bez oporu podnieść...
Kolego nie wiem czy to pomoze ,ale warto a to godzina roboty . Więc kupiłem audi a3 .Strasznie grzała mi sie klema + ,czasem gdy samochód chodził długo to akumulator robił się ciepły od strony + .Czasem po 2-3 dniach padał mi akumulator. Pojechałem do jednego elektryka ,wspominał o atku ,ale sprawdziłem ładowanie i było miedzy 14V .Sprawdził to jeszcze...
Przy takim podłączeniu odbiorników 12 V "w połowie napięcia" zawsze istnieje ryzyko, które wzrasta w miarę jak śniedzieje klema ujemna na akumulatorze podłączonym do masy. W końcu opór jest na tyle duży, że nagle z + 12 robi się na (+) zaciskach CB i radioodtwarzacza -12V. Prąd ominie tędy ten "zaśniedziały" akumulator i "cofnie się" do masy przez radio....
Ja mam dokładnie ten sam problem. Auto odpala dobrze a raz na jakiś czas jest objaw jak bym miał rozładowany akumulator wycieraczki idą do góry i stan licznika pokazuje 000000. Po podłączeniu power banka do rozruchu odpala normalnie. I po kilku odpaleniach to samo. Akumulator naładowany dodam. Pokazywał 12.4 po ładowaniu prawie 13. Czy to rozrusznik...
Jeśli na pych jest wszystko ok, to sprawdź jeszcze jakie jest napięcie na cewce odcinającej paliwo w momencie jak się kręci rozrusznikiem, może silnik ma zła masę albo akumulator słaby/klemy zaśniedziałe i to napięcie jest zbyt niskie.
Ewidentny problem z zasilaniem. Popatrz na klemy, pewnie zaśniedziałe. Sprawdź masy z akumulatora. Dla ułatwienia, pobaw się kontrolką z żarówki H4. Dodano po 1 Sprawdź także w okolicach bezpieczników wysoko prądowych.
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
Prąd przy niskich obrotach silnika wynosi 0.7A a przy maksymalnych 2.3A. Napięcie to max 13.2V. Akumulator 12V 17Ah nowy A ile amper by kolega chciał? Przecież "normalny" prąd ładowania akumulatora kwasowego to 1/10 pojemności C (w Ah, ładowanie regeneracyjne akumulatora to 1/20C), czyli dla akumulatora 17Ah to 1,7A, a więc to co daje prądnica/alternator...
Witam mam pytanie odnośnie mojego fiata 126p 97r który palił na dotyk aż do dnia w ,którym chcąc odpalić maluszka rozrusznik kręcił jak by akumulator był rozładowany. Sprawdzając na innym w 100% sprawnym i naładowanym aku sytuacja była taka sama. Dodam że dzień przedtem palił od strzała. Na drugi dzień chcąc odpalić jeszcze raz, rozrusznik nawet się...
Witam, mój problem polega na tym, że czasami po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Nie zapalają się nawet kontrolki. A czasami 10 razy po kolei wszystko jest ok. Jak kontrolki się zapalą to czasami jest też tak, że po nagrzaniu świec i próbie odpalenia silnika wszystko gaśnie. Ale jak już zapali to wszystko jest ok, dopóki nie wyłączę silnika....
Witam, Nie mogę sobie poradzić z problemem w mojej ep2, ostatnio na parkingu zgasiłem samochód i już nie odpalił. Objaw jest taki że po przekręceniu stacyjki działa kilka kontrolek które przygasają, i poza tym nic kompletnie nie działa, nie słychać pompy, żadnych dźwięków, brak również wszystkich świateł w tym awaryjne. Na początku myślałem że akumulator...
Mam problem ponieważ nie ma ładowania na klemach akumulatora przy odpalonym samochodzie jest tylko 12 V czyli to musi być wina alternatora ale wymieniłem szczotki. Kontrolka na desce rozdzielczej nie swieci ale jak oglądałem regulator napięcia to ma on 2 kable jednym wpływa do niego napięcie własnie z alternatora ale nic nie wypłyma czy to jest 100...
Sprawa z PowerChute nie mogę ustawić daty wymiany baterii - albo jest 1.1.2013 albo 2048 rok - dziwna rzecz, czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem? Czy jest możliwość ustawienia tej daty przez terminal, jak tak to jak? Elektronice na płycie i elementom jeszcze się nie przyglądałem.
Rozładowany akumulator, immo, klemy zaśniedziałe, brak masy na silniku, itd, itp... do wieczora można wymieniać... Powiedź czy były kontrolki, czy przygasały w momencie startu rozrusznika, czy słychać było elektromagnes rozrusznika, czy pompa chodzi... Za mało danych mamy aby Ci pomóc. Zmierz prąd ładowania, spadki napięć na rozruszniku i akumulatorze,...
Sprawdź w komorze silnika dwuprzekaźnik czy nie jest załączony non-stop . Nawisem piszą sam walczę z xsarą(mój post) Temat prawie rozwiązałem sam. Zaraz może ktoś obiedzie mnie za głupie podpowiedzi . Przewody zasilania szczególnie w okolicy silnika posprawdzaj czy są nie zaśniedziałe. Dodano po 3 Sprawdziłbym napięcie ładowania na klemach przekaźnik...
Nie rozumiem dlaczego przeniesiono mój wpis tutaj. Opisałem dokładnie całą sytuację, żeby uniknąć wstępnych pytań typu " czy aby dobrze podłączyłeś ładowarkę do akumulatora? lub "czy masz zaśniedziałe klemy?" itd. Podłączyłem ponownie ładowarkę do akumulatora i pokazuje mi, że jest w pełni naładowany. Wsadziłem do auta i żadnej zmiany. Nadal nie mogę...
Kondensatory nie pomogą ! Jesli włączenie jakiegokolwiek odbiornika sprawia problem,dla mnie znaczy że jeśli + jest czysty to ; -problem jest z masą/potrzeba dokonać pomiaru U podczas włączania kolejnych odbiorników. Jesli U aku. wzrasta -słaba masa,zacisk akumulatora-klema . Przewód "-"aku do karoserii .Linka masa z silnika do karoserii. Zapomnieć...
akumulator klema hyundai luźny klema akumulator brudny klema akumulator
szyba przednia rzuca bębnem zamiana źródła prądu
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Błąd 3808 w New Holland TD115 - AdBlue, SCR, EGR Still EXV błąd L 304 - diagnostyka i naprawa