Wymień szczotki bo za chwilę zabijesz silnik(o ile już nie jest złomem)albo moduł i dotrzyj komutator po wymianie szczotek. W tych pralkach to błąd silnika: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7...
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
Jak wyżej. Zabiłeś silnik na własne życzenie. Każda wymiana/naprawa turbiny powinna się wiązać z czyszczeniem dolotu z oleju.
kopcił na biało nigdy tak nie kopcił Jeżeli nie ubyło płynu przez ten czas to tylko wilgoć w paliwie i układzie wydechowym natomiast jeżeli ubyło to kup ten tester jak najszybciej i nie jeździj bo zabijesz silnik-jeżeli jeszcze żyje
(at)dominowave No na pewno nie w tysiącu pralek wymieniałem szczotki a może i nawet nie setce, ale zabiłem już silnik w ten sposób przy docieraniu szczotek na szczęście z własnej pralki więc mój problem.
OK teraz już coś wiadomo, UVW, to złącza fazowe, do niech podłączasz kolejne fazy. Osobiście wymieniłbym te przewody na kolorystykę krajową. Przewód w gumie OW 4 x 4 mm2, wtedy masz przewody brązowy, czarny, szary i zółto-zielony. Wywal te chińskie, bo jeszcze sobie biedy narobisz. Podłączasz U-brązowy, V-czarny, W-szary i tam masz złącze do uziemienia...
Boze,kobieto ty sie tym zabijesz :wink: silnik ogolnie godny uwagi,bardzo fajnie sie tym jezdzi,ale niestety do najoszczedniejszych to on nie nalezy. 2.8 l niestety trzeba dobrze napoic Pozdrawiam
Więc dlatego zalej taki jaki był i nie zmieniaj tego.15 W 40 Zabije szybko ten silnik.
Normalnie silnik tej klasy przeżywa od 20 do 50 tys. Wg mnie zabijesz się z tym silnikiem...
Witam! Nie rób tego, bo zabijesz silnik, a przynajmniej skrócisz jego żywotność. Już sama cena olejów mówi za siebie. Pozdrawiam.
Właśnie teraz bez tylnej pokrywy włącz choćby wirowanie bo silnik może iskrzyć i stąd ten zapach a jeśli będzie coś nie tak to zobaczysz co się dzieje z silnikiem napędowym. Możliwe, że szczotki są już tak mocno zużyte, że za chwilę zabijesz silnik.
Nie zauważyłeś w porę ubytku płynu i to zabiło silnik, ja bym się w remont nie pakował, taniej i pewniej drugi kupić.
Tu potrzebny jest po prostu prawidłowy montaż i regulacja instalacji gazowej zanim zabijesz silnik.
Oczywiście, że można wymienić same wkłady, ale daj zdjęcia oryginalnych szczotek bo niektóre miały już sprężynki zakończone blaszką. Może jednak uda Ci się coś dobrać do Twojej pralki: https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-pr... Tu sposób wymiany: https://youtu.be/R3uW749C2JI pamiętaj również...
Cześć, moim zdaniem masz złe podejście, zakres prac jakie planujesz nie dadzą nic pozytywnego, panują wielkie siły odśrodkowe, nie da się oczyścić w 100% w wiór po skrawaniu co w późniejszym czasie zabije silnik, wymień na nowe.
Jeśli w chłodnicy powietrza będzie dużo oleju to znaczy że niedrożność dolotu zabiła silnik, zgięte korbowody.
Odkurzając pył gipsowy "zabiłeś" silnik. Najgorsze co mogłeś zrobić - nawet gwarancje by Ci tego nie uznała. Kup nowy silnik lub nowy odkurzacz
Dodatkowe koniki oraz bezpieczenstwo i lepsze warunki pracy silnika. Ale dla malych doladowan (gora 0,5b) mozna sie pokusic o instalacje bez intercoolera. Dobrze wystrojona nie zabije silnika.
Ale połączenie równoległe zwiększy tylko czas jazdy, innych rewelacji nie będzie, połączenie szeregowe aku raczej dość szybko zabije silniki.
Ciekawe, może jest problem z pierścieniami tłoków? Nagar pewnie jest gdzieś - zaryzykowałbym pojeździć po autostradzie żeby silnik nabrał temperatury i wypalił nagar. Spokojnie jezdzsiz, silnik z turbo to nie dostaje temperatury i może byc problem a nagarem. 0,5l/1000km - to nie jest dużo, pewnie w instrukcji był zapis ze to nie dyskwalifikuje silnika?...
Auto stało na polu na mrozie 5 dni bez palenia . I jak go odpaliłem to na wysokich obrotach świeci się na czerwono kontrolka oleju a na niskich gasnie . Wymieniłem olej na nowy i dalej to samo . Pomóżcie. Zatkał się smok , nie odpalaj bo zabijesz silnik.
Wymieniłeś szczotki czy zamontowałeś silnik z powrotem na starych szczotkach? Jeśli na starych to za chwilę zabijesz silnik, szczotki są już zdecydowanie za krótkie i nie dolegają prawidłowo do komutatora i nie dziw się, że pojawiają się dziwne dźwięki. Nowe szczotki mają długość w zależności od producenta od 30 do 40 mm, więc zestawiając to z 5 mm,...
Jeżeli ktoś nie dużo jeździ, to wystarczy taki olej, ale nie jest on dobry dla silnika szczególnie w zimę. Jeżeli chodzi o starsze silniki to 15w40 styknie, ale w nowych, gdzie są popychacze hydrauliczne, łańcuchy, wariatory hydrauliczne, to taki olej szybko zabije silnik.
Filtry normalnie są na zewnątrz bloku, tylko czy masz filtr wymienny puszkowy, czy "bąka" którego się tylko myje. Kilka sekund bez smarowania na niskich obrotach nie zabije silnika, często silniki muszą znosić takie momenty np. przy zimnym rozruchu, po wymianie oleju.
Cechą rozwiniętych krajów jest model świadczenia usług złożonych a nie sprzedawanie towarów prostych czy surowców. Czyli nie sprzedajemy rudy żelaza tylko świadczymy leasing operacyjny statków do przewozu LNG. Downsizing silników i twój przykład 10l/100km jest mylnym wrażeniem. Silniki malały bo tak się opłacało bardziej producentom. Niestety to ślepa...
Ciekawe czemu w Polsce nie wystawiają silników do rowerów czterosuwowych montowanych w ramie jak te dwusuwy, jak faktycznie mają zabić wszystkie dwusuwowe silniki o to jest pytanie ?!?!
też stawiam na regulator, ja tak uwaliłem regulator w moim Volviaczku v70, lepiej nie myć chemią w okolicy alternatora. wymieniłem regulator i jest OK, w zasadzie kupiłem cały używany alternator bo był tańszy niż sam regulator i przełożyłem regulator bez wyciągania alternatora :) u Ciebie to się raczej nie uda bo on tam jest z tyłu pod kolektorem ssącym,...
Ok dzięki za rozwinięcie. Tak, użyję opampa. Nie, ten prąd nie zabije silników w moim przypadku, więc tym bym się nie przejmował. One dosyć często chodzą na zwarciu ze względu na oryginalną konstrukcję i mają wbudowane wyłączniki termiczne, a wykrycie prądu przeciążenia metodą bocznikową przez mikrokontroler to są podejrzewam milisekundy.
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
https://obrazki.elektroda.pl/4975122300_... Przedłużacz ma z 60 lat i nikogo nie zabiło. Na budynku gospodarczym założone gniazdo natynkowe i przy silniku tez założone gniazdo natynkowe.
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Na razie to musi wypalić to wszystko co poszło podczas kręcenia a się nie spaliło. Na pewno przyjrzał bym się olejowi czy nie ma zapachu ropy. I jak chodzi normalnie ale kopci to niech pochodzi chwilę ,ale pierwsze olej czy nie rozrzedzony przez paliwo bo może zabić silnik. PS Poprzedni właściciel mówił pół prawdy bo w programie pewnie był wycięty ale...
A ze ktos chcialby zobaczyc kody bledow to nie dopuszczacie mozliwosci, od razu trzeba "grzebac" :-/ Druga sprawa, ze w olsztynie nikt nie robi kme, raz pojechalem na regulacje to podlaczyli kompa, zrobili nieudana autokalibracje, pocykali nastawami po czym chodzilo gorzej niz przedtem i nawet nie mieli map-sensora. Oszczednosc pol litra na 100? mi...
Częsty przypadek takiego stanu rzeczy w silnikach renault jest zabicie sądzą przewodu metalowego albo króćca do czujnika ciśnienia spalin z turbo.
Przełączanie 25'C i lekkie muskanie gazu to recepta, a ja jestem przykładem. Mam ręczne przełączanie, tyle co obróce się na podwórku i wyjade na droge 50m i przełączam na gaz i jedzie. Fakt nie można piłować ale nie o to chodzi , zresztą piłowanie na zimnym to zabicie silnika. Zresztą spalanie benzyny to jakieś 30zł na 600km/lpg przy 2.0 . Zresztą jazda...
Dałbym 2s 5000 mAh 3s może go zabić lub urwie wałek silnika. I nie licz na to że regulator jest wodoodporny, miałem taki i w śniegu nie dał rady, poszło zwarcie, bryzgoszczelny może i jest. Sam silnik też trzeba dobrać, jeśli musisz go pchnąć to może silnik ma za mało zwojów, im mniej zwojów tym szybszy ale słabszy.
Dlaczego zalany 10W40? Wiem, że to go nie zabije (samego silnika) ale pierścienie w M54 już może. Do jakich obrotów spada (jak znacznie poniżej nominalnych to ma prawo), czy jest poziom oleju i jakie jest rzeczywiste ciśnienie?
Nie ma reguły na to: BLS w skodzie miały DPF`a a w Caddy na polski rynek - nie. Jak silnik jeszcze cały to rób tylko tyle ile potrzeba: rozebrać i wymienić kpl panewek, pewnie i szlif wału bedzie wymagany, od biedy wstawisz drugi z używki. Słupek to się wymienia jak już kopyto wystawi. Faktem jest że silniki te zabił debilny interwał LongLife ale i...
gdybać sobie można...bez obrazy, ale daruj sobie takie odpowiedzi bo nic to nie wnosi do tematu (Tobie też tak może ktoś odpowiedzieć i co sobie pomyślisz?) BTW na szybie było trochę śniegu- jak sie okazało mokrego i za cięzkiego. Włączyłem zapłon, od razu ruszyły wycieraczki i jak widziałem że mają coraz ciężej wyłączyłem zapłon. Oczyściłem szybe,...
Ustaw tłok między sprężaniem a pracą dmuchaj w otwór świecy i patrz czy leci kolektorem ssącym lub wydechem. Jak leci to zabiłeś zawory.
Witam. Dla prób radził bym odłączyć przewody zasilające tor zasilania silnika aby nie zabić silnika nieprawidłowymi lub zbyt wieloma rozruchami w krótkim czasie, Można także odłączyć przewody silnika ale wtedy należy starannie oznaczyć podłączenia ponieważ pomyłka w układzie gwiazda -trójkąt skutkuje konkretnym zwarciem. Po uzyskaniu prawidłowej sekwencji...
http://obrazki.elektroda.net/17_12533453... Witam jaki olej leje się do takiego silnika żeby go nie zabić. silnik stał kilka lat w starej stodole, zapalił bez zarzutu, tylko olej ma czarny i mazisty. Chciał bym mu zmienić. 10 lat temu był tam lany jakiś tam superol. Trochę słychać zawory. Jaki olej kupić z palety olejów dostępnych na stacjach...
Nie, ponieważ impulsy zasilające silnik zabiją go, gdyby uśrednić to napięcie to wyjdzie 6V, lecz w praktyce jest to pulsujące 12V.
Mówisz o momencie obrotowym chyba ? W roli wentylatora nie potrzebuje dużego momentu Nic istotnego nie zmienisz, szukaj innego silnika - a do czego to potrzebujesz ? Oczywiście przekładnia zwiększy moment kosztem obrotów, ale jej wykonanie zabije kosztowo
Właśnie dlatego obstawiam rozrząd lub krzywe zawory, samostart potrafi zabić silnik, dużo lepszym rozwiązaniem jest psikanie plakiem lub innym sprayem, w którym gazem pędnym jest propan-butan
Witam, mam w swojej e36 (1.8 8v '94) sterownik o numerze 0261203277 W zeszłą sobotę przestała palić na 3 cylinder, wymieniłem wszystko, tj cewke kable i świece i występuje identyczny problem, inpa jak na złość nic nie pokazuje. Wszystkie pozostałe cylindry (przed i po wymianie cewki) mają iskrę, że konia by zabiło. Silnik zachowuje się tak samo na benzynie/na...
iść tą drogą? Nie, zrób test z katem. Jak zabity to silnik nie może się wypróżnić i nie ma mocy
Czwarty przypadek - kolega - o włos nie zabił silnika, bo zerwał się pasek od wałka wyrównoważającego a jest on bezpośredni przy napędzie rozrządu (Mitsubishi Galant). I tak sobie jeździł nie wiadomo ile z kikutem wkręconym milimetry od napędu rozrządu. Gdyby nie przegląd nikt by nie nie zauważył. Jakim cudem tego nie wyczuł? Przecież silnikiem musiało...
Ok, przeczyscilem poskrecalem starałem się wypchac te szczotki do oporu zamontowalem cały silnik. Kombinuj jeszcze, a zabijesz ten silnik (o ile już tego nie zrobiłeś), szczotki w trybie pilnym do wymiany, komutator do wyczyszczenia wedle sztuku i do sprawdzenia co dalej, czy sieje spod szczotek czy nie. Jeśli nie masz o tym pojęcia jedź z silnikiem...
Ja ma francuską wersję więc pewnie coś tam jest różnicy. Ale, generalnie, jak wymiana oleju go nie zabiła to i płukanka go nie zabije. Silnik zabije wymiana oleju tylko wtedy, kiedy w zasadzie to już trup a trzyma się na nagarze. Tak by było jakbyś nie wymieniał oleju przez nie wiem, kilka lat, jakieś 80 tys km, gdzie miałbyś węgiel, plastelinę i smołę...
Może zamontowal słabej jakości szczotki i stopilo szczotkotrzymacze 😃 Albo miękkie, zabiło pyłem przestrzenie między polami komutatora i zwarło stojan.
Jakie butle 150l masz na myśli? Największa znana mi butla ma 33kg (79l). I nie tankuje się jej na stacji a wymienia... LPG to owszem wyjdzie ekonomiczniej ale magazyn paliwa zabije te oszczędności.
A jak pompa HP? Bo jak zaczęła sypać opiłkami to sama z siebie nie przestanie ,a nawet już raczej zabiła nowe wtryski. PS Który silnik ?
Czy jeśli bym z zewnątrz albo w środku wał nagwintował, a potem zamocował odpowiednie nakrętki, mocowanie itp. na tarcze, to będzie bezpieczne? A nagwintujesz go centrycznie? Czyli tak, by zamocowane narzędzie nie rozpadło się na tysiąc kawałków i nikogo nie zabiło/zraniło?
Typowo zapchany EGR konkretnie kanały w głowicy i brak przepływu spalin. Dwa DPF potrafi się zabić i dławi silnik.
Sam wiesz jak jest, masz to będzie Cię kusiło, żeby z tego korzystać (chyba, że się mylę). Decyzja należy do Ciebie. Wystarczy, że parę razy "przyłożysz" i będzie po turbinie albo korbowodzie. Nie trzeba do tego długotrwałej jazdy na wysokich obrotach. PS. Pomyśl o jeszcze jednym - w silnikach niewysilonych rezerwa konstrukcyjna wynosi około 20-25%...
Wykorzystanie silnika do budowy wentylatora zabije zimową nudę a latem przyniesie ulgę.
Tez się zabijesz, a przy okazji kogoś.
Po co tak krzyczeć wystarczy wytłumaczyć dla kolegi. Zaczynasz od wyjęcia ecu, rozkręcenia, wylutowania pamięci. Tu zaczynają się problemy, lutownica droga programator drogi. Jak już odczytasz to kupujesz nowe pamięci, bo org są jednorazowego zapisu. Kolejny problem to jest to, co tam wgrasz. Sam raczej tego nie zrobisz, gotowiec znaleziony w necie...
Ja mimo wszystko zalałbym min 5w40 - można obrać coś dobrego - w dobrej cenie np: Total Energy 5w40 (ok. 80 zł za 5L) lub Gulf Formula G (podobna cena). Ewentualnie coś w stylu Lotos, ELF - cenowo tanie i parametrami silnika nie zabiją.
Kurcze kolego ja to ci powiem tak ,takie traktorki powstają jak ktoś ma na placu kupę złomu i wenę twórczą ,może sobie po kombinować z częściami jak ma na placu i coś spłodzić. Ty masz wenę ale nie masz części to się moim zdaniem mija z celem bo cie to finansowo zabije. Silnik masz ale też nie do końca wiadomo czy sprawny tyle lat stał z padniętą uszczelką,...
No i jeszcze będzie ono "dotykać podłoża". Raczej sama bezwładność zabije ten silnik. O oporach podłoża nie wiadomo nic, co te koło tam będzie robić i w ogóle co to za "projekt" i do czego ma służyć. Że nie wspomnę czy to koło nadaje się do 3000 RPM ? Polecam forum jasnowidzów... ;)
poszukaj instrukcji obsługi lub książki do auta w domu lub w necie, tam będziesz miał szczegółowo opisane przez producenta jakie najniższe obroty się zaleca oraz dopisek że na zbyt niskich obrotach auto może palić więcej i doprowadzić do usterki. Pozatym nie ma co sie martwić że niskie obroty zabiją ci silnik, wtedy każdy spokojny kierowca musiał by...
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Szczerze, to może być walka z wiatrakami. Jeśli to chwilowe spadki to ustaw próg zadziałania niżej niż te 200V. Chwilowe spadki na pewno Copelanda nie zabiją, ani żadnego normalnego silnika elektrycznego. Zabezpieczenie silnikowe nadprądowe w pompie ciepła zabezpieczy sprężarkę od obniżeń napięcia w zasadzie tylko podczas pracy na CWU. Nastawy dobiera...
Nie w każdym. Mnóstwo samochodów już przerabiałem, i w wielu przypadkach silnik pracuje na zwarciu jak szyba już jest w skrajnym położeniu. Chwilowe przeciążenia nie uszkodzą, co innego jak by ktoś po otwarciu trzymał przełącznik jeszcze przez 30s, ale 2s silnika nie zabije.
Zdecydowanie komplet. Silnik zabity przez wyciek. https://north.pl/karta/690072832-zawor-t...
Silnki się grzeje podobnie na dużych i małych obrotach, natomiast wydajność wentylatora spada wraz ze spadkiem obrotów i to nie liniowo. Aby zapewnić stałe chłodenie wentulator musi mieć stałe obroty. Przegrzanie może zabić silnik a nadmierne chłodzenie nie jest szkodliwe.
Ta rama tak się do tego nadaje jak pięść do nosa. Zabijesz się na bank.
Z uwagi, iż jest to silnik 2T, spróbuj poluźnić mocowanie tłumika od cylindra (może nawet odłączyć go na próbę), gdyż może być "zabity" nagarem. Silniki 2T są bardzo czułe na przytkanie tłumika a objawy (usterki) są wówczas podobne do opisanych przez Ciebie.
Schemat jest z grubsza OK, na początek nie musiałeś modyfikować programu by podłączyć jeden silnik. Pewnie pomyliłeś coś przy podłączaniu. Masz sam scalak na stykówce czy płytkę do silnika krokowego? Do pierwszego testu nie jest potrzebny nawet uC. Podpinasz silnik po piny 3 i 6, E po GND, IN1 i IN2 na pinach 2 i 7 do 5V i GND, zasilanie pod 5V (oba),...
Potrzebujesz jeździć bez? Daleko nie zajedziesz, zagotujesz silnik lub zabijesz akumulator. Na krótki dojazd do mechanika możesz kupić krótszy pasek, tymczasowo.
Ciśnienie w kolektorze ssącym powinno się zawierać dla silnika rozgrzanego, pracującego na obrotach biegu jałowego od 330- 410 mBar Jak w kolektorze ssącym by było ciśnienie to byś się zabił przy pierwszym hamowaniu. Mowa oczywiście o silniku bęzynowym
Termik swoimi stykami głównymi nie wyłącza silnika ! Do tego służą styki pomocnicze które mają wyłączyć stycznik i koniec . Zostaw to elektrykowi bo zabijesz siebie i rodzinę.
Nie na cewce tylko kondensatorze. Patrząc na podłączenie ciesz się że nie zabiło/ brak ochrony przeciwporażeniowej.
a co będzie jeżeli będę (teraz to już chyba na pewno L298) sterować tym z PWMa i skuteczne napięcie ustawię właśnie na 3,6V to czy silnik to przeżyje? Czy piki go zabiją?
A czy nie prościej 4 akumulatorki 3,7V bez przetwornicy jako dodatkowego obciążenia, jeden wolt więcej silnika nie zabije.
Zakłócenia z silnika zabiły LM317 - ten układ jest niestety czuły na "iskrzące" obciążenia. Kiedyś robiąc zasilacz do maszynki do tatuażu spaliłem chyba pięć pod rząd zanim zorientowałem się o co chodzi.
Dokładnie tak, chociaż łatwiej chyba będzie znaleźć 12V, silnika to nie zabije.
Wlanie świeżego oleju może być katastrofalne dla silnika, jeśli wcześniej przez wiele lat olej nie był zmieniany tylko dolewany. W takim silniku jest mnóstwo nagaru, a filtr olejowy zapchany. To znaczy, że silnik JUŻ jest w stanie agonalnym i to nie świeży olej go "zabije"
Silnik pewnie ma 4 uzwojenia, dwa do prawych, dwa do lewych, po jednym dla wysokich obrotów i po jednym dla niskich. Równie dobrze może mieć 2 przewody - stojan, 2 przewody - komutator, 2 przewody - tachoprądnica. W tym przypadku pełne obroty raczej go szybko zatłuką (tj silnik) o ile wczesniej prąd nie zabije eksperymentatora.
Czego tak chłopaka dołujecie? Może lepiej zacząć od silnika z simsona i ewentualnie potem dokonać poprawek i wstawić mocniejszy, niż wziąć silnik od GPZty i zabić się na pierwszym zakręcie. Nie będzie tym jeździł w terenie tylko na drodze. Do pierwszej konstrukcji może użyć to co ma a jak zobaczy, że to działa (o ile zadziała?) to sobie wstawi lepszy...
Ten albo spróbuję użyć jako napęd do szlifierki albo sprzedam. Ostatnia opcja jest optymalna. Wprost do napędu szlifierki też się nie nadaje moim zdaniem. Już wyjaśniam, po moich własnych eksperymentach z tego typu silnikami (od pralek) stwierdziłem że są one przeznaczone do współpracy ze sterownikiem elektronicznym, który nie pozwala na pracę z prędkością...
Silnik kosztuje 40 parę złotych + przesyłka. Znajdziesz taniej silnik na znanym portalu aukcyjnym. Łożyska musisz wymienić bo zabijesz pralkę szybciej niż myślisz. Odkręć silnik i zrób zdjęcie jego przodu i tyłu.
Wita, Dzisiaj przełożyłem cały silnik wraz z osprzętem do drugiego swojego skutera, silnik odpalony wszystko jest ok (iskra słonia by zabiła), po przełożeniu silnika z powrotem na swoje miejsce (orlik II) iskry brak, wychodzi na to że musi być coś nie tak z instalacją, wykluczając takie rzeczy jak: *Iskrownik *cewka *fajka *moduł *świeca Proszę o rady,...
Ale na tym silniku jedynie szybciej go zabije:) tutaj trzeba raczej postawić na oszczędzanie go jak tylko się da.
albo sprzet przemyslowy ktory potrafi wciagnac 30000wat Wystarczy falowniki i podłączony silniki o mocy kilkunastu watów aby zabić ruch w nieekranowanej sieci ethernet
należny pamiętać o jednym banalnym drobiazgu który może zabić silnik na śmierć ! Jeżeli silnik ma chłodzenie własne wymuszone poprzez wentylator na osi silnika, a my będziemy pracować silnikiem z połową obrotów to może się okazać konieczne dołączenie zewnętrznego wentylatora z własnym napędem bo ten zabudowany w silniku nie schłodzi maszyny ze względu...
Jest kilka metod żeby to zdiagnozować. Pomiar rms lub fft prędkości drgań, jeżeli masz dostępny jakiś czujnik. Możesz sprawdzić w widmie prądu czy nie ma jakiś częstotliwości uszkodzeniowych (ale silnik zasilany bez falownika). Możesz sprawdzić wartości rms prądów i napiec na silniku czy nie ma żadnej asymetrii od falownika - skoro ten falownik już...
Witam Potrzebuje miec mozliwość regulacji obrotów silnika w golarce bezprzewodowej. Zamontowanie do obwodu silnik-akumulator potencjometru zabiło calkowicie prąd i silnik nie rusza. Nawet jeśli by ruszyl to straci na mocy. Wymysliłem, że dobrym rozwiazaniem byłby tutaj sterownik PWM. Czy to zadziała? Jesli tak to jak zmieniać potencjometrem wypełnienie?...
Chwila, moment. Lepkość to jedno, normy to drugie, skład i technologia trzecie, zdolnosc do mycia silnika i odkładania nagaru czwarte. 1. Zwykle, o ile nie zawsze, jest jakiś zakres lepkości który dobiera się zarówno do silnika, jak do klimatu i sposoby eksploatacji. 5W50 lub 10W60 to do upalania się nadaje, więc darujmy sobie. W naszym klimacie jest...
Nie słuchaj bzdurnych porad typu "kata zabije" Od tego są sondy lambda aby silnik miał prawidłową mieszankę.
Silnik był myty kiedy był włączony Co to za poroniony pomysł? szukam jakiejś wskazówki Może jedna - silnik myje się wyłączony i najlepiej z odłączonym akumulatorem, po myciu trzeba odczekać ze 2h zanim się włączy zapłon... 0601 Wewnętrzny moduł kontroli sterownika - zła suma kontrolna Prawdopodobnie "zabiłeś" sterownik silnika ale spróbuj odłączyć...
Witam! Mam falowniczek zasilany z 1fazy i na wyjściu ma również jedną fazę. Co się stanie jak podłączę do niego silnik 1 fazowy z kondensatorem? Będzie to dobrze działać czy pomysł jest bez sensu? Bez sensu. Wyższe harmoniczne z falownika zabiją kondensator. Falownik też może nie wytrzymać kondensatora na wyjściu.
można śmiało powiedzieć że w wirniku są 2 cewki patrząc od strony szczotek jedna nad szczotkami druga pod szczotkami. A żę jest tak dziwnie w żłobkach umieszczona wynika tylko z konstrukcji bo równodobrze można by było zrobić wirnik z 2 cewkami na dwóch grzybkach umocowanymi i prostopadle do ich wyprowadzeń usytuować szczotki ale pulsacje strumienia...
Witaj. Z tego co piszesz rozumiem, że podłączasz silniki bezpośrednio do pinów mikrokontrolera. O ile już nie zabiłeś swojego Leonardo, to zrobisz to za chwilę. Przeczytaj: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... Innymi słowy potrzebujesz...
Do autora tematu jeżeli przy takim przelaniu popluj olejem znak tego że pierścienie, cylindry, tłoki już swoje mth zrobiły. 15 litrów w c355 gdzie normalnie powinno być 8-10 litrów to dopiero wał by zaczął uderzać w lustro oleju. Dodano po 5 Może kolega ma doświadczenie, ale nie z C 355, to nie osobówka. Ten sprzęt naprawdę wiele wybacza, a od nadmiaru...
Niestety możliwe, że zbyt długo zwlekałeś z wymianą szczotek i uszkodził się wirnik silnika. Podłącz silnik pod 230V, ale tylko na chwilę bo wtedy nie ma kontroli obrotów i silnik może się za mocno rozkręcić co też go zabije: https://youtu.be/PmsoYS5UVvY Jeżeli silnik ruszy poza pralką to w następnej kolejności sprawdź wtyczkę silnika czy nie są popękane...
Mam KL- stębnówka pprzemysłowa smarowana punktowo, silnik 3 fazowy ze sprzęgłem, łucznika czarnego- emalia, stębnówka, przód/tył, guziki, dziurki, 2 igły, silnik komutatorowy, smarowanie punktowe, przemysłowa z silnikiem 3 fazowym ze sprzęgłem, centralne smarowanie. Wszystkie chodzą bez problemów. Starego singera nie idzie "zabić" chyba że się go nie...
Spadnie moment obrotowy silnika W trybie sterowania U/f może w trybie wektorowym niekoniecznie. Silnik jest zbudowany dla określonych obrotów. Zwiększanie częstotliwości pracy powoduje zwiększenie strat w silniku i wzrost temperatury. Wzrost obrotów powyżej znamionowych nie rozerwie silnika momentalnie. Skróci jego zywotność. Podkręcenie na 75 z 50...
prąd zabicie silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik
cyfrowy polsat niemczech rodzaj enkoder podsłuch usługa
Nissan Qashqai – mrugająca kontrolka poduszki, błąd poduszki fotela kierowcy, diagnostyka SRS Whirlpool ADG 955 – zmywarka zatrzymuje się, miga dioda – kody błędów, diagnostyka, naprawa