Wymień szczotki bo za chwilę zabijesz silnik(o ile już nie jest złomem)albo moduł i dotrzyj komutator po wymianie szczotek. W tych pralkach to błąd silnika: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7...
Oczywiście, że można wymienić same wkłady, ale daj zdjęcia oryginalnych szczotek bo niektóre miały już sprężynki zakończone blaszką. Może jednak uda Ci się coś dobrać do Twojej pralki: https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-pr... Tu sposób wymiany: https://youtu.be/R3uW749C2JI pamiętaj również...
Zapchana chłodnica,bądź padnięty termostat (facet niemal na moich oczach zabił silnik w Pandzie przez termostat właśnie).
Jak wyżej. Zabiłeś silnik na własne życzenie. Każda wymiana/naprawa turbiny powinna się wiązać z czyszczeniem dolotu z oleju.
kopcił na biało nigdy tak nie kopcił Jeżeli nie ubyło płynu przez ten czas to tylko wilgoć w paliwie i układzie wydechowym natomiast jeżeli ubyło to kup ten tester jak najszybciej i nie jeździj bo zabijesz silnik-jeżeli jeszcze żyje
Ciekawe czemu w Polsce nie wystawiają silników do rowerów czterosuwowych montowanych w ramie jak te dwusuwy, jak faktycznie mają zabić wszystkie dwusuwowe silniki o to jest pytanie ?!?!
Na razie to musi wypalić to wszystko co poszło podczas kręcenia a się nie spaliło. Na pewno przyjrzał bym się olejowi czy nie ma zapachu ropy. I jak chodzi normalnie ale kopci to niech pochodzi chwilę ,ale pierwsze olej czy nie rozrzedzony przez paliwo bo może zabić silnik. PS Poprzedni właściciel mówił pół prawdy bo w programie pewnie był wycięty ale...
(at)dominowave No na pewno nie w tysiącu pralek wymieniałem szczotki a może i nawet nie setce, ale zabiłem już silnik w ten sposób przy docieraniu szczotek na szczęście z własnej pralki więc mój problem.
Witam. Dla prób radził bym odłączyć przewody zasilające tor zasilania silnika aby nie zabić silnika nieprawidłowymi lub zbyt wieloma rozruchami w krótkim czasie, Można także odłączyć przewody silnika ale wtedy należy starannie oznaczyć podłączenia ponieważ pomyłka w układzie gwiazda -trójkąt skutkuje konkretnym zwarciem. Po uzyskaniu prawidłowej sekwencji...
Właśnie dlatego obstawiam rozrząd lub krzywe zawory, samostart potrafi zabić silnik, dużo lepszym rozwiązaniem jest psikanie plakiem lub innym sprayem, w którym gazem pędnym jest propan-butan
OK teraz już coś wiadomo, UVW, to złącza fazowe, do niech podłączasz kolejne fazy. Osobiście wymieniłbym te przewody na kolorystykę krajową. Przewód w gumie OW 4 x 4 mm2, wtedy masz przewody brązowy, czarny, szary i zółto-zielony. Wywal te chińskie, bo jeszcze sobie biedy narobisz. Podłączasz U-brązowy, V-czarny, W-szary i tam masz złącze do uziemienia...
http://obrazki.elektroda.net/17_12533453... Witam jaki olej leje się do takiego silnika żeby go nie zabić. silnik stał kilka lat w starej stodole, zapalił bez zarzutu, tylko olej ma czarny i mazisty. Chciał bym mu zmienić. 10 lat temu był tam lany jakiś tam superol. Trochę słychać zawory. Jaki olej kupić z palety olejów dostępnych na stacjach...
też stawiam na regulator, ja tak uwaliłem regulator w moim Volviaczku v70, lepiej nie myć chemią w okolicy alternatora. wymieniłem regulator i jest OK, w zasadzie kupiłem cały używany alternator bo był tańszy niż sam regulator i przełożyłem regulator bez wyciągania alternatora :) u Ciebie to się raczej nie uda bo on tam jest z tyłu pod kolektorem ssącym,...
Dałbym 2s 5000 mAh 3s może go zabić lub urwie wałek silnika. I nie licz na to że regulator jest wodoodporny, miałem taki i w śniegu nie dał rady, poszło zwarcie, bryzgoszczelny może i jest. Sam silnik też trzeba dobrać, jeśli musisz go pchnąć to może silnik ma za mało zwojów, im mniej zwojów tym szybszy ale słabszy.
Typowo zapchany EGR konkretnie kanały w głowicy i brak przepływu spalin. Dwa DPF potrafi się zabić i dławi silnik.
Boze,kobieto ty sie tym zabijesz :wink: silnik ogolnie godny uwagi,bardzo fajnie sie tym jezdzi,ale niestety do najoszczedniejszych to on nie nalezy. 2.8 l niestety trzeba dobrze napoic Pozdrawiam
Normalnie silnik tej klasy przeżywa od 20 do 50 tys. Wg mnie zabijesz się z tym silnikiem...
Po co tak krzyczeć wystarczy wytłumaczyć dla kolegi. Zaczynasz od wyjęcia ecu, rozkręcenia, wylutowania pamięci. Tu zaczynają się problemy, lutownica droga programator drogi. Jak już odczytasz to kupujesz nowe pamięci, bo org są jednorazowego zapisu. Kolejny problem to jest to, co tam wgrasz. Sam raczej tego nie zrobisz, gotowiec znaleziony w necie...
Więc dlatego zalej taki jaki był i nie zmieniaj tego.15 W 40 Zabije szybko ten silnik.
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Silnki się grzeje podobnie na dużych i małych obrotach, natomiast wydajność wentylatora spada wraz ze spadkiem obrotów i to nie liniowo. Aby zapewnić stałe chłodenie wentulator musi mieć stałe obroty. Przegrzanie może zabić silnik a nadmierne chłodzenie nie jest szkodliwe.
należny pamiętać o jednym banalnym drobiazgu który może zabić silnik na śmierć ! Jeżeli silnik ma chłodzenie własne wymuszone poprzez wentylator na osi silnika, a my będziemy pracować silnikiem z połową obrotów to może się okazać konieczne dołączenie zewnętrznego wentylatora z własnym napędem bo ten zabudowany w silniku nie schłodzi maszyny ze względu...
Ten albo spróbuję użyć jako napęd do szlifierki albo sprzedam. Ostatnia opcja jest optymalna. Wprost do napędu szlifierki też się nie nadaje moim zdaniem. Już wyjaśniam, po moich własnych eksperymentach z tego typu silnikami (od pralek) stwierdziłem że są one przeznaczone do współpracy ze sterownikiem elektronicznym, który nie pozwala na pracę z prędkością...
Do autora tematu jeżeli przy takim przelaniu popluj olejem znak tego że pierścienie, cylindry, tłoki już swoje mth zrobiły. 15 litrów w c355 gdzie normalnie powinno być 8-10 litrów to dopiero wał by zaczął uderzać w lustro oleju. Dodano po 5 Może kolega ma doświadczenie, ale nie z C 355, to nie osobówka. Ten sprzęt naprawdę wiele wybacza, a od nadmiaru...
Schemat jest z grubsza OK, na początek nie musiałeś modyfikować programu by podłączyć jeden silnik. Pewnie pomyliłeś coś przy podłączaniu. Masz sam scalak na stykówce czy płytkę do silnika krokowego? Do pierwszego testu nie jest potrzebny nawet uC. Podpinasz silnik po piny 3 i 6, E po GND, IN1 i IN2 na pinach 2 i 7 do 5V i GND, zasilanie pod 5V (oba),...
Witam! Nie rób tego, bo zabijesz silnik, a przynajmniej skrócisz jego żywotność. Już sama cena olejów mówi za siebie. Pozdrawiam.
albo sprzet przemyslowy ktory potrafi wciagnac 30000wat Wystarczy falowniki i podłączony silniki o mocy kilkunastu watów aby zabić ruch w nieekranowanej sieci ethernet
Właśnie teraz bez tylnej pokrywy włącz choćby wirowanie bo silnik może iskrzyć i stąd ten zapach a jeśli będzie coś nie tak to zobaczysz co się dzieje z silnikiem napędowym. Możliwe, że szczotki są już tak mocno zużyte, że za chwilę zabijesz silnik.
Kolego, zamiast przyznać się do błędu, udowadniasz na siłę ze masz rację . Silnik klatkowy w wersji wymyślonej, przez N. Teslę nie ma regulacji obrotów. Falowniki wtedy nie istniały - kolega zresztą też. Najpowszechniej stosowane są silniki o stałej liczbie biegunów. żeby zabić gwoździk to dorzucę silnik synchroniczny.Ten to dopiero ma stałe obroty...
Czego tak chłopaka dołujecie? Może lepiej zacząć od silnika z simsona i ewentualnie potem dokonać poprawek i wstawić mocniejszy, niż wziąć silnik od GPZty i zabić się na pierwszym zakręcie. Nie będzie tym jeździł w terenie tylko na drodze. Do pierwszej konstrukcji może użyć to co ma a jak zobaczy, że to działa (o ile zadziała?) to sobie wstawi lepszy...
Nie zauważyłeś w porę ubytku płynu i to zabiło silnik, ja bym się w remont nie pakował, taniej i pewniej drugi kupić.
Ech... jaki rower? Jakie przeznaczenie? Jakie zasięgi? Chcesz skakać po zaoranym polu, czy się zabić za pomocą 8kW silnika? Czy kiedykolwiek budowałeś jakikolwiek rower elektryczny? Widziałeś zwarcie z prądem 80A? Cały szereg pytań... O legalność nawet nie pytam.
Ciekawe, może jest problem z pierścieniami tłoków? Nagar pewnie jest gdzieś - zaryzykowałbym pojeździć po autostradzie żeby silnik nabrał temperatury i wypalił nagar. Spokojnie jezdzsiz, silnik z turbo to nie dostaje temperatury i może byc problem a nagarem. 0,5l/1000km - to nie jest dużo, pewnie w instrukcji był zapis ze to nie dyskwalifikuje silnika?...
Tu potrzebny jest po prostu prawidłowy montaż i regulacja instalacji gazowej zanim zabijesz silnik.
Mam KL- stębnówka pprzemysłowa smarowana punktowo, silnik 3 fazowy ze sprzęgłem, łucznika czarnego- emalia, stębnówka, przód/tył, guziki, dziurki, 2 igły, silnik komutatorowy, smarowanie punktowe, przemysłowa z silnikiem 3 fazowym ze sprzęgłem, centralne smarowanie. Wszystkie chodzą bez problemów. Starego singera nie idzie "zabić" chyba że się go nie...
Cześć, moim zdaniem masz złe podejście, zakres prac jakie planujesz nie dadzą nic pozytywnego, panują wielkie siły odśrodkowe, nie da się oczyścić w 100% w wiór po skrawaniu co w późniejszym czasie zabije silnik, wymień na nowe.
1.Ja mam uprawnienia sepowskie (gorzej z wiedzą podłączenia tych silników) To nic nie znaczy. Uprawnienia obecnie może uzyskać każdy, zwłaszcza te wyrabiane w zakładach pracy. Ja tak zostałem nauczony że elektrykiem możesz siebie nazwać po 5 latach noszenia narzędzi za prawdziwym elektrykiem. Czyli uprawnienia te są guano warte jeżeli nie masz doświadczenia...
Jeśli w chłodnicy powietrza będzie dużo oleju to znaczy że niedrożność dolotu zabiła silnik, zgięte korbowody.
Gdy czytam takie posty jak autorów z problemami, którzy nie mają bladego pojęcia o elektronice czy pomiarach to nie wiem jak napisać poradę... "Elektronika puszcza sygnał do silnika"... Kuźwa, jak puszcza i jaki sygnał?! W przypadku silnika na 230V to napięcie jest albo go nie ma, a nie "puszcza". Napiszę, aby podał napięcie 230V bezpośrednio na silnik...
Kolego WOWKA chcesz kogoś zabić, gasząc silnik tracisz wszystko. Jeżeli była by to wina silnika to drgania czułbyś na każdym biegu przy takiej samej prędkości obrotowej. Zeby wyeliminować silnik zrób tak jak radzi WOWKA tylko nie gaś silnika jak auto będzie dalej drżeć to zostają opony.
Dodatkowe koniki oraz bezpieczenstwo i lepsze warunki pracy silnika. Ale dla malych doladowan (gora 0,5b) mozna sie pokusic o instalacje bez intercoolera. Dobrze wystrojona nie zabije silnika.
Odkurzając pył gipsowy "zabiłeś" silnik. Najgorsze co mogłeś zrobić - nawet gwarancje by Ci tego nie uznała. Kup nowy silnik lub nowy odkurzacz
https://obrazki.elektroda.pl/4975122300_... Przedłużacz ma z 60 lat i nikogo nie zabiło. Na budynku gospodarczym założone gniazdo natynkowe i przy silniku tez założone gniazdo natynkowe.
Ale połączenie równoległe zwiększy tylko czas jazdy, innych rewelacji nie będzie, połączenie szeregowe aku raczej dość szybko zabije silniki.
Wymieniłeś szczotki czy zamontowałeś silnik z powrotem na starych szczotkach? Jeśli na starych to za chwilę zabijesz silnik, szczotki są już zdecydowanie za krótkie i nie dolegają prawidłowo do komutatora i nie dziw się, że pojawiają się dziwne dźwięki. Nowe szczotki mają długość w zależności od producenta od 30 do 40 mm, więc zestawiając to z 5 mm,...
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Najgłupsze co mogłeś zrobić to zdjąć klemę na uruchomionym silniku. Tak można zabić elektronikę w samochodzie
Auto stało na polu na mrozie 5 dni bez palenia . I jak go odpaliłem to na wysokich obrotach świeci się na czerwono kontrolka oleju a na niskich gasnie . Wymieniłem olej na nowy i dalej to samo . Pomóżcie. Zatkał się smok , nie odpalaj bo zabijesz silnik.
Nie ruszać minusa czyli na stałe podłączyć jeden biegun silnika do niego. Tak to rozumiem. No prościej jest to zrobić tak jak tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Przepięcia na silniku mogą zabić tranzystory sterujące, a tu nie bardzo jest je jak zabezpieczyć diodą.
Maiłem kiedyś golfa 4 w sdi, silnik rewelacja ale nagrzać go zimą.... Niemniej jak wymieniałeś termostat to powinieneś sprawdzić jak działa czyli przejechać się bez ogrzewania, zatrzymać się i niech sobie chodzi a ty obserwuj temperaturę i węże chłodnicy. pamiętaj też, że jak jedziesz o tej porze roku to po zatrzymaniu chłodnica będzie praktycznie zawsze...
Jeżeli ktoś nie dużo jeździ, to wystarczy taki olej, ale nie jest on dobry dla silnika szczególnie w zimę. Jeżeli chodzi o starsze silniki to 15w40 styknie, ale w nowych, gdzie są popychacze hydrauliczne, łańcuchy, wariatory hydrauliczne, to taki olej szybko zabije silnik.
Filtry normalnie są na zewnątrz bloku, tylko czy masz filtr wymienny puszkowy, czy "bąka" którego się tylko myje. Kilka sekund bez smarowania na niskich obrotach nie zabije silnika, często silniki muszą znosić takie momenty np. przy zimnym rozruchu, po wymianie oleju.
Cechą rozwiniętych krajów jest model świadczenia usług złożonych a nie sprzedawanie towarów prostych czy surowców. Czyli nie sprzedajemy rudy żelaza tylko świadczymy leasing operacyjny statków do przewozu LNG. Downsizing silników i twój przykład 10l/100km jest mylnym wrażeniem. Silniki malały bo tak się opłacało bardziej producentom. Niestety to ślepa...
Ok dzięki za rozwinięcie. Tak, użyję opampa. Nie, ten prąd nie zabije silników w moim przypadku, więc tym bym się nie przejmował. One dosyć często chodzą na zwarciu ze względu na oryginalną konstrukcję i mają wbudowane wyłączniki termiczne, a wykrycie prądu przeciążenia metodą bocznikową przez mikrokontroler to są podejrzewam milisekundy.
Tacho i termik odrzucić, choć termik wedle uznania, można podłączyć. Jedną szczotkę zmostkować z jednym złączem stojanu, na dwa pozostałe podaje się zasilanie, ale jako, że to silnik szczotkowy trzeba zastosować regulator pozwalający na płynną regulację i miękki start silnika, inaczej można go zabić przy pierwszym włączeniu, zwłaszcza, że to chińczyk.
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
A co byś mógł polecić? Coś takiego by się nadawało? https://obrazki.elektroda.pl/4250818500_... Odradzam ten silnik oraz jego pochodne (MY1016/MY1016Z). MY1020 itp. (większa moc) są pozbawione tej wady. https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t... Mam MY1016Z (przekładniowy) i ten...
Nawet się nie zastanawiaj i wymień szczotki silnika bo ewidentnie jedna lub obie się zawieszają a to prosta droga do zabicia silnika lub modułu sterującego.
masz jakiś miernik? jeżeli tak to jaki? bo przy analogowym musi być odpowiedni zakres dobrany, bo się inaczej spali. przy dokonywaniu pomiaru ważne jest jakie jest w tym momencie połączenie uzwojeń (gwiazda/ trójkąt), inne wyniki wyjdą przy połączeniu w trójkąt i inne w gwiazdę. I pamiętaj 400V to już poważne napięcie 230 już może zabić...
Może zamontowal słabej jakości szczotki i stopilo szczotkotrzymacze 😃 Albo miękkie, zabiło pyłem przestrzenie między polami komutatora i zwarło stojan.
Nie ma reguły na to: BLS w skodzie miały DPF`a a w Caddy na polski rynek - nie. Jak silnik jeszcze cały to rób tylko tyle ile potrzeba: rozebrać i wymienić kpl panewek, pewnie i szlif wału bedzie wymagany, od biedy wstawisz drugi z używki. Słupek to się wymienia jak już kopyto wystawi. Faktem jest że silniki te zabił debilny interwał LongLife ale i...
380V? Do otwierania bramy wjazdowej? Chcesz kogoś zabić?
Dlaczego zalany 10W40? Wiem, że to go nie zabije (samego silnika) ale pierścienie w M54 już może. Do jakich obrotów spada (jak znacznie poniżej nominalnych to ma prawo), czy jest poziom oleju i jakie jest rzeczywiste ciśnienie?
Myśle że za dużo nie pracował silnik bo mogło to zabić skrzynie.
A jak pompa HP? Bo jak zaczęła sypać opiłkami to sama z siebie nie przestanie ,a nawet już raczej zabiła nowe wtryski. PS Który silnik ?
Ustaw tłok między sprężaniem a pracą dmuchaj w otwór świecy i patrz czy leci kolektorem ssącym lub wydechem. Jak leci to zabiłeś zawory.
Częsty przypadek takiego stanu rzeczy w silnikach renault jest zabicie sądzą przewodu metalowego albo króćca do czujnika ciśnienia spalin z turbo.
Mówisz o momencie obrotowym chyba ? W roli wentylatora nie potrzebuje dużego momentu Nic istotnego nie zmienisz, szukaj innego silnika - a do czego to potrzebujesz ? Oczywiście przekładnia zwiększy moment kosztem obrotów, ale jej wykonanie zabije kosztowo
A ze ktos chcialby zobaczyc kody bledow to nie dopuszczacie mozliwosci, od razu trzeba "grzebac" :-/ Druga sprawa, ze w olsztynie nikt nie robi kme, raz pojechalem na regulacje to podlaczyli kompa, zrobili nieudana autokalibracje, pocykali nastawami po czym chodzilo gorzej niz przedtem i nawet nie mieli map-sensora. Oszczednosc pol litra na 100? mi...
Nie, ponieważ impulsy zasilające silnik zabiją go, gdyby uśrednić to napięcie to wyjdzie 6V, lecz w praktyce jest to pulsujące 12V.
gdybać sobie można...bez obrazy, ale daruj sobie takie odpowiedzi bo nic to nie wnosi do tematu (Tobie też tak może ktoś odpowiedzieć i co sobie pomyślisz?) BTW na szybie było trochę śniegu- jak sie okazało mokrego i za cięzkiego. Włączyłem zapłon, od razu ruszyły wycieraczki i jak widziałem że mają coraz ciężej wyłączyłem zapłon. Oczyściłem szybe,...
Ok, przeczyscilem poskrecalem starałem się wypchac te szczotki do oporu zamontowalem cały silnik. Kombinuj jeszcze, a zabijesz ten silnik (o ile już tego nie zrobiłeś), szczotki w trybie pilnym do wymiany, komutator do wyczyszczenia wedle sztuku i do sprawdzenia co dalej, czy sieje spod szczotek czy nie. Jeśli nie masz o tym pojęcia jedź z silnikiem...
Czy jeśli bym z zewnątrz albo w środku wał nagwintował, a potem zamocował odpowiednie nakrętki, mocowanie itp. na tarcze, to będzie bezpieczne? A nagwintujesz go centrycznie? Czyli tak, by zamocowane narzędzie nie rozpadło się na tysiąc kawałków i nikogo nie zabiło/zraniło?
C3, a z racji tego, że nie można tak krótkich postów pisać, to lepkość powinna mieścić się w wytycznych producenta, C2 to raczej na doczłapke tylko, żeby silnik spełniał bardzo wyśrubowane normy eko. Parametr ten mocno spada wraz z zużyciem oleju i w końcowej fazie może w przypadku C2 i 0w20 wynosić 15, co jest bardzo krótką drogą do zabicia silnika...
Przełączanie 25'C i lekkie muskanie gazu to recepta, a ja jestem przykładem. Mam ręczne przełączanie, tyle co obróce się na podwórku i wyjade na droge 50m i przełączam na gaz i jedzie. Fakt nie można piłować ale nie o to chodzi , zresztą piłowanie na zimnym to zabicie silnika. Zresztą spalanie benzyny to jakieś 30zł na 600km/lpg przy 2.0 . Zresztą jazda...
Ja ma francuską wersję więc pewnie coś tam jest różnicy. Ale, generalnie, jak wymiana oleju go nie zabiła to i płukanka go nie zabije. Silnik zabije wymiana oleju tylko wtedy, kiedy w zasadzie to już trup a trzyma się na nagarze. Tak by było jakbyś nie wymieniał oleju przez nie wiem, kilka lat, jakieś 80 tys km, gdzie miałbyś węgiel, plastelinę i smołę...
Termik swoimi stykami głównymi nie wyłącza silnika ! Do tego służą styki pomocnicze które mają wyłączyć stycznik i koniec . Zostaw to elektrykowi bo zabijesz siebie i rodzinę.
Agregat w latach 70i80 masowo pracujący w wojsku i nie tylko. Prądnica trudna do "zabicia", gorzej z silnikiem. Archaiczny gaznik,ale prosty w obsłudze, oraz regulacja (stabilizacja) obrotów przy pomocy cięgieł. Bardzo dobry przy stabilnym obciążeniu gorzej przy szybko zmieniającym się zwłaszcza indukcyjnym
Jakie butle 150l masz na myśli? Największa znana mi butla ma 33kg (79l). I nie tankuje się jej na stacji a wymienia... LPG to owszem wyjdzie ekonomiczniej ale magazyn paliwa zabije te oszczędności.
Witam W cenie 300 złotych to brałbym cokolwiek, co ma jak najdłuższą gwarancję i sprzedawane jest w jakiejś sieciówce, żeby nie było problemu z jej realizacją. Gdybyś dorwał gdzieś Anię lub Alę z Mesko z lat '90 - nie do zabicia. Silnik indukcyjny, ciężki nóż - tym można było kosić wierzbę energetyczną na upartego. Pozdrawiam Krystian
Czwarty przypadek - kolega - o włos nie zabił silnika, bo zerwał się pasek od wałka wyrównoważającego a jest on bezpośredni przy napędzie rozrządu (Mitsubishi Galant). I tak sobie jeździł nie wiadomo ile z kikutem wkręconym milimetry od napędu rozrządu. Gdyby nie przegląd nikt by nie nie zauważył. Jakim cudem tego nie wyczuł? Przecież silnikiem musiało...
Po pierwsze chroni turbo nie silnik. Im wyższe doładowanie przy wyższych obrotach silnika tym obroty turbo większe. Za duże obroty turo to groźba rozerwania wirnika lub skrzywienia urwania osi turbo w efekcie turbo może sypnąć drobnymi do dolotu silnika i go skutecznie zabić. Tak praca zmiennej geometrii to kilka do kilkunastu mm w zależności od wielkości...
Witam, mam w swojej e36 (1.8 8v '94) sterownik o numerze 0261203277 W zeszłą sobotę przestała palić na 3 cylinder, wymieniłem wszystko, tj cewke kable i świece i występuje identyczny problem, inpa jak na złość nic nie pokazuje. Wszystkie pozostałe cylindry (przed i po wymianie cewki) mają iskrę, że konia by zabiło. Silnik zachowuje się tak samo na benzynie/na...
Tez się zabijesz, a przy okazji kogoś.
1. Czy po ułożeniu do góry nogami zmywarki dostęp do silnika jest w miarę prosty? Absolutnie tak ie wolno robić, chyba, ze chcesz zabić urzadzenie, wywracaj na tył, tylko i wylacznie . Sprawdzenie kondensatora? Multimetr uniwersalny da rade sprawdzić pojemność? Zalezy od zakresów pomiarowych 3. Na czym polega naprawa silnika? Uważam że uzwojenie stojąca...
Wykorzystanie silnika do budowy wentylatora zabije zimową nudę a latem przyniesie ulgę.
Zrób pomiary każdy z każdym i rozpisz jakie oporności wychodzą, na tej podstawie się ustala który pin jest od czego. Dwa, do sterowania takiego silnika niezbędny jest moduł z triakiem który płynnie rozpędzi motor. Podłączenie go na żywca może skutkować zabiciem wirnika i remontem silnika.
Ja mimo wszystko zalałbym min 5w40 - można obrać coś dobrego - w dobrej cenie np: Total Energy 5w40 (ok. 80 zł za 5L) lub Gulf Formula G (podobna cena). Ewentualnie coś w stylu Lotos, ELF - cenowo tanie i parametrami silnika nie zabiją.
Witaj. Z tego co piszesz rozumiem, że podłączasz silniki bezpośrednio do pinów mikrokontrolera. O ile już nie zabiłeś swojego Leonardo, to zrobisz to za chwilę. Przeczytaj: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... Innymi słowy potrzebujesz...
Chwila, moment. Lepkość to jedno, normy to drugie, skład i technologia trzecie, zdolnosc do mycia silnika i odkładania nagaru czwarte. 1. Zwykle, o ile nie zawsze, jest jakiś zakres lepkości który dobiera się zarówno do silnika, jak do klimatu i sposoby eksploatacji. 5W50 lub 10W60 to do upalania się nadaje, więc darujmy sobie. W naszym klimacie jest...
Głównie chodzi o ekologię, ale też o termikę, te silniki są bardzo odchudzone i mają problem z odprowadzaniem ciepła. To takie w sumie trochę bez sensu bo pakuje się w te silniki sprężarkę żeby wycisnąć z nich jak najwięcej mocy i momentu obrotowego po czym dławi się je, ograniczając im maksymalną dawkę paliwa w stosunku do chwilowych obrotów i obciążenia,...
Sam wiesz jak jest, masz to będzie Cię kusiło, żeby z tego korzystać (chyba, że się mylę). Decyzja należy do Ciebie. Wystarczy, że parę razy "przyłożysz" i będzie po turbinie albo korbowodzie. Nie trzeba do tego długotrwałej jazdy na wysokich obrotach. PS. Pomyśl o jeszcze jednym - w silnikach niewysilonych rezerwa konstrukcyjna wynosi około 20-25%...
To nie wchodzi w grę. Pytanie jest dość jasno sprecyzowane: czy mocno opóźniony zapłon jest szkodliwy (może być szkodliwy) dla silnika? Jak bardzo? Czy lepiej zabić iskrę, czy też opóźnić ją o taki kąt, gdzie zapłon nie wpłynie na moc (efekt ten sam co zabicie iskry). Zakładamy, że sprzęt jest z otwartym wydechem i wydechowi to nie zaszkodzi
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Rozumiem.. Panowie co proponuje z takiego silnika zrobić? Żeby nie wyrzucać do śmieci. Jakaś przydatna maszynka? Szlifierkę mam, szczotkę druciana na niego założyć? Obroty będą ok? Chcę dać mu drogie życie i przy okazji zabić czas dłubaniem przy czymś nowym.
Każda pralka zasilana przez filtr przeciwzakłuceniowy i nie uziemiona daje napięcie na obudowę. Te napięcie nie zabije, ale postraszyć może. Inna sprawa kiedy nastąpi konkretne w takiej sytuacji przebicie.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
No i jeszcze będzie ono "dotykać podłoża". Raczej sama bezwładność zabije ten silnik. O oporach podłoża nie wiadomo nic, co te koło tam będzie robić i w ogóle co to za "projekt" i do czego ma służyć. Że nie wspomnę czy to koło nadaje się do 3000 RPM ? Polecam forum jasnowidzów... ;)
Witam! Mam falowniczek zasilany z 1fazy i na wyjściu ma również jedną fazę. Co się stanie jak podłączę do niego silnik 1 fazowy z kondensatorem? Będzie to dobrze działać czy pomysł jest bez sensu? Bez sensu. Wyższe harmoniczne z falownika zabiją kondensator. Falownik też może nie wytrzymać kondensatora na wyjściu.
Przy termiku silnik musi być przewymiarowany tak aby się nie zdążył nagrzewać. Powoduje to możliwość uszkodzenia ciała, a nawet może zabić, fotokomórka może tu nie zadziałać . Dobranie silnika na wymiar wymaga zastosowania zabezpieczeń działających w czasie rzeczywistym czyli elektronika. Falownik załatwi sprawę. Przy termiku to sam wiesz.
faktycznie zabić silniki deutz silniki yamaha
montaż teleskopu jakiś włączyć zapłon epson drukowanie dwustronne
Niedziałający licznik w Microcar MC1 - przyczyny i rozwiązania Zamienniki układu scalonego S-8211C: BQ29700, DW01A, S-8241