Bardziej to wygląda na niedomkniętą ( zablokowaną ) przepustnicę , która powinna zamknąć dopływ zimnego powietrza do chłodziarki po osiągnięciu temperatury. Na schemacie jest oznaczona jako Damper.
lewe powietrze bo o takich rzeczach jak zablokowana przepustnica wspominał nie będe
Może zablokowała się przepustnica. [url=https://north.pl/karta/przepustnica...
Pierwsze co należy zrobić, to dokładnie rozmrozić całość. Jest duże prawdopodobieństwoo, że nagromadzony lód zablokował przepustnicę regulowaną. Z wymianami części poczekaj.
Zablokowana przepustnica w pozycji otwartej lub lewe powietrze za przepustnicą.
Tak. Ponieważ przepustnica jest zablokowana , dlatego nie ma wolnych obrotów i jeszcze przepustnica nie może wykonywać ruchu posuwisto-zwrotnego (że gazu nie można dodać) . Jak trafisz tym "rowkiem" na ten "bolczyk" to wszystko wróci do normy będą wolne obroty i będzie można dodawać gazu.
Nie obraca się dolny natryskiwacz, górny baaaardzo wolno. Pompa myjąca sprawdzona. Zakładam, że natrysznice (te śmigła) masz czyste. A ten wihajster sprawdziłeś? http://obrazki.elektroda.pl/4149859100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5496696300_1... Jest to zawór 3W i jak będziesz miał zablokowaną przepustnicę w pozycji...
Zablokowana przepustnica powietrza
Lama jest całkiem ok, ale na dłuższą metę chyba trochę nudna. Chyba, że tylko jako wstęp do czegoś innego. Te samolociki ciut małe. Nie lepiej wziąć coś rozmiaru Easy Glidera? Do tego pierwszego będziesz musiał kupić sporo więcej niż aparaturę. W nim nie ma silnika, serw itd. Z tanich aparatur to Turnigy 9x jest bardzo ok. Kosztuje $54 ale rzadko jest...
Zablokowana przepustnica, albo spadł przewód podciśnienia przy przepustnicy.
Bez obciążenia będzie wchodził na obroty. Pod obciążeniem będzie ciężko. Zależy to też od tego jak mocno zostanie zablokowana przepustnica. Trzeba to tak zrobić aby dało się jeździć. Po zablokowaniu będzie po prostu "zmulony".
Po sprawdzeniu okablowania przyszedł czas na wymianę sterownika silnika ECU. W końcu udało się usterkę wyeliminować . Wymiana komputera + kopiowanie softu z oryginalnego Ecu to koszt około 600 zł .
Nie znam konkretnie tego modelu. Najpewniej na tylnej ściance zamrażarki. Sprawdź czy ta ścianka się odkręca, wentylator i przepustnica powinny tam być. Czasami pomaga rozmrożenie komory, przepustnica i wentylator mogą być zablokowane przez zalegający tam lód.
Bo tam trza podać PWM w takiej "ilości" żeby przepustnica się otworzyła i tyle. Silniczek który tam jest naciąga sprężynę i gdzieś jest koniec tego naciągu. Ja ty mu podasz 12V to naciągnie do końca i stoi zablokowany i dlatego bierze dużo prądu.
Forum nie to, dozowlone są tylko dyskusje o usterkach elektrycznych. Co do problemu to pewnie linka zablokowała się w pancerzu albo coś zablokowało "przepustnicę" (klapkę) sterującą nawiewem.
Proponuje sprawdzić stan bezpieczników. Szczególnie nr 3 odpowiedzialny za gaźnik i ssanie. Bo jeśli masz zablokowaną przepustnice ssania to lepiej oddaj auto do mechaniora
Jeśli jednak zablokuję przepustnicę na 1000 to silnik zaczyna "falować" tj. zmienia obroty w zakresie od 1100 do 800 z częstotliwością ok. 1Hz. Jak "blokujesz przepustnicę na 1000"?
Zgadłeś, to Dolpima PS 290. Wszystkie części są oryginalne i nowe. Raz udało mi się ją odpalić, gdy zablokowałem przepustnicę gazu otwartą na maxa. Czy podczas odpalania na zimno musi być tak otwarta?
Jeśli masz tak wysokie obroty to mogą być uszkodzenia elektryki: - uszkodzony nastawnik wolnych obrotów - uszkodzone przewody do nastawnika - uszkodzony komputer lub mechaniczne: - zablokowany nastawnik - zablokowana przepustnica - nieszczelny układ dolotowy (lewe powietrze)
Jest to przepustnica Boscha A6510900370 0280750564
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Witaj. Czy gotuje, czy wyświetla ( czy ma wyświetlacz), jak gotuje to hałas ogromny ( tam jest kilkadziesiąt litrów wody). Masz prawdopodobnie uszkodzony sterownik ( nie wiem jaki masz), lub zablokowaną przepustnicę wentylatora. Z tego co piszesz to sterownik nie wyłącza wentylatora. Odpowiedz to może coś wymyślimy. Pozdro.
Jeśli sterowana jest podciśnieniem, to otworzy się dopiero przy dużym obciążeniu i właściwej prędkości obrotowej silnika. Stojąc w miejscu nie wytworzysz takich warunków pracy. Najprostszy test, zdejmij cięgno siłownika, zablokuj przepustnicę w pozycji zamkniętej i wykonaj jazdę próbną. Jeśli wystąpią różnice w mocy silnika, to przepustnica funkcjonuje...
Jeżeli gaźnik nie jest zablokowany (przepustnica) to są dwie teorie. 1. Uszkodzony reg. obr. w silniku, jest to odśrodkowy mechanizm (plastikowe koło oraz ciężarki), w zależności od obciążenia porusza dźwignią (przepustnicą) dążąc do ustalenia stałych obrotów silnika. 2.Dźwignia reg obrotów jest zacięta, lub poluzowana na ośce wychodzącej z silnika.
Więc tak: A - Podejrzewam że to jest połączenie odpowietrzania komór pływakowych z filtrem powietrza oraz układem powietrza wtórnego ("wtrysk" powietrza do układu wydechowego, dopalanie niespalonych węglowodorów). B - Podgrzewanie gaźnika (z układu chłodzenia). Przydatne przy eksploatacji zimą, ale kto 900-tą jeździ w zimę... Na drugim zdjęciu charakterystyczny...
Nawrót na ręcznym, w większości powoduje palpitacje wszystkich sterowników, łącznie z unieruchomieniem silnika. Dlatego wczoraj odpaliłem AX. mimo że musiałem rozebrać obydwa gaźniki, wilgoć zablokowała przepustnice i sobie pojeździłem. Kręci się do 10000 rpm. wydech 60 przelotowy, działa jak butelka z adrenaliną podpięta do krwioobiegu :D
emulator pedału przyspieszenia, współpracujący z potencjometrycznym pedałem gazu i immobilizerem transponderowym. zablokować przepustnicę? Tyle, że w tym samochodzie jest ona sterowana linką :/ W EP był kiedyś projekt całego systemu anty porwaniowego do samochodu. Nosisz mały moduł przy sobie jako breloczek, a gdy oddalisz się z nim na więcej niż 20M,...
Miałem - zablokowała mi się przepustnica (klapa gasząca) w pozycji zamkniętej...
co może być przyczyną braku mocy gdzie powinna znajdować się dysza (jest to ta większa, mniejsza jest w swoim gnieździe) Brak mocy powiadasz. A paliwo zalane świeże po zimie? Dysza powinna być w tej mosiężnej rurce. Ścięty klin w traktorku he he, no można sprawdzić, ale tam jest stalowy, a od pasków nie zetnie bo to nie jest bezpośrednie połączenie...
Witam, zamierzam zainstalować prosty tempomat w swoim samochodzie (suzuki swift 2000r). Widziałem ludzi, którzy używali do tego manetek przerzutek od roweru, aby zablokować przepustnicę w stałym położeniu. Jednakże ja poszukuję takiego pokrętła z przyciskiem zwalniającym, problem w tym, że nie wiem jak się to nazywa i gdzie to kupić. http://obrazki.elektroda.pl/9568656100_1...
Od jakiegoś czasu zauważyłem że moim Hyundai IX35 przestaje działać ogrzewanie a robi się coraz zimniej i robi się problem. Na silniku jest 75°C a z kratek wieje zimne powietrze, zwiększam temperaturę na max, dalej to samo. Zmniejszając na Lo słychać ze przełączają się przepustnice i załącza się sprężarka. Nie ma żadnego błędu. Myślałem że może przepustnice...
Jest ASR? Jak GSI to na 90% jest. Sprawdź, czy nie jest zablokowana druga przepustnica. Zobacz, czy nie jest zwalona rura ssąca bądź inny przeciek powietrza między filtrem a przepustnicą.
tak jak pisałem problemem była zablokowana przepustnica która służy do gaszenia silnika, trzeba ją zdjąć i przeczyścić. Dodano po 4 Mameja jeśli masz takie same objawy jak ja miałem to powinien być ten sam problem, Dodano po 1 jesli nie będziesz sam umiał tego naprawić to odstaw go do jakiegos dobrego mechanika i wskaz mu problem i gdzie ma tego szukać,...
poszukuje schematu ukl wtryskowego felaśki 13 Mpi oraz wartości pomiarowych przepustnicy. :( :cry: przepustnica zablokowana nie można zrobić adaptacji :x
Witam Podepnę się pod temat, jakiś czas temu wszedłem w posiadanie kosiarki Tecumseh Vantage 35. Kosiarka nie była używana przez dłuższy nieokreślony czas. Od samego początku był problem z odpaleniem na zimnym silniku. Pierwszym krokiem była wymiana oleju, paliwa i świecy, przeczyszczenie gaźnika. Kosiarkę udało się odpalić i skosić kilka metrów trawnika...
Przepustnica zablokowana w pozycji zbliżonej do całkowitego otwarcia, coś podeszło pod dźwignię lub zapiekła się linka gazu.
czy ta usterka wystąpiła po wymianie rozrządu(gmp z czujnikiem wałka rozrządu sie nie dogaduje), sprawdz przepustnice czy nie jest zablokowana i egr może denko odpadło żywi sie wtedy spalinami na chwilke zapalai gaśnie, zdejmnij przelewy z wtrysków może któryś zamocno puszcza
Witam Jak sprawdzić kody błędów?? kostka znajduje sie ni prawym nadkolu bodajże. kostka jest cztero pinowa i są w niej 3 kable. A problem jest taki: Ponoć coś wleciało do przepustnicy. I podniosły sie obroty. ktoś wszystko poprzestawiał zapłony wolne obroty itp. potem sie okazało że to co tam wleciało to jakaś szmatka była czy coś i zablokowało przepustnice....
witam, u mnie awarie powodował elektrozawór podciśnienia ,gdy samochód się rozgrzał czasami sie zacinał w pozycji otwartej ,przy zablokowanym elektrozaworze podciścnienia przepustnica odcinała dopływ powietrza do silnika (tak mi to tłumaczył mechanik)i silnik nieodpalał,jak silnik przestygł elektrozawór się odblokowywał i wszystko wracało do normy
Najczęstszym powodem tego błędu jest zablokowanie przepustnicy ,rzadziej samo połączenie na przewodach.A przyczyna jest prosta w przepustnicach 038128063G firmy pierburg zastosowano plastikowe tryba przekładniowe .Wszystkim proponuję przy wymianie zastosować przepustnicę 03G128063J ma ona metalowe tryba i w dodatku jest tańsza. Passat b6 silnik BKP
Witam wszystkich poza prostym układem włącz/wyłącz nie bardzo ogarniam w elektrykę, więc proszę o wyrozumiałość. Planuję zrobić elektrycznie sterowaną przepustnicę, ceny nowych nie zachęcają oraz w większości nie spełniają moich oczekiwań. Przepustnica ma pracować w układzie 0-90" zamknięta/otwarta, ma być zaspawana z dwóch stron rurą, ma być sterowana...
Problem rozwiązany. Chyba przepustnica się zablokowała lub coś z iglicą. Rozebralem, złożyłem i pomogło Zamykam
Witam mam problem z tym Aisanem. Otóż CC stało w garażu 6 miesięcy, silnik odpala bez problemów (na ssaniu) ale zablokowała sie przepustnica. Nie wiem czy sie zapiekła czy coś ją zablokowało ale nie da rady jej ruszyć (probowałem WD 40 popsikać i używałem naprawdę dużo siły ale nic nie dało). Jeśli ktoś miał podobną usterkę to bardzo bym prosił o poradę...
Ok, to jasne, że go uruchomię, jednak "ssanie" to jedna sprawa, ale do czego służył ten mikrowłącznik? Obejrzałem parę fotek w internecie i faktycznie taki mikrowyłącznik na tym typie pompy występuje, a jeśli występuje to po coś go producent wymyślił. Tylko że u mnie nigdzie nie jest podłączony. Dodano po 17 Sprawdzenie działania termicznego regulatora...
Nie wiem jak to jest w Tico ale może zdejmij filtr powietrza i zobacz czy się przepustnica nie zablokowała. Obejrzyj go jeszcze z zewnątrz czy nie blokuje jakiś wężyk lub kabelek.
Spróbuj zablokować dostęp powietrza do przepustnicy to będziesz wiedział czy jest szczelny i nie bierze lewizny
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Dzięki za konkretną odpowiedź. Zębatkę impulsatora robię nową na 23impulsy, gdzie w zephyrze była na 4. ECU mam z 2004 nie zablokowany immobiliserem, a przepustnice po 2007 ze względu na mniejszą średnicę gardzieli 32mm https://obrazki.elektroda.pl/2265119700_...
Witam mam problem z odpaleniem auta (1 raz mi sie takie coś zdarzyło w tym aucie) Zablokował mi się pedał przyspieszenia gdy zdjołem przewód idący od filtra powietrza znalazłem metalową klapkę . Dodaje ze przepustnica jest na miejscu . Czy za przepustnicą jest jakaś klapka? Czy to może być powód nie odpalania auta ? Iskra jest napewno.
Wystarczy spojrzeć na tematy na forum, najpierw ktoś pyta jaki gaz założyć do auta które nie powinno jeździć na gazie, po miesiącu lub dwóch ta sama osoba pyta się jak samemu wyregulować instalacje, bo zakładała gaz tam gdzie powiedzieli najniższą cenę, ale nie potrafią sobie poradzić z autem innym stary opel na jednopunktowym wtrysku. Później ta osoba...
Silnik na wtrysku. Jeżeli nie posiada sondy lambda i czujnika podciśnienia (patrzę na serwisówkę modelu 2004), to dawka paliwa mogła się rozjechać przez naruszenie czujnika TPS, albo zużycia silnika i osprzętu (przestawienie rozrządu, zatkanie lub wypalenie tłumika, zapchanie lub odblokowywanie filtra powietrza). Oczywiście eliminując możliwe błędy...
- po przekręceniu kluczyka bardzo "lekko" kręcił, było podejrzenie zablokowania się przepustnicy, przepustnica ok, pracuje prawidłowo Nie wiem co ma do tego przepustnica. Takie lekkie kręcenie może być spowodowane przeskoczeniem rozrządu. W VAGu istnieje coś takiego jak bloki pomiarowe które dużo mówią jak ktoś się zna.
Przyczyna rozwiązana. Wcześniej nie mogłem się połączyć z silnikiem ale wczoraj mi się udało. Był błąd przepustnica silnika zablokowana mechanicznie. Okazało się że jest zatarta przepustnica(na linkę). Wyciągnąłem przepustnice i z kolektora wyleciało ponad litr wody. Przepustnice na stół wyczyszczona i wymyta, po założeniu brak błędów i wchodzi na obroty...
Akurat w tym silniku robi syf na przepustnicę. Plus gdy zostanie w pozycji otwartej (zablokuje się) może nawet powodować trudności z odpalaniem (silnik dławi się spalinami zamiast dostać świeże powietrze).
skuter jechał na pełnym gazie więc zgasiłem go i patrzę a tu manetka chodzi sobie bardzo luźno tak jakby linka się zerwała bo na kierownicy była luźna, gdy odpaliłem skuter ten od razu pełną rurą pojechał, [...] Przepustnica zablokowana, a Ty jeszcze próbujesz odpalić skuter, żeby sam w płot pojechał... Raz w życiu doświadczyłem zablokowania przepustnicy...
Ja z tymi konkretnymi napędami nie mam do czynienia, ale z tego co widzę to ręczne sterowanie odbywa się przez przekręcenie bocznego pokrętła w pozycję MAN. Powinno to wysprzęglić silnik i powinno się przekręcić ręcznie przepustnicę. Jeśli nie idzie to może coś ją zablokowało. Czy sygnał sprzężenia zwrotnego odpowiada bieżącej pozycji? Tutaj masz karty...
Sprawdź przepustnicę, czasami potrafi się zablokować.
Witm. Opis usterki mówi Ci wszystko (dysza, zawór dawkowania lub przewód) Odpalone procedury dokładnie opisują usterkę, czego tu nie wiedzieć? Na ostatnim zdjęciu masz napisane gdzie szukać: "Ciśnienie powietrza wyższe niż 3.8 bar za przepustnicą wskazuje na niedrożny moduł pomiarowy (dozujący) lub dyszę" Czyszczenie powinno pomóc.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Nie ma to jak dyletanci straszący dzieci smokiem.... czyste średniowiecze. Trzeba być dobrze opłacanym trolem spalinowym by nie pojmowac iz baterie Litowo-polimerowe w modelarstwie nie posiadają żadnych zabezpieczeń. Samoloty RC czesto efektownie ekslodują ale taki jest koszt prądów 30C braku zabezpieczeń i odchudzenia wagi. To troche jakby uznac lotniskowiec...
Witam kolegów auto jak w temacie na wolnych obrotach chodzi jak próbuję ruszyć gaśnie ,zapalę chodzi jak ruszę gaśnie . Diagnozowane autocomem błędy to P0490 niewystarczające działanie egr i P1162 elektrozawór recykulacji spalin ,przepustnica zablokowana podczas jazdy.Do auta będę się dobierał jutro co koledzy sądzą co sprawdzić ?? Za pomocne odpowiedzi...
Proponowałbym uważnie przyjżeć sie przepustnicy.Mój peugeot miał podobny objaw z utrzymywaniem się na wyższych obrotach za sprawą odłamku plastikowego z obudowy filtra powietrza który niefortunnie utkwił i zablokował w pozycji półotwartej przepustnicę.
Sprawdź ciśnienie oleju w silniku. Odłącz sterowanie przepustnicą. Postaraj się ręcznie utrzymać wolne obroty i w takich warunkach zmierz ciśnienie. Prawdopodobnie będzie za niskie, ewentualnie walnięty czujnik ciśnienia oleju. Ten sterownik niema nic wspolnego z silnikiem. Wozek bez niego dziala z tym ze przepustnice zablokowana mechanicznie na srednie...
Spróbuj wyciągnąć EGR z dolotu, być może się zablokował i dusi silnik spalinami, albo przepustnica przed zaworem EGR się zacięła i nie ma dopływu powietrza do kolektorów. W każdym razie jak wyciągniesz EGR to się wyjaśni bo będzie miał skąd zaciągnąć powietrze.
chyba tam masz kolektor z zmienna charakterystyka i sa tam takie regulowane przepustnice powinien byc nastawnik podcisnieniowy do ktorego idzie przewod podcisnieniowy sprawdz przewody do nastawnika i sprawdz czy te przepustnice nie zablokowane ,zdarza sie podczas montarzu ze je przyblokuje jesli mechanik nie zwruci uwagi na to .
rozbebrac przepustnice, dokładnie wyczyscic i sprawdzic czy sie nie zablokowała, Zostaja jeszcze połączenia elektryczne miezy sterownikiem a przepustnica. Nie rozwiaze Twojego problemu na odległośc, miałbym przepustnice na stole to mogłbym sprawdzic czy wszytkie potencjometry działają czy działą silnik i czy elementy swobodnie sie obracaja.
Kiedyś urwało mi tę klapkę z przepływomierza i zablokowało nią przepustnicę przy kolektorze ssącym. W wyniku tego obroty skoczyły na maksimum, a ponieważ mam automatyczną skrzynie biegów nie dało się zatrzymać auta, dopiero przekręcenie kluczyka w stacyjce umożliwiło przerwanie jazdy. Sytuacja zdarzyła sie gdy jechałem do pracy. Na szczęście było to...
https://www.renaultforums.co.uk/threads/... Wygląda na zablokowaną klapę przepustnicy
Jak na "L" to może być też potencjometr pod pedałem gazu. Może to być też zwykła szajba komputera (a w skomputeryzowanych renówkach to zmora), ale jeżeli nie, to stawiałbym na któryś z potencjometrów. Przepustnicę da się co jakiś czas programować w ASO i na takiej jeździć aż do zablokowania w trybie serwisowym. Programowanie ok. 50zł, nowa przepustnica...
Nie da sie skasować wartości wgrupie 0. Mogę je tylko odczytać. Wprowadzenie nowej wartości jest zablokowane i test też. A przepustnice sprawdzić na zapłonie tylko czy odpalonym? Które kanały patrzeć i jaki zakres wartości musi być? Kanał 60 tylko?
Raczej nie jest to zawór nagrzewnicy(podejrzewam że go raczej nie ma!). Jego funkcję spełnia przepustnica powietrza która kieruje je przez nagrzewnicę lub bezpośrednio do otworów nawiewu. Przepustnica jest zablokowana lub uszkodzony jest mechanizm regulacji jej położenia. Zespół odpowiedzialny za regulację temperatury i skierowanie powietrza do odpowiednich...
Poradziłem sobie z tym problemem po zdemontowaniu części samochodu dobrałem się do całego systemu klapek i różnych potencjometrów oraz silniczków okazało się że błędy są tylko po to aby można było szybciej zdjagnozować usterkę W moim przypadku zablokowała się jedna z przepustnic (klapka sterująca ilością wdmuchiwanego powietrza) Po wyczyszczeniu wszystko...
Kod błędu to p02e4 oraz p02ec Po sprawdzeniu parametrów przepustnica jest cały czas zablokowana w pozycji 0% a względne położenie 97%. Sprawdzałem na innym fordzie z takim samym silnikiem to parametry są odwrotne, pozycja przepustnicy 88%, a względna 0%. Wychodzi na to że komputer czyta potencjometr przepustnicy z 3,4 i 5 pinu. W międzyczasie ogarnąłem...
Jak jest gorący to zapala na gazie OK ale jak przełącze na benzynę to gaśnie mimo że jest paliwo w gażniku, zobaczę jeszcze jak będzie zimny silnik czy da się uruchomić bo do tej pory zapalałem i jezdziłem cały czas na gazie. Myślę że coś jest nie tak z gażnikiem bo szukałem cały czas usterki w zapłonie. Poprzednio po zapaleniu były spore obroty na...
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
Nie podałeś rocznika ani kodu silnika a ważne czy ma dwie przepustnice nad alternatorem. Jedna z nich służy do EGR właśnie.
Nie zamyka się przepustnica do końca na wskutek złej regulacji linki,zablokowania pedału gazu,itp.
Klapa gasząca/przepustnica ewentualnie odpięcie dolotu do samego kolektora i próba odpalenia czy coś nie zablokowało dolotu.
1)sprawdz swiece jakie są , mokre czy suche.Mokre to zalewa gażnik . A jak zalewa gaźnik to co zrobić? Ten gaźnik jest tak skomplikowany, że nawet w ASO nie chcą go czyścić, a co dopiero naprawiać. Nowy kosztuje 2000 PLN. Nie ma tam zresztą nic do regulowania, można najwyżej go zepsuć. Jak już mówiłem kable + kopułka i sprawa załatwiona. Jeśli to nie...
wiec tak. byłem dzisjaj u mechanika i problem w połowie rozwiązany.na gazie wszystko jest jak na razie ok.ale na benzynie nadal są problemy z biegiem jałowym tzn cały czas sa wysokie obroty lub obroty falują.zrobił mi tak że przewiercił przepustnice od tego niby silniczka krokowego i poporstu ja zablokował i na gazie jest ok.ale co dalej z beznyna?...
sterowana jest napewno ze sterownika ,wymontoj i sprawdz czy nie jest zablokowana .
na tym forum są tacy sami użytkownicy golfów jak ty-właściciele wozów tego typu,a to że ktoś jeżdzi np mercem w 211 wcale nie oznacza iż zna się na jego naprawianiu. do żeczy:zamyka się do końca przepustnica?wyłącznik przepystnicy się zablokował,sprawdz sonde odepnij ją,uruchom silnik zaobserwuj zmiany.
W wiekszosci przypadków pomaga dokładne wymycie gardzieli i przepustnicy ,chasami tez sie zdarzy ze silnik krokowy lub przkładnia od napedu przepustnicy zablokuje sie nechanicznie
Koledzy dzisiaj w czasie jazdy wyskoczył faul engine po sprawdzeniu był błąd 3008 co to za błąd proszę o odpowiedź Chyba przed tym 3008 jest literka. Ale co tam, gównem czytam błędy, więc gówniane informacje pokazuje. Jeżeli jest to P3008 - "tutaj powinniśmy baczniej przyjżeć się zasileniu powietrzem w układzie dolotowym. Powodem mogą być: zatkany...
po pierwsze to nie jest jednopunkt, tylko wprowadzasz innych w błąd jak to gaz strzelił to troche mógł tam namieszać bo masz zbyt starannie oklejoną oklejoną gumkę na tym ostrojstwie od gazu ja bym sprwadził najpierw przepustnice w przepływomierzu bo może ja zablokowało
Jeżeli auto nie pracuje na Benz i na gazie , możliwe ze zablokował wtrysk lub usterka jest gdzie indziej. Wlej paliwa mu na przepustnice i zobacz czy odpali.
W silniku Y22DTR trzeba przy okazji zdemontować cały kolektor ssący.Składa się on z 2 części.W jednej z nich znajdują się przepustnice (8 szt.) i trzeba je wyczyścić.Jest tam sporo nagaru.Przy okazji nie radzę dodawać gwałtownie gazu w tym silniku.Widziałem jak się taki silnik rozleciał po tym jak urwał się łańcuch.W tym silniku są 3 łańcuchy.
Z wiązką wszystko ok, a przy przepustnicy majstrował jakiś pomysłowy Dobromir by samochód nie gasł naciągną linkę gazu i zablokował drutem. Czekam już na przyjście nowej przepustnicy w najbliższych dniach będzie wymiana i nastawy podstawowe. Mam jeszcze pytanie czy przez uszkodzoną przepustnice mogły zmienić się czasy wtrysków ?
Okazało się że zablokował się sworzeń zaworu przepustnicy turbiny.. dzięki za podpowiedzi
Jeżeli jest zablokowany sterownik to zacznij od sprawdzenia czy com widzi klucz.
Witam, mogles tez 'wcisnac na sile' przepustnice do gaznika [ bo 'nie chciala sama / lekko wejsc' ] i iglica, ktora jest w przepustnicy - nie trafila w srodek rozpylacza paliwa, tylko 'poszla bokiem' i oparla sie na dnie korpusu gaznika lub nawet wygiela... Przez to - przepustnica nie moze 'zjechac na dol' - tylko jest caly czas u gory / maksymalnie...
I jeszcze jeden raport na ten temat, tym razem bardziej całościowo o zagadnieniu, też po angielsku: [url=http://www.nhtsa.gov/staticfiles/nv... Bardzo szczegółowy i bardzo ciekawy, łącznie z wyjaśnionymi algorytmami i rozwiązaniami układowymi sterowania elektryczną przepustnicą.
Witam Mam problem z silnikiem 1.6 benzyna na wielopunkcie , silnik niema wolnych obrotów najniżej schodzi na 2000 tys. Podstawiałem przepustnice nic nie pomogło. Odłączałem akumulator na całą noc tez bez rezultatu, lewego powietrza raczej nie ciągnie bo jak zablokuje dopływ powietrza do przepustnicy to silnik gaśnie. Prosze o pomoc. Pzd Krzysztof
Hej, Mam problem w moim 1.6tdi 105km CLHA 2014. Ubywa mi płyny chłodniczego - jakieś 100ml na 1500km. Trochę poczytałem i najczęstszymi przyczynami są: 1. Wodny schładzacz powietrza doładowanego zabudowany w aluminiowym kolektorze dolotowym. 2. Chłodnica/nagrzewnica EGR. 3. Wyciek przy pompie wody. 4. Uszczelka pod głowicą. Chciałbym sobie to zdiagnozować,...
To czarne to jedynie osłona silnika? Jeśli wtyczka idzie bezpośrednio do silnika to temat jest prosty. Jest to silnik prądu stałego. Prawdopodobnie 12V. Potrzebujesz zasilacz 12v, np 1A. Nie używaj bezpośrednio akumulatora. Raz + podajesz na przewód czerwony a raz na czarny. Jedna "opcja" to otwieranie a druga to zamykanie. Niemniej jednak silnik prawdopodobnie...
Pompy w zbiorniku nie rusz bo nie ma nic wspólnego z tym co opisujesz. Niebieski dym może być od niespalonego paliwa albo oleju. To pierwsze może się nie spalać kiedy cały czas pracuje zawór EGR. Olej może pochodzić np. z uszkodzonej turbiny. Na początek sprawdź EGR, bo to najłatwiejsze. Sprawdź czy masz jeden czy dwa elektrozawory (po prawej stronie...
A wiesz co oznacza błąd P0505? Już ci tłumaczę: -obieg prądowy nastawnika przepustnicy -zablokowana regulacja biegu jałowego -nie wyuczona regulacja biegu jałowego A wiesz czemu z tego P0505 ci guzik wyszło?
Silnik po odpaleniu jak pracuje? no własnie teraz nie pracuje wcale, iskra pojawie sie na chwile przy co 4-8 pociagnieciu za linke Uszkodzenie cewki może polegać na przerwaniu połączenia z tym stykiem, do którego jest podłączony kabelek wyłącznika, dlatego nie można wyłączyć silnika. Sprawdź czy jest przerwa pomiędzy tym stykiem a rdzeniem cewki. możesz...
Najpierw trzeba zmierzyć prąd podtrzymania pozycji klapy . do zamknięcia jej potrzebny jest nieco większy prąd , ale do podtrzymania wystarczy około połowę mniejszy, dzięki czemu silniczek się nie przegrzeje. tam jest specjalny wbudowany driver który realizuje wszystko. Steruje silnikiem tak ,aby podtrzymać pozycję klapy przy minimalnym prądzie , bada...
przepustnica powietrza zablokowana zablokowana zablokowana karetka makita zablokowana
wyłącznik przedlicznikowy drzwi anglik ustawienia blokady ekranu samsung
Instrukcja obsługi Gembird P/NDN-TA-BTST-01 Radio samochodowe: AM głośne, FM bardzo ciche - przyczyny