Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
To czy silnik krokowy po zatrzymaniu się kręci czy trzyma pozycję zależy od sterownika, jego trybu pracy, są sterowniki z funkcją trzymania.
w przypadku przegrzania powinna się zaświecić kontrolka. Stawiam na zbyt dużą ilość płynu chłodzącego (nalane po korek). Nagrzany zwiększył nieco swoją objętość i silniczek BUM. ;-)
Termobimetal przy zablokowaniu silnika wyłącza napięcie. Przeczyść styk.
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Najpierw ustaw zapłon, ma być 3mm przed GMP. Miałem przypadłość z tym silnikiem, że po pęknięciu pierścieni i zablokowaniu silnika przestawił się wał, i były później problemy.
Nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze tam przy wkladaniu pompy jest tak jak w starszych zetorach czyli jeden zabek szerszy czyli nie da sie pomylic przy wkladaniu.
Mam pralkę AEG ładowaną od góry. Bęben przestał się obracać. Odkręciłem osłonę boczną , sciągnąłem pasek klinowy. Wał silnika obraca się swobodnie ale bęben wciąż nie daje się obrócić. (at)ElektrodaBot ... Bezpośrednia odpowiedź Bęben blokuje element znajdujący się już po stronie zespołu bębna, nie po stronie silnika ani paska. W praktyce w pralkach...
Zablokowany silnik wentylatora nadmuchu lub brak jego zasilania. Resztę masz na PW.
łatwego do wykonania elementu na wał. Czujnik zbliżeniowy pobudzany "wypustkiem" zabudowanym na wale.
Ja obstawiam że immo już jest off dlatego widać że sterownik jest zablokowany a usterka jest gdzie indziej, jeżeli to prawda że wtryski podają paliwo a nie ma iskry. Jest to wszystko do sprawdzenia ale chyba nie przez właściciela ani tego mechanika.
O ile się nie mylę, musisz zablokować silnik, i próbować odkręcić w przeciwną stronę niż obroty wirnika. W przeciwną niż obroty zegara.
Nie zwarcie tylko brak zasilania sekcji sterującej silnikami. I niby miałoby to spowodować zablokowanie silnika tak, że nie sposób by było szpuli przekręcić? Wiesz co piszesz?
Według mnie potwierdza to wcześniejszą diagnozę zablokowania silnika.
Tak aby nastawa zawierała się w połowie zakresu, wtedy będziesz moģł ustawić go wg potrzeb zwiększą lub mniejszą czułością na zablokowanie silnika.
Prawdopodobnie zaparkowane głowice na talerzach lub zablokowany silnik.
Prawdopodobnie trzeba zablokować silnik od dołu (od strony wiatraka) i próbować odkręcić wirnik przeciwnie do kierunku jego pracy. Nie będzie łatwo.
Prawdopodobnie zablokowany silnik talerzy. A "melodyjka" dźwięczy z uzwojenia.
stary przewód się odcina.... a do pina A-1 wpina nowy przewód, kazałem koledze puścić przewód z bezpiecznikiem jako dodatkowe zabezpieczenie.... linia 30 to linia stałego zasilania czyli bez stacyjki... 30 -zasilanie z aku "+" 15- po zapłonie"+" 31- masa miganie tak jak mowisz może być spowodowane linią 15 czyli plus po zapłonie... wszystkie bezpieczniki...
Prawdopodobnie zablokowany silnik pompy do oczyszczenia filtr
co jest przyczyną zablokowania silnika ? brak oleju, kawałki wirnika, olej w dolocie? To dość ważne żeby określić skalę zniszczeń.
Wykręć świecę, ustaw tłok w dolnym położeniu i napchaj sznurka do cylindra.
Zapewne spadł, lub urwał się pasek napędowy. Podczas tego mogło dojść do zablokowania silnika i zadziałania zabezpieczenia. Gorzej, jak przyczyną są uszkodzone łożyska bębna.
Zaparkowane głowice na powierzchni lub zablokowany silnik. W każdym razie naprawa nieopłacalna, tylko odzysk.
Silnik źle poskładany / zablokowany/ prąd jest przez styki krańcowe które nie są w pozycji zerowej. Wyciągnąć ośkę i poskładać prawidłowo lub źle podpięty mechanizm zablokował silnik .P
Ja bym wykorzystał GSM, może wysłać ci smsa, może zadzwonić (dzwoni do skutku), możesz zdalnie zablokować silnik, no i zasięg prawie nieograniczony. podro
Witam. Obracaj silnikiem zgodnie z jego obrotami do momentu kiedy znaczek na piaście pompy wtryskowej znajdzie się przed wskaźnikiem następnie ustaw pokrętło blokady koła zamachowego w pozycji WTR i obracaj silnikiem aż blokada zablokuje silnik. Znaczek na piaście pompy powinien zgrać się ze wskaźnikiem.Teraz możesz śmiało zdemontować pompę.Po zamontowani...
Słabo to widzę. Spróbuj zablokować wirnik silnika, ale tak żeby go nie uszkodzić.
No to zablokowanie silnika odpada :D Wpisz temat w "szukaj", a na pewno znajdziesz coś dla twojej usterki - jest tego sporo! Chyba że będziesz sprawdzał wszystko po kolei, tak jak pisałem :ok:
Dmuchawa w ogóle pracuje czy stoi i buczy? Czy wcześniej dmuchawa nie pracowała za głośno lub wyraźnie słabiej? Silnik powinien mieć kondensator, który mógł się zużyć (utrata pojemności). Mogły zużyć się łożyska i silnik stanął. Mogło też dojść do zablokowania silnika przez pompkę paliwa. Gdyby dmuchawa pracowała a nie chciał odpalić, w pompce jest...
Nawet jak zdejmę pasek po zablokowaniu, silnik stoi jak wryty w miejscu. Hmmm... A czy dostaje napięcie wtedy?
Znalezc przyczyne zablokowania silnika. Nie widze zadnej rdzy, ktora moglaby zablokowac silnik. Panewki sprawdzone ? Jakies opilki w oleju ? Dlaczego sciagal glowice, a nie zagladal endoskopem do srodka poprzez otwor od wtryskiwaczy ? Cos sie cala ta historia mechanika nie klei. Stoja tloki, czy stoi na panewkach ? Czy po poluzowaniu podpór walu silnikiem...
Temat zamknięty. Pod spód gumowej podkładki podłożona z jednej strony dodatkowa, zrobiona z trytytki :-) Poskładane, uruchomione, działa pozdr.
U mnie wyświetlił się napis "jednostka centralna zablokowana" w Saeco Incanto de Luxe. Słyszę jak ten wałek obraca się bardzo powoli a następnie wyskakuje ten napis. Wchodzę w tryb serwisowy, jednak nie mam pojęcia co dalej robić, więc wyłączam ekspres a następnie włączam i dalej to samo. W serwisie jak zadzwoniłem, to powiedzieli, że maksymalny koszt...
Po wyjęciu wtyku z silnika ...problem zniknie bo leży inwerter a nie silnik.
04F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 04F8 Mechanizm/silnik nastaw klapy głównej powietrza – V70 (awaria siln/zablokowany) 04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany 04F9 (Frischluft unten -V2 dmuchawa świeżego powietrza V2)
Awaria awarią. Równolegle z wałem korbowym, przy braku oleju zacierają się łożyska wałków rozrządu. Czasami nawet szybcej zablokują silnik niż panewki wału - nikt nie zagwarantuje że pasek się "nie zmęczył".
7 mrugnięć to brak obrotów silnika silnik zablokowany,szczotki silnika,wyjęta wtyczka zasilania silnika,uszkodzony triak zasilania silnika
http://4cardata.info/elearn/192/2/200101... Masz 8v blokada na dole Ustawiłem identycznie bez blokady. Użyłem większej siły kręcąc wałem przez grzechotkę i coś puściło... Juz nie ma kolizji, sinik odpala i pracuje dobrze: https://filmy.elektroda.pl/56_1642621307... Co sądzicie? Kupić zestaw rozrządu i skręcać wszystko?
Jeszcze nie? Tzn. próbowałeś? Czy jeszcze nie próbowałeś?
Upewniłeś się, że zablokowany jest silnik ? A nie zacisk hamulcowy? Jeżeli to rzeczywiście odklejony magnes, to Ci powiem, jak to w domu naprawić i poprawić po Chińczykach. Słodki kocurek.
Ale skoro się zblokowała to pewnie jakoś to wpłynęło na jej zasilanie. Z technicznego punktu widzenia zablokowany silnik tego typu pobierał duży prąd, mógł spalić się bezpiecznik. Poza tym na razie nic nie mogę powiedzieć. Jak do czegoś dojdziesz to ponownie przydadzą się zdjęcia czego się da :)
W przypadku małego silnika benzynowego nie pracującego na max obrotach nawet zaciągnięcie wody nie powinno się źle skończyć, a objawem jest zablokowanie silnika. W twoim przypadku pewnie rano zapali, a jeśli nie to powinno wystarczyć osuszeniu elementów układu zapłonowego.
Może, bo zablokowany silnik bierze dużo prądu (zakładając, że jednak szczotki przewodzą). Dodatkowo możesz mieć jakieś zabezpieczenia, które ten prąd kontrolują - tego nie wiem. Na pewno warto zmierzyć napięcie na akumulatorach przy próbie uruchomienia (jak klika). Możesz też spróbować żarówką, bo na ucho są to krótkie impulsy i miernik może nie pokazać....
Pompkę masz do wyrzucenia. Ile można tłumaczyć? Co to znaczy że " Pompa jest w bardzo dobrym stanie i niebyła zbytnio eksploatowana. ? Nawet do niej nie zajrzałeś. Ten smród przypalonego plastiku, to swąd izolacji uzwojenia zablokowanego silnika pompki.
Witam, przerabiam zabawkę na zdalne sterowanie. Posiadam dwa silniki pololu RF370CA 22170 z przekładnią oraz regulator BDESC-S10E-RTR a raczej miałem bo po chwili jak oba silniki sie zablokowały to poszedł dymek z regulatora. Czy mógłby ktoś doradzic jaki regulator kupic żeby nie spłonął zaraz po zablokowaniu silników? Jeżeli dobrze rozumiem max prąd...
Sprawdź czy sam silnik lekko się kręci. Może łożyska w silniku są zablokowane.
Odpowiem co do pierścieni . Nie mogło tak się stać jak piszesz bo. Cylinder w 4T nie ma kanałów tylko cały równy , więc pęknięcie pierścienia nie zablokuje silnika . Co najwyżej spadnie ciśnienie . Koła magnetyczne posiadają punkt bazujący /klin . To podstawa do ustalenia zapłonu , więc nie marwt się że go źle założysz .
https://obrazki.elektroda.pl/1395325500_... https://obrazki.elektroda.pl/9502102200_... https://obrazki.elektroda.pl/9207831400_...
Chcesz powiedzieć, że wiedząc że strzelił rozrząd, holowałeś samochód na biegu!?! Nie słyszałeś, że każdy diesel jest kolizyjny? Początkowo miałeś zablokowany silnik i paliło się sprzęgło, przy którymś szarpnięciu pogięło zawory, silnik stracił kompresję i przestał hamować, za to narobiłeś sobie dodatkowych szkód.
Podczas rozruchu (czy jak to nazwać, bo to pół obrotu) napięcie spada do 10 V na akumulatorze. Zatem rozrusznik. Przy sprawnym rozruszniku i zablokowanym silniku spadłoby do 5 woltów. Spróbuj ponownie, mierząc napięcie na samym rozruszniku. Możliwe, że ujawniło sie utlenienie styków przekaźnika.
Skrzynia jest do rozbiórki. Ślizgające sprzęgło nigdy w życiu nie zablokuje silnika. Wciśnięte sprzęgło równa się rozłączona skrzynia. Puszczona dźwignia sprzęgła skrzynia załączona. Wrzucone dwa biegi na raz blokada silnika. Usterka do zdiagnozowania w kilkanaście minut. Po odkręceniu górnej pokrywy skrzyni wszystko będzie wiadomo.
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
Tak może być dodam że koła są podniesione to się kręcą i biegi wchodzą
Może wirnik silnika jest zablokowany i dlatego diody się nagrzewają. Sprawdź czy wirnik swobodnie obraca się, oczywiście przy odłączonym zasilaniu.
Sprawdziłeś czy aby silnik nie jest mechanicznie zablokowany?
Przekładnik prądowy na przewodzie L do hydroforu. W rozdzielnicy. W sterowniku wykorzystujesz wejście analogowe. Płynie prawidłowy prąd to sterownik odlicza czas. Jakbyś monitorował jeszcze ciśnienie to byś miał info ze sterownika że ciśnienie wymaga załączenia pompy a prąd nie płynie czyli przerwa w obwodzie albo uszkodzony presostat. I trzeci wariant...
Silnik napędza przekładnię która napędza taśmę w momencie zablokowania taśmy zablokowało silnik i się spalił. Krańcówka jest zamontowana na przekładni i jak zablokuje taśmę to na sprężynie zadziała krańcówka która ma wyłączyć zasilanie silnika.
Mam ten sam model i też mam czasem z tym problem ale po zamknięciu włączeniu i wyłączeniu sam wraca na poprawną pozycję. Słychać w ogóle czy przesuwa się podczas włączenia ?
Zablokowana oś silnika talerzy, prawdopodobnie przez przyklejenie głowic do powierzchni magnetycznej. Wymiana elektroniki nic nie da, wymagana jest ingerencja mechaniczna.
Łożysko sprężarki zablokowało silnik
Sprawdzałeś silnik? Niektóre pralki po zablokowaniu drzwiczek robią parę ruchów silnikiem i dopiero pobierają wodę.
Pisz pw misiekts(at)tlen.pl poprowadze cie
Wymontuj pompę odpływową z pralki i sprawdź czy nie jest zablokowany silnik pompy jakimś ciałem obcym. Sprawdź również czy pralka podaje zasilanie na ten silnik w trakcie programu opróżniania z wody. Możliwe, że silnik będzie już zbyt wyeksploatowany i nie uruchamia się i będzie wymagał wymiany: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/Sil...
Jest zle ustawiony wałek ssacy albo koło zablokowane.
(at)crusader 17 Sprawdź styki wyłącznika odśrodkowego i mechanizmu na wale. (!!) W tym silniku jest on niesamowicie tandetny. Kondensatory, szczególnie rozruchowe (200 µF) także są beznadziejnej jakości. Wał się obraca, nie jest zablokowany ? Silnik ma dwa uzwojenia - główne i pomocnicze, do którego podłączony jest na stałe kondensator pracy,...
Uszkodzony lub zablokowany silnik
Kolego winnym moze byc albo uszkodzony korbowod lub zablokowany rozrusznik sprawdz tez rozrzad. Mialem ostatnio klientke przyjechala do domu zgasila auto rano do zapalania auto nie odpala. Wzialem na warsztat wycignalem rozrusznik krece kolem i trzyma od pewnego momentum sciagam miske a tam urwany korbowod. Tylko wtedy to byl opel corsa, Sciagnij jeszcze...
Chyba jedyną przyczyną 'zablokowania' silnika może być podłączenie obu połówek uzwojenia stojana w przeciwne strony. Spróbuj przełączyć jedną odwrotnie. Kiedyś podłączyłem taki stary, prosty (bez żadnej elektroniki) odkurzacz do transformatora od kolejki elektrycznej (FZ1) i na 12V wyprostowanego napięcia silnik ruszył - było słychać jak chodzi, aczkolwiek...
W drukarkach laserowych znajduje się lustro napędzane silnikiem BLDC obracającym się z bardzo wysoką prędkością. Hałas jest spowodowany zwykle tym, że we fabryce poskąpiono smaru/oleju do panewek. Jak widać HP ma w tym doświadczenie, bo z wentylatorami w laptopach jest ten sam problem. Ten sam problem robiłem w starej drukarce Laserjet która miała 15...
A teraz jaki płynie prąd przy zablokowanym wirniku silnika i jaki zamierzasz zastosować bezpiecznik, gdyż tych informacji nie umieściłeś w opisie. Konstruktor musi przewidzieć wszelkie sytuacje.
To któryś może być pokrzywiony i dlatego blokował
Przepraszam w taki razie za błąd. To jest kondensator i nie mostkuj go. Moja uwaga odnosila się do elementu widocznego na zdjęciu, włączonego szeregowo w cewkę stojana, który właśnie przyjąłem jako owy twoim zdaniem kondensator. Sprawdź bez kombinacji, podłącz napięcie od razu do silnika z pominięciem wszystkich elementów, tylko mocno zablokuj silnik(...
Jedyną sensowną poradą jaką Ci moge dać to taka żeby Twój znajomy rozebrał motor i przygotował sie na szlif cylindrów (poprostu remont silnika) Jezeli był pchany i nie chciał obrócić wałem to lepiej by było dać korbowody do sprawdzenia (równoległośćw osi łożysk i prostopadłość do osi korby) !!! Lepiej poprostu oddac motor do kapitalki !!! Szczerze nie...
Siemanko, mam taki problem, że został uszkodzony immobilizer w Volkswagenie Polo 2002 r. 1,2 silnik. I kompem nic nie mogę zrobić, bo mam zablokowany sterownik silnika. Da się coś na szybko zrobić?
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
chyba łatwiej będzie wykręcić wtryski niż świece żarowe... jak dalej ciężko kręcić wałem no to miska oleju do ściągnięcia i popuszczać panewki korbowodowe po kolei i sprawdzać kiedy będzie lekko, to tą panewkę złapało, może jeszcze nie być tak źle, czasem wystarczy czop wału papierkiem ściernym przelecieć, założyć nowe panewki i jeszcze pojeździ :)...
Naprawa bloku sterowania.
Posiadam odkurzacz ogrodowy typ AL-KO Hurricane. Uległ o uszkodzeniu - objawy były takie, jakby coś mechanicznie zablokowało silnik. Rozebrałem go, wyczyściłem z resztek trawy, spróbowałem ręcznie pokręcić wirnikiem - bardzo ciężko chodzi. Wygląda mi to na zatarte łożyska. Mam pytanie: czy jest jakiś inny sposób naprawy niż wymiana łożysk, np. smarowanie?...
Witam Czy kosiłeś na wstecznym? Bo fabrycznie jest zabezpieczenie - podczas gdy urządzenie tnące jest załączone a wrzucisz wsteczny to odłączasz zasilanie elektryczne silnika. Przekładnia napędzająca dyferencjał jeżeli na sucho obraca się normalnie to nie zablokuje Ci silnika. Sprawdź ewentualnie wariator. Pozdrawiam
Może zablokowany silnik.
Polak potrafi. Rozebrać, wyczyścić, złożyć ,sprawdzić ,zamontować. Trochę cierpliwości , zdolności manualnych i parę groszy zaoszczędzonych.
Jednak się okazało, że rozrząd w porządku. Zablokował alternator-łożyska.
Napotkałem pewien problem z moim ekspresem Saeco Lirika. Młynek się zablokował prawdopodobnie przez coś, co wleciało do środka. Silnik działa w porządku ale młynek stoi. Chciałem go rozłożyć, ale po odkręceniu śrubki od dolnej zębatki nie idzie dalej go rozłożyć. Czy ktoś może wie jak go rozebrać? Ewentualnie gdzie można kupić sam młynek bez silnika?...
Jak ściągniesz cylinder i wszystko będzie ok, to nie musisz go docierać po założeniu, jak się zatarł, to i tak czeka Cię szlif i nowy tłok z pierścieniami
Pneumatyczny jest jednak lepszy A przy udarze nie trzeba nic blokować Nie robi łaski - musi puścić Ale ! tylko popuść tą śrubę - nie wykręcaj jej zanim nie poustawiasz rozrządu na znaki :)
Sterownik SRS zablokował możliwość uruchomienia silnika, kiedyś taką rolę pełnił wyłącznik bezwładnościowy
Przesuwasz pasek o dwa ząbki o już jest zablokowany. Silnik i rozrząd. Zastanawiam się tylko po co niszczyć silnik w ten sposób. Ale nie moje małpy nie mój cyrk.
Np. zablokowany wirnik silnika.
Pewnie mu chodzi o to, że kabel jest wyprowadzony przez oś silnika która normalnie jest nieruchoma - zablokowana w widelcu skutera czy roweru, a obraca się felga.
U mnie zablokowany silnik szczotki centralnej - w napędzie (pasek wielorowkowy) pełno sierści psa i włosów, pomiędzy silnikiem, a trzpieniem również. Diagnoza silnik do wymiany - strary wyczyszczony jeszcze z miesiąc działał i wyzionął ducha.
Sprawa zakończyła się regeneracją turbiny, olej został zassany i zablokował tłoki.
Witam z tego co piszesz to kod oznacza E52-brak sygnału z tacho silnika/cykl zablokowany z zamkniętymi drzwiami[po pięciu próbach]/silnik,tacho,wiązka,elektronika... czy szczotki silnika nie są krótkie
Otwarty zawór spotyka się z tłokiem, jak mocno kręciłeś pewnie już zgięty.
wysylkowo moge pomoc
Jaki błąd-sterownik silnika zablokowany? A jakie błedy w desce?
Trzeba pralką włączyć na wirowanie i obserwować czy włącza się pompa i silnik. Może być zablokowany silnik pompy.
Poszukujesz schematu rozwiazania mechanicznego czy elektronicznego? Jezeli chodzi o elektronike to najlepiej poszukac silniki o sporym napieciu, ale malym natezeniu pradu (np 12V, 2A maksymalny pobor pradu - przy zablokowanym silniku) i wtedy caly silnik sterujesz za pomoca jednego ukladu scalonego L298 - spojrz w note katalogowa tego ukladu, masz tam...
Jak obudowa pękła to wirnik tarł o stojan, stąd zablokowany wał silnika, smród etc. Alternator do wymiany Ps. Kabli nie da się zamienić miejscami, kabeloczka Φ5mm i 8mm
Czy np. cewkę pierwszą, czwartą, siódmą i dziesiątą łączysz szeregowo, czy równolegle? 130 cm to niewiele - przy zablokowaniu silnika włączenie napięcia 30V spowoduje przepalenie uzwojeń po kilku milisekundach (dla połączenia równoległego - dla szeregowego kilkanaście razy dłużej, więc około 1/10 sekundy).
prąd silnika zablokowanie wirnika zablokowanie porno zablokowanie mikrokontrolera
zelmer malakser lodówka bosch rozszczelnienie daewoo ustawienia serwisowe
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Aktualizacje oprogramowania dla telewizora Blaupunkt Perspektywy rozwoju technologii micro LED: telewizory 8K, tablety 4K, zużycie energii