Podaj więcej informacji. Sprawdź w którym miejscu zablokowała się karetka.
Nie jest w ofline, nie zatrzymana, bufor opróżniony A zauważyłem że nie wyświetla mi też żadnych komunikatów że brak papieru albo tuszy co jest grane??? Nadmieniam że te komunikaty były jeszcze parę dni temu z tym komunikatem o zablokowaniu karetki drukującej.
Widzę, że wymieniane było sprzęgiełko (chyba, że to ty wyjmowałeś). Fabrycznie nie ma aż takiego luzu. Spróbuj je wyjąć i włożyć ponownie. Niestety tak jak fabryka nie włożysz tego. Zobacz też czy nie jest pęknięte. Na pierwszy rzut oka może być ok. Warto też posmarować tą krzywiznę na którą wchodzi karetka.
Usterka urzadzenia wielofunkcyjnego HP 4622,Po wymianie tuszy i uruchomieniu została zablokowana karetka,W tym urzadzeniu był brak papieru co nie spowodowało zablokowania karetki,Pytanie tego rodzaju co uczynic by tą karetkę odblokować,Posiadam tylko instrukcje montażu do tej pory nie było żadnej usterki,
Witam. Mam następujący problem. Potrzebuję zabezpieczyć przesuwanie karetki w ploterze OCE ColorWave 600/650 na czas transportu. Czy jest jakiś sposób na jej zablokowanie/odblokowanie? Niezablokowana jeździ swobodnie od lewej do prawej.
Sprawdź czy nie jest zablokowana karetka w stacji diagnostycznej. Przy jej zablokowaniu są podobne objawy.
jeśli karetka nie wyjeżdża ze stacji to napewno będzie problem w stacji. co do zdejmowania obudowy to najlepiej jedną ręką ciągnij obudowe do góry i na zewnątrz a drugą podwadzaj zatrzaski aż puszczą, kwestia wprawy, musisz użyć troszkę siły.
Z Twojego opisu wynika, że jest zablokowany skaner. Powinna być tam dźwignia odblokowująca lampę skanera. Sprawdź w podręczniku użytkownika: http://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corpor... Jeżeli wszystko zrobiłeś co tam napisali, to niestety...
Odsuwasz karetkę z tuszami i zdejmujesz biały plastik, ten który osłania czytnik kart. Tam będzie jeszcze jedna śrubka. Odpinasz taśmy i zdejmujesz część ze skanerem. Następnie zdejmujesz blaszany element z karetką. Potem wyjmujesz element czyszczący kartridże. Następnie dwie śrubki i wyjmujesz cały mechanizm. I już masz dostęp do sprzęgięłka.
coś ze stacją serwisową , coś nie podłączone może zablokowane lub wentylator nie podłączony
Witam! A ja niedawno miałem okazję naprawiać HP OfficeJet R45. Po włączeniu wyświetlała komunikat, że niby klapki które trzymają naboje są niedomknięte i karetka jest zablokowana. Oczywiście karetka nie była zablokowana. Po wyczyszczeniu wszystkiego co się dało bez całkowitego rozebrania drukarki i tak było bez zmian. postanowiłem więc rozebrać ją całkowićie...
Uruchom urządzenie bez obudowy górnej, pamiętaj żeby zablokować czujniki zamknięcia klapy górnej i tacki od nadruku płyt CD, obserwuj jak zachowuje się karetka i w którym momencie wystąpi błąd. Wrzuć też zdjęcie sprężynki jeżeli masz taką możliwość.
Dokładnie tak jak pisze przedmówca, zatrzymanie się karetki i miganie diod na przemien nie oznacza problemu z tuszem a zablokowanie karetki, to tak samo jakbyś ja zatrzymał na siłe przy drukowaniu. Należy dokładnie wymyś belt i łożyska w cierne karetce, i zrób to naprawde dokładnie, wyciądnij je z karetki (dają się wybić) i wyczyść wszysko w acetonie....
Zgrzytać może stacja serwisowa (tam gdzie karetka parkuje) -zaschnięty tusz zablokował mechanizm oczyszczania, a to skolei blokuje karetkę. Jak również pewnie dysze głowicy zaschnięte (a byc może nawet uszkodzone) - tusz do wymiany (tym razem na oryginał, a to pewnie cena prawie nowej drukarki). Pewnie ogólne rozkręcenie i przeczyszczenie by jej mogło...
W moim przypadku karetka się przesuwała bez problemu. Można było ją ręcznie przesuwać na całej długości. Dopiero próby spasowania tych części gdzie dokuje karetka potrafiło to ją zablokować. Pozdrawiam. PS. jeszcze nie podszedłem do naprawy po ostatnim podejściu.
Witam, ten film wprowadza zamieszanie. Sugestia, że karetkę można sobie ot tak przesuwać jest złośliwością - drukarka na to nie pozwala, "kontruje" przytrzymując karetkę w miejscu. Również odłączanie zasilania podczas pracy drukarki to zły pomysł. Jeśli drukarka uruchamia się i nie ma błędów krytycznych, to głowicę można wyjąć tak: - uruchom drukarkę...
W iP7250 obudowa jest zadziwiająco łatwa do zdjęcia (jak na zwyczaje Canona). Na filmie pewnie zdjęto pokrywę przedziału tuszów, ale wtedy trzeba zablokować czujnik otwarcia tejże pokrywy. Z całego plastikowego szkieletu raczej nie da się zrezygnować, gdyż nad karetką od strony płyty głównej jest AB sensor, czyli optyczny czujnik położenia chipów (te...
Epson XP 202, po włączeniu karetka dojeżdża i blokuje się za pomocą rygla, tak jak to powinna robić po wyłączeniu. Ma ktoś jakiś pomysł?
Ostatnio nabyłem drukarkę taka jak w tytule. Wiedziałem, że jej stan nie jest zbyt dobry, ale postanowiłem, że ja naprawię. Przy próbie wydruku z PC pokazuje się informacja, że karetka jest zablokowana. No i oczywiście drukarka nie drukuje. Rozlozylem ja kilka razy i karetka nie jest w żaden sposób fizycznie zablokowana, ba, nawet przy włączaniu drukarki...
Witam. Miałem typowy problem z hp 3820. Wymieniłem zębatkę na nową. Po złożeniu drukarka ochoczo staje do pracy. Niestety podczas wydruku strony testowej, w połowie wydruku odmawia współpracy. Świecą dwie lampki. Wydaje mi się, że jest to spowodowane zablokowaniem karetki przez wózek stacji serwisowej. Wózek cofa się za bardzo i uniemożliwia karetce...
Wyczyszczenie enkodera karetki (enkodera paskowego) może rozwiązać problem. W Canonach można czyścić alkoholem etylowym za pomocą niepylącej szmatki. Przykładowe tematy: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... iP1800 - Nierówny wydruk [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ip3500 - co oznacza taki wynik testu...
Mam problem jak widać z drukarką, ponieważ wymieniłam kartridg z czarnym tuszem i po chwili pokazał się komunikat że tusz został źle włożony. Wydrukowałam to co chciałam bez kłopotu, ale na drugi dzień znów był komunikat że problem z tuszem i od tego czasu karetka z tuszami nie chce się w ogóle przesunąć. Nie mogę także wyjąć tuszy, gdyż zostały zablokowane...
Zauważyłem to jakiś miesiąc temu, a kilka dni temu trafiłem na opis tej metody sprzed 3 miesięcy na niemieckim forum. Najpierw trzeba sprawdzić, czy karetka jest zablokowana w stacji serwisowej (nie daje się wtedy łatwo wyciągnąć), jeśli karetka jest zablokowana patrz niżej: 0. (tylko w przypadku MG/MX) Otworzyć tylny podajnik papieru (ASF, nie mylić...
Witam.Mam problem z HP 920C. Znaczy karetka z głowicami zaczymała sie pomiędzy obrazkami z przyczyną wyjazdu karetki.Wiec nie wiem co ją boli. Tusze podobno sa bo kila dni temu drukowała. Kareka ani nie drgnie.A jak wcisnę przycisk papieru na drukarce karetka jak by chciała przesunąć się w miejsce parkowania ale drży i coś w niej skrzeczy.Jak by było...
Musiałem pobrudzić pasek dekodera tuszem - po jego umyciu (mimo śladów atramentu) drukarka działa ;)
Niestety kolego nie występuje to jako część zamienna jedyny ratunek to przełożenie całego modułu z jakiegoś dawcy który ma inne uszkodzenie
Dużo tu już o tym było napisane. W pierwszej kolejności należy sprawdzić pojemniki z tuszem. Najprawdopodobniej któryś z nich jest uszkodzony elektronicznie.
Witam Wkladajac papier do drukarki w momecie pobierania z drukarki wydobyl sie jakis zgrzyt. Od tej pory przy probie drukowania pojawia sie komunikat "Zablokowana karetka,odblokuj i wcisnij OK". Rozebralem drukarke i znalazlem maly,ulamany element. Ponizej jest zdjecie elementu z pozycji jakiej sie znajdowal ,a na drugiej miejsce z ktorego sie wylamal....
Zamówiłem używaną drukarkę, ponoć sprawna. Przyszła, lecz nie byłem w stanie jej odpakować przez miesiąc. Po jej uruchomieniu na wyświetlaczu wyświetla komunikat o zablokowanej karetce. W jej wnętrzu nie ma ani jednego skrawka papieru, a karetka poruszana ręcznie nie stawia większych oporów. Po otwarciu klapku na tusze wyświetla komunikat z błędem 0x610000f6....
Witam.Miałem podobną usterkę ale nie była to taśma,ani karetka.Błąd F15 wychodzi jeżeli drukarka nie może się zresetować i zsynchronizować do ustawień startowych po włączeniu zasilania.Problem polega na tym że po lewej stronie korpusu szyn prowadzących karetkę znajduje się krzywka i dźwignia współpracująca z przełącznikiem ustalającym pozycję karetki...
To co mówiłem, że coś to wcześniej blokuje. Postaraj się zidentyfikować o co się zapiera. Na 90% źle założony jest zespół rolek odbierających... ale jeśli drukarka pracuje na sucho (a tak ją z fabryki oryginalnie oddają) to potrafi sie tak wetrzeć brud że faktycznie zablokuje pracę. Ale to było by już wcześniej widać, a nie nagle po założeniu taśmy....
a service station odjeżdża żeby odblokować karetke??
obok taśmy zasilającej karetke na płycie głównej powinien być bezpiecznik SMD FU cośtam w mojm przypadku jes to FU2 on jest odpowiedzialny za karetke , na bezpieczniku jest symbol 02 jest to częsta przyczyna braku napięcia na karetce.
posprawdzaj wszystkie czujniki czy by przypadkiem jakiś nie wypadł. wyczyśc dokładnie całą drukarke
Masz zablokowany swobodny przejazd karetki, w którymś miejscu się zacina i nie może dalej jechać, wtedy pokazuje się ten komunikat, na karetce powinna być jeszcze szara klapka zabezpieczająca tusze jeśli masz system ciss to jej nie ma. Drukarka myśli, że ona jest nie domknięta i blokuje przejazd, stąd ten komunikat.
Nic w środku nie ma? W którym miejscu zablokowana jest karetka?
Panowie, proszę o pomoc- jak przesunąć głowice w lewo? Mam ja rozebrana, jest po prawej stronie (w karetce) ale ani drgnie, krecilem pokrętłem widze jak się przusuwają zebatki ale cały czas zablokowana. Coś trzeba zwolnić? Jakiś zaczep? Muszę to zrobić ręcznie.
Wyjmij taśmę i wydrukuj bez niej. Czasami zdarzają się takie które potrafią zablokować karetkę.
Proponuje zacząć od wymiany atramentów albo testu czy bez nich zachowuje się tak samo.
Może być uszkodzone sprzęgiełko, pęknięty encoder kołowy lub spadł encoder karetki.
sprawdz dobrze drukarke, czy karetka nie jest zablokowana, albo pasek nie spadl.
Posmaruj prowadnicę karetki lub sprawdz silnik napędzający czyścik karetki
Wygląda na zablokowanie mechaniczne karetki. Popatrz co blokuje karetkę. Postaraj się ręcznie przesunąć karetkę na środek drukarki i wówczas włączyć drukarkę.
Witam Problem z drukarką HP DJ 5150 wygląda następująco, nagle zamiast drukować zaczęła bardzo szybko pulsować dioda na włączniku zasilania. Odłączenie zasilania i podłączenie nie pomaga, karetka z tuszem nie odblokowuje tuszu. Proszę o pomoc.
Witam. Pół roku temu zakupiłem urządzenie wielofunkcyjne HP C8180 . Ostatnio przy próbie wydruku na ekranie pojawił się komunikat : Błąd systemu tuszy, Nie można drukować . Błąd :0xc19a0005. Tusze cały czas były te same i orginalne oczywiście. Próbowałem wykonać wszystkie czynności jakie zaleca HP lecz bez skutku. Błąd cały czas występuje. Drukarka...
Tak, może to być powodem. Powodem może być także uszkodzony czujnik w transporcie papieru, zablokowany pulpit lub któryś klawisz oraz niedomagający napęd. Dawno nie robiłem takich maszyn, dawno ;)
Patrząc na zamieszczony film jednoznacznie można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie drukarki a konkretnie chodzi o stacje serwisową. Stacja jest uszkodzona lub tylko zablokowana. W pierwszej kolejności należało by podnieść szynę z karetką i ręcznie przesunąć sanki czyszczące głowicę do przodu. Trzeba zobaczyć czy nic nie blokuje mechanizmu przesuwania,...
A w jakiej pozycji jest karetka?? Sprawdź czy żadna zębatka nie jest uwalona która odpowiada za podnoszenie urządzenia do czyszczenia i blokowania karetki. Sprawdź też czy nie ma nic co by blokowało karetkę.
Drukarka nie może zapozycjonować karetki (homing alarm). Sprawdź czy karetka nie jest zablokowana, czy porusza się wałek po włączeniu??
Hej, Miałem kiedyś podobny problem z moją drukarką Canon, choć nie była to model TS8050, ale może moja rada Ci pomoże. Błąd 6000 często związany jest z problemami karetki. Jeśli karetka nie wraca do pozycji wyjściowej lub zostaje zablokowana, to drukarka może zgłaszać ten błąd. Po pierwsze, sprawdź, czy nie ma żadnych drobinek papieru lub innych obcych...
Pasek napędzający karetkę musi być napięty oraz zablokowany naciąg paska ( dokręcona śruba ). Stację dokującą ustaw maksymalnie do tyłu drukarki, aby była schowana pod szynę po której jeździ karetka.
4 mrugnięcia pomarańczowe i zielone na przemian oznaczają właśnie problem ze stacją serwisową - możliwe, że kompletnie się już zacięła i mogła przy tym zablokować także karetkę.
Z której strony jest karetka? Zobacz czy nie jest zablokowany mechanizm, a najbardziej zwróć uwagę na karetke.
Możesz przesunąć karetkę ręką w momencie kiedy drukarka jest wyłączona? Niestety, nie mogę przesunąć karetki w żadną stronę.
Przesuń ręcznie karetkę przy wyłączonej drukarce. Ew. może być konieczność jej rozkręcenia.
A faktycznie jest zablokowana? W którym miejscu się znajduje po włączeniu? Przesuwa się normalnie?
Witaj. Jedna z igieł nie działa. Spróbuj ponownie wyjąć głowicę i sprawdź czy igła nie jest zablokowana. Jak nie i nic nie wpadło (paproch) do gniazda głowicy to trzeba ja wymienić
Dzięki. Rzeczywiście po prawej stronie pod karetką jest taka plastikowa dźwigienka i ona była zablokowana. Jednak to wszystko na nic, bo okazało się że jest uszkodzona głowica od B/W. Dzięki za podpowiedzi.
Witam, Jest to błąd występujący głównie przy zablokowanej stacji serwisowej lub przy uszkodzeniu czujnika wykrywającego papier(pod karetką z tuszami). Rozpoznałbym przyczynę po filmie.
Moim zdaniem trzeba zdemontować obudowe drukarki i wyjąć karetkę z kardridzami.
To jest chip na tuszu. Aby wyjąć głowicę musisz wyjąć wszystkie tusze a następnie przytrzymać przycisk stop/resume na przynajmniej 5 sekund - wtedy karetka wyjedzie w pozycję na wymianę głowicy. Gdy już karetka ustawi się do wymiany, to ciągniesz do siebie szarą belkę i odblokowujesz głowicę. Wtedy chwytasz głowicę za czarną "płetwę" w środku (obok...
A czy działa silnik w układzie parkowania? Czy po wyłączeniu drukarki karetka jest zablokowana?
Czy karetka znajduje się na stanowisku stacji serwisowej, czyli tam gdzie zwykle montuje się tusze? Czasami jeśli karetka znajduje się nad torem papieru to opór przy wkładaniu tuszy może sprawiać mechanizm przesuwu papieru.
Sprawdź w jakim stanie jest stacja serwisowa, być może masz zablokowany mechanizm przez "wypluty" tusz.
Taki objaw świadzczyłby o braku odczytu przez karetkę jej położenia - może masz uszkodzony strip encoder?
sprawdz z diagnostyki czy działa naped karetki , sprawdź paski napędu - czy coś nie haczy pozdr
Prawdopodobnie podczas składania coś nie tak nie weszło, sprawdź czy coś nie jest zablokowane lub, któryś kabel nie jest podłączony. Czy karetka przesuwa się?
To moze byc tzw. "fatal error" lub problemy z karetka. Sprawdz czy z napedem karetki jest wszystko ok, czy nie jest zablokowana stacja serwisowa itp., generalnie zacznij od mechaniki. A jesli to nie pomoze to sprawdz czy masz prawidlowe napiecie z zasilacza no i w ostatecznosci masz do podmiany elektronike karetki i PCA. Milej zabawy.
Najprawdopodobniej masz przesuniętą głowice w łożu.sprawdż także kable(tasmy) łączace karetke z płytą.Zobacz czy niemasz zablokowanych czujników na płycie.
Witam. Jeśli karetka nie parkuje - to czujnik możesz zostawić w spokoju - a masz problem z silnikiem karetki , bądź jego sterowaniem , bądź też karetka blokowana jest przez tasiemkę (czasem tasiemkę potrafi zablokować wystająca igła z uszkodzonej głowicy-dzieje się to rzadko), czy brud na wałku posuwu karetki. 1Sprawdź ręką na wyłączonej drukarce czy...
Witam. Powodem tego błędu będzie zablokowana flaga czujnika papieru lub uszkodzony sam czujnik optyczny, względnie zabrudzony. Może także być zabrudzony enkoder obrotowy wału napędu głównego. Ten sam błąd odnosi się też do blokady karetki.
Witam! A czy można ręcznie poruszyć karetką? Przypuszczam, że jest mechanicznie zablokowana. Jeśli nie, to możliwe że jest problem z Encoder Strip (przeźroczystym paskiem pozycjonującym przechodzącym przez karetkę). Jeśli tak, to podejrzewam, że padła stacja serwisowa. Zdarzają się w niej uszkodzenia osi jednej z zębatek i stacja nie jest w stanie odblokować...
Witam Szanownych Kolegów. Dziś mam problem z urządzeniem Canon-a MG4150. Mianowicie wyświetla błąd 5011. Urządzenie miało zablokowaną karetkę. Rozkręciłem je i odblokowałem karetkę. Niestety błąd nie ustąpił. W chwili obecnej po włączeniu urządzenia, karetka przesuwa się mniej więcej na środek, po czym wraca do "stacji" i wywala błąd. Wyczyściłem enkoder...
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
Witam, wczoraj w wyniku mojego skąpstwa w/w urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 3210 All in one wciągnęło mi papier do zdjęć, nie był to pierwszy raz i operacja usuwania zakończyła się sukcesem. Niestety po całym zajściu doszło do "zablokowania karetki". Czytałem już trochę o tego typu awariach (zabrudzona/wypięta taśma itd). Mój problem polega na tym...
Drukarka wylądowała w serwisie. Istotnie był błąd karetki była zablokowana czy coś, trzeba było ustawić poprawić i już działa. koszt 60 zł. jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc ! Pozdrawiam
Witam. Od 2 tygodni Moja drukarka HP Deskjet K209a wydaje z siebie głośny hałas, coś jakby jedna zębatka była zablokowana. Zauważyłem że dzieje się to po przesunięciu karetki, gdy się zatrzymuje to drukarka próbuje coś jeszcze robić (karetka jakby wibruje) i wtedy wydobywa się ten hałas. Chciałbym poznać możliwości co można zrobić z tą usterką. Pozdrawiam,...
W/g serwisowki jest to ewidentnie problem z przesuwem karetki. Zdejmij obodowe, zablokuj czujnik otwarcia klapki, przesun karetke max. w lewo i wlacz drukarke. Bedziesz w stanie sprawdzic czy karetka probuje dojechac do stacji serwisowej oraz czy stacja ma ochote na jakiekolwiek czyszczenie glowic. Poza tym sprawdz czy stripencoder jest wlasciwie zalozony...
Witam! Ploter poleżał przez kilka lat, chciałem go urchomić jednak po przechodzi pozytywnie wszystkie testy a potem "CARRIAGE ERROR" karetka z tuszem tylko troszke sie przesuwa. Sprawdzałem czy moze nie jest coś zablokowane i wszystko lekko chodzi nic sie nie blokuje. Może to być problem z taśmą pozycjonującą albo z całą karetką ?
Spróbuj może tak: 1. Wyłącz drukarkę 2. Podnieś klapę i spróbuj ręcznie wyciągnąć karetkę 3. Popatrz czy przesuwa się pasek napędu 4. Jeżeli nie tzn. że jest zerwany zaczep. Jeżeli karetka jest zablokowana to zakręć rolkami poboru papieru z tyłu wówczas odblokujesz ją. Pozdrawiam
jeżeli drukarka się ustawia, to w pozycji jak opuści głowica moduł czyszczacy należy odłączyć ją od prądu. Potem przesunąć karetkę recznie. Gdy drukarka jest martwa (nie reaguje), nalezy zdjąć obudowę.
Witam, w drukarce Canon BJC 6200 po uruchomieniu i teście; występuje 7 błyśnięć i zablokowanie karetki jak i całej drukarki, tusze pełne, nie ma możliwości resetu. Jeżeli ktoś z kolegów ma jakieś sugestie co do błędu to dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Do Kosmity, teraz dobrze? pozdrawiam moderatora
Witam ! To masz problem. W drukarce jest zablokowana karetka z głowicą drukującą na skutek uszkodzenia mechanizmu napędowego bądź samej karetki bądź stacji dokującej. Mam na stanie dwie identyczne drukarki i właśnie nad nimi pracuje aby ruszyły. Dam znać co mi się udało zrobić. Pozdrawiam.
Opisz dokładnie czym objawia się ten brak drukowania. Czy papier jest pobierany, czy po wyłączeniu drukarki i podniesieniu pokrywy jesteś w stanie wyciągnąć karetkę z tuszami, czy jest prawidłowo zablokowana?
Filmik w załączeniu. Rozpoczyna się po włączeniu drukarki do prądu. czas 2.22 na wyświetlaczu komunikat zablokowana karetka- usuń zacięcie. daje ok i ostatni komunikat na wyświetlaczu to problem z druk. 0x6100001d wyłącz włącz
Zrobiłem zębatki te tradycyjne co się psują. wyczyściłem karetki styki, zmieniałem tusze na różne, resetowałem ją sposobem na wyłączenie kręcenie rolkami z tyłu przesuwanie karetki, a najlepsze jest że jak otwiera się pokrywę to tusze ustawiają się że wszystko jest ok. a jak drukuje to do połowy później pojawia się komunikat że zablokowanie mechanizmu...
W momencie kalibracji przed pierwszym drukowaniem w tym czujniku zapala się czerwone światełko, które pada na górną część pobranej kartki (karetka przejeżdza wtedy z prawej strony na lewą nad początkiem kartki), zatem trzeba uruchomić drukowanie z otwartą klapą (jakoś zablokować czujnik klapy) i wtedy sprawdzić, czy pojawi się to światełko. Może zresztą...
Witam, Zmieniałem tusz w drukarce HP PSC 2175. I podczas zmieniania zapomniałem zamknąć karetkę z tuszami. W momencie gdy zamknąłem obudowę drukarki (z otwartą karetką) włączył się mechanizm poruszający karetką który chciał ją doprowadzić do prawej strony drukarki. Niestety ze względu na otwatą karetkę zablokowała się ona w połowie drogi na obudowie...
IRF pewnie ma racje .. ja dokładnie sprawdził bym mechanizm pozycjonowania a jeszcze dokładniej to tarczę, która znajduje się na silniku space motora, może spadła może się zanieczysciła, moze zanieczyscił sie czujnik, a może powstały niekontakty na pśmie łączącym karetkę z resztą elektroniki, nie napisałeś z jakimi oporami porusza się karetka.. może...
Witam. Mam taki problem jak w temacie; otóż ostatnio gdy wciągnęło mi papier nie równo to ten trybik, który blokuje karetkę ją zablokował. Wiem jak odblokować karetkę, ponieważ już to nie raz robiłem. Więc odkręciłem całą górną pokrywę i odblokowałem karetkę. Gdy złożyłem wszystko tak jak miało być to cały czas wyskakuje mi komunikat na komputerze :...
Mozesz miec "zapackana" stacje serwisowa. Jesli silnik bedzie czul opor przy "kreceniu" stacja to moze sie tak zachowac. Poza tym przez to mozesz Ci sie blokowac karetka. Po pierwsze zweryfikowac czy stacja serwisowa nie jest brudna i moze swobodnie sie przesuwac, po drugie sprawdzic czy karetka nie jest gdzies zablokowana.
Mam 2 drukarki Canon MB5150 - w jednej był wyłamany zawias skanera (nr 1), druga miała problem z czytaniem chipów na tuszach (nr 2). Przełożyłem cały moduł skanera z drukarki nr 2 do nr 1, żeby zrobić jedną dobrą i pojawił się błąd 6700 oznaczający problem z ruchem skanera. Zainstalowałem więc z powrotem moduł z wyłamanym zawiasem - problem ten sam. Złożyłem...
Szukam urządzenia wielofunkcyjnego 3w1 (skaner, drukarka, ksero). Zależy mi na automatycznym dupleksie (drukuję głównie dwustronnie) oraz dobrej jakości wydrukach kolorowych. Do tej pory Miałem HP na kardridże i chwaliłem sobie to rozwiązanie, bo tusz nie zasychał w głowicy. Obecnie z tego co widzę, większość drukarek to EcoTanki itp, co średnio mi...
no wlasnie tez tak myslalem ale... sprawdzilem czujnik papieru i jest ok dziwne ze bez kartki jezdzi i testuje sie ok do wymiany tuszy tez wyjezdza a jak dam drukuj to karetka jedzie w prawo, wciaga papier tylko tak troszke wiecej niz powinna ( chyba ze potem cofa, nie znam tego modelu) i wtedy szarpie karetka zeby wyjechac do drukowania ale karetka...
Ja ostatnio miałam taki przypadek, okazało się, że jeden z kartridży był uszkodzony elektronicznie. Dodatkowo zablokowała się karetka tzn. nie przesuwała się przy otwarciu klapy. Po wymianie wkładu na inny działa bez problemu.
I owszem, zaglądałem czy coś nie tkwi. Na razie bez rozkręcania. Dość dziwne zachowanie zaobserwowałem właśnie. Po zablokowaniu czujnika otwarcia pokrywy, karetka ani drgnie. Kręcą się jedynie wałki podajnika papieru. Co ciekawe. Standardowo, gdy drukarka jest włączona, podniesienie pokrywy powoduje wysunięcie karetki (np. do wymiany tuszu). Teraz natomiast...
teraz zadam najgłupsze pytanie (dla innych może sie tak wydawać ja jestem naprawdę zielona) ale Jak zdjąć obudowę i czy nie spowoduje to uszkodzenia drukarki??? mam ten model i mój problem jest właśnie taki , karetka nie wyjeżdża jest jakby zablokowana z prawej strony.. chciałabym zobaczyć czy nie jest to właśnie ta sławna juz zębatka albo cos innego...
Diody mrugają na przemian. Z paskiem karetki też wszystko ok bo przesuwa głowice wzdłuż obszaru drukowania:) edit: odkrylem cos jeszcze, jakis taki cichy dzwięk wydaje, jakby zablokowany małonapięciowy silniczek:) tylko że ciszej..
Powiem tak. Jak wszystko działało to było tak. Włączam zasilanie, podnoszę pokrywę, wałek się kręci, karetka wyjeżdża i parkuje tam gdzie chce w zależności od stanu tuszu i kartridży. W tej chwili włączam, podnoszę pokrywę, wałek nie da się obrócić i karetka nie rusza i wywala błąd. A bez tego ustrojstwa wszystko rusza jak zwykle, tzn wałki i karetka....
Spacing alarm. Oprócz porad kris21 sprawdź czy karetka płynnie się przesuwa, czy jak puścisz wydruk bez tasiemki też się tak dzieje? Czy szczelina na papier między głowicą a wałkiem jest ustawiona na odpowiednią szerokość do grubości papieru? Czy jak wystąpi alarm karetka jest zablokowana czy możesz ją spokojnie przesunąć? Jak sprawdzisz wszystko powyższe...
zablokować karetka zablokować bootloader zablokować webasto
klimatyzacja eberspacher klimatyzacja przekaźnik zasilacz kodak
konserwacja podwozia vestel 17mb95s firmware
Żółty wykrzyknik w trójkącie VW - co oznacza? Jak przerobić interfejs Bluetooth na USB?