Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Możesz wzrokowo lub miernikiem sprawdzić przewody i wtyczki, czujnika sam nie sprawdzisz lepiej mieć na podmiankę a jeszcze lepiej zrobić logi dynamiczne i wyjdzie jak na dłoni.. Równie dobrze może się okazać, że uszkodzeniu uległ lub jest silnie zabrudzony regulator ciśnienia znajdujący się na pompie wc
Na chłopski rozum szukałbym w regulatorze. Raczej tak. Zużyty lub zabrudzony potencjometr.
Przyczyną tego że regulatory brzęczą jest wilgoć w regulatorze lub zabrudzony{zużyty}potencjometr wewnątrz regulatora.
Witam ponownie, jest właściwie pełen sukces. Gra czysto na obu kanałach, winne okazały się najprawdopodobniej zimne luty na panelu przednim i/lub zabrudzone regulatory czy przełączniki. Regulatory i przełączniki zostały przeczysczone prowizorycznie więc pewnie w przyszłości trzeba będzie się za nie zabrac. Wielkie podziękowania dla użytkownika SlawekKedra...
Jeśli zdejmujesz wtyczke od silniczka krokowego to auto powinno zgasnąć.. Jeśli nie gaśnie to masz zapewne zabrudzony regulator wolnych obrotów - nie sam silniczek.. Otóż jak odkręcisz silniczek z tym regulatorem musisz odkręcić silniczek i w tej części co Ci zostanie trzeba zdjąć taki dekielek (jest zaklepany) - tam dostaniesz się do sprężyny i do...
gaźnik już tylko do regeneracji się nadaje. Sprawdź też czy parownik nie jest zabrudzony.
Pewno zużyty albo solidnie zabrudzony szczotkotrzymacz.
Dobrze podszedłeś do opisu sytuacji. Wygląda na to, że twój alternator ma zbyt małą wydajność. Z tym, że dla samochodu z początku lat 90 może być to charakterystyczne (nie znam Fiesty). Obecnie, kiedy jeździmy z włączonymi światłami w dzień cecha ujawnia się bardziej. Dla pewności trzeba dokonać przeglądu tegoż alternatora. Być może stan szczotek, pierścieni,...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Problem z ciśnieniem paliwa. Za niskie to wtryskiwacze, pompa ciśnienia lub problem z bakiem (zabrudzony smok). Za wysokie to regulator ciśnienia paliwa.
Wyjmij cały regulator i zrób zdjęcie jak wygląda w miejscu połączeń przy MAXie, może styk jest zabrudzony, wypalony?
Przyczyn może być kilka. Podstawowe to: -zawór chemii -zabrudzone zawory -by pass Ciut poważniejsze to np: -regulator ciśnienia -nietrzymające uszczelnienia -porysowane tłoki Trzeba by także trochę popracować maszynką i jeszcze raz zerknąć na olej. Masz jakieś fotki tego quadro, tabliczka znamionowa, osprzęt ? Chociaż tysiaka za tę maszynę chyba bym...
Kubek od hydrostatu nie jest zabrudzony ?
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
A jednak umycie dało słaby efekt bo szarpanie wróciło. Umyłem regulator ciśnienia ponownie co znowu poprawio ale na pewien okres i znowu szarpie, po raz trzeci nie chce mi się myć tego regulatora . Diagnoza pokazała błędy związane z czójnikiem ciśnienia listwy wtryskowej. Czy może to być zabrudzony filtr paliwa który nie filtrując paliwa przycina regulator?
Te czarne kółeczko to regulator głośności.Albo się zabrudził , lub wytarły ścieżki.W drugim przypadku trzeba wymienić na nowy potencjometr.
Sprawdz regulator poziomu wody oraz czy waż od regulatora do miski zmywarki nie jest zabrudzony.
Cewki wewnatrz GDWT mogą tez już byc rozpadnięte i szczeliny zabrudzone GDWT podmienił, jeśli ten zastępczy na pewno wcześniej działał to wyglądałoby na potencjometr. Zmostkować na próbę regulator od GDWT i przetestować. Jeśli to jego wina - można spróbować wyczyścić Kontaktem 60 i przepłukać izopropanolem.
Witaj.Jeżeli na wolnych obrotach masz pulsowanie swiateł,które zanika po zwiększeniu obrotów silnika to rzeczywiście może to byc wina regulatora lub zabrudzonych szczotek.A napiecie w granicach 13,8 pod obciążeniem nie rewelacyjne.Jeśli pod obciążeniem i przy ok.2000 obr silnika masz lekko powyżej 14V to w porządku.Inaczej stawiam na zbyt duże spadki...
Witam, Też przerabiałem problem z silnikiem 1.6vti. Są to mówiąc ogólnie problematyczne silniki a ich naprawy w warsztatach nie są tanie o ile mechanik podejmie się zlecenia. Przykładowy temat o tym silniku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sądzę że możesz na początek wyjąć i wymyć np. środkiem do usuwania nagaru z gaźników elektroregulator...
Można upatrywać iż złe paliwo lub zabrudzone lub filtr paliwa inaczej to jeszcze pozostaje PCM (zimne luty) .
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
A sprawdzałeś może styki ? Któryś z nich może być zabrudzony i nie łączyć do końca :)
wzerow nie ma (glebokich) sparawdze czy pierscienie nie sa zabrudzone. Szczotki wystepuja w calosci z regulatorem i mysle ze powiny dobrze przylegac
widziałem taki przypadek - sprawdż hallotronowy czujnik zapłonu z regulatorem odśrodkowym - może być zabrudzony i zawieszać sprężyny. Poczytaj o tym na jakimś forum somochodowym.
Nie bez powodu zastosowano rezystor o mocy 2W - w zamkniętym dość szczelnie pudełku odtwarzacza to sporo ciepła jest - więc i po latach zejść farba mogła. przy takich wynikach należy szukać problemu gdzie indziej? Tak. Zacznij od samego silnika - w większosci wypadków był to albo kłopot z komutatorem (zabrudzone przerwy pomiędzy sekcjami robiły zwarcie...
W fordach rzeczywiscie standart to regulator wolnych obrotów (inaczej silnik krokowy, elektrim budowa troche inna niz standartowe siliniki krokowe, ale zasada pracy ta sama). Ostatnio w fordzie z 98 padł ten regulator plus zabrudzona przepływka (nie stabilne wolne obroty, chwile schodził do wartosco 0.9 czyli podobnie do twojego). Przeczyść przepływke...
A czy może to być związane z regulatorem ciśnienia paliwa? gdzieś czytałem, że jak się zabrudzi filterek na nim to autko również nie ma mocy, ale czy wtedy dużo pali?? Gdzie szukać tego regulatora ciśnienia?? może jakieś foto lub info
Witam i zarazem proszę o pomoc. W bonecie chłodniczej do lodów jest zamontowanych 8 wentylatorków 15W jednak kręcą się za szybko. Chciałbym zwolnić obroty, ale bez utraty mocy, co następuje przy zastosowaniu regulatorow napięcia. Chodzi o to, żeby wentylatory mogły ruszyć nawet jeśli zostaną delikatnie oblodzone czy zabrudzone- jeśli stosuję regulatory...
auto nigdy nie było na gazie i pompa jest dobra wymieniłem filtr paliwa i ciśnienie mam 2.1 zaworek jest ok nie jest zabrudzony gdzie dalej szukać myślałem o regulatorze ciśnienia czy to nie jego wina
Samochód nie był podłączany jeszcze do komputera, sitko w starym regulatorze było bardzo zabrudzone opiłkami, więc wymieniłem na nowy, teraz gdy grzebałem przy samochodzie zauważyłem nowy objaw, samochód gaśnie dopiero po 2-3 sekundach gdy kluczykiem się go wyłączy. A i jeszcze zrobiłem eksperyment odłączając czujnik na listwie CR zapaliłem i samochód...
Dziękuje za odpowiedź postaram się oczyścić ten element zabrudzony i zdan relacje co i jak .
Mam powierzchnie do ogrzania 120 m, kocioł 24 kW. Wszystko się zgadza. Wiem że zbyt wysoka temperatura na kotle to dodatkowe straty. Chodzi mi o temperaturę najniższą. Jaka powinna być żeby nie wkroplała się woda i żeby kotła rdza nie zjadła. Przed sezonem czyściłem kocioł i bardziej był on zrdzewiały niż brudny. Gdy miałem palnik olejowy to kocioł...
Styk regulatora, z tego co widzę, jest nagwintowany i jest możliwość regulacji jego odstępu a tym samym prędkości obrotowej silnika. Ale jeśli prędkość jest ok to tego nie ruszaj, powinno być fabrycznie dobrze ustawione. Sprawdź tylko czy w samym regulatorze nie ma jakichś elementów ruchomych które też warto byłoby na nowo delikatnie przesmarować (uważając...
Bitex nic nie ma do napięcia chyba że zalał ślizgi wirnika. Mostek do sprawdzenia jak ok to zmiana regulatora. Ta nic innego nie pada.
Zmniejszyłem (chyba ?) trochę częstotliwość ww. cyklu wydłużając czasu wybiegu pompy do 15-20min (opcja d.1 w sterowniku pieca), ale cykl i tak się powtarza co ok. 8min. (sygnał zapotrzebowania na grzanie z regulatora C330 ma priorytet nad nastawą d.1 w sterowniku pieca ?) wybieg pompy czyli d.1 nie ma wpływu na cykle załączania przez regulator. Jak...
A obydwie grzałki są drożne? Tak Dodano po 4 Sprawdziłem jeszcze dla pewności, regulator w przednich drzwiach czy nie jest zabrudzony, i wszystko jest ok, jeszcze wyczyściłem tabletką na kawie sypanej. Nic nie pomaga. Dodano po 2 Ekspres zagadka
Sprawdź sobie ustawienie dźwigni regulatora obrotów.l posłuchaj co mówi na końcu odnośnie falujących obrotów co jest spowodowane zabrudzonym gaźnikiem. https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB... https://www.youtube.com/watch?v=a1CD3OIm...
Tutaj może być problem ze zbyt dużym odchyleniem poziomym w lewo. Jeśli nie da się tego wyregulować regulatorem, to nie grzeb wewnątrz, jednakże może być problem z zabrudzonymi przełącznikami lub potencjometrami. Należy wyczyścić styki(zakładam że nie były czyszczone)
zmieniają się obroty raz jest szybciej, częściej jednak magnetofon zwalnia a po dłuższej chwili gra poprawnie. Potencjometr stabilizacji obrotów w regulatorze tychże. Druga możliwość to zabrudzone (pokryte śniedzią) styki komutatora silnika.
Tu masz wszystkie czujniki: http://obrazki.elektroda.pl/9681868200_1... w tych rocznikach jest jeden czujnik temperatury - do kompa i na wskaźnik. Jeśli masz wskazówkę na środkowej kresce lub tuż pod nią to jest OK. Lepiej przyjrzyj się przepływomierzowi - jak stary i zabrudzony to zaniża odczyty. Regulator ciśnienia na pompie - do sprawdzenia/podmianki....
Można też użyć układ TC642 specjalnie zaprojektowany do sterowania obrotami względem temperatury wraz zabezpieczeniem przed zatarciem i pewnym startem wentylatora wraz z sygnalizacją. Gdyż układy z generatorami mają wadę. Brak możliwości poprawnego startu wentylatora w przypadku zatarcia lub zabrudzenia.
czy moze spotkał się ktoś z problemem nie gaśnięcia hdi-ka.po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje jeszcze kilka sekund.w tym momencie pompa elektryczna w zbiorniku jest zasialna właśnie te kila sekund po wyłączeniu zapłonu.sterownik notuje błąd następującej treści anomalia regulatora ciśnienia paliwa.czy przyczyną moze być zabrudzone siteczko w tym czujniku.dzieje...
Witam. Na początek umyj bardzo dokładnie płytkę z kalafonii ( rozpuszczalnik nitro ). Układ U2008 jest wrażliwy na zabrudzenia i miałem podobny przypadek.
Ok, dzięki zapytam jeszcze o długość płukania - ile minut? aha, moja wanienienka ma dwa tryby pracy 30 i 50W, który do czego lepszy? jak masz płyty bardzo zabrudzone to ustaw większą moc , przy mniej mniejszą. Czas , to zależy od stanu płyty , jak i środka jakiego używasz - ustaw sobie eksperymentalnie. Większośc wanien , które nie mają regulatora...
Podmiana regulatora ciśnienia paliwa, albo chociaż demontaż pod kontem zabrudzonego sitka jest również wskazana.
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
po klopocie :) okazało się że na regulatorze sa wybite jakieś napisy, były zabrudzone i ich nie zauważyłem, okazało się że jest to regulator 70 A ;) Jeszcze jedno pytanie... za alternatorem zauważyłem białą kostkę z napisem ECIA 22uF Uz=24 V pod napisem jest jakich schemat (kondensator i dioda połaczone równolegle), zastanawia mnie to uz =24V, samochód...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
Może podejść do sprawy 'mechanicznie' i włożyć coś pomiędzy grot, a płaskownik? Wcześniej, jeszcze na zabrudzonych płaskownikach też czasem grzała za mocno, kalafonia aż pryskała, ale po zmianie grota jakoś chyba to ustąpiło.
Wygląa tutaj na 2 rzeczy: WYłamanie przewodu zasilającego we wtyczce lub możliwe że odgięły się styki obejmujące pierścień lub poprostu zabrudziły w zwijaczu lecz niewykluczone jest również to że poleciała płytka regulatora. W meteorach 2 tak to bywa. Moja jeszcze jedna rada to: Włącz go wyłącznikiem, włącz do praądu i delikatnie wyciągaj przewód z...
pROSTOKĄTNE, ZIELONE ZŁĄCZE. Dodano po 3 na elektronicznym regulatorze nawiewów. Wysiada tam tranzystor mocy sterujący masą na silnik dmuchawy. Często to się dzieje, gdy jest zabrudzony filtr p/pyłkowy i chłodzenie radiatora regulatora jest niewystarczające!!!! Dodano po 3 Zresztą temat obszernie i często omawiany na forum !!!!!
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
A wiesz jak powinien zachowywać się taki silnik? To co jest na zdjęciu i to o czym piszesz, to regulator obrotów silnika. Silnik kosiarki ma utrzymywać konkretne obroty. Za to odpowiada regulator i jak widzisz działa, bo "dodaje" i "odejmuje" gazu. A to dlaczego, to już musisz poszukać. Może być np zabrudzony gaźnik...
Witam. Na wstępie zaznacze, że przeszukałem forum oraz internet i nie znalazłem nigdzie rozwiązania mojego problemu. Mianowicie: kosiarka z chińskim silnikiem "OHV" , gaźnik z primerem, to bedzie jej 4 sezon. Pod koniec sezonu zaczeła miec problemy z moca, gasła przy wyższej trawie. Poprzegladalem i niestety dla niej zacząłem bawić sie przy dźwigni...
Przyczyna leżała w zabrudzonym układzie. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem regulator oczywiście przed wyczyszczeniem układu i auto chodziło dopóki spowrotem nie zawalił go syf z paliwa. Byłem przekonany że to nie regulator jest powodem i jak napisałem powyżej wymieniałem wszystko po kolei. Regulator był kupiony nowy nie przypuszczałem że można go tak...
Wygląda to na zabrudzenie lub uszkoszenie ścieżki potencjometru głośności. Proponowałbym go sprawdzić i ewentualnie wyczyścić lub wymienić.
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Z tego co wiem jest tam zawór kulowy ustalający ciśnienie przed podaniem oleju na samo-regulatory gdzieś w okolicy wału (może być zabrudzony) czyli w misce ponadto możliwe jest że kanaliki dolotowe osadzone są nagarem z mineralnych olei, proponuje środek do płukania silnika powinien rozpuścić nagary. Jeszcze jedno sugerowałbym sprawdzić filtr oleju...
Wykonaj trzy operacje - : - na pompie CR są dwie wtyczki zdejmij obie i potraktuj kontakt spreyem : - kup na stacji płyn STP do czyszczenia układów diesla i zalej wedłu instrukcji : - daj znać po zrobieniu około 500km P.S . miałem to samo i któraś z tych czynności pomogła a problem leży w utracie styku na regulatorze przepływu i braku możliowści sterownia...
Trochę nie wytrzymałem i spytam Pandę gdzie on takie czary odprawiał. A co do meritum to trochę smutne, że nie radzą sobie elektrycy. Przyczyn może być sporo. Jak napisano zużyty (owalny) komutator, rozlutowane diody, zużyte łożyska wirnika (ocieranie), niesprawny lub niewłaściwie kontaktujący regulator i wreszcie brak połączeń na instalacji a masy...
Dziękuję wszystkim za porady i udział . Udało mi się rozwikłać problem szarpania i nie trzymania obrotów podczas jazdy , a tkwił on w tym , iż nowy regulator biegu jałowego nie dość że się zabrudził i zaciął to jeszcze nie dolegał do korpusu jak powinien . Wyczyściłem stary regulator i chodził jak nowy , więc uszczelniłem wszystko jak powinno być wkleiłem...
Nie tylko prawdopodobnie ale z pewnością jest to alternator Fiatowskiej serii A124 (do Fiata 125p, Poloneza) i uwag oraz porad dotyczących jego eksploatacji Kolego szukaj, także w tematach o tych samochodach - bo to stamtąd go zapożyczono. Tak dla ścisłości jest tam alternator A115. Z doświadczenia wiem, że przeważnie jest on bardzo zabrudzony kurzem...
http://obrazki.elektroda.pl/1037766700_1... Co można zrobić z starej gaśnicy i agregatu lodówkowego - oczywiście kompresor :D Zapewne większość z was widziała takie domowe kompresory w internecie oraz na naszym forum ja przedstawiam tu swoją konstrukcje która powstała już jakiś czas temu . Może się to komuś przyda jako przykład . Założenie...
Typowy objaw uszkodzonego modułu w aparacie zapłonowym. TAka duża czarna część w aparacie zapłonowym / kiedyś słyszałem że powinna być na nim biała kropka - inny kolor świadczy o uszkodzeniu lub przegrzaniu /. U mnie było tak że nie było iskry jak chaciałe odpalic z rozrusznika na pych zapalał od razu. Zdejmij kopułkę i zobacz czy w środku jest czysto....
Dziękuję za pomoc, udało się znaleźć przyczynę - szczotki na regulatorze napięcia alternatora. Zdjąłem regulator napięcia z alternatora, rozruszałem szczotki - były mocno zabrudzone i prawie się nie poruszały, założyłem regulator, odpaliłem, zmierzyłem napięcie na akumulatorze i było już 13.5 V. Zrobiłem też test zdejmując klemę dodatnią z akumulatora...
freee1, jeśli chcesz mieć dobrą i wydajną instalację na bazie tego fotoogniwa zastosuj regulator ładowania MPPT. Taki regulator ma funkcje śledzenia punktu maksymalnej mocy co przy zmiennych warunkach nasłonecznienia pozwala na ciągłe ładowanie akumulatora bez strat mocy. To fotoogniwo przy maksymalnej mocy będzie mieć napięcie U = 35,4V i prąd I =...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Jak wyczyścić regulator stanu poziomu wody? Nie wiem, która to cześć w mojej zmywarce i jak wyczyścić i sprawdzić ta cześć? Jak usunąć zanieczyszczenia, zabrudzenia z tej części? Dziękuję.
Przyczyny: -zabrudzony czuj. biegu jałowego -pęknięta uszczelka pokrywy zaworów -złe ustawienie regulatora parownika LPG i kilka drobnych usterek np. zaśniedziałe przewody. Po usunięciu ww. usterek auto działa już lepiej, choć i tak pozostawia wiele do życzenia. Przyczyny złej pracy auta udało mi się ustalić po dłuższej lekturze kilkunastu postów. Bez...
Próbowałem różnych ustawień pieca. Eksploatuję go już drugi sezon. W ubiegłym roku nie miałem tch problemów, może przez lepszy opał. Od wczoraj podniosłem mu temp. do 60st.C (mimo +10st.C na zewnątrz) celem osuszenia komina. Wydaje mi się, że tynk już jaśnieje i nie jest mokry na zewnątrz. Przy nadmuchu powyżej 20% piec nadmiernie zachodził sadzą, a...
Może i silnik krokowy ale nie w znaczeniu uszkodzony. Obawiam się, że tenże silnik realizuje polecenia sterownika silnika, który odbiera złe informacje. A więc filtr powietrza silnika, szczelność układu dolotowego powietrza, działanie regulatora ciśnienia paliwa a może mniej prawdopodobne zabrudzenie zębów koła nadawczego położenia wału korbowego.
Całkiem możliwe, instalacja nowa? cała instalacja ma 2.5 roku. Do tej pory wszystko chodziło bez najmniejszych problemów. Po przeglądzie (16 dni temu) też instalator stwierdził, że wszystko jest w bardzo dobrym stanie. Dziś po wizycie okazało się, że wspomniany zawór nie był ani zacięty, ani zabrudzony. Działał tak jak powinien :/ Poczyścił, przesmarował...
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Zastanawiam się czy przyczyną nie jest jakieś zabrudzenie na komutatorze wirnika. Jeśli połączenia są poprawne, to może być przyczyną regulator napięcia który ulega zwarciu podając za duże napięcie na uzwojenie wzbudzenia alternatora. (Grozi przeładowaniem alternatora, szybsze zużycie żarówek itd.)
Witam. Zobacz czy przypadkiem nie jest wciśnięty przycisk kasowania wirowania. Jeśli wodę wylewa jak zaznaczyłeś z dobrą prędkością, (oczywiście filtr czysty), bo gdy będzie zabrudzony może wylewać tak długo jak trwa czas wylewania z wirowaniem na programie 4. Sprawdź drożność wężyka hydrostatu, bo może być zabrudzony i przy wypuszczaniu wody hydrostat...
wymienione oringi na regulatorze pompy, filtr paliwa ponownie, frezowanie gniazd wtryskiwaczy, nowe podkładki pod wtryski i 20 minut w myjce ultradźwiękowej wymoczone rozpylacze - działa. Pewno przy tym uszczelnianiu coś zabrudziłem na pompie - mimo że uważałem.
Jeśli przyczepa jest stara to może warto zrobić szkic jak to jest połączone - bo czasem ktoś coś "usprawniał" i wyniki mogą być złe. Wycieki usuwać w zarodku. Ponadto warto czasem jakiś manometr wsiąść do ręki i pomierzyć co za ciśnienia. Stare zawory mogą mieć uszkodzone sprężyny, membrany uszczelki, elementy bywają zapieczone zabrudzone. Na forum...
Ciut? To raczej chyba trudno określić jeśli nie ma się porównania? W każdym razie pasek najlepiej wymienić dla pewności, a silnik... nie wiem na pewno, ale w większości magnetofonów napędzanych silnikiem prądu stałego regulator obrotów jest w obudowie ekranującej silnik. Może coś się tam odlutowało (w czasie pracy może się grzać, czasem nawet dość mocno),...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Najprawdopodobniej masz w tym modelu dostępnym za mniej niż 200 złotych zwykły przełącznik, nie hermetyczny z zabrudzonymi stykami( może nawet startymi przez drobiny pyłu budowlanego). Pokaż na fotografii jak on wygląda. Coś co nazywasz przełącznikiem zwykle posiada w swoim wnętrzu dodatkowo sofstart, niekiedy nawet regulator obrotów w przypadku innych...
10 tys temu padly wtryski wymienione na nowe po 10 tys samochod zaczol chodzic na 3 bylo wypadanie zaplonu na 1 i 3. wtryski zostaly zreklamowane ustano ze wszystkie 4 sa uszkodzone i dostalem nowe profilaktycznie dalem pompe do sprawdzenia zbiornik wyciagnolem i wyczyscilem aa i jeszcze regulator cisnienia odkrecilem na listwie bo na sitku byly zabrudzenia
Witam!!! Sprawdzilem dzis polaczenia pzewodow dolotu i sa ok, srubka od regulatora to nie bede krecil no bo nie byl ruszany(jest zaslepka), nie iwem co moze byc, moze rzeczywiscie jest filtr paliwa zabrudzony. bede musial wymienic, moze cos pomoze.. pozdrawiam..
Problem jest całkiem inny i nie ma potrzeby instalowania ogranicznika prądu. Ludziska poprostu nie umieją czytać jak zakładać żarówki do lamp. Jakaś nowa teoria? Bo z tego co ja widzę, to np. w Peugeotach 307 żywotność żarówki H1 w ruchu miejskim oscyluje wokół ok miesiąca. Mam Octavię od nowości, czyli od 5,5 roku. Od 2 lat w dzień używam świateł...
Nie sądze żeby to była wina predkości obrotowej , chyba ze alternator nie jest oryginalny i przełożony z innego auta , wtedy koło pasowe może być za duże i altek ma za małą predkość , wydaje mi sie ze padł 1. Regulator 2. Szczotki 3. Uszkodzony akumulator sam z siebie pobiera za dużo prądu 3. Gdzieś na stykach jest zabrudzenie albo zasniedzenie Zrob...
Czy dzieje sie to podczas regulacji potencjometrem (jakimkolwiek), czy samoistnie? Moze trzeba po prostu wyczyscic potencjometry lub regulatory wyboru funkcji (wbrew pozorom nieraz niezle jaja sie przez ich zabrudzenia dzieja).
Lodówka jak w temacie - nie zawsze zaskakuje agregat - termostat go włącza ale jest cisza. Podejrzewam zabrudzenie styków termostatu ale nie mogę zdjąć osłony (odkręcam dwie śruby od dołu i dalej kicha). Czy pod pokrętłem regulatora są jakieś śruby? i czy od góry wystarczy podważyć czy jest jakaś większa kombinacja?
Regulator obrotów, (myśle że jest to w monomotroniku) nie rozbiera się i nie czyści bo tam niema co się zabrudzić. Uszkodzenie styku biegu jałowego w nim może powodować dławienie się przy przyśpieszaniu, kiedy to sterownik będzie otrzymywał cały czas sygnał że silnik jest w fazie wolnych obrotów a sygał z TPS-u będzie wysoki bo przepustnica będzie otwarta...
W zespole wodnym podgrzewacza masz za korkiem zaślepiającym /klucz 12/ regulator przepływu wody przez zwężkę venturiego. Może być, że właśnie w zwężce masz utrudniony przepływ co może powodować spowolnienie zadziałania zaworu gazowego lub zabrudzenie na zwężce
:) robi wrazenie ,szkoda ze tego regulatora nie zamontowales na tylniej rurce blisko silnikow , silniki lepiej podlaczyc szeregowo moment bedzie jeszcze wiekszy. Co do obawy , ze elektronika sie zabrudzi czy zamoczy to mozesz ja zalac silikonem (tylko nie radiatory) neutralnym - bez kwasu octowego , bedzie pracowac nawet pod woda.
Mam ten wzmacniacz, regulator glosnosci to nie potencjometr, to impulsator i to niestety mechaniczny. Styki ulegaja szybko zabrudzeniu. Spryskaj go kontaktsprayem od srodka by spray dostal sie do wewnatrz, zrob kilkanascie obrotow i bedzie dzialac.
Jeśli to kocioł z zamknięta komorą spalania (czyli TurboTEC VUW) to chyba problem z kominem (odprowadzeniam spalin lub doprowadzeniem powietrza) lub zabrudzone króćce do których czujnik ciśnienia powietrza jest podłączony lub sam czujnik różnicy ciśnień powietrza uszkodzony. Ale ten problem winien być sygnalizowany usterką na regulatorze (po minucie...
no tak wolne obroty sa zakodowane w komputerze i on za pomoca regulatora wolnych obrotow sobie je ustawia, problemy pojawiaja sie zazwyczaj przynieszczelnosci uklady, lub jego zabrudzeniu a z tym paskiem, to nie wiem o co im chodzi, zmien serwis!
Czy jesteś w stanie zrobić zdjęcie z trochę innego kąta z pełnym symbolem? Po napisach wydaje mi się, że mamy do czynienia z "NEC JAPAN" 7812A, czyli kolejnym regulatorem napięcia, ale przydałoby się potwierdzenie. Ciężko mi stwierdzić ze zdjęć i nie jestem ekspertem od przebarwień, ale zastanawia mnie jaki kolor ma pasta (lub co tam jest) zastosowane...
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub cały układ paliwowy. - Uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie....
A jaki jest to olej ? Kiedy był ostatnio wymieniany ? Filtr powietrza czysty? Jeśli jest zabrudzony lub nawet lekko zaolejony, kosiarka straci moc i będzie więcej paliła. Jeśli chodzi o to tarcie, to albo tak jak pisze Rycho T, i będzie trzeba zdjąć głowice, albo problem jest gdzieś indziej, ten dźwięk tarcia wydobywa się z wnętrza silnika czy też może...
odłącz regulator wolnych obrotów w czasie pracy silnika (silnik rozgrzany) normalnie nie powinno być zmiany obrotów Jeśli obroty mocno spadną lub silnik zgaśnie to najprawdopodobniej masz mocno zabrudzoną przepustnicę Można to skorygować śrubką na przepustnicy ale i tak należy się liczyć z jej myciem
do pkt 1. Zapłon za wczesny, uszkodzona lub zabrudzona kopułka, uszkodzona cewka. Jak strzela gdy puscisz gaz to na 100% zatarty odśrodkowy regulator wyprzedzenia zapłonu ( rozbierz aparat i nasmaruj smarem grafitowym, i wymień sprężynki w regulatorze ok 6zł ) do pkt 2. Jak pociągniesz za przepustnice do siebie i od siebie to zmieniją się obroty ? Jak...
Przyczyn nie utrzymywania płomienia może być kilka: termopara, zabrudzony albo uszkodzony palnik zapłonowy, elektromagnes, STB110*C, uszkodzony czujnik spalin. W modelu ZWE24-2KP obowiązkowo powinno się po 10latach wymienić regulator przepływu wody ,który ulega naturalnemu zużyciu. Jeżeli serwisant nie nauczył Cię jak doraźnie oczyścić palnik zapłonowy...
zabrudzony komutator zabrudzony encoder zabrudzony czujnik
bramy spawanie dekoder cyfrowy polsat oporniki radia
opcja serwisowy telefunken opcja serwisowy telefunken
Lokalizacja przekaźnika ogrzewania szyby w Sirion 1.3 2008 Parametry anteny satelitarnej Polsat Box: ustawienia i konfiguracja