Może być zabrudzony silnik krokowy. Sprawdź też przepustnicę. W starszych modelach robią się nagary. Przejrzyj też przewody podciśnieniowe, pękają przy wlotach pobierając fałszywe powietrze. Pozdrawiam.
wypalony komutator silnika spindle. Lub silnie zabrudzony (zwarcie na lamelkach komutatora). Sprawdź jaki prąd pobiera sam silnik (poza mechaniką) przy zasileniu go napięciem 3V.
No a jakieś napięcie tam dochodzi ? Silnik sprawny ? Chyba na silniku lub w nim (nie pamiętam ) powinien być potencjometr odwzorowania położenia czyli kąta wznosu . Może jest uszkodzony lub zabrudzony i elektronika blokuje się .
Tak, to ten na pompie, jak będzie zabrudzony to silnik robi sobie przy odpaleniu taką właśnie przegazówkę a następnie sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i jedziesz z wrażeniem jakby turbo wcale nie pompowało, N109 odcina lub otwiera dopływ paliwa do wtryskiwaczy : http://img685.imageshack.us/img685/5459/...
Fajnie jakby był kod błędu jaki łapie auto.. Może być tez zabrudzony silniczek krokowy albo przepustnica, to nie są duże koszty naprawy ale to juz mechanik zweryfikuje 😊
Przy czyszczeniu, ale bez rozebrania silnika zasyfionego komutatora nie zobaczysz, a sam silnik najprawdopodobniej zanitowany i jego demontaż niemożliwy w amatorskich warunkach - dlatego pisałem o pomiarze prądu - mogła by to być wskazówka i ew. potwierdzenie hipotezy zabrudzonego komutatora. Sam wtyczka (cienkie styki i sprężynka) może wpływać co najwyżej...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Złącze było mokre i skorodowane. I tu pytanie dlaczego było mokre i skorodowane? Usunąłeś przyczynę ? E21 to błąd silnika ewentualnie sterowania silnikiem . Czy np zużyte szczotki bądź zabrudzony komutator mogą być przyczyną ? Tak.
Kable i świece w każdym bądź razie radziłbym wymienić, można by też sprawdzić czy map-sensor nie jest zabrudzony bądź niema gdzieś nieszczelności na wężykach od kolektora ssącego. Filtr paliwa raczej nie będzie dawał takich objawów, bardziej silnik by nie miał mocy przy wyższych obrotach. Wtryskiwacze jeśli się przycinają też mogą powodować chwilowe...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
Plącze się kolega w zeznaniach i nie potrzebnie komplikuje sprawę. Wygląda na to, że będzie zabrudzony ten wąż: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-... i przez to utrudniony jest odpływ wody lub sama pompa jest już wyesploatowana i jej silnik będzie wymagał wymiany: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci...
Wreszcie jakieś konkrety. Na początek sprawdź, czy włącznik na chassis magnetofonu np. się nie wyłamał, lub nie jest zabrudzony czarnym nalotem (tlenek siarki). W mechanice magnetofonu jest taki mały , składający się z dwóch blaszek styk/włącznik, podający zasilanie na silnik. Jeśli jest cały (te blaszki są zatopione z jednego końca w czarnym plastiku)...
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
Witam Mój samochód to Citroen Berlingo Multispace r2010, benzyna 1.6 mam podobny problem mianowicie zaświecają się kontrolki ABS/ESP, wykrzyknik (!) i STOP samochód był w ASO stwierdzili że czujnik od ABS był zabrudzony i go wyczyścili, później robili jazdę próbną i stwierdzili że wszystko jest ok, błędy pokasowane.., po serwisie zwanym przeglądem w...
Tak sobie czytam cały ten wątek i widzę że generalnie jest tendencja anty KME... ja powiem tylko tyle zakładam ich instalacje od 4 lat i jak do tej pory nigdy nie musiałem żadnej demontować. Były owszem jakieś problemy z pierwszymi generacjami produktu KME o nazwie Akme wynikające z bardzo małych korekt po temp i ciśnieniu gazu natomiast było to spowodowane...
Myślę że świeca może być mokra, ale tobie może się wydawać że jest sucha. Warto zmienić świecę. To że ma iskrę, niekoniecznie oznacza że jest sprawna. Kilka razy miałem sytuację że świece NGK made in France (czyli najpopularniejsze w Polsce) zdychały "ot tak" z dnia na dzień, właśnie po zgaszeniu silnika. Względnie możesz mieć po prostu zabrudzony gaźnik.
Prawdopodobnie przycina się , zabrudzony silnik krokowy sterujący wolnymi obrotami.
Zabrudzony silnik krokowy. trzeba go przeczyścić, najlepiej preparatem do czyszczenia przepustnic w SPRAY-u. Raczej nie używać WD40 itp..
posiadam pralkę whirpool tdlr60120, włączyłem pranie, pompa ruszyła i po dwuch sekundach się wyłączyła przy silniku jest płytka z elektroniką i tam coś pstyka, po chwili przestaje i za chwilę znowu, ... Bezpośrednia odpowiedź - Dla Whirlpool TDLR (europejskie top‑loadery) kod F22 oznacza usterkę komunikacji/elektroniki układu napędu (moduł przy silniku...
Dobrym rozwiązaniem jest sprawdzenie pojazdu wstawiając pożyczony sprawny silnik krokowy - jeżeli w aucie wszystko będzie pracować poprawnie - wtedy jesteśmy pewni że ta część jest uszkodzona. Należy pamiętać, że po podpięciu nowego silnika krokowego mogą wystąpić problemy z uruchomieniem silnika oraz w początkowym momencie nierówna praca lub nawet...
Zabrudzony skraplacz albo uszkodzony silnik wentylatora
(...) o się krztusi. Silnik nie pracuje równomiernie i traci moc. Jakbym miał za wysoki Ping 🫣 Zapaliła się kontrolka ESP i pali się cały czas. Jaki może być powód? Dużo czytałem i ponoć wymiana świec może pomóc? Niestety nie jestem ekspertem jeśli chodzi o auta,wiec każda rada będzie pomocna. Dziękuję! Witaj na forum! Z opisu Twojego problemu wynika,...
Myślę, że sprawa silnika rozwiązana. Styk pod szczotko-trzymaczem był zabrudzony (odgięty) i nie stykał ze szczotko-trzymaczem. Silnik działa. Kolejny problem odnośnie tego odkurzacza dotyczy elektroniki. Potencjometr nie działa, to wiem na pewno gdyż przy zmianie regulacji oporność rośnie do 100% po ok 1cm przesuwu. Teraz odkurzacz nie ma regulacji...
Foto było zrobione tuż po rozkręceniu wszystkiego (fizycznie było pozasłaniane tuż po odkręceniu przewodów, ale to i tak za mało (wiem), niestety innej możliwości tam nie ma, ponieważ nakrętki i tak są schowane głębiej). Przed odkręceniem przewodów paliwowych porządnie wsio wymyłem i wydmuchałem, więc został tylko bardzo mocno trzymający się brud......
Jak masz podłączony odpływ? Filtr pompy sprawdzony?.Jeżeli do syfonu to sprawdź czy nie jest zanieczyszczony a jeśli nie będzie zabrudzony to wąż odpływowy umieść w toalecie lub wannie albo wiadrze i sprawdź jak pralka radzi sobie z odpompowaniem wody. Dopóki woda jest w pralce to pralka nie odblokuje drzwi. Wygląda to na typowy problem z odpływem lub...
Jest ten sam silnik do wielu funkcji, zapewne sterowanie z elektroniki w momencie odtwarzania nie działa, a może zabrudzony cam switch, ale będzie ciężko to uszkodzenie zlokalizować.
Kolego radarator sorki ale nie wiem za bardzo o czym piszesz. Ja napisałem że dałem drugą uszczelkę do korka od wlewu paliwa do baku po to żeby nie wychlapywało na bak bo jest przez to ciągle zabrudzony i nie wiem co to ma wspólnego z lewym powietrzem.
Witam, Miałem problem z włącznikami tego malaksera. Po otwarciu obudowy okazało się, że środek wyglądał jak puszka Pandory i zapanowała tam duża bioróżnorodność (jakiś robaczek tam mieszkał). Zabrudzony był jeden z włączników (żeby włączyć maszynkę, muszą zadziałać 2). Żeby wyjąć włącznik, należy wcisnąć zatrzask, który jest w miejscu środkowego zaznaczenia...
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
Lożysk nie wymienisz to sa silniki nierozbieralne .. Rozumiem... pewnie są wciskane. Wtedy możesz zobaczyć czy szczotki nie sa zawieszone Masz na myśli sytuację w której szczotki nie stykają się z komutatorem w wyniku...... no właśnie.... w wyniku czego? -Tego że sprężynki dociskające szczotki nie są w stanie właściwie docisnąć szczotek? -Tego że prowadnica...
(...) blad to Błąd P2562 odnosi się do problemu z czujnikiem pozycji turbosprężarki ktory wymienialam na nowy i nadal jest to samo ,drugi blad to Błąd P132B. moze ktos mial podobny problem ,albo moze ktos powiedziec jakie napiecie musi byc na czujniku turbosprerzarki.bardzo dziekuje za pomoc. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele...
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
Zabrudzony czujnik położenia wału korbowego. Czyszczenie rozwiązało problem całkowicie.
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
Panowie o czym wy piszecie jakie preparaty jakie oleje ? Ok jest możliwość przepłukania olejem tańszym ale to sie stosuje jak masz nie zabardzo zabrudzony silnik bądz po kilku wymianach oleju. Ale jesli chodzi o dokładne czyszczenie silnika to tak jak powiedział kolega wczesniej kupujesz uszczelke pod miske i pokrywe klawiatury rozbierasz te dwa elementy...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
zastosować na oporniki o wyższej mocy np 2W lub 5W ale wtedy jest ryzyko że spali ci się silnik nawiewu O czym tu kolega pisze??? Praca na 4 biegu to spalony termik na opornicy, a powódvspalenia to jak pisał kolega wyżej, zabrudzony filtr pp, albo przycierający się silnik dmuchawy.
A może kondensator dobry tylko silnik zabrudzony zatarty trzeba sprawdzić.
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Odkopię troszkę temat, czy dmuchanie z wlewu oleju to spory powód do niepokoju? auto to Megane 1 1.4 16V silnik K4J, mechanik czyścił kolektor dolotowy i mówi, że był bardzo zabrudzony olejem, rzucił hasło, że silnika ma spore przedmuchy i faktycznie dmucha powietrze zarówno z wlewu oleju jak i z bagnetu. Ale gdzieś czytałem, że to normalne zjawisko,...
Witam Podczas włączenia dodatkowego odbiornika prądu następuje obciążenie alternatora który stawia dodatkowy opór silnikowi Dlatego spadają jego obroty.Sterownik silnika powinien to skorygować lecz u Ciebie tak nie jest dlatego tak się dzieje.Tu szukałbym przyczyny zabrudzony silnik krokowy lub przepustnica nie wiem jak jest w tym silniku sterowanie...
Witam, zakładam ze masz wtyrsk moze byc zabrudzony silnik korkowy, lub sterownik od jazdy na gazie głupot nałapał, odłącz aku na chwile. Pozdr.
Obsluchiwanie nic nie dalo. Przy pracujacym silniku nie idzie zlokalizowac skad dobiega swist. Natomiast postanowilem wyczyscic egr. Po 2 godzinach lamania rak i palcow aby go odkrecic uealo mi sie. Mocowanie egr do silnika az na 3 srubach (tylko po to by nie wisial na chlodnicy spalin) i ta trzecia sruba wkrecana od dolu to mistrzostwo swiata. Ja bym...
A więc, czynności są dosyć proste, należy wyłączyć kocioł z prądu, spuścić wodę z instalacji, można przez odpowietrznik w grzejniku, następnie ściągamy obudowę, pod pompą mamy czarny silnik zaworu 3 d. Wyciągamy kombinerkami zawleczke ciągnąc w lewą stronę jednocześnie przyciskający silnik do korpusa zaworu, po tej czynności ściągamy silnik i widzimy...
Problem juz rozwiązany. Silnik krokowy był zabrudzony
Witam. dość stary problem ale mam astrę 1,4 8V z 1996r. podczas jazdy zaświeciła się pomaranczowa kontrolka silnika. kiedyś miałem zabrudzony silnik krokowy ale po wyczyszczeniu wróciło do normy, ale teraz podskoczyły obroty i trzymają 3000obr/min . wyczyściłem krokowca nawet wymieniłem go na nowy ale niema efektu. zauważyłem że po zdjęciu pokrywy filtra...
A wiesz jak powinien zachowywać się taki silnik? To co jest na zdjęciu i to o czym piszesz, to regulator obrotów silnika. Silnik kosiarki ma utrzymywać konkretne obroty. Za to odpowiada regulator i jak widzisz działa, bo "dodaje" i "odejmuje" gazu. A to dlaczego, to już musisz poszukać. Może być np zabrudzony gaźnik...
Przyczyna problemu - bardzo mocno zabrudzony silnik. Dużo pyłu w obudowie silnika. Po wyczyszczeniu silnik chodzi jak nowy. Jedyny negatywny skutek to połamane pojedyncze zaczepy z plastiku. Temat zakończony.
moze byc zabrudzony silnik krokowy, lub moze byc cos z potencjomentrem przepustnicy jesli cos takiego istnieje w tym aucie
Prawdopodobnie zabrudzony filtr powietrza,spróbuj otworzyć filtr i odpalic silnik problem powinien minąć.
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury i zabrudzony silnik krokowy ostatnio miałem taki przypadek.Ale nie jestem w 100% pewny, co do twojego przypadku.
W citroenie berlingo 2009 1,6 benzyna nie mam połączenia między czujnikiem hamulca a ESP. Witaj na forum elektroda.pl! Rozumiem, że napotkałeś problem z brakiem połączenia między czujnikiem hamulca a systemem ESP (Elektroniczny Program Stabilizacji) w Twoim Citroenie Berlingo z 2009 roku, wyposażonym w silnik 1.6 benzynowy. Postaram się pomóc Ci krok...
Witam, od dłuższej chwili mam tak że po odpaleniu samochodu nieważne czy ciepło czy zimno falują mi obroty na biegu jałowym. Falowanie ustępuję gdy silnik się nagrzeje. Zauważyłem też, że przy falujących obrotach oświetlenie zegarów, lampka oświetlenia wnętrza pojazdu ( ta przy lusterku) też faluje, to znaczy jak obroty spadają to oświetlenie świeci...
Nadmienie, iż przed uszczelnieniem wtrysków silnik odpalał identycznie jak teraz czyli po długim postoju dość opornie. Czy może mieć na to wpływ nieszczelność w układzie paliwowym bądź zabrudzony filtr paliwa?
Witam. Może ktoś z szanownych kolegów pomoże mi w ustaleniu przyczyny następującej awarii. Mam dwie sztuki data cf euro 6 z 2016 roku, silnik MX11 i 400 KM Problem polega na tym, że filtr paliwa jest zabrudzony olejem silnikowym. W obydwu dafach jest ta sytuacja. Są to dwie bliźniacze sztuki. Paliwo jest na bank dobre, bo tankujemy zawsze na naszej...
wój silnik to prawdopodobnie 4C90 prod Andoria Andrychów. Jeżeli zauważasz spadek mocy i po zgaśnięciu trudno zapala to objaw zapowietrzania się układu paliwowego , np z uwagi na zabrudzony filtr paliwa. Lublin I miał gaszenie silnika na linkę w twoim samochodzie niewiem jak jest , jeżeli gasi się go stacyjką to , przyczyną mogła by być kostka pod stacyjką...
Silnik kupiłeś sprwny, bo nie rzęzi przy obracaniu ośki ręką, ale czy komutator ma czysty? Wiele przypadków niestabilności obrotów wynika z zaświnionego (olej z łożysk, nagar ze szczotek itp) komutatora. Całe szczęście polskie silniki można łatwo rozebrać i wymyć... Gdzieś na forum widziałem nawet temat w którym było pokazane jak się do tego zabrać...
Błąd serwisowy 6000 w drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych atramentowych Canon oznacza według instrukcji „line feed error”. Inne oznaczenie tego błędu to P03. Mówiąc kolokwialnie zacina się karetka drukarki, np: może ją blokować kawałek kartki, może być zabrudzony enkoder, uszkodzony silnik karetki lub uszkodzona płyta elektroniki...
Jak się silnik dusi to nie wina sprzęgła tylko pewnie zasyfiony gaźnik, lub nieszczelność w układzie dolotowym, zabrudzony filtr wstępny paliwa w zbiorniku itd.
Witam. Najczęstszą usterką objawiającą się w ten sposób jest zabrudzony silnik krokowy. Jeśli jest zamontowany w tym samochodzie powinien go pan wymontować i przemyć benzyną estrakcyjną. "Pływanie" obrotów na biegu jałowym to przede wszystkim jego robota. Słyszałem jednak o sytuacji kiedy w Renault Megane niedrożny przewód płynu chłodzącego powodował...
Dzisiaj trzy razy odpalałem. W garażu, 4 *C, nie odpalił za pierwszym, trzeba było gazu dodać. Potem po jeździe, na ciepłym silniku (ze 30 minut czekał nieodpalony), dwa razy odpalił za pierwszym razem i bez gazu. Czy to może być zabrudzony silnik krokowy? Pompa paliwa działa cicho przez 2 sekundy.
Przepłukałem wszystko woda, założyłem sam talerzyk aluminiowy - działa, dokręciłem silnik do niego - strzela, wyczyściłem zwęglenia na teflonowej ośce tego silnika i działa.
Witam, Tradycyjnie kiedy wyjechałem zmywarka w domu odmówiła posłuszeństwa, zabrałem się wczoraj wiec za naprawę. Objaw woda w dolnej podstawie. Pierwsze kroki czyszczenie hydrostatu na wyjściu na płaszcz grzejny lekko zabrudzony czop w jednym odpływie, wybranie wody żeby pływak nie zamykał mikrostyku. Kolejny krok odkręcenie drugiego boku i kolejne...
Witam :) Kupiłem sobie Renault 19 1.7 KAT z 1990 r. Mam dwa problemy, które chciałbym sam rozwiązać: 1. Przy odpaleniu silnika (gdy jest zimny) obroty sa na ok. 2000. Nastepnie schodza do ok. 1200. I tutaj nastepuje niespodzianka. Obroty skaczą miedzy 200 a 1200. Gdy przygazuje do ok. 3500 i nastepnie puszcze gaz, czasem utrzymuje sie na 1200 a czasem...
Jeżeli szarpakiem da się obrócić silnikiem to może być że nie. Za to gaźnik może być zabrudzony tym innym olejem i wymaga czyszczenia.
Zabrudzony silnik krokowy to z pewnością przyczyna niesprawnośni- nic innego jedynie jeszcze może być zapowietrzony układ paliwowy ,po prostu trzeba trochę więcej benzyy wozić w baku y ustrzec się takich niespodzianek. Wlek do baku z 5 l zupki i odstaw auto na około 5 godzin i nie męcz go niepotrzebnym odpalaniem, po tym czasie powinien ruszyć na benzynie...
Cześć. Mam problem z quadem 125. Od jakiegoś czasu gdy jadę quadem i dodam mu gwałtownie gazu to silnik za bardzo nie chce się wkręcić na obroty i na chwilę przerwie. Może to być zabrudzony gaźnik? Niedawno byłem na żwirowni i robiłem dość strome podjazdy może to być przyczyną? Prosił bym o pomoc. Pozdrawiam
Jak w temacie - kilka dni temu wymieniłem termostat (silnik był niedogrzany). Teraz przy gorącym silniku auto strasznie kopci na niebiesko (jak dawniej dwusuwy) i czuć swąd palonego oleju. Popatrzyłem na silnik - zabrudzony od góry olejem...
nie daje diagnozy w ciemno odszukaj gniazda prostokątne lub okrągłe OBD ......podepnij komputer do Autokarów tylko i wyłącznie ,! Zrób na włączonym zapłonie kilku razową diagnostykę ze sczytaniem błędów i ramek błędów ...DTC MIS CCM itp itd Gdy będziesz robił diagnostykę błędów zrób sobie zdjęcie wszystkich błędów i odczytaj na internecie ich znaczenie....
Witam Kolego jeżeli nic nie kręciłeś przy aparacie zapłonowym to go nie ruszaj. Zapłon się sam nie przestawił. Najczęstszym powodem takiego zachowania silnika jest zabrudzony silnik krokowy, który odpowiada za wolne obroty.Należy go wyczyścić. A jak to zrobić znajdziesz na tym forum używając wyszukiwarki lub szukaj tego tematu na forum dla opla. Pozdrawiam
Może jego silniczek ma mniejsze tarcie na łożyskach, a może panel daje większy prąd. Gwoli wyjaśnienia. Łożyska w takich silnikach RACZEJ nie mogą hamować wirnika aż tak. Natomiast wiele ma dokładność złożenia silnika. Położenie szczotek MUSI (!) być w dokładnie ustalonym położeniu względem stojana (magnesów stałych). Przy nawet niewielkim przesunięciu...
Jak juz wcześniej napisałem, wymontowałem czujnik położenia wału korbowego oczyściłem go bo był zabrudzony i zamontowałem ponownie, do dziś silnik chodzi bez zarzutu
Brak dobrego ciśnienia oleju. Jak nie ma ciśnienia to nie ma chłodzenia. Tam silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach. Pewnie zabrudzony zawór ciśnienia co się zdarz po niechlujnie zrobionej wymianie oleju. Zdarz się też że szwankuje czujnik ciśnienia oleju. Powiedz jaki masz ciśnieni oleju/ A głowice miałeś sprawdzić czy nie krzywa a nie dawać...
z całą pewnością ten elektrozawór nie dostaje zasilania a dodatkowo jeszcze może być zabrudzony co świadczy o samoczynnym wzroście obrotów po odpaleniu silnika, wykręć go najpierw i dobrze przepłukaj w benzynie ekstrakcyjnej oraz przedmuchaj a następnie wkręć w głowicę tłokorozdzielacza i zobacz próbnikiem czy po przekręceniu stacyjki, pojawia się napięcie...
Prawdopodobnie masz uszkodzona 1 z cewek zaplonowych. Wtedy samochod pracuje tylko na 2 cylindry i nie chce jechac. A jesli tylko sa niskie obroty to moze byc zabrudzony silnik krokowy. Mozesz tez sprawdzic wezyk o czujnika GM czy nie jest pekniety. Jest to czarny czujnik 3 pinowy zamontowany na przegrodzie z wezykiem. Pozdrawiam.
Cześć Od dwóch lat mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 80km i już nie wiem co dalej z tym robić dlatego piszę tutaj, może ktoś będzie miał jakiś pomysł/wskazówke. Historia usterek: 1. koniec roku 2019 – wymienione bebny i hamulce z tyłu 2. koniec lata 2020 – wymieniony pasek klinowy z napinaczem 3. jesienia 2020r padła mi uszczelka...
ja tez obstawialbym ze immo sie wali, a sprawdzic czy jest to wystarczy sciagnac oslone palstikowa i bedzie widac czy jest na okolo stacyjki cewka, jak nie ma immo a na elektrozawór idzie napiecie i nastawnik dziala jak nalezy to moze byc problem z czujnikiem obrotow jak bedzie uszkodzony to nie odpali, lub zabrudzony
Cześć, Problem jest następujący: z dnia na dzień auto przestało odpalać (rozrusznik kręci, akumulator naładowany, ale silnik nie odpala). W konsekwencji, auto na lawecie trafiło do warsztatu. Tam stwierdzili, że przyczyną był zabrudzony zawór EGR - wyczyścili go, zakomunikowali że auto odpala i zaprosili po odbiór. Odebrałem samochód, przejechałem 200...
W mojej 10 letniej pralce jw. wymieniłem właśnie łożyska bębna (koszt niecałe 30 zł; łożyska 6205 i 6306 + uszczelniacz 35x72x10/12). Schemat tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/2518234300_1... Sprawdziłem też ‘grzechoczący’ i strasznie zabrudzony (pył węglowy ze szczotek) silnik - na obudowie nr. 151.60000.03. Po rozebraniu ->...
Witam, Mam problem z Astrą H Z14XEP, otóż zimny silnik odpala, ale jak tylko obroty spadną poniżej 1000 to zaczyna mulić i gaśnie. Jak się silnik rozgrzeje to już nie gaśnie na wolnych obrotach, ale muli jakby połowa koni w stajni została. Komputer pokazuje błąd "wypadanie zapłonów na losowych cylindrach". Do tej pory wymieniłem: świece, cewkę, filtry...
No spoko tak zrobimy.Najlepsze jest to ze ostatnio wyciąglem egr byl lekko zabrudzony ,wypiolem wszytkie wężyki od niego ,plus kostka i odziwo obroty sie zmienily na lepsze 'okolo 9200 silnik lepiej pracuje na biegu jalowym'ciekawe co:-)Ale odpalanie na zimnym ponizej 900 pozniej super
Dzięki za podpowiedzi. 1. odpowietrzenie zbiornika jest OK 2. świeca ? Rok lub dwa lata temu była zmieniana ... na ale do sprawdzenia lub wymiany. Czy to może być zabrudzony gaźnik?
Witam, poniewaz silnik roznie reaguje na temperature / rozgrzanie - to warto sprawdzic, czy jego niedomagania - nie biora sie ze zbyt malego przeplywu paliwa przez kranik lub przez zaworek doplywowy do gaznika ? Wystarczy, ze masz np. 'zbyt szczelny korek' od baku [ otworek odpowietrzenia korka - jest zabrudzony / przytkany rdza, kurzem, itp. ] i paliwo...
Witam ! Nie dawaj żadnego wyłącznika elektronicznego, wystarczy przycisk np taki jak przy dzwonku, trzeba go podłączyć w miejsce wyłącznika odśrodkowego. W czasie rozruchu silnika trzeba go nacisnąć na kilka sekund aż silnik nabierze obrotów, to wszystko ! Jeśli masz problem ż wyłącznikiem odśrodkowym to sfotografuj go i zamieść zdjęcie, W latach 70,...
Witam Mam problem z przełączaniem się na gaz.Auto po prostu z automatu odpala się na benzynie. Jak wymuszam przełączenie się na gaz to silnik gaśnie. Filtry są wymienione na nowe (tzn. fazy lotnej i zewnętrzny fazy ciekłej(lovato)).Dodam, że "kompetentni gazownicy" wymienili filtr fazy ciekłej(lovato) tak, że był on zafoliowany no i bez uszczelek, więc...
Hmmm jak do tegp doszedłem :) A więc niedziałał tylko jeden silnik którym pisałem wczesniej... drugi działał...Zasiliłem ten felerny silnik zewnetrzbym zródłem napiecia... DZIAŁAŁ A więc skoro laser pracował , silnik poruszający laserem pracował,i silnik który bujał płytą tez pracował gdy podałem mu napiecie z zewnątrz... jedyne na co mogłem zrzucic...
Witam Czy można jakość zregenerować bardzo zabrudzony komutator od silnika maszyny do szycia? Problem jest taki że silnik nie chce się kręcić dopiero trzeba go ruszyć ręką tzn wykonać obrót aby zaczął chodzić. Pozdrawiam
możliwe jest żeby silnik był uszkodzony ? Możliwe, ale nie tyle uszkodzony, co zabrudzony komutator i ew. szczotki. Jet to do sprawdzenia i ewentualnie do mycia, trzeba tylko wyjąć dekielek tylny silnika (nożem sobie pomagając) uprzednio zaznaczając jak był wciśnięty - WAŻNE! (żeby podczas składania był tak samo). Uważaj na szczotki - są delikatne.
Jak pisze wyzej - borykałem sie z tym problemem..tyle, ze u mnie palił za 2-4 razem na ciepło..Poszukałem w necie i postanowiłem wyjac i wyczyscic czujnik położenia wału..w mojej lagunie z silnikiem K4M jest on pomiedzy skrzynia a silnikiem, pod filtrem powietrza..POMOGŁO !! autko pali "od kluczyka" za kazdym razem..Moze spróbuj najpierw od tego? Czujnik...
Suszarka bez ubrań kończy cykl po około 2 minutach, po włożeniu wilgotnych ubrań przechodzi cały cykl, ale ubrania są nie wysuszone. Po uruchomieniu programu suszarka pobiera około 130W (pracuje silnik bębna), po około 2 minutach pobiera około 300W czyli załącza agregat pompy ciepła. Dostałem się do wymiennika ciepła, ale nie jest zabrudzony wygląda...
U mnie silnik robi pełny obrót skokiem po pół obrotu w tym czasie karetka z laserem wykona dwa przejście (jedno przejście tam i z powrotem). laser w tym czasie świeci. Więc albo nie może odczytać TOC'a albo sam silnik ma zabrudzony komutator i nie może rozkręcić płyty do prawidłowych obrotów w określonym czasie. Do sprawdzenia silnik (sposób jest w...
Świece żarowe są pomiędzy szyną CR i kolektorem wlotowym (na zdjęciu kolektor jest zdjęty). Widoczna jest tzw. szyna prądowa świec, czyli gruby przewód, od którego odchodzą szerokie końcówki z otworem, założone na świece i przykręcone - zaznaczyłem je strzałkami. Jeżeli silnik pali dobrze na zimnym, nie szukaj kłopotów i nie grzeb przy świecach. Zbyt...
Skoro silnik nie odpala to skąd w akumulatorze napięcie 14V? Skąd wiesz, że napięcie świecy zapłonowej jest za małe? Gdy silnik nie chce zapalić świeca zapłonowa robi się mokra? Jest sporo możliwości. Od usterki samego statora, impulsatora przez moduł zapłonowy, zabrudzony gaźnik, lewe powietrze, aż po samo zużycie gładzi cylindra, tłoka, pierścieni...
silnik krokowy zabrudzony zabrudzony regulator zabrudzony papier
excel przycisk alternator passat bosch zasilanie wycieraczki
pompa obiegowa elektroniczna protokół rezystancji izolacji
Peugeot 208 2021 – kodowanie BSI, telekodowanie, programowanie kluczy, Diagbox, SGW Audi A3 8P TFSI Quattro 2005 – opis pierwszej kostki wiązki, złącza ECU, Quadlock, Gateway