inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
Na forum ktoś zwalczał ten problem i tam przyczyną była układ chłodzenia EGR, któryś zawór gruszka się zacinała i ucieka ciśnienia doładowania. Musisz poszukać autor to chyba Viper?
Kierowniczki turbiny zacinają się.Diagnostyka ciśnienia doładowania.
Turbo nie zbija ciśnienia czyli pewnie się zacięło/zacina w pozycji max doładowanie . PS Taka sytuacja przeciąża turbo (powoduje że wirnik kręci się dużo szybciej niż powinien ). W starym turbo istniej ryzyko urwania wirnika i wtedy turbo sypnie drobnymi do silnika. Co to oznacza nie muszę tłumaczyć.
R01 sie zacinają ale w ostatecznosci mogą być, ile masz mocy? Ile doładowania? Moze lepsze dwa zavolaki przynajmniej klapkowe, wypatroszyc ze sprezynek grzejnych? Kme twin? Choc ten jest slaby termicznie z kolejnej strony watoliwa jest ciagla jazda na pelnej mocy przez dlugi czas wiec raczej bedzie to chwilowe palowanie i 200kmh... zawsze lepszy i bezpieczniejszy...
może się jeszcze VNT zacinać, może być gruszka dziurawa, mogą być nieszczelności w układzie doładowania..
Właśnie o takie odpowiedzi chodzi w tym forum. Elektrozawór albo łopatki zmiennej geometrii zacinają się. Czujnik ciśnienia doładowania wymieniłem 2 dni temu i jak narazie tryb awaryjny się nie włączył. W tygodniu elektrozawór i zobaczymy czy będę musiał dobrać się do turbiny.
Zacina się zmienna geometria raczej wiesz jak to naprawić
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
ale dopiero jak uzyska odpowiednie obroty to zmienna geometri się otwiera po przez nadciśnienie w takim małym baniaczku co czasem się zacina i wtedy dostaje odpowiednią ilość spalin co powoduje doładowanie
Najpierw sprawdź czy nie masz nieszczelności na przewodach podciśnieniowych.Dopiero później czepiaj się turbo.Podstawowym objawem zacinania się sztangi jest przeładowywanie,a nie brak doładowania,moim skromnym zdaniem masz nieszczelne przewody podciśnieniowe.
A czy ten zawór podciśnieniowy co steruje turbiną nie może się zacinać mechanicznie lub dźwigienka w turbinie?. Tego błędy chyba nie pokażą...
Witam Kolego w moim przypadku podstawowym problemem był akurat przepływomierz (możesz go odłączyć i zobaczyć czy jest jakaś róźnica) natomiat tak naprawde bez podłączenia autka pod komputer nie da się tego jednoznacznie zdiagnozować,kolejnym problemem problemem był zawór ciśnienia doładowania który podobno się zacinał i tak naprawde objawy które opisujesz...
Wygląda na to, że wpada w tryb awaryjny z powodu jak zauważyłeś ciśnienia doładowania. Może i nie masz zmiennej geometrii w turbo ale masz klapę upustową, która też może się zacinać lub być źle sterowana jak gruszka jest dziurawa lub coś nie tak z wężykami podciśnienia.
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Z logu wynika, że procesor ma w tym przypadku jeszcze pewien zapas, grafika jest obciążona na maxa (99-100%), od czasu do czasu, głównie na początku, dysk talerzowy Toshiby był wykorzystany w 100%, więc nieregularne przycięcia i zamrożenia mogą wynikać z konieczności zaczekania na doładowanie danych.
Najprościej to podpiąć kompa i sprawdzać poziom ciśnienia doładowania podczas jazdy aż wywali błąd. Co do gruszki jak będzie podejrzenie zacinania, to nie jest to za duży koszt wymiany i kalibracji. Dodatkowo warto posprawdzać przewody vacum, bo ja tak miałem w Passacie B5 że przewody klapciały i też były cuda ze sterowaniem gruszki, mechanik powymieniał...
Laguna 2 1,9 dci 120km podczas rozpędzania brak mocy od 2000obr zaczyna ciągnąc,2700obr dostaje kopa aż gumy zagrają. Podłączyłem pod kompa wyskoczył błąd =zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania za duża ilość zakupiłem nowy zawór turbiny dalej to samo . Podmieniłem czujnik ciśnienia doładowania wraz z wtyczką - była popękana -brak efektu. Wyjąłem...
Hm . Widziałem już różne Turba z różnymi zatarciami całkowitymi i częściowymi czasami nie można było wcale ruszyć czasami zacinały się w połowie czasem zatrzymały się w pozycji 100% czasem odcinały do 0% rzadko kiedy objawy były jednoznaczne , nigdy nie spotkałem się z jakimś charczeniem które można było w 100% określić jako z Turbo ,ale jak widzę wiele...
Reduktor dokładnie wyczyszczony, sam to robię. Nie ma dużych skoków ciśnienia przy doładowaniu i puszczaniu gazu. Wygląda mi to jakby nie do końca był spalany gaz czy nie przechodził przez wtryskiwacze. Wcześniej gdy takie coś się działo, po kolei - wyczyscilem reduktor, wymieniłem filtr, przejrzałem przewody i wymieniłem za reduktorem - i problem nadal...
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Trafił mi się samochód audi 6 2,5L TDI rocznik 1999 z skrzynia automatyczną, silnik podczas jazdy przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju wkręca się w obroty po uruchomieniu podczas ruszania i przejechaniu paru metrów silnik przechodzi w tryb awaryjny ( nie wchodzi na obroty tylko 3000 . Zrobione turbo pompa wtryskowa. i dalej problem. Po wyłączeniu...
Po tych logach mogę powiedzieć tylko tyle, że turbo przeładowuje i to na maksa ale nie z winy źle wyregulowanej sztangi skoro mechanik widzi jej ruch w dół i górę (skok około 1,5 cm) na biegu jałowym i wolnych obrotach zdejmując i zakładając na gruchę wężyk podciśnienia. Zmienna geometria ma tendencję do zacinania się w pozycji maksymalnego doładowania...
kierownice się nie zacinają zresztą widać to po logach bo turbo ładuje równo tylko tyle ze za dużo. Zastanawiam się czy ktoś tam nie pchał pazurów i nie przestawiał nic na sztandze.
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
AC zapomnij, będzie się zacinał. Kolego co masz na myśli? W sensie, że nie jest to reduktor godny polecenia? Z tego co przestudiowałem na różnych forach dużo ludzi poleca AC R01 do silników doładowanych, ponieważ szybko reaguje na gwałtowne zmiany obciążenia i utrzymuje stabilne ciśnienie gazu. Robisz to w prosty sposób wyjście na 16 potem filtr 16/12/12...
Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny mają zapach nie dopalonej ropy). Po podłączeniu komputera odczyt powietrza pożądanego od zmierzonego sporo się rozbiega. Powietrze pożądane przez silnik to...
Witam! Problemik jak w temacie. Silnik 1.9 TDI ASZ. Wyskakują węże od turbo. Najpierw na górze. Pomyślałem że zatrzaski nie trzymają. kupiony nowy w ASO. To teraz zaczął wyskakiwać dolny za kulerem. Też kupiony nowy. Ale i tak wywala jak się gazu dołoży. Generalnie dziwna sprawa bo nie wpada w tryb awaryjny, tylko wywala te węże. Po podłączeniu do kompa...
Podłącz pod VAG-a i sprawdź ciśnienie doładowania (powinno dochodzić do ok 1800), jeśli jest ok spróbuj poruszać zaworem N75 (przez VAG-a). Zobacz czy tyka ale jeśli tyka to jeszcze nie znaczy, że na pewno jest ok, bo one lubią się zacinać. Możesz podstawić drugi i zobaczyć. Jeśli to nie pomoże to nie jest problem powietrza.
Sprawdź szczelność dolotu i kolektora wydechowego. Kompresja tu bez znaczenia. Ten silnik nie kopci z braku paliwa. ściągnij jeszcze cewkę gaszenia. Może się zacinać. Po wyjęciu zagiętym haczykiem pociagniesz ręcznie listwę. Można też to zrobić przez korek wlewu oleju w bloku. Jak go masz. Sprawdź też obroty maxymalnie silnika bez obciążania. Pamiętaj...
Połączyłem te dwie sprawy, ponieważ nastąpiły jednocześnie, choć może to faktycznie zbieg okoliczności. Log statyczny zrobię jutro, lecz dynamicznego nie jestem w stanie z podłączonym N75, gdyż nie mogę rozkręcić silnika powyżej 2100 obr. Dodatkowo gdy się rozkręca to gdy osiągnie ~2000 obr zaczyna się zadławiać, zaś po odpuszczeniu gazu silnik pracuje...
Witam wszystkich obserwatorów tematu. Turbina w samochodzie nie została wymieniona na nową ponieważ się rozchodziła :D. Klient odebrał samochód z odłączonym czujnikiem ciśnienia doładowania bo ( bo wtedy to jakoś jeździło) i zrobił w ten sposób około 1500 km. Zajechał z tym jeszcze do innego warsztatu że nie ma mocy itd . i tam podłączyli mu z powrotem...
Witam !Mam problem z telefonem LG L5 II . Otóż , telefon został wzięty na doładowania i mam pewien dręczący mnie problem a konkretnie dotyk . Telefon ma pół roku i przez pierwsze 2 miesiące działał bez zarzutu po dwóch miesiącach zaczął tak jakby się zacinać na początku myślałem że to moja wina bo miałem na nim sporo plików a słyszałem że jak się ma...
To nie jest takie proste. Zawory 7 i 8 są zaworami sterującymi hydrauliką tłoczków w głowicy pompy s tłoczki-zaworki sterują wysokim ciśnieniem. Znajdują się one pod zaślepkami na imbus one najczęściej ulegają uszkodzeniu poprzez porysowanie powierzchni tłoczka. Dlatego zaproponowałem ci test ng3 który w teście wykrywa usterki poszczególnych sekcji...
Z logów wynika że masz przeładowanie :) Możliwości są dwie: - uszkodzony N75 - geometria turbiny Widać po wysterowaniu N75 że sterownik chce ograniczyć doładowanie ale nie potrafi go zbić, turbina cały czas ładuje co widać też po wartościach z przepływki co mogło by być spowodowane uszkodzonym N75 który cały czas podaje podciśnienie (w co raczej wątpię)...
Witam. Ostatnio podczas jazdy na 5tym biegu w okolicy 2000 RPM i wciśnięciu pedału gazu w podłogę zapaliła się na niecałą sekundę na czerwono kontrolka check engine, z samochodem nic się nie stało, jechał dalej normalnie, po sprawdzeniu błędu okazał się nim być P0235. Coś takiego stało się już kilka razy (raz na 3cim biegu, reszta na 5tym), wszystko...
W AFN (na pewno w 1998 r.) były cały czas montowane turbiny VTN czyli ze zmienną geometrią. Zaworek można spróbować podmienić od innego samochodu, ale na 99% są zatarte łopatki sterujące geometrią turbiny. Zasada działania jest taka, że zaworek N75 przy niskich prędkościach obrotowych silnika (mało gazów spalinowych) podaje podciśnienie na sztangę turbiny,...
Turbina się skończyła, tam gdzie ja daję do regeneracji, mam rok gwarancji bez limitu km, prawdopodobnie geometria znowu się zacina.
wlazłem dzisiaj pod auto i porządnie przyjrzałem się gruszce i cięgnie. zdjąłem jeszcze raz cięgno od gruszki i poruszałem kierowniczkami. i co się okazało. kierowniczki jednak się przycinają w drodze powrotu do minimalnego doładowania. Co prawda nie są zatarte mocno i jest to 1/4 ruchu zatarta. Opadają w dół od minimalnego doładowania do max bardzo...
może zacina się cięgno? albo EGR brudny.
Nieszczedlność układu dolotowego to są symtony takich rzeczy jak napisałeś, ale czy napewno turbina dobrze działa bo jest z kierownicą, która się zacina. chłodnica popwietrza? ,niewiem, błąd wckazuje na różnicę pomiędzy powietrzem zasysanym a doładowanym. stawiam na turbo. Pozdrawiam
sprawdż ciśnienie doładowania, możliwe żę jest zzaniskie lub co mniej prawdopodobne zawysokie, tak powyżej 1500rpm powinna turbina już podawać ciśnienie, sprawdż wszystkie węże doprowadzajace powietrze po wysokim ciśnieniu powietrza muszą być w 100% szczelne, panowie doradzacze pomyślcie co piszecie bo jeszcze ktoś napisze by markom silnik krokowy...
koledzy bardzo prosiłbym o pomoc w walce ktora trwa juz 3 miesiace i nadal problem nie rozwiązany a mianowicie posiadam astre H z silnikiem 1.7 cdti Z17DTH przy zwykłej jezdzie w chwili gdy chce przyspieszyc i silnik dostaje wiekszego obciązenia z nizszych obrotow po krótkiej chwili (ok.6-10 sekund takiego przyspieszania) zapala sie kontrolka z kluczykiem...
(...) s://obrazki.elektroda.pl/6698330900_1737... https://obrazki.elektroda.pl/9486679500_... https://obrazki.elektroda.pl/5895107100_... https://obrazki.elektroda.pl/3434561500_... https://obrazki.elektroda.pl/9556867000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pomimo wymiany przepływomierza...
No powiem koledze ze na postoju na biegu jałowym dmucha z wlewu oleju.Ale zapewniano mnie ze te typy tak maja.Oleju zaraza nic nie spali ,od wymiany do wymiany.Może i cos z paliwem jest nie tak.Na autostradzie jak przycisne go to po jakimś czasie wejdzie w tryb serwisowy z błędem "injektion a controler".Po resecie stacyjki idzie dalej. Sprawa z Egr...
Witam Problem w moim VW Polo z silnikiem 1.4 TDI 2014r common rail . Podczas jazdy wyskoczył błąd , po czym auto weszło w tryb awaryjny . komputer pokazał błąd : nieszczelność w układzie dolotowym P2279 - Intake Air System Leak , oraz Ciśnienie doładowania zbyt niskie P0236 " turbospręzarka /czujnik ciśnienia doladowania turbosprężarki " A" - sygnał...
Turbina w tej chwili jest nowa, zakładana na serwisie. Tą starą próbowano naprawiać, w Lublinie i Rzeszowie. Czyszczona i opinia, że musi chodzić a dalej się zacinała więc sam ją wyjąłem i rozebrałem. Pierścień był pęknięty w czterech miejscach i blokowały się łopatki, więc kupiłem nową w serwisie. Ale dalej to samo. Wtryski założyli na próbę nowe,...
Witam, posiadam Acer Aspire taki jak w temacie, również z tą samą kartą ATI Radeon HD 4570 512MB (ten z doładowaniem z RAMu do 2GB). Nie było z nim większych problemów, póki nie zaczął mi się zacinać przy graniu w gry z grafiką 3D. Mogłem czasem pograć minutę, czasem 5, czasem 15, lecz zawsze kończyło się to zwieszką na około pół minuty, do dwóch, po...
Doładowanie na liczniku jest na maks? Wtryski były kiedyś robione? Może zmieniłeś naczepę, dostawcę paliwa? Hamulec górski do sprawdzenia Nie zacina się? Retarder masz?
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
przyczyn może być kilka : zacinająca się przepustnica powietrza doładowanego tzw. "klapa gasząca" - jest ona we wspólnej obudowie z zaworem EGR, trzeba zdjąć wąż gumowy idący do obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej przykręconej do wlotu kolektora ssącego (wąż gumowy montowany jest na szybkozłączce) i sprawdzić czy jest w pozycji otwartej tak jak na foto...
Sterownik widzi doładowanie lub przeładowanie i z tego powodu odłącza prace turbiny. Bez podłączenia komputera będziesz szukał miesiac i nie wiadomo czy znajdziesz. Teraz nie wiadomo czy problem z powodu przeładowania czy niedoładowania. Może być problem w podciśnieniu, dziurawa grucha, uszkodzony N75, zacinającą się geometria. Moim zdaniem to nie wina...
Turbo późno wstało bo dopiero około 2100 RPM masz pełne doładowanie wg mnie zmienna geometria się zacina i chodzi opornie albo ma duży luz mechanizmie (wyczuwalny). Tak jest często po taniej regeneracji (wrzucenie nowego chińskiego środka czyli wirników/łożysk/obudowy łożysk ,wyważenie całości). Ingerencja do mechanizmu zmiennej geometrii kończy się...
Turbo do sprawdzenia: luz na sztandze czy chodzi płynnie. N75 czy też nie przytarty (zacina się w pozycji otwartej) tu przydałby się pomiar podciśnienia za nim czy % odpowiadają podciśnieniu. Tak samo pomiar na jego zasilaniu podciśnienia czy jest stabilne i w normie. PS Jak to nowy nabytek to sprawdź wirniki turbo czy nie są uszkodzone lub mają spory...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy została poprawnie wykonana regeneracja turbiny- wykonywał ją mechanik odsyłając do firmy zajmującej się regeneracją (gdzieś mam dokumenty i wykresy wyważeń itp.). Natomiast co do cięgna to farby nie ma już na nim bo była wymieniana zacinająca się gruszka podciśnienia. Wg. filmiku z podanego linku to przy niedoładowaniu...
Witam serdecznie, ok. tydzień temu przez olx (odbiór osobisty) nabyłem smartfon Samsung Galaxy Alpha G850F. Niestety sprzedający okazał się nieuczciwy i lada moment wyszły pierwsze bolączki, a ja niestety nie mam możliwości jego zwrotu, gdyż kontakt z tą osobą się urwał. Zatem nie znam za bardzo historii telefonu. Stan wizualny jak nowy, więc nie sądzę żeby...
Usterka naprawiona. Powodem była zacinająca się sztanga turbo oraz gruszka podciśnieniowa. Obecnie po wymianie wyzej wymeinionych części wyskoczył błąd 0002
To odpada. Bo jak odcina to poddymia na czarno, a gdyby ta klapka się zamykała to spaliny by się nie wydostawały o ile dobrze mysle Witam Jak dymi na czarno to albo zacina się hamulec górski, albo szwankuje czujnik ciśnienia doładowania. Pozdrawiam
Podałeś "suchy " błąd bez żadnego opisu. Ciśnieniem turbiny steruje ECM a nie żaden czujnik. Po za tym błąd wskazuje na czujnik na gruszce a nie na map.A nawet jak by był to map to przed wymianą diagnoza sprawdzenie napięć i parametrów. Sprawdź czy sztanga się nie zacina i czy na pewno nie ma czujnika na gruszce. Dodano po 2 Małe sprostowanie .Przy...
Kody błędów to nie diagnostyka... jak zachowuje się zmierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania oraz masa powietrza przy gwałtownym przyspieszeniu, a następnie zejściu z obrotów? Wtedy będzie wiadomo czy geometria sprężarki na pewno się nie zacina, bo na razie to wszystko na to wskazuje.
Trzeba by zrobić live data z ciśnienia doładowania i w iveco chyba jest odchylenie od zadanego ciśnienia doładowania. By można ustalić w jakich warunkach występuje ,która turbina się zacina lub jest źle wyregulowana. PS W iveco też lubią ugnić kabelki (pęka izolacja i cienka żyła miedziana zmienia się zielony proszek).
Aby zmniejszyć ciśnienie doładowania to sztanga siłownika musi zostać wypchnięta w górę siłą sprężyny znajdującej się wewnątrz gruszki siłownika bo N75 wtedy zmniejsza podciśnienie wciągające sztangę w dół. Najlepiej jak zdejmiesz metalowy e-klips z dźwigienki kierownic spalin zmiennej geometrii, który zabezpiecza koniec sztangi przed zsunięciem się...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Zacina się sztangą na turbosprężarce.
Sprawdź hamulec wydechowy. Jak się zacina, to dławi przepływ spalin co ma ujemny skutek na ciśnienie doładowania i stąd ten błąd. Najlepiej odłacz i zaślep rurkę powietrza do siłownika a samą klapę zablokuj w pozycji otwartej drutem
jak Ci wszystko padło? awaryjny w vw objawia się brakiem doładowania a raczej skutkiem braku doładowania jest wpadanie w tryb awaryjny, a u ciebie to "świeci"
zawór regulacji ciśnienia doładowania,siłownik podciśnieniowy regulacji doładowania (zacina się), bądż w najgorszym przypadku turbina
Witam w tych silnikach zacina sie często sztanga na turbinie i niema dobrego doładowania, ale jak piszesz że słychać klawiaturę to sprawdził bym rozrząd póki nie jest za poźno .P 1130 -wykryto nieszczelność ciśnienia paliwa na listwie CR.
sterownik odpuść bo to nie jego wina, chyba że ktoś grzebał w mapach. Aktuator (gruszka) sprawna szczelna? Tylko nie pisz, że sprawdzana na oko. Masz pompkę vacum? Jeśli tak to sprawdz czy gruszka jest szczelna, nie zacina się. Sprawdz też jakie masz podciśnienie z Vacum pompy w aucie. Może być nieszczelność lub pompa Vacum pada. Pompa do pomiaru podciśnienia...
Rozrząd był sprawdzany dwa razy i zsynchronizowany przy pomocy kompa,więc jest OK.Dodatkowo przed wymianą turbiny wszystkie parametry były porównywane z GOLFEM V o takim samym silniku.Różnica była minimalna właśnie w ciśnieniu doładowania.Wężyków pomylić nie mogli bo był wypinany tylko ten od turbiny.Grucha też się nie zacina bo to przecież nowa turbina!W...
Już ci napisałem, nie słuchasz. Jak jest zasilanie MAP i wyjście sygnału prawidłowe, a co najważniejsze dociera ta informacja do ECM ,to będzie problem z doładowaniem. Bardziej na to bym stawiał. Albo nie wydajna turbina, albo jej sterowanie, albo dziura w dolocie. Trzeba zrobić logi i coś sprawdzić a ty tylko wymieniasz kto ci tak doradza? NIe wiem...
Co do filtrów to wszystkie wymieniłem co do turbiny to 1200 i trochę mojej roboty a tamta puszczała przy regulatorze była z lekka zmęczona Dodano po 8 Turbina 1200 i trochę mojej pracy więc dramatu nie ma. (Ma elektroniczny regulator nie gruszkę podciśnienia)I i tak wymagała by ingerencji w niedalekiej przyszłości co do odcinania to jest dość upierdliwe...
Wsadzić łapkę i poszarpać (oczywiście na zimnym) czy nie ma luzów na cięgnie. Odpiąć wężyk od podciśnienia do gruszki turbo i sprawdzić czy dalej przeładowuje. Na wolnych zawsze żądanie doładowania jest na max i można odłączając wezyk podciśnienia do turbo sprawdzić jak szybko sztanga wraca do pozycji 0. Na koniec można zassać np strzykawką (duża 100...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Witam U mnie to samo. Man tgx 480 euro 6, 530 000 km. 2014 rok. Spalanie 38, pod górę słaby a przedtem spalanie 30, pod górę ciągnął było czuć że ma siłę, aż nagle go ch.....j szczelił. Zawór wyrególowane Filtry wymienione Ciśnienie doładowania pod obciążeniem ponad 3,5 atm. Hamulec górski działa nie zacina sie Retarder działa (myślałem że dwa zawory...
Witam. Zauważyłem, po wciśnięciu pedału gazu np. do 3 tys i odczekaniu może 2 sek. obroty zaczynają falować i oscylować około 200 obr góra i dół. Jeżeli wcisnę pedał mocniej np do 3700 to utrzymuje się ten poziom chwilę a następnie rosną prawie na max. Przepływaka nowa, zawór N75 nowy, Układ doładowania szczelny, Czujnik doładowania zamieniany i to...
z dysku podłączonego przez USB tnie filmy 1080p, tnie to znaczy doładowuje co 10s, a telewizor mam samsung ue46d5500 a podłączam dysk samsung S2 z usb 3.0. Czy to normalne czy coś da się z tym zrobić? Jest jakiś patent na to czy jak podłączę kompa do tv przez WIFI to nie będzie doładowywać czy będzie taka sama kaszana? Regulamin p.3.1.13. Proszę poprawić...
z czoła pompy powinieneś miez wkręcony zawór turbo ,,booster" taki ala grzybek z blasana sołona, jest on połączony zwężykiem z kolektorem dolotowym, ciśnienie w kolektorze poprzez ów wężyk wpada do boostera odkształaca membrany i powoduje przesunięcia sie tłoczka w nim i wtedy pompa zapodaje większą dawkę w funkcji ciśn doładowania, bardzo często membrany...
Dokładnie tak styl jazdy ma niewielki wpływ na zacięcie turbo. Jedynie przyspiesza lub spowalnia czas w którym się zatnie. Generalnie spalany olej powoduje dużo syfu i on zasyfia kierownice. A co do nieosiągnięcia 2550 mbar to nie zawsze zacina się max doładowaniu lub turbo już nadgryzione zębem czasu. Tak że teraz trzeba wsadzić łapy pod maskę i sprawdzać.
Witam, a jakie ma doładowanie przy 3400 -3500rpm? powinno być około 1,9 bara , to częsty bląd odpalenia bez zalania pompy ( ja stosuje taką ręczną gruche :D by napompować układ po odpaleniu grucha do szuflady :D , kopci bo za mało powietrza , a erg ma dobre sterowanie i nie zacina się ? i sugestia brandiego, powodzenia Dodano po 1 a bo zapomniałem a...
kood-właśnie to szybkie doładowanie mnie zaintrygowało, niby pojemności mu nie brak(12godzin), a tak szybko doładował?. Solarny inwerter(nie mylić z fotowoltaiką :) ) to mi chodziło o taki sprzęt jak na zdjeciu, do podtrzymania pompki obiegowej od glikolu, gdy zabraknie zasilania. Ale przypomniało mi się czemu chciałem zamontować ten gprs-a, sprawa...
Witam w tym NOWYM ROKU Wszystkiego Najlepszego. Przyczyny są dwie jedna to zacina się EGR - psiknąłem WD40 cięgno EGR i zrobiła się poprawa ale nie raz przydarzy się zablokować. A drugą rzecz którą zauważyłem to chyba przyszedł czas na pompę wtryskową bo mocno poci się i ma już problem z odpalaniem nawet na zimnym. Już przerabiałem temat co do pompy...
Sprawdzałem tak dwie sztuki. Poza kolektorem mam 1.86V na mierniku, a na kompie 255 kPa. No i to 255 nie zmienia się.... mimo, że napięcie się zmienia na wyjściu czujnika... Dodano po 14 Wyjąłem dzisiaj EGR. Przeczytałem go. Działa płynnie, nie zacina się. Nadal błąd p0235. Dodano po 1 Rozebrałem EGR na części składowe. Zawalony był tuż przy elektromagnesie....
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
proszę przetłumaczyć na polski Dzięki Wstępna ocena dostępnych informacji Masz Forda Fiestę z 2015 roku z silnikiem Diesla 1.6, w którym pojawiają się dwa specyficzne kody błędów: P2562 (błąd w obwodzie czujnika położenia turbosprężarki) i P132B (niewłaściwe działanie sterowania doładowaniem turbosprężarki). Z opisu wynika, że czujnik położenia turbosprężarki...
Witam, Dużo czytam na forum, mało się udzielam, ale problem mnie przerósł. Brakuje mi już pomysłów. Może ktoś z Was coś doradzi. Otóż mam problem z doładowaniem Vectra c 1.9 cdti 150KM 2006r automat. Około miesiaca temu samochód stracił moc. Wyglada tak jakby turbina nie dmuchala w ogóle, ale nie zawsze czasami po odpaleniu jeździ jak powinna do...
Ram zamontowany. Przeszedł memtest na obciążeniu 11 GB i jest OK. Poprawnie go wykrywa jako 12 GB i odpowiednie taktowanie ma. W BIOSIE też nic nie ma niepokojącego. Uff - wydaje się, że nie utopiłem ;x Nie udało mi się przekroczyć 75% zużycia RAM po doładowaniu. Mimo otwierania przeglądarki, intensywnego grania. Przy okazji wymiany 4 GB na 8 GB wymieniłem...
Witam , jestem posiadaczem mercedesa w203 coupe z 2007r w wersji 1.8 Kompressor od jakiegoś czasu zapala mi się check po podpięciu do komputera są to takie błędy : 2029 - Adaptacja mieszanki poniżej osiągnietego limitu 2014 - Czujnik doładowania ,zbyt wysoki sygnał 2009 - Przepustnica zacina się 200c - czujnik polożenia wału korbowego , sygnał nierzeczywisty...
do pana elektrit egr czy tez agr czasmi zacina sie{zaślepienie} np w vw golf3 a4 itd jezeli sterownik przechodziłby w stan pracy awaryjnej wywaliłby bład i ograniczył moc .nie raz sie spodkałem z tym ze egr zostaje zamkniety i nie dochodzi do recyrkulacji a samochód zachowuje sie normalnie i nie ma zadnych błedów a zaciecie widać po zwiekszonej masie...
Edit: Wyedytowałem tytuł wątku oraz wprowadziłem drobne zmiany w postach, ponieważ dzisiaj już wiem niemal na pewno, że przyczyną zamulenia jest zbyt wolno rosnące ciśnienie doładowania. W dniu dzisiejszym podmieniłem n75 na inny sprawny - ale podłączyłem go nowym wężykiem do pierwszego rozgałęzienia za Vacu, tak aby wyeliminować przy okazji nieszczelności...
Pacjent Laguna 1,9 DCI 2003r Proszę o komentarz ludzi będących w temacie o przejrzenie logów z ECU i sprawdzenie poprawności. Program ECU jest zmodyfikowany. Zawór EGR został celowo wyłączony. Moje pytania i spostrzeżenia: - turbo czasem przeładowywuje do 2500mbar, diagnoza: wastegate się zacina, trzeba będzie przeczyścić turbinę? - odczucia podczas...
Opisze problem od poczatku , zakupiłem Passata z silnikiem avf . W samochodzie jest turbosprężarka po świeżej regeneracji , ale wstaje dopiero od 2200obr. Przejrzałem dolot brak nieszczelności oraz syczenia. Zaślepiłem egr by wykluczyć zawieszony zawór . Przewody podciśnienia również zmienione , geometria pracuje normalnie nie zacina sie . Przepływomierz...
Witam wszystkich, problem dotyczy Seata Exeo 2,0TDI CAGA, objaw jest taki że wsiadam silnik odpala normalnie wyjadę na drogę zmiana biegów do 3, obroty około 3tys i auto gaśnie wyskakuje błąd P1592- 00 (40) sygnał czujnika wysokości/czujnik ciśnienia doładowania niewiarygodny stosunek, co lepsza nie idzie odpalić przez około godzinę i błąd da się skasować...
Borykam sie z Octawia II brak mocy głownie na 1 biegu Po pierwszym odpaleniu dodając gaz samochód nie ma mocy do 2.5 obr po czym nagle dostaje kopa przy czym puszcza dużą chmurę czarnego dymu kolejne biegi jest ok czesto następne starty z 1 biegu sa mniej zmulone lub normalne po czym gasimy samochód i każde odpalenie jest na 100% lag do 2,5 obr. Z błędów...
O ile komputer mnie nie przekłamuje (a zdarza się) porównując wartość rzeczywistą z wymaganą, na wolnych obrotach prawie się pokrywają wykresy. Podczas jazdy przeskalowanie dochodzi do 10-15%, ale choćbym nie wiem jak długo starał się cisnąc samochód z nogą w podłodze, bez zmiany biegów, błąd nie wyskoczy przez te długi czas. Wyrzucić go potrafi przy...
Wszystko pięknie ładnie, ale nikt nie pisze czy odczyty z czujnika cisnienia pow. doładowania sa prawidłowe, czy czujnik nie przekłamuje. zakładam, że zawory i pompki są prawidłowo wyregulowane, wiec trzeba by zobaczyć do elektrozaworów kąta i dawki czy sie nie rokręciły lub się nie zacinaja. Co do cisnienia paliwa to seria 4 chodziła na 17-20bar. Jezeli...
Opel vectra Typ silnika: Y22DTR Numer wersji oprogramowania: FJCMS370_S P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne (5A) - Nie występuje Przy pedkosci od 120 km/h na 5 biegu wpada w tryb awaryjny, na innych biegach i róznych obrotach tego nie ma. Powraca do normy po wył zapłonu. Czujnik sterujacy przy przepustnicy jak i sam zawór...
Witajcie, mam w zasadzie 2 problemy, których sam nie potrafię rozwiązać. Chodzi o wyświetlacz znajdujący się między prędkościomierzem i obrotmierzem. Z tego co się orientuje jeden górny ma 1x8 znaków i oryginalnie wyświetla sygnał RDS z radia np. aura. Z racji tego że leon został pozbawiony oryginalnego radia i zmieniony na JVC, który niestety nie posiada...
Man problem w E6 z 2014r i szukam eksperta z Mancatsem najlepiej w dolnośląskim, ale niekoniecznie. Problem polega na tym, że po przekroczeniu 2100obr (niezależnie od obciążenia, nawet na postoju) silnikiem zaczyna telepać, tak jakby brakowału mu powietrza. Byłem już w Man Pietrzykowice i wg parametrów paliwowych (wtryski nowe przy remoncie) wszystko...
wąż doładować czujnik doładować volvo doładować
podłączenie komputer honda accord fujitsu siemens wymiana procesora sprężyna siłownika krups
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Kod błędu 260025 w kamerach EZVIZ - przyczyny i rozwiązania Bosch Serie 4 WAN2425EPL vs Serie 6 WAU28RHEPL: Wybór pralki dla dużej rodziny