A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
niestety trzeba wyjac cylinder zacisku a tam pod nim masz pierscien segera który trzyma reszte w kupie, bez porządnych szczypiec cięzko sie za to zabrac
EBS 4601-00 -- zbyt wielka różnica zużycia klocków hamulców pomiędzy sygnałami lewej a prawej strony na osi. witam zrób poprawę błędów Reszty to ja też nie wiem co to za kody podałeś.....poniżej tylko mój domysł. GDK/PDF jest to regulowany katalizator dla silników wysokoprężnych, kod 5002-12 -- temperatura przed katalizatorem. 5019-13 ogrzewanie mocznika....
Hamulec jest zasilany prądem stałym. Sprawdź diody prostownicze na płytce i ewentualnie zmierz napięcie na zaciskach hamulca.
Pierwszy błąd - brak połączenia elektrycznego pomiędzy sterownikiem a zaciskiem. Trzeci błąd - silnik nie dopchnął klocków do tarczy.
Z tyłu zacisku powinna być sprężyna i ona powinna wystarczyć najlepiej byłoby rozebrać zacisk i sprawdzić czy druga strona zacisku się nie zapiekła na youtube jest filmik jak to rozebrać krok po kroku tyle ze trzeba sobie dorobić specjalne szczypce segera zeby rozebrać wszystko jest na filmie
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Wymiana pomogła w 100 procentach. Dzięki wam znów się udało. Pozdrawiam
Prowadnice jak pisałem chodzą lekko, po wyjęciu są czyste, tzn w smarze, ale nie ma na nich oznak korozji. Tłoczek był wyciągany przy wymianie tarcz, w celu wymiany gumowej osłony. Mechanik chyba by nie poskładał pordzewiałego tłoka. Zastanawia mnie fakt, że koło blokuje się bardzo po użyciu hamulca ręcznego. Stawiałbym na mechanizm ręcznego. Możliwe...
Spróbuj sobie dobrać tu: https://ezamowienia.motorol.pl/katalog/p...
Dzięki za pomoc
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Płyn nie będzie leciał, ale i tak trzeba będzie odpowietrzać.
Mam taki oto problem nie cofa się mi się tłok w zacisku hamulca przedniego koła. Zaczęło mi się tak dziać od kilku dni. po wymianie klocków hamulcowych na nowe. Nie hamowało lewe przednie koło. Wczoraj rozebrałem zacisk umyłem (tłok nie był skorodowany) nowe uszczelki i nasmarowałem złożyłem. Dziś była jazda próbna nic nie pomogło nie hamuje przejechałem...
Bardzo częstyprzypadek w skuterkach, miałem tak setki razy. Pompy tam mają bardzo słaba wydajnoścc jak jest juz stara to tym bardziej cieżko odpowietrzyć nawet przy prawidłowej procedurze. Ja mam na to sposób robie tak że 1.Zdjąć zacisk hamulca wcisnąć tłoczek do końca 2. zalac do pełna płynu 3. Na zdjectym zacisku jakimiś szczypcami segera lub kombinerkami...
Pewnie chodzi o śrubę trzymająca jarzmo do zwrotnicy. Rozwiercić łeb śruby. Zdjąć jarzmo i złapać kluczem za resztę śruby. Powinna być tam śruba 12mm więc użyć wiertła 12 lub większego. Po rozwierceniu łba i zdjęciu jazma powinno wystawać ok 10-15mm śruby co w zupełności wystarczy do dobrego chwycenia.
Że niby trzeba odgiąć tą środkową blaszkę tak, aby zahaczyła o zacisk hamulca? W życiu! Też się spotkałem z takim pomysłem domorosłych majsterkowiczów/youtuberów, ale nie, to bzdura.
Witam. Dzisiaj wymieniałem tarcze hamulcowe w escorcie i nie mogłem odkręcić zacisku, więc uciąłem te śruby. Kupiłem w sklepie jakieś zwykłe i powiedzcie mi czy to muszą być jakieś specjalne śruby czy mogą być zwykłe?
http://obrazki.elektroda.net/13_12601852... http://obrazki.elektroda.net/61_12601852... http://obrazki.elektroda.net/74_12601852... http://obrazki.elektroda.net/91_12601852...
Pewnie z klockami i wysuniętym tłoczkiem.:D A propos zdjęcia, przecież widać wyraźnie, że to zapożyczone z jakiegoś szrotu albo portalu aukcyjnego. Przecież tak elegancko by nie uciął przewodu elastycznego do zaprezentowania nam fotki.:D
Do tego silnika powinieneś zastosować wyłącznik silnikowy jako główne zabezpieczenie. Zabezpiecza przed przeciążeniem i zwarciem. Popytaj w hurtowniach elektrycznych. Podaj dane z tabliczki znamionowej na pewno ci doradzą właściwy. Ten silnik można podłączyć trójkąt ale tylko dla napięcia międzyfazowego 230V. W sieci znamionowej napięcie międzyfazowe...
Sygnału w liczniku nie wyłączysz bez usunięcia usterki. Można jechać nawet z podłączoną drugą stroną bo i tak system nie działa.
Witam Jak w temacie chciałem prosić o pomoc kolegów - mam problem jeśli chodzi o podłączenie przewodów elektrycznych do zacisku hamulca tylnego w Audi A8 d3 z 2007 roku. Ktoś, kiedyś dosztukował przewody i założył konektory ale nie zabezpieczył odpowiednio i przewód się zsunął a teraz nie mam pojęcia jak było to podłączone. Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
mam problem z zaciskiem tylnego koła po zaciągnięciu ręcznego i duszeniu na hamulec nożny z zacisku od strony gdzie wchodzi hamulec ręczny leci płyn.po zwolnieniu ręcznego płyn nie wycieka hamulec nożny działa ok od czasu tej awari 2 dni temu pali się ikonka czerwona ..chyba awari uklada hamulcowego jak usunąć te dwie usterki w warunkach garażowych...
Powinieneś podać jeszcze jaki silnik, chociaż wg katalogu i tak wychodzi że są inne.
Podstawa to poprawny montaż i kolejność. Zatem. Zakładasz nowe tarcze i klocki, zakładasz wciśnięty zacisk hamulcowy, wciskasz parę razy hamulec do oporu i dopiero wtedy zakładasz i regulujesz linki.
Mechanik podczas wymiany zacisku stwierdził że przewód jest drożny, bo bardzo mocno wyciekał z niego płyn. Kolega z innego forum podpowiedział żeby odsunąć pompę od serwa bo może nie do końca cofa się tłoczek
Jeżeli robiłeś z hamulcami, to zawsze należy odpowietrzyć cały układ.
Witam, zacisk hamulca (lewy tył) przecieka, przy dźwigni hamulca ręcznego. Z tego co wiem, są zestawy naprawcze, ale jak rozebrać zacisk żeby dostać się do tego małego uszczelniacza przy dźwigni. Czy jest to możliwe żebym naprawił to sam czy też muszę udać się do specjalisty. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
U mnie nie ma linek tyko silniczki przy obu zaciskach.
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
Skoryguj ustawienie zacisku hamulca - zobacz, czy koło nie obraca się z oporem.
Dziękuję bardzo. Zadziałało. Mogę podpowiedzieć jak cofnąć zaciski hamulca ręcznego bez komputera i nic na siłę. Sprawa jest prosta, po zdemontowaniu zacisków i dokładnym oczyszczeniu wszystkiego, należy wkręcić tłok zacisku zgodnie ze wskazówkami zegara (to cofa tłoczek który wykręca się delikatnie za każdym uruchamianiem hamulca ręczengo i jednocześnie...
Zdejmij zacisk hamulca i klocki. Wtedy okaże się czy piasta obraca się swobodnie i bez hałasu. Jeżeli nie to łożysko do wymiany
Możliwe, że zacisk hamulca "trzyma" (tłoczek zapieczony) i po dłuższej jeździe nagrzewa się płyn hamulcowy, powiększa się wówczas jego objętość i w efekcie hamuje coraz mocniej. Po dłuższej jeździe sprawdź, czy zacisk hamulca jest nagrzany. Jeśli tak, to należy zdemontować zacisk hamulca, wyjąć tłoczek i sprawdzić, czy nie jest skorodowany. W zależności...
Witam. Mam pytanie. Czy zaciski hamulcowe, konkretnie serwomechanizmy elektrycznego hamulca postojowego będą pasowały z innego modelu, np. z audi a6? Na zdjęciach wyglądają tak samo ale co ze średnicą mocowania itp. Jeżeli ktoś przerabiał temat to proszę o informację... Pozdrawiam...
Witam . Dla sprawdzenia podłącz zacisk 1-2 pod 230V i sprawdź czy jest napięcie na zacisku 3-4 .dodatkowo połącz przewodem zaciski 5-6.
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
Tłoczki w zacisku są sprawne?
Luzów nie ma nigdzie, klocki i tarcze nowe przód i tył. Jedyne co mnie zastanawia to tylne tłoczki po puszczeniu hamulca dosyć się cofają a zaciski są nowe
Jaki hamulec ? Elektromagnetyczny ?
Wszystkie usterki hamulca postojowego wiażą sie z wymiana raczej sterownika tz calego modólu hamulca , co mozna sprawdzic przed to czy zacisk hamulca nie jest np zatarty tz zostal w pozycji zaciagnietej a linka jest luzna , lub wyciagnac wtyczke od modólu i ogladnac czy nie jest zielona ale w tym przypatku na pewno bedzie do wymiany caly mechanizm hamulca....
Prawdopodobnie masz problem z zaciskami hamulca.
linki działają, ponoć problem tkwi w jakim trzpieniu przy chyba zacisku hamulca. Ale nie koniecznie
Zdemontować koło, zacisk hamulca, klocki. Wszystko dokładnie wyczyścić, z jarzmem klocków włącznie. Dobrze jest również go odkręcić, wtedy jest idealny dostęp do każdego zakamarka. Sprawdzić, czy tłoczek pracuje bez oporów, uważając by nie wypchnąć go z zacisku. Potem będzie potrzebny przyrząd do cofania tłoczków. Pod osłonę kurzową zaaplikować pastę...
Sprawdź osłonę tarczy zacisku hamulca - blaszany element osłaniający tarczę i zacisk hamulca od środka samochodu. Jak się podgięła to może powodować takie odgłosy.
Witam, z tego co znalazlem ten kod nie jest powiazany z zaciskiem hamulca. Oczywiscie problem ze zlaczem z wiazka przewodow moze go generowac. Musisz przeanalizowac czy masz problem czy poprostu cos jest nie tak z wiazka przwodow/zlaczem. Nie mozesz go wykasowac poniewaz komputer caly czas wykrywa problem. Pozdrawiam
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod... Biorąc nawet pod uwagę rabat to 250 to mało
Witam mam u siebie w Passacie zacisk hamulca ręcznego na 6 frezów i jest uszkodzony a mam drugi na 12 frezów czy jak założę ten na 12 frezów czy będzie chodził
Adaptacji i kodowania tym nie zrobisz jedynie co zaciski hamulca cofniesz , kup używanego oryginalnego Autocoma a na pewno nie pożałujesz.
Tak jak kolega napisał, ogólna zasada jest taka, aby zaczynać od najdalszego koła, ale ja miałem ten problem w Espace 2.2 dci 2001, jakies dwa lata temu, i znalazłem w jakiejś serwisówce, aby zaczynać od najdzalszego ale potem na krzyż i przód-tył. W sumie to wymieniłem też pompe i pedał dalej był miękki - wchodził powoli w podłoge. Wjechłem na droge,...
Smar do zacisków hamulca Knorr, biały smar w puszcze 0,5 kg.
Śruby i nakrętki samozabezpieczające należy bezwzględnie wymienić. 1 śruba(y) - tarczy hamulcowej(ych) M8 12 Nm Śruba(y) - wspornika hamulca tarczowego. M10 x 1,25 55 Nm Przewód hamulcowy giętki M10, na zacisku hamulca tarczowego 16 Nm Przewód hamulcowy M10 16 Nm śruba(y) koła Felga(i) stalowa(e) 86 Nm; Felga(i) aluminiowa(e) 98 Nm
Witam. Możecie podpowiedzieć jakiś patent na wyjęcie z otworów tego drutu od tylnego zacisku o numerze: "Sprężyna, zacisk hamulca ATE 11.8116-0340.1" W drugim zacisku się udało po długim czasie go wydostać, w tym zacisku tak jest ''zamurowany", że boję się że go urwę po po prostu. Chce wymienić je na nowe przy okazji wymiany tarcz.
Który to serwis ? Co to "kaliper" bo nie kojarzę tej nazwy ? Service w Hull UK. Kaliper to zacisk hamulca. Niby mechanik kontaktuje sie glownym serwisem niemieckim I oni posza mu co ma robic....
Nie, musisz odkręcić końcówkę drążka kierowniczego, zacisk hamulca, półoś, sworzeń zwrotnicy i wyjąć kolumnę
Witam, Tydzień wstecz podczas jazdy zablokowało mi się tylne lewe koło . Mechanik wymienił zacisk hamulca, Auto nadal dziwnie się zachowywało.Podczas ruszania z miejsca,po wcześniejszym zahamowaniu , potrzebowało kilku sekund zanim hamulec puścił i można było normalnie ruszyć.Dzisiaj musiałem gwałtownie zahamować(ktoś wymusił pierwszeństwo) po przejechaniu...
Witam jeżeli chodzi o element zacisku hamulca to mam ułamany jak na zdjęciu ale traktorek odziwo hamuje. Kosza nie mam wcale do niego. https://obrazki.elektroda.pl/1603245000_... przy okazji mógłby ktoś zrobić zdjęcie tego zacisku? Może bym coś przyspawał. Czy ta sprężyna to 381? https://obrazki.elektroda.pl/6866146000_...
Odłącz akumulator, naładuj go, i podłącz ponownie, sterownik lubi się zawieszać, sam tak maiłem. Jak już podłączysz naładowany akumulator naciśnij ręczny żeby się zaciski zamknęły, później noga na hamulec i znów naciśnij, zaciski powinny się otworzyć.
koledzy dziękuję za pomoc. W wyniku szczegółowej diagnozy znalazłem uszkodzony zacisk hamulca w prawym kole. i to najlepsze że tylko czasem ma luz i tak łupie. zacisk zamówiony i mam nadzieję że będzie ok. Temat uważam za zamknięty
Witam, mam problem z Fordem jak zregenerować zacisk hamulca ręcznego
Problem jak w opisie. Zakupiłem już z tym, dodam ze silniki hamulca są nowe, zaciski zregenerowane. Hamulec postojowy działa bez problemu, tylko ta świecąca inokna . Po podpięciu pod VCDS w 53 Parking Breake mam błąd 01382 008 nieprawidłowy sygnał, czyli G476 czujnik pedału sprzęgła. Ale w blokach pomiarowych naciskając na pedal sprzęgła, mam odzew...
Winny był zacisk hamulca
Normalna wymiana aku nie trzeba odpinać. Tutaj ręczny nie sprawdza czy są klocki tylko ile siły trzeba aby 'ruszyć' zacisk.
Witam, mam pytanie do osób zaznajomionych w budowie samochodów (model podany w tytule). Czy do mojej 307 będą pasowały zaciski hamulcowe z innych wersji 307 (np. 1,6 2,0 SW) czy pod każdą wersję były konstruowane oddzielne???
Nie ma co gdybać. Wymień bębny na nowe, bo te stare już pewnie dawno przekroczyły granicę wymiaru, nowe szczęki i pewnie nowe cylinderki, bo znając życie, za parę kilometrów pocieknie jeden, albo dwa. Zluzować linki na MAX, po zmontowaniu przejechać się kawałek przód, tył i hamulec do oporu. Wstępnie ustawić „ręczny”, końcowej regulacji...
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Siłownik,zacisk hamulca,skorodowane przewody.Określ dokładnie ten wyciek.
Co jest przyczyną iż po regeneracji zacisków hamulec jest sprężysty. I łapie głębiej. Wcześniej auto hamowało już po delikatnym wciśnięciu a po maksymalnym wciskało się do połowy. A teraz po lekkim wciśnięciu nawet kilku centymetrów auto nie reaguje po silniejszym zwalnia, potem hamuje i po około 3/4 wciśnięciu jest opór.
Przeważnie to nie parametry są przyczyną słabego hamulca lecz tarcza, klocek, zacisk wydajność (spadki) powietrza.
Będzie Ci potrzebny jeden stycznik na który podasz napięcie, które z kolei po załączeniu stycznika zostanie podane na zaciski hamulca. Stycznik ten bedzie sterowany z przekaźnika który jest w falowniku. W falowniku bedziesz mógł ustawić czasy otwierania i zamykania tego przekaźnika co pozwoli na sterowanie hamulcem. Jak kolega wyżej napisał regulacja...
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Zobacz która strona trzyma , zdejmij koło i odciąg ramie w zacisku hamulca tam gdzie wchodzi linka do tyłu .
Szkoda że poniewczasie ale dodam tylko to: Jeżeli nie znasz mechanika z jego dokonań to nie zostawiaj auta bo Ci wszystko wymieni tylko nie to co trzeba. A w tym przypadku to prosta sprawa-blokuje hamulec ręczny, a w zasadzie dźwigienka przy zacisku nie odbija do końca. Zestaw naprawczy załatwia sprawę jeżeli ktoś potrafi rozebrać zacisk hamulca ręcznego...
A zacisk hamulca Ci nie trzyma? Nie grzeje się felga?
Nie wymiana cylinderka tylko zacisku albo conajmniej tloczka. Cofasz tloczek kompem, wymieniasz, zakladasz zacisk, pompujesz pedal hamulca i wracasz tloczek kompem. A tak naprawde to bez kompa jest to do ogarniecia. Wystarczy tloczek wkrecic jak w zwyklym zacisku.
Przy jednym kole to awaria hamulca tego koła jakby ręczny trzymał to byś nie ruszył więc to odpada, trzeba szukać co się tam dzieje. Stawiam, że stanął tłoczek w zacisku.
Oryginalnie mam 205/60/R16, zimówki mam 195/65/15, to pasuje. Pytanie czy fizycznie felga wejdzie na zacisk hamulca. Wiem że do sedana szły fabrycznie felgi 15 cali, a do hatchbacka ?
To że światła stop nie świecą nie znaczy że koło nie jest zablokowane przez zacisk hamulca/szczęki w bębnie. Dwie możliwości sprawdzenia które nie są trudne i nie kosztują. 1) możesz wrzucić na luz i próbować pchać auto po równej powierzchni słuchając czy któreś z kół nie drapie/szumi bardziej niż pozostałe. 2) podnosić auto i próbować kręcić po kolei...
Wymieniłem tarcza + klocki. Ale zauważyłem że się grzeje lewa strona. Sprawdziłem, prawa ma 28 stopni a lewa 54 stopnie po przejeździe 350 km, sprawdzałem termometrem. Teraz muszę sprawdzić zacisk hamulca, ale jak można to zrobić bez serwisu?
Wymieniłem zacisk hamulca w przednim prawym kole i niemogę odpowietrzyć wygląda to tak jakby pompa nie pompowała płynu,gdy odkręcę odpowietrznik to płyn tylko słabo kapie- może ktoś miał podobne zdarzenie ?
Zobacz przewody przy zaciskach.
To naprawdę nie wiele. A co z zaciskami hamulca ? sprawdziłeś ich działanie, czy na prowadnicach pracują lekko bez oporów?
Przepraszam, ale zapomniałem i wiele innych spraw na głowie.... . W załączniku masz skan maszyny z silnikami SEW wraz z układami brake(str 2.). P.S. W tej maszynie masz dodatkowy styk pomiedzy 4 i 5 jest on dodatkowo od strony sterowania (u ciebie o ile to możliwe, gdy silnik dostanie napięcie to zasil go z zacisku nr 5).
Na zacisku hamulca będzie odlane logo producenta, inaczej nie dojdziesz, bo montują to co mają akurat w fabryce na półce
Po jeździe dotknij rękę wszystkich kół, czy któreś się nie grzeje, być może zapiekł się zacisk hamulca i gotuje się płyn
Po wymianie łożyska z piastą tylne koło mam problem z hamulcem ręcznym wysoko łapie tak jak by coś się rozregulowało, żadnej ingerencji w hamulcu nie było po za tym że ściągłem zacisk hamulca że by dostać się do piasty z łożyskiem
Witam, , blokują mi się koła, przeważnie tylne Dziwne, że tylne, powinien być ogranicznik siły hamowania na tył, by nie zablokowały kół tylnych nawet jak nie ma ABS. , on jakby się blokuje i jeszcze przez chwilę trzyma hamulce Zazwyczaj jest to efekt blokowania się prowadniczek zacisk hamulca. Jeżeli chodzi o niedziałający ABS, to nie wiem, może pod...
Zdemontowałem cały zacisk hamulca i rozebrałem jak to mówią na część pierwsze niweczyłem za pomocą WD40 i szczotki stalowej złożyłem i śmiga błąd ABS który się wyświetlał usunięty u znajomego elektryka poprawność działania tylnych hamulców do własnego bezpieczeństwa sprawdziłem na stacji diagnostycznej .
Ten typ bębnowego hamulca ma taką skuteczność, że koła zablokuje. No chyba, że ktoś składa jak ktoś powyżej i w ten sposób próbuje sobie wytłumaczyć jego marne działanie "przecież to bębny". Kol. ogórek. poznaj zasadę działania hamulców tarczowych i bębnowych, zainteresuj się, co dzieje się w hamulcach bębnowych podczas obrotu i jednoczesnego docisku...
nic nie kosztuje sprawdzenie zacisku hamulca. może klocki w prowadnicach blokują, może tłoczek przyrdzewiał i nie wraca. przed geometrią sprawdź.
Witam. Scenic z 2013 roku, nie mam sterowania na lewy zacisk hamulca postojowego. Sprawdziłem przewody między modułem w bagażniku a zaciskiem są całe, podmieniłem moduł EPB bez zmian, może ktoś ma kawałek schematu z tym modułem, lub opis pinów tych większych 4 z nich to wiadomo sterowanie na lewy i prawy zacisk. https://obrazki.elektroda.pl/4599920500_...
Kontaktron bez wciśniętego hamulca przewodzi, czyli jest zwarty i na zaciskach A i B jest 4,8V i rower jedzie. Po wciśnięciu hamulca na zaciskach A i B jest 0V Chciałem zaznaczyć, że tu jest błąd. Przy zwartym kontaktronie między zaciskami A i B, może być napięcie tylko i wyłącznie 0 V, a przy otwartym kontaktronie może między zaciskami występować...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
Do zacisków U1 i Z2 dołączasz kondensator. Żyła "N" według schematu, faza do zacisku "9" dla "podnoszenia" lub do zacisku Z2 dla "opuszczania".
Oczywiście kolega ma rację - pomyliłem się. Da się to oczywiście wybić bez podnośnika ale szybciej chyba będzie odkręcić amortyzator razem ze zwrotnicą. W takim przypadku do odkręcania przegub, sworzeń wahacza, końcówka drążka oraz zacisk hamulca. Wcześniej nie podałem że trzeba jeszcze odkręcić łącznik stabilizatora. Tutaj filmik przy opcji z wyjeciem...
Wszystko posprawdzane, łącznie z wałem, skrzynią i mostem a wielki problem. Cudów nie ma. Coś nie zostało sprawdzone. Łożyska w piastach, zaciski hamulca, resory, stabilizatory, przy zawieszeniu pneumatycznym przeguby reakcyjne itd... Czyli wszystko to od czego się zaczyna przed dobraniem się do sprzęgła. Jak w czasie jazdy Ci wibruje a na wstecznym...
Witam. Przez przypadek ukręciłem śrubę służącą do regulacji położenia tłoczków w zacisku hamulca przedniego. Proszę o informację czy tą śrubę można jakoś rozwiercić, nagwintować i ewentualnie wykręcić całkowicie?
zacisk hamulec przód zacisk hamulec honda zacisk hamulec ręczny
miernik uszkodzony pomiar rezystancji bosch zmywarka hałas schemat pozycjoner
czemu zalewa swiece czemu zalewa swiece
Kody serwisowe Kostrzewa – piec na pellet, ecomax, PIN, dostęp do menu serwisowego Renault Midlum 270 dCi – moment dokręcania wtryskiwaczy DXi7 Delphi