Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
1. Czy przy zwarciu na moment zacisków 2 i 3 brama startuje normalnie i za każdym razem? 2. Jest bariera foto?
Weź na moment zewrzyj zaciski taho powinien ruszyć pełnymi obrotami a TDA zmieniałeś czasami pada i jest tani :sm21:
Stosując właściwy moment podczas dokręcania zacisk śrubowy pracuje tak samo dobrze. Niestety 99% takich zacisków jest przekręcone i nie ma żadnej kompensacji pracy przewodu. Tu pojawia się wyższość zacisków śrubowych. Chciałeś powiedzieć sprężynowych?
Witam, Citroen Berlingo 1,6 HDi 2017 rok. Potrzebuję moment dokręcenia jarzma, oraz zacisku na imbus7. Czy śruby jarzma, smarować klejem?
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Cześć Jeśli do zacisku 4 jest przyłączony na ten moment tylko jeden przewód (ciężko powiedzieć ze zdjęć), to właśnie tam powinieneś go przyłączyć. Pozdrawiam
1. Sprawdź (miernikiem lub próbnikiem ciągłości obwodu typu Fazer777) , czy po użyciu pilota na zaciskach REL1 odbiornika pojawia się zwarcie. 2. Sprawdź ,czy gdy zewrzesz na moment zaciski centrali COM i SS - napęd zareaguje.
Co znaczy na stałe-to gdzie jest podłączone zasilanie Chyba do "puszki" w której powinno być 6 zacisków.
Dlaczemu sportowe auta maja duże tarcze? Moment hamujący jest iloczynem siły zacisku, współczynnika tarcia i średniego promienia (odległości) klocka od osi tarczy. Czyli wystarczy klocek wielkości paznokcia? Tak - tylko bardzo szybko się zużyje, a nawet spali. Dlatego używane są klocki ceramiczne. (przy wyczynie)
To co radzi kolega remik_l jest w zasadzie wykonalne. Ale te zaciski należy dokręcać z odpowiednim momentem (kluczem dynamometrycznym lub tzw. zrywalne) i moment ten jest przewidziany dla polietylenu (AsXSn). Kable mają przeważnie twardszą izolację i z tego co wiem nie jest zalecane łączenie ich "przebijającymi" zaciskami (po stronie kabla). Druga sprawa,...
Zewrzyj na moment zaciski prądniczki taho obroty powinny wzrosnąć Prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika
Używam podobnego. Z tym, że "na moment dotykam" rezystorem zacisku PE. gdyż 5W to ciut za mało dla rezystora 8,2 kΩ przyłożonego do 230 V Nie to jest powodem dotykania na "na moment".
Witam Alternator pracujący z regulatorem zewnetrznym. 1-zacisk pod(+)rozrusznika,lub bezpośrednio do akumulatora. 2-zacisk wzbudzenie (67). 3-zacisk kontrolki ładowania i zasilania regulatora. Dodano po 23 Trochę niewyraźne zdjęcie ,ale 2-zacisk to (SZ)w jezyku rosyjskim .Ten 3-trochę zastanawia (B) bez znaczka plus lub minus. Napewno jak przyłożysz...
Te pierwsze teoretycznie są trwalsze bo płynący prąd "nie nagrzewa sprężyny " zacisku przez co z czasem sprężyna nie traci swoich właściwości. Jednak przy kablach rozruchowych do samochodu to raczej nie ma znaczenia. Nikt długotrwale ich nie obciąża jak przy spawaniu. Te pierwsze jak dla mnie bezużyteczne jak nie ma całego zacisku zaizolowanego moment...
Działały więc padł odbiornik (albo wejście napędu) czy dokupiłeś i chcesz dopisać ale nie wiesz jak?. Dla sprawdzenia napędu zewrzyj na moment zaciski 5 i 8 napędu - jeśli zadziała - to coś z radiem. Popraw też kable wetknięte w płytkę radia (zaciski radia są do kołków dużo grubszych niż te wetknięte kabelki - może coś nie kontaktuje) Radio może i KEY...
Uważam, że to problem mechaniczny a nie elektryczny. Proponuję sprawdzić czy idzie sygnał na klapę z centralki. Podłącz małą żarówkę np 5 W/ 12 V do zacisków zamka klapy i naciśnij pilotem na zamknięcie. Powinna mrugnąć przez moment. Nie używaj miernika zwłaszcza cyfrowego. Tak sprawdzisz czy elektryczna część jest ok.
Czyli jeśli deweloper twierdzi że wszystko jest OK a zwarcie w gniazdku przewodu PE i N nie wyzwala różnicówki to developer powinien przedstawić protokół z pomiaru instalacji elektrycznej w mieszkaniu potwierdzającej że wszystko jest OK - czy tak? Deweloper dobrze twierdzi. Po co koledze protokół jak kolega się nie zna na instalacji. RCD nie jest od...
Dobrze. Odepnij zatem przewody z zacisków 6 i 7 o je na moment zetknij - brama powinna ruszyć. Jeśli nie a po naciśnięciu przycisku bramy w unifonie pojawia sie jakies napięcie - gdzieś po drodze na przewodzie z zacisku 6 lub 7 masz wpięte zasilanie i trzeba je wyrzucić .
A wirnik który założyłeś jest ok? Sprawdził bym uzwojenie wzbudzenia (szczególnie przewdy które wewnątrz są przylutowane do zacisków 18 i masy) lub podłączenie.Daj na moment na zacisk wzbudzenia 18 mase z akumulatora i zobacz czy napięcie wzrośnie jeżeli tak to wymień regulator.
W celu pominięcia kabli na trasie zasilacz kaseta i samej kasety podłącz na moment zacisk CA unifonu do G w zasilaczu. Zobaczysz jak wtedy dzwoni unifon. Pozdrawiam www.alfatech.net.pl
A silnik powinien chodzic po wciśnięciu + lub - na radiu czy dopiero podczas próby zaprogramowania pilotów? + i - raczej nie ma na radiu (tam z rzeczy do dłubania jest tylko czerwony przycisk i czerwona zworka), + i - na centrali nic nie uruchomi - te przyciski (jak i F) są tylko do ustawień menu. Najprościej włączyć napęd (nie mając jeszcze dopisanych...
20 ton to bardzo duża siła. Hydraulika się tu spisuje lepiej. Łatwiej ją kontrolować, regulując ciśnienie. Jeżeli upierasz się nad silnikiem elektrycznym, to rozwiązaniem jest prasa śrubowa. Ramiona można połączyć obręczą z zębatką. Silnik można zamocować tak, by obracał zębatkę. Dobierając wielkość ramion i obręczy można je dopasować tak, by moment...
(at)sisko (at)sisko Udało mi się połączyć ROW-02 na 230 V poprzez MTI4 ze sterownikiem XW532, lecz mam problem: za krótki impuls z MTI4 i centralka nie zdąży się uruchomić. Dioda tylko mignie i już koniec. Robiąc o moment dłużej mostek na zaciskach 1-5, wszystko działa. Proszę o poradę.
Dzień Dobry Dzień dobry szukam momentów dokręcenia jarzma zacisku do zwrotnicy oraz prowadnika zacisku do jarzma.
Skoro do tej pory działał dobrze, to jest awaria i żadne kombinacje z przewodami nie pomogą. Jedyną był mostek 9-12 zwierajacy fotki. Czy - jesli zasłaniasz fotki lub zakładasz ten mostek - coś dzieje się z LEDą za zaciskiem 12? Powinna zdaje się się świecić , przy zasłanianiu fotki gasnąć. I czy dasz radę uruchomić bramę zwierając zacisk 9 i 13 (wtedy...
Czy ktoś ma jakieś obiekcje do przełączników sieć-agregat Spamela PRZK? http://www.spamel.com.pl/Print/PDF/Produ... Ponawiam pytanie odnośnie Spamela PRZK. Z tego co udało mi się wyczytać wersja 63A(od 6 do 16mm^2) ma bardzo słabe zaciski, ukręca się gwint przy mocnym dokręceniu. Moment...
Dla jasności - nie mostkujesz zacisków a na krótko (ponizej sekundy czyli na moment) zwierasz. I najlepiej jakbyś to robił jakimś przyciskiem dzwonkowym - zwieranie kabelkami powoduje od drgań rąk wysłanie więcej niz jednego sygnału...
Jak masz czym - zmierz napięcie 5-20- jeśli jest 24 (albo więcej) stałego to ok, wtedy zewrzyj na moment kabelkiem 20 z 21. Jeśli brama ruszy - podpinaj wszystko jak w opisie j/w. Tak dla pewności (bo możesz patrzeć od drugiej strony) przy siwej kostce jest zacisk 20. Reszta jak opisałem.
1. Fotki skontrolowane to fotki podłączone w taki sposób (no i ustawiona odpowiednia opcja testu na pozycjach menu SAFE) że centrala może skontrolować ich prawidłowe działanie - czyli taki autotest. W praktyce - zasilanie fotki nadawczej podłącza się do zacisków 50 czyli (-) i 52 czyli (+ ale specjalny do testu). Na tym wyjściu na moment przy każdym...
Z jakim momentem powinno się dokręcać zacisk i jarzmo hamulcowe w Corsie D.
Co pojawia się na zaciskach w momencie wyzwalania rygla?
Taki silnik podłączasz pod zmienne napięcie znamionowe, takie jakie jest napisane na tabliczce znamionowej. Zasilasz tylko główną cewkę. Piszesz że silnik ma trzy wyprowadzenia, a na foto widać tylko dwa. Być może cewki są dwie nawinięte szeregowo (coś a la dwa biegi, podobnie jak w okapach kuchennych). Te silniczki mają bardzo mały moment rozruchowy,...
W Renóweczkach regulator amatorsko najlepiej jest to sprawdzić tak: -zdejmujemy pasek klinowy z alternatora -właczamy kluczyk w stacyjce -kręcimy kołem pasowym alternatora-powinno się obracać z wyczuwalnym oporem.Dzieje się tak bo wirnik wytwarza moment hamujący.Alternator tam jest obcowzbudny.Jeżeli oporu nie czuć to: -sprawdzamy czy jest napiecie...
Dzięki za info bo chińskiego szmelcu jeszcze nie naprawiałem :-) Głównie Esab, Oerlikon, Fronius, Einhell, Bester i wiele innych. Ale to maszyny przywożą z dużych zakładów a nie prywatnie chiński szmelcu. A jakieś w ogóle naprawiałeś? Bo taki hamulec jest z reguły w standardzie - tzw. upalanie wolnego końca ustawia się właśnie jako różnicę czasu pomiędzy...
Między 16 i 18? Przy poprawnie działającym układzie ma być tam spadek napięcia na oporniku regulatora więc nie bardzo jest co mierzyć ale można. Ja napisałem o pomiarze na zaciskach w rozumieniu do masy i oczywiście podczas pracy silnika. Czy podczas jej napędzania podać przez moment 12V na uzwojenie wzbudzenia Podaj, nic złego się nie stanie. Przypominam...
Z tego co zrozumialem niedziala niskotonowy wiec albo oderwal sie przewod albo spalila cewka glosnika omomierz i sprawdzic przejscie - lub co podejrzewa mniemam miernika bateria i na moment podlaczy pod zaciski glosnika - membarana sie wychyli jezeli jest ok
1. Zasilając silnik w układzie trójkąta zasilam tylko jedną (dowolną) fazą podłączoną jednocześnie do 3 zacisków - czy tak? Nie. Silnik nie ruszy na jednej fazie. Można ewentualnie dołączyć kondensator ale wtedy moc silnika spadnie. Co do punktu 2 - moc a zarazem moment się nie zmieni zakładając, że zasilisz z go 3 faz 230V przy połączeniu w trójkąt...
(at) #19 wpis moderatora To jak? RCD nie rozłącza N? http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy%C5%82%C4... Może zauważysz, że ktoś próbuje załączyć RCD i wtedy zwiera zaciski N? Czyli ten moment powoduje, że rozważamy N tak jakby było zamknięte?
Przyczyn może być kilka.MOże być zablokowany układ a mianowicie często zapycha się filterek czyszczący układ chłodzenia i silnik ma wtedy za duże obciążenie.Drugi powód to uszkodzony silnik.Aby spradzić silnik musisz najpierw zdemontować z jego zacisków całą kostke tak aby zostały ci tylko zaciski silnika jest ich 3-dwa robocze i jedno rozruchowe.Podłącz...
Dziękuję za informacje. Na tej linie ( 4 mm) są zaciski 5 mm, bo pomylili się przy wysyłce i reklamacji :). Odległości między zaciskami powinny wynosić 1,5-3 szerokości zacisku- raczej mieści się to w sześciokrotności średnicy liny. Moment dokręcenia nakrętek można znaleźć. Z kauszą też jest problem, bo jest za mała na ucho wielokrążka.
A zewrzyj na moment od strony centrali RI5 te dwa przewody, które są podpięte do zacisków 23 i 24. Jeśli garaż nie ruszy - może kwestia w przerwie na kablach? No i gdzie podpiąłeś te przewody w JIM3 (i który to model - daj najlepiej fotkę zacisków, jeśli to JIM3 SW - to pod zaciski COM i P.P.)? Może tu pies pogrzebany ?
„Solista Perfectu” ma 100% racji;) Dla upewnienia się, możesz sprawdzić czy we wtyczce - DIN, jest jakiś przewód połączony ze środkowym "pinem". Spotkałem się z takim rozwiązaniem. Jeśli tak to sprawdź co się stanie kiedy połączysz go ( nawet kawałkiem cienkiego przewodu ) z zaciskiem GND na tylnej ścianie wzmacniacza. Jeśli nie ma wyprowadzenia...
Oczywiście transformator jest przeciążony w momencie załączania styczników, ale ma dostateczną wydajność prądową (chwilowo). Na pewno występuje znaczny spadek napięcia na zaciskach trafo w momencie poboru takiej mocy. Czas załączania styczników jest bardzo krótki, co nie spowoduje przegrzania transformatora. Jeśli obwód sterowy zasilany jest napięciem...
Szukam porządnego wkrętaka/klucza Przeczytaj sobie Swój wpis. Uprzedzam tylko fakty aby nie było za moment że kogoś zabiło przy dokręcaniu zacisków w bezpiecznikach. Lepiej napisać niż potem czytać o wypadku śmiertelnym. Mam nadzieje że bardzo delikatnie Ci to wytłumaczyłem. Tym bardziej że piszesz w dziale elektryka gdzie miewa się z napięciami powyżej...
Dzień dobry, Chciałbym powiesić kabel ASXSN 4x35mm od domu do garażu (łączna długość kabla ok. 50m), ponieważ potrzebuję 400V. Pierwszy raz będę robił przy aluminium i nie wiem do końca jakie zaciski będą odpowiednie do tego. Wiem, że muszę zabezpieczyć przed zaciśnięciem pastą ochronną. Obciążenie każdej fazy na ten moment dla panów z fotowoltaiki...
Pytałem, w które miejsce został podłączony przewód od płyty. Fotka wskazuje, że na dolne zaciski zostało podłączone nie mniej, niż po dwa druty. Na zacisku N nawet trzy. Skoro podłączał nowy przewód, a nie wyłączył zasilania (nie zdjął napięcia z tego RCD), to mógł spowodować podanie napięcia międzyfazowego na odbiorniki 1-fazowe. Zresztą tam widać...
Tą teorię znam i dla mnie jak moment z silnika jest zdjęty to na silniku na zaciskach nie powiino być żadnego napięcia a jest. Stąd moje pytania i wątpliwości
Myślę że prądnicę możesz sprawdzić jak każdą inną (przykładowo z C330).Czy przykładałeś kontrokę do szerszej wsuwki na prądnicy(średnie obroty)?Jeżli tak ,a żarówka nadal nie świeciła to odłącz wsuwki od prądnicy ,połącz kawałkiem przewodu zaciski na prądnicy ze sobą .Zapal silnik ,daj średnie obroty ,sprawdź kontrolką czy pojawiło się napięcie.Jeszcze...
Teraz jasniej troche sie zrobilo :) Bedzie tak: na pewno bialo-zielony to wspólny, do sieci. Pozostałe dwie pary przewodow to wolne obroty i szybkie, pranie i wirowanie. Musisz sam sprawdzic ktore pary to pranie a ktore wirowanie bo nie pamietam (bialy i szary albo fioletowy i czerwony). Na praniu mozesz podlaczac drugi przewod sieciowy dowolnie do...
Brama z pilota jeździ (wnioskując po treści tematu - tak)? Zewrzyj na chwilę 60 z 61 - jeśli brama pójdzie , idziemy dalej. Aktywuj tą Dahuę z apki lub domofonu. Po zadaniu sygnału zaciski NO i COM powinny się zewrzeć na moment (nie bistabilnie). Jeśli tak - podepnij NO i COM Dahuy pod 60 i 61 centralki. MUSI działać.
Mam podobne objawy i tak: Odłączyłem przewód PE od obudowy pralki w okolicach filtra PZ- prawy który jest połączony z korpusem grzałki oraz silnika (w skrócie łączący bęben z obudową). Podłączyłem woltomierz do zacisku PE i obudowy pralki. Po włączeniu programu 59 minut czekałem aż pojawi się napięcie pomiędzy dwoma elementami. I pojawiło się ok. 90-100V....
Nie powinny się świecić ciągiem w ogóle, tylko na moment się zaświecać przy użyciu przycisku ściennego lub zewnętrznego radia podpiętego między zaciskami odpowiednio 2-4 lub 2-5. A czy przypadkiem z rozpędu nie zrobiłeś zworek między 2,4 i 5? i napisz czy masz radio firmowe wetknięte w płytę czy zewnętrzne podłączone na kabelkach do w/w zacisków?
Proszę bardzo (załącznik) . Falownik za mały do silnika. Tylko wyświetlal by wtedy komunikat błędu OCA albo OCC. Jak widać silnik nieobciążony . Zmierz napiecie na zaciskach falownika w momencie startu i sprawdź jego ustawienia pod tym kątem. (Rated power voltage), także parametr ACC (Aceleration Time). Czestotliwość startową (Start Frequency) ustaw...
Przeróbka nie wchodzi w grę - sterowanie realizuje program w procesorze i jak nie ma przewidzianych wejść kierunkowych to ich nie dodasz. Radio dwukanałowe zawsze możesz wstawić ( podpięte do zacisków) ale nie ma po co. Powiedzmy że jest opcja zmuszenia napędu do " tylko otwierania" - użycie wejścia sterującego i zaraz po nim rozłączenie na moment linii...
1. Tak. Pierwszy mostek głuszy niepotrzebne ci wejście STOP, drugi - nieużywane przez ciebie (chyba) drugie wejście fotek. 2. i 3. Parametr SAFE1 (dla wejścia fotek 1) i SAFE2 (odp. 2) o wartości 0 (znajdziesz je w menu "Logic" - logika) oznacza, że fotki mają wyłączony test. Parametr 1 - ze włączony. Odpowiednio do ustawienia tego parametru fotki podłącza...
Moment obrotowy, prędkość obrotów, zacisk na Ø13 mm, walizka, duży akumulator 4 Ah. Ja preferuję więcej małych akumulatorów na wymianę, by mniej obciążać rękę, ale nikt rozsądny nie pogardzi akumulatorem 4 Ah :-) Nie widzę podświetlenia, co jest pierdołą, ale użyteczną pierdołą :-) Są w zestawie bity, ale jak się skończą to fajne są zestawy bit'ów...
Właśnie zastanawiałem się czy potrzebny jest ten przekaźnik gdyż nie posiadam jak narazie takiego czujnika i myślałem, że po wykryciu ruchu podaje on napięcie na wyjście, lecz widocznie się myliłem. Nie myliłeś się,tak jest. Ale to wcale nie przeszkadza. Pisząc o zasilaniu szanowni koledzy nie mają pojęcia jak sie do tego zabrać. Czujnik nie będzie...
Miedzyfazowe podajemy ( w naszym przypadku 400V) na zaciski silnika bez wzgledu na polaczenie uzwojen. Tylko ze przy polaczniu w gwiazde ono sie dzieli na 2 uzwojenia i w takim razie na tym uzwojeniu jest 400/pierw3 czyli ok. 230V co sprawia ze silnik pobiera z sieci prad mniejszy niz przy trojkacie ale za to moment spada znacznie i moc 3-krotnie. I...
Przy tych parametrach - 1,8µH i 27 x 0,47µF (rozumiem, że połączonych równolegle) to rezonans wypada zgrubnie w rejonie 33kHz... Pobór prądu powinien być znikomy przy zasilaniu z 20V. Czy kondensatory nie mają zwarcia? Czy tranzystory są w porządku? Podłącz żaróweczkę 12V do zacisków wzbudnika, zwiększ indukcyjność dławika. Jeżeli uzyskasz...
wsadź świecę do fajki i zacisk 1 cewki zwieraj do masy (oczywiście na drugim zacisku ceqwki w tym momencie ma być +12V) powinna przeskakiwać iskra a co do przerywacza to czy jego styki się ze sobą w ogóle stykają?
Aluminium? Trzeba niestety kupić nowy nowy zacisk i z odpowiednim momentem dokręcić.
Poprzednio pisałeś, że brama rusza na 1 sek. na zamknięcie. Z filmu wynika że nawet nie drgnie, tylko strzelają przekaźniki . Dla pewnego wyeliminowania awarii krańcówki (ale chyba to nie one) zmostkuj razem wszystkie trzy szpilki gniazda krańcówek, (małe białe w lewym dolnym rogu). Brama powinna ze środkowego położenia startować (a przynajmniej próbować...
Witam! Prostownik nie daje prawidłowego napięcia na zaciskach klem, reguluje się tylko w zakresie 0V do 0,35V. Kalibracja członu pomiarowego przebiegła bez problemu, niestety już testu z żarówka nie dało się wykonać, podłączałem na próbę żarnik H4 jak i żarówkę 21 Wat. moment, to nie jest zasilacz i nie będzie ci działał bez podłączonego akumulatora,...
Jakby na to nie patrzyć rzacz sprowadza sie do pomiaru momentu hamowania - jak to zrobić najlepiej i najtaniej to jest problem. Jeżeli zachowa się osiowość układu to pomiar ugięć też jest rozwiązaniem. Kiedyś stosowano hamulec cierny montowany na wale silnika i przez regulację siły zacisku szczęk, znane współczynniki tarcia obliczano moment hamowania....
Moment, to jak - masz kable poprowadzone od jednego gniazda do drugiego?
Włókno żarówki jest swego rodzaju obciążeniem indukcyjnym dla zasilacza. Kiedy odłączasz żarówkę, powstaje impuls, który wytwarzany jest w momencie odłączania żarówki od zacisków (nigdy nie uda się w jednej chwili odłączyć żarówki od zacisków, chyba że zrobisz to bardzo szybko). Zauważ teraz, że na zaciskach wyjściowych w oryginale jest kondensator...
Jest to całkiem normalne. Rezystancja cewki "wciągającej" jest niska i przy małych oporach tarcia wirnik spokojnie może się obracać, ale nieco wolniej bo jest spadek napięcia na rezystancji cewki. To jest tak jak szeregowe połączenie silnika i rezystora. Jeśli prąd wywoła moment większy od momentu tarcia to wirnik zacznie się obracać. "Praw fizyki Pan...
Myślałem, że podłącze na chwilę zasilacz od laptopa i napięcie się zwiększy, ale skoro odpada to tego nie przeskoczę. To też dobra metoda, ale wymaga żarówki w szereg. jdubowski: co oznacza ładowanie z innego akumulatora przez żarówkę? Podłączyć akumulator kabelkami do żarówki i podłączoną żarówką znowu do innego akumulatora? (-) akumulatora łączysz...
A czy silnik szeregowy nie będzie się rozbiegał jeśli będzie dużo mniejsze obciążenie?? Silniki bezszczotkowe wymagają zastosowania specjalnego sterownika co raczej odpada. Czyli mam rozumieć ze jeśli zastosuje silnik DC to przy prędkości obrotowej 50 rpm i momencie 60 Ncm niezda egzaminu.?? Czyli wasze propozycje to zastosowanie silnika beszczotkowego...
Zdjęcie robimy przed przystąpieniem do czynności czyli z plombami, według nowego rozporządzenia wewnętrznego moment rozplombowania i zdjęcia osłony zacisków ma być rejestrowany wizualnie przez wbudowaną kamerkę w urządzeniu mobilnym. Wszelkie dyrdymały na temat brania zleceń za śmieszne pieniądze są bezpodstawne uważam że dostałem bardzo dobrą stawkę...
Spróbój od nich wydobyć protokół tych pomiarów. Energetyka to zignorowała bo jedynym sposobem na zaradzenie sytuacji jest konkretny remont sieci, prawdopodobnie włącznie z wymianą transformatora. Takie skoki napięcia świadczą o nadmiernej impedancji sieci w stosunku do obciążenia. Jak nic nie da się załatwić w energetyce to napisz do URE. https://www.ure.gov.pl/...
Chciałem zauważyć, że w rzeczywistości są tam tylko 4 zaciski, w sensie elektrycznym, ale 8 miejsc do podłączenia żył przewodów (np. 1-2 to ten sam zacisk). Pytanie - na którym zacisku neonowy wskaźnik zapala się po załączeniu wyłącznikiem oświetlenia ? A może chodzi o moment świecenia przy naciśniętym przycisku dzwonkowym ?
Tak przy połączeniu w gwiazdę prąd rozruchowy jest około 1,73 razy mniejszy niż przy połączeniu w trójkąt (niestety moment rozruchowy też jest 1,73 razy mniejszy).
Niedawno jeden z kolegów polecał opukiwanie przekaźników - i to na moment działało i pozwoliło zlokalizować uszkodzony - i go wymienić. Co do fotek -zworka na zaciskach 5-7 (i 5-6) oraz wyłączenie fototestu - punkt 4.3
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
Witam proszę o pomoc ponownie, paliło się na desce rozdzielczej ładowanie, stwierdziliśmy brak napięcia na zacisku W przy alternatorze, instalacja została prześwietlona na poziomie licznik-FR-alternator i wymieniony regulator. Jak już przez moment pokazały się obroty na stardiagnozie z zacisku W, chyba mamy uszkodzoną kostkę do alternatora deska rozdzielcza...
Dzięki także za odpowiedż. 11.3, albo 11.4 powinno być tutaj, czyli jak wyżej. Inna sprawa, ze tutaj mamy typowo coś na wzór ZK na słupie z Lini napowietrznej. U mnie z słupa leci na hak i zaciski są już jako granica. Odcinek między zaciskami a skrzynką jest traktowany jako mój WLZ, a rozłączenia tego odcinka nie ma jak załątwić. Oczywiście nie jest...
Witam ,ze schematu wyglada ze nic nie potrzebujesz,przekaznik jest i jesli odpala ci na przycisk ,to przekaznik pracuje dobrze, sprawdz w momencie "klikniecia" na zacisku ESTR musi pojawic sie napiecie
Moment, dopiero spojrzałem i porównałem oba - w instrukcji jest błąd. Zasilanie z czerwonego na rygiel, różowy połącz z czarnym a biały na drugi zacisk rygla.
A czy po odpięciu domofonu od napędu i użyciu przycisku sterowania bramą przypadkiem na ten moment także nie gaśnie ekran? Bo może ten typ tak ma? Wg opisu na stacji domofonu te zaciski to niby bezpotencjałowe styki przekaźnika czyli działają jak proste zwarcie tych przewodów Z drugiej strony napięcie między zaciskami 2 i 7 centralki bramy jest poprawne....
Zasada działania rozrusznika trójkąt-gwiazda jest taka, że silnik włącza się do sieci z uzwojeniami połączonymi w gwiazdę co daje trzykrotnie zwiększenie impedancji, a więc trzykrotne zmniejszenie prądu rozruchowego w porównaniu z wartościami przy połaczeniu w trójkąt. Jednak połączenie w gwiazdę trzykrotnie zmniejsza moment rozruchowy silnika. Dlatego...
Moim zdaniem za szkody powinien zapłacić elektryk, który tą rozdzielnicę zrobił. Dodano po 4 Tak na jednym zacisku drut i linka, przy neutralnym podczas ruszania lekko iskrzyło, Złota zasada: nie dotykać niebieskiego gdy rozdzielnica jest pod obciążeniem. To ten moment mógł spowodować uszkodzenie urządzeń.
Linia transmisji. Czyli zacisk K2. Albo centrala, albo przewód albo panel. Najszybciej i najprościej jest: a) podmienić panel na inny, który jest potwierdzony, jako sprawny - jeśli jest ok, to panel (ten zdjęty) jest uszkodzony; jeżeli nadal jest [8.8.8.8.] to: b) przypiąć panel (nadal ten sprawny) "na krótko" nowymi przewodami - jeśli teraz jest ok,...
Witam serdecznie, Trafiłem na ten kapitalny temat o budowie przyczepek szukając pomysłów na modyfikację małego SAMa (kwestia dyszla oraz umiejscowienia osi). Mam za to pytanie do ekspertów, co byście polecili do SAMa ciężarowego w kwestii hamulców. Przyczepka dwuosiowa, na resorach; osie rury + piasty z Poloneza. W tym momencie hamulce tarczowe + zaciski...
Stare działają tak jak nowe. Ew. nowe tak jak stare. Faza Żarówki N (PEN) Żarówki łączymy pomiędzy PEN i "żarówki". Przyciski łączymy pomiędzy "faza -żarówki". Podanie na moment fazy na żarówki daje podtrzymanie fazy - faza "wychodzi" z zacisku "żarówki". Pomiędzy zaciskami "faza i żarówki" jest w automacie zestyk przekaźnika sterowny układem czasowym.
Moja metoda szukania jest taka. Najpierw znajduję dwie żyły na których słyszę to co się dzieje na dole. Oczywiście podłączam je pod zaciski słuchawki i masy (czyli w tym przypadku 1 i 6). W tym momencie wiem na 50%, że tak ma być, bo słychać będzie identycznie gdy zamienię te kabelki miejscami. I tu właśnie jest ten moment, że dołączam próbnie kabelki...
Gra tylko na wyjściu L(+) i L-.Na zaciskach prawych R nic nie słychać.Tyle wiem z wczorajszego sprawdzania.Co do pomiaru to za moment spróbuje pomierzyć,ale jak nic nie słychać to wnioskuję ,że niema napięcia.Końcówki wyglądają na sprawne.
Teraz zapytam jak zrobiłem ten test_photo to dalej mostek między 24-26 powinien zostać, bo jak rozumiem ta druga linia jest jakbym miał 4 fotokomórki również za bramą. Mostek ma pozostać. Zacisk 24 służy do podłączenia dodatkowego przycisku STOP. PN1 (moment silnika 1) Ustawiłem na minimalną wartość przy której brama pracuje prawidłowo. ( skrzydła...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... 07 Maj 2005 08:36 Re: Pomiar prędkości obrotowej i momentu obrotowego frohme: jakby na to nie patrzyć rzacz sprowadza sie do pomiaru momentu hamowania - jak to zrobić najlepiej i najtaniej to jest problem. Jeżeli zachowa się osiowość układu to pomiar ugięć też jest rozwiązaniem. Kiedyś stosowano hamulec...
Czy zwykłą lutownicą można TNY264PN wlutować ? Jeśli mowa o transformatorowej, to raczej nie proponował bym, bo najprawdopodobniej uszkodzisz punkty lutownicze i dopiero będzie zabawa. Nigdzie nie widze, czy zostało zmierzone napięcie w gniazdku albo na zaciskach zasilających przewodu sieciowego w momencie kiedy pralka się wyłącza :idea: :?:
Główna wiązka świateł leciała z tego co pamiętam za zegarami. Ale wcześniej sprawdziłeś żarówki? Ewentualnie wepnij się miernikiem zamiast żarówek i zobacz czy pojawia się prąd na zaciskach w momencie otwarcia drzwi.
Już znalazłem poważny błąd w poprzednich rachunkach. Moment hamujący nie jest przenoszony na piastę, tylko przez zacisk hamulcowy bezpośrednio na wahacz. Moment hamujący pojawi się tylko między tarczą, a felgą. Tego połączenia na pewno nie smarowałbym. W tarcza-piasta pojawia się przy przyspieszaniu, ale jest znaczenie mniejszy w przeciętnym samochodzie...
Zaciski uzwojenia pierwotnego w tych przekładnikach są miedziane. Jednak wkręty mocujące je do przekładnika to zwykły ocynk, i mi to wygląda na to, że to właśnie od nich poszła korozja. Raczej nie jest to "przepalenie". Autorze, jeśli masz możliwość, sprawdź stan połączeń kabla do przekładników, ewentualnie połączenia zakonserwuj smarem i jeśli nic...
Ukończyłem go wreszcie ramę poszerzyłem bo za mała była,osadzilem go na gumowych poduszkach i stopkach mechanicznie ok ,wreszcie równo pracuje 240v tylko olej zmienić. Przy podłączeniu wiertarki i wyrzynarki do tego stare dvd i radio tak to wygląda, nie spada wiele. Urządzenia ok. Przy dużej szlifierce kątowej 2200w to spada na moment do 190V 1 sek....
No właśnie, a nie piszczy. Silnik nie jest stary - 6 lat chodzi z tą pompą, wiec łożyska myślę, że są ok. Czasami wystartuje po po 2-3 sekundach. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - zrobiłem taką próbę i zmostkowałem zaciski gdzie jest podpięty wyłącznik odśrodkowy i włączyłem na moment silnik, to nie zakręcił tyko jakby wpadł w drgania prawo-lewo...
OK, to miałem na myśli. Masz silnik pierścieniowy. Dwie puszki są dlatego, że osobno masz wyprowadzone uzwojenia stojana, osobno wirnika. Zwierając zaciski w mniejszej puszce robisz z niego silnik klatkowy. Silnik klatkowy uzwojenia wirnika ma zwarte na stałe - stąd nazwa: klatkowy/zwarty. I to dla Ciebie jest "normalny silnik" - ma wyprowadzone tylko...
Witam, proszę o pomoc chodzi o mercedesa ACTROSA model 1840 rocznik 1999, od jakiegoś czasu jest problem z oporami toczenia, raz zablokował całkowicie hamulce tarcze były czerwone, po niedlugim czasie przegrzane i do wymiany. Po wymianie 3 tygodnie temu problem wrócił tylko hamulce z przodu lekko trzymają i tarcze moment czerowne. Zaciski sprawdzone...
Prądu nie mierzyłem przed zadziałaniem wyłącznika tylko w czasie normalnej pracy,przed zadziałaniem trudno utrafić konkretny moment. Znajomy mówił że miał podobny przypadek kiedy przewód N słabo przewodził na zacisku w puszce rozgałęźnej i był trochę nadpalony. Czy to może być przyczyną.
kolego "snopek 4" mówisz chyba o innej centrali sterującej bo w tej o której piszę 452 MPS zaciski 14,15,16, to masa "-" to tak jakbyś zwarł to co już ma ten sam potencjał i jest zwarte. Siłowniki działają poprawnie jak już pisałem, siła siłowników ustawiona na 4. Jest to to ta sama "masa" co na zacisku 19 tylko że w momencie jak mamy uruchomioną funkcje...
zaciski pradowe zaciski sprężynowe mostek zaciski
potencjometr liniowy logarytmiczny robot kuchenny szczotki centrala alarm 433mhz
schemat centralny zamek kangoo renault kangoo schemat instalacji
LG Display LM160E03 LCD Panel: TV Models, Brands, and Retrofit Use Schemat instalacji elektrycznej wózka paletowego EP Equipment ESS15ES – architektura, diagnostyka, Curtis, ZAPI