Po zamontowaniu nowego zacisku nie ruszaj ręcznym, podpompuj pedałem aż tłoczek dopchnie klocek do tarczy i odpowietrzaj zacisk, po odpowietrzeniu zaciągnij kilka razy ręczny i sprawdź kręcąc kołem
dezaktywacja zacisku hamulcowego z tyłu w Passacie 2006rok.Czy jest możliwe cofnięcie tłoka w zacisku bez użycia testera.
Żeby nie ustawiać kątów,odkręć półoś i wyciąg całego mcphersona ,oczywiście jeszcze musisz odkręcić końcówkę,sworzeń i zacisk hamulcowy.
Prawie jak z archiwum X. Strasznie mnie zmyliło to że na drugi dzień masz to samo. hmm. Bicie kierownicy przy 80km/h to może przyczyna luźno osadzonego klocka hamulcowego który pomimo tego że nie hamujesz, układa się jednym końcem tak że część jego okładziny ociera o tarczę i stąd może być to małe bicie, chociaż to bardzo dziwne że aż w kilku samochodach...
Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Witam serdecznie. Sytuacja zmusza mnie do wymiany zacisków hamulcowych w moim passacie b3. Passat ma niewentylowane tarcze i nie posiada ABS i mam pytanie związane z zaciskami a mianowicie. W jakich autach były jeszcze montowane identyczne zaciski oprocz passatów b3 i b4 ?
Mówiąc dokładniej, czy można, w przypadku kupna używanego lub nowego zacisku, wkręcić tłoczek poza samochodem. Można.
Zaciski zostały zregenerowane, wymienione przewody elastyczne, problem dalej się pojawiał… pomogła wymiana zacisków hamulcowych na nowe 🫡 Temat kończę i dziękuję za wszystkie sugestie, pozdrawiam
Chłopaki może ktoś coś podpowie doradzi itp. Posiadam przyczepke lekką SAM zarejestrowaną do 750kg. Jako, że się z nia dużo bujam chce ja przerobić żeby miała hamulce. W przyczepce jest oś na której mam możlwiośc założenia tarcz i zacisków hamulcowych od passata b4. (cały komplet hamulców mam) Także tylko założyć i hamulce na osi działają. Dodatkowo...
Dźwignie od linek ręcznego wracają ?, przeważnie to jest problem w tych zaciskach
Są pozakładane sprężynki na zaciskach hamulcowych? Lub same klocki stukające w zacisku, chociaż ja z czymś takim spotkałem się tylko raz.
Najpierw należy odpowietrzyć układ hamulcowy.Sprawdzić stan płynu, i czy czasami nie był dolewany jakiś inny płyn hamulcowy, nie wszystkie można mieszać. płyn jest wszystko jest hamulcy nie da sie odpowietrzyć na prawym kole da sie odpowietrzyć natomiast na lewym zacisku nie ma ciśnienia i płyn nie leci odpowietrzynik odkręcam i nic nie leci pompuje...
Kolego Passat 2002 twój passat to model 3B6 a nie 3BG. Kolego Motomrowka passat 3B6 to nie passat B3 czytaj dokładnie i nie pisz bzdur. Klocki do tego modelu w zależności od wersji i firmy kosztują od 100 do 300 zł. Wymiana najlepiej w warsztacie po sprzwdzeniu tarcz i zacisków.
W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
bardzo dzieki za pomoc jak na razie nic sie nie zmienia , ale w trakcie sprawdzania tego co mi powiedzieliscie znalazlem lekki wyciek z przewodu hamulcowego ktory odchodzi od zacisku prawego tylniego,, czy to moze byc przyczyna???
to co mi grozi podczas trasy? W najgorszym wypadku pożar auta-nie trzeba być inżynierem nuklearnym w NASA żeby to wydedukować...jazda z blokującym sie zaciskiem hamulcowym to szukanie kłopotów !
Błąd z opisem "niewiarygodny sygnał ". Układ odpowietrzony,zalany nowym płynem ponieważ były wymieniane oba tylne zaciski. Problem występował przed jak i po wymianie zacisków. Serwo klasyczne bez instalacji.
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
To musi być wyciek gdzieś.Nie wiem skąd to powietrze ma się brać.Być może sama pompa hamulcowa zaciąga gdzieś od strony serwa.Być może.
Witam mialem ten sam problem wiec wymieniłem zaciski hamulcowe wymienilem przycisk od recznego spakowałem błędy zrb adaptacje zaciskow i ręczny zaczął dzialac normalnie
Komputer musisz podłączyć, musisz wycofać tylne zaciski komputerem a po montażu nowych musisz zrobić kalibracje tylnych zacisków. Słyszałem że są kombinatorzy co cofają tłoczki z zewnętrznego akumulatora ale różnie się to może skończyć.
Sprawdź przewod hamulcowy gumowy tego zacisku, może się rozwarstwia i po zaciągnięcia ręcznego robi się podcisnienie co powoduje zapowietszanie.
może ktoś wie jaki jest prawidłowy rozmiar tarcz w passacie b5 synhro r 97 na zaciskach ate
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
W Golfie IV miałem przypadek, że klocki hamulcowe w tylnych kołach "rozsadzała" rdza tj. odklejał się materiał cierny od płytki metalowej. Narastająca rdza powodowała, że tarcze były stale hamowane i gorące. Nie wiem jakiej były one produkcji, gdyż kupiłem z takim klockami. Warto więc co pewien czas sprawdzić, czy taka usterka nie występuje, a która...
A co za wskazówki byś chciał mieć? Na początek potrzebujesz silnik z osprzętem i wiązką elektryczną z komputerem. Podłączyć do instalacji pojazdu - nic prostszego - dwa plusy, stały i po stacyjce, dodatkowo masa - i elektryka obskoczona. Skrzynia może być z Golfa 3 - i masz na linkę. A co do hamulców, to zobacz, do czego dokręcisz elementy mocujące...
Jeśli zacisk jest sprawny, tłoczek pracuje prawidłowo, silniczek od ręcznego poprawnie działa to zostaje odpowietrzenie układu hamulcowego za pomocą VCDS wraz i przede wszystkim pompą ABS.
Po pierwsze tłoczki w tylnych zaciskach się wkręca, a nie wciska. Po drugie odkręcając cały zacisk od układu należało zacisnąć przewód elastyczny aby nie wyciekał płyn hamulcowy i wtedy wystarczy po zamontowaniu zacisku odpowietrzyć tylko ten zacisk. Jeżeli płyn wyciekał, to teraz należy odpowietrzyć obydwa zaciski tylne.
Mam problem z hamulcami w passacie. Najpierw pociekł tylny zacisk hamulcowy. Wymieniłem go na drugi i zabrałem się do odpowietrzania. I zaczęły się schody gdyż brak jest hamulca na tylnym lewym kole oraz przednim prawym ( czyli jedna sekcja ). Pedał wpada w podłogę Te dwa koła blokują się dopiero po 4 naciśnięciu hamulca. Wiem że jest powietrze w układzie...
A sprawdziłeś przewód elastyczny? MiaŁem coś takiego w starej preludzie, zasyfiały przewód hamulcowy nie pozwalał na powrót płynu z zacisku. Poluzuj odpowietrznik na zacisku i zobacz czy kapie płyn.
Nie wiem jak to jest w twoim BMW ale ja w swoim Passacie mogę rozłaczyć tą wtyczkę przy zacisku i podając bezpośredni 12V na piny mogę ruszać zaciskiem w obie strony bez komputera.
Jeśli wciskałeś tłoczek na silę mogłeś coś uszkodzić. Silniczek trzymają 2 śruby, odkręć go i zobacz czy się kręci ośka, wsadź coś w wpust na wałek silniczka w zacisku i kręć, nie wiem w którą stronę, w jedną dociskasz w drugą cofasz, sprawdź czy tłoczek się rusza, jeżeli silniczek słychać że kręci to albo zerwana przekładnia w silniczku (plastik) albo...
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Miałem podobny przypadek w pracy i po wymianie przewodów elast. nie pomogło Okazało się że pompa hamulcowa nie odbija tyle ze w passacie b5 Pisałem o odpowietrznik-u ,gdy zablokuje koło luzujesz odpowietrznik, jeśli puści to zacisk jest ok i szukasz winnego w kierunku pompy
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
opraw mnie jeśli się mylę ale kontrolka zużycia klocków w tym modelu nie informuje czy chodzi o przód czy tył a jak jest czujnik z tyłu to tam też trzeba sprawdzić. No ale jak twierdzisz że to na pewno problem jest z przodem to sprawdził bym tę część wiązki od wtyczki klocków do nadkola za akumulatorem. To jest urok kupowania auta nowego-18-letniego....
...przecież to ma być tylko makieta, chodzi o to by pokazać, że podczas hamowania, po zaniku lub znacznym obniżeniu częstotliwości impulsów z jednego z czujników, załączy się pompa ABS i zredukuje ciśnienie na zacisku hamulcowym odpowiadającym danemu kołu/czujnikowi (jeśli to będzie ABS z EBD). Tu nie chodzi o stanowisko do badania układu ABS tylko...
Na prowadnice zacisków smar do tłoczków hamulcowych albo zwykła wazelina techniczna(nie reaguje z gumą z której są wykonane osłony prowadnic). Oczyścić wszystko porządnie(prowadnice mają się poruszać na sucho bez problemu) i nałożyć cienką warstwę smaru. Klocki montować na smar miedziany lub aluminiowy, też dobrze oczyścić miejsce usadowienia klocka...
Z tego co mi wiadomo to mechanizm Serva wytwarza ciśnienie ... Pompa hamulcowa ma za zadanie doprowadzić do pompy absu płyn hamulcowy. No ok ale na zgaszonym silniku a wiec bez podciśenia w serwie przecież też "odpowietrzysz" układ naciskajać nogą pedał. Ciśnienie na odpowietrzniku przy zacisku powinno być i jest takie że lekie odręcenie śrubki a płyn...
Miałem taki przypadek w Kii Picanto. Tam była pompa hamulcowa. A zdiagnozuje sobie to tak że jak Ci złapie hamulec to popusc przewody na pompie. Jak puści to pompa, jak nie to znaczy że trzyma ciśnienie między ABS a zaciskiem.
Witam. Posiadam passata b4 95rok kombi. Auto ma automatyczną skrzynię biegów. Problem polega na tym że pedał hamulca niekiedy wpada w podłogę. Po podpompowaniu hamulca trzyma. Kiedyś wogóle przestał hamować i odstawiłem do serwisu (skasowali mnie na straszną kase) i chwile było dobrze i znowu pedał wpada. W serwisie wymieniali pompe hamulcową wraz z...
Na elektrodzie czytałem że jak ktoś nigdy płynu nie wymieniał a wymieni to wypłucze syf i wpadnie do pompy hamulcowej i ona też będzie do wymiany. Czy to prawda? Nawet koledzy odradzali wymianę. Po co mam ten płyn wymienić jesli auto jest z 97, (a znam auta z 85, 90, 92) i nigdy nikt tego płynu w nich nie wymieniał ani przewodów a auta hamują elegancko,...
Jeśli to jest passat poliftingowy, to powinien mieć czujnik ciśnienia układu hamulcowego, podłącz komputer i sprawdź czy ciśnienie narasta w miarę jazdy. Lub, jeśli nie ma czujnika albo nie masz komputera, po przejechaniu tych kilku kilometrów, gdy już koło zaczyna hamować poluzuj odpowietrznik. Jeśli płyn bryźnie i koło zacznie się obracać luźno znaczy...
Witam, w piątek postanowiłem wymienić zbiornik płynu hamulcowego i wymienić stare przewody w Passacie, w związku z czym odkręciłem korek zbiorniczka i przez poluzowany odpowietrznik zacisku prawego tylnego pompką odessałem cały płyn z układu, po czym przystąpiłem do dalszych prac. Po wszystkich wymianach nalałem płynu i postanowiłem odpowietrzyć układ....
Witam. Mam pytanie. Czy zaciski hamulcowe, konkretnie serwomechanizmy elektrycznego hamulca postojowego będą pasowały z innego modelu, np. z audi a6? Na zdjęciach wyglądają tak samo ale co ze średnicą mocowania itp. Jeżeli ktoś przerabiał temat to proszę o informację... Pozdrawiam...
Dzień Dobry zakupiłem nowe klocki hamulcowe tylne do samochodu i problem jest taki że są za duże próbowałem wciśnąć tłoczek do środka różnymi metodami i ani troche sie nie ruszyły. Wciskałem te tłoczki bez zdjęcia zacisków. Słyszałem gdzieś że niektóre tłoki trzeba wciskać i zakręcać jednocześnie czy to prawda?
Czasami w danym modelu siada jedna rzecz w mercedesie w210 korozja W golfie4 elektryka W audi 100 c3 wtrysk mechaniczny Da sie cos znalesc szczegolnego dla danego modelu. Pewnie , że się da ... Np. pompowtryski lub co gorsze ich gniazda , wiązka pompek , pompa tandem , zaciski hamulcowe tył , blokada kierownicy itd. itd... Ale chyba jak dbasz tak masz...
Gwint to m12 typowa śruba drążona plus oczko na przewód jak przy zacisku hamulcowym. Właściwie w oryginale jest jakoś trochę inaczej bo tam jest mało miejsca i takie m12 wchodzi upierdliwie. Lepiej by było śruba i oczko na jakieś m8 z przelewu z ciągnika i przejściówka w pompę m12 na m8. Plus oczko na śrubę fi8.
Swoje audi kupiłem sprowadzone z Niemiec. Auto było na lux klockach. W każdym bądź razie zrobiłem juz 70 tys na nich i tył się kończy a przód jeszcze pośmiga z 15-20 tys. Co prawda zacisk trzymał mi tylne lewe koło i gdyby nie to to i tył by jeszcze trochę polatał. Klocki Bosch. Razu nie zapiszczały i hamuje normalnie, tak jak powinien.
Witam mam problem ze swoim passatem, mianowicie zauważyłem że ciekną mi tylne zaciski hamulcowe, no to co zregenerowałem wszystkie 4 bo na przodzie 1 miał pęknięta osłonę a 2 po prostu profilaktycznie jak już 3 zrobione to szkoda zostawić 1 a potem za jakis czas go robić;p Ale do tematu, wszystko poskładane nic nie cieknie no po prostu wszystko ok....
Witam, wymieniłem tarcze, klocki oraz jeden zacisk hamulcowy na tylnej osi. Prawe koło (stary zacisk) nagrzewa się ale taka temperatura że można spokojnie ręką złapać i nie parzy, natomiast lewą stroną (nowy zacisk) nagrzewa się tak mocno że przykładając rękę na ok. 10 cm już czuć gorąco po przejechaniu ok. 10 km. (hamowania bylo mało). Podniosłem samochód...
odgrzewam temat po pół roku, ponieważ nie znalazłem skutecznego rozwiązania: - vw passat b5 2004 1,9 TDI, skrzynia 6 manualna - błędy abs/esp: 01044 - niepoprawne kodowanie sterownika oraz 00778 czujnik skrętu G85 (błąd sporadyczny) - parametry urządzenia (ster.pompy abs) j.w. 4B0614517G front3428, kodowanie ecu - wyskakuje oczywiście 00000 1. auto...
hej ta A6 ma 201 tyś ja ją sprowadzałem rachunki z audi dostałe przy zakupie wraz ze stanami liczników ten jest ok A6 2.5 tdi 120 kw 163km S-line aluminiowe zwrotnice czyli wersja S wiesz co mamna myśli zaciski hamulcowe aluminiowe wersja S i RS wersja RS miała jeszcze aluminiowe sanki pod silnik ciekaew skąd ja to wiem nawet nie pytaj .po prostu jestem...
1 raz odpowietrzyłem cały uklad- pedał dalej miekki nie rośnie. 2 raz odpowietrzyłem po wymianie pompy ABS dalej to samo. 3 raz po wymianie pompy hamulcowej dalej to samo. 4 raz po rozłożeniu i złożeniu zaciskow i dalej to samo. Odpowietrzałem na różne sposoby. Samą pompe jak i przez odpowietrzniki w zaciskach. Dalej hamulec tylko zwalnia samochód,...
Każde zapowietrzenie układu to powietrze w modulatorach i musi być użyty komputer aby je wyzwolić, czy to tak ciężko zrozumieć ? Bzdury. Rozbierałem cylinderki dziesiątki razy, i ani razu nie zdarzyło mi się zapowietrzyć modulatora. Musiał by uciec cały płyn ze zbiorniczka żeby w pompie pojawiło się powietrze. Praktycznie nigdy nie używałem komputera...
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
witam jezeli z tyłu auta nie przychodza sygnały do ukł ABS nalezy zdjac zacisk i tarcze hamulcową , dokładnie oczyscic wnetrze tarczy na której osadzony jest pierścień dzieki ktoremu powstaja sygnały oczywiscie moze byc to oczywiscie czujnik ale najpierw sprawdz jak to wyglada ten pierscien łatwo schodzi przy pomocy wygietego płaskiego śrubokreta pozdro...
Zdecydowanie wymień tarcze. Zakładam że są mocno zużyte. Ja jeździłem aż do pęknięcia. Nic się nie stało, bo przeważnie tarcza pęka w miejscu fabrycznego przewężenia przy piaście i nie masz hamulca na jedno koło.Piasta się obraca a tarcza stoi zablokowana zaciskiem. Zużyte tarcze potrafią pęknąć po nagrzaniu i wjechaniu w kałużę. Opisałeś jeszcze kilka...
Tylko problem polega na tym ze nie wiem jakie były w oryginale bo juz były wymieniane dwa lata temu i muszę znów wymienić bo nowe klocki zrobiły rysę w koło tarcz i chce wymienić wszystko na nowe klocki i tarcze A stąd, że jest coś takiego jak jarzmo hamulca, dok torebki się przykręca zacisk. Jarzmo trzeba zdemontować przy wymianie tarcz, same klocki...
Znalazlem rozpiske z passata czy w t5 jest task samo Złącze 32-wtykowe -T32a-, niebieskie 1 – Zacisk 15, plus 2 – Lampka kontrolna prawego kierunkowskazu -K94- 3 – Przekaźnik automatyki okresów mycia i wycierania -J31- (sygnał prędkości) 4 – Lampka kontrolna holowania przyczepy -K18- 5 – Wskaźnik poziomu paliwa -G1- 6 –...
plyn byl wylany do zera ? Dodano po 8 Odpowietrzanie układu z ABS i pompy ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi ! ! ! Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Auto ma już 20 lat , jest bardzo zadbane i nawet nie wygląda, ostatnio z powodu lekkich wibracji tarcz lekko wyczuwalnych oraz skorodowanych już dosyć piast na których wiszą tarcze i jarzm na których leżą klocki (po prostu było już mniej stali ) klocki podczas jazdy podskakiwały na jarzmach. Mechanik wyświetlił mi to ze gdy tarcza bije , klocki są luźniejsze...
Witam. Mam małą przygodę, z moim autem znowu, odebrałem wczoraj autko od mechanika. przejechałem się hamulce sprawne zacisk regenerowany płyn zalany, resztki płynu z 2 litrów zostało w bagażniku czyli jakieś 800ml. Wracając dziś od rodziny oddalonej o jakieś 30 km w połowie drogi wyskoczyła mi informacja aby dolać olej silnikowy, wiec się zatrzymałem...
Posiadam Passata b5 FL 2001 2.0 (115 KM) benzyna+gaz. Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców. Samochód np z górki zwalnia jadąc na luzie, nie wspomnę już o grzejących się felgach. Zaciskanie przybiera różną siłę ponieważ nieraz jest prawie nie odczuwalne (widać po zużyciu paliwa że jest coś nie tak) a nieraz po prostu nie sposób kontynuować...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
Problem dość złożony. Było tak, że w trakcie jazdy, coraz mocniej łapał hamulec na koła przednie lewe i tylne prawe. W parametrach widać było rosnące ciśnienie w układzie. Właściciel powymieniał chyba wszystko co mógł: zregenerował wszystkie zaciski, wymienił płyn, pompę hamulcową, pompę i sterownik abs. Potem wymieniłem mu serwo, razem zresztą z pompą,...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Z uwagi na konieczność zmierzenia się z problemem słynnego wycieku płynu hamulcowego z tylnego zacisku hamulca tarczowego oraz na bezskuteczne kilkudniowe przeszukiwania forów nt. regeneracji samoregulatora, postanowiłem zamieścić kilka fotek z tej czynności. Pomijam kwestię demontażu zacisków oraz ich regeneracji (jako takich), jak również samego samoregulatora,...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Witam??, Problem niecodzienny i rozwiązania w innych tematach niestety nie znalazłem. Mimo podobieństw u mnie objawy są zdecydowanie inne. Zaczęło się mam wrażenie od momentu gdy straż miejska odholowała mi auto. Po odbiorze auta zauważyłem duży brak mocy i dziwne szarpanie na wolnych obrotach a kilka dni później zauważyłem, że spod pokrywy zaworów...
zacisków hamulcowych regeneracja zacisków hamulcowych cofanie zacisków passat
autocom ciężarowy renault megane instrukcja obsługi całkowanie przyspieszenia
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Technics RS-TR232 – brak dźwięku, typowe usterki, diagnostyka, AN7351K, paski, muting Gaźnik: Gaśnięcie i Strzelanie - Diagnostyka i Rozwiązania