nie korzystali z przyrządu do cofania tylnych tłoczków Testerem cofali zaciski.
Wróżę, że jednak bez wyjęcia i czyszczenia zacisków się nie obejdzie. VAG-owskie zaciski aluminiowe korodują (utleniają się) w miejscach osadzania gumek, zarówno uszczelniających jak i przeciwpyłowych, co powoduje wypychanie tych gum i blokowanie tłoczka . Do tego dochodzi korozja powierzchni tłoka. Jak się człowiek uprze to wkręci ten tłoczek do końca...
Czerwony z czarnym paskiem jest od zacisku W (obrotomierz), od wzbudzenia ma być niebieski. Ewentualnie czarny z niebieskim, jakbyś pomylił wtyczki przy rozruszniku, jest od światła cofania.
Witam w Vw passat B5 FL 1.8T z 2001 roku. Tłoczek w przednich hamulcach nie cofa się, zaciski zostały wymienione, ale dalej jest ten problem w obydwu kołach. Jak się odpowietrzy, to łapie raz w jednym, a raz w drugim.
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
Nie bałem się założyć regenerowanego, bo na drugiej stronie (prawej) mam taki właśnie, zmieniony 6 lat temu i do dziś działa bez problemu, stąd moja decyzja. Ale nie ma to jak samemu sobie zrobić, jedyny wydatek to szczypce do segerów zagięte i zestaw naprawczy gumek. Tak jak piszesz, ze smarem nie przesadzałem, a jak wyciągałem stary tłoczek to stał...
Z testera próbuj cofać zaciski jak do wymiany klocków i zamykaj jak po wymianie. Później kluczyk ze stacyjki i przyciskiem. Często pomaga. Czasami trzeba powtórzyć kilkakrotnie. Kombinuj.
Komputer musisz podłączyć, musisz wycofać tylne zaciski komputerem a po montażu nowych musisz zrobić kalibracje tylnych zacisków. Słyszałem że są kombinatorzy co cofają tłoczki z zewnętrznego akumulatora ale różnie się to może skończyć.
Jeśli wciskałeś tłoczek na silę mogłeś coś uszkodzić. Silniczek trzymają 2 śruby, odkręć go i zobacz czy się kręci ośka, wsadź coś w wpust na wałek silniczka w zacisku i kręć, nie wiem w którą stronę, w jedną dociskasz w drugą cofasz, sprawdź czy tłoczek się rusza, jeżeli silniczek słychać że kręci to albo zerwana przekładnia w silniczku (plastik) albo...
Nie wiem jak to jest w twoim BMW ale ja w swoim Passacie mogę rozłaczyć tą wtyczkę przy zacisku i podając bezpośredni 12V na piny mogę ruszać zaciskiem w obie strony bez komputera.
Nie koniecznie . W tylnych jest jeszcze hamulec ręczny . Przy wymianie tarcz trzeba również go wyregulować . Grzanie się tylnych tarcz może być winą źle wyregulowanego hamulca ręcznego . Ale autor tematu nic nie wspomina o jego działaniu . Chyba u was w Angli... Tam zacisk ma się cofnąć, a jak spitolony to się nie cofa....
Chłopaki może ktoś coś podpowie doradzi itp. Posiadam przyczepke lekką SAM zarejestrowaną do 750kg. Jako, że się z nia dużo bujam chce ja przerobić żeby miała hamulce. W przyczepce jest oś na której mam możlwiośc założenia tarcz i zacisków hamulcowych od passata b4. (cały komplet hamulców mam) Także tylko założyć i hamulce na osi działają. Dodatkowo...
hm, ciekawe... czyli nie trzeba odciągać tłoczków aby wyciągnąć klocki? muszę tam zobaczyć, może faktycznie. ... Pewnie że nie trzeba, przecież inaczej koła by ci się nie obracały jakby tam luzu nie było przy wyłączonym hamulcu. Pewien problem może stanowić grubszy klocek jak dajesz nowy no ale kolega powiedział wcześniej że ręcznie cofasz zacisk....
1. 44L -kierunkowskaz lewy, 2. 52 -tylne przeciwmgielne, 3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-8), 4. 44R -kierukowskaz prawy, 5. 58R -światło pozycyjne prawe, 6. 54 -światło stop, 7. 58L -światło pozycyjne lewe, 8. 62 -światło cofania, 9. (+) -plus z zacisku akumulatora, 10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki, 11. wolny -rezerwa, 12. wolny -rezerwa,...
Rozumiem, że pomijasz ocieranie klocków o tarcze. Tydzień temu w swoim Passacie'95 robiłem "obsługę" tarcz i bębnów. Było źle, bo prawy przód nawet mocno blokował - ciężko było obrócić podniesionym kołem, mimo, że siłownik się cofał. Okazało się, że krzywy był sworzeń prowadnicy i on po skręceniu całego zacisku powodował, że zacisk "przestał" pływać....
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Zrobiło się cieplej więc postanowiłem przyjrzeć się całemu układowi paliwowemu, i podciśnieniowemu - powymieniałem wszystkie podejrzane węże (te które akurat miałem możliwość bo w ASO drogie są, ale i nie podejrzanie niektóre także), zaciski na końcach węży, czujnik temp. paliwa i.... Okazało się że samochód już 3 dzień nie ma żadnych niepokojących...
Mieliście kiedyś przypadek by to pompa abs powodowała taki problem ? (W takim wspaniałym 20letnim dieslu które ma oczywiście 220tys km na liczniku ;D) Tak, miałem. Powodem takiej sytuacji była zapowietrzona pompa ABS. Z kolei w drugim przypadku była ona uszkodzona. Do uruchomienia pompy potrzebujesz VCDS. Próbowałem dziś odwietrzyć pod ciśnieniem i...
Dla tych którzy nie chcą czytać pełnego opisu problemu, skrócony na końcu posta oraz lista wymienionych lub naprawionych elementów. Proszę o wszelkie sugestie i rady może ktoś z was miał podobny problem. Nie wiem od czego zacząć, więc od początku, opiszę moje przygody, licząc na to, że nikogo nie zanudzę i doczekam się rozwiązania problemu. Jadąc moim...
Problem dość złożony. Było tak, że w trakcie jazdy, coraz mocniej łapał hamulec na koła przednie lewe i tylne prawe. W parametrach widać było rosnące ciśnienie w układzie. Właściciel powymieniał chyba wszystko co mógł: zregenerował wszystkie zaciski, wymienił płyn, pompę hamulcową, pompę i sterownik abs. Potem wymieniłem mu serwo, razem zresztą z pompą,...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
cofanie zacisków cofanie zacisków tylnych cofanie zacisków elektrycznych
analizator spalin instrukcja mercedes klocki czujnik marantz gramofon
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Bezpieczniki kierunkowskazów w lusterkach VW Eos 2007 – lokalizacja i opis SC1/SC2 Wymiana środkowej kratki nawiewu Opel Meriva A - krok po kroku