Do zwiększania obrotów biegu jałowego po załączeniu klimy. Gdyby go nie było lub działałby niepoprawnie to po włączeniu klimy ma wolnych obrotach mogłoby dojść do "zaduszenia" silnika.
Prędzej coś źle podłączyłeś . Na tej pompie mam silnik 5,5Kw i działa dobrze więc żeby zadusić silnik od poloneza musi być gdzieś zator ...Tak myślę ze może nie masz przelewu jak to wygląda da się skręcić trochę a później nie ?
Mogą mieć 70 i więcej bo to jest normalna temperatura skrzyni i oleju w niej więc wszystko wokół też nabiera tej temp.Wyzsza temperatura cewki może się brać z tąd że brak sterowania zwrotnego prądem. Co do jednoczesnego włączenia dwóch sprzęgieł... Zanim je odblokujesz to albo zadusi silnik albo co bardziej prawdopodobne jedno z nich spali się w ciągu...
Nie powiem Ci co jest zepsute, ale spróbowałbym sprawdzić czy siłownik pneumatyczny sprzęgła działa prawidłowo.Czy dochodzi do niego sprężone powietrze, czy nie ma wycieków powietrza.Sprawdzić sprzęgło.AsTronic zanim zmieni bieg-szczególnie w górę- to uruchamia sprzęgło.Przy zchodzeniu z prędkości aby nie dopuścić do zaduszenia silnika powinien wcisnąć...
Da radę, jest jeden warunek: Jeśli po stronie ssącej sprężarki od lodówki za bardzo wzrośnie ciśnienie to zadusisz silnik i już tego nie uruchomisz jak nie spuscisz cisnienia. Spreżarki w stacjach klimatyzacji mają przewymiarowany silnik w stosunku do wielkości tłoka.
Witam, moja Jatco pada. Może ktoś podpowie, więc tak... Na R jest szarpnięcie, a na D jeszcze bardziej. W zimie potrafiła zadusić silnik, póki olej się nie rozgrzał. Uderzenie z 2 na 3 bieg, a teraz już z 4 na 5. Podpięcie komputera pokazuje błąd zaworu 93.
Ja to zrozumiałem tak: kobietka zaczęła wpadać w poślizg, depnęła po heblach, aż zadusiła silnik; kierowca z tyłu nie zachował odstępu i wjechał w tył. W takim przypadku ja tu nie widzę winy autorki tematu.
Zgaśnie tak po prostu czy jest to zaduszenie silnika poprzez ciśnienie na pompie hydraulicznej?
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Ruszałem, kierowcy rozsypała się tarcza tuż przed przejazdem kolejowym podczas ruszania z 4-ki bodajże i zadusił silnik centralnie na torach. Pisałem o normalnej eksploatacji a nie awaryjnej, sam też ruszałem i co z tego, normalne to nie jest, zajeżdżasz wtedy rozrusznik i akumulator.
Witam. Na dieslach znam się mało, wiem, że jest pompa vacuum i pompa tandemowa, ale tu masz kolego opisane jak sprawdzić: https://a4-klub.pl/topic/229374-tdi-pd-v... że udało się zadusić, silnik nie rozleciał się. Pozdrawiam.
Witam. Przy jeździe niekiedy zdarzy się, że nie rozłączy napędu i przyciskając hamulec zadusi silnik, co pierwsze sprawdzić i co było by do wymiany?
A więc jak zostaje zaduszony to silnik sam nie gaśnie. Coś zostało źle złożone.
Większość pił do betonu choćby ma bez sprzęgła, raczej nie przez oszczędność pewnie za małe obroty. Ciąć będzie ale czasami można silnik "zadusić".
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Tylko że właśnie większość gaźników mechanicznych, nawet wyregulowanych perfekcyjnie, nie pozwoli na dodanie z jałowych obrotów od razu na maks bez zaduszenia się silnika. Po prostu zabuczy i padnie, nawet jak jest wszystko tip-top. A co to wgl za wynalazek? Tak jak napisałem powyżej. Jeśli średnica gardzieli się zgadza, dasz radę go zamontować to wejdzie...
(at)Siwy206s1 ja mogę co-nieco powiedzieć o SHD56N224L po roku użytkowania. Poza opisaną awarią (problem z podkładką utrzymującą koło napędowe) przez rok nie miałem żadnych problemów. A kosiarki zupełnie nie oszczędzałem - zdarzało się zadusić silnik na bardzo wysokiej trawie czy nawet raz zatrzymać go w miejscu po "skoszeniu" kamienia. Pomimo tych...
A co taki test dowiedzie i jaki efekt powinien powstać bo wydaje mi się że powinienem zadusić silnik , ale nie wiem czy mam rację i czy czasami nie zarżnę skrzyni tym testem.
Boleslaw666: to mam nadzieje że to nie jest ciągnik komunalki bo jak widzę to jest Deutz Fahr coś ok 200-250 koni a nie wiem czy mu potrzebna pompa ok150l do jednego tłoka czy sie boi ze zadusi silnik :D
Pytanie zasadnicze - ile można pojeździć na takich objawach? Jak najkrócej. Puści strona zimna, oddasz na złom cały samochód, To fakt. Chyba, że zadusi na biegu zanim silnik się "rozbiegnie". O ile zdąży...
A prądnice mniej hamują pod obciążeniem...alternator to samobójstwo konstruktora. Nie uda się PM... Alternatory badałem 24V 60A celma. Jak to hamowało aż wyło. Niestety hamownia na tym można zbudować. Zwykły alternator 12V 40A chyba lub większe ciut mechanik robił zwarcie jako obciążenie i potrafił zadusić silnik C360 palący na wolnych obrotach w okolicy...
Cóż tu radzić? Trzeba najpierw wiedzieć/sprawdzić jak funkcjonuje instalacja gazowa. Pewno masz przypadek, że pracują obie instalacje równocześnie i nadmiar paliw zadusi silnik.
Tak ma byc. Tez mam III i jest tak samo. Zapobiega to prawdopodobnie zaduszeniu silnika przy schodzeniu z obrotow. W wiekszosci aut kompresor niestartuje tez podczas wchodzenia na obroty
Witam, jezdzilem kiedys na silniczkach rowerowych 'K-O', to sa pierwowzory tych chinskich, bo 'K-O' sa z lat 50/60-tych [ szczegolnie modele ze 'slepym' cylindrem - bez odkrecanej glowicy i powiem tak : na 'ssaniu' zapala sie tylko silnik, jak jest np. temperatura od '- 5 - 0 - do +10' stopni, czyli w miare zimno i 'ssanie' w gazniku - wzbogaca wtedy...
Miałem identyczny problem w VW pasku. Na benzynie odczuwalne obciąrzenie, a na gazie nawet zaduszenie silnika. Pomogło czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego. Pozdrawiam.
Natomiast, przejście w tryb awaryjny samej skrzyni nie powoduje gaśnięcie silnika Ale nieprawidłowe (niepożądane) załączenie lock-upu z włączonym biegiem na postoju i jednocześnie trzymanym hamulcem już tak - to tak jak byś w manualu zapiął jedynkę, przytrzymał hamulec i i prawie całkowicie puścił sprzęgło - zepniesz napęd i zadusisz silnik. Nadal...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z traktorkiem Mr. Gardener. Jest tu silnik GGP 7 250 414 cm³ i elektromagnetyczne sprzęgło kosiska. Problem polega na tym, że jak silnik odpala, to musi chwilę popracować, tak około minuty, żeby dało się włączyć kosisko. Jeśli włączę kosisko wcześniej, to traktorek gaśnie. Elektromagnes załącza się, bo próbuje...
Witam. Auto pracowalo bez problemu. Był duży mróz i śnieg, odpaliłem samochód i zacząłem jechać. Podczas podjazdu pod górę system STC zadusił mi silnik. Po ponownym odpaleniu samochód na benzynie pracuje głośniej i podczas dodawania gazu strzela w tłumik. Po przełączeniu na gaz objawy zanikają i auto pracuje bardzo poprawnie. Gdzie szukać przyczyny?...
Bardzo dziękuję koledzy za zainteresowanie tematem dzięki za porady jutro zajmę sie tym intercoolerem. Miałem szceście bo siedziałem w aucie jak wpadł w takie obroty od razu wrzuciłem 5bieg i delikatnie zadusiłem silnik .
Te silniki zaduszone w biegu trudno potem odpalić a i zużycie pewnie też "nie pomaga".
Taki stan może doprowadzić do "zaciągnięcia" oleju przez silnik i "rozbiegania" się na max. obroty, a wówczas silnik "eksploduje". Jeśli będziesz miał szczęście i sprawne sprzęgło, to na najwyższym biegu masz szansę "zadusić" silnik i uratujesz go W starych kapciach bez klapy gaszącej możliwe, w tym modelu klapa już jest i silnik grzecznie gaśnie po...
niema znaczenia pod górkę czy z górki, bo to się może zdarzyć każdemu bez znaczenia jaka skrzynia, chodzi o niebezpieczeństwo ucieknięcia pojazdu, manual w takiej sytuacji szarpnie i zadusi silnik, automat najnormalniej sobie ruszy i zacznie pełzać. w prawdzie nie szybko ale szkód i niebezpieczeństwa może narobić.
Witam mam problem z escortem który polega na tym,że nie da wyłączyć się zapłonu.Po wyjęciu kluczyka silnik nie gaśnie a kontrolki na desce się palą jedyny sposób na zgaszenie to zaduszenie silnika i odłączenie klemy.Gdy zakładam klemę to zapłon włącza się nawet przy wyjętym kluczyku.Wymieniłem kostkę stacyjki ale dalej to samo.Czy miał ktoś z was taki...
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Cześć, ja tak trochę nietypowo, chciał bym zasięgnąć opinii na temat wpływu nagłego zaduszenia silnika na biegu. Jak wiadomo, gdy odpalamy na pych, istnieje ryzyko przestawienia rozrządu itp. a jak jest w odwrotnej sytuacji, za mało gazu i ześlizgnięcie się nogi ze sprzęgła, szarpnięcie i zaduszenie silnika, typowy błąd z nauki jazdy. Jaki to ma wpływ...
No cóż powiem tylko, że najważniejszy dla takiego agregatu jest właściwy dobór kół pasowych, tak aby trafić w odpowiednie miejsce charakterystyk silnika i alternatora. Jest tu też kwestia sterowania mocą - dla alternatora stałe obroty nie są konieczne ale i tak powinny mieścić się w jakimś optymalnym zakresie. Należy też zadbać o to by nie zadusić silnika...
samochód zgasł próbuje odpalić i nawet nie kreci rozrusznik jest to audi a3 8L 1.9tdi 110km jaka może być przyczyna? Rozbiegł się, na 99% silnik na złom. Przyczyną najprawdopodobniej są wycieki oleju z turbiny kondensujące się w intercoolerze. Zostały zassane i nastąpił samozapłon ( jak to Dieslu). Jedynym ratunkiem w takim wypadku jest "zaduszenie"...
Witam Mam taki oto problem z Oplem z automatyczną skrzynią biegów.Jak ruszam to wszystko jest ok,problem pojawia się gdy wcisnę hamulec.Koła hamują a skrzynia nadal"ciągnie",jak puszczę pedał hamulca to jedzie dalej,jak trzymam wciśniety hamuje do zaduszenia silnika .Proszę znawców o poradę gdzie szukać przyczyny takiego zachowania.Wyłącznik pod pedałem...
Jeszcze jest taka kwestia ze w automacie cale swoje skupienie kierujesz na droge i jazde, nie rozprasza cie wrzucanie biegu i operowanie sprzeglem (ryzyko zaduszenia silnika), hamulec reczny, obie rece masz na kierownicy, ogolnie interesuje cie tylko to co sie dzieje na drodze i poswiecasz temu wieksza uwage. Szczegolnie w miescie na skrzyzowaniach...
Podepnę się pod temat. Mam taki problem, że w trakcie jazdy auto zaczęło trochę drżeć i przy zatrzymywaniu się, skrzynia zadusiła silnik. Przy próbie ruszenia i wrzuceniu D lub R auto momentalnie gasło. Wymieniłem filtr i olej. Masa żelaznego szlamu w misce, i opiłki na filtrze. W tej chwili skrzynia po wrzuceniu D bardzo mocno "bierze" ale jak się...
...Problem pojawia się przy ruszaniu, a dokładniej w momencie puszczania pedału sprzęgła. Kiedy auto zaczyna ruszać następuje dziwna wibracja silnika i szarpnięcie, któremu towarzyszy spadek obrotów, przy mniejszych obrotach silnik nawet gaśnie... Co to znaczy przy mniejszych obrotach nawet zgaśnie. Co Ci może zadusić silnik przy ruszaniu? Może raptowne...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem dziwnej pracy na benzynie. Dokładnie chodzi o to że po dłuższym staniu tzn. po nocy auto odpali bez problemu i po 10 s nagle gaśnie. Drugie odpalenie pracuje dobrze. Również przygazowywanie na wolnych obrotach potrafi zadusić silnik. Dodam delikatnie gazy odpuszczę i tak kilka razy po czym silnik gaśnie....
Witam. Nie posiadam schematu podłączenia komputera w samochodzie Punto II, a pilnie potrzebuję informacji na temat pinu, do którego doprowadzony jest sygnał z klimatyzacji. Słyszałem, że podłączenie masy do tego pinu, spowoduje wzrost obrotów biegu jałowego o około 200obr/min. Samochodu używam do nauki jazdy i często zdarza się początkującym kursantom...
Problem został w 70% rozwiązany. Przyczyną był walnięty EGR (Podczas testu zadusił silnik - odłączyłem go a gumowy przewód zatkałem śrubą) druga przyczyna to źle wywaŻone koła. Wyważyłem wszystkie koła i zamieniłem przód z tyłem. Teraz jeździ sie dużo lepiej ale po przejechaniu ok 25-30km znowu zaczyna lekko drżeć... Bujanie się zniknęlo całkowicie,...
Wg mnie to nie moze łapać gdzies lewego powietrza bo sytuacja nie powtarza sie ciągle. Czy czujnik moze byc tego przyczyną? Dodano po 1 A gdzie znajduje sie silnik krokówy? Dodam ze podczas jazdy gwałtowne dodanie gazu prowadzi do zaduszenia silnika na okolo 1s.
właśnie mi chodzi o to, żeby bez wyciągania :) zresztą co da wyjęcie? mechanicznie tarczki są w porządku bo biegi wszystkie są, nie ślizga się, konwertera rozebrać się i tak nie da, można jedynie wymienić cały, a do płyty sterującej dostęp jest po zdjęciu pokrywy przedniej i w tej płycie sterującej upatrywał bym problemu, pewnie któryś elektrozawór,...
Nie zgodziłbym się z powyższym. Tak jest przy parownikach z układem podciśnieniowym lub elektrozaworem sterującym ciśnieniem w parowniku. W innych parownikach ważne jest ustawienie właściwego ciśnienia pracy (najczęsciej śruba na impus). Sruba do wolnych obrotów tylko daje pewną dawkę gazu poza membranami aby nam nie gasł w czasie hamowania lub zakrętu...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Witam. Jak w temacie posiadam peugeot 206, 2001r. 1.1 silnik, benzyna. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine. Jest to trochę dziwne bo na trasie czasami dopiero po przejechaniu ok. 80 km. Zapala się głównie na 2 biegu przy lekkim "zaduszeniu silnika". W czasie świecenia delikatnie szarpnie raz albo dwa czasami nawet ciężko wyczuć. Po zapaleniu...
Zwłascz jak leci na niego tir. Jak leci na niego tir to nawet nie zdąży manewru ze stacyjką ani się pomodlić. Pamiętam wiele lat temu jechałem z kolegą i jego żoną, była noc a kolega zadusił silnik na niestrzeżonym przejeździe kolejowym. Reakcja jego żony była błyskawiczna - krzyknęła "zepchnijcie samochód" otworzyła drzwi i uciekła w pole. Kolega...
Na wzbudzenie silnika musisz podać min. 12V, a dopiero później prąd na wzbudzenie prądnicy. Kiedyś robiłem doświadczenia i coś koło 7V na prądnicy wystarczało do kręcenia kołami. Zmianę kierunku realizujesz zmieniając polaryzację wzbudzenia silnika, tak to zaprojektowała fabryka. Ze zmianą kierunku nie mam problemu. Myślę, że problemem może być właśnie...
Jeśli to kobieta i te błędy są faktyczne, to zadusiła silnik. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że ktoś przychodzi z fejsikiem, odczytuje błędy a następnie wysyła kogoś do warsztatu ze swoją diagnozą. Jaki warsztat będzie się sugerował błędami odczytanymi przez imć gościa? To ściema jest, pan właściciel fejsa chciał...
Skorzystam z okazji i poruszę tu kilka innych nurtujących mnie "przypadłości" mojego Mondka. Co to oznacza gdy czasem przy odkręcaniu wlewu paliwa słyszę przez chwilę syk i przyjemny zapach etylinki? Czasem prędkościomierz przestaje wskazywać i gaśnie kontrolka rezerwy. Czym jest to spowodowane i jak temu zaradzić? Zauważyłem, że jestem w stanie "wcisnąć"...
Witam nie dawno kupiłem passata b4 1.9 tdi z automatyczną 4 biegową skrzynią biegów , generalnie auto jedzie biegi się zmieniają ale jak chce to zatrzymać ono nie chce staje po naciśnięciu hamulca a strasznie trzęsie czuć że rwie do przodu na wstecznym to samo ciekawostką jest że jedzie bawet po spuszczeniu oleju ze skrzyni oczywiście tego Atf a nie...
Według mnie to Francuzi tak mają. Rok temu robiłem prawko kat. B na samochodzie Renault Clio IV generacji z silnikiem 1.2 z lpg. Tam sytuacja była taka sama- jazda na gazie, paliwa w zbiorniku mało i w pewnym momencie rozlega się dźwięk ostrzegawczy i zapala się rezerwa. Ale gdy zadusiłem silnik i ponownie odpaliłem, wskazówka powędrowała wyżej i rezerwa...
włącz zapłon, sprawdź czy wszystko działa i zapal go na pych z tego co napisałes zrozumiałem że wszystko się pojawia jak zgaśnie silnik tzn czy jak go zadusisz nie dotykajac stacyjki czy jak zgasisz go kluczykiem i ponownie włączysz zapłon? na moje oko wkładka stacyjki się rozlatała ale potwierdzisz to powyższym eksperymentem
Moze to okazać sie pomocne. Ja przy wariujących obrotach powyżej 2.5tys a w konsekwencji zaduszeniu silnika miałem błachostke. Kupiłem nowe przewody wysokiego napięcia i odpinając Nty raz stare olśniło mnie i zauwazylem, że od 4rki przewód praktycznie sam wyleciał. Tak samo z nowymi było po załozeniu, wiec każdą wtyke porozpychałem tak, że wchodzi ciasno...
Ja bym tam założył 12,4-28. Możesz założyć 14,9-28 na niej prędzej silnik zadusisz niż się zakopiesz. Były one stosowane w oryginale w c360, ale stosują do nich także szersze 16,9-28
Równo dobrze może ci trakcja ciąć dawkę albo rozrząd. CZUJNIK POŁOŻENIA WALU PO WYMIANIE NA NOWY TEŻ NIC NIE DAŁ. ROZRZĄD Z NAPINACZAMI PO WYMIANIE I PRZEJECHANIU 15000 KM BEZ ZMIAN. TRAKCJA OK. OCZYSZCZONE WSZYSTKIE POŁĄCZENIA CZUJNIKÓW I POŁĄCZEŃ . TURBO I UKŁAD PALIWOWY SPRAWDZONY, SZCZELNY, FILTRY NOWE. PROBLEM WYSTĄPIŁ PODCZAS PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO...
Tak jak pisałem wcześniej nie wiem jak wygląda zawór IACV w Almerze ,ale jego działanie sprowadza się do regulacji ilości przepływającego powietrza poprzez co ustala on rpm silnika. Sterownik wysyła info a zawór tak ustala ilość przepływającego powietrzaby by utrzymać żadane obroty. W zaworze powinnien być kanał i malutki zaworek który odpowiednio się...
taki "tempomat" miały seryjnie Zastavy 1100p, a opcjonalnie Duże i małe Fiaty, więc nie wiem co tu ktoś widzi niebezpiecznego, tyle że tam dodatkową linką taka jak od ssania naciągało się pedał gazu. hamując mocno i tak się wciska pedał sprzęgła i hamulca więc nie wiem co w tym niebezpiecznego, a nawet jak się i sam hamulec wciśnie to i tak się zadusi...
Nie pójdzie. Bo fizyka i elektryka i prawa Oma i wszystko całe SEP nie do przebicia jest. Nie ma materiałów na ten cel. przyklady? A proszę bardzo. Siła sem elektromagnesy prądy wirowe w aluminium i modiadz miedź jeden pieron. Titanum też nie pomoże. Tytan też. Hamownia elektromagnetyczne prądy wirowe w tym wszystkim metal też utrudnia wszystko. No...
No pompa faktycznie trochę za duża jak na taki mały silnik. Wszystko zależy jak koło pasowe jest osadzone i do niczego nie namawiam. Nie napisałem że ma tak zrobić. Jeśli koło pasowe było by solidnie osadzone zadusisz taki silnik pompą bez większego problemu i szkody dla niego samego. W każdym razie z tego co kolega pisze post wyżej przy tym silniku...
Złożyłem i jest żle na zwolnieniu jest dobrze . ale na przy spieszeniu aż silnik zadusi nie wiem gdzie popełniłem błąd Dodam że złożyłem kosz 4 tarczki 3 przekładki i na tarczki pierścień na 6 kłów i zeger
To wyreguluj auto dla kazdego czasu wtrysku w CL na takie same korekty stft i ltft z kontrolnym porownaniem czasow wtrysku. Jest ogloszenie w tym dziale. Przyznam się szczerze, że jeszcze nie miałem czasu usiąść do tego co powiedziałeś (SESJA dla studenta bywa zabójcza :/). Ostatnio skasowałem błędy (jak pisałem posta) i odpiąłem auto od akumulatora....
Porozwalany, nieszczelny dolot -jakby był szczelny to 25l gazu na 100km zadusiłoby silnik. Naprawdę trzeba cudów dokonywać na ręcznym, by przy prawidłowym składzie mieszanki w tym aucie osiągnąć ponad 20...Część z tych 25l obraca się w pierdy i smród, który na skrzyżowaniu nie pozwala czasem w aucie usiedzieć...zależy jak wieje wiatr. Auto jest zalewane...
Witam, mam problem w Junaku 901. Po zapaleniu nie mogę go zgasić ani przyciskiem, ani stacyjką, tylko muszę go zadusić na 1. Co może być przyczyną?
Witajcie! Usterka wystąpiła nagle podczas koszenia. Jazda do przodu bez problemu. Po wrzuceniu wstecznego i puszczaniu sprzęgła, traktorek próbuje ruszyć i po kilku centymetrach dusi silnik aż do zgaśnięcia. Zachowuje się jak próba ruszenia autem na ręcznym. Nawet na wysokich obrotach. Dzisiaj rozebraliśmy skrzynię biegów. Wszystko całe, wsteczny zazębia...
Jak w temacie skrzynia wywołuje "zaduszenie" silnika na D lub R na innych biegach także. PO dopaleniu auta i włączeniu np. D czuć że skrzynia "zapina" bieg i w ciągu sekundy auto zostaje zduszone, nie udaje się nawet puścić nogi z hamulca ;). Wcześniej auto jeździło i ładnie zmieniało biegi - miało czasami takie naloty ze potrafiło zdusić auto przy...
ciekawi mnie ten zawór zwrotny,bo po wymianie filtra paliwa,nie można zalać obudowy wkładu bo natychmiast napęd wymiata do zbiornika,w efekcie trzeba kręcić po kilkanaście sek ,aby zapalić motor,.Ja akurat mam na to sposób -zalewam garnek do pełna i szybko zatapiam wkład,jeszcze szybciej zakręcam dekiel,druga osoba tylko na to czeka przy stacyjce,w...
A ja wiem. Ta przetwornica nie daje czystego sinusa. Ja sprawdzałem moim oscyloskopem kilka przetwornic niby z czystym sinusem i żadna na wyjściu nie miała czystego sinusa. Mniej lub bardziej był to sinus aproksymowany a więc od groma było harmonicznych. Daj sobie spokój z wynalazkami i nie wierz temu co piszą różni handlowi naciągacze. Ja miałem podobne...
Przyszłość to silnik elektryczny połączony ze spalinowym, lepiej zamontować elektryczny na przodzie. Silnik - prądnica, jak w autach hybrydowych, taki hybrydowy jednoślad. Spalinowy napędza motor i ładuje akumulator. Kiedy spalinowy wyłączony, pracuje elektryczny. Plus odzysk energii z hamowania. To mogłoby odnieść nawet rynkowy sukces. Te dwa silniki...
W twoim samochodzie po prostu nie ma elektrozaworu lub odkręcony jest z jednej śruby, masz dwa wyjścia albo go kupić i zamontować /jestich kilka rodzaji/ albo tak jak napisał Jan Nojszewski zamontój linkę za którą jak pociągniesz to zgasisz silnik. Silnika nie powinno się gasić poprzez jego zaduszenie.
skrzynia normalna manual, też myślałem, że sprzęgło się kończy jak pierwszy raz mi to zrobił ale następnego dnia nic, sam się naprawił cud. Potem przyczepkę gruzu ok 2 tony targałem po polnej drodze i też nic. Po 2 miesiącach ponownie uślizgi przy 3 i 4 biegu, gdy pedał w podłodze i max przyspieszenie. I tak dwa dni i znów ok. Dziś ślisko na drodze...
tak w pierwszej generacji przełącznik bena/gaz jest po to aby otwierał dopływ gazu do silnika tylko wtedy kiedy silnik się kręci i zamknął po utracie obrotów (zaduszenie silnika, wypadek czy inna okoliczość) myślę że powinieneś podłączyć przełącznik od nowa a schemat pewnie masz skoro kopiłeś nowy z tym że zamiast podłączać przewód do cewki pod "1"...
Dziękuje za zainteresowanie! W moim przypadku wygląda to tak ja widać na zdjęciu. Nie wiem czy ma to znaczenie ale u mnie jest na stałe podpięty pin 15 do + zasilania, natomiast plus zasilania mam odpięty aż do momentu gdy chce uruchomić silnik spalinowy. Przesyłam zdjęcie pojazdu(akumulatory, podłączenie i większość co widać jest podpięte tylko do...
Nie zawsze dopływ powietrza doda mocy choć logicznie tak ale przede wszystkim odprowadzenie spalin, dławienie spalin zadusi najmocniejszy silnik. Z objawów, które podajesz coś mi się zdaje, że masz za wczesny zapłon(oddaje z kopki) Jeśli chodzi o światła należy koniecznie sprawdzić ładowanie akumulatora, coś mi się wydaje, że może być uszkodzony prostownik...
Witam. Mam problem z wózkiem widłowym. Model R70-20(45). Symbol D2546 Problem dot. jazdy. Objawia się następująco: Odpalam wózek "na luzie" (wajcha kier. jazdy w poz. ZERO). Silnik pracuje, przełączam dźwignie w poz. jazdy do przodu - wózek stoi, przełączam dźwignię w poz. jazdy do tyłu - wózek stoi. Zero reakcji. Gaszę. Przełączam dźwignię kier. jazdy...
Moc wzrasta wraz z obrotami. Aby utrzymac żadany poziom momentu obtotowego należało zwiększyć napełnianie. Cztery zawory na cylinder zrobiły swoje. Potem jedynie turbo. Stare silniki - ach ta kultura pracy. Np stareńki UAZ. Jedynka i dwójka bez synchronizacji, bez problemu ruszy się z dwójki. Z górki nawet z trójki. 2.5 litra silnika robi swoje. I niestety...
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Ciężko by było, raczej nie realne przy sprawnym zaworze, chyba że tam sterowanie prądem zamyka a odwracając polaryzacje otwiera ale z tym się nie spotkałem. Jak byś miał kat zapchany nie dmuchało by z wydechu, nawet przy zatkanych dpfach, nie spotkałem się...
Witam. Macie rację (obydwaj), bo zdanie w głównej mierze zależy od doświadczeń jakie się zdobyło w trakcie użytkowania bądź serwisowania instalacji, i tak serwisant zawsze powie że do "plastika" tylko 4 gen. z prostej przyczyny: mianowicie 99%samochodów przyjedzie do niego po strzale który zniszczył kolektor albo osprzęt, bo jeżeli autko śmiga bez problemów...
Objawy wskazują na dziurę w dolocie i sporą dawkę lewego powietrza (przy drobnych nieszczelnościach kuleje lae odpala maks za 3 razem i po kilku s sabilizuje obroty). Zachowanie kontrolek prawidłowe, na zimnym silniku olej nie spływa tak łatwo i dlatego kontrolka wskoczyła po chwili. Silnika nie uszkodziłeś ale dobrze, że nie próbowałeś dalej bo nie...
Troszkę jedno drugiemu przeczy, hmm... Nieszczelny IC ale problemów nie ma. No nie wiem, nie widziałem tego na oczy, nie mnie to osądzać ;) W turbinie są pewne elementy które się najzwyczajniej w świecie zużywają. Nie mam pojęcia ile może kosztować regeneracja Twojej turbiny, nie wiem gdzie mieszkasz więc nie mogę polecić pewnego człowieka, który naprawdę...
Witam Mam problem z MF 8220 ze skrzynią Full Powershift. Otóż zmiana kierunku jazdy przestała być płynna, ciągnik rusza z miejsca szarpnięciem nie zależnie czy do tyłu czy do przodu. Zmiana kierunku również odbywa się z szarpnięciami, dzieje się to niezależnie od obrotów silnika i prędkości jazdy. Kiedyś na wolnych obrotach ruszał płynnie bez problemu,...
Panowie czy to normalne że Touranie w momencie kiedy np. silnik zostanie zaduszony przy ruszaniu to wspomaganie działa dalej na postoju. Dzieje się również tak kiedy delikatnie i szybko wyłączysz silnik stacyjką i z powrotem szybko włączysz stacyjkę.
Z powodu niesprawności immobilizera auto nie zgaśnie w czasie jazdy, tylko jest uniemożliwiony rozruch silnika. Chyba że silnik został zaduszony lub zgaszony przez kierowce i nie był możliwy ponowny rozruch.
Odpaliłem dzisiaj znowu tą nieszczęsną kosiarkę i jak przełączyłem na ssanie to normalnie chodził silnik ale jak dałem w drugie położenie manetke (królik) to silnik się zadusił. Jak odpaliłem znowu na ssaniu a potem dałem manetke na sam dół (żółw) to też silnik się zadusił. Jak chciałem znowu odpalić to się nie dało tylko czasami słyszałem strzelanie...
Benzynowy silnik od 126 ma zbyt mały moment obrotowy. Pompa zadusi go po przesunięciu dźwigni rozdzielacza.
Olej jest w normie wlany ,przed zaduszeniem natomiast jest takie ciche pyknięcie. I bardzo dziekujemy za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Okaże się w praktyce kolego Proxy, wiem tylko tyle co mi się przytrafiło, mam podobną konstrukcje gdzieś na dworze, już od dawna nie używana, silnik był podobnie mocowany jak tutaj i również wiór nie sypał się bezpośrednio na silnik, ale jak zbierała się kupa to niestety po jakimś czasie cięcie trzeba było przerywać i odgrzebywać silnik, gdyż chcąc...
renault mascott 2003 2,8 dci 150km Witam mam problem ze swoim mascotem wracając z Włoch padła mi turbina która była po regeneracji i przejechałem na niej niespełna 4 tyś km nie wiem gdzie szukać przyczyny . Dokonałem ponownej wymiany turbiny przy czym oczywiście dokonałem wymiany oleju filtra i umyłem intercoler z oleju który się dostał gdy padła turbina,...
No właśnie żadnych tabliczek nie ma ani na rozdzielaczu ani na pompie nic nie widać, najbardziej dziwi mnie to ze jak siłownik do góry idzie na pusto to dusi silnik a gdy wkręca zawór mocniej na rozdzielaczu to gdy tłok robi prace to nie zaduszą silnika dopiero gdy pojawi się opór i gdy siłownik cofa się do góry to zadusza silnik ? Nie mam zielonego...
Pech chciał że też jeżdże tym nawiedzonym pudłem (P12 hatchback 1,8 benzyna 2003). Z dokładnie takim samym problemem. Rozwiązań jest kilka. 1. Przedewszystkim kontrola elektroniki i ogółem całego kanału dolotu powietrza czyli: filtr, czyszczenie przepływomierza, czyszczenie przepustnicy która ma w tym modelu chorą konstrukcje (poza łopatką, aby mieć...
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Wspomaganie chodzi ogólnie bardzo dobrze, tylko są znaczne spadki obrotów przy skręcie (zatelepie silnikiem, potrafi przy max. skręcie zadusić. A co to znaczy: "Jak ciśnienie idzie w kosmos to dusi silnik. Ale widze że nikomu się nie chciało. i co dalej bo nie nie rozumiem.
A czy po takim czymś idzie go zgasić stacyjką czy trzeba go zadusić bieg i hamulec ? Dodano po 3 Opcji jest kilka jedną z nich jest brudny filtr powietrza i silnik pobiera powietrze ze skrzyni korbowej przy czym zapala własny olej ale w tym przypadku już kluczykiem się go nie zgasi pozostaje zaduszenie .
Witam! Samochód to Fiat Uno z roku 1997, silnik 999Fire na monowtrysku Bosch I gen (aparat zapłonu z kopułką). Jeździ tylko na benzynie. Żadnych przeróbek itd. Skrzynia biegów tzw gruby wałek, pięciobiegowa. Absolutna seria i oryginał. Samochód ma 130tys przebiegu, dziury w progach i jak to uno pognite drzwi. Dostałem je kiedyś za bezcen. Samochód poza...
Czy po prostu coś z komputerem się dzieje? Z opisu nie wynika, żeby coś w ogóle się działo. Opisz, na czym polega to "szarpnięcie", bo jak ja to widzę, to po prostu dusisz silnik. I co to ma znaczyć "ruszam na biegu jałowym"??? Kiedy ruszasz, to masz zapięty jakiś bieg czy nie? Po wrzuceniu biegu 1 i ruszeniu na zimnym silniku powyżej 2 tysięcy obrotów...
Witam. Mam już 2 lata Mitsubishi Space Star z przebiegiem zaledwie 12 000 km. Wyjeżdżając z garażu przez niewielki garb zgasł ( zadusił ) mi się silnik i chcąc ponownie go odpalić rozrusznik już nie zadziałał. Przekręcając powoli kluczyk z włączonego zapłonu na rozruch słychać trzy kolejno załączające się przekaźniki. Wraz z załączeniem ostatniego załącza...
widzę że błądzimy i jesteśmy w błędzie z tym przekaźnikiem tzn on chyba faktycznie jest od wentylatora chłodnicy (zasugerowałem się "T" w oznaczeniu T-tacho ale chyba chodzi o T-temp) musisz dobrze się postarać z szukaniem przekaźników tzn musisz znaleźć taki z nogami 30 87 1 15 31, będzie chyba nieco większy niż standardowy przekaźnik i przekaźniki...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
objaw przepustnica podświetlenie licznik skoda schemat genway
instalacja offgrid instalacja offgrid
Stukanie przy wciskaniu sprzęgła na mrozie - przyczyny i rozwiązania Stukanie przy wciśnięciu sprzęgła na mrozie - przyczyny i rozwiązania