Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
http://img227.imageshack.us/img227/2521/... http://img227.imageshack.us/img227/2521/...
kto wie czy to nie bo smierdzialo z nawiewow
Dołożyć zasilacz serwerowy i baja. Szkoda ze ten silnik ma nietypowe uzwojenie i sterowanie. Chciałem przerobić tam na regulacje jednak odpuściłem temat. Pobór prądu 63A.
W tych silnikach to częsty problem. Albo rozbierasz i naprawiasz albo mierzysz pobór prądu i spadek napięcia w instalacji. Co wybierasz? Oczywiście to nie musi być tylko to.
Opis elektromechanik i nie wiesz jak sprawdzić świece ? Radze żebyś gdzieś podjechał z tym do kogoś kto ma pojęcie. Świece najlepiej sprawdzić cęgami mierząc pobór prądu dla każdej osobno.
tak jak w temacie z tych trzech bezpieczników pobiera prąd na postoju
ja osobiście nie.dałem to do roboty takiemu od alarmów podobnie jak blokadę na skrzynię.pozdr
skoro reaguje na oporność żarówek. Nie na oporność tylko na pobór prądu. W multitimerze układ przerywacza powinien mieć zamontowane obciążenie wzorcowe (wyraźnie większy rezystor) dostosowanie układu na potrzeby LED robi się zmieniając ten rezystor na odpowiednio mniejszy mocowo i opornościowo
Sugerujesz, że rozrusznik może być w słabej kondycji i mieć jakieś wewnętrzne opory podczas pracy co by w sumie tłumaczyło wysoki pobór prądu ? Co za tym idzie tak duży spadek napięcia na aku w momencie rozruchu.
zabrałem na noc do domu. Po włożeniu go następnego dnia zapalił bez problemu Sprawdź napięcie akumulatora pod dużym obciążeniem. Sprawdź jaki jest pobór prądu z akumulatora na postoju.
Dzień dobry, proszę o pomoc w lokalizacji usterki. Samochód to Opel Zafira B 1.9 CDTI 120 KM. Problem tkwi i w ładowaniu a dokładniej w jego falowaniu. Bezpośrednio po uruchomieniu silnika, następuje dość powolny wzrost napięcia na słupkach akumulatora, do tego dochodzi dość późne wzbudzenie alternatora. Napięcie wzrasta, od około 11,5V do 14.45V. Gdy...
Kolego Maciuś 1 a czy przy ściągnięciu "-" z akumulatora to zamykało ci klapę bagażnika? Mi właśnie zamyka sama klapę a drzwi od kierowcy nie. Jaki miałeś pobór prądu wtedy i czy wymieniałes cały mikrodruk z żarówkami?
Witam. W mojej zafirce jest następujący problem. Bezpiecznik niebieski od samej góry w komorze silnika pobiera prąd 0.32A. Po wypieciu tego bezpiecznika pokazuje pobór prądu o wartości 0.01A. Moje pytanie brzmi od czego jest ten bezpiecznik i co moze powodowac taki pobór prądu [img-0] dodaje załącznik ze zdjęciem bezpiecznikow
Moduł REC i pomiar prądu, os sprawdza żarówkę i jeśli pobór prądu jest nieodpowiedni wyłącza. Hak masz dokładany z jakimś modułem? Sprawdź bezpośrednio na wyjściu z podłączona odpowiednią żarówka. W danych rzeczywistych modułu REC co widać? Jakie błędy DTC?
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
Jak na parkingu kręcę kierownicą, napięcie potrafi spaść poniżej 12 v. Spójrz jeszcze na wspomaganie elektryczne. Ono lubi momentami prąd pobierać większy niż normalnie. Oczywiście, że jeżeli będzie za duży pobór alternator nie da rady "uciągnąć" wszystkiego.
Tak jak kolega powyżej napisał. Jest takich "zabawek" dziesiątki, a może i setki. https://www.google.pl/search?q=regulator... Musisz tylko zwrócić uwagę, na jaki pobór...
Witam. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie ile opel Zafira 1,8XE 125kM rok 2000 powinien pobierać prądu z akumulatora na postoju. Chciałem porównać z moim odczytem.Miałem problem z za dużym poborem prądu ,usunięto kilka usterek ale może być że jeszcze bierze za dużo aktualnie 0,15A. Może ma ktoś podobne auto i mógł by zrobić lub robił kiedyś taki...
Jesteś pewny że wszystkie wtyczki i wentylator są ok ? Może pobór prądu jest za duży i dlatego wyłącza . Podepnij zamiast wentylatora żarówki i sprawdź co się dzieje stawiam że nic się nie wyłączy a wentyl ma wywalone łożyska i stawia za duży opór ,albo ma przegrzane uzwojenie . Na krótko może chodzić bo nie masz ograniczenia prądu .
Cześć-ciąg dalszy mojego problemu.Dzisiaj byłem u elektryka z problemem rozladowywania się akumulatora. Okazało się,że pod maską jak sie wyjmie jeden bezpiecznik60A (niebieski) to przestaje.Nie ma on jednak schematu do mojego auta i nie bardzo wie.Powiedzial że będzie szukał.Zauważyłem ,że po wyjęciu tego bezpiecznika nie działają następujące urządzenia:wyświetlacz...
skrzynka bezpieczników do wymiany Jak najbardziej tak. To jest właśnie dzisiejszy przykład samochodu Opel Zafira w którym nikt nie potrafił sobie poradzić z "kradzieżą prądu". Kamera termowizyjna była najszybszą metodą na zdiagnozowanie przypadku. Jakiś problem jest w UEC. Jeszcze nie zdążyłem rozebrać. Przy okazji - tak po 5s grzania świec żarowych,...
A ile wynosi pobór prądu przez wentylator na 1 biegu? Masa są ok? W Oplach (co prawda trochę starszych ale jednak) lubiły skorodować punkty mocowania masy akumulatora do karoserii (na pozór wyglądały ok ale wystarczyło dobrze złapać i śruba wraz z kablem zamiast w karoserii zostawała w ręku). I jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy akumulator jest sprawny?
Jak w temacie moja Zafirka rozładowuje akumulator i po postoju 48 godz, odpalenie auta graniczy z cudem. Po wstępnej diagnozie okazało się że pobór prądu monitorowany przez około 3 godziny wahał się na poziomie 0.420-0,450A. To sporo za dużo i zacząłem szukać przyczyny, a mianowicie wypinać kolejno bezpieczniki . Doszedłem do bezpiecznika nr 11 w komorze...
Witam Mam problem z zafirą B 1.9 cdti z roku 2005 mianowicie po dłuższym postoju auta akumulator rozładowywał się do zera,ale zauważyłem jak auto stało zamknięte to załączył sie sam wentylator klimy ten wewnątrz samochodu i on jest sprawcą poboru prądu bo jak auto stoi na postoju w garażu to sam sie załancza kiedy chce.Po wpięciu tech2 wyskakuje błąd...
Hmm, a jak to sprawdzić. Z sugestii mam rozumieć wynika, że w tym momencie jest znaczny wzrost poboru prądu ? Pozdrawiam !
Tak tak- oba grube na stałe podpięte są / były :) Podpięcie pin1 po zapłonie daje to lekki podniesinie poboru prądu + dostaje na pin2 napięcie 3V co daje podświetlenie żarówki. I tyle się dzieje. Co do dłubania to nawet zacząłem z grubsza ale nie wiem czym to zrobić sensownie bo dobrze zalane a dopiero conieco płytke odkryłem a gdzie jeszcze dojście...
A jeżeli masz ich na pęczki to nie są nowe tylko już zużyte Nowe nowe, a na pewno w pełni sprawne. I tak będzie silnik musiał pracować praktycznie cały czas. No tak, przy większym poborze mocy z przetwornicy alternator nie będzie nawet w stanie ładować akumulatora. 3kW/12V to 250A... EDIT: Faktycznie do kitu. Całkowicie rozładowana bateria akumulatorów...
Z ciekawości co to masz za nagrzewnicę że ma 70A poboru prądu? MIałem 60A z groszami od antary, teraz od zafiry bodajże tyle że na mosfetach sterowana to bierze 40A. Ta od antary nie ma elektroniki i wszystko leci na grzałkę.
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
zafira pobór prąd berlingo pobór prądu pobór prądu wkrętarki
deszczówka nawadnianie przedłużenie zasilania poziomować światła
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Jak wyłączyć pranie wstępne w pralce Electrolux? Błąd 2096 po montażu emulatora - przyczyny i rozwiązania