Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
Były wersje z elektrycznym dogrzewaniem. Może to to.
Witam kupiłem tydzień temu zafirkę i mam to samo wszystko wskazuje na uszkodzenie zamka centralnego .Znaczny pobór prądu na postoju-przy pomiarze amperomierzem od podłączenia akumulatora jest w porządku do otwarcia drzwi- wówczas zapala się lampka oświetlenia wewnątrz po zamknięciu prawidłowo kilka sekund gaśnie ale sterowanie z modułu na przekaźnik...
Jak w temacie moja Zafirka rozładowuje akumulator i po postoju 48 godz, odpalenie auta graniczy z cudem. Po wstępnej diagnozie okazało się że pobór prądu monitorowany przez około 3 godziny wahał się na poziomie 0.420-0,450A. To sporo za dużo i zacząłem szukać przyczyny, a mianowicie wypinać kolejno bezpieczniki . Doszedłem do bezpiecznika nr 11 w komorze...
Opis Bezpieczników F 1 - 60 A kostka stacyjki (do 2000 roku) F 1 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (po 2000 roku) F 2 - 60 A przełącznik świateł , zespół sterowania silnika F 3 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (do 2000 roku) F 3 - 60 A kostka stacyjki (po 2000 roku)...
Witam. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie ile opel Zafira 1,8XE 125kM rok 2000 powinien pobierać prądu z akumulatora na postoju. Chciałem porównać z moim odczytem.Miałem problem z za dużym poborem prądu ,usunięto kilka usterek ale może być że jeszcze bierze za dużo aktualnie 0,15A. Może ma ktoś podobne auto i mógł by zrobić lub robił kiedyś taki...
Jak na parkingu kręcę kierownicą, napięcie potrafi spaść poniżej 12 v. Spójrz jeszcze na wspomaganie elektryczne. Ono lubi momentami prąd pobierać większy niż normalnie. Oczywiście, że jeżeli będzie za duży pobór alternator nie da rady "uciągnąć" wszystkiego.
A coś więcej? Coś od siebie? Za co odpowiadają bezpieczniki? Bo mi tam akurat nie chce się szukać. F34 - 7,5 -- moduł funkcji sterujących na kierownicy F35 - 20A -- system audio, nawigacja F36 - 7,5A -- system audio, telefon, wyświetlacz
Witam, jak w temacie podczas przyspieszania auto szarpie. Na postoju trzymane np. na 3000 rpm potrafi wskoczy sam na 3500 rpm i znów spadnie. Potrafi przydymić na niebiesko. Co sprawdzone/wymienione: - brak błędów na kompie - pompa regenerowana w serwisie boscha rok temu (po gwarancji) - na kompie trzyma zadane ciśnienie, masa powietrza ok - turbo,...
Witam jestem nowy mam problem z zafira a 2.0 dti nie ma siły jechać maksymalnie do 80km/h obroty od 1000-2000to są maksymalne przerywa szarpie przepływomierze sprawdzane egr po regeneracji nowy czujnik doładowania podciśnieniowe też sprawdzane błędów nie ma dwie minuty przy 80 km na godz Maxa. Jedzie i dobrze się zbiera a za chwilę już spadek mocy i...
Mam problem z utratą mocy na jakieś parę minut jazdy . Zacząłem od przepływomierza Wpiąłem się miernikiem w przepływ-kę i tak przy 750 obr / min było 3,08 V i wraz ze wzrostem obrotów napięcie malało .Pomiar wykonywany na biegu jałowym . Czy z tą przepływką jest coś nie tak . Narazie nie posiadam interfejsu tez z odczytem błędów kłopot a mechanicy kasują...
Zafira A ciężko zapala na benzynie i przy dodaniu gazu dusi się i nie mogę ruszyć dopiero po naciśnięciu bardzo pomału zaczyna ruszać i tak cały czas gaz muszę bardzo minimalnie przyciskać pompa wymieniona
witam mam maly problem taki gdyż moja zafira sie dlawi przy 1500 obrotach przy delikatnej jezdzie a jak jade dynamicznie problemu nie ma.przeplywomierz nowy,zawor egr dobry, weżyki cale, boje się ze to pompa zaczyna siadac (auto150tys).proszę o wskazowki i z gory dziekuje.
Witam. Posiadam Opel Zafira B z silnikiem 150 km 1.9 cdti. Wczoraj auto jeździło normalnie, przejechało wieczorem trasę około 50 km bez żadnych zastrzeżeń. Dzisiaj w trakcie jazdy padł prędkościomierz oraz zaczęło odcinać wspomaganie.. Raz przestawało działać w ogóle, raz się pojawiało. Do tego wyskoczyła kontrolka od kontroli trakcji.. W czasie jazdy...
Witam. Zmienilem rozrzad odpalilem i przejechalem sie zeby rozgrzac samochod samochod. Dzialal bardzo dobrze. 'Po przyjechniu na podworko zapalily sie kontrolki silnika i abs migal na przemian z zolta kontrolka od poziomu cisnienia w oponach a obrotomierz zaczal falowac od zera do 100 obrotow i samochod zgasilem. Chcialem odpalic ponownie lecz odpalil...
Trafiła do mnie zafira z wypadaniem zapłonu. No to wymieniłem cewkę i od razu świece. Pali dobrze i chodzi równo, ale totalnie jest zamulona, nie chce jechać. W sterowniku silnika błąd p0230-05 - pompa paliwowa, obwód pierwotny wysoki. Wiem że w tych oplach są problemy z przekaznikiem pompy paliwa ale czy to ma jakiś wpływ na moc?
Witam. W moim samochodzie gdy zatankuje do pełna, z pewnym momencie wskaźnik paliwa zaczyna opadać szybko w dół. Aż do rezerwy. Kiedy otworzę bak, słychać bardzo długo i intensywnie syczenie powietrza. Potem przekręcam kluczyk i wskaźnik wraca na swoje prawdizwe miejsce (czyli wyżej, tam gdzie być powinien). Ale za paręset kilometrów (na tym samym tankowaniu)...
Witam Autko to Zafira A 1.8 92 kw Problem jest taki ze faluje na niskich obrotach - jakby jakieś lewe powietrze albo wypadnie zapłonów z tym że opsikany plakiem/ zmywaczem do hamulców i nie słychać ze sie poprawiało. Swiece sprawne cewka tak samo kompresja w normie. Błędy czasami z wypadania zaplonow z przeplywki o sondy. Rozrząd sprawdzony, wężyki...
Mam dość irytującą usterkę, której nikt nie potrafi zdiagnozować poprawnie. Otóż auto ma generalnie problem z odpaleniem na zimnym silniku, ciepły pali jak powinien. Pojawił się problem utraty mocy podczas jazdy, szczególnie niebezpieczny podczas wyprzedzania, więc teraz pozostaje się tylko wlec za innymi. Ilu mechaników, tyle opcji, u każdego jednego...
Witam, ponownie problem z Zafirą B 1.9 CDTI 120KM z 2006 roku. Auto jak zimne pali ok. Ale przy 2000 obrotów silnik przerywa i jest taka jakby dziura w turbo. Gdzie szukać przyczyny? Tutaj zdjęcia z błędów jakie generuje tak na zmianę. DPF wyprogramowany. Wykres z pracy silnika na wolnych obrotach. https://obrazki.elektroda.pl/2423613500_...
Dzień dobry, Pisze nowy post ponieważ długo czytałem o podobnych problemach na forum i nie znalazłem tam rozwiązania na mój problem. Chodzi o to, że auto czasami jedzie kawałek (1-2km) prawidłowo a czasem już po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu OP-coma pokazuje dwa błędy P0400-5A oraz P0622-02. W samochodzie wymieniony został zawór...
Dołożyć zasilacz serwerowy i baja. Szkoda ze ten silnik ma nietypowe uzwojenie i sterowanie. Chciałem przerobić tam na regulacje jednak odpuściłem temat. Pobór prądu 63A.
W tych silnikach to częsty problem. Albo rozbierasz i naprawiasz albo mierzysz pobór prądu i spadek napięcia w instalacji. Co wybierasz? Oczywiście to nie musi być tylko to.
Problem braku ładowania przy wysokim poborze prądu rozwiązany. Okazało się, że alternator miał założony nie taki mostek i zamiast ponad 100A miał raptem 75. Im wyższy pobór tym ładowanie słabsze. Natomiast dalej zastanawia mnie z kad różnica pomiędzy test mode a miernikiem przy pomiarze napięcia ładowania Miernik 14.30 test mode 13.5 jakieś pomysły...
Sugerujesz, że rozrusznik może być w słabej kondycji i mieć jakieś wewnętrzne opory podczas pracy co by w sumie tłumaczyło wysoki pobór prądu ? Co za tym idzie tak duży spadek napięcia na aku w momencie rozruchu.
Opis elektromechanik i nie wiesz jak sprawdzić świece ? Radze żebyś gdzieś podjechał z tym do kogoś kto ma pojęcie. Świece najlepiej sprawdzić cęgami mierząc pobór prądu dla każdej osobno.
Tak jak kolega powyżej napisał. Jest takich "zabawek" dziesiątki, a może i setki. https://www.google.pl/search?q=regulator... Musisz tylko zwrócić uwagę, na jaki pobór...
Jesteś pewny że wszystkie wtyczki i wentylator są ok ? Może pobór prądu jest za duży i dlatego wyłącza . Podepnij zamiast wentylatora żarówki i sprawdź co się dzieje stawiam że nic się nie wyłączy a wentyl ma wywalone łożyska i stawia za duży opór ,albo ma przegrzane uzwojenie . Na krótko może chodzić bo nie masz ograniczenia prądu .
Kolego Maciuś 1 a czy przy ściągnięciu "-" z akumulatora to zamykało ci klapę bagażnika? Mi właśnie zamyka sama klapę a drzwi od kierowcy nie. Jaki miałeś pobór prądu wtedy i czy wymieniałes cały mikrodruk z żarówkami?
Jesteś pewny że multitimer był już w Zafirze A? Jaką moc pobieraną przez te diody? Wstawianie opornika mija się z celem, bo pobór prądu będzie jak w normalnych żarówkach (a wtedy po co je zmieniać? chyba, że dla celów estetycznych ale ja np: nie znoszę światła LED).
skrzynka bezpieczników do wymiany Jak najbardziej tak. To jest właśnie dzisiejszy przykład samochodu Opel Zafira w którym nikt nie potrafił sobie poradzić z "kradzieżą prądu". Kamera termowizyjna była najszybszą metodą na zdiagnozowanie przypadku. Jakiś problem jest w UEC. Jeszcze nie zdążyłem rozebrać. Przy okazji - tak po 5s grzania świec żarowych,...
zabrałem na noc do domu. Po włożeniu go następnego dnia zapalił bez problemu Sprawdź napięcie akumulatora pod dużym obciążeniem. Sprawdź jaki jest pobór prądu z akumulatora na postoju.
A ile wynosi pobór prądu przez wentylator na 1 biegu? Masa są ok? W Oplach (co prawda trochę starszych ale jednak) lubiły skorodować punkty mocowania masy akumulatora do karoserii (na pozór wyglądały ok ale wystarczyło dobrze złapać i śruba wraz z kablem zamiast w karoserii zostawała w ręku). I jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy akumulator jest sprawny?
Cześć-ciąg dalszy mojego problemu.Dzisiaj byłem u elektryka z problemem rozladowywania się akumulatora. Okazało się,że pod maską jak sie wyjmie jeden bezpiecznik60A (niebieski) to przestaje.Nie ma on jednak schematu do mojego auta i nie bardzo wie.Powiedzial że będzie szukał.Zauważyłem ,że po wyjęciu tego bezpiecznika nie działają następujące urządzenia:wyświetlacz...
ja osobiście nie.dałem to do roboty takiemu od alarmów podobnie jak blokadę na skrzynię.pozdr
Moduł REC i pomiar prądu, os sprawdza żarówkę i jeśli pobór prądu jest nieodpowiedni wyłącza. Hak masz dokładany z jakimś modułem? Sprawdź bezpośrednio na wyjściu z podłączona odpowiednią żarówka. W danych rzeczywistych modułu REC co widać? Jakie błędy DTC?
Hmm, a jak to sprawdzić. Z sugestii mam rozumieć wynika, że w tym momencie jest znaczny wzrost poboru prądu ? Pozdrawiam !
Z ciekawości co to masz za nagrzewnicę że ma 70A poboru prądu? MIałem 60A z groszami od antary, teraz od zafiry bodajże tyle że na mosfetach sterowana to bierze 40A. Ta od antary nie ma elektroniki i wszystko leci na grzałkę.
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
Witam Mam problem z zafirą B 1.9 cdti z roku 2005 mianowicie po dłuższym postoju auta akumulator rozładowywał się do zera,ale zauważyłem jak auto stało zamknięte to załączył sie sam wentylator klimy ten wewnątrz samochodu i on jest sprawcą poboru prądu bo jak auto stoi na postoju w garażu to sam sie załancza kiedy chce.Po wpięciu tech2 wyskakuje błąd...
Tak tak- oba grube na stałe podpięte są / były :) Podpięcie pin1 po zapłonie daje to lekki podniesinie poboru prądu + dostaje na pin2 napięcie 3V co daje podświetlenie żarówki. I tyle się dzieje. Co do dłubania to nawet zacząłem z grubsza ale nie wiem czym to zrobić sensownie bo dobrze zalane a dopiero conieco płytke odkryłem a gdzie jeszcze dojście...
A jeżeli masz ich na pęczki to nie są nowe tylko już zużyte Nowe nowe, a na pewno w pełni sprawne. I tak będzie silnik musiał pracować praktycznie cały czas. No tak, przy większym poborze mocy z przetwornicy alternator nie będzie nawet w stanie ładować akumulatora. 3kW/12V to 250A... EDIT: Faktycznie do kitu. Całkowicie rozładowana bateria akumulatorów...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
zafira pobór prąd peugeot pobór prądu pobór prądu postoju
ograniczenie łącza domofony breloki wywołać positiv
czujniki przeciazeniowe makita migają diody
Sinclair AMC-14P – instrukcja serwisowa, Service Manual, schematy, kody błędów, R290 Nokia 3310 Szwecja – kod #pw do zdjęcia SIM-lock, IMEI, operator, limity prób