Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
Jak na parkingu kręcę kierownicą, napięcie potrafi spaść poniżej 12 v. Spójrz jeszcze na wspomaganie elektryczne. Ono lubi momentami prąd pobierać większy niż normalnie. Oczywiście, że jeżeli będzie za duży pobór alternator nie da rady "uciągnąć" wszystkiego.
tak jak w temacie z tych trzech bezpieczników pobiera prąd na postoju
http://img227.imageshack.us/img227/2521/... http://img227.imageshack.us/img227/2521/...
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
Witam. W mojej zafirce jest następujący problem. Bezpiecznik niebieski od samej góry w komorze silnika pobiera prąd 0.32A. Po wypieciu tego bezpiecznika pokazuje pobór prądu o wartości 0.01A. Moje pytanie brzmi od czego jest ten bezpiecznik i co moze powodowac taki pobór prądu [img-0] dodaje załącznik ze zdjęciem bezpiecznikow
Były wersje z elektrycznym dogrzewaniem. Może to to.
Witam. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie ile opel Zafira 1,8XE 125kM rok 2000 powinien pobierać prądu z akumulatora na postoju. Chciałem porównać z moim odczytem.Miałem problem z za dużym poborem prądu ,usunięto kilka usterek ale może być że jeszcze bierze za dużo aktualnie 0,15A. Może ma ktoś podobne auto i mógł by zrobić lub robił kiedyś taki...
Witam wszystkich. Samochód zafira 1,8 16V 2000r. Samochód dziwnie się zachowuje po odpaleniu, obroty spadają do jałowych a po chwili zaczyna szarpać silnikiem obroty lecą na 500 nie reaguje na gaz. Błąd P0100 przepływomierz masowy. Przepływomierz nowy zasilanie i masa na kablach jest błąd się pojawia ciągle. Jak zatkam ręką przepustnice tak że ciągnie...
Mam problem z utratą mocy na jakieś parę minut jazdy . Zacząłem od przepływomierza Wpiąłem się miernikiem w przepływ-kę i tak przy 750 obr / min było 3,08 V i wraz ze wzrostem obrotów napięcie malało .Pomiar wykonywany na biegu jałowym . Czy z tą przepływką jest coś nie tak . Narazie nie posiadam interfejsu tez z odczytem błędów kłopot a mechanicy kasują...
Witam, jak w temacie podczas przyspieszania auto szarpie. Na postoju trzymane np. na 3000 rpm potrafi wskoczy sam na 3500 rpm i znów spadnie. Potrafi przydymić na niebiesko. Co sprawdzone/wymienione: - brak błędów na kompie - pompa regenerowana w serwisie boscha rok temu (po gwarancji) - na kompie trzyma zadane ciśnienie, masa powietrza ok - turbo,...
witam mam maly problem taki gdyż moja zafira sie dlawi przy 1500 obrotach przy delikatnej jezdzie a jak jade dynamicznie problemu nie ma.przeplywomierz nowy,zawor egr dobry, weżyki cale, boje się ze to pompa zaczyna siadac (auto150tys).proszę o wskazowki i z gory dziekuje.
Dzień dobry. W Zafirze A 1.8, 2003 rok, benzyna+gaz, silnik chodził nierówno, jakby na nie wszystkie cylindry. Zostały wymienione świece, od tego czasu silnik chodzi prawie dobrze. Gdy samochód postoi nieuruchamiany przez dobę, to po odpaleniu silnik chodzi nierówno przez około 30 sekund. Po pozostawieniu samochodu na kilka dni, po odpaleniu potrzebuje...
Witam. Mam problem z moja zafirka. Jest to wersja z '99 roku z silnikiem 1.6 16v bez lpg. Problem jest taki: Przy ruszaniu jest wszystko ok, przy przyspieszaniu do 2500-3000 tys obr. są odczuwalne szarpniecia. Od 3 tys wzwyż jest już dobrze. Byłem u znajomego mechanika, który podpial komputer. Żadnych błędów nie było. Z tego co mi powiedział przyczyną...
Witam jestem nowy mam problem z zafira a 2.0 dti nie ma siły jechać maksymalnie do 80km/h obroty od 1000-2000to są maksymalne przerywa szarpie przepływomierze sprawdzane egr po regeneracji nowy czujnik doładowania podciśnieniowe też sprawdzane błędów nie ma dwie minuty przy 80 km na godz Maxa. Jedzie i dobrze się zbiera a za chwilę już spadek mocy i...
Mianowicie wyżuca P1125-3 P0400-5. Wacu wytwarza 0.80-0.85 . Pozatym egr sprawny i już czysty - wężyki vaco posprawdzane. Raz na jakiś czas pojawia się p 0400 i dynamika roweru z włączonym dynamem.
Witam po raz kolejny i także szukałem tutaj swojego problemu .Dwie osoby naprawiało moją Zafirkę A 2.0 DTI 16V 101 KM z 2001 R ,mechanik samochodowy i elektryk samochodowy. Miałem problem z falowaniem napięcia na zimnym silniku .Został zregenerowany alternator ,pasek i założony nówka sterownik i wszystko jest ok ale problem nadal występuje ,ino poszedł...
Trafiła do mnie zafira z wypadaniem zapłonu. No to wymieniłem cewkę i od razu świece. Pali dobrze i chodzi równo, ale totalnie jest zamulona, nie chce jechać. W sterowniku silnika błąd p0230-05 - pompa paliwowa, obwód pierwotny wysoki. Wiem że w tych oplach są problemy z przekaznikiem pompy paliwa ale czy to ma jakiś wpływ na moc?
Witam wszystkich. Od kilku dni mam problem z moją Zafirką gdyż po ostrzejszym dodaniu gazu nie zbiera się tak jak do tej pory tylko po wolutku wchodzi na obroty.Problem znika przy ok.2 tys obrotów wtedy dynamika auta jest w normie .Dodam że odpala normalnie silnik pracuje równomiernie.Podjechałem już do mechanika na komputer bo podejrzewałem EGR ale...
Witam, ponownie problem z Zafirą B 1.9 CDTI 120KM z 2006 roku. Auto jak zimne pali ok. Ale przy 2000 obrotów silnik przerywa i jest taka jakby dziura w turbo. Gdzie szukać przyczyny? Tutaj zdjęcia z błędów jakie generuje tak na zmianę. DPF wyprogramowany. Wykres z pracy silnika na wolnych obrotach. https://obrazki.elektroda.pl/2423613500_...
Witam potrzebuje pomocy przy mojej zośce a mianowicie wariuje na gazie strasznie szarpie bez względu na to czy jest ciepła czy zimna. Nie przestaje także szarpać przy stałej prędkości nawet dość wysokiej. Ma ktoś jakiś pomysł jaka to może być przyczyna z góry dziękuje
Samochód jak w temacie,jak pochodzi dłużej (ok kilkanaście sekund) na wolnych obrotach zaczyna równomiernie bujać silnikiem.Jak pochodzi jeszcze dłużej wywala check-a,zapisuje błąd ubogiej mieszanki,sonda na wolnych stoi na 20mV. Po lekkim przysłonięciu dolotu obroty się stabilizują. Jestem przekonany iż problem leży w "lewym powietrzu" Ale rozkopałem...
Dołożyć zasilacz serwerowy i baja. Szkoda ze ten silnik ma nietypowe uzwojenie i sterowanie. Chciałem przerobić tam na regulacje jednak odpuściłem temat. Pobór prądu 63A.
skoro reaguje na oporność żarówek. Nie na oporność tylko na pobór prądu. W multitimerze układ przerywacza powinien mieć zamontowane obciążenie wzorcowe (wyraźnie większy rezystor) dostosowanie układu na potrzeby LED robi się zmieniając ten rezystor na odpowiednio mniejszy mocowo i opornościowo
W tych silnikach to częsty problem. Albo rozbierasz i naprawiasz albo mierzysz pobór prądu i spadek napięcia w instalacji. Co wybierasz? Oczywiście to nie musi być tylko to.
Opis elektromechanik i nie wiesz jak sprawdzić świece ? Radze żebyś gdzieś podjechał z tym do kogoś kto ma pojęcie. Świece najlepiej sprawdzić cęgami mierząc pobór prądu dla każdej osobno.
Sugerujesz, że rozrusznik może być w słabej kondycji i mieć jakieś wewnętrzne opory podczas pracy co by w sumie tłumaczyło wysoki pobór prądu ? Co za tym idzie tak duży spadek napięcia na aku w momencie rozruchu.
ja osobiście nie.dałem to do roboty takiemu od alarmów podobnie jak blokadę na skrzynię.pozdr
Hmm, a jak to sprawdzić. Z sugestii mam rozumieć wynika, że w tym momencie jest znaczny wzrost poboru prądu ? Pozdrawiam !
Moduł REC i pomiar prądu, os sprawdza żarówkę i jeśli pobór prądu jest nieodpowiedni wyłącza. Hak masz dokładany z jakimś modułem? Sprawdź bezpośrednio na wyjściu z podłączona odpowiednią żarówka. W danych rzeczywistych modułu REC co widać? Jakie błędy DTC?
Z ciekawości co to masz za nagrzewnicę że ma 70A poboru prądu? MIałem 60A z groszami od antary, teraz od zafiry bodajże tyle że na mosfetach sterowana to bierze 40A. Ta od antary nie ma elektroniki i wszystko leci na grzałkę.
Problem braku ładowania przy wysokim poborze prądu rozwiązany. Okazało się, że alternator miał założony nie taki mostek i zamiast ponad 100A miał raptem 75. Im wyższy pobór tym ładowanie słabsze. Natomiast dalej zastanawia mnie z kad różnica pomiędzy test mode a miernikiem przy pomiarze napięcia ładowania Miernik 14.30 test mode 13.5 jakieś pomysły...
zabrałem na noc do domu. Po włożeniu go następnego dnia zapalił bez problemu Sprawdź napięcie akumulatora pod dużym obciążeniem. Sprawdź jaki jest pobór prądu z akumulatora na postoju.
Kolego Maciuś 1 a czy przy ściągnięciu "-" z akumulatora to zamykało ci klapę bagażnika? Mi właśnie zamyka sama klapę a drzwi od kierowcy nie. Jaki miałeś pobór prądu wtedy i czy wymieniałes cały mikrodruk z żarówkami?
Witam. Trzy dni grzebania i znalazł elektryk co to.Padło na układ związany z wtykiem dla dodatkowego urządzenia (jest taki w tylnym schowku w zafirze wtyk jak od zapalniczki do lodówek,tv,itd...) Już po problemie.Pobór 40mA. Pozdrawiam
Tak jak kolega powyżej napisał. Jest takich "zabawek" dziesiątki, a może i setki. https://www.google.pl/search?q=regulator... Musisz tylko zwrócić uwagę, na jaki pobór...
Jesteś pewny że wszystkie wtyczki i wentylator są ok ? Może pobór prądu jest za duży i dlatego wyłącza . Podepnij zamiast wentylatora żarówki i sprawdź co się dzieje stawiam że nic się nie wyłączy a wentyl ma wywalone łożyska i stawia za duży opór ,albo ma przegrzane uzwojenie . Na krótko może chodzić bo nie masz ograniczenia prądu .
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
skrzynka bezpieczników do wymiany Jak najbardziej tak. To jest właśnie dzisiejszy przykład samochodu Opel Zafira w którym nikt nie potrafił sobie poradzić z "kradzieżą prądu". Kamera termowizyjna była najszybszą metodą na zdiagnozowanie przypadku. Jakiś problem jest w UEC. Jeszcze nie zdążyłem rozebrać. Przy okazji - tak po 5s grzania świec żarowych,...
A ile wynosi pobór prądu przez wentylator na 1 biegu? Masa są ok? W Oplach (co prawda trochę starszych ale jednak) lubiły skorodować punkty mocowania masy akumulatora do karoserii (na pozór wyglądały ok ale wystarczyło dobrze złapać i śruba wraz z kablem zamiast w karoserii zostawała w ręku). I jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy akumulator jest sprawny?
Jak w temacie moja Zafirka rozładowuje akumulator i po postoju 48 godz, odpalenie auta graniczy z cudem. Po wstępnej diagnozie okazało się że pobór prądu monitorowany przez około 3 godziny wahał się na poziomie 0.420-0,450A. To sporo za dużo i zacząłem szukać przyczyny, a mianowicie wypinać kolejno bezpieczniki . Doszedłem do bezpiecznika nr 11 w komorze...
Witam Mam problem z zafirą B 1.9 cdti z roku 2005 mianowicie po dłuższym postoju auta akumulator rozładowywał się do zera,ale zauważyłem jak auto stało zamknięte to załączył sie sam wentylator klimy ten wewnątrz samochodu i on jest sprawcą poboru prądu bo jak auto stoi na postoju w garażu to sam sie załancza kiedy chce.Po wpięciu tech2 wyskakuje błąd...
Tak tak- oba grube na stałe podpięte są / były :) Podpięcie pin1 po zapłonie daje to lekki podniesinie poboru prądu + dostaje na pin2 napięcie 3V co daje podświetlenie żarówki. I tyle się dzieje. Co do dłubania to nawet zacząłem z grubsza ale nie wiem czym to zrobić sensownie bo dobrze zalane a dopiero conieco płytke odkryłem a gdzie jeszcze dojście...
A jeżeli masz ich na pęczki to nie są nowe tylko już zużyte Nowe nowe, a na pewno w pełni sprawne. I tak będzie silnik musiał pracować praktycznie cały czas. No tak, przy większym poborze mocy z przetwornicy alternator nie będzie nawet w stanie ładować akumulatora. 3kW/12V to 250A... EDIT: Faktycznie do kitu. Całkowicie rozładowana bateria akumulatorów...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
zafira prąd zafira pobór prądu mercedes pobór prąd
yanosik aktualizacji zapala kontrolka grzania świec configuration manager client
Mercedes W203 2.2 CDI – zwarcie zacisku 54 z plusem, usterka świateł stop, SAM, S9/1 Migomat Sherman, Magnum – klejenie drutu podczas spawania MIG/MAG: przyczyny i ustawienia