Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
zobzcz bezpiecznik w tylnej centralce 25 amper taki duzy
Słaba masa ?
Gdy po kilku minutach postoju samochód nie odpala, a sprawdzone było to już na kilku akumulatorach to przyczyna tkwi być może w rozruszniku. Nie może to być zwarcie, bo tak szybkie rozładowanie akumulatora pewnie spowodowałoby już stopienie choć części instalacji.
przy dolocie prądu do zaworu.
Przy 13,8 to coś bierze prąd.. albo bateria złom - weź na noc auto.. Pozdrawiam.
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
Czy na tych pinach ma być prąd? Jeżeli już to napięcie a nie prąd . Twój próbnik wykrywa napięcie a nie prąd.
Dostaje też z zamka centralnego
dokładnie tak powyzej 5 stopni swiece sie nie włacza nie jest to temat na to forum ale w wiekszosci przypadkow złe palenie tego silnika to sprawa przewodow nadmiarowych wtryskiwaczy po jakims czasie robia sie twarde i dostaje sie tam powietrze proponuje je wymienic kompletnie ,nie mozna tez wykluczyc innych dolegliwosci ktore moga miec wpływ na rozruch
Jeśli świece żarowe wymienione i grzeją wszystkie, to przyczyny trzeba szukać gdzieś indziej. Akumulator?-rozrusznik kręci dobrze ? A tak "nawiasem mówiąc" prąd mierzy się w Amperach, a nie w Voltach.
Ja bym podmienił na próbę czujnik ciśnienia paliwa, bo przy prawdziwej diagnostyce wystarczyłoby podejrzeć prąd SCV.
Jesteś pewny że wszystkie wtyczki i wentylator są ok ? Może pobór prądu jest za duży i dlatego wyłącza . Podepnij zamiast wentylatora żarówki i sprawdź co się dzieje stawiam że nic się nie wyłączy a wentyl ma wywalone łożyska i stawia za duży opór ,albo ma przegrzane uzwojenie . Na krótko może chodzić bo nie masz ograniczenia prądu .
Dołożyć zasilacz serwerowy i baja. Szkoda ze ten silnik ma nietypowe uzwojenie i sterowanie. Chciałem przerobić tam na regulacje jednak odpuściłem temat. Pobór prądu 63A.
a tam aby nie jest wspomaganie elektryczne?? w Astrze G jest elektryczne a Zafira=Astra G także to normalne, że jak niema ładowania to niema wspomagania, bo wspomaganie elektryczne strasznie dużo prądu ciągnie i jak umrze ładowanie to byś nigdzie nie dojechał bo by zaraz akumulator zdechł, a tak z wyłączonym wszystkim co się da można do domu/warsztatu...
Trwa to około 6minut jak dobrze pamietam bo przez taki czas na zimnym silniku swiece sie dogrzewaja i pobieraja prąd
kto wie czy to nie bo smierdzialo z nawiewow
b28 wtyk większy, czarny kabel to 15 b2,b4,b6 wtyk większy,brąz to masa b1,b2 wtyk większy, kabel czerowony/czarny to prąd po przekaźniku z ECU pin b72-brąz/biały gdy dasz zasilanie (+) na b1 powinnien odpalić, nie trzeba pchać. Najczęściej urwany jest kabel z pinu b72.
Jeśli jesteś pewny że przewody i zasilanie jest ok no to silniczek....może spalony lub zatarty
sprawdz instalacje wokół sterownika moze jest cos uszkodzone
Opis elektromechanik i nie wiesz jak sprawdzić świece ? Radze żebyś gdzieś podjechał z tym do kogoś kto ma pojęcie. Świece najlepiej sprawdzić cęgami mierząc pobór prądu dla każdej osobno.
Przy włączonym zapłonie brak prądu w wtyczkach do tylnich przycisków do szyb.. to gdzie gubi prąd. W drzwiach się rozgalezniaja przewody,?
to działa na zasadzie pomiaru prądu,zmierz jeną i druga stronę.
Schemat znajdziesz na elektrodzie! Bardzo podobny będziesz miał też od astry, ale jest i zafirka :)
W tych silnikach to częsty problem. Albo rozbierasz i naprawiasz albo mierzysz pobór prądu i spadek napięcia w instalacji. Co wybierasz? Oczywiście to nie musi być tylko to.
Takie akumulatory nie nadają się do użytku w samochodzie, ani do odpalania ani tym bardziej do ładowania. Warto zerknąć w dane katalogowe, jego maksymalny prąd rozładowania i czas przez jaki mogę on płynąć oraz maksymalny prąd oraz napięcie ładowania.
A powiedz mi jeszcze, jest kostka podpinana do całego zestawu cewek, jest tam 6 wpięć, na jednym jest prąd, jeden to masa, a co z resztą ? Nie powinno być na nich prądu przynajmniej podczas odpalania ?
jak nie mostek to zawsze klemy dawały po gaciach. Wypadówa z bajami. Ale w takim przypadku jest zazwyczaj poważny problem z rozruchem - prąd rozrusznika jest o wiele większy niż prąd alternatora.
Zafira 2006 . Po otwarciu auta pilotem klapa bagażnika nie otwiera się. Po naciśnięciu otwieracza nie słychać silniczka . prawdopodobnie nie dochodzi tam prąd. Pytam więc gdzie zacząć szukać ?
I znacznie to zawęża obszar poszukiwań. Radio odepnij na początek.
z ta pompą to raczej malo prawdopodobne swiece tez sa nowe. Moze nie puszcze prądu na swiece
Nie przesadzajmy :) Nie pobiera to sporych ilości prądu :) jakie to żarówki ? led ?
Napewno jest uszkodzony kabel, pytanie który. ECU masa 3 razy brąz b2,b4,b6 Prąd po przekaźniku czerowny-niebieski b1,b2 (jak tu podasz na krótko powinnen odpalić) Sterownie przekaźnikiem brąz-biały b72 (to on najczęciej ulega uszkodzeniu) Prąd stały czarny b28 Powodzenia.
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
Probówkę podpinasz tylko po to by sprawdzić czy jest tam prąd (30)bo z tego "bierze " przekaźnik na wentylatory. Jak jest tam prąd to nie ważne z czego podłączysz potem do 87, czy z 30 czy akum. Na początek sprawdź czy went ruszą ,potem pomyślimy dalej. Jak będzie to mostkował to podaj to przez pezpiecznik podobny prądowo co zasila wentylatory. Uważaj...
Temperatura spalin mierzona jest w funkcji pomiaru prądu grzałki sondy lambda
i znowu nici ze sciagania na 20 % stanelo i koniec :(
Witam. Zafira A. Przy wyjętych kluczykach naciskam przycisk opuszczania tylnej lewej szyby od kierowcy i słuchać piszczenie jak przy zostawionych kluczykach w stacyjce. Słychać tylko przy otwartych drzwiach. Szyba nie działa. Z panelu kierowcy ani z przycisku z tyłu. Pewnie silnik bo pukałem w niego i się szyba ruszyła. Tylnia prawa z przycisku pasażera...
Zastosuj jakis przekaznik nc i puść przewód od świateł mijania na cewkę przekaźnika. A zasilanie poprowadź z jakiegoś obwodu w którym jest prąd po uruchomieniu silnika.
Jak masz sprawny rozrusznik, akumulator, świece oraz układ sterujący nimi to powinien odpalać. Wnioskuję że problem jest tylko jak przyszły mrozy czyli wykluczam wpływ zapowietrzania się przez nieszczelny układ paliwowy. Ten silnik jak nie działa dogrzewanie świecami to ciężko odpalić w mroźne dni. Sprawdź rozrusznik i doładuj akumulator. Oraz czy do...
200km 20ler . Mogl byś mi coś więcej podpowiedzieć gdzie przekaźnik się znajduje co i jak. Wymieniałem tez skrzynkę bezpieczników bo z tego co słyszałem często się psuja ale to tez nie wina tego i dalej siedzi ta co siedziała. Dodano po 4 z20leh 241 czy z20ler 200 koniów? Oczywiście to błąd przekaźnika nr 3 a nie wentylatora. Trzeba więc wybadać napięcia...
alternator jest po naprawie no i co z tego ? widocznie nie jest tak wydajny prądowo żeby zaspokoić prąd przekazywany na świece.
Co do świateł od tablicy, po wyjęciu gniazda z żarówką widoczne są po obu stronach blaszki. Na początku sprawdź próbką, czy jest prąd. Jeżeli jest, to odegnij blaszki w gnieździe żarówki, są widoczne odstające po obu stronach gniazda. To powinno załatwić sprawę.
cewka indukcyjna zapobiegająca nagłym zmianom natężenia prądu elektrycznego Słyszał kolega o dławikach osiowych? To nie musi wyglądac jak zwykła cewka.. A może wygladać jak rezystor
Wentylator chłodnicy włączał się po podaniu prądu na cewke, przekaźnik był podmieniony, jest sprawny. Prąd nie dochodzi do cewki, gdzieś jest problem przed cewką
To masz racię. Silnik pracuje, to masz miec prąd na czerwonym, czarnym, i niebiesko- białym.
To nie jest tak, że zamiana żarówek na LED-y spowodowała pojawienie się w lampce napięcia. Bo poprzednio nie żarzyło, a teraz żarzy. To napięcie jest tam cały czas - różnica jest jedynie taka, że przy prądzie kilku miliamperów żarówka "zrobi się ledwie ciepła" (o ile tak to można porównać) a LED zacznie się już zauważalnie żarzyć. Z napięcia które podałeś...
skoro reaguje na oporność żarówek. Nie na oporność tylko na pobór prądu. W multitimerze układ przerywacza powinien mieć zamontowane obciążenie wzorcowe (wyraźnie większy rezystor) dostosowanie układu na potrzeby LED robi się zmieniając ten rezystor na odpowiednio mniejszy mocowo i opornościowo
Witam mam problem z akumulatorem a mianowicie po tygodniu czasu stania w garażu rozładował się akumulator samochód już nie odpalił. Podłączyłem do ładowania i po 3 godzinach już odpaliło. Sprawdzałem akumulator i jest dobry trzyma napięcie jest ładowanie 14.4 v. Gdy ściągnąłem kleme - a zacząłem badać pobór prądu to zaryglowalo mi klapę bagażnika po...
Zrobić na jednym przekaźniku z podwójnym stykiem NO/NC. Kupić... proszę bardzo http://allegro.pl/listing/listing.php?or... (do moderatora. to nie aukcja, tylko wyszukiwarka). Czarny kabel to masa (wspólna dla dziennych i dla migaczy), żółty podłączasz...
Nie koniecznie musiałeś pomylić bieguny, może to być spowodowane zmianą koloru diody co za tym idzie napięciem i prądem który zależy od barwy.
Ja też potrzebuje szukam i nie mogę nigdzie znalesc. Dokładnie chodzi mi o przewód do wspomagania Zafira B Brak wspomagania, alternator po naprawie ładuje 14.4v grubymi kablami dochodzi prąd na czerwonym plus na brązowym minus. Na małej wtyce jest prąd na czarnym po stacyjce a na zielonym nic i na białym też nic po uruchomieniu silnika brak zasilania...
Witam. Jak w temacie mam problem z zasilaniem sterownika na pin 31, zasilenie czasem pojawi się i wszystko jest ok, auto odpala i jest komunikacja ze sterownikiem, za którymś razem prąd ginie i auto już nie pali. Zafira A z18XE 2003r. Może ktoś podpowie gdzie szukać bo nie chciałbym pruć całej instalacji. Pozdrawiam
Witaj! Najprawdopodobniej czeka cię wymiana akumulatora jedź niech ci go zmierzą. U mnie Zafira B dlatego właśnie nie paliła lub długo trzeba było kręcić brak prądu rozruchu po wymianie aku wszystko wróciło do normy tylko że ja miałem 1.9 cdti 120 kM
Staly prąd to 17 i 18 Po zapłonie 15 masa 16 i 19 CAN 29-30.
Ciężko upilnować dzieciaki i żonę :-) To inaczej - skąd idzie wiązka która zasila lampki oświetlenia kabiny - 3 lampki przedział kierowcy, podwójna przedział pierwszy pasażerski, i podwójna 3 rząd siedzeń. Gdybym wiedział skąd jest brany prąd, to bym zrobił bypass na zapłon na przykład.
zabrałem na noc do domu. Po włożeniu go następnego dnia zapalił bez problemu Sprawdź napięcie akumulatora pod dużym obciążeniem. Sprawdź jaki jest pobór prądu z akumulatora na postoju.
Sprawdziłem elektrozawór tcc. Trzyma ciśnienie. Po podłączeniu prądu otwiera się i puszcza ciśnienie. Jakieś dalsze pomysły? Może trzeba zregenerować sprzęgło hydrokinetyczne.
W niektórych autach za kontrolkę robił led o małym prądzie zamiast żarówki i były dołożone oporniki bokiem np. w desce, żeby ten prąd zwiększyć. Jak problem wróci, zmierz ten wstępny prąd wzbudzenia. Te napięcia też pomierz, dowiesz się czy połączenia (kable) są ok.
Po co Ci do tego schemat? Pewnie ze dwie się już przepaliły i stąd problemy... do sprawdzenia potrzebujesz omomierz lub amperomierz cęgowy na prąd stały.
Dzień dobry, proszę o pomoc w lokalizacji usterki. Samochód to Opel Zafira B 1.9 CDTI 120 KM. Problem tkwi i w ładowaniu a dokładniej w jego falowaniu. Bezpośrednio po uruchomieniu silnika, następuje dość powolny wzrost napięcia na słupkach akumulatora, do tego dochodzi dość późne wzbudzenie alternatora. Napięcie wzrasta, od około 11,5V do 14.45V. Gdy...
Moduł REC i pomiar prądu, os sprawdza żarówkę i jeśli pobór prądu jest nieodpowiedni wyłącza. Hak masz dokładany z jakimś modułem? Sprawdź bezpośrednio na wyjściu z podłączona odpowiednią żarówka. W danych rzeczywistych modułu REC co widać? Jakie błędy DTC?
Wszystko sprawdzone. Kupiłem wiązkę z innego auta, wymieniłem kostki z kawałkiem instalacji z w/w błędów. Błędy dalej są, raz jeden, raz dwa, raz wszystkie. Zauważyłem, że nie muszę odpalać nawet auta, ponieważ po przekręceniu zapłonu błędy wracają. Kasuję je, odpalam, jeżdżę godzinę i nie wracają. Silnik zgaszony, czekam aż przekaźnik rozłączy prąd,...
Widocznie w oryginale predkość regulowana jest na drodze elektronicznej. Szukaj "regulator obrotów silnika 12V DC PWM" . Prąd minimum 10 amper, lepiej weź co najmniej 20A, nie wiadomo, jakie te chińskie ampery, niewiele droższy a wytrzyma start pod obciążeniem.
Zmierz ile prądu z alternatora idzie w akumulator. Albo go chociaż dobrze podładuj prostownikiem lub podmień na inny.
Przewody od wentylatora są podłączone bezpośrednio do rezystora, a rezystor do konsoli nagrzewnicy? W takim przypadku bym się nie zastanawiał nad sprawdzaniem rezystorów, bo prawdopodobnie wewnątrz tego modułu jest zwarcie pomiędzy zasilaniem a masą. Jeśli wentylator jest podłączony bezpośrednio do konsoli, to wówczas bym obwiniał przełączniki o zwarcie...
Witam. Mam problem z szybami w Zafirze. Posiada szyby na korbkę a chce zrobić elektryczne. Mam siłowniki. Podłączyłem do wtyczki i nie działają. Prąd dochodzi. Przewody są całe. Czy potrzebny jest jakiś sterownik do odblokowania szyb.
Dziękuję za pomoc. Coś było nie tak z dmuchawą - prąd dochodził a jak ruszyłem dmuchawę ręką to zaczęła pracować. Pewnie czeka mnie wymiana dmuchawy za jakiś czas
skrzynka bezpieczników do wymiany Jak najbardziej tak. To jest właśnie dzisiejszy przykład samochodu Opel Zafira w którym nikt nie potrafił sobie poradzić z "kradzieżą prądu". Kamera termowizyjna była najszybszą metodą na zdiagnozowanie przypadku. Jakiś problem jest w UEC. Jeszcze nie zdążyłem rozebrać. Przy okazji - tak po 5s grzania świec żarowych,...
Niekiedy podczas jazdy samochodem, szczególnie zimą i po umyciu auta tylnie lampy nie świecą. Jak zauważyłem, przyczyną tego jest rosa na kostkach rozprowadzających prąd do tylnich lamp. Mechanicy nie mają pojęcia skąd bierze się tam rosa. Macie jakieś pomysły?
Witam Tak się działo też w oplach zafira tylnie drzwi wiązka na zgięciu przewody wyglądały na całe a jednak były wewnątrz połamane ,trzeba było sztukować swego czasu był nawet do kupienia taki zestaw naprawczy do tych modeli. Sprawdź ciągłość przewodów jak sugerują koledzy.
Witam. Na podłączonym akumulatorze wyciągnąłem radio i panel klimatyzacji. Po podłączeniu ponownym klima nie włącza się. Można ją włączyć przez komputer. Panel dostaje prąd, jest podświetlenie. Czy jest w nim dodatkowy bezpiecznik czy spaliłem coś? Czy wymiana panelu wystarczy czy też trzeba zaprogramować na nowo? Zafira B 1.7cdti 2012rok. Pozdrawiam
przewody to drugoplanowa sprawa trzeba otworzyć drzwi aby się dostać do mechaniki i elektryki. Nawet jak nie ma prądu to drzwi powinno się otworzyć manualnie a jak zrozumiałem temat to się właśnie nie udaje.
ta zafira to naprawdę perełka ona całe swoje życie w garażu Garażowanie nie chroni przed rdzą choć może się tak wydawać. Chroni (częściowo) niewyjeżdżanie z garażu gdy jezdnie są mokre ewentualnie zaśnieżone a gdy garaż źle wentylowany to gnije mocniej niż gdy stoi pod chmurką.
Kluczyk w stacyjce bo imo. Do tego chiński moduł mierzący napięcie. Po spadku zapina zapłon i rozrusznik. Dwa przekaźniki. Rozrusznik odcina D+ lub W. Akumulator wytrzymała dawanie dużym prądem ale nie wytrzyma tych cykli zapoznaj się ze zjawiskiem PLC. Naciągnięcie na stałe prądu 250 amper z akumulatora nawet dwóch połączonych równolegle 60 to i tak...
Opis Bezpieczników F 1 - 60 A kostka stacyjki (do 2000 roku) F 1 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (po 2000 roku) F 2 - 60 A przełącznik świateł , zespół sterowania silnika F 3 - 60 A złącze diagnostyczne, składany dach, skrzynka bezpieczników w kabinie (do 2000 roku) F 3 - 60 A kostka stacyjki (po 2000 roku)...
Problem z zamkiem pomimo że oraz wymieniony włącznik, wiązka kabli cała, Bezpieczniki całe co może nie grać? Prąd dochodzi do zamka i do włącznika. Już sam nie wiem. Pomóżcie Włącznik i zamek sprawdziłem stykają. Nie wiem co może być? Coś z centralnym zamkiem???
Witam forumowiczów. Mam problem ze swoją Zafirą. Pojawia się ciągle błąd p0335-20. Sprawdzone 3 czujniki wału oraz 3 czujniki wałka rozrządu. Auto dochodzi maksymalnie do 4.5tys. obrotów, a następnie zapal się check i maksymalnie 3 tys. obrotów. Sprawdzony został przewód do czujnika wału i jest przejście prądu. Jeżeli chodzi o napięcie czujnika wałka...
Może być wiele przyczyn, poczytaj podobne tematy. Kolejność postępowania: Sprawdź napięcie akumulatora 1h po wyłączeniu silnika, po uprzednim przejechaniu minimum 10 km. Jeżeli jest poniżej 12,5V może to świadczyć o złej kondycji akumulatora lub układu ładowania. Zmierz prąd pobierany na postoju. Jeżeli jest w normie, sprawdź akumulator. Jeżeli zbyt...
Witam ponownie problem dalej jest z moją zafirą z odpaleniem wtyczka sprawdzona od ecu prąd idzie masa jest czyli wtyczka jest ok bo myślałem ze jest zgnita. Udało mi się raz odpalić jezdziłem wszystko ok nagle wjechałem w dziurę i problem powrócił zegary opadły zaświeciły się wszystkie kontrolki zgasiłem auto i do tej pory cisza po przekreceniu kluczyka...
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie. A jak już zrobisz, nie zapomnij wysłać rachunku za naprawy Koledze wyżej. Pomijam całkowicie sprawę obciążalności tego przekaźnika, ewidentnej dla złodzieja odcinki, czy błędów jakie wygeneruje auto. Pomijam także niezgodne ze sztuką i prawem, montowanie odcinki ze stykami NO. Pomijam...
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... zobaczysz jaka powinna być max pojemność bramki. Ważnym parametrem jest max ładunek, w tym układzie ważniejszy jak prąd. Mała rezystancja też mile widziana. Napięcie na oscyloskopie jak pamiętam do 40V indukcja. Ja już nie pamiętam który wkładałem, ale w/g takiego klucza dobierałem...
Kolego 'autoas' ale czy te wskazania są prawidłowe;Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.00 a Podglądałem u innych użytkowników i żaden z nich nie miał wartości zerowych.Który czujnik odpowiada za te wskazania?
Witam. Zrobiłem sobie taką ładowarkę w obudowie zintegrowanej z wtyczką sieciową. Transformatorek 230/13,5V-0,2A, cztery diody 1A oraz opornik 10 omów szeregowo na wyjściu. W momencie podłączenia płynie prąd około 100mA i stopniowo spada do 40mA po dwóch dniach(akumulator 72Ah) a napięcie utrzymuje się na poziomie 14,4V. Zafira z silnikiem 2DTI stoi...
Chciałbym zobaczyć czy da się zrobić odcięcie zapłonu na listwie. Podczas spadających obrotów po p rz egazowaniu odciąć zapłon na chwilę ż eby doszło do podawania paliwa bez zapłonu i w efekcie strzelanie z wydechu, albo inne propozycje bo mam 3 sposoby: 1. przekaźnik odcięcia zapłonu, 2. odcięcie zapłonu sensorową blokadą zapłonu 3. multiblok odcięcie...
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł? Możliwe. Choć nie wiem co rozumiesz pod pojęciem zasilanie. ECU nie zasila cewki. Prąd płynie przez pierwotne i na "wyjściach " cewki masz niby zasilanie. Mnie...
witam autko jak zimne chodzi na trzech cylindrach jak dodam gazu pojawia się błąd trakcji i checking cały czas,przy przełączeniu na gaz równa praca silnika wszystkie cylindry pracują świecę się błędy Wymieniłem wtryski używane ale dobre do jednego wtrysku nie dochodzi benzyna przy pracy na benzynie jedna świeca nowa ja nie używana,nowe świece iskra...
Kolego radio śmiga bez tego bezpiecznika, co do alarmu to niema w moim aucie wiem tylko tyle że coś było grzebane w centralnym zamku bo jest inny moduł wpięty, a może był alarm i gdzieś pożera prąd . Sprawdzę jutro i dam znać. Dzięki za podpowiedź. Radio może być bo ma dwa zasilania. Wyjmę i będzie wiadomo.
Witam. Mam problem z zafirą rok 2000 albo 2001. 2.0 dtl. Problem polega na tym że nie ma świateł awaryjnych. Kierunkowskazy są , centralny jak zamykam auto mignie kierunkami czyli ok, ale jak włącze włącznik awaryjnych na desce to tylko przełącznik się podświetla a nie ma awaryjnych, Wyłącznik rozebrałem wygląda na dobry tzn zwiera styki i prąd igdzie...
Co rozumiesz przez "samą elektronikę" ? Elektronika o mocy ok. 800W :?: Chyba lampowa :) Ech vodiczka vodiczka... Zafira B jak jest włączony kluczyk w stacyjce żłopie ponad 30A. BMW E39 po lifcie po dwu godzinach wyżre akumulator 110A
Zafira A obroty do maks 1500 tys Z uwagi że półkroku temu był wykonywany ten chodnik Kosiłem trawę i kabel kosiarki wpadł mi pod ostrza, oczywiście wywaliło korek, niestety po jego włączeniu dalej nie było prądu. Mówiąc korek mam na myśli "wkrętkowy wyłącznik instalacyjny" . Urodził się w Austrii, marka była austriaczką, ojciec był austriakiem. Bezpieczniki...
Błąd był taki że ,,usterka modułu sterowania świecami żarowymi ..czy jakoś tak ,był spieczony jeden styk ,a ja to tak rozumie że sterownik daje prąd na świecę ,a po osiągnięciu odpowiedniej temperatury jakiś czujnik daje sygnał że temperatura została osiągnięta i wyłącza sterownik ,a jak był przerwany przewód to sterownik cały czas dawał prąd a czujnik...
a ja mam taki problem :( przestał mi dziłac silniczek dmuchawy skończyły się szczotki... rozebrałem silniczek,wymieniłem szczotki, zamontowałem silniczek ladnie chodził nagle przestał:( co sie okazało niema prądu na kostce która dochodzi do silniczka, prąd czasem się pojawia jak poruszam na boki kluczykiem w stacyje o co chodzi? jeszcze jest coś bardzo...
..."znaleźć wspólność obwodu oświetlenia kabiny i świateł, a być może znajdzie się w ten sposób punkt wątpliwy, jakiś przekaźnik, styk, bezpiecznik itp. Dokładnie tak, jak kolega podpowiada. Pamiętajmy, że instalacja samochodowa to tylko 12 V prądu stałego. Wszystkie złącza muszą mieć w 100% pewne połączenie. Jeśli zaśniedział jakiś styk we wiązce,...
0.7 jest dobre dla silnika dopręzonego.Dla zwykłego powolniaka może rodzić problemy z jazdą na benzynie. Trzyelektrodowe nie wnoszą wiele,bo zawsze i tak działa jedna elektroda.Jest to też świeca z iskrą "boczną". Będzie działać,ale to w dalszym ciągu wynalazek.Zwiększy jednak żywostość trzykrotnie jeśli chodzi o wypalanie. Problem w tym że jest malo...
Witam czy udało Ci się pokonać problem z podłączeniem radia bo mam dokładnie to samo brak przewodu z napięciem+12 po stacyjce który utrzymuje prąd do momentu wyciągnięcia kluczyka , mam też drugie pytanie czy masz kamerę cofania i czy masz na włączonym silniku zakłócenia bo u mnie występują i zastanawiam się jak to rozwiązać obecnie kamerka jest podpięta...
a podłączyłeś ten gruby główny czerwony do +12? jeśli się nic nie dzieje to pewnie to jest jakoś załączane przez jakiś IGTB w tej zalanej części, jak bym to rozdłubał i na stałe zalutował tranzystory mocy lub wyprowadził ich bramki do sterowania ręcznego ps: taka nagrzewnica ciągnie STRASZNIE DUŻO prądu! na prawdę chcesz to podłączać? ja w Masterze...
witam - czujnik abs wymontowany okazało się że w ogóle nie przewodzi prądu. tzn nie ma żadnej wartości. - jeden problem z głowy. - po wymianie zapewne licznik nie będzie wariował. - Ale pozostał problem nie równej pracy silnika. Czy zapchany katalizator może powodować zawirowania silnika / jego szarpanie i czarny dym z rury ?
Witam, mam problem z moją Zafirą B 1.9Cdti. Samochód stał parę dni nie używany. Więc postanowiłem go uruchomić. Jednak po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Żadne kontrolki na zegarach się nie świecą ( poza kontrolką otwartych drzwi). Zaobserwowałem też że nie działa wyświetlacz radia ( radio działa ) oraz sterowanie radiem z kierownicy, nie...
A ile wynosi pobór prądu przez wentylator na 1 biegu? Masa są ok? W Oplach (co prawda trochę starszych ale jednak) lubiły skorodować punkty mocowania masy akumulatora do karoserii (na pozór wyglądały ok ale wystarczyło dobrze złapać i śruba wraz z kablem zamiast w karoserii zostawała w ręku). I jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy akumulator jest sprawny?
zafira pobór prąd zafira wspomaganie zafira ładowanie
manuał seria wysokie wolne obroty volvo jakie zelazko
mikrofala buczy buczenie stycznik
Kod błędu 255 w Iveco Daily 3.0 2011 - DPF i SCR Przestrojenie Panasonic RX-CT900 na europejski FM