Zrozumiałem że w drugim kluczyku nie transmitera bo wypadł poprzedniemu właścicielowi. Trzeba poszukać w okolicy kogoś co ci wpisze inny t......er do immo. Sam nic nie zdziałasz.
Prawdopodobnie zgubiłeś PCF7935 ( pracuje na 125kHz). NFC w telefonie to inna częstotliwość (ponad 13MHz). Możesz spróbować tanimi odbiornikami (<100zł) rfid 125kHz - realny zasięg ~5cm. Raczej taniej i szybciej dorobić nowy transponder.
Ja przelutowałem podobny scalak w przejechanym pilocie do bramy (co prawda miał tylko 8 nóżek) i pilot działa do dzisiaj. Patrząc na budowę płytki drukowanej z twojego pilota nie widzę tam innych elementów które mogłyby odpowiadać za "trzymanie kodu". Tak, ten srebrny układ do "kwarc" Nic nie szkodzi spróbować :-) [edit] Układ scalony który siedział...
Jak wyślesz mi sterownik PSG 16 to dorobię puszkę i transponder.
Witam wszystkich użytkowników. Czy ktoś może napisać jaki jest zastosowany transponder fabryczny w kluczyku w Oplu Zafira 2003r. 2,0 TDI Z góry dziękuję.
Panowie szybkie pytanie czy do zafiry a można zakodować klucz od innego opla ??? szczególnie chodzi mi o immo . Zostały klucze z astry g wraz z elektroniką a zafira ma tylko jeden klucz . Czy mogę dopisać ten klucz czy musi być czysty transponder prekodowany pod opla ??? . Pozdrawiam
Witam ja mam podobny problem wymieniłem sterownik silnika z innego auta Zafira 2001 Z18XE i miałem jeden transponder - teraz działa jeden kluczyk, a zapasowy nie. Czy musze znac security code zeby doprogramowac zapasowy kluczyk? Czy security code mimo zmiany sterownika pozostał ten sam?
tak, cały. to hybryda więc ciężko z immo off czy dopasowaniem używki, najlepiej poszukać kompletu ECU+immoBOX+transpondery
A wiec w specjalnych funkcjach immo wpisuje stary pin pompy i odsłonią sie pozostałe możliwości wiec wybieram reset engine ecu tak ? - Read ECU Identification - Reset Immobiliser - Reset Engine ECU - Erase Transponder Keys (all)
rozumiem, że samochód nie odpala?! Jeśli nie odpala to chyba uwaliłeś transponder w kluczyku (trzeba kupić i wprogramować nowy). Jeśli nie działa centralny to wystarczy zaprogramować...
pewnie tylko techem którego nie mam dziś się postaram dowiedzieć czy na czy nie , może to głupie ale z transpondera można go odczytać lub z radia ? czy każdy jest do czegoś innego radio inny transponder inny i pin też inny?
Oba to PSG16.ale raczej niezamienne. Zafira ma immo po linii K a Vectra po CAN. Vectra ma CIM i body computer i pewnie jeszcze licznik do kompletu. Łatwiej czyba będzie dać pompę na jedną wtyczkę i dołożyć do tego stera EDC15 razem z modułem immo i transponderem.
Chyba że chcesz kupić tzw komplet na przekładkę czyli sterownik + immo + transponder z kluczyka (względnie cały kluczyk i do tego jeszcze wkładki z zamków / stacyjki) Wtedy odpada kwestia synchronizacji z immo / wywalania immo.
Uszkodzony może być hybrydowy ECU silnika. Zlokalizować będzie najszybciej i najłatwiej przez "podmianę" na chwilę całego kompletu (ECU,pętla immo, transponder). Nie będziesz potrzebował nawet niczego programować (przynajmniej do testu) W ten sposób wyeliminujesz bardzo częstą usterkę w Oplach i będziesz mógł się skupić na pozostałych elementach silnika.
"zakodowałem go ale nic " jakie tokodowanei czym to kodowałeś, Trzeba dokodować transponder do immo i będzie działać,jeżeli masz pin do immo to bez problemu dokodujesz jeżeli nie jedz do jakiegoś fachowca w okolicy.
Zapomniałem dodać jak to się stało żonie na parkingu to włożyła kluczyk do stacyjki i przy wyciąganiu kluczyka rozłożył się na dwie części.pozniej złożyła go.wszystko jest na swoim miejscu może to tu gdzieś jest problem? No to teraz wiesz już dlaczego miga check,wyleciał pewnie transponder,tylko nie pytaj co, to masz neta. Ale dalej to nie tłumaczy...
Typ transpondera ok. Pewnie coś się źle prekodował. Miałem taki przypadek w zafirze. Taka sama sytuacja ale chyba trzecie z kolei prekodowanie pozwoliło zakodować transponder do auta. Ja kodowałem XT27 więc mogłem go kasować i ustawiać od nowa.
Dziękuję za odpowiedzi. Kilka rzeczy poszło jednak nie tak. Podpiąłem zamiennik ECU bez przykręcania go, podłączyłem z powrotem akumulator i zacząłem programować. W każdym przypadku przyjmował mój car pass, zaprogramowałem fizyczny klucz i zero problemów. Wyłączyłem stacyjkę, włączam od nowa, zaczynam programowanie w sekcji engine (wtryski etc) i tu...
witam mam problem z centralnym zamkiem w zafirce 1. po otwarciu z pilota i otworzenia bagażnika central parokrotnie zamknął i otworzył auto i załączył alarm. alarm jest dokładany jakiś eos czy coś podobnego. po za sterowaniu oryginalnym pilotem z klucza auto otworzyło się i wyłączył alarm,po jakimś czasie i parokrotnym otwarciu i zamknięciu przestał...
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
E tam ,jak myślał kupując pompę i ma komplet tzn pompe , immo i transpondery z kluczyków to zrobi .
Jak dziecko będzie tyłem do kierunku jazdy musisz wyłączać. Jak przodem to nie musisz. Ta informacja jest pewna ? Dodano po 1 Są sprzedawane przez opla foteliki z transponderem który odłącza poduszkę np: http://sklep.dixi-car.pl/fotelik-dziecie... - pogrzeb pod fotelem i zobacz czy do fotela dochodzą...
Ten temat zakładam "dla potomnych", aby ułatwić rozwiązanie problemu nie działającego pilota w kluczyku: OPEL ASTRA G oraz ZAFIRA A. Teoretycznie lista modeli jest "otwarta", tzn: to powinno zadziałać na wszystkie pojazdy OPEL z pilotem centralnego zamka w kluczyku. Czy na te nowsze też? Nie wiem. Do sprawdzenia. Pacjent testowy: Opel Astra G 1,7 TD...
transponder transponder kluczyka astry transponder fiata czysty transponder
spadek napięcia 2n3055 toyota corolla akumulator naprawa sterownika turbiny
samsung ww60j4063lw mikrokomputer cobra1
Lenovo ThinkPad Hybrid USB-C Dock brak zasilania Jak naprawić zardzewiały kosz do zmywarki?