Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Jak się ma dobry kanał lub podnośnik można naprawić go po "częściowym" demontażu, no i jak się ma trochę szczęścia i umiejętności...
Nie zależy ci na sprawnym aucie. Post o twardej pracy silnika bez informacji o podjętych testach komputerowych. Remont silnika też na wyczucie, tylko dlatego, że się grzeje. To nie Star 200. Tu nawet nie wiemy czy masz retarder, który też może przegrzewać silnik jak będzie niesprawny. Oszczędzając na diagnozie w serwisie składaj na nowy samochód, bo...
Jeśli ktoś, zastanawia się nad tym, czy dolać, czy nie, uszczelniacza do chlodnic, to dobrze radzę nie dolewajcie tego do układu chłodzenia, można przez głupotę wpedzic się w niezle kłopoty. Tak przdazylo się w moim aucie, idiota mechanik dodał mi to świństwo, bo był maly wyciek plynu. Efekt, zagotowany silnik na autostradzie,poniewaz zalepilo termostat....
Zagotowany silnik wedlug ciebie to nie problem ? Jesli masz mnie tutaj obrazac to wcale sie nie odzywaj, wydaje ci sie ze nie mam innego zajecia tylko niepotrzebnie na forum sobie wypisywac. Potrzebuje wskaznik elektroniczny zeby konkretnie ocenic po jakim czasie sie zagrzeje zeby codziennie wody nie gotowac.
(at)dziarskihank to dokładniej chodzi tłoki tuleje nominał orginalne co były w nim tylko pod wymiar pierścienie bo były mocno zjechane i pęknięte dwa ale to przez poprzedniego właściciela bo silnik był zagotowany i tylko zrobili dół silnika wał panewki jak pisałem też z niego bo były ładne nie wytarte bez luzu rys tylko jeden zestaw tłok pierścienie...
Jeśli silnik był zagotowany to prócz wymiany uszczelki uszkodzeniu na 100% uległy pierścienie, bowiem na skutek przegrzania utraciły swe właściwości sprężyste przez co nie spełniają już swojej roli. Jeśli brak dymu szukać przyczyny tak jak wyżej podpowiadają koledzy w układzie zasilania, jeśli dym jest to brak kompresji, pod warunkiem, że nic kolega...
To jak przy pierwszym założeniu nowej pompy na wolnych obrotach dławi silnik to gdzie problem? Popuszczam sprzęgło i ciągnik prawie że gaśnie. Za wysokie obroty minimalne pompy? Po dodaniu gazu wszystko grało tylko po dłuższej pracy olej zagotowany pompa gorąca i podnośnik nie radzi sobie podnieść pługu jak na zimnym oleju.
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
nowa pompa wody, pojeździ 10-15 min i zagotowany rozwala zbiornik wyrównawczy już 3 kupiłem, więc pozostaje tylko głowica
Witam mam taki problem, w seacie w płynie chłodniczym pojawił się olej, brak ogrzewania, węże od płynu i chłodnica jest zimna a silnik trzyma 90 stopni, czasami miałem tak że doszło do 100, zatrzymałem się chwilę powstał a po odkręceniu korka od zbiorniczka nie było czego# takiego jak by był układ zagotowany czy coś i teraz nie wiem co może być czy...
Rozpuszczalnik, policz sobie cenę: - szlif cylindrów, - kpl. tłoków + pierścienie, - obróbka głowicy, - kpl. uszczelek, liftery, robocizna. Jeśli ginął płyn, to na pewno silnik nie raz był zagotowany czy wręcz przytarty jako że tam nie ma wskaźnika temperatury, całego oleju nie wypija przecież tylko przez uszczelniacze na zaworach, zresztą w poziomym...
jeśli kol. jaros85 jest bardzo bardzo oszczędny to na zasadzie ostatniej deski ratunku możesz maksymalnie jak tylko się da naładować akumulator, wylać stary elektrolit i kilkukrotnie przepłukać akumulator wodą demineralizowaną przy okazji wylewając z niego cały szlam. Na koniec należy zalać go świeżym elektrolitem. Zaznacza jest to działanie z przed...
no nie do końca, bo co prawda teraz już ciepłe powietrze leci szybciej ale silnik zanim osiągnie właściwą temperaturę, sporo czasu musi minąć, a zauważyłem coś nowego, mianowicie, wracam z trasy wskazówka temperatury jest na połowie, silnik pracuje na wolnych obrotach, włączam klime na auto, ustawione 24stopnie w kabinie, załączają się wentylatory na...
może ktoś ma pomysł co mogło się stać w moim Polonezie? POLONEZ ATU 1,6 JEDNOPUNKTOWY WTRYSK BOSCHA oto problem: podczas jazdy nagle włączyły się wycieraczki,włączyła się kontrolka podgrzewania tylnej szyby i inna czerwona kontrolka,zjechałem na pobocze po otworzeniu maski okazało się że mam zagotowany akumulator z którego strasznie śmierdzi i wydobywa...
Tylko że olej przypuszczam że znalazł się tam przez przewód który jest podłączony do pokrywy zaworów. Czy może to być uszkodzenie pierścieni tak niestety jedną z przyczyn zalewania filtra olejem mogą być uszkodzone pierścienie ale przy tym silniku o ile nie był nigdy zagotowany to raczej żadkość. Natomiast bardzo często łamią się pierścienie świeżo...
Witam ponownie, mam nadzieję, że tym razem zamieszczam swoją wiadomość w odpowiednim dziale z odpowiednim tematem. Brat ostatnio nagłośnił sobie samochód. Zamontował w nim wzmacniacz o mocy ok. 150 wat w rms, ostatnio podłączyliśmy pod ten wzmacniacz moją kolumnę estradową 400 wat w rms i efekt przerósł nasze oczekiwania - było estradowo. Postanowiliśmy,...
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
A po co? Chyba że chcesz zagotować silnik. Bo bez termostatu nie będzie chodzenia.
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
jeżeli zwierasz piny po wypięciu kostki z czujnika i wentylator działa, to na 99% masz do wymiany czujnik temp w chłodnicy... koszt jakieś 25 zł... Przy wymianie powinieneś teoretycznie spuścić płyn chłodzący z układu, ale jak wymiany dokonasz sprawnie to nie będziesz musiał wypuszczać płynu z chłodnicy. Dodano po 1 chodzi o ten czujnik na dole w chłodnicy...
I nie zagotował silnika???(ta zatarta pompa).... w sumie ten post to moje zdanie i jest nieistotny ...
Po przejechaniu 20 km na trasie ze srednia predkoscia 120 km No widzisz, jak byś miał cos uszkodzone to byś po 5km zagotował silnik na cacy. Na pewno korek by ejakulował płyn i parę.
miałeś zbyt małej mocy reduktor i dlatego przerzucało na benę z powody dużych spadków ciśnienia. Towarzyszy temu niska temperatura gazu i wytrącanie się parafin w całej instalacji. Zabrudzenie wtryskiwaczy to wypadanie zapłonów, szarpanie, brak mocy i nie ma to nic do przełączania na benę, więc to raczej reduktor padł. Magic III to wydajny reduktor...
Czy pompa wody działa prawidłowo? Czy ma zapewniony przepływ? Czy łopatki są wykonane z tworzywa sztucznego, czy metalu? Przed jazdą przetestuj ją w garażu, pozwól jej pracować na biegu jałowym, aż osiągnie 90 stopni. Jeśli wentylatory się nie włączą, należy podjąć odpowiednie działania. Ale nie jedź, a następnie zagotuj silnik.
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
spostrzegłem, że tranzystor serujący 6803 już dwa razy się zagotował. Sprawdź jakość i czystość tych dwóch tray-in end switch'y które widać też na schemacie. Być może któryś nie styka i mimo wsunięcia się tacki silnik dalej dostaje zasilanie stąd to zagotowanie się tranzystora.
Witam. Odwrócenie biegunów zasilających przy pompie nic nie da. Ten silnik zawsze kręci sie w jedną stronę.
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
4 solary absorber aluminium rurki również alu , łączna powierzchnia 4m2 , na pewno zagotują jak stanie silnik w pompie ;)
Masz niesprawny drugi bieg wentylatora i to jest przyczyna łapania temperatury przez silnik. Chłodzenie silnika korzysta tylko z drugiego biegu wentylatora, pierwszy jest tylko na potrzeby klimatyzacji. Po przekroczeniu określonej temperatury sterownik silnika włącza od razu drugi bieg wentylatora, jeśli ten jest niesprawny dochodzi do zagotowania płynu...
Potrzebujesz jeździć bez? Daleko nie zajedziesz, zagotujesz silnik lub zabijesz akumulator. Na krótki dojazd do mechanika możesz kupić krótszy pasek, tymczasowo.
Postawić tarota, zadzwonić do wróżki, zrobić wyliczankę? Ew. głosowanie w sołectwie? Skoro jest woda w oleju, to mogło pęknąć wszystko - głowica, blok, tuleja. Bez rozebrania możesz sobie gdybać. Z reguły przy zagotowanym silniku puszczały oringi na tulejach. Przy zamrożeniu - to tak jak wyżej.
Jak będziesz robił takie experymenty to niedługo się nacieszysz swoim cintkiem. Zagotowałeś silnik żeby sprawdzić że jest zatarty wentylator? Opamiętaj się.
A rozbiera się tylko raz. Nie ryzykuj kup nowy , koszt duzo mniejszy niż koszty po zagotowaniu silnika :)
Witam, chciałbym doposażyć auto w sygnalizator dźwiękowy przekroczenia temperatury 90 C°, może ktoś robił już coś takiego? Chodzi o to żeby nie zagotować silnika w razie nie włączenia wentylatora. Sam brzęczyk zacznie piszczeć pewnie już przy 40-50 C° więc trzeba jakiś prosty :?: układ dorobić.
Palec nie służy do sprawdzania kompresji, jeżeli aż tak zagotowałeś silnik to trzeba obejrzeć cylinder od środka.
Witam, Chcialbym zapytac o opinie : Jadac autostrada z pod maski zaczal wydobywac sie dym, temperatura na maks, zjechalem, auto zgaslo. Po otwarciu maski kupa dymu z okolic pompy wody/alternatora. O dziwo pomimo drobych wyciekow po otwarciu korka plyny chlodzacego bez oznak zagotowania. Silnik nie odpala, swieca kontrolki sinika akumulatora eps oleju....
no to wg mnie ten czujnik umiera jak ma tak dużą rezystancję, zmierzyłem swój właśnie i przy 0st ma 4.2k, tak więc komp myśli że silnik ma z -50st i pakuje benzyny do oporu i masz czerwony wydech i silnik szatkuje bo nie może tego przepalić ostatnio wymieniałem ten czujnik w Merivie (też z18xe) i tam z kolei on miał 80ohm, i nie dało się wogóle odpalić...
Z kont pewność ,że uszczelka pod głowicą ok. Co ma znaczyć " raz grzeje raz nie" chodzi o ogrzewanie? czy o zagotowanie silnika.
Tlokow sie na wzrok nie sprawdza, to samo pierscieni. Zdejmujesz pierscienie i szczelinomierzem sprawdzasz przerwe mierzy zamkami w najbardziej zuzytym miejscu tuleji.
Wskaźnik jest zdecydowanie potrzebny, jeśli wentylator nie załączy to zagotuje się silnik a tak można zareagować, oczywiście nie daje to 100% ze elektryka czujnika działa również poprawnie, ale zwiększa szanse na prawidłową reakcje kierującego. Dziwne jest to ...
A ja bym podszedl do tematu inaczej. Co trzeba zrobic by zagotowac plyn w silniku zimą? Chyba z godzine stac z włączonym silnikiem. Przy normalnej jeździe nie ma możliwości, żeby tak temp poszła w górę by uruchomiła wentylator. Niesprawna/uszkodzona pompa - możliwe. Wina kolektora - bzdura.
Sprawdź czujnik temperatury , być może jest uszkodzony albo przerwany przewód . O ile pamiętam to tak w nich jest , gdy jest coś nie tak to się załączają zapobiega to zagotowaniu silnika. Popatrzę w schemat jutro Pozdrawiam
Witam, wczoraj odebrałem auto po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu. Auto przejechało kilka kilometrów po czym kontrolka pokazała "zagotowany" silnik. Obroty falują, płyn chłodniczy zagotowany. Co to może być? Zaczynam już tracić cierpliwość do mojego egezemplarza...Jestem totalnie początkujący i stąd pytanie - czy może być tak,że przy wymianie...
W maluchu jak jest uwalony termostat , klapka może być cały czas zamknięta . Jak ma włączony nadmuch do środka to jeszcze ujdzie ale przy zamkniętym zagotuje silnik . Łatwo to sprawdzić , przy zepsutym termostacie odchylając klapkę nie wróci na swoje miejsce . :|
Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego. Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.
Witam. Czujnik temperatury nie ma nic wspólnego z pracą silnika , może co najwyżej nie wskazać przegrzania i zagotujesz silnik.A ta kontrolka to nie jest czasem od temperatury skrzyni? Brzęczyk ma się załączyć z każda kontrolką.
Czy wcześniej ktoś nie zagotował tego silnika?
Kiedy odpowietrzałem układ, na chwilę przed otwarciem termostatu (100C), płyn zagotował się Coś po objawach widzi mi się, że jest nie halo z odpowietrzeniem. Zajrzałem do dokumentacji, ale producent nie przewiduje jakichś specjalnych "knifów" przy odpowietrzaniu tego silnika. Płyn poniżej stu stopni się nie gotuje - tu jest błąd myślowy. Gdzieś jest...
Czujnik w chłodnicy to włącznik termiczny wentylatora, termostat jest przy bloku silnika i wężem idzie do chłodnicy
Ale ja bym sprawdził termostat czy otwiera duży obieg E tam już dawno by zagotował silnik, jeśli masz dobre ogrzewanie to jest to normalna sprawa w a8 obieg wody jest rozbudowany i nie należy nawet bez potrzeby odkręcać korka wlewowego.
Mam takie autko, również z LPG i uszczelkę wywaliło mi po kilkukrotnym zagotowaniu silnika z powodu zablokowania wentylatora (sprawdzałeś ?) Uszczelkę wymieni nawet średniorozgarnięty mechanik z kluczem dynam. Oprócz tego miałem kilka zaworów z praktycznym brakiem luzu. Musiałem docierać gniazda i szukać nowych płytek.
Witam, jestem posiadaczem opla astry f 1.7td. Mam problem ponieważ nie włącza się wentylator na chłodnicy przez co w upalne dni mogę zagotować silnik. Sam wentylator działa, ale nie wiem gdzie jest czujnik odpowiadający za jego włączanie. Nie mogłem tego znaleźć nigdzie w internecie. Z góry dziękuję za pomoc.
Wydaję mi się że panewki zostały uszkodzone kiedy pękł mi wąż który dochodzi do nagrzewnic co spowodowało zagotowanie silnika. Na wymianę panewek czy kupno nowego silnika na razie brakuję mi środków. Potrzebuję tymczasowego rozwiązania, abym mógł dojeżdżać do pracy i zarobić na wymianę silnika.
Te silniki wykręcały po 700-800 tys km. Głowice natomiast, pękały w dwu przypadkach - zagotowania silnika, bądź "ładowania w pedał" od razu po odpaleniu silnika na mrozie. Nie kombinuj z podmianką od 1.9. Zużycie oleju to albo sam silnik - pierścienie, uszczelniacze zaworów, albo turbina.
Praca napędu musi być przerywana? Jeśli nie to niezawodne i najprościej zdobyć jakiś mały silnik z dużą przekładnią i dorobić / kupić drugą tak by uzyskać około (3st/10s czyli 18st/min czyli 180st/10min) 3 obroty na godzinę. Możesz pomiędzy przekładniami zastosować wariator, uzyskasz wtedy możliwość małej regulacji i dostrojenia obrotów. Ewentualnie...
Ja wiem, ze pompa wody jest napędzana paskiem od alternatora. Ale utarło się iż pompę wymienia się co wymiane rozrzadu lub co dwie jeśli jest markowa i z metalowymi łopatkami bez względu na to jak jest napędzana. Tłumacze dlaczego: pół biedy jak ona zacznie lać, lecz gorzej jak sie zatrze i stanie. Wtedy automatycznie staje obieg wody i tylko jeden...
Czy się różnią ciepłotą musiałbyś się producenta zapytać,żaden mechanik ci tego nie powie,może być podobnie czy porobić testy wrzucając go gorącej wody jeden jak i drugi.Ale logicznie myśląc nie może być od benzyniaka bo przy ciężkiej pracy zagotujesz silnik.
Sprawdź termostat albo wymień. Kosztuje grosze. Poza tym nie widzę tu nic niepokojącego w Twoim poście (chyba że źle zrozumiałem). Zacięty termostat zagotujesz silnik ogrzewanie działa, otwarty nie zagrzejesz silnika przy obecnych temperaturach nie drgnie wskazówka za bardzo. Napisz dokładniej o co dokładnie chodzi. Pozdrawiam ;)
Siema mordeczki Chciałbym Was prosić o pomoc w doborze silnika do BMW e46 316i ON+LPG wersja przedliftowa. Zagotowałem silnik (1,9-105 koni). Sprawa wygląda następująco. Wymiana jest konieczna. Myślałem by wstawić taki sam goły słupek a graty się przerzuci, ale zastanawiam się czy poliftowy silnik 118 konny będzie pasować z taki samymi gratami. Proszę...
pokosi trochę i zagotuje silnik, robiłem takie coć i rodzina sobie w ciągu niepełnego sezonu z tym poradziła - poszedł dym. nie musi dobrze izolować - byle gdy pojawi się napięci rama kosiarki miała metaliczne połączenie z ziemmią, a rączka była dobrze izolowana, wszystko przez S191 C3 i ew. różnicówkę 0,03A :? macher
Kolego marcin mam roverka i dopuki nie zagotujesz silnika doputy masz go sprawnego. Więc jak sie dba tak sie ma. Bardzo żywy silnik ja mam akurat 103Km spokojnie pali opony 15R205 mocy pod dostatkiem 180km/h leci przy spalaniu ok 10l/100km. Tylko dobry olej lać i dbać. A forum rovera to dobra baza wiedzy i wypłakiwanie się userów jakie to mają usterki.
Skoro w VAGu i na klimie wskazuje poprawnie to przyczyna jest tylko jedna podwójny czujnik temperatury. Mimo, że nowy to niesprawny, bądź jego okablowanie. Jak juz pisałem jest to czujnik podwójny i jedno wskazanie wędruje prosto do MCU, a drugie bezpośrednio na zegar. Z tego powodu nie zagotujesz silnika, bo tylko ten pomiar co idzie do MCU jest brany...
Raz miałem ten model ale na inną przypadłość. Termostat był cały czas otwarty bo ciągle dostawał napięcie. Po odłączeniu wtyczki nie otwierał się do ponad 100 stopni, dalej nie ryzykowałem. Skoro u Ciebie układ zasymulowany opornikiem działa powiedzmy prawidłowo to sam termostat fizycznie raczej też jest uszkodzony (otwarty bądź uchylony). Inaczej po...
Musisz wymienić chłodnicę i sprawdzić, co się będzie działo. Ubywanie płynu mogło być spowodowane dziurą w chłodnicy, której nie zauważyłeś wcześniej. Branie oleju może być spowodowane przegrzaniem silnika - jazda autem 4 miesiące, które się przegrzewa mogło spowodować uszkodzenie pierścieni. Jeżeli wlałeś 5l zimnej wody do zagotowanego silnika, który...
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
W czym leży problem. Pewnie w tym że silnik zagotowany... To ten sam silnik: https://www.youtube.com/watch?v=xGGZsNow... Rozgrzej go, załóż klucz na koło pasowe wału korbowego i spróbuj ręcznie obrócić.
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Na zimnym silniku temperatura wynosi 60C czy to jest normalne? Witam, na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wskaźnik, jeśli silnik przegrzewał by się bez obciążenia to przy obciążeniu płyn (woda) by się zagotował. Może wskaźnik się przestawił na skutek uderzenia itp.
No czujkę pójdę zaraz oczyszcze rurkę i się zobaczy. Kable oizoluje. Tylko co z tą pompą, producent też by przewidział zagotowanie i że by chodziła na sucho. Producent pieca pewnie przewidział ale pompy? Bo chodzi teraz jak silnik od motorówki. Wcześniej była cicha tylko słychać było wodę, a teraz to słychać takie szybkie trykanie.
Oj i tu się będę kłócił. Twardą ziemia do tego pług i ponad 30 stopni to i płyn potrafi zagotowac. A silnik mało nie pęknie tak dostaje po garach :D
Jak pompa cieknie to nadaje się do wymiany. Tylko nie używaj żadnych proszków uszczelniajacych bo nie skończy się na pompie wody. A w jakim kraju jesteś ze to jest aż tak kosztowne? bo w Polsce zapłacisz około 300 zł tak jak za rozrząd a np w Anglii około 80 funtów a to ile możesz stracić jak zagotujesz silnik jest o wiele droższe
Przytarty tłok/cylinder, a pierścienie po zagotowaniu wody z plasteliny. Silnik do rozbiórki i weryfikacji...
nie napisałem że wszystkie popuszczają :D, ale jest to pierwsza poważna zdiagnozowana wada , a ponieważ nie ma zestawów naprawczych , jedyną naprawą jest wymiana. Kilka osób już zagotowało silnik jak im gaz wyrzucił płyn zanim się zorientowali o co chodzi. Jestem gorącym zwolennikiem tych reduktorów, ale trzeba być wyczulonym na takie sytuacje aby nie...
Zwichruje się blok - podpory przestaną stać w linii, w dodatku równolegle do siebie - stąd konieczność słynnego osiowania podpór wału - ukręcone wały jakiś czas po konkretnym zagotowaniu silnika. Półksięzyce po jednej stronie, np. od rozrządu będą spiłowane do żywej stali, od strony wydechu nawet nie ruszone. Cienkiego czy malucha, bez luzu osiowego...
Mam pytanie dla ekspertów. Posiadam Seata Cordobę z 2000 r. z sekwencyjną instalacją gazu. Zauważyłem, gdy silnik jest gorący powietrze zasysa z kolektora wydechowego, bo gdy zatykam tę rurę z boku z lewej strony plastikowej obudowy - to nie ma żadnej reakcji silnika (zarówno na benzynie jak i gazie). W innych samochodach starszych generacji następstwem...
parę razy już się zagotowal a w rezultacie zatarl Kolego zdradź szczegół jaki to silnik? I czemu się zagotował?
Witam, wiele lat temu byłem w jednym z warsztatów z okolic krasnegostawu. Warsztat niskiego sortu, ale do rzeczy. Koledzy składali auto i podczas zalewania płynu chłodniczego między nimi zaszła taka dyskusja, że omyłkowo zalali do poziomu max mieszankę benzynową (była w kanistrze borygo) Trzeźwi wiadomo nie byli i nie jeździli tego dnia, ale odpalali...
A czemu mialoby nie odpalic? Auto odpala z akumulatora a nie z alternatora. Alternator zaczyna ladowac dopiero jak juz auto pali. A co do pompy wodnej to nie bedziesz mial obiegu plynu w ukladzie chlodzenia, innymi slowy mozna zagotowac silnik, ale na chwile jak odpalisz to sie przeciez nie zagrzeje. Po za tym jak napisales, ze pasek juz stary to go...
Witam. Wydaje się, że najlepsze rozwiązanie to silnik 2-biegowy + falownik. Nie praktykuje się częstotliwości poniżej 5Hz przy ciągłej pracy silnika. Z pewnością spowoduje to zagotowanie silnika nawet przy wymuszonym chłodzeniu. Podaną rozpiętość regulacji obrotów trudno będzie osiągnąć nawet przy silniku DC. W przybliżeniu rozpiętość dla takiego napędu...
Juz kilka razy pisałem o termostatach parafinowych co i dlaczego. Zanim zamontujesz termostat zagotuj go w garnku do full otwarcia i ochłodź w zimnej wodzie. Operacje powtórz ze trzy razy, potem zamontuj i podziękuj.
Na początek dzięki za pomoc i podpowiedzi. 1. To teraz sprawdź ile wynosi suma wskazywanego ciśnienia i podciśnienia w różnych obciążeniach , nie tylko na biegu jałowym. 2. Pisałeś że robiłeś uszczelkę pod głowicą , to pewnie silnik się zagotował - nie myśłałeś że może i reduktor szlag trafił ? 3. A co z podwojonymi czasami ? Może zapisac konfigurację...
Hmm brzmi skomplikowanie. A czy gdy zastosuje kondensatory to nie przestanie mi działać wyświetlanie prędkości?? No właśnie może jeden przewod by się zmieścił, ale musiałby lecieć luzem dodatkowy przewod. A obok kręcą się pedały i łańcuch, zostawię to jako ostateczność. Albo myślałem zamontować w silniku wylacznik termiczny tak żeby odcinał właśnie...
Co tak się tego podnoszenia temperatury uczepiliście. W prawidłowo eksploatowanym silniku można jeździć nawet bez korka i ciecz się nie zagotuje. A ciśnienie podnoszone jest aby zminimalizować zjawisko kawitacji na tulejach, a nie po to żeby zapobiegać gotowaniu płynu. Ja Mf-255 zrobiłem 8000 mth bez uszczelki w korku chłodnicy. Teraz ma 15000 mth....
Pompa wody to problem by był podczas jazdy. Jak to była pierwsza jazda po wymianie to mógł się odpowietrzyć dokładnie i się zagotował.
dostal wysokich obrotow i zaczal strasznie dymic silnik sie zagotowal czyli wścieknięty diesel. Może być po ptokach już. https://www.youtube.com/watch?v=wL7U366j... https://www.youtube.com/watch?v=FH1U93rs...
Trudno to zdiagnozować, bo dzieje się sporadycznie. Trzeba uruchomić silnik i niech sobie chodzi, obserwować włączanie się wentylatora. Zarejestrować przy pomocy kontrolki gdzie jest problem, gdy się nie włączy, czy czujnik połączył obwód. Ja niegdyś przejeździłem 1 rok bez wentylatora w seycento- taka trasa do pracy, pogoda i inne uwarunkowania- szybka...
Witam Mam chwilę, to dokończę temat. Usterką okazał się uszkodzony kolektor dolotowy, który jest chłodzony płynem. Wygląda na to, że plastikowe elementy w Ducato mają tendencję do kruszenia się w sytuacji, kiedy silnik się zagotuje z powodu utraty płynu. Podobne uszkodzenie znalazłem też na chłodnicy EGR, ale powodem utraty płynu był kolektor. Około...
Moim zdaniem termostat nie osiąga temperatury która miała by go otworzyć przejechałeś 100km nie zagotowałeś silnika bo jest chłodzony przez powietrze z zewnątrz napływające. Zasłoń chłodnicę obserwuj temperaturę jak osiągnie miedzy 95 a 100 C i się nie otworzy a co za tym idzie nie puści na chłodnicę to trzeba go wymienić ale jeśli temperatura nie urośnie...
Przestań fantazjować wolę jechać 5 razy do sklepu niż ugotować silnik nieobliczalnym wskaźnikiem, który ma poprawnie pokazywać w całym zakresie. Zapłaciłem za niego ma być sprawny. Powodzenia w egzekwowaniu praw klienta. I tak będziesz musiał sprawdzać realność wskazań nowego czujnika. A tak w ogóle jak chcesz zagotować silnik mając wskaźnik wyskalowany...
Tutaj pokazano pomiar cewki na przykładzie silnika z pralki: https://youtu.be/s8wwMzR10WU Ty musisz wpierw zmierzyć rezystancję cewki i zapamiętać wynik pomiaru, następnie zagotuj wodę i wlej do szklanki, w tym wrzątku zanurz cewkę pompy i ponów pomiar, jeżeli rezystancja zaniknie to cewka jest uszkodzona. Możliwe, że i zimna pokaże Ci brak rezystancji...
Sprawdź uszczelke pod glowicą, jak padł wentylator i silnik ci się zagotował , to może być to.
Czy może to być spowodowane temperatura na dworze? Jest to spowodowane niską temperaturą oraz tym że silnik jest niedogrzany. Mam to samo w Seat Leon 1.4 16V . Całkiem normalny objaw. Skontroluj tylko na zimnym silniku poziom płynu chłodniczego i tyle. Dodano po 2 Raczej niesprawnym termostatem. Przy niesprawnym/uszkodzonym termostacie masz 3 opcje...
Dobre termostaty mają kulkę i otworek. Dziurkę można zrobić,nie zaszkodzi byle otworkiem do góry zamontować. I zagotować nowy termostat w garnku.
Co do sterownika chińskiego jest to 0 satysfakcji z budowy tego bo "wklejam" gotowca... Co do Pwma Minus jest wyzwalany przez tranzystory mosfet a + jest podpięty do plusa gł. ... To jeszcze lepiej - będzie dokładniejszy pomiar - odepnij tranzystor od masy i podłącz go przez rezystor - o czym pisałem wcześniej. A tak przy okazji to nie za cienkimi...
Einhell czasami potrafi zadziwić. Mam kompresor Einhell Global, kiedyś pękl wąż, ciśnieniówka nie wyłączyła bo wiadomo-z butli uchodzi i pracował on tak długo, że aż zagotował olej, zaś silnik był tak gorący, że jak na niego plunąłem ( :) ) to odparowało z sykiem. I co? Nic mu się nie stało, mam nawet wrażenie, że od tego czasu chodzi jakby trochę lepiej.
Szybszy start i mocniejszy podjazd ale kosztem v-max? Na pewno parę kilometrów ubędzie. Czyli rasumując: szczotkowy + oryginalne ogniwo, można dać ew. na silnik ale nie trzeba bezszczotkowy - nigdzie nic nie daje Na bezszczotkowy byś musiał mieć szybkie przełożenia aby się silnik zagotował w terenie. Poczekaj i w czasie eksploatacji sprawdzaj i po...
zagotowany akumulator zagotowany zacisk zagotowany akumulator żelowy
nawiew chrysler print serwer skaner silnik kosiarka brigs
krzywe ściany polecane lutownice
Wymiana świec zapłonowych w Skoda Fabia 2007 1.2 - różnica w gwincie Związek między kontrolką oleju a klimatyzacją w Audi A6