zaklocenia sygnalu

Znaleziono około 113 wyników dla: zaklocenia sygnalu
Podstawowa forma zapytania: zakłócenia sygnał
  • Czy kabel zasilajacy powoduje zaklocenia

    witam wszystkich,chcialbym schowac sobie za sciana wszystkie przewody od sprzetu i zastanawiam sie czy moge puscic w jednym korytku kabel antenowy,kabel hdmi i kabel zasilajacy amplituner?czy moga wystapic jakies zaklocenia sygnalu?

    RTV Użytkowy   14 Paź 2010 10:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 900
  • odbiorniki digital a tefony DECT zaklocenia

    witam! spotkalem sie ostatnio z zakloceniem odbioru sygnalu SAT na ASTRA przez wlaczenie w poblizu telefonu DECT (jakis tam Panasonic).Zaklocenia byly tylko na polaryzacji V,na Eutelsat ok!Czy ktos wie jakas rade?

    SAT Serwis   27 Lut 2004 02:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1079
  • zaklocenia z cd rom

    witam nie wiem czy mnie dobrze rozumiecie bo : te zaklocenia sa w torze audio kompotera na innych podajnikach sygnalu audio nie ma mowy o jakich kolwiek zakluceniah . kabel to 2 zylowy ekranowany plaski ekranowany osobmo kazda zyla. jack-cincz . moze dac jakiegos konda na zasilanie cd romu ? a moze...

    Audio Serwis   12 Lis 2005 17:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 870
  • Wzmacniacz samochodowy-zaklocenia silnika

    witam.podlaczylem wzmaka samochodowego i mam problem,otoz jeden z kanalow po podaniu sygnalu wejsciowego przenosi zaklocenia z silnika,tzn.slychac pisk w glosnikach tego kanalu przy dodawaniu gazu.radio jest nowe,nie pomogl filtr przeciwzakloceniowy.pozostale 3 kanaly sa w porzadku.prosze o pomoc.zgory...

    Audio Serwis   25 Sie 2005 20:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1134
  • Zaklocenia w sieciach wi-fi

    Witam, czy jest mozliwosc, ze zaklocenia powoduja pingi 300-400, czesem wiecej oraz starty, a czasami jest ok. Domek oddalony o 30m, sila sygnalu 35rssi. Czy to moze jest wina przeciazonego ap, bo juz sam naprawde nie wiem. Pozdrawiam !!!

    Sieci, Internet   13 Wrz 2006 16:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1184
  • Cyfrowa telewizja naziemna - slaby sygnal i zaklocenia

    W miesicie, w ktorym mieszkam wprowadzono pare miesiecy temuu telewizje cyfrowa naziemna. W zwaizku z tym zakupilismy nowy telewizor z odbiornikiem sygnalu cyfrowego. Problem polega na niemozliwosci odbioru jednego kanalu (749 MHz) pomimo zastosowania wzmacniacza (AXIL AM-341 E). Bez wzmacniacza nie...

    Instalacje antenowe archiwum   04 Paź 2009 19:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6408
  • Kabel RGB - jak zminimalizowac zaklocenia?

    Witam. Potrzebuje podpowiedzi/pomocy w kwestii budowy kabla do przesylu sygnalu RGB. Chodzi o przesyl video z kamery do wyswietlacza w aucie. Mam taka rozpiske: 1 - Masa ekranu 2 - Synchronizacja wyjscia/wejscia video 3 - Masa video 4 - Wyjscie/wejscie video - niebieski 5 - Masa video 6 - Wyjscie/wejscie...

    Połączenia urządzeń   26 Wrz 2019 19:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 216
  • Czy jest jakis sposob do wzmocnienia sygnalu w Wi-Fi??

    Antene w zasadzie masz mocną. Większa antena moze czasami wrecz pogorszyc sprawe bo co prawda wzrosnie ci poziom sygnalu ale tez mozesz zobaczyc wiecej sieci i pingi bedziesz mial slabsze niz teraz. 15m kabla w twoim przypadku to za duzo. 1m kabla to 0.5dB straty. Skracajacz do 3m zystak ok 6dB czyli...

    Sieci, Internet   12 Maj 2007 09:27 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2713
  • Generowanie zaklocen sygnalu danej funkcji w C

    Witam mam dwa pytania: 1.Mam wygenerowac sygnal zaklocen w postaci "szpilek" o podanej przez uzytkownika prawdopodobienstwie wystepowania i amplitudzie. a nastepnie nalozyc go na wczesniejsza funkcje (jakas tam zmodyfikowana sinusoida), o ile z nalozeniem sobie poradze, o tyle nie mam pomyslu jak...

    Programowanie   18 Paź 2010 15:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1129
  • NOT ONLY TV Hybrid USB LV5HD nie widzi sygnalu

    tretiak napisał: Ale mi nie chodzi o kablowke, bo kablowke mi znajduje bez problemu, mam ASTER! Ale chodzi mi o sam magnetowid. Po kablu antenowym nie widzi kompletnei sygnalu a po composite sa szumy i zaklocenia co jakis czas! Smile Czegoś nie rozumiem: Kablówkę znajduje po kablu antenowym? Jeśli...

    Software serwis   09 Gru 2012 18:34 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 18065
  • Zaklocenia naobrazie falujace linie POMOCY!!

    Prosze o pomoc bo brak sil.Mam juz dw takie przypadki ze na obrazie sa cieki falujace linie w postaci liter "s".Mam to w Grundigu a teraz jeszcze w Skaytroniku.A dodam ze jest to z kazdego sygnalu AV i tuneraTV (anteny).Bardzo prosze o pomoc

    Początkujący Serwisanci   23 Paź 2004 12:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 945
  • zaklocenia w sygnale? help!

    witam. potrzebuje bardzo rady. Przez dlugi okres czasu meczylem sie w sieci firmy Complex Media, internet radiowy, mocno przeciążony DSL wykupiony od telekomunikacji = ogromny lag w sieci, praktycznie zero sciagania i same problemy. Dzis firma ta dokupila nieco lacza i nie jest tak zle, ale w sumie nie...

    Sieci, Internet   16 Kwi 2005 14:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1065
  • CD-ROM i zaklocenia

    Mam ten sam problem. Nic nie pomaga, odlaczenie masy od wyjscia sygnalu audio z cd ani zadne filtry. Musze sprobowac jeszcze z ta cewka. Moze w koncu.

    CarAudio   20 Lip 2007 20:46 Odpowiedzi: 79    Wyświetleń: 12867
  • Midland 1000 , zaklocenia

    Witam , posiadam radyjko midland 1000 w polaczeniu z antenka wilson little wil(antenta zestrojona).Moj problem polega na tym ze gdy wlacze silnik szumy staja sie silniejsze , wlaczenie wycieraczki powoduje spore zaklocenia , czy podlaczenie pod akumulator cos pomoze? Aktualnie mam podlaczone rayjko pod...

    CB Radio   02 Sty 2012 22:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 864
  • Rozdzielacz sygnalu TV

    a powiecie jak duze zniekztalcenia moze dac tak umiejscowiony rozgleznik ? tzn jak warunki atmosferyczne ( mroz , wilgotne powietrze) wplywaja na prace takiego rozdeilacza ktory jest przystosowany tylko do pracy wewnatrz pomieszczenia ? -czy moga to byc naprawde duze zaklocenia w postaci sniegu , pasow...

    TV Serwis   14 Sty 2004 21:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2017
  • Przelacznik sygnalu lewo badz prawo

    Napisze o co dokladnie mi chodzi. Chce podlaczyc tv i komputer pod jeden zestaw glosnikowy. I chcialby, pomiedzy dac taki przelacznik na biurku zebym sobie mogl wybrac czy dzwiek ma isc z tv czy z komputera. Po prostu nie chce zeby byly jakies zaklocenia badz dzwieki nachodzily na siebie. Jak sie fachowo...

    Technika Sceniczna i Studyjna   06 Gru 2009 18:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 774
  • Korekcja sygnalu rgb. Rozjechane kształty. Jak naprawić?

    Mam nastepujacy problem, przy kablu na odleglosci okolo 20 metrow wystepuja zaklocenia sygnalu i niestety sygnal jest oslabionej jakosci - slynne duszki a wiec jakikolwiek ksztalt jest rozjechany, i teraz problem czym to naprawiac ? 1. wymiana kabla - ok ale co jak bedzie dalej to samo ? do tego jest...

    Projektory DLP i LCD   02 Lip 2010 10:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1278
  • Nowa instalacja cctv budowana na używanym sprzęcie

    Odnosnie pytania 8, nie uzywaj takich kabelkow bo sa bardzo podatne na zaklocenia sygnalu. Wystarczy ze w poblizu przejedzie motorynka z wadliwym zaplonem i masz paski zamiast obrazu. Poza tym maja male przekroje kabelkow, co przy wielu kamerach obniza napiecie zasilania. Takze kable koncentryczne...

    Monitoring Wizyjny CCTV   02 Mar 2014 15:10 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2160
  • łącze z routera na laptop

    Widze, ze koledzy pomogli. Moze cofne sie troche. Co do tego router. To jest standard b/g, wiec nie ma co tam przestawiac, bo wiekszosc laptopow ma karty wifi w standardzie g. Jesli na routerze jest inny ustawiony np: B (to co rzadko kiedy sie zdarza) to i tak karta musi sie polaczyc lec zmieni standard...

    Sieci Początkujący   10 Gru 2009 16:09 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2024
  • Budowa wzmacniacza - jak zamontować potencjometry obrotowe?

    Nie ma sensu robic schematu, bo po co? Sa uzywane we wzmacniaczu do zabezpieczenia glosnika przed "stuknieciem" w czasie zaklocenia sygnalu

    Początkujący Elektronicy   24 Wrz 2006 09:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1258
  • Nickelodeon Polska słaby sygnał

    SAT Serwis   05 Lip 2009 11:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1941
  • Sygnał TV zakłócany przez LED

    Artur, Tu w Australii FTA to okreslenie programow, ktore odbierasz za pomoca anteny VHF/UHF i nie musisz ponosic kosztow abonamentow. Niektore z nich sa analogowe, niektore cyfrowe - generalnie w ciagu najblizszych kilkunastu miesiecy wszystkie beda cyfrowe. Ale nie o tym chcialem ... Czy moglbys...

    Elektryka Dla Każdego   14 Sie 2012 21:21 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 10501
  • VCO w ukladzie Colpittsa

    Witam. Pozwole sobie na kilka wyjasnien do wczesniej poruszonych kwestii Skąd Ty ten post wyciągnąłeś? :) Przecież niedługo po "opublikowaniu" go usunąłem... :) To byl moj post, wiec nie mogles go usunac. Odnioslem sie do Twojego postu z 19 Maj 2007 12:22. Pobudka, harcerzu! Jesli wezmiesz w...

    Początkujący Elektronicy   08 Cze 2007 19:25 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 7805
  • Brak ekranu na płycie N3310 co może powodować ???

    Po wielu testach w tym kierunku nie stwierdzilem zauwazalnych w warunkach "nie laboratoryjnych" zmian z ekranem i bez, testowalem podobnie siemensa i inne nokie, oraz sonyericssona. Zasieg taki sam (sparwdzane na netmonitorze poziom sygnalu) , zaklocenia przy glosnikach identyczne (pikanie przy nadejsciu...

    GSM Serwis   28 Sie 2006 17:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1215
  • Termometr DS1820 - jak można zwiększyć zasięg?

    Niestety nie jest tak jak piszesz. Jakiekolwiek zaklocenie jest niesymetryczne z prostego powodu. W DS1820 znajduje sie kondensator, ktory bedzie tlumil zaklocenie, w efekcie roznica pomiedzy masa a przewodem sygnalowym nie bedzie symetryczna. Dodatkowo odbiornik DSa nie jest przystosowany do odbierania...

    Mikrokontrolery   05 Lut 2011 01:02 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 7210
  • Problem ze zestawem głośnikowym (niechciane szumy)

    Witam Powracam ponownie do tego tematu bowiem udalo mi sie choc nie do konca wyeliminowac zaklocenia. Aby bylo jasniej opisze co zrobilem.Otoz mikser wraz z odtwarzaczem CD i equalizador zasililem poprzez dwa transformatory. zastosowalem dwa bo nie mam pojedynczego separacyjnego 220/220 V , tak...

    Inne Serwis   30 Sie 2005 07:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1826
  • TV Thomson 63 MT 60 TX - złe wyświetlanie prostych linii?

    witam.w umowach o dystrybucji sygnalu telewizyjnego w sieciach kablowych zazwyczaj jest zawarta klauzula dotyczaca zasad podlaczenia gniazd abonenckich.Zasada jest prosta-jeden lokal=jedno podlaczenie.Za kazde dodatkowe podlaczenie zazwyczaj jest pobierana oplata,dlatego chociazby zeby komus nie wpadlo...

    Początkujący Serwisanci   16 Cze 2006 09:13 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1767
  • Generator funkcji na xr2206 i zakłócenia przy niskich częstotliwościach

    ...Zwroc uwage, ze ch-ka Ripple Rejection v Frequency dla regulatora liniowego opada typowo poczynajac od kilkuset Hz wzwyz (podobnie maja sie ch-ki Power Supply Rejection v Freq. wzmacniaczy operacyjnych). Dlatego istotne jest blokowanie zaklocen wyzszych czestotliwosci przed regulatorem, w tym,...

    Początkujący Elektronicy   11 Gru 2012 23:31 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 5625
  • projekt czujnika odleglosci na podczerwien

    Przecież są od tego gotowe scalone czujniki podczerwieni, jak TSOP itp. OK. ale TSOP i inne tego typu scalone odbiorniki podczerwieni sa przeznaczone do transmisji danych i pod tym katem sa optymalizowane (maja dynamiczna regulacje wzmocnienia, ktore dopasowuje sie do poziomu sygnalu urzytecznego)...

    Robotyka Modelarstwo   18 Paź 2006 11:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2965
  • Jakie radio CB wybrać ???

    W niektorych autach bywa tak iz urzadzenia elektryczne lub elektroniczne w nich zainstalowane emituja w eter takie zaklocenia na czestotliwosci okolo 27 Mhz a takze innych ze skutecznie uniemozliwiaja odbior slabych stacji. Inaczej mowiac zaklocenia sa silniejsze od sygnalu uzytecznego. No i zazwyczaj...

    Co kupić Archiwum   28 Lip 2005 06:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 24105
  • Naprawa oscyloskopu

    Jestem posiadaczem starego cyfrowego oscyloskopu (2kanaly). W czasie pomiarow przez przypadek zrobilem zwarcie (tak mi sie wydaje, bo tak naprawde nie jestem pewien co sie stalo) nie bezposrednio na sondizie ale w ukladzie ktory badalem. Po tym zdazeniu oscyloskop czesciowo przestal dzialac. Wyglada...

    Początkujący Serwisanci   10 Mar 2008 00:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1632
  • SONY KV-X2971K - zanika obraz, LEDy migają.

    Czesc, Prosze o pomoc, sprawa wyglada nastepujaco : uszkodzenie na poczatku objawialo sie tylko wyswietleniem co kilkanascie sekund 2 jasnych linii w gornej czesci ekranu. Przy sygnale z magnetowidu wszystko bylo w porzadku - bez zaklocen. Po kilku dniach doszly do tego zaklocenia uniemozliwiajace...

    TV Serwis   31 Sty 2002 12:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2006
  • Problem z kablem 25m - nie wszystkie kanały dobrze odbierają

    Ok tak zrobię jak napisałeś Kasprzyk :) Pytanie moje jest takie... jezeli teraz mi na tym kablu 25 metrów i płytce około 12-18 dB odbiera tak jak wczesniej napisalem to czy plytka 30 dB bedzie dobra jezeli puszcze kabel przez sciany i 2 razy bede przecinal wiazke kabli elektrycznych (w tym kabel 380...

    Instalacje antenowe archiwum   13 Lis 2005 00:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4459
  • Zakłócenia

    witam zrobilem uklad na pic16f84 ktory po otrzymaniu sygnalu steruje jakim urzadzeniem a problem polega na tym ze uklad jest wrazliwy na zaklocenia tzn np. przy wlaczaniu lutownicy transformatorowej procek dostaje jakis impuls i zalacza uklad (wejscie jest podlaczone przez tranzystor npn i podciagniety...

    Mikrokontrolery   13 Gru 2005 00:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 930
  • Podlaczenie TV naziemnej do dekodera Uhd 86 z orange.

    no wiec natchniony i niecierpliwy, przenioslem telewizor na biurko obok komputera. z kabla dziala wszystko jak nalezy, wiec sprawa jest jasna - liveplugi sa do bani, i przejmuja jakies zaklocenia. pytanie wiec do was a propos tego TP-LINK TL-WR702N, czy jezeli uzyje tego urzadzenia do przeslania sygnalu,...

    Sieci LAN   15 Maj 2013 08:28 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 10347
  • Wzmacniacz PP na lampach ECL86

    Mam kilka tych lamp, wiec dla terningu zmontowalem jakis uklad PP w klasie AB na tychze lampach. Najpierw kilka slow wstpenych. Para pentod mocy ECL86 ma nastepujace osiagi: Vb=250V, Rk(common)=90R, Raa=8k2, Po=10W Vb=300V, Rk(common)=130R, Raa=9k1, Po=13,5W Niewiele i niestety przy dosc duzych...

    Elektronika Retro   07 Lis 2003 12:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5750
  • tuner TV - pionowe pasy (dolaczone screeny)

    przy wlaczonym kompie nastaw na kanal z paskami a potem scisnij dosc mocno palcami glowice zaraz przy wejsciach i sprawdz czy pomoze. u mnie paski znikaja od razu. nie mam pojecia czemu tak jest. z wstepnej rozbiorki glowicy zauwazylem na gornej blaszce (tej z naklejka) wytloczenia. a wiec bliskosc,...

    Komputery Hardware   25 Maj 2007 17:12 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6074
  • DCF na ATmega32 i U4221B

    Dioda kontrolna na wyjsciu odbiornika DCF jest fajna, ale nie zobaczysz nia faktycznych czasow i odchylek sygnalu. By sie przekonac czy to dziala czy nie zacznij od testowania samego odbiornika za pomoca n.p. czestosciomierza, lub taniej, napisz jakis drobny sofcik na procka by Ci wyswietlal czasy trwania...

    Mikrokontrolery   22 Gru 2012 16:48 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 14049
  • zdalne sterowanie

    Witam szanownych grupowiczow! Postanowilem wraz z synem zbudowac statek plywajacy zdalnie sterowany. Nic tak nie cementuje wiezi rodzinnych jak wspolne prace. Statek ma byc napedzany przez 2 silniczki komutatorowe, z czego kazdy z nich ma miec mozliwosc pracy w dowolnym kierunku. Program wykonawczy...

    Radiotechnika Serwis   31 Mar 2006 20:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5901
  • Czy możliwy odbiór?

    Uzyskanie dobrego odbioru przy takiej odleglosci to tylko kwestia anteny. Musi byc wieloelementowa i wysoko zainstalowana (maszt raczej ponad 10m) Mozna dodatkowo zastosowac niewielki wzmacniacz na zaciskach anteny. Anteny siatkowe to badziewie. To ze w ogole dzialaja to zasluga szerokopasmowego wzmcniacza...

    Radiotechnika Serwis   11 Gru 2005 21:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1137
  • Kablówka. Przy 2 TV pojawiają się zakłócenia na ekranie.

    Mam kablowke i pojawil sie maly problem. Otoz mam dwa TV i jedno gniazdo antenowe. Do jednego TV sygnal idzie z tego wyjscia sygnalu w gniezdzie a do drugiego przewod jest podlaczonyz boku gniazda, po odwrotnej stronie niz przewod doprowadzajacy sygnal. Problem polega na tym ze jesli chodza dwa TV jednoczesnie...

    Radiotechnika Serwis   13 Sie 2006 09:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2330
  • wzmacniacz do tensometru z przetwornikiem A/D

    Witam. ... Generalnie problemem jest fakt, ze przydźwięku nie powinno być, gdyż wzmacniacz różnicowy nie powinien wzmacniać sygnału wspólnego. Chyba że to efekt różnicy faz powstałych w plątaninie kabli. Za teoria przydźwięku przemawia też fakt, ze poziom tych zakłóceń wzrasta przy zbliżaniu ręki...

    Projektowanie Układów   07 Lut 2009 14:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4686
  • Przedwzmacniacz głowicy magnetofonowej.

    Tak wygląda moja nowa propozycja wzbogacona o Pańskie rady. X2 to (mam nadzieję) zwora. Jakos ... nieczytelny sie ten schemat zrobil, i jest ... przekombinowany, do poprawki : C7 mial isc miedzy baze i kolektor T1, a taka zwora jest niepotrzebna, wystarczy przewidziec miejsce dla C7 i ew. uzupelnic...

    Początkujący Naprawy   18 Mar 2014 18:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3239
  • wiwa hd 90 - tuner nie wyszukuje kanałow

    dzis podjade po nowy zasilacz lecz wydaje mi sie ze nie w nim tkwi najwiekszy problem. na poczatku po wetknieciu tylko anteny do tunera wyszukalo programy,jak juz pisalem wyzej byly zaklocenia obrazu i dzwieku wiec podlaczylem wtyczke od zasilacza do gniazdka, po tym zabiegu momentalnie tv stracil sygnal,czarny...

    RTV Użytkowy   12 Gru 2012 19:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11502
  • Technics SA-AX540 - Modifikacja układu chłodzenia

    Inzynierowie z koncernu Matsushita Electric (obecnie Panasonic Corporation) postawili na jakosc dzwieku kosztem temperatury ukladow Nie ma sensu ich poprawiac. Chlodzenie wentylatorem wprowadza dodatkowe zaklocenia do toru audio slyszalne szczegolnie przy malych poziomach glosnosci. Temperatura ukladow...

    Początkujący Naprawy   02 Wrz 2015 20:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1026
  • Brak sygnału TV DVB-T -a może zła antena?

    Witam. Pozwolilem sobie podlaczyc do tematu poniewaz rowniez mam pewne problemy z odbiorem tv.Ogladam dzisiaj tv i nagle.cyk brak.sygnalu.Nie znam sie na tym za bardzo dlatego chcialbym zapytac o kilka rzeczy. Otoz moje podlaczenie wyglada tak ze kabel idzie od plytki antenowej nastepnie jest polaczony...

    RTV Użytkowy   15 Wrz 2015 00:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3663
  • Jaki dlugi kabel???

    Te "groszki":) mam caly czas ,ale tylko podczas odbioru sygnalu z kompuetra. Jak ogladam normalny TV lub satelite to nie ma zadnych takich "dodatkow". Aha i groszki widac wtedy, gdy jest podlaczona antena do TV. Jeśli jest wszysrtko odlaczone, to groszki wystepuja sporadycznie. Jakby byly tylko ...

    Komputery Hardware   23 Sie 2002 02:35 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4529
  • Zrobilem sobie wzmacniacz do komputera i szumi strasznie...

    Hey, zrobilem sobie wzmacniacz na TDA 1554 Q 2 x 22 W jako dopalacz do karty dzwiekowej , zasilany z zasilacza komputerowego 12V . Wszystko działa dobrze gdy jako żrodło sygnału biore np wyjscie z telewizora, ale gdy podlaczam wyjscie z karty muzycznej ( probowalem 2 ch) to szumy duze sie pojawiaja...

    Audio Serwis   10 Sty 2003 23:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2654
  • TV-Komputer

    1. Uziemiajac komputer 2. Uzywajaqc kabla S-VHS ekranowanego 3 Jesli zaklocenia przenosza sie przez siec elektryczna , zastosowac listwe filtracyjna z prawdziwego zdarzenia(dlawiki + kondensatory) ew trafo separujace dla jednego z urzadzen 4 Rezygnujac z super jakosci i stosujac zwykle wyjscie wideo...

    TV Serwis   09 Lip 2003 09:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 986
  • Ferryt na kablu

    Czyli pochłania wysokie czestotliwosci=zakolocenia? Czy mozna to stosowac na wszystkich kablach sygnalowych? Czy ferryt pochlania rowniez zaklocenia impulsowe, pojedyncze piki sygnalu?

    Komputery Hardware   26 Lip 2003 09:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 28808
  • Video JVC HR-S10 E/K

    Witam Taki oto problem : Wideo spadlo z wysokosci ok 1 metra, objaw jest teraz taki dzwiek odtwarzany za wolno a do tego w regularnych odstepach czasu zaklocenia na ekranie sprawdzilem nastepujace sygnaly: sygnal z glowicy CTL sygnal z Capstan FG obydwa w porzadku ze schematu wynika...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   27 Sie 2003 12:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 898
  • Kamera Sony zakłócenia foni.

    Panowie przeczyszczenie glowic nie zaszkodzi ale watpliwe aby pomoglo,kamera odtwarza poprawnie dzwiek nagrany przed usterka wiec problem jest w obrobce sygnalu audio podczas nagrywania,jesli zaklocenia sa w postaci przerwan lub trzaskow moze byc uszkodzony flex laczacy mikrofony z plyta,jesli inne to...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   26 Sty 2004 23:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1031
  • elektromagnetyzm-laborka

    prosze jeszcze o pomoc przy odpowiedzi na pytania: Jaka jest zaleznosc miedzy czestotliwoscia sygnalu zaklucajacego a wartoscia zaklocenia przy sprzezeniu:galwaniczny, pojemnosciowym i indukcyjnym? Jak zalezy sprzezenie pojemnosciowe od odleglosci miedzy przewodami:zaklucajacym i zaklucanym?Odpowiedz...

    Początkujący Elektronicy   08 Paź 2004 16:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 768
  • Zasada transmisji analogowej i cyfrowej...

    Witam... Transmisje cyfrowa mozna podzielic na synchroniczna i asynchroniczna jak i szeregowa i rownolegla. Transmisja synchroniczna to taka gdzie oprocz lini danych wystepuje takze linia zegara, sygnal z lini danych jest wowczas zczytywany tylko w momencie sygnalu zegarowego, odbiornik moze wowczas...

    Początkujący Elektronicy   13 Lis 2004 14:02 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1620
  • TV Philips 32PW9615/58 - głośniki bezprzewodowe surround

    Moja rada : podlacz przewodami... Sprzedalismy (jesli dobrze pamietam ?) cztery lub piec takich zestawow... po czasie wszystkie przerobilismy na polaczenia przewodami. Klienci najczesciej reklamowali : szumy ,zaklocenia (np z telefonow komorkowych ) zaniki sygnalu i praktycznie niemozliwe do ustawienia...

    TV Serwis   08 Gru 2004 10:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4991
  • Thomson DZ640S - artefakty obrazu przy 100Hz

    Witam, mam ten TV od prawie roku, i niestety mam zastrze rz enia przy trybie 100HZ: gdy obraz sie przesuwa w bok (lewo lub prawo) i akurat wyswietlane sa jakies kontrastowe krawedzie (czarny plot na bialym tle, lub okna w wie rz owcu oszk k lonym, itp.) to pojawiaja sie jakby artefakty, zaklocenia...

    TV Serwis   14 Gru 2004 09:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1371
  • Modulacja w Onwie mk2. Jak podkręcić modulację?

    widze ze koledzy przezywaja coraz to nowe pomysly ukladowe na temat konstrukji janeczka mozna powiedziec w skrocie byly swietne w latach 85tych :) teraz wykonywanie urzadzen w oparciu o uklady z zeszlego milenium raczej jest nieporozumieniem co do wzmocnienia w onwie ogranicznik w niej dziala bardzo...

    Radiotechnika Serwis   14 Sty 2005 22:45 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5194
  • Sub koda SW1000. Nie chce się automatycznie wyłączać.

    Takie suby maja zazwyczaj czyjnik sygnalu - jesli nie ma nic na wejsciu to sub po kilku minutach sie wylacza. Mysle ze powinines symienic kable doprowadzajace sygnal bo jesli masz przydziwek to nie sa one dobrej jakosci i te zaklocenia wzmak moze braz za sygnal wiec sie nie wylacza.

    Audio Serwis   06 Lut 2005 22:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1170
  • ISD1420 gdzie to mozna dostac i po ile?

    bedzie sie dalo uslyszec. jednak zalecam abys nie podawal do ukladu sygnalu audio z bylejkaiego mikrofonu stojac przy ruchliwej ulicy i jeszcze jedno. nie pamietam juz w ktorym dokladnie, ale w ktoryms z ukladow ISD... mialem problem iz generowal on straszne zaklocenia podczas odtwarzania komunikatow....

    Co kupić Archiwum   21 Maj 2005 19:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1520
  • Wzmacniacz na TDA buczy!!

    Czesc No oczywiscie ze sa mniejsze kondenstatory, one sa na plytce od koncowki mocy, a te 10.000uF to mowilem tylko o zasilaczu, na wzmacniaczu jest jeszcze duzo kondziorow zanim napiecie i sygnal dojdzie do kostki. Pozatym w wielu przypadkach slyszy sie o kablach ekranowanych do sygnalu i ja wlasnie...

    Projektowanie Układów   31 Sie 2005 08:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2990
  • Problem z zakłóceniami na wyświetl. PLED

    Uruchomiłem układ od veterana na pga i atmelu do regulacji wzmocnienia Uzywam wyswietlacza pled 2 x 16 znakow. Mam problem z dostajacymi sie do wyswietlacza smieciami w momencie zalaczenia przekaznika sterowanego z ukladu cyfrowego z tym wlasnie wyswietlaczem. Uklad cyfrowy sterowany z pilota umozliwia...

    Początkujący Serwisanci   19 Lip 2005 14:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 842
  • Problem z obrazem!!!

    Nic nie podpinalem nowego!!!, zasilacz podmienialem wiec zasilacza to tez nie wina jak pokrece antena to jest waska szczelina w ktorej troche zanika zaklocenie ale za to wszystkie programy gorzej odbieram bo antena nie jest skierowana we wlasciwoa strone stawiam wiec na jakies zaklocenia radiowe ale...

    Początkujący Serwisanci   13 Wrz 2005 05:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 975
  • Antena Radmor 3089

    do jakiejs metalowej czesci, cos na styl obudowy anteny, moze byc do podstawki. Kabel koncentryczny stosuje sie z kilku powodow: zeby nie sciagal wiecej sygnalu - bo bedzie sciagal przedwwszystkim zaklocenia z silnika itd., po drugie chodzi tez o dopasowanie impedancyjne, po trzecie, niektore anteny...

    Radiotechnika Serwis   16 Paź 2005 14:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2687
  • Po podlaczeniu komp. do TV buczenie i smieci na obrazie HELP

    Witam wszystkich serdecznie. Na wstepie okresle swoj stan wiedzy o elektronice jako niemal zerowy (jestem studentem na wydziale elektrotechniki i automatyki ale nauczyli nas tylko podstaw, wiec o praktyce nie mam pojecia), mam nadzieje ze nikogo nie zdenerwuje ale naprawde potrzebuje pomocy. Oto moj...

    Radiotechnika Serwis   25 Paź 2005 07:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1365
  • Mrugajace podswietlenie matrycy w laptopie

    wiesz czy podlaczales laptopa do innego gnianda i gdzie indziej niz u siebie w domu moga to byc zaklocenia sieci energetycznej, i jescze zostale ze jest lekko wypieta wtyczka sygnalu matrycy w plycie i tez tak bywa ze miga obraz i raz nie.......

    Komputery Hardware   04 Lut 2006 22:45 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 20889
  • "Alan 87" a "Alan87"który lepszy???

    Witaj, Jeszcze raz male podsumowanie: 1. Alany 87 wystepowaly (z tego co pamietam) w trzech wersjach wizualnych: najstarsze byly te z okraglymi przelacznikami, potem wprowadzono te z plaskimi przelacznikami lecz malymi napisami (chodzi o podpisy wszystkich pokretel) i w koncu z plaskimi przelacznikami...

    Co kupić Archiwum   19 Gru 2005 03:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 16092
  • Długość przewodu a jakość dźwięku

    Im dluzszy kabel sygnalowy tym bardziej zbiera pola elektryczne czyli jakies zaklocenia,ale jesli nie jest blisko tych zaklocen to nie ma problemu.Musi on byc oczywiscie ekranowany.Wtyki zwykle tez nie maja znaczenia na jakosc sygnalu ale pozlacane sa lepsze pod wzgledem jakosci wykonania ich.Jezeli...

    Technika Sceniczna i Studyjna   20 Mar 2006 21:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5066
  • tv KARCHER CTV 6028 A VT-zaklócenia odbioru

    Witam :) Problem polega na tym, ze podczas odbioru Polsatu na zakresie VHF H, kanal 10 pojawiaja sie dokuczliwe zaklocenia w postaci skosnych w prawo pasow. Szczegolnie wyrazne przy oslabieniu sygnalu na wejsciu. Ciekawe jest to, ze ustepuja po wyciszeniu glosu (mute lub skala na min.) Na pozostalych...

    TV Serwis   06 Kwi 2006 09:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 836
  • różnice miedzy odbiornikami reakcyjnymi a heterodynowymi

    odbiornik reakcyjny nie jest lepszy, jest prostszy i czulszy ale mniej selektywny i moze zaklocac(bardzo czesto zakloca). superheterodyna zas jest selektywna bo moze byc wyposazona w filtry przy kazdej przemianie, a czulosc zalatwia sie wzmacniaczami na wejsciu a pozniej na posredniej. superheterodyna...

    Radiotechnika Serwis   27 Cze 2006 03:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1011
  • Przyczyna buczenia w telefonach

    Witam wszystkich, mam problem polegajacy na tym ze dzis pojawilo sie buczenie w telefonach (wszystkich trzech) jakie mam w domu. Skoro bucza wszystkie to raczej nie wina aparatu i nie mikrofonu (o czym czytalem w archiwalnych postach). Probowalem tez wylaczac po kolei aparaty zeby sprawdzic czy to moze...

    Telefony Stacjonarne Serwis   20 Lip 2006 21:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1002
  • TV Sony KV-M2100K poziome pasy na ekranie

    Tak,po zdjeciu koloru jest to samo.Na AV bez sygnalu takze.Wiec chyba z tego wniosek ze to nie jest przenoszone z sygnalem obrazu. Przynajmniej na pewno do ukladu TDA3505 (tam wchodzi sygnal z AV). Wymienilem wszystkie elki stabilizujace zasilanie na wtornym i nic to niestety nie dalo. Do Karola1:...

    Początkujący Serwisanci   06 Mar 2007 18:04 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 6808
  • pare problemow z Linksys WAG54G

    Model routera: Linksys WAG54G Karta sieciowa zintegrowana na plycie asus A7N8X No i sprawa wyglada tak: 1: Przez kabel laczy sie elegancko ale przy wifi pojawia sie problem. niby sie laczy (polaczono do sieci "linksys" jakosc sygnalu znakomita) ale jakos nie chce mi nic dzialac. M.in. w okienku...

    Sieci, Internet   30 Wrz 2006 12:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1173
  • Czy da się przesyłać dane przez krótkofalówki??

    dobra zaczne tak: Kolejny człowiek udzielający "dobrych rad" :) odpowiedz na punkt 1 Na dzień dzisiejszy obowiązuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2002 r. w sprawie urządzeń radiowych nadawczych i nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia (Dz. U....

    Radiotechnika Serwis   07 Gru 2006 18:38 Odpowiedzi: 117    Wyświetleń: 13479
  • Symetryzacja toru mikrofonowego

    witam kolegow ootoz w ofercie tonsila nadal sa takie transformatory - wytarczy tylko ich zapytac... na dodatek masz do wyboru przelozenie np 7:1 nie pamietam ile dokladnie cos takiego kosztuje ale jakies chyba 12 pln... mozna kupic wkladki do tych mikrofonow pseudo studyjnych mco.... cena ok 65 pln......

    Nagłośnienie Estrada   05 Kwi 2008 22:31 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4146
  • TV Panasonic TX 21S4TP zakłócenia obrazu.

    w tv panasonic TX 21S4TP wystepuja jakies zaklocenia.Sa o stale, niezaleza od zrodla sygnalu.Podlaczalem aparat cyfrowy z funkcja kamery i tez sa. Widac je dobrze w lewej ornej czesci ekranu i po prawej stronie chyba posla ; ;-) (czyli jego lewej)

    Początkujący Serwisanci   19 Maj 2007 06:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1459
  • cyfra problem...

    Generalnie jest tak jak podpowiadaja Tobie moi poprzednicy!!! Liscie, ktore sie rozwijaja beda powodowac zaklocenia w odbiorze sygnalu i najlepiej zrobisz jak umiescisz antenke wyzej, albo zetniesz kilka galezi!!! Pozdrawiam

    SAT Serwis   17 Cze 2007 20:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2696
  • Projekt Filtru Lynna - problem z teoria.

    Witam, Mam do wykonania w matlabie projekt Filtru Lynna do odfiltrowania zaklocen sieciowych z sygnalu EKG. Bardzo trudno znalezc mi jakies materialy na temat tego filtru. Co wiem to to ze filtr ma: -liniowa ch-ka fazowa -calkowite wspolczynniki sumowania -bieguny eliminuja zera na kole jednostkowym Filtrowane...

    Początkujący Elektronicy   04 Wrz 2007 14:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1335
  • chyba gubi sygnal programu Philips 14 PT 1342/58

    Witam Mam taki problem, po upadku telewizora z lozka mam taka usterke, jak wyszukuje automatycznie programy to nie znajduje mi zadnego kanalu, pomimo tego ze w czasie wyszukiwania widac programy. Jak wyszukuje recznie i znajde dobry poziom sygnalu i wszystko jest ok to po zapamietaniu tego programu...

    Początkujący Serwisanci   23 Wrz 2007 18:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1145
  • Pasywne obwody przystawek gitarowych

    uufff, musze przyznac ze chyba nie widzialem takiej ilosci i to jeszcze takich obszernych postow :). dzieki za zainteresowanie tematem, teraz musze sie do tego wszystkiego jakos ustosunkowac, wiec po kolei: Piszesz XaFFax że przetworniki zbierają zakłócenia z komputera bo tanie i chińskie.Ze wzmacniacza...

    Projektowanie Układów   17 Lip 2009 12:40 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 10642
  • Eliminacja zakłóceń z urządzeń zasilanych z sieci.

    Ja bym zastsoowal porzadne uklady blokujacy zaklocenia czy to od starych telewizorow czy tez z innych zrodel i zaistalowal przy samych silnikach wewnatrz obudowy metalowej. Uziemienie do obudowy. Takie same uklady na wejsciu kabli przy skrzynce zasilajacej. Uziemienie do obudowy skrzynki lub szyn uziemiajacych....

    Radiotechnika Serwis   07 Lis 2007 23:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4858
  • WIFI- czy ten sprzęt się nadaje.

    No i problem rozwiazany ;-) Swoja droga to ciekawe "teorie" wprowadza ten twoj dostawca, skoro zmiana standardu na G ma pomoc. Chociaz musze powiedziec, ze kiedys przeprowadzilem pewien eksperyment. Link zestawiony miedzy 2 komputerami na standardzie B, a potem na G. I o dziwo (bez zmiany odleglosci)...

    Sieci, Internet   11 Gru 2007 16:51 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3277
  • Wzmacniacz audio na... AVR?

    ja własnie próbowałem. Dałem polaryzację, ustawiłem preskaler adc i pwm na 8 albo 64 (oba probowałem) i strasznie się przesterowywuje. Napiecie odniesienia było na avcc i na internal tez jest tak samo zle. Niewiem co jest nietak. za duzo petli i przerwania - tego typu rzeczy robi sie bez petli,...

    DIY Konstrukcje   08 Lip 2011 12:10 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 27980
  • Długa linia danych + zasilająca, AVR

    O tym czy prowadzenie zasilania kablem 300m ma sens czy nie w glownej mierze decyduje pobor pradu przez odbiornik. Oczywiscie potebcjalne zaklocenia, pioruny, silne pola od linii WN tez maja znaczenie. Niemniej jesli pobor nie ma przekraczac kilkunastu mA, to nie widze problemu z dlugoscia linii. Dobre...

    Mikrokontrolery   16 Sty 2008 07:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2032
  • EM 84 - wskaźnik wysterowania

    oczywiscie, nie sprawdzilem tego linka, juz daje poprawny . jak pisalem kit dziala bezproblemu, oczko bardzo ladnie pracuje, tylko wlasnie wprowadza zaklocenia do sygnalu audio i brumy... edit. jak ustawic zeby plik byl za 0,00 pkt ?

    Elektronika Retro   05 Lut 2009 07:45 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 24127
  • Projekt Przetwornicy od podstaw 12V-> +-70VDC 1000W

    Qwet chodzi o mase zasilania przetwornicy. Kluczowa sparwa jest oddzielenie tej masy od masy sygnalowej czyli masy wzmacniacza zeby wyeliminowac zaklocenia. Sa wzmacnaicze ktora maja na sztywno zwarte te masy ale wtedy na wejsciu sygnalu znajduje sie specjalny symetryczny wzmacniacz czasami z regulacja...

    Układy Zasilające   22 Lut 2011 00:12 Odpowiedzi: 1268    Wyświetleń: 307722
  • Cyfral TD3 - problem z zakloceniami

    Witam Mam taki problem z domofonem, ktory opiera sie na centrali Cyfral TD3. Kilka sekund po rozpoczeciu rozmowy z dowolnym lokatorem zarowno w sluchawce jak i w glosniku centrali slychac takie pykniecia (zaklocenia). Nie sa to ciagle dzwieki i nie pojawiaja sie natychmiast , tylko kilka sekund po...

    Telefony Stacjonarne Serwis   26 Maj 2008 21:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1448
  • Miernik fazy, detektor znaku - problem

    To nie byla wina ani bramek, ani niczego innego, tylko jakies zaklocenia powstaja w masie. Przechodza na komparator na wejscie i generuja na wyjsciu jakies "cos" co juz dalej powoduje pojawienie sie zbednego sygnalu. Nie wiem w czym moze byc problem, komparator sprawdzilem na osobnej plytce, dzialal...

    Projektowanie Układów   04 Wrz 2008 07:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1979
  • wzmacniacz lampowy - czy to normalne

    Uwaga moze troche off-topic, ale zauwazcie jeszcze jedno - bardzo czesto masy urzadzen sa laczone ekranami kabli. Co prawda najczesciej kazde z tych urzadzen (wzmacniacz, odtwarzacz cd, whatever) ma typowy transformatorowy zasilacz (czyli separacje galwaniczna od sieci energetycznej), ale i tak tworzy...

    Elektronika Retro   07 Paź 2008 15:53 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 8069
  • Jaki głośnik/buzzer? Jaka moc wzmacniacza?

    Witam dzieki za odpowiedz konkretnie chodzi o wzmacniacz dla znajomego ktoremu usunieto operacyjnie krtan (nowotwory). W zwiazku z powyzszym jest to dosc powazna sprawa - umozliwi mu w miare normalne funkcjonowanie. Robilo mi sie naprawde przykro patrzac kiedy dzwonil telefon a on go odbieral i probowal...

    Telefony Stacjonarne Serwis   04 Lis 2008 17:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1987
  • Zakłócenia - Słaba siła sygnału?

    Mam problem z odbiorem niektorych kanalow. Antenta 90cm offsetowa, konwerter dual, 0.4dB (nazwy nie pomne). Ustawiona na HotBirda (cyfra+) przy pomocy miernika. Odbiorniki sa dwa, jeden jakis stary srebny philips, drugi ferguson HD8800, na obu podobne zaklocenia na tych samych kanalach, a dokladnie na...

    SAT Serwis   03 Gru 2008 21:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3894
  • DT gas.Szarpie (czkawka)

    Witam po przerwie wlasnie wrocilem do kraju i odrazu pojechalem do gazownika Ogolnie z instalacja jest OK( stan tech.) problemem sa zaklocenia nadawane z cewki zaplonowej. Gdy u mnie jest 4000 obrotow to komputer odczytuje wahania w zakresie 4000 - 11000. cewka jest zbyt nieczytelna dla komputera. Zmienilismy...

    Samochody Instalacje Gazowe   11 Gru 2008 22:18 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3430
  • Kilka pytań odnośnie czujników odleglościowych podczerwonych

    Czujniki szarpa mierza kat a nie sile sygnalu dlatego jest odporny na zaklocenia i material od ktorego sie wiazka odbija nei ma wielkiego znaczenia (ale jakies oczywiscie ma). Dziala to w ten sposob ze jest matryca - rzad swiatloczulych elementow i w zaleznosci od tego na ktory pada najewiecej swiatla,...

    Automatyka Przemysłowa   24 Lut 2009 17:14 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2309
  • jak zaprojektowac filtr o czestotliwosci 1Hz

    marihires: dziekuje za linki, na ich podstawie otrzymałem takie cos To nie jest filtr aktywny, tylko prosty filtr RC 1-go rzedu z dodanym buforem wyjsciowym, ktory - na dodatek - ma wzmocnienie Ku=2, a nie 1, jak by chcieli autorzy ... interesują mnie małe częstotliwości pomiędzy 10mHz a...

    Początkujący Elektronicy   21 Lut 2009 12:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3332
  • USB <-> RS-485 - czemu dziwne sterowanie odbiornikiem?

    Dla mnie ten schemat jest przekombinowany i to mocno. Max 485 nie potrzebuje do pracy większego prądu niż 500mA (w piku do 250 mA) więc jego zewnętrzne zasilanie nie ma sensu. Transoptory mogą być tylko co tu separować? Sam max485 separuje RS458 od sygnałów TTL i od strony FTDI nie ma potrzeby jego...

    Mikrokontrolery   18 Maj 2009 16:41 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 6275
  • Stabilizator LM7812 a napięcie 70V

    Sygnal symetryczny jest duzo mniej narazony na zaklocenia zewnetrzne dlatego jest stosowany na estradzie na duze odleglosci. Podstawowe zastosowanie to pzrewody mikrofonowe w ktorych uzyteczny sygnal ma pojedynzce mV i mimo kabli dlogosci kilkudziesieciu metrow nie ma powaznych zaklocen co by bylo niemozliwe...

    Początkujący Naprawy   22 Cze 2009 18:23 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 9146
  • Jaki oscyloskop kupic do 3k

    No tak, ale za rozsadna cene nie mozna miec wszystkiego ;) Poki co, wiekszym problemem sa dla mnie zaklocenia w ukladzie niz sam przebieg sygnalu jako taki. Przyklad, mam komunikacje po RSie na kablu powiedzmy 10m, i potrzbuje zobaczyc jak wyglada ten przebieg, czy juz jest tak zaszumiony ze u mnie w...

    Warsztat co kupić?   18 Paź 2009 12:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3775
  • Czym się różni głośnik estradowy od zwykłego

    Praktycznie kazdy CD ma poziom wyjsciowy 2V ale ze plyty sa nagrywane zawsze ciszej to wzmacniacz musi miec zapas czulosci. W praktyce w sprzecie domowym czulosc oscyluje w zakresie 200-500mV co pozwoli na wspolparce z kazdym zrodlem sygnalu. Na estardzie same koncowki mocy maja mala czulosc zeby...

    Technika Sceniczna i Studyjna   10 Paź 2009 11:44 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 8399
  • Jak odebrać dźwięk z sali w której gra zespół

    To cie rozczaruje, taniej wyjdzie kupic kabel i zarobic koncowki niz inwestowanie w sprzet bezprzewodowy. Z tym rozwiazaniem nie musisz sie martwic o zaniki sygnalu radiowego lub zaklocenia.

    Inne Co kupić?   26 Paź 2009 02:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 690
  • LE37A656A1 zakłócenia (kablówka)

    Witam, jesli chodzi o poziom sygnalu i tlumienia to zklatki wychodzi 65dB (facet podciagnal z 63dB). Zwrotnica tlumi 2dB wiec za nia jest 63dB, pozniej splitter kolejne 2dB wiec zostaje 61 i na koniec gniazdka nastepne 2dB. Za gniazdkiem mam 58,5 - 59dB. To tyle jesli chodzi o pomiary. Jesli chodzi...

    TV LCD Plazma Serwis   28 Paź 2009 11:17 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4004
  • Elektroencefalograf DIY - schemat do obejrzenia

    Zastanawiam się czy ma sens podłączyć to pudełko do VGND, przewody są ekranowane i ekran jest podłączony do VGND. Dla funkcjonowania zasadniczo jest obojetne, czy pudelko bedzie uziemione do GND czy do VGND; do GND moze praktyczniej, bo bedzie na potencjale 0 V i mozesz mierzyc napiecia w ukladzie wzgledem...

    Projektowanie Układów   07 Maj 2011 11:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4334