Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, skoro dochodzi paliwo do gaźnika i jest iskra to powinna zapalić chociażby z oporami a ona milczy jak grób Chyba chodziło Ci do cylindra ;) cały sęk w tym, że jak jest zbyt wiele paliwa na raz to musi zalać świece bo jak by nastąpiła zapłon to siła wybuchu była by zbyt wielka dla konstrukcji cylindra, że rozerwało...
no to trzeba ustawić zapłon.
Jakieś błędy z kompa? Świece bardzo stare, kable? Możesz to zmierzyć, kompresję, bo nie zaszkodzi, jak również wymienić świece, świece iskrowe, które mają już swoje lata. Ryzyko zalania jest o wiele większe niż w przypadku nowych świec, ponieważ dają one słabą iskrę, przez co zapłon trwa o wiele dłużej. Może jedna jest bardziej zużyta, oczywiście jak...
Co może być przyczyną? Hmm...zapewne jest zepsuty. Może podasz trochę więcej danych na ten temat? Sprawdzałeś układ zapłonowy? A układ paliwowy? A zapłon na szarpaka czy jest rozrusznik? A świece dobre? A nie zalany silnik? Odpowiedz najpierw sobie i jeżeli NIC nie wymyślisz to sprawdź wszystko po raz kolejny. Jeżeli za drugim razem też Ci się nie...
Kolego owner1 interesuje mnie jak rozwiązałeś sprawę sterowania pompką paliwa,sterujesz to pwm czy wysyłasz odpowiednią ilość impulsów do pompki w jakimś czasie?? jak to dokładnie zrealizowałeś? Zrealizowałem to w prosty sposób mianowicie, są to impulsy o odpowiednim czasie i odpowiedniej częstotliwości. Są dwa tryby prędkości podawania paliwa, podczas...
Wkręć nową świece najlepiej dobrej firmy sprawdz iskre,zapłon i wtedy spróbuji.Nie stosuj świecy iskra bo po większym zalaniu dostaje przebicia.
Skoro paliwo się leje, to świeca zalana. Wymień świecę na nową. Jak nie zagada, to lampa stroboskopowa i zweryfikuj zapłon. Jak zapłon będzie ok, to pozostaje cewka zapłonowa, bo najwyraźniej daje za małą iskrę.
Na oko to wiesz jak się skończyła przypadłość pewnego chłopa. Do ustawienia początku tłoczenia potrzebny jest zegar. Twoje auto to prawie zabytek, więc pompa na prawo niedomagać, lecz zazwyczaj objawy są zupełnie odwrotne (tzn. Nie pali jak ciepły, a po zalaniu zimną wodą odpala). Druga sprawa, że nastawnik może wymagać czyszczenia. Masz objawy nie...
Próbowałem zero reakcji, po wykręceniu świec zalane paliwem, a więc zapłon pytanie moje jest że za cały problem może, wiem że się tam znajduje takowa rzecz, czujnik impulsu zapłonowego i zastanawia mnie czy to może być przyczyną. OBD nie ma, wiec błędu nie pokaże.
No cóż jeśli paliwo jest (bo świece zalane) iskra brzytwa , zapłon ustawiony prawidłowo no to ?? Czytaj w pierwszym poście co zrobił.
Czy świeca jest zalana czy sucha jak pokopiesz kopnikiem? Próbowałeś na pych?
Dysze mogły się zapchać. A iskra jest na wszystkich cylindrach? Świece nie są zalane? Zapłon dobrze ustawiony?
Zapłon chłopcze, to podstawowy błąd. Pewnie porozkręcałeś, a potem poskręcałeś mniej więcej tak samo. Z zapłonem tak łatwo nie ma.
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia. Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie .Rozrusznik nowy,akumulator...
Zapieczone pierścienie na tłokach, też mogą być przyczyną. Pierścienie stoją w miejscu, nie zgarnając oleju a tłok sobie ciśnie ten olej na świece. Przez co świeca zalana, zapłonu nie ma i ot co? Wypada w nim zapłon, i koniec balu.
U siebie w pile jak i w kosie mam odstęp około 0,7mm (grubość brzeszczota z piłki do metalu) palą bez zastrzeżeń. Jeśli zakręcisz rozrusznikiem i na świecy iskra pojawi się kilkukrotnie ,to raczej wyłącznik nie bocznikuje do masy . Wilgotna świeca czyli paliwo dostaje. Iskra też OK. Pozostaje jeszcze wyeliminować mieszankę . Powiem szczerze że raz na...
świece nie zalane, zapłon raczej ok ( w tym egzemplarzu nie ustawi go idealnie), a co chodzi o zawory to nie sprawdziłem jeszcze (pół roku temu jak zgasiłem również już nie zapalił i wtedy były to zawory) teraz myślałem ze to może wina dużego mrozu, że stoi już niejeżdżony kilka dni.
Wyczyściłem kopułkę i sprawdziłem że iskra jest na wszystkich świecach. Ale autko nie pali, bo wtrysk daje taką dużą dawkę paliwa ze zdąży zalać wszystkie świece zanim mi odpali. Oczywiście że raz zakręci i potem sie zalewa. Więc zrobiłem tak: Wyczyściłem świece, przekręcam kluczyk na zapłon by doszło paliwo. Potem odłączam wtrysk, by nie zalał mi świec...
Myślę że przestawiłeś zapłon o 180°. Po kilku próbach odpalenia zalało świece. Spróbuj zamienić 1 z 4 oraz 2 z 3 na aparacie. Przy odpalaniu gaz do dechy, lub bez gazu tylko wykręć i wysusz świece.
Opisz jak wygląda iskra. Jeśli paliwo i powietrze są podawane w prawidłowych proporcjach, to do poprawnej pracy silnika potrzebny jest zapłon mieszanki i spalenie jej w odpowiednich warunkach. Zalana świeca świadczyć może o braku iskry i/lub zbyt bogatej mieszance. Mając na uwadze zalanie silnika wodą prawdopodobne jest, że iskra jest zbyt słaba do...
olej również dodany 10/40 Do czego, skoro piszesz, że to 4t? Zacząłbym od dokładnego wysuszenia pojazdu, bo mycie go w taką pogodę, to niestety nie był zbyt dobry pomysł. Zresztą, mycie ciśnieniowe jednośladów, to ogólnie nie jest dobry pomysł. Napięcie akumulatora zmierzone podczas rozruchu? Nie spada drastycznie? Jak zapłon? Iskra jest? Wykręć świecę,...
Nie wiem jakbyś dokonał samej przeróbki głowicy w celu montażu dwóch świec zapłonowych, ale czy wiesz że taka przeróbka niekoniecznie przyniosłaby porządany efekt? Taka przeróbka może pogorszyć osiągi silnika przez niekorzystny kształt komory spalania. Dwie świece na cylinder to dobre rozwiązanie w przypadku silników 4T o dużych średnicach cylindra...
Cześć! Zacznij od wyczyszczenia i wyregulowania przerwy "platynek" i sprawdź połączenia. Zapłon ustaw tak: Do aparatu dołącz jakąś żarówkę na 12V do tej kostki co kabelek dochodzi do aparatu i do masy. Następnie pokręcając kołem pasowym na wale (w prawo) ustaw tak, żeby kreska na kole pasowym i kreska na obudowie pokrywały się w momencie zaświecenia...
Mam pytanie posiadam takowe auto jak w temacie. W autku był ustawiany zapłon i śmigał normalnie, kiedys kolega jak jechał dodał gazu a przycinała sie czasem linka z gazu i dostałwysokich obrotów, coś strzeliło i tyle go było słychać teraz kręci strzela czasem z rury albo 'kichnie" w gaźnik. Słyszałęm już milion wersji typu: Zalane,brudne świece,przestawiony...
:Zico - z tą benzyną to nie tak delikatnie. Można śmiało zalać trochę benzyny przez gaźnik. Oczywiście z umiarem. Nic złego się nie stanie. Tak, jak piszesz, sprawdzić świece, przewody... Można przy wykręconych świecach trochę pokręcić silnikiem.
Świeca zalana olejem, :?: benzyną jeśli już. Na pewno to był olej. Spróbuj ustwić zapłon, według wskazań przemek15244 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Junaki i Romety mają zapłon AC CDI i on działa bez akumulatora. Problem z uruchomieniem po postoju wynika raczej z zalania świecy olejem. Czy przypadkiem olej nie dostaje się do silnika dolotem przez odmę? Oryginalnie na odmie jest separator oleju z odstojnikiem (kawałkiem rurki z korkiem), z którego trzeba go okresowo wylewać.
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
Po zalaniu, nie trzeba wykręcać cylindra, wystarczy świecę wytrzeć i zapalić na pełnym gazie. Co ja bym zrobił. Pierwsze sprawdził zapłon czy jest dobrze ustawiony, skoro iskra jest. Jeżeli jest dobrze to musi być paliwo, czy w ogóle dociera do cylindra jak próbujesz odpalić? Wyczyść spróbuj na pełnym gazie jeszcze raz odpalić, lepiej się upewnić trzy...
Wymień swiece a jak to nie pomoże to proponuję wyczyścić gaźnik i jeszcze raz ustawić zapłon. Pozdrawiam
Dzięki za pomoc. Czyli już wiadomo gdzie ta dziwna elba znajduje się tyle że ja mam SR51 nie wiem już który model bo tyle modyfikacji było. Wywaliłem greatza odłączyłem od elby kabel nie pamiętam ten chyba z greatza +. cewkę do regulatora nowego 4o pinowego. Ładowanie osiąga 1A a przy włączonych światłach -1A więc chyba trzeba mu założyć światła do...
Sprawozdanie z pola walki: Wracam z tarczą! Po tym, jak odkręciła mi się śruba krzywki przerywacza i rozregulował się cały zapłon, nie byłem już w stanie "gnojka" odpalić. Gaźnik czyszczony parę razy, przerywacz ustawiony książkowo i nic. Paliwo dochodzi bo świeca mokra, iskra niby jest. Nawet nie kichnie. Przy rozregulowanym zapłonie chociaż w gaźnik...
Dalej rozpiąłem kości sterownika silnika ( piny były zaśniedziałe lekko , wyczyściłem i dalej to samo Śniedź w kostkach sterownika Denso to zazwyczaj oznacza wodę wewnątrz sterownika. Można go próbować naprawić w ten sposób że rozkręcamy sterownik i suszymy na piecu/kaloryferze. W środku jest zalany gumą, zwarcia robią się zazwyczaj tylko przy wejściach...
Nie wierzę że tylko możesz regulować wielkość szczeliny na przerywaczu????jesteś pewien że nie ma możliwości obracania płytką przerywacza {przecież jakoś musi się dać ustawić zapłon } , na czym polega to twoje uszkodzenie świecy ? , chodzi pewnie o zalane świecie :). Ja bym przede wszystkim ustawił poprawnie zapłon {szczelinę przerywacza +poczatek jego...
Ustaw dokładni e zapłon - według instrukcji :D
Ja go kupilem. Po 4 latach nie użytkowania. Po zalaniu świeżego paliwa odpalał z 10 razy odziwo ale nie wkręcał sie na obroty. Potem zmieniłem przewód wymyłem bak i kranik i zmieniłem świecę i przestał odpalać
Źle ustawiony zapłon był przyczyną tej usterki. Ustawiłem zapłon, luzy na zaworach. Silnik odpala na dotyk. Wielkie dzięki za podpowiedzi.
Przepraszam że po tak długiej przerwie. Autko było poprostu zalane i po wymianie świec ożyło. Do tego znajomy mechanik ustawił mi zapłon i nie mam już żadnych problemów. Kolego makaron1971 wszystko co słyszałeś o MANDO to prawda. Jeśli będziesz zmieniał to pamiętaj że musi być komplet tzn. kopułka i palec też.
Witam wszystkich, mam problem z kawasaki z 250. Robiłem remont silnika i nie mogę go odpalić, świece są zalane, kompresja jest,iskra jest , a zapłon raczej dobrze ustawiłem na znakach. Na wale na F a górny wałek jest w poziomie przecięcia, tylko nie wiem jak z platynkami, może tu kwi problem, albo gaźniki. Pozdrawiam.
Czyli silnik jeszcze się kręci, popychając czy kopiąc starter? Jeśli nie zatarty czy inne takie, to warto: ustawić odstęp świecy na ok. 0,5mm do prób, potem jak zapali to dać normalnie na 0,7; wyczyścić tą świecę, może zalana; ustawić zapłon (nie wiem ile tam jest, w 024 czyli motorynce miałem 0,3mm przed ZZ). Jak zapali to chwilę niech popracuje i...
Wkręciłem świece ngk a tu cud jeździ normalnie ale świeca jest zalana jak ją wykręciłem (cała czarna) co mam zrobić aby miala normalny wyglad?
Silnik zalany, tak na początek. Nie dziw się że świeca jest mokra. Dobrze abyś dobrze sprawdzić zapłon. Masz moduł zapłonowy umieszczony obok akumulatora? Wylewający się elektrolit może spowodować korozję przewodów, co za tym idzie na początek przebicia (zapłon wariuje) a później utratę iskry względnie utratę masy i iskra występuje wielokrotnie. Sprawdź...
Jest tam tylko jeden włącznik odcinający zapłon więc jak jest rozłączony to powinno być ok, przewód od świecy trochę trudniej sprawdzić ponieważ z jednej strony jest zalany w kostce. karol3 dzięki za stronę sprawdzę, teraz trochę nie miałem czasu zajmować sie pilarką, ponieważ zaczął się trochę gorący okres na uczelni, ale w przyszłym tygodniu (jak...
witam mam podobną nagrzewnice olejowa master b100 i mam spaloną cewke zapłonową chyba elektroniczną bo jest cała zalana jakiś czymś która jest zasilana na 230v a na świece wychodzi 5000v , czy ktoś z kolegów wie jak ten zapłon jest zrobiony , może ktoś by miał jakiś schemat jak przerobić cewke od np. poloneza na 12v elektronicznie do tej nagrzewnicy...
Witam, po generalnym remoncie ogara 200 uruchomiłem go i wyregulowałem zapłon. Nie mogę jednak ustawić wolnych obrotów, trochę popracuje, tak ze 2 minuty, a potem zwalnia i gaśnie. Świeca jest raczej czarna, ale bardziej zalana. Zimmeringi sprawdzone, iskra jest, platynki ok, zapłon i kondensator ok, filtr powietrza ok. Miał ktoś taki problem? Nawet...
Więc wyciąg aparat i obejrzyj go. Trudno coś doradzić nie widząc tego. Może kondensatorek przy aparacie do wymiany. A skoro jest iskra i świece mokre to jest za słaba iskra lub przestawiony zapłon. Palec kopułka nie wiem jak wygląda może wymaga wymiany.
Hmmm... Tak zapłon może być przyczyną, kable WN świece. No właśnie, a patrzyłeś na świece, jaką mają przerwę?? I czy czasem nie są zalane bądź zabrudzone?
Nie sprawdzałem, ale świece są zalane wachą, czyli jest całkowity brak iskry Nie prawda. jaki problem sprawdzić kluczowanie na cewke/cewki. Druga sprawa, sprawdź kompresję bo jej brak też uniemożliwi zapłon mieszanki i świeca będzie mokra.
Właśnie zostało sprawdzone u kolegi właśnie bo miał sprzęt do tego i na 1 jest 14 drugi 13 trzeci 14 i ostatni 13 Dodano po 2 Więc nie wiem kompletnie od czego mógł by nie pracować jeśli jest ciśnienie w cylindrach cały nowy zapłon jest tylko ta jedna świece zalana może aparat zapłonowa poszła bo słyszałem że też tak może byc ale nie wiem
Nie rozumiem co to znaczy, że nie mam gazu. Nie można rano odpalić, jak już chodzi to wszystko ładnie - dobrze przyspiesza, nie gaśnie, chodzi równo. Zapłon można regulować. Nie sprawdzałem iskry na wszystkich świecach. Paliwo na pewno dochodzi, bo za którymś razem to go zalałem (mokre świece jak wykręciłem).
iskra może być tylko, że nie w tym momencie co powinna. Spróbuj ustawić zapłon 1,8 przed GMP i jak platyniarz to 0,4 na platynce
sprawdź ustawienie zapłonu , gaźnik , czy dobrze podaje paliwo , i jak jest świeca zalana czy nie , moim zdaniem najlepiej będzie nalać trochę benzyny pod głowicę (poprzez otwór na świecę) i spróbować odpalić jeśli nie da oznak życia , to moim zdaniem na 90% zapłon
musisz sie bawic jak swieca sucha to paliwa nie dostaje jak swieca zalana to albo zapłon lub za dużo paliwa i taka jest zabawa z jawka i ogarkiem
Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
Witam, Krótko. Cewka zapłonowa przykręcona do głowicy bezpośrednio na świecach (peugeot 2.0 ew10j4) Czym zalać ubytek w masie zalewowej takiej cewki? Z tego co przeczytałem w sieci nadaję się do tego żywica epoksydowa np. Epidian 53. Ma doskonałe właściwości dielektryczne, ale jak z wytrzymałością temperaturową? Jak wspomniałem cewka przykręcona jest...
Witam Walczę od dłuższego czasu z mf-ką. Wymienione simeringi, kranik paliwa, zaworek pływaka. Wymieniłem filtr powietrza na stożkowy. Ustawiony zapłon wskaźnikiem zegarowym. Było ciężko przy odstępie przerywacza 0,4mm ustawić na 3,5mm przed GMP. Zmniejszyłem przerwę do 0,3. Aktualnie traktorek zalewa. Po zamontowaniu suchej świecy kichnie dwa razy...
Witam. Mam taki problem, moj Romet nie chce odpalić. Iskra jest, zapłon ustawiony dobrze, platynki chodza jak należy, gaźnik to samo. Na starym cylindrze miał słabą kompresję 0,6 i świeca ciągle zalana. :/ Po założeniu nowego cylindra, tłoka itd. kompresja wzrosła do 0,7, świeca dalej zalana i nie ma ochoty zagadać... Jakieś pomysły? Co może się dziać?
Tak tu jest elektroniczny zapłon ale jest ok..... wcześniej też myślałem że to ta przyczyna, ale jednak nie, bo iskra jest regularna i mocna, świeca, cewka, kabel i fajka też są dobre. Zapłon jest ustawiony na pewno dobrze bo jak motorek postoi dzień to zapala na chwile, potem gaśnie i jest zalany.... Poza tym już próbowałem ustawiać zapłon i to nie...
Witam. Otóż posiadam golfa 3 benzyniak. Mam takowy problem. Otóż wczoraj podczas jazdy skończyło się paliwo [uszkodzony pływak więc nie miałem jak przyuważyć]. Po zalaniu auta jest problem ponieważ wgl nie odpala. Zapłon wszystko jest. Dolany olej itp świece w porządku. Próbowany sposób ''na pych'' również nie pomógł. Auto przestało noc, rano ponowne...
Witam mam problem z zapłonem mojej hondy accord 2.0 zaczne moze od tego iż na drugiej swiecy od paska rozrzadu zalana była komora świecy byc moze od tego padł mi zapłon ,po wymianie modułu zapłonu nadal iskry brak , na kostce 12v wiec jest ok zastanawiam sie nad cewka ,po po podaniu 12v na pierwotne cewki na wtórnym neonówka swieci ale to chyba kiepska...
Jak są wyłączone to i tak świecą. Wyłączyć można tylko stacyjką wyłączając zapłon. Patyków nie rozbierałem na części tylko wypiąłem je z mocowania. Czerwone Kabelki wydają się być w porządku.nie są pourywane. Ten cały bigos powstał po nocnej burzy gdzie silniczek wycieraczek został zalany poprzez brak odpływu. Rozebrałem go na części,osuszyłem itp....
Na dzień dobry sprawdziłbym zapłon, jego wyprzedzenie przez GMP i jakość iskry na świecy zapłonowej. Poluzowaniu mógł ulec jakiś przewód z elektryki (mało prawdopodobne ale możliwe). Świeca jest zalana paliwem kolor elektrod na świecy, silnik szybko się zagrzewa? Jednym słowem więcej informacji.
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Oczywiście, że pisałem o WSK 125. A wątek dotyczy WSK175, więc szkoda że jeszcze nie napisałeś o jakiejś pile spalinowej itd. Bo też ma silnik dwusuwowy. gdy publicznie robi kolega ze mnie głąba Skoro sam się wystawiłeś na strzał? Milczenie jest złotem. Oczywiście, że pisałem o WSK 125 Tak, motocykl żużlowy. Przy zużytych pierscieniach, nie było sensu...
Witam. Zrobiłem mały remont piły tzn. wymieniłem łożyska,uszczelniacze,uszczelki. Silnik ma kompresję ma iskrę dostaje paliwo ale nie odpala. Świeca jest notorycznie zalana paliwem. Przy pierwszym rozruchu próbuje odpalić ale następnie jest już zalana. Gaźnik czyszczony, L i H wkręcone do oporu a następnie wykręcone po jednym obrocie. Iskra na świecy...
Jeżeli czasy wtrysków są wydłużone a przy okazji paliwo straciło na wartości to prawdopodobnym jest, że świece są zalane paliwem które nie ma wystarczających właściwości detonacyjnych. Podanie z zewnątrz eteru rozwiązuje ten problem.i pali od strzała inicjując już zapłon paliwa w komorze. Jest jeszcze opcja, że zawór zwrotny nie podtrzymuje ciśnienia...
Witam wszystkich. Mam taki problem, że po wymianie oleju oraz dwóch elektrozaworów (tych dużych - standardowo) lewarek zablokował się w pozycji P oraz auto nie pali. Mowa tu o Megance 1.9 dci z 2007. Pojawił się defekt układu blokady kierownicy, błąd systemu hamulcowego oraz błąd skrzyni. Komputer TEXA nie potrafi się połączyć ze skrzynią i traktuje...
Witam mam problem ze świecami, każdą którą włoże w silnik pojeżdżę, na początku idzie dobrze dopiero po jakimś czasie zaczyna przeywać aż wreszcie staje. Zarżneła mi Iskrę f80, f75,f95, NGK bp8hs a teraz prubuję szczęścia na izolatorze. Świeca jest czarna (zalana) wymieniłem kondensator, cewkę, regulator napięcia, przerywacz, przeczyściłem gaźnik, zapłon...
Wlałem mu trochę paliwka strzykawką do gardziela to dalej to samo.Trochę problem się powiększył bo w ogóle nie chce odpalić.Nawet nie chce załapać. 12 lat (do 84r) jeździłem maluchami, sam je ustawiałem i nie miałem z nimi problemów, więc może nie mam takiego doświadczenia. Po tym co jest w cytacie - to ja sprawdziłbym jak ustawiony jest poziom paliwa...
Więc tak jak w temacie , sęk w tym że zapłon ustawiony pi razy drzwi ale powinna załapać , iskra jest , świece zalewa , a i w silniku tylko zmieniony cylek na oryginał czechosłowacki i mam zamiar tłok 2 pierścieniowy założyć, tylko że ona ani razu nie załapała;/ iskra była a świeca zalana , ile to ja się z nią nabiegałem i nakopałem , pomocy!!! ;)
Złożyłem ten układ zapłonowy , wszystko mniej więcej ustawiłem i gdy odplam motor to przez pierwsze 2 sekundy chce się wkręcać ale potem to już w ogolę jest lipa ( przy tym trochę kopci ) . Świeca była kompletnie zalana , transformator mało co się nie ugotował . Czy ktoś wie co to może być , dodam że podłączałem już dwie cewki WN. od Simsona i dalej...
Przerwa jest trochę duża, ale jeśli iskra jest dobra to niema problemu, osobiście bym trochę zmniejszył. Pochylenie silnika w przód nie jest przyczyna niepalenia. A świece są suche czy zalane po kopaniu, bo się w końcu nie dowiedziałem? Jak suche to spróbuj podlać benzyna i wtedy spróbować. Martwi cie zapłon, to sprawdź, w którym momencie jest iskra...
Silnik zaburtowy Yamaha 4AC 6E0 nie pali po sprawdzeniu na świecy iskra jest słabiutka i chwilami zanika a świeca jest zalana paliwem, podłożyłem drugą cewkę zapłonową z jakiegoś agregatu-bez zmian. Zapłon CDI. Zmierzyłem napięcia z cewki zasilającej 40V przy 1000 obr i 80V przy 3000 obr z cewki sterującej odpowiednio 0.8V i 1.4V. Czy te napięcia są...
Witam, Ja mam podobny problem z kosiarką B&S model Sprint 375. Cewka wymieniona od innej sprawnej kosiarki, podobnie gaźnik zmieniona świeca, klin cały, silnik rozebrany na części pierwsze, wymyty i zalany świerzym olejem... A mimo to przy próbie odpalenia potrafi tak odbić, że strach próbować znowu. Cewkę da się zblizyć lub oddalic od koła magnesowego,...
Witam! Mam taki problem jaki już był poruszony na tym forum :) : WSK 175 po szlifie nowy tłok pierścienie tulejka niestety nie chce odpalić Instalacja kompletna 6V wszystko podłączone wg schematów Zapłon ustawiony na 4 mm poniżej górnego martwego punktu Iskra jest fioletowa, platynki wyczyszczone, nowy akumulator, 2 gaźniki PEGAZ zmieniane raz jeden...
Usterka jest na pewno elektryczna bo jak jest dobrze to pali z pół obrotu, a po postoju dzieją się cuda. Patrzyłem mechaniczne (bez związku), kompresja , luzy, rozrząd, zapłon. W momencie jak kicha po puszczeniu rozrusznika iskra była a świece zalane. Dodano po 2 Jak było źle podłożyłem nową cewkę i odpalił ale potem cały dzień palił na starej cewce,...
Zapłon ustawiony, zawory też, wałek sprawdzony nie ma zastrzeżeń do niego, dziwi mnie to że na tym cylindrze na którym nie pali jest większe ciśnienie niż na tym co pali.
Za cewką są okresy że jest dobrze ale nie cały czas, sygnały sterujące cewką też nie są idealne. Sprawdzałeś czy silnik ma dobrą masę? Nie pamiętam dokładnie czy ten silnik też ma taki kabel masowy plecionka od silnika do nadwozia. Sygnał na czujniku Halla też sprawdź. Zła mieszanka jak najbardziej wpływa na przebiegi w układzie zapłonowym. Jak na...
Niech Pan zrobi tak: -odpali po chwili (30s ) zgaśnie -odczeka 5 min nic nie robiąc (wyłączyć zapłon) i spróbuje jeszcze raz. -jeżeli odpali i po raz kolejny zgaśnie po ~30s to: -Jeżeli okres mierzony stoperem jest taki sam ok 30s, możliwe jest że brak oleju w dozowniku elektronika odcina zap. -zbyt mały dopływ paliwa, czyt. zapchany filtr, "syf" w...
O akumulatorze to ja wiem, dlatego nawet nie wspominam :) Ale chyba masz rację z tym olejem. A jakim najlepiej olejem zalać ją później? :) Na weekendzie będę próbować więc dam znać, jak to się skończy. Oczywiście będę na bieżąco sprawdzał forum jak coś ;) Czyli plan mam rozumieć, że jest taki: 1. Przeczyścić styki (cewka, akumulatorek, świece). 2. Wlać...
Najpierw sprawdź czy jak włączysz zapłon jest napięcie na elektrozaworze w pompie wtryskowej. Jeżeli pompa się zapowietrzyła to najprościej kluczem 17 wykręcić zawór powrotny z napisem OUT na samej górze pompy i zalać pompę paliwem do pełna. Sprawdź czy dochodzi prąd na świece żarowe.
Po wprowadzeniu nowego paliwa E10, niektórzy kierowcy także odczuli drobne różnice w pracy silnika, które znikały po zatankowaniu E5 98 oktanów. Między innymi drobne szarpnięcia, nierównomierność pracy silnika, elastyczność silnika, różnicę w zużyciu paliwa. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy po wprowadzeniu E10. Silnik konstrukcyjnie przystosowany do...
Witam, mam problem jak zapłon wyłączony kierunki świeca cały czas nie mrugają, wyciągam żółty przekaźnik kierunków (góra s.bezpiecznikowej, moduł prosty wew.dwa przekaźniki) światła gasną . Jak zapłon włączony lub auto uruchomione wszystko działa OK. Manetki odłączone, włącznik awaryjnych odłączony, moduł c.zamka-alarmu odłączony.Podejrzewam moduł alarmu,...
Immo odcina zapłon. Skoro na plaku idzie to chyba iskra jest - no chyba że plak odpala jak ropa = samozapłon przy jakimś ciśnieniu. A jak pochechłasz go i odkręcisz świecę to jest sucha, czy zalana?
Sterownik jest oczywiście osobno. Nigdy wczesniej nie miałem z ogrzewaniem postojowym do czynienia, a to u mnie nigdy nie działało. Czujnik płomienia według mnie działa, bo rozwiera po podgrzaniu zapałką, nie rozumiem tylko czemu w jednej z insturkcji napisano że zminy czujnik ma 1,1 kohma. Bardzoej się zgodzę z radą poprzednika, ponieważ urządzenie...
Czasy wtrysku w granicach 4,5÷6ms Zbyt długie jak mi się zdaje - chyba że silnik zimny. Albo silnik się kończy, albo źle ustawiony zapłon. Do tego wskazania czujników IAT i MAP na biegu jałowym by się zdało zobaczyć. Niestety prawdopodobnie skończył się silnik. Po wykręceniu świecy z drugiego cylindra leciał dym prawdopodobnie ze skrzyni korbowej,...
Zacznij od wymiany membrany, jeżeli świeca jest zalana nonstop to będzie łapać przebicia, ustaw gaźnik i problemy powinny się skończyć. A jakiej marki kupujesz świece? Bo wiem z doświadczenia że np. NGK są bardzo delikatne. Ja polecam do dwusówa Champion, nigdy nie było problemów, sam posiadam taką i jest ok. Dodano po 5 Dobrze ustawiony gaźnik i zapłon...
Witam. Może nie koniecznie gaźnik-ja bym postawił na zapłon czyli cewkę, miałem podobny skecz, powymieniałem wszystko co się dało i nic. Dopiero wymiana aparatu zapłonowego poskutkowała, miał przebicie, jak się nagrzewał. Przypalona prowadnica jest efektem słabego smarowania ale też może być bardzo intensywnej i ciężkiej pracy szczególnie w suchym drewnie....
Właśnie wracam do domu. Po powrocie mam zamiar rozkręcić pilarkę i posprawdzać wszystko. Po wykonaniu oględzin i naprawy postaram się zdać Wam relacje ;]. Dodano po 1 Więc tak. Rozkręciłem piłę i wyjąłem gaźnik. Rozkręciłem go na części pierwsze i przedmuchałem go sprężarką. Trochę brudu było. Poskręcałem wszystko elegancko piła odpaliła za którymś...
Po dłuższej próbie odpalania auta na benzynie wykręć świece i sprawdź czy są zalane paliem. Jeśli będą zalane to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Kiedyś miałem taki przypadek w Hondzie Civic w ktorej zamontowany był gaz, że na zaworach pojawił się duży nagar, który zablokował rozrząd. Muszą być spełnione trzy warunki aby nastąpił zapłon - musi...
zapłonu nie sprawdzałem, ale jak już go zapale, to wszystko jest w porządku, więc zapłon, chyba odpada. Rozrusznik kręci tak jak trzeba. rok '95 Kontrolka check engine zapala sie dopiero podczas jazdy. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik pracuje przez chwilę, ale tylko czasami. Świece są zalane,ale wykręcałem dopiero gdy mi sie akumulator rozładował,...
Przywracam do "życia" Tropika z 1971. Motocykl z trudem zapala, ale po chwili zaczyna przerywać i gaśnie. Po wykręceniu świecy, okazuje się, że jest zalana paliwem. Czyszczenie świecy, motor z trudem, ale odpala i sytuacja się za chwilę powtarza. Kiedy sprawdzałem iskrę, raz jest OK, a innym razem zanika. Kiedy włączę zapłon (nowy akumulator), napięcie...
.... lub pin2 ( środkowy) na cewce Wn. Rewelacyjna rada. Co będzie i się zapomni :?: Zaleje świece. :!:
...i już się tłumaczę. Bawiłem się nieco Clipem (kasowanie starych błędów itp). Niestety przy takiej zabawie często trzeba kręcić kluczykiem (włącz zapłon, zatwierdź, wyłącz zapłon itd). W związku z tym prawdopodobnie jest zalany: - kręci, - dioda immo nie świeci, - po kilku zakręceniach czuć benzynę, - nie ma błędów komunikacji, Rozrusznik kręci około...
Strzelanie w kolektor dolotowy to albo za uboga mieszanka, albo za wczesny zapłon, albo po prostu coś nie tak z układem rozrządu, zawory ssące otwarte nim nastąpi zapłon. Może też strzelać jak jest zapchany wydech. Ale to moje luźne dywagacje bo ja po prostu nie znam się na tym. W to 36ms średni wierzę, bo czasami różne testery zajadają przecinek pomiędzy...
Zaznaczę, że nie znam tego zapłonu, ale jak jest to typowy układ stosowany w pilarkach, to jakiekolwiek pomiary, zalanego na amen modułu z cewką, nie mają sensu! Jedyną sensowną próba jest sprawdzenie jakości generowanej iskry. Jednak nie na świecy!!! Taka próba niewiele mówi o sprawności układu zapłonowego! Trzeba robić próbę na samym kablu WN (jak...
Witam Moje auto to seat cordoba 1.6 silnik aee z 1997 roku benzyna + gaz Dzieje sie tak że nie pali na jeden tłok dokładnie na trzeci ani na benzynie ani gazie dzieje sie tak że odpalam auto jest lux chodzi na wszystkie tłoki przygazuje i jak schodzi na wolne obroty to juz chodzi na 3 tłoki i znów pogazuje i albo zacznie chdzić na wszystkie albo nie...
Dla potomnych - w przypadku benzynowych systemów zasilania, dopóki silnik się nie rozgrzeje, musi pracować na mieszance bardzo bogatej - dla uniknięcia wypadania zapłonów, zgaśnięcia silnika, czy zalania katalizatora paliwem, oraz dla rozwinięcia jakiejkolwiek mocy. Bo zimne paliwo, w zimnym powietrzu źle paruje i źle się zapala. Silnik diesla działa...
Witam, jestem od jakiś kilku tyg posiadaczem opla vivaro 2.0 cdti 2009r i mam problem tak jak w opisie brak mocy jak już zacznę gazować to odcina tj. Zapłon na sekundę jak widać na filmiku a nie raz i się potrafi wyłączyć i świeca się kontrolki :stop silnika itp.. Wymieniałem w nim ostatnio arternator.. Stary nie lądował był zalany olejem prawdopodobnie,...
Już u siebie sprawdziłem 3minutu dokładnie grzeją świece-zapiąłem się z LED do listwy ze świecami.Coś może jest na rzeczy w wtryskami jeden gość powiedział zrób coś z wtryskami bo klekoczą.Kończę paliwo zaleję go vervą-zobaczę efekt.Przy wtryskach od nowości nic nie ruszane i pompie też.Pali w trasie poniżej 5 w mieście może za dużo bo ok 7.Poczekam...
świeca zalać zalać świeca zalać świeca olejem
alpine kostka router uderzenie piorun compaq 6720s bateria
lodówka electrolux remote stratos
Optymalizacja paneli fotowoltaicznych 420W z Eco Solar Bost 3500pro Niegasnąca lampka immobilizera - przyczyny i diagnostyka