Ogólnie to najpierw kamerka endokopowa w rękę i przez otwór po wykręconej świecy obejrzeć każdy cylinder pod kątem zmian , uszkodzeń . Jeśli na tłokach jest nagar to on się mocno nagrzewa i zapala mieszankę zanim to świeca zrobi . Komputer trochę z tym walczy . Pozostaje chemia zalać do cylindrów i czekać . Potem pokręcić rozrusznikiem ale bez świec...
Myślałem już o takim zestawie, ale to auto służbowe więc wolę nie inwestować ;) Spróbuję zalać jakiegoś dynksu w gniazdo. A myślicie żeby zalać od razu przed trasą czy ma postać przez weekend dla lepszego efektu? Wolałbym, żeby nie zassało żarnika.
Wystarczy nieszczelny kranik paliwa, lub pozostawienie otwartego na postoju. Paliwo przeleje się przez gaźnik do silnika. Co prawda zbiornik paliwa tam jest mały, ale to wystarczy aby zalać skrzynię korbową. A jak świeca jest mokra, to nic dziwnego że nie możesz odpalić. Wkręć suchą świecę, zakręć dopływ paliwa, wyłącz ssanie, odpalaj na pełnym gazie....
Czyli jeśli płynie prąd w tych lampach 3 które teraz po wkręceniu żarówek świeca tzn że one są dobrze wpięte czy nie ? Bo może problem leży gdzieś tutaj,tylko że ktoś miał taki fantastyczny pomysł zalać betonem tworząc murek i kabel w nim jest a gdzie jest łączenie to nie wiem i nikt tego nie wie. Jeszcze zrobię zdjęcia podłączenia tego wszystkiego...
Sprawdź czy kosa posiada iskrę i sprawną świecę zapłonową czy odpala po zalaniu paliwa na tłok lub do skrzyni korbowej przez gaźnik (czy krótkotrwale załapie), następnie kolejno stan cylindra (czy nie jest zatarty czy ma kompresję - opór rozrusznika ręcznego), wszystkie połączenia gaźnik cylinder, wężyki paliwa. Obejrzyj dokładnie uszczelniacze wału,...
Na ebay ok. 4-6.$ W PL np. (http://www.lapkop.pl) 23pln Reszta > "wujek google" > fraza: IT8572E PL
Napisałem wyraźnie - zakręć 3 razy. W tym czasie nie zdąży się zalać i jeśli odpali po nalaniu paliwa w cylinder - to będzie oznaczało na 95% problemy z układem paliwowym. Gdy w jakimś momencie z nieznanych powodów, dostaję za małą dawkę paliwa, to nie odpali, ale gdy 'kopniesz' 10 razy to świeca się zaleje.
Tak. Kierunki, oraz stop świeca z akumulatora. Musisz przejrzeć całą instalację. A w szczególności wtyczki przy pradnicy, oraz te,które są pod prawą owieką,w okolicach zbiornika paliwa. Tam są kostki od podłączenia lampy tylnej,ssanie. Kolejne kostki są pod przednią owiewką, oraz pod lampa. Pod lampa powinna znajdować się kostki od podłączenia przełączników....
Po zmroku zauważyłem że przy jeździe z prędkością ok 150 - 160km /h przy przyspieszaniu nieco dymił z tyłu - widać było w reflektorach samochodu jadącego z tyłu że dymi... ;-( W tym przypadku nie są winne tutaj świece żarowe i przybywanie oleju również nie są winne świece żarowe a uszkodzenie jednego wtrysku (lejące) mają podobne objawy , więc trudno...
Ja musiałem lutować samodzielnie srebrzankę w sterowniku. Całość zalałem zalewą silikonową addycyjną do hermetyzacji układów elektronicznych Nr 031 termopasty. Wcześniej, z lenistwa, kupiłem regenerowany "profesjonalnie" sterownik na Allegro. Jakiś gość z Krakowa wystawia naprawiane sterowniki BMW na aukcjach. A wygląda to tak jak na załaczonym obrazku....
Świeca żarowa długo nie podziała przy ciągłej pracy , chyba żeby po dwie szeregowo, będzie wystarczająco dużo ciepła i żywotność dużo większa i jeszcze jakoś cyrkulację oleju trzeba zrobić... grawitacyjnie to nie zadziała raczej ;p Szeregowo nie da rady, świece maja masę na obudowie, myślałem, żeby dać z świece od C-330(mają porcelanowe izolatory)...
Kolego należy wziąć pod uwagę uzyskane już informacje. Ponadto ja wyczulam kolegę na jakość paliwa tj. "stare" należy zlać i użyć np. do innych celów i zbiornik zalać świeżym paliwem, w odpowiedniej proporcji z olejem do dwusuwów. Jeśli cewka zapłonowa bez tzw. fajki daje właściwą iskrę i skrzynia korbowa wraz z gaźnikiem jest szczelna oraz silnik ma...
Prawdopodobnie zalałem świece. Jeśli później zapalił, to świece nie są już zalane, Czy ten błąd sam zniknie ... czy i tak będę musiał jechać gdzieś do podłączenia na komputer aby zlikwidować błąd, a może to nie świece? Czasem znika, ale jeśli nie zniknie, to trzeba podłączyć pod komputer, przeczytać jaki błąd wyświetla i skasować.
Podwójny rezystor RN39 - 20K, przecież jest opisany na płycie (blok A), musisz go wymienić. Generalnie w przypadku zalań należy wymieniać wszystkie skorodowane elementy.
miałem podobny problem co maj47 kupiłem kropka 1.2 8v w czwartek a w niedzielę dosłownie identyczna sytuacja jak u Ciebie jako, że nie znałem jeszcze bryczki a się trochę toczyła to się biedna jeszcze 100km przetoczyła po awarii sprawdziłem: odpinam kabel wn i sprawdzam czy dalej tak klekocze jak wcześniej i tak z każdą świecą (nie wiedziałem który...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Co wy piszecie chodził silnik na 2 cylindrach a pozostała benzyna z pozostałych niepracujących cylindrów wypaliła katalizator , z tąd piasek w wydechu i tłumik o kolorze pomarańczy. Zalało świece i taki o to skutek.
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Jeżeli byłby problem z zasilaniem w paliwo, to silnik nie paliłby nawet zimny. Jeżeli membrany wyglądają niepewnie, to należy je wymienić. Bardzo prawdopodobne że to jedna z nich jest powodem usterki. Wygląda że silnik gaśnie z powodu zalania świecy. Sprawdź ten tłok i cylinder, tak dla świętego spokoju. Uszczelki, pod cylindrem i gaźnikiem, są nieuszkodzone?
Dobrze spisywały się świece od malucha Iskra F95P Chyba raczej F95PS. To są świece z tzw. projekcją izolatora. Generalnie polecane są do samochodów, ale też świece z projekcją izolatora są stosowane w pilarkach, kosach spalinowych itp. Projekcja sprawia że izolator jest wystawiony na działanie wysokiej temperatury i świeca szybciej się oczyszcza, zmniejsza...
Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, skoro dochodzi paliwo do gaźnika i jest iskra to powinna zapalić chociażby z oporami a ona milczy jak grób Chyba chodziło Ci do cylindra ;) cały sęk w tym, że jak jest zbyt wiele paliwa na raz to musi zalać świece bo jak by nastąpiła zapłon to siła wybuchu była by zbyt wielka dla konstrukcji cylindra, że rozerwało...
Jak zgaśnie zalej pod świecę benzynę i spróbuj odpalić jak nie odpali to sprawdź pod tłumik w jakim stanie jest tłok. Ale obstawiam uszczelniacze po 8 latach pracy mogły puścić sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach.
Zalewanie + "raz się odezwał" to objawy iskry w złym momencie.Możliwe jest, że po prostu daje iskrę na przykład chwilę za/po GMP. Wówczas po wydmuchaniu paliwa ze świecy i z cylindra może kilka razy pyrknąć potem dochodzi do zalania świecy, bo nie jest w stanie spalić takiej ilości mieszanki.
Wykręć świecę i pokręć trochę silnikiem. Kosiarki nie wolno przewracać bo olej wlewa się do cylindra. Jak wydmucha olej wkręć świecę i zapal.
Wadliwy na 99% może być sam wyświetlacz. Skoro masz dostęp do sprzętu, to wsadź inny wyświetlacz i przekonasz się czy to jego wina.
Witam. Ja bym zrobił tak : Wziąłbym kawałek pręta i wsadził w to gniazdo świecy... Potem zalałbym żywicą lub peksipolem lub czymś podobnym, na drugi dzień bym próbował odkręcać...
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
Tak poważnie zaawansowane auto diagnozuje się dosłownie w trzy minuty. Skoro rytmicznie otwiera wtrysk to brakuje mu iskry. Bierzesz starą świecę i podłączasz pod centralny kabel (ten z cewki). Jeżeli nie ma iskry to może być cewka, jeżeli jest to kopułka lub palec. A może po prostu silnik jest zalany, wykręć świece, wygrzej i spróbuj.
Dzieki, jak mechanicznie nic nie wykompinuje to naklonie klienta na probe z fleshem Dodano po 26 okazalo sie ze przy kosci flesh byl jeszcze delikatnie zabrudzony i bardzo dodladne czyszczenie przywrocilo mu sprawnosc:)
żaden shame - nikt orłem się nie rodzi. Sprawdż czy nie podlana - chyba najczęstsza przyczyna.
świeca płomieniowa działa?może przepalona spirala?
To może masz przebicie na przewodzie wysokiego napięcia. Obecnie jak Ci raz zaleje świece to będą miały przebicie nawet po wysuszeniu.
Czyli co zalany sprawdziłeś świecę sucha czy mokra ?
Przede wszystkim zaraz po zalaniu należało dokładnie umyć płytę samo wysuszenie nie wystarczy. Na chwilę obecną podejrzewam że doszło już do korozji płyty, należy dokładnie przejrzeć płytę oraz dokonać pomiarów.
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
W starych samochodach to był skutek a nie przyczyna pierwotna - kilkakrotne kręcenie bez możliwości uruchomienia silnika, doprowadzało do zalania świec. W nowych - nie znam się czy jest możliwe zalanie świec po kilku obrotach wału, wskutek nadmiernego wtrysku paliwa. swoje auto do starych czy nowych zaliczasz?
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Spotaknie z wanienka na poczatek, nastepnie blizszy kontakt najlepiej z hot air'em. Jak nie pomoze na poczatek to daj znac, bedziemy dalej myslec, ewentualnie masz jeszcze serwisówke :)
Jeśli można zgłębić temat. Co robi się z zalaniem silnika? Gaźnika, nie silnika. Zazwyczaj jest pompka, którą trzeba wcisnąć 3x-5x razy przed próbą rozruchu. Zastanawiałam się wcześniej, czy przypadkiem linka nie jest zbyt długa i jakby nie dociągam jej do końca. To nie ma znaczenia, linkę wystarczy wyciągnąć jakieś 50-70 cm, byle to zrobić energicznie,...
Zalej to naftą albo kup płukankę taka jak się leję do oleju w silniku samochodowym. To znaczy ustaw tak tłoka żeby był w najwyższym położeniu i zamknął okna i zalej do pełna przez świece zapłonową i zostaw tak na cały dzień albo i dłużej.
telefon sprzedałem dziękuje za pomoc
Asus X553MA REV 2.0 Po lekkim zalaniu czymś słodkim. Mycie: najpierw ciepła woda z dodatkiem płynu do mycia naczyń (odrobina), następnie płukanie, potem kąpiel w wodzie destylowanej, następnie wanienka z izopropanolem (bez ultradźwięków). Powietrze ze sprężarki. Suszenie i wygrzewanie. Zachowanie takie samo przed i po myciu. 1. Klawiatura sprawdzona...
Bez diagnozy nie da rady. Może kuny przewody nadgrzły, może uch zalany.
a jak go palisz?? powaznie pytam! motocykle sa na to czule! grzebales przy gazniku a uklad ssania dobrze poskrecales/ustawiles? przy odpalaniu ssanie na maxa i zero gazu!!! jak dodasz gazu to go zalejesz!!
Jedyne, co może ewentualnie pomóc, to wykręć świece, ustaw tłoki w jednej płaszczyźnie i zalej cylindry naftą na noc, po tej operacji bezwzględnie wymień olej (bez odpalania silnika !), przed wkręceniem świec pokręć wałem korbowym, żeby silnik "wypluł" resztki nafty
Zalałeś świecę po podaniu paliwa na tłok musi zaskoczyć.
Możliwe, że tylko paliwo zalało świecę. Trzeba wykręcić świecę, przedmuchać cylinder sprężonym powietrzem, aby usunąć nadmiar paliwa, wyczyścić świecę, wkręcić ją i spróbować odpalić. Przed wkręceniem, można świecę rozgrzać, aby była ciepła. Co ułatwi później odpalenie. Jeżeli nie pomoże to trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecy. Wykręconą świecę...
Podkaszarka spalinowa Husqvarna 535 RX, w pewnym momencie koszenia zgasła i nie daje się uruchomić. Paliwo w zbiorniku jest, a gdy odkręcę świecę jest sucha. Iskra jest tylko paliwa nie dostaje na świecę. Po zalaniu paliwem na tłok, kosiarka odpala i po chwili gaśnie. Po wyciągnięciu dźwigni przepustu powietrza i zalaniu komory spalania ipaliwen, wkręceniu...
Czy według was dobrze mi wyszło ? Źle. Ale bynajmniej bedziesz wiedział jak się nawija uzwojenia. Radio detektorowe powinno miec cewkę powietrzną. Wytnij z jakieś plastikowej butelki karkas o podobnym rozmiarze. Nawijaj z odczepami. Czyli przykładowo 10 zwoi i odzczep na skrętkę i nawijasz kolejne 10 zwoi i robisz skretkę , aż uzyskasz około 100 zw....
Jeżeli zalany to nic nie pomoże, jedynie wysuszenie świec i pozostawienie otwartych cylindrów do odparowania benzyny.
świeca zalać zalać świeca olejem czyścić zalać świeca
android ustawić sharp smart zetor oleju wyciek
interfejs diagbox kabel brake radio
Sprężyny KYB tylne do Renault Laguna II – montaż, orientacja zwojów, zamienniki, usterki How to Calculate Amps: Ohm’s Law, Power Law, Multimeter Use, and Current Measurement Tips