Miłej zabawy. http://obrazki.elektroda.pl/6292271000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4063435600_1...
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Skoro wiesz lepiej... myślisz że zobaczysz brakujące 50ml?
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Zawory były szlifowane, a luz zaworów był mierzony po tej operacji? Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie, jeżeli tłok znajduje się w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być minimalnie uchylone.
Gaźnik podłączamy tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/1309566000_1...
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
Teraz wiesz co jest powodem, wymień świecę na inną, sprawdź wyłącznik zapłonu.
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
Należy zmierzyc ciśnienia na kompresorze i wtrysku paliwa (pompie). Najcześciej pada kompresor.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Świeca ewidentnie do wyrzucenia - zalewana olejem.
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Sprawny digifant odpala dosłownie po przerzuceniu tłoka jakiegokolwiek cylindra przez gmp, jest to ewenement wśród systemów wtrysku paliwa w samochodach
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
W prawdzie mechanikiem nie jestem ale spróbować mogę . Poszukam tych uszczelniaczy i jakiejś instrukcji jak się to rozbiera i do roboty.
Najpierw zrób co Ci podpowiadają. Bez tego nikt ci nie pomoże, nawet wspomniany wróżbita.
Może zalewa świecę, tylko do sprawdzania krok po kroku co jest przyczyną. Sprawdź jak wygląda świeca.
Witam. Posiadam kosę spalinową Makite model BCM 4300. Kosa nie chciała odpalić, więc kupiłem nowy gaźnik zamontowałem i wszystko OK pali od strzał. Po kilkunastu dniach próba odpalenia nie powiodła się. Paliwo zalewa świecę, świeca wymieniona nadal NIC. Słychać próbę odpalenia (strzał, kichnięcie) lecz spaliny cofają się przez filtr powietrza. Gdzie...
Gaznik wyregulowałem
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Witam. Mam problem z Piaggio X7 125cm 2008r na wtrysku.Skuter gdy jest zimny nie odpala, kręci po chwili czuć benzynę. Po wykręceniu świecy jest mokra, wystarczy ją wysuszyć i skuter odpala bez problemu. Ale po nocy problem powraca. Gdy skuter już odpali zimny to mogę go gasić i odpalać 100 razy i niema problemu. Świeca oczywiście wymieniona na nową...
Czyli co zalany sprawdziłeś świecę sucha czy mokra ?
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
Wygląda że ci świece zalewa. Jak świece wykręcisz czy są mokre?
Kolega sprawdzi prywatne wiadomości.
A przyczyną nieodpalania było...?
A kable do świec? Może mają przebicie
Zakończony sprężynka przy gaźniku oraz naprawa gaźnika pomogły
Gaźnik do czyszczenia. Pewnie zaworek nie trzyma i zalewa. Rozkręcić gaźnik i sprawdź szczelność tego zaworka.
Inaczej mówiąc nie łudź się nadzieją tylko rozbieraj silnik i wymieniaj elementy starzące się. Tymczasem kombinujesz nie wiedząc nawet, czy jest jakiekolwiek sprężanie. A musi być nieciekawie skoro pomimo zalewania świeca jest sucha.
Przyglądnij się czy nie za dużo daje paliwa, może od razu zalewać świece. Wyciągnij wtryski na zewnątrz, załącz zapłon/nie rozruch/ i zobacz.
Sprawdź BIP i kontroler dawki paliwa. Napisz co wyszło. Powodzenia.
W moim przypadku.... Ustawilem rozrzad na blokady przy zalozeniu ze tlok na pierwszym w gore I zawor ssacy zaczyna wydech konczy tez na pierwszym.... Efekt zalewanie swiece..... Zero bledow.... Rozwiazanie: Obrocilem walk o 180 stop I czyli tlok w gore ale mijanka na 4 tlok... Pali od klucza "guzika"
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Jeżeli świeca okopcona na czarno oznacza to że jest zbyt bogata mieszanka Że silnik po remoncie nie oznacza to że nie zostało coś nawet przez przypadek pominięte/źle złożone/niedopatrzenie Jeżeli jest dostęp to wsadzić kamerę zobaczyć co słychać w cylindrach ale wydaje mi się że skutek tego będzie mizerny Na obecną chwilę zostaje górę ściągać patrzyć...
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Witam Mamy problem z Matizem. Nie da się go odpalić. Na wszystkich świecach jest iskra. Wymieniliśmy świece, kopułkę + palec (poprzedni był uszkodzony). Dodam, że na po tej wymianie samochód jeździł dwa dni. Kable ustawione zgodnie z schematami 1,3,2 od znaku 1 na kopułce. Zapłon nie przestawiany od nowości. Ciągle zalewa świece tak jakby był problem...
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Świeca wymieniona, wężyki na 100% ok. Ustawię jeszcze odległość cewki. Dziwi mnie tylko, że ta regulacja jest aż tak bardzo wrażliwa, to normalne?
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Cześć, czy ogarnąłeś temat ?
Witam, czy po takim czasie ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu?
Tak jedno kopnięcie i świeca spowrotem zalana olejem iskra jest nowy gaznik załozylem dodam że wymienilem simeringi i od czasu wymienienia nie może odpalić a przed zmianą od kopa palił Dodano po 2 Wsadzałem palca tam gdzie wkłada sie świece jedno kopnięcie i palec w oleju
Witam. Mój problem polega na tym, że po 3/4 pociągnięciach świeca jest bardzo mocno zalewana, a w silniku jest duża ilość paliwa. Iskra jest, świeca wymieniona, więc jeśli jest iskra i paliwo to powinna palić. Tłok też w dobrym stanie. Może membrany w gaźniku przepuszczają? Dokręciłem maksymalnie śruby regulujące żeby zobaczyć czy nie będzie zalewać,...
.....przepływomierz wymieniony, to było to....
nareszcie udało mi sie opanowac ten kosmiczny gaznik.okazało sie ze obrucona była obudowa aktywatora przepustnicy,wymieniłem i chodzi jak zegare:).dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
paliwem zalewa ja
Problem z WSK 125, zalewa świece i nie wkręca się na wysokie obroty, zapłon 3 mm przed GMP, iglica w najniższym położeniu. Pomoże ktoś?
Nie mi się ośka, ta co idzie do wału, przestawiła i iskra była jak tłok schodził w dół, niewiarygodne, ale prawdziwe, dlatego mówię - sprawdź w którym momencie masz iskrę.
Naciągnięta membrana pompująca może powodować zalewanie świecy. Pierścienie do wymiany na sto procent, przerwa na zamku powinna być grubości żyletki. Wymień wyreguluj gaźnik i będzie działać. Wężyk, o który pytasz, to sterowanie pompki paliwa w gaźniku.
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze. Niekoniecznie. Robiłem rok temu A160 - też nie chodził na jednym cylindrze. Ciśnienie lekko...
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Instrukcji po polsku nie znajdziesz, przy odrobinie checi i znajomosci zagadnien mechaniki wartości te znajdziesz w dostepnym w sieci manualu po angielsku. Sprawy o które pytałeś: Luz zaworowy na zimnym silniku dla zaworów ssących: 0,07-0,12mm, dla wydechowych 0,12-0,17mm. Świeca zapłonowa NGK BP7ES lub DENSO W22EP-U (osobiście polecam Denso), przerwa...
Króciec gaźnika.
Witam mam problem z wsk125 a mianowicie ciężko jest ją po raz pierwszy odpalić np z nocy...a do tego zalewa swiece często gęsto... co to moze być?? zły zapłon swieca czy może gaznik???? prosze o podpowiedzi ...
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Komputer buduje skład mieszanki paliwowo-powietrznej na podstawie temperatury, jeżeli jest brak komunikacji z czujnikiem, to komputer interpretuje to jako temp -99 stopni i buduje mieszankę dla takiej temperatury więc jest ona zbyt bogata co powoduje "zalewanie" świec zapłonowych. nawet jeżeli uda się uruchomić silnik to będzie palił jak smok.
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
Gaźnik sprawdzany na wiele sposobów, iglica się zamyka . Może tylko problem z ustawieniem paliwa w komorze. Normalnie motor stoi prosto ale do pracy (bo zamontowany jest w ciągniku jednoosiowym) narzędzie opada w dół i cały silnik jest pod dużym kątem. Może to ma wpływ?
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Zapłon próbowałem przestawiac ale mam zaznaczony tak jak był oryginalnie więc w każdej chwili moge wrócic tak jak było. Rozumiem że zaznaczyłeś to ustawienie gdzieś na korpusie. A jak poradziłeś sobie z wałkiem aparatu, nie wydaje ci się że możesz mieć przestawiony zapłon właśnie na zębatce?
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Kolega nie czyta postow.. bylo napisane ze na innym gazniku dobrze pali. Filtr powietrza bym wyczyscil.Malo powietrza. Tam jest taka przyslona (powinna byc), ktora odpowiada za ssanie. Musi byc otwarta. P.S przy gazniku jest tez srubka od powietrza moze za bardzo wkrecona. A co wazniejsze jesli swieca jest okopcona zmniejsz przerwe na przerywaczu.
Regulacji gaźnika , nieszczelności gaźnik - skrzynia korbowa lub nieszczelność samej skrzyni , simmeringów na wale korbowym.
z tych screenów nic nie wynika zrób analize spalin, sprawdz szczelnosc kolektora, zmierz cisnienie paliwa.
Jest to 4 generacja a skąd mam wiedziec czy na gazie tez go zalewa skoro jak przy kazdym odpaleniu startuje na benzynie a nie na gazie.
Magneto i cewka wymieniona, a problem niestety nie ustąpił. Coraz bardziej jestem przekonany, że związane jest to z gaźnikiem. Po wykręceniu świecy i kilkukrotnym pociągnięciu za linkę rozruchową paliwo dosłownie jest wyrzucane przez otwór świecy.
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Skoro sam nie masz pojęcia, to zanieś silnik do kogoś kto go naprawi - to to samo co WSK 125. Uszkodzona świeca, cewka, platynki, kondensator, gaźnik, bardzo słabe sprężąnie - wybierz sobie coś.
Wiadomo, że mało paliwa = gorsze smarowanie, ale po to są te minimalne nastawy H i L gaźnika. Nie można przeginać, ale nie ma co dramatyzować ze bieg jałowy po kilku minutach ją zabije. Piłą pracowałem trochę. Trochę jeszcze muszę podregulować gaźnik, ale jak już odpali to śmiga. Spostrzeżenia: 1.Myliłem się, co do powietrza w wężyku paliwa po dłuższym...
Jeżeli cofa paliwo do filtra powietrza to masz uszkodzony - przycięty pływak lub nieszczelny zaworek iglicowy. Sprawdź to.
Witam, od trzech lat posiadam kosiarkę al-ko z silnikiem tech 135. Dotychczas działała bez zarzutu, niedawno wystąpiły problemy, mianowicie kosiarka odpala i od razu gaśnie, świeca jest ciągle zalana. Zawiozłem kosiarkę do naprawy, wymieniony został filtr powietrza i świeca, kosiarka działała bez zarzutu jednak po dniu koszenia znowu wystąpił ten sam...
Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze... Albo jest iskra, ale zbyt wiele paliwa dostaje się do cylindra zalewając świecę.
Do sprawdzenia gaźnik (membrany, regulacja) filtr powietrza, czy jest iskra gdy nie da się jej zapalić i dobrze by było zdjąć tłumik i zaglądnąć do cylindra.
Witam, kupiłem agregat pezal P-IG 700. Wszystko zgodnie z instrukcją, wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, a jak wcisnąłem ssanie - czyli wyłączyłem, to działa normalnie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, dlaczego gaśnie na ssaniu? To normalne? Tzw ssanie to ograniczenie powietrza do gaźnika silnika. Co powoduje że...
Witam.Posiadam Rieju z 2009 i miałem identyczny problem . Sprawna elektryka , układ paliwowy -brak podciśnienia i smarowania z pompy oleju. Nowe świeca i filtr powietrza. Problem zatkany wydech dyfuzor i wydech wyczyszczony ( wypalony palnikiem) i śmigam do tej pory.
Do sprawdzenia luz zaworowy, ssący 0.15 mm, wydech 0.20 mm. Do ustawienia luzu są znaki, na kielichu zabieraka i osłonie koła zamachowego. Jeżeli silnik posiada czujnik poziomu oleju, spróbuj go odłączyć. Istnieje możliwość zerwania klina koła zamachowego. Kompresja powinna mieścić się w granicach 6 - 8.5 atm. Zalewanie świecy może być spowodowane,...
świeca zalewa dlaczego zalewa świeca husqvarna zalewa świeca
pendrive firmware stare hydrofory intel 4965agn
grundig firmware peugeot partner centralny zamek
Wzmacniacz Weconic VX-2120: Specyfikacja i Problemy Lokalizacja bezpieczników tylnej wycieraczki Opel Astra J