A do wtryskiwacza nic nie dochodzi. 0.00 ... . Napisz jasniej: Na wtryskiwaczu nie ma napiecia, a mimo to jest otwarty? Czy na jednym z kabelkow jest cały czas masa (0,00), a na drugim 12V? Jaki kod silnika? KDX ? Tak, czy inaczej jazeli okablowanie ok, to ubiłeś driver'a wtryskiwacza w sterowniku
licząc na to że inny członek społeczności miał taką przypadłość To nie medycyna, tu trzeba troszku pomyśleć, pomierzyć i znaleźć przyczynę. Skoro tak zalewa cylindry po wyłączeniu silnika to musi być spełnionych kilka warunków -wtryski muszą być zasilane -wszystkie wtryski muszą być "wysterowane", tzn ich wyjścia muszą być na dużo niższym potencjale...
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Postaram się jak najszybciej to zrobić i dam znać.
A skrzyni biegów ktoś nie wyjmował wcześniej lub rozrusznika ?
Witam wszystkich po dłuższej przerwie wracam do tematu palenie tego wehikulu prawdopodobnie utrudnia zbyt duza dawka rozruchowa która zalewa cylindry doszedłem do tego ustawiając gaz na minimalne obroty tak ze tylko tylko zadusilem go w tym ze ustawieniu. Postal tak dwa dni i nawet fajnie zapali oczywiście bez ruszania dziwignia gazu. Teraz pytanie...
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Jak dla mnie to nie jest żaden zaworek tylko czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Chyba że mówisz o czymś innym niż o tym czarnym prostokącie z zieloną wtyczką. Jak odłączysz wężyk który idzie z kolektora to silnik powinien mieć mniejsze obroty bo będzie zalewany. Jeżeli odłączysz wtyczkę od niego to raczej zgaśnie. Skoro odłączasz wężyk i nic się...
Tak tak (at)asziatko mam ten sam problem. Tak po głębszym zastanowieniu wniosek można wysunąć, iż owa instalacja gazowa nie trzyma tak jak trzeba gazu i zalewa mniej lub więcej gazem cylindry i w momencie kręcenia musi wykonać parę obrotów by się pozbyć nadmiaru mieszanki gazowo-benzynowej. Myślę że można to sprawdzić organoleptycznie (na węch :)) czy...
mozzilla już tłumaczę- przy pomiarze kompresji może wyjść wszystko ok,co juz wiele razy przechodziłem i to mnie myliło,bo miałem po 14b na każdym cylindrze. jest to możliwe,bo miernik sprawdza sprężanie,a chwilowe jest w stanie takie zrobić,przy czym nagar lub małe wypalenie na powierzchni stożka zaworu(miejsca styku z głowicą) powoduje nieszczelność...
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Witam. Samochód to Hyundai i10 z 2012r, z silnikiem 1.1 o kodzie najprawdopodobniej - G4HG. (Z tego co udało mi się ustalić po zdjęciach). Przebieg około 230tys. Z instalacją gazową. A problem to brak pracy na dwóch cylindrach. Samochód nie jest mój, ja mam jechać w niedzielę "zobaczyć" czy da się coś z tym zrobić. Czy silnik tylko na złom... Informacje...
No nima szansy żeby w parametrach bierzących coś nie wyszło.Jak sonda chodzi??Albo czas wtrysku ?? http://obrazki.elektroda.net/75_12552102...
Wtam mam problem z Bmw E87 2009r. N43(B20) bezpośredni wtrysk paliwa. Napiszę od początku co sie stało.Auto przyjechało w połowie z rozebranym silnikiem i z obróconą panewka.Po naprawie silnika i złożeniu wszystkiego , auto odpaliło na chwilę chodziło na 3 cylindry zgasło i już więcej sie nie dało odpalić.Zalewa wszystkie 4 świece. Iskra jest, ustawienie...
Pompki mechanicy trzymaja w ropie , bańka po płynie do spryskiwaczy obcięta i chlup.
Jak jedzie emeryt to membrana mało się wychyla, dawka gazu jest mała, a jak młody i żwawy przyciśnie to idzie full gazu, membrana wychyla się maksymalnie, a że jest sztywna to nie wróci tak szybko i zanim się ustabilizuje to zalewa silnik. Kwestia cylindrów to nie takie proste i tanie. Trzeba by sprawdzić czy to zawory czy cylindry najpierw. W [przypadku...
problem może polegać na tym, że masz nieszczelny już ukłąd LPG i podczas pracy na PB idzie też gaz w cylindry i zalewa samochód, i aby wyeliminować to i skupić się na naprawie, tzreba wyeliminować układ LPG aby być pewnym, ze to nie on miesza
Remont to nie rozebranie silnika i złożenie na nowych elementach... Trzeba zmierzyć czy warto to składać. Można wymienić pierścienie ale jak jest owal to nawet najlepsze nie pomogą. Ja nie neguje żadnej wypowiedzi bo też popełniłem sporo błędów i pewnie na tym nie koniec. Więc pytań czy mieżyłeś cylindry i czy teraz sprawdzales szczelność? Dodano po...
Masz tam taki silnik jak w sc 900. U mnie w aucie (SC 900) też zalewało od nowości z salonu na zimnym silniku. Chodził na 3 gary troszkę zanim się rozgrzał, zimą nawet z kilometr jakbym CC 700 jechał. To ponoć przypadłość niektórych silników 900 - nie wszystkich a czemu? To i ja nie wiem. Podobno wina leży w braku kolektora ssącego jako takiego a wtryskiwacz...
Siemka, mam taki problem, auto jeździło nie robiło problemów, później było małe uderzenie w prawy przód ,ale wydawałoby się powierzchowne, po jakimś czasie zaczęły się problemy ,nie chciał odpaliać ,nawet na pych, pierwsza diagnoza świece, po wymianie troszke lepiej ,ale w końcu wysiadł na amen, kręci, odpala, dusi się strzela w ssący, aż dziś było...
Jak ci za mało daje LPG to ecu wzbogaca korekcje i później na PB zalewa i nie ma szans na jazdę. Problem polega na tym, że problem występuje i na PB i na LPG. Zaraz po odpaleniu idzie jak zwykle, czyli jak przystało na 200KM, a po chwili (dłuższej lub krótszej) wywala mi wtrysk benzyny na "przednich" cylindrach (zarówno PB jak i LPG nie podaje wcale...
o tym błędzie sondy lambda to coś ci powiedzieli więcej w tym serwisie poza tym że taki błąd wyskoczył? sprawdzał ktoś jakie wskazania podaje sonda? nie wiadomo co to znaczy dla tego sterownika błąd sondy lambda. sprawdzali czy sonda lambda nie pokazuje zbyt bogatej mieszanki? może ci zalewa silnik po prostu i dlatego ci gaśnie a kwestia problemów...
Bez przesady znowu z tym odkręcaniem kolektora. Gdyby to faktycznie był taki problem to przynajmniej w połowie remontowanych silników wymieniało by się z tego powodu głowice a nie regenerowało. Można odkręcić wydechowy kolektor. Powie to czy oba cylindry zawsze palą, czy któregoś nie zalewa paliwo. Ogólnie to wydaje mi się że wiesza się sekcja przy...
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Nie będzie to wina gaznika.Należy sprawdzić ciśnienie spręzania.To jest podstawa.Z jakiś przyczyn 2 cylindry pracują słabiej.Dlaczego?Wynik testu spręzania poda przyczynę.Nowy silnik powinien mieć ok.13 atm.Graniczne zużycie to 7 atm.A tak na przyszłość zamiast wydawać pieniądze,nie lepiej udać się do mechanika(dobrego)?
Przybyli do mnie na sznurku. Historia usterki taka że auto stało w te ostatnie mrozy nie używane. Jak trochę zelżały postanowiono odpalić i pojechać. Pojechali może ze dwieście metrów i motor zdechł. Ponoć w tym czasie zapaliła się kontrolka oleju . Tutaj nie mogę się dogadać czy najpierw się zaświeciła i motor zgasł , czy umarł i wtedy się pojawiła.Odczytałem...
Witam mam pewien problem a bowiem poważny nie wiem czemu ale jak wjadę w zaspę śnieżną najczęściej puchu to auto zaczyna mi przerywać tak jak by nie chodziło na wszystkie cylindry i nawet gaśnie.już miałem taki przypadek ze chciałem dojechać do domu wjechałem w zaspę i auto zgasło. Nie wiem czemu to się dzieje i od czego zacząć może ten śnieg (puch)...
Mój z 1999 roku ma takie coś, że jak jest w granicy zera, to palić odpala ładnie i po chwili jakby na 3 cylindry pracował. Głównie druga świeca jest zimniejsza. Tak około kilometra trzeba przejechać . Na gazie problem nie występuje, palą wszystkie cztery świece, zatem upatruję tu usterkę w dawkowaniu paliwa - krótkie, wyziębione kanały dolotowe - benzyna...
Witam i przoszę o pomoc . mam toledo od 2 tygodni i nie jedzie po przekroczeniu 3000 obr jak juz zdążyłem się zorientować wchodzi w tryb awaryjny - silnik 1.9 tdi, 110 km, rok prod. 1999, silnik AHF - przepływomierz jak sprawdziłem na komp. na wolnych obrotach daje za dużo powietrza a wysoko jest ok. -komputer wyświetlił równierz że nie domyka się jakiś...
Witam, mam problem z moim sharanem, benzyna 2.0 115km silnik ADY + LPG. Moje problemy zaczęły się w momencie gdy zatankowałem 6 litrów paliwa BP 95 po czym przejechałem 1km i samochód zgasł na drodze, okazało się, że paliwo było trefne, (pare lat wcześniej też miałem taką samą sytułację z paliwem) kupiłem cały kanister 25l z innej stacji i dolałem do...
Witam wszystkich. Będę wdzięczny za pomoc przy uruchomieniu mego astrolota... Otóż wczoraj oddałem samochód do myjni, zaproponowano mi również umycie silnika - niestety zgodziłem się. I teraz mam problem... Ale do rzeczy: Na początku silnik wcale nie chciał odpalic - zrozumiale wilgotna kopułka, mokre przewody itp... PO wysuszeniu tych rzeczy odpalił...
Stare żółte opakowanie było w partii z 2008 roku. Potem nowe opakowanie z naklejką o czerwonym odcieniu w 2009 roku. W 2010 roku opakowania z naklejką o niebieskim odcieniu. Jak patrzę na stare opakowania po zużytym oleju, w żółtych i czerwonych była zawsze data produkcji na nakrętce, przy niebieskich z przodu na spodzie pod naklejką. Ciekawe, ostatnie...
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
jeszcze jedno nie koniecznie płyn może ci zalewać te świece bo jak uszczelka padła akurat na kanale rurki od oleju to bedzie ci olejem zalewało ( mój znajomy miał taki przypadek )
Witam mam problem dojścia do ładu z wtryskami,a mianowicie najpierw uszkodzeniu uległ wtryskiwacz 1 po wymianie i odpaleniu od razu zaczął przerywać 3 wtrysk, po kolejnej wymianie sienka ładnie odpaliła poczym po 2 minutach zaczęła sie dusić i znowu jest problem z wtryskiem 1, tym razem leje jak oszalały i co najśmieszniejsze zalewa cylinder benzyną...
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
mam pytanie,czy dokładnie sprawdzono ciśnienie na wszystkich cylindrach bo jak na kazdym ma po 10 atm. to nie ma mowy o pierścieniach i zaworach,jedynie moga być uszczelniacze zaworów to podczas pracy będzie ubywać oleju i bedzie niebieski dymek. Ponadto czy jest właściwa wartość świec zapłonowych bo jak nowe to nie ma pewności czy sprawne ,pozamieniaj...
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
Pierwsze zawsze w takim wypadku to zakręcenie LPG i jazda chwilę na samej benzynie. Czasem nieszczelność reduktora powoduje że przez nieszczelność reduktora zalewa gazem jeden cylinder. Czasem wtrysk się nie domyka i też zalewa go aż do braku zapłonu.
Zalewanie cylindrów wd40 to porombany pomysł, no chyba, że od razu chcesz go wyrzucić. Sprawdź świece, regulację zapłonowego i układu zasilania. Jeżeli żeczywiście się zapiekły to pachnie to remontem silnika. Sama marka oleju tego nie spowodowała pod warynkiem że miał takie same parametry jak poprzedni. POzdrawiam
Podziękował. Sama tego nie ogarnie, postaram się brata zwerbować. Może zalewa cylindry? zakrecilby zawór od butli w bagażniku, wykasowałby błędy i próbowałby odpalić.
Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze... Albo jest iskra, ale zbyt wiele paliwa dostaje się do cylindra zalewając świecę.
Ciśnienie sprężania,sprawdzenie czy jest iskra na zalewanym cylindrze ,sprawdzenie instalacji wtryskiwaczy.
Najwyraźniej masz uszkodzony sterownik silnika jeżeli nie ma żadnego zwarcia do masy na tym przewodzie od wtrysku. Co to za tryb awaryjny by podawać zasilanie na wtryskiwacz który będzie zalewał cylinder. Błąd sondy może być przez otwarty wtryskiwacz przez cały czas. Co było że nie gadał na początku a BSM niby sprawne?
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
obrotomierz cylindry focus cylindry zużyte cylindry
zapowietrzenie silnika mercedes sygnał dekodera komputerze amplituner onkyo zamiennik
Samsung SyncMaster T220HD – brak obrazu, działa podświetlenie, obraz zanika Pioneer SC – co oznacza symbol SC w amplitunerach klasy D?