A skrzyni biegów ktoś nie wyjmował wcześniej lub rozrusznika ?
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
No nima szansy żeby w parametrach bierzących coś nie wyszło.Jak sonda chodzi??Albo czas wtrysku ?? http://obrazki.elektroda.net/75_12552102...
wykręcać świece i strzykawką wybrać paliwo resztę wydmuchać za pomocą rozrusznika Czytając ten post to z teoretycznego punktu nie jest to możliwe bo jak napisał kolega powyżej muszą być spełnione aż trzy warunki żeby taka usterka wystąpiła co jest wątpliwe. Z praktycznego punktu ile wybierzesz tego paliwa? Po jakim czasie te paliwo wybierasz z tych...
1. Przez półtora tygodnia nic się im nie stanie. 2. Nie zalewaj żadnymi rozpuszczalnikami. – Co ludzie nie wymyślą... ?
Zawór iglicowy do sprawdzenia na szczelnośč i jego membrana.
A do wtryskiwacza nic nie dochodzi. 0.00 ... . Napisz jasniej: Na wtryskiwaczu nie ma napiecia, a mimo to jest otwarty? Czy na jednym z kabelkow jest cały czas masa (0,00), a na drugim 12V? Jaki kod silnika? KDX ? Tak, czy inaczej jazeli okablowanie ok, to ubiłeś driver'a wtryskiwacza w sterowniku
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
hmm, szczerze mowiac nie myslalem o tym, chociaz korcilo mnie zeby zmierzyc szczelnosc cylindrow. Tylko poki co slabo widze zwiazek miedzy uszczelka a zalewaniem cylindrow (chociaz nie mam pewnosci czy na pewno sie zalewa, ale na to wyglada). Płynu chłodniczego ubywa, ale bardzo wolno, nie na tyle aby plyn ten mogl zalewac swiece... rowniez nie zauwazylem...
Witam mam problem dojścia do ładu z wtryskami,a mianowicie najpierw uszkodzeniu uległ wtryskiwacz 1 po wymianie i odpaleniu od razu zaczął przerywać 3 wtrysk, po kolejnej wymianie sienka ładnie odpaliła poczym po 2 minutach zaczęła sie dusić i znowu jest problem z wtryskiem 1, tym razem leje jak oszalały i co najśmieszniejsze zalewa cylinder benzyną...
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
mam pytanie,czy dokładnie sprawdzono ciśnienie na wszystkich cylindrach bo jak na kazdym ma po 10 atm. to nie ma mowy o pierścieniach i zaworach,jedynie moga być uszczelniacze zaworów to podczas pracy będzie ubywać oleju i bedzie niebieski dymek. Ponadto czy jest właściwa wartość świec zapłonowych bo jak nowe to nie ma pewności czy sprawne ,pozamieniaj...
Najwyraźniej masz uszkodzony sterownik silnika jeżeli nie ma żadnego zwarcia do masy na tym przewodzie od wtrysku. Co to za tryb awaryjny by podawać zasilanie na wtryskiwacz który będzie zalewał cylinder. Błąd sondy może być przez otwarty wtryskiwacz przez cały czas. Co było że nie gadał na początku a BSM niby sprawne?
Podziękował. Sama tego nie ogarnie, postaram się brata zwerbować. Może zalewa cylindry? zakrecilby zawór od butli w bagażniku, wykasowałby błędy i próbowałby odpalić.
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Zalewanie cylindrów wd40 to porombany pomysł, no chyba, że od razu chcesz go wyrzucić. Sprawdź świece, regulację zapłonowego i układu zasilania. Jeżeli żeczywiście się zapiekły to pachnie to remontem silnika. Sama marka oleju tego nie spowodowała pod warynkiem że miał takie same parametry jak poprzedni. POzdrawiam
Ciśnienie sprężania,sprawdzenie czy jest iskra na zalewanym cylindrze ,sprawdzenie instalacji wtryskiwaczy.
Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze... Albo jest iskra, ale zbyt wiele paliwa dostaje się do cylindra zalewając świecę.
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
Może wtryski przepuszczają i się bajorko z benzyny robi w kolektorze ssącym -> zalewa cylinder/cylindry A jak już odpali i kiepsko chodzi to długo mu zajmuje dojście do siebie ?
zalewa mi świece na pierwszym cylindrze zaraz przy rozrządzie , myslę o wymianie samego bloku silnika , jak szukać takiego bloku czy wszystkie bloki silnika golfa 4 o poj,1.6 są podobne ? prosze o pomoc
Witam wszystkich po dłuższej przerwie wracam do tematu palenie tego wehikulu prawdopodobnie utrudnia zbyt duza dawka rozruchowa która zalewa cylindry doszedłem do tego ustawiając gaz na minimalne obroty tak ze tylko tylko zadusilem go w tym ze ustawieniu. Postal tak dwa dni i nawet fajnie zapali oczywiście bez ruszania dziwignia gazu. Teraz pytanie...
Jakie spalanie nie wiem bo czarna chmura dogania mercedesa (chmura czarna podobny objaw do zalewanych cylindrów). Turbo OK.
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Instrukcji po polsku nie znajdziesz, przy odrobinie checi i znajomosci zagadnien mechaniki wartości te znajdziesz w dostepnym w sieci manualu po angielsku. Sprawy o które pytałeś: Luz zaworowy na zimnym silniku dla zaworów ssących: 0,07-0,12mm, dla wydechowych 0,12-0,17mm. Świeca zapłonowa NGK BP7ES lub DENSO W22EP-U (osobiście polecam Denso), przerwa...
Zamykam temat wymieniłem pompę przy okazji czyszczenie zbiornika wymiana filtra teraz pali na dotyk wszystko śmiga Dodano po 3 Pomogła wymiana pompy paliwa stara nie wytwarzała już takiego ciśnienia jak powinna co powodowało zalewanie cylindrów ponieważ wtryskiwacze zamiast rozpylać tzw mgielke lały jak dynguska z powodu braku ciśnienia dziękuję za...
Już zawieziony, za jakiś czas okaże się co było przyczyną. Co się miało stać to się stało (cierpi zalewany cylinder, naprężenia termiczne na głowicy, wał nie wspominając o zalewanym katalizatorze) - mam nadzieję że nie będzie długofalowych konsekwencji. Rozrząd na łańcuchu, silnik kolizyjny ale brak objawów ze strony rozrządu. Ewidentnie nie pali na...
Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .
To nie rozumiem - zalewasz w cylinder i pali. Z gaźnika nie, a ty nadal twierdzisz, że gaźnik jest sprawny. A może gaźnik zalewa świecę? Jeśli jesteś pewien poprawności zapłonu, kompresji, to co innego ci zostaje?
Witam okazało się że jeden wtryskiwacz podczas dobijania ciśnienia paliwa zalewał poszczególny cylinder po wymianie wtryskiwacza silnik pali od strzała.pozdrawiam..
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
W jaki sposób, przestawiony zapłon, może mieć wpływ na zwiększenie kompresji. Kompresja wzrosła z powodu zalewania cylindra przez benzynę, co powoduje dodatkowe uszczelnienie tłoka. Przepustnica, ssania, otwiera się. Powodem, może być też uszkodzenie łożyska walu. (nie jestem pilarzem).
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Kolego szanowny, w przyszłości proszę dodać w treści postu typ instalacji LPG - znacznie uprości to i skróci wątek. A co do usterki - wypadanie zapłonów to albo zalewanie cylindra, albo mieszanka zbyt uboga dla prawidłowego zapłonu - czyli zbyt krótki/długi czas otwarcia wtryskiwacza, spowodowany złą jakością połączeń elektrycznych np, czy zasysaniem...
Jak z taką prędkością znika płyn to z tłumika by lało, biała para itd. Zalewa cylinder (tak mocno to by nie palił jeden)? Zalej płyn na full zbiornika wyr. zapal silnik z odkręconym korkiem sprawdź czy nie będą bąble powietrza się wydobywać?
Uszczelka pod głowicą to nie będzie bo spaliny by gotowały mu płyn chłodzący, wiem bo tak miałem, bulgotanie może oznaczać że reduktor gazu może być podejrzany, woda idzie do dolotu silnika, jeden cylinder zalewa dlatego nie pali aż wypali wodę.
Jest kompresja na tym nie palącym cylindrze?
Tak 8 bar bez względu na pojemność. Czy to będzie skuter 50/70 czy też crossówka 450, to 8 bar musi być. Uszczelki nie powinny robić problemu. Chociaż z czasem lubią się na tyle spłaszczyć, że są wciśnięte w głowicę i założenie ich może skutkować zalewaniem cylindra wodą. Osobiście zawsze zakładam nowe, w ostateczności przesmaruje silikonem.
Sprawdziłem klin jest na swoim miejscu .Próba zalewania paliwa do cylindra oraz gażnika nie dała rezultatu .
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze. Niekoniecznie. Robiłem rok temu A160 - też nie chodził na jednym cylindrze. Ciśnienie lekko...
dolot jest szczelny na 99%, odma jest nowa i wątpię aby wpływała na zalewanie rzędu cylindrów, siłowniki klap sprawne (zasysa po odpaleniu).
Jaka nasadka do śruby wału korbowego? Sorry że dopytuje o takie szczegóły ale nie mam auta pod reką. A jak już pojadę się tym zająć to chciałbym być przygotowany. W między czasie dowiedziałem się że Jelcz jest z 1985 roku, podczas tego 20sto letniego postoju był kilka razy odpalany i cylindry zalewane naftą. Więc może jest iskierka nadziei ze cos z...
O to chodzi że silnik będzie słabo smarowany? Tak, jeżeli jest zbyt duże nachylenie, przeważnie jadąc "pod górkę" może być słabo smarowany, a z górki olej może "zalewać" tłok, cylinder, dostawać się odmą do gaźnika, no i smarowanie też może być małe, itp., bo wszystkie te silniki "kosiarkowe" są smarowane rozbryzgowo, nie ma tam pompy oleju.
Ale najlepsze jest to ze jak mu zapodam po kablach prąd to pali od strzała i kręci konkretniej wiec chyba to jakiś problem jest z energetyka moze dostał nowych wtrysków które rozpylaja jak należy to potrzebuje konkretnego kopnięcia a nie tak jak wcześniej ze zalewając cylindry palił dziś zrobiłem test , nie odpalił dałem kable odpali pochodził minutę...
po wrzuceniu 2 biegu i puszczeniu sprzęgła przez chwile słychać jakieś buczenie Najprawdopodobniej łożysko w skrzyni jeśli na biegu słychać podczas jazdy. Sprawdź poziom oleju w skrzyni. A może pod obciążeniem po rozgrzaniu puszcza wodę i zalewa cylinder To by kopcił na biało parą z wydechu.
Zakładając winę gaźnika sądzisz że mieszanka jest za bogata rozumiem i zalewa cylindry? Bo chciałbym poznać konkretne techniczne wytłumaczenie tego problemu, dlaczego tak jest. Mam z tym problem już prawie rok i internet przekopałem cały i to nie raz. Zastosowanie dwóch podwójnych gaźników jest już dzisiaj tak rzadkie, że wcale nie jest łatwo znaleźć...
Ale wtedy nie byłby zalewany jeden czy dwa cylindry przecież.
Witam problem masz z głowicami Zetor na podróbkach nie będzie chodzić muszą być orginalne głowicę a nie zamienniki ja tak miałem z 1 cylindrem zalewa nie odpala kopci na biało napisz czy udało się po wymianie głowic 607153751smsa
Ale jest w apracie zapłonowym i nie wiem co by jej mogła woda zaszkodzić; poza tym "ten znany temat cewki" jest chyba zaczerpnięty z jakiegoś dziwnego forum, bo ja w swojej 17-sto letniej karierze miałem tylko raz przyjemność wymieniać cewkę w proboszczu, jedyna co tam leci w zapłonie to moduł lub hallotrony. Jeżeli dochodzi do zalewania cylindrów to...
Witam Podepnę się do tematu. Mam Uno 1.0 z 98r na wtrysku i problem jest taki że do oleju dostaje się paliwo w dużych ilościach. Na początku myślałem że to pierścienie, ale doszły mnie słuchy że pęka jakaś membrana i ona może być przyczyną zalewania cylindra przez co występuje ten problem... Czy ktoś może orientuje się o jaką membranę może chodzić,...
Witam Nie jestem "pro" elektronikiem,ale wiem że ta kostka jest montowana w jednej pozycji😉 Luty sprawdzałem pod mikroskopem by się upewnić ze wszystko jest ok, i wyglądały wporzadku🤔 ale może nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz. Dzięki za poradę Pozdrawiam Mała aktualizacja: Poprawiłem luty bo jednak parę było troszeczkę luźnych,za...
Na samym początku proponuje wypolerować (często śniedzieją w starszych sprzętach w wyniku kiepskiej jakości paliwa, polerowanie polecam zrobić pasta polerska i wacikiem higienicznym, możne to sposób rodem z sci ale pomaga ) gniazda zaworków i zakupić nowe zaworki koszt około 15 zł za 1 szt koszt niewielki ale możne przynieść efekt. -Sprawdzić stan świec...
Zamień miejscami przewody w.n. na cewce obsługującej "niepalący" cylinder i zobacz czy "niepalenie" przeniesie się na drugi cylinder. Możesz też całkowicie zamienić cewki (zarówno sterowanie jak i przewody w.n.) byle nie pomieszać "na krzyż". Awaria wtrysku mało prawdopodobna, bo czuć niespalone paliwo (chyba, że został otwarty i zalewa cylinder). Swoją...
Robię czasem przypadki beznadziejne dla znajomego mechanika stad wiem ze takie coś się zdarza w tych silnikach. Auto zalewa 1 cylinder, korekcje krótkoterminowe dawek są mocno na minusie wtedy. Pomiar oscyloskopem przez kogoś kto potrafi interpretować to co widzi na ekranie jednoznacznie pokaże czy stopnie wyjściowe sterownika silnika pracują ok czy...
Teraz teoria z korekcjami wtrysku już mnie przekonuje. U mnie na biegu jałowym rozjeżdża sie okropnie. Ja to kupuję jak na razie. Jeśli komputer wprowadza korekty które po dodaniu gazu nie mają sensu tj. Na kilku cylindrach zalewa a na pozostałych za uboga mieszanka.
Auto jest na wielopunktowym wtrysku. Samochód pali na jeden cylinder. Iskra jest, paliwo podaje i zalewa pozostałe trzy cylindry, sprawdzono chyba już wszystko. Proszę o pomoc.
Witam W samochodzi mam założoną zwykłą instalację gazową (od 6 lat). Problem polega na tym że samochód coraz trudniej było odpalać, teraz nawet po krótkim postoju muszę długo kręcić, lub najlepiej na 2,3 razy. Instalacja sama przełancza się na benzyne gdy zapalam i dopiero po około 2000obr. przechodzi na gaz, dziwne jest to że jak nie mam gazu w butli...
Witam wszystkich forumowiczów :) mój problem dotyczy tak jak w tutule AUDI A4 AVANT Kombi 1,6 beznyna 1997 rok. Autko ma ABT i 136 KM. Problem polega na tym,że zalewa świecę na jednym cylindrze (4-tym) podczas pracy na wolnych obrotach (najczęściej podczas jazdy w korku),pije olej przy ostrzejszej jeździe,dużo pali i nie jest dynamiczne. Wymieniłam...
Witam. Mam auto jak w temacie. Wtrysk po włączeniu zapłonu cały czas pompuje benzynę która zalewa całe cylindry. Da się to naprawić? Mam w domu drugi monowtrysk ale boscha. Da się go podpasować? SPRAWA PILNA
2. Sprawdź najpierw czy jest to konieczne - może jednak ucieka na rozrządzie. Tym bardziej że piszesz, że cylinder w nienajgorszej kondycji. Rysy widać na gładzi? To że ucieka na zaworach to jestem pewien. zalewałem cylinder naftą i podsiąkanie przez pierścienie nie było tak duże. Widywałem silniki z szybciej uciekającą naftą i trzymały ciśnienie....
Przy zapieczonych pierścieniach walił by odmą , ale też stracił by na mocy , pobierał olej i miał niską kompresje . Kiedyś zalewało się cylindry naftą i to pomagało . Zapieczone pierścienie puszczały i można było uratować silnik . :| Dodano po 4 W celach testu na szczelność pierścieni też się zalewało naftą . Jak wytrzymał do następnego dnia to był...
Auto odpala normalnie, pracuje normalnie ale czasami zaczyna się dusić (pracuje na 2,3 cylindry) zalewa świece(czarne mokre świece) W aparacie rozdzielczym oksydują się styki przez co nie ma iskry na cylindrach. W samochodzie zostały wymienione: kopułka, palec rozdzielczy, wszystkie kable i świece. Proszę o jakieś informacje co może być przyczyną tego...
Koledzy, czy macie może schemat elektryczny, albo opis instalacji skutera vivacity 50? Skuter nie odpala, świeca jest sucha, zastanawiam się czy to nie wina zaworu ssania, bo nie wychodzi na niego napięcie ze sterownika.
Wcześniej paliła na ssaniu to tez bez gazu gasła. Popatrze na ten gaźnik jeśli bedzie to samo to wyśle zdjecia tego cylindra.
Nie znam za bardzo tego silnika, ale jest jeden wtryskiwacz centralnym, chyba że dane z dowodu odnośnie pojemności i mocy nie pokrywają się z rzeczywistością. Nie ma też przewodów wysokiego napięcia, na świecach są bezpośrednio cewki. Świece zalewa na drugim cylindrze.
Po świecy nic nie widać? Miałem przypadek w M50, że na zimnym zalewało jeden cylinder olejem, ale konsumpcja znacznie wzrosła no i po świecy było widać. Dodano po 1 A sprawdzałeś co ginie przy wypadaniu - zapłon, paliwo?
Zalewasz do każdego cylindra po kolei po 50 cm3 oleje silnikowego i mierzysz ciśnienie sprężania jeszcze raz.
Gaźnik jest nowy, na starym robi to samo. Dodano po 1 Iskrownik chyba też jest dobry bo jak kręci to światła świecą.
Wymieniałem jedną cewkę bo zalewa świecę na trzecim cylindrze. Przeweody też były podmieniane u mechanika.
Witam mam teraz problem z silnikiem po rozgrzaniu i pod silnym obciążeniem podczas jazdy zaczyna chodzić głośno nie ma siły tak jak by pracował na 3 cylindry. Po puszczeniu gazu jedzie na luzie i jeszcze przez chwile jest ta głośna praca silnika po czym już pracuje normalnie ale jak znowu przyspieszam i ostro wciskam gaz to się to powtarza. Wymieniłem...
Sprawdź ew. wymień przewód od tej świecy. Napisz czy masz kopułkę czy cewkę z dwoma wyjściami Pozdr.J.
Miałem wrażenie, że wysłałem stanowisko na dzisiaj,ale nie widać więc pośpiech daje wyniki. A zatem też tak uważam nominalnie i z początku wydawało się to łatwe do ogarnięcia. Zmieniłem pogląd po godzinie prób. Iskra jest z pewnością i nawet uważałbym za całkiem dobrą oraz w prawie dobrym miejscu (po upewnieniu się nieco przyśpieszymy). Moment zapłonu...
Cena to nie tutaj, to forum techniczne.
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Np możesz mieć zużyte pierścienie lub mogą być zapieczone, jak zużyte to tylko wymiana a jeśli zapieczone to są preparaty np Liqui Moly bądz Xado zalewasz do cylindrów i wyczyści wszystko bez problemu. Jak auto pali na mrozach ? Możesz mieć uszczelniacze zaworów stare i twarde jak kamień i wszystko leci w wydech. Ciągle może być problem z turbo lub...
Do sprawdzenia gaźnik (membrany, regulacja) filtr powietrza, czy jest iskra gdy nie da się jej zapalić i dobrze by było zdjąć tłumik i zaglądnąć do cylindra.
Witam szanownych forumowiczów. Mam temat Citroen C3 1.4 HDI (ok.80tys.) przyjechał i chyba mu u Nas dobrze, bo odjechać już nie chce :P Wymieniony rozrząd, olej i filtr paliwa. Zapalił jakby na trzech cylindrach po chwili kręcenia.. i nadal tak pali tylko raz na godzinę spokoju. Rozrząd złożony o.k. wtryskiwacze sprawdzone też o.k. olej o.k. filtr paliwa...
Piła ewidentnie zalana, odkręć świece, odwróć piłę do góry nogami, poszarp energicznie za rozrusznik aż wszystko paliwo zostanie usunięte z cylindra (nawet minute) spróbuj uruchomić bez ssania, jak dalej będzie zalewać, rozbierz gaźnik i wyczyść. Jeśli membrany będą rozciągnięte to wymień. Jak z kompresją ?
Sprawny digifant odpala dosłownie po przerzuceniu tłoka jakiegokolwiek cylindra przez gmp, jest to ewenement wśród systemów wtrysku paliwa w samochodach
Jaka może być przyczyna, tego tajemniczego, wycieku z cylindra?
Witam. Niedawno wymieniłem turbo, przez trzy miesiące od wymiany było wszystko ok. Aż pewnego dnia awaria, po przejechaniu ok 10 km zaczęło szarpać silnik zaczął się dusić aż w końcu zgasł i nie chciał odpalić. Zauważyłem ze dzieje się tak jak osiąga temperaturę ok 90 st. C. na krótkich odcinkach jest wszystko ok dopóki się nie zagrzeje. Bylem w serwisie...
Też miał kłopoty z 3 cylindrem, brak sygnału, raz był, raz nie, wymieniłem cewkę było ok, później znowu chodził na 3 cylindry. Zalewało go, aż śmierdziało benzyną, kupę błędów wywaliło, nie można było odpalić auta. Później padło, że sterownik był już naprawiany, mechanik tak mówił. Kazał wymienić, teraz padło, albo sterownik, albo wtrysk benzynowy padł,...
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Świecę kupiłem nową, gaźnik bym wyczyścił, ale nie wiem co i jak, a co z tym poziomem paliwa, jak to sprawdzić i zmienić? I uboga mieszanka to nie sądzę bo świecy nie zalewa, ale w cylindrze sucho nie jest bo na kolektorze ssącym jest benzyna.
To sprawdź ciśnienie w cylindrze?
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Witam otóż dzisiaj wymieniłem cylinder z tłokiem pierścieniami etc złożyłem pięknie Ładnie wszystko odpalił zagadał na 10 sekund potem zgasł i dodam ze jak odpali to bardzo się dusił od tego czasu kiedy zgasł nie odpalił świeczka się zalewa jedno kopnięcie świeczka mokra jak już coś powie to strzał z wydechu i na tym koniec zabawy a z gaźnika od strony...
tak zalewała się ale problem został już rozwiązany stwierdzono zatarcie cylindra i tłoka
Co z ciśnieniem paliwa , jest w normie? cisnienie 1,2 w normie zapali zalewa 2;3 cylinder kolebie kolebie przepali nagrzeje sie pracuje rowno po jezdzie swiece pieknie wypalone anomalia dotyczy glownie zimnego silnika choc na cieplym tez map nieprawidlowy i blad sondy czyli dalej nie spala dobrze ale silniki pracuje rowno tylko goracy
Zawory już ustawiłem, porobiłem znaki markerem gdzie się dało i ustawiłem tak jak było, łańcuszek jeszcze jest dobry, a sprawdziłem to przez sprawdzenie napinacza. Wszystkie zawory były za ciasne, ustawiłem w połowie lub w górnej granicy luzu, po złożeniu motocykl odpalił tak, że temat zaworów mam już ogarnięty. Pomyślałem, że jak tak dobrze mi poszło...
To musiała by być duża nieszczelność. Ja bym szukał w gaźniku. Dodano po 1 I jak ci piłę zaleje to wykrec świecę,daj cały gaz i tak trzymaj i szarp mocno tak z 10 razy przynajmniej to wywali nadmiar paliwa z cylindra i skrzyni korbowej.
Postaram się jak najszybciej to zrobić i dam znać.
Jak piłujesz rozrusznikiem 15 min., to nie dziwne że potem chodzi jak na 2 cylindrach:).Zalewasz świece i musi pochodzić żeby odparował. Odpalasz na gazie czy na benzynie? PS: Rodzielacz zapłonu - to to ustrojstwo, gdzie wchodzi kabel z cewki, a potem wychodzą kable na świece:) Tam impuls z cewki jest rozdzielany na poszczególne cylindry.
Skoro pachnie benzyną, to po prostu "zalewa" świecę. Iskra ma być mocna. Porównaj iskry na obu cylindrach i daj znać czy jest różnica. Tak jak pisze robokop - zapłon szwankuje. Ale w którym miejscu (zły moment podania iskry, za słabą iskra, zanikanie iskry..) to już musisz sam znaleźć. Skoro odpala na ten cylinder, ale po jakimś czasie "zalewa", to...
obrotomierz cylindry focus cylindry zużyte cylindry
skuter dioda pompa paliwo mazda filtr piaskowania
płyta gazowa solgaz płyta gazowa solgaz
Panasonic RDP-153N – podłączenie zasilania 12V, schemat pinów ISO, kolory przewodów Panasonic RDP-153N – podłączenie zasilania 12V bez ISO, opis pinów, gdzie plus i minus