I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Sprawdź BIP i kontroler dawki paliwa. Napisz co wyszło. Powodzenia.
To może być problem z iskrą, nie takie napięcie jak potrzeba,zobacz tak, wykręć jedną świecę z silnika i zbliż na odległość 1 cm. do bloku silnika powinna być wyrażna iskra.
Miłej zabawy. http://obrazki.elektroda.pl/6292271000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4063435600_1...
1) Może wyciek z nagrzewnicy? 2) Pasowało by zrobić pomiar ciśnienia sprężania. A zalewa jedną świecę czy wszystkie? 3)Tu sprawa jest złożona. Problem może być w kasecie zamka, gongu w desce, stacyjce lub źle podłączone radio.
Silnik lten uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 7000obr/min. Maksymalne obroty silnika z narzędziem tnącym to 9500obr/min.
Wymieniałem jedną cewkę bo zalewa świecę na trzecim cylindrze. Przeweody też były podmieniane u mechanika.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Świeca ewidentnie do wyrzucenia - zalewana olejem.
Zawory były szlifowane, a luz zaworów był mierzony po tej operacji? Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie, jeżeli tłok znajduje się w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być minimalnie uchylone.
Skoro wiesz lepiej... myślisz że zobaczysz brakujące 50ml?
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Gaźnik podłączamy tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/1309566000_1...
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
Należy zmierzyc ciśnienia na kompresorze i wtrysku paliwa (pompie). Najcześciej pada kompresor.
Teraz wiesz co jest powodem, wymień świecę na inną, sprawdź wyłącznik zapłonu.
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Wygląda że ci świece zalewa. Jak świece wykręcisz czy są mokre?
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Skuter Romet e 727 Dodano po 8 Rok 2012
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Sprawny digifant odpala dosłownie po przerzuceniu tłoka jakiegokolwiek cylindra przez gmp, jest to ewenement wśród systemów wtrysku paliwa w samochodach
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Gaźnik sprawdzany na wiele sposobów, iglica się zamyka . Może tylko problem z ustawieniem paliwa w komorze. Normalnie motor stoi prosto ale do pracy (bo zamontowany jest w ciągniku jednoosiowym) narzędzie opada w dół i cały silnik jest pod dużym kątem. Może to ma wpływ?
Może zalewa świecę, tylko do sprawdzania krok po kroku co jest przyczyną. Sprawdź jak wygląda świeca.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Najpierw zrób co Ci podpowiadają. Bez tego nikt ci nie pomoże, nawet wspomniany wróżbita.
a zalewa ci świecę?
Skutecznie można zabezpieczyć cewkę powietrzną wkładając do niej gąbkę i zalewając woskiem ze świecy.
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
zalewa jedną świecę paliwem zalewa świecę olejem zalewa świecę kopci
mondeo turbina zasilacz panasonic plazma schemat passat silnik
galmet basic sterownik komfort
System zużycia klocków w Iveco Eurocargo 2011 Strojenie radia Aiwa CX: automatyczne i manualne metody