I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Sprawdź BIP i kontroler dawki paliwa. Napisz co wyszło. Powodzenia.
To może być problem z iskrą, nie takie napięcie jak potrzeba,zobacz tak, wykręć jedną świecę z silnika i zbliż na odległość 1 cm. do bloku silnika powinna być wyrażna iskra.
Miłej zabawy. http://obrazki.elektroda.pl/6292271000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4063435600_1...
1) Może wyciek z nagrzewnicy? 2) Pasowało by zrobić pomiar ciśnienia sprężania. A zalewa jedną świecę czy wszystkie? 3)Tu sprawa jest złożona. Problem może być w kasecie zamka, gongu w desce, stacyjce lub źle podłączone radio.
Silnik lten uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 7000obr/min. Maksymalne obroty silnika z narzędziem tnącym to 9500obr/min.
Wymieniałem jedną cewkę bo zalewa świecę na trzecim cylindrze. Przeweody też były podmieniane u mechanika.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Świeca ewidentnie do wyrzucenia - zalewana olejem.
Zawory były szlifowane, a luz zaworów był mierzony po tej operacji? Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie, jeżeli tłok znajduje się w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być minimalnie uchylone.
Skoro wiesz lepiej... myślisz że zobaczysz brakujące 50ml?
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Gaźnik podłączamy tak jak na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/1309566000_1...
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
Należy zmierzyc ciśnienia na kompresorze i wtrysku paliwa (pompie). Najcześciej pada kompresor.
Teraz wiesz co jest powodem, wymień świecę na inną, sprawdź wyłącznik zapłonu.
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Wygląda że ci świece zalewa. Jak świece wykręcisz czy są mokre?
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Skuter Romet e 727 Dodano po 8 Rok 2012
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Sprawny digifant odpala dosłownie po przerzuceniu tłoka jakiegokolwiek cylindra przez gmp, jest to ewenement wśród systemów wtrysku paliwa w samochodach
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Gaźnik sprawdzany na wiele sposobów, iglica się zamyka . Może tylko problem z ustawieniem paliwa w komorze. Normalnie motor stoi prosto ale do pracy (bo zamontowany jest w ciągniku jednoosiowym) narzędzie opada w dół i cały silnik jest pod dużym kątem. Może to ma wpływ?
Może zalewa świecę, tylko do sprawdzania krok po kroku co jest przyczyną. Sprawdź jak wygląda świeca.
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Najpierw zrób co Ci podpowiadają. Bez tego nikt ci nie pomoże, nawet wspomniany wróżbita.
a zalewa ci świecę?
Skutecznie można zabezpieczyć cewkę powietrzną wkładając do niej gąbkę i zalewając woskiem ze świecy.
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
Po naprawie sterownika świec do silnika Bmw M57 zastanawiam się jakiej zalewy użyć. W oryginalne jest ona przeźroczysta. Jedyne co znalazłem to silikon Wurth tylko że jest on czarny, a ja wolałbym przeźroczysty. Czy ktoś z Was orientuje się gdzie mogę coś takiego kupić? 1203062
jutro wywalam przpustnice. a zaadaptowałem ją w tym stanie co jest nie pomogło) aa podepne i zapytam. Jak to jest,bo immo mi przyblokował silnik. nie chciał odpalić. Coś pokombinowałem i znikł błąd że immo blokuje silnik. ale nadal nie chce odpalić bo coś pompy paliwa nie slychać. nie daje paliwa. NIe wiem czym to jest spowodowane. Tym że ECU (w co...
Zapłon próbowałem przestawiac ale mam zaznaczony tak jak był oryginalnie więc w każdej chwili moge wrócic tak jak było. Rozumiem że zaznaczyłeś to ustawienie gdzieś na korpusie. A jak poradziłeś sobie z wałkiem aparatu, nie wydaje ci się że możesz mieć przestawiony zapłon właśnie na zębatce?
Witam Po przejechaniu około 2 km zalewa świecę na wysokich obrotach (4-6 tys.) Co może być przyczyną?
Prawdopodobnie zakłócenia od zapłonu. Załatw sobie np dobry wychyłowy.
Króciec gaźnika.
Inaczej mówiąc nie łudź się nadzieją tylko rozbieraj silnik i wymieniaj elementy starzące się. Tymczasem kombinujesz nie wiedząc nawet, czy jest jakiekolwiek sprężanie. A musi być nieciekawie skoro pomimo zalewania świeca jest sucha.
Gaznik wyregulowałem
Przyglądnij się czy nie za dużo daje paliwa, może od razu zalewać świece. Wyciągnij wtryski na zewnątrz, załącz zapłon/nie rozruch/ i zobacz.
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Rozumiem że sprawdzałeś po kolei wszystkie świece czy dają iskrę, a czy czasem świec nie zalewa? Odpal, przygazuj, zgaś i wykręć szybko świece może za dużo paliwa podaje i je zalewa? Jak pisał kolega wyżej sprawdź pięć razy kolejność zapłonu i kolejność przewodów czy się zgadza (1-3-4-2)
Musisz ustalić co jest przyczyną- czy brak iskry,czy brak cisnienia na tłoku.
Zwrócić musisz szczególną uwagę na regulacje mieszanki ,iglicę i zawór iglicowy podawania paliwa w komorze pływakowej tu filmik po reklamie https://www.google.com/search?q=piaggio+...
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze. Niekoniecznie. Robiłem rok temu A160 - też nie chodził na jednym cylindrze. Ciśnienie lekko...
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Po 1 Gęstość oleju podawana jest w temp 40*C i 100*C Olej 5w40 i 15w40 w temp 100*C (czyli temp robocza silnika) ma taką samą gęstość więc czy wlejesz 5w40 czy 15w40 jeżeli silnik uzyska temp pracy to jego gęstość jest dokładnie taka sama przy olejach 5,10,15W więc nie ma większego znaczenia co tam za olej plywa jeżeli silnik ma te 90*C, przy parametrach...
Gaźnik do czyszczenia. Pewnie zaworek nie trzyma i zalewa. Rozkręcić gaźnik i sprawdź szczelność tego zaworka.
Naciągnięta membrana pompująca może powodować zalewanie świecy. Pierścienie do wymiany na sto procent, przerwa na zamku powinna być grubości żyletki. Wymień wyreguluj gaźnik i będzie działać. Wężyk, o który pytasz, to sterowanie pompki paliwa w gaźniku.
Witam. Mam problem z Piaggio X7 125cm 2008r na wtrysku.Skuter gdy jest zimny nie odpala, kręci po chwili czuć benzynę. Po wykręceniu świecy jest mokra, wystarczy ją wysuszyć i skuter odpala bez problemu. Ale po nocy problem powraca. Gdy skuter już odpali zimny to mogę go gasić i odpalać 100 razy i niema problemu. Świeca oczywiście wymieniona na nową...
Problem z WSK 125, zalewa świece i nie wkręca się na wysokie obroty, zapłon 3 mm przed GMP, iglica w najniższym położeniu. Pomoże ktoś?
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
W moim przypadku.... Ustawilem rozrzad na blokady przy zalozeniu ze tlok na pierwszym w gore I zawor ssacy zaczyna wydech konczy tez na pierwszym.... Efekt zalewanie swiece..... Zero bledow.... Rozwiazanie: Obrocilem walk o 180 stop I czyli tlok w gore ale mijanka na 4 tlok... Pali od klucza "guzika"
Kolega sprawdzi prywatne wiadomości.
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa?
A kable do świec? Może mają przebicie
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Witam. Posiadam kosę spalinową Makite model BCM 4300. Kosa nie chciała odpalić, więc kupiłem nowy gaźnik zamontowałem i wszystko OK pali od strzał. Po kilkunastu dniach próba odpalenia nie powiodła się. Paliwo zalewa świecę, świeca wymieniona nadal NIC. Słychać próbę odpalenia (strzał, kichnięcie) lecz spaliny cofają się przez filtr powietrza. Gdzie...
Zakończony sprężynka przy gaźniku oraz naprawa gaźnika pomogły
Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze... Albo jest iskra, ale zbyt wiele paliwa dostaje się do cylindra zalewając świecę.
Wszystko złożyłem do kupy. Iskra na tym cewko-module jest bardzo ładna, niestety zalewa mi świece i silnik nie chce odpalić, zagadał na kilka sekund i nic więcej :( Gdzie szukać przyczyny?
.....przepływomierz wymieniony, to było to....
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Jaki silnik masz w ogarze?? rometa czy od jawki??? Być może mieszanka jest za bogata i zalewa go :) Jaka jest świeca po takim duszeniu - mokra??? i jaki ma kolor. Pozdrawiam
Witam Mam podobnie po dlugim postoju zalewa świece, zrobienie zawór rozwiazuje problem?
A przyczyną nieodpalania było...?
paliwem zalewa ja
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Odetnij paliwo, to się nie będzie zalewał... Mokra świeca to znak, że paliwo dociera do cylindra, ale nie następuje zapłon. Zapłon inicjuje iskra pomiędzy elektrodami świecy. Samo paliwo bez tlenu nie zapali. Zatem do sprawdzenia czy jest ikra w czasie sprężania, czy mieszanka nie jest zbyt bogata, czy dociera powietrze. Porady ogólne, bo tego motorowera...
Diesla nie zrobiłem. Najpierw paliwo nie dochodziło. Przeczyściłem gaźnik to teraz zalewa świecę. Pod świecę wlałem naparstek paliwa. Dodam, że filtr powietrza jest cały czas mokry. Jak wyregulować gaźnik?
Jak silnik złom to i dziesięcioelektrodowe nie pomogą. A wiesz co się robiło jak jak auto miało luzy jak wiadro w studni, i mieszanka zalewała świece?
Problemem okazał się klin koła magnesowego uszkodzenie praktycznie nie zauważalne. Po wymianie klina pilarka zaczęła pracować normalnie
Komputer buduje skład mieszanki paliwowo-powietrznej na podstawie temperatury, jeżeli jest brak komunikacji z czujnikiem, to komputer interpretuje to jako temp -99 stopni i buduje mieszankę dla takiej temperatury więc jest ona zbyt bogata co powoduje "zalewanie" świec zapłonowych. nawet jeżeli uda się uruchomić silnik to będzie palił jak smok.
nareszcie udało mi sie opanowac ten kosmiczny gaznik.okazało sie ze obrucona była obudowa aktywatora przepustnicy,wymieniłem i chodzi jak zegare:).dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
Do sprawdzenia luz zaworowy, ssący 0.15 mm, wydech 0.20 mm. Do ustawienia luzu są znaki, na kielichu zabieraka i osłonie koła zamachowego. Jeżeli silnik posiada czujnik poziomu oleju, spróbuj go odłączyć. Istnieje możliwość zerwania klina koła zamachowego. Kompresja powinna mieścić się w granicach 6 - 8.5 atm. Zalewanie świecy może być spowodowane,...
Witam ponawiam temat. Co jest przyczyną zalewania świecy.
Właśnie tu jest problem bo nic nie wyskakuje a iskry nie ma na wszystkich 4 świecach i są zalane mocno masa jest przykręcona do pokrywy j głowicy tak jak była wyczyściłem to i cisza bezpieczniki sprawdziłem wszystko jest okej jedynie zielony przekaźnik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika ma lekko przypalony jeden styk od minusa zrobiłem mostek...
zalewa jedną świecę paliwem zalewa świecę olejem zalewa świecę kopci
lusterko podgrzewa czujnik przyspieszony ssące wydechowe
mikrofalówka dioda pilot emtec instrukcja
Liczba impulsów na obrót silnika Stiga 384 ST Wymiana wentylatora w płycie indukcyjnej INDUCTION YTUBE