Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
Regulacji gaźnika , nieszczelności gaźnik - skrzynia korbowa lub nieszczelność samej skrzyni , simmeringów na wale korbowym.
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Zalewa tylko jedną świece, jeżeli by był źle rozrząd to by wszystkie zalewało, a co ma do tego filtr paliwa skoro paliwo jest podawane (trzy pozostałe świece są ładnie wypalone) i to też nie będzie problem cewki bo ona podaje iskrę drugi trzeci i pierwszy czwarty
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Sprawdzilem to i nic z tymi kablami nie jest,ale dla pewnosci przeczyscilem i po kilku dniach znowu to samo.Czym moze byc spowodowane ze na druga przepustnice podawane jest paliwo ktore mi zalewa silnik.Z tego co mi wiadomo to druga przepustnica powinna sie uruchamiac przy okolo 4.5 tyz. obrotow.Pewien mechanik mi powiedzial ze wracajace paliwo do baku...
A ja bym sprawdził stan tłoka i pierścieni. Może być już zatrata, nie trzyma kompresji i wtedy nie odpalisz silnika. Zalewa Ci świece paliwem, jak używasz szarpaka do tego?
Też myślałem że to problem z gaźnikiem ale założyłem nowy i jest to samo:(
Diesla nie zrobiłem. Najpierw paliwo nie dochodziło. Przeczyściłem gaźnik to teraz zalewa świecę. Pod świecę wlałem naparstek paliwa. Dodam, że filtr powietrza jest cały czas mokry. Jak wyregulować gaźnik?
No ale piszesz też, że po tym jak zgasł niewiadomo dlaczego to lanie pod świecę już nie pomaga. Dlatego twierdzę, że świeże paliwo to czysty przypadek. Jak zalewa Ci świecę, a lanie paliwa do gara nic nie daje, to masz problem z iskrą...
symeringi mam wymienione oba iskra jest
Świeca mokra od płynu wygląda całkiem inaczej niż świeca zalana paliwem. Świeca z cylindra, do którego dostaję się płyn chłodniczy jest wręcz bardzo czysta, wygląda jak nowa. Takie przypuszczenia sprawdza się bardzo łatwo, wykręcając daną świecę na zimnym silniku, odpinając zasilanie wtryskiwaczy. Kręci się rozrusznikiem uważając jednocześnie żeby nie...
tak zalewa sie jedna świeca,a wiem to bo jak kiedyś niemoglem odpalić auta to je wykręciłem i jedna była zalana a reszta suchutkie. wielokrotnie jak niemogłem odpalić auta to wykręcałem świece i zauważyłem, że zawsze zalewa sie jedna i ta sama świeca(pierwsza od strony kierowcy). zauważyłem kiedyś coś dziwnego, po wykreceniu świec kręciłem rozrusznikiem...
Witam Walczę od dłuższego czasu z mf-ką. Wymienione simeringi, kranik paliwa, zaworek pływaka. Wymieniłem filtr powietrza na stożkowy. Ustawiony zapłon wskaźnikiem zegarowym. Było ciężko przy odstępie przerywacza 0,4mm ustawić na 3,5mm przed GMP. Zmniejszyłem przerwę do 0,3. Aktualnie traktorek zalewa. Po zamontowaniu suchej świecy kichnie dwa razy...
Na początek czyszczenie gaźnika i przewodów paliwowych, sprawdzenie czy paliwo nie zalewa świecy, odpalanie na 'świeżym' paliwie.
Stare paliwo też będzie tylko zalewać świece, wymień paliwo. Sprawdź szczelność zaworu iglicowego w gaźniku. Sprawdź stan membrany pompującej bo może być dziurawa.
To może być coś z modułem lub ze świecą jeśli go zalewa. Gdyby to był brak paliwa to świeca byłaby sucha
mam problem z nissanem 100nx 2,0 gti benzyna 16v rano szarpie i zalewa swiece paliwem dzisiaj zauwazylem paliwo w oleju wymienilem kable i swiece i dopoki sie nie zagrzeje to skacza obroty gdzi moze byc przyczyna na 4i 5 biegu traci na mocy prosze o rady
a jak tam filtr powietrza morze zapchany
Zalewa Ci świecę. Wykręć gaźnik zlej paliwo i dmuchaj w rurkę doprowadzającą paliwo. W normalnej pozycji (pływak na dole) musi się dać wdmuchiwać powietrze. Obracając go do góry "nogami" już nie powinno. Jeśli nadal się da to pływak do regulacji.
Rozumiem że sprawdzałeś po kolei wszystkie świece czy dają iskrę, a czy czasem świec nie zalewa? Odpal, przygazuj, zgaś i wykręć szybko świece może za dużo paliwa podaje i je zalewa? Jak pisał kolega wyżej sprawdź pięć razy kolejność zapłonu i kolejność przewodów czy się zgadza (1-3-4-2)
Motorbike - świeca wymieniona na iskrę o 2suwów, zalewa świecę, a paliwo i tak wylatuje przez tłumik
Witam jak w temacie traktorek kosiarka z silnikiem Briggs 13hp zalewa świece dużo paliwa idzie również w stronę filtra powietrza , gaźnik calutki wyczyszczony , świeca druga dalej to samo , świeca jak nie mokra to czarna tak jakby za dużo paliwa dostał co może być jeszcze przyczyną?
Inhell wciąż działa, i ma się dobrze. Wymieniłem po roku łańcuch na taki z większym "szrankiem" . Pilarka używana 2x w roku , w sumie ok. 4-5m3 drewna/rok. Zero problemów, rzucam do komórki na zime, wyjmuję za pół roku i działa bez szarpania, zalewania gaźnika, wymiany świec, paliwa. Tylko olej do łąńcucha.
ok kolego sprawdzę poziom płynu i czy nie ubywa go hm Ale jak na moje oko to winny całego zamieszania jest chyba układ zasilania paliwem. Tak jakby po postoju była zalewana świeca paliwem.
Witam mam kilka problemów , 1.motor nie wkręca się na rezo na 1,2,3 biegu jak jest zimny 2.jak jest ciepły to ciężko zapala 3. świeca czarna jak smołą (może być już stara ?) 4.jak nie zakręce kranika to paliwo leci ciurkiem z jednego otworu , jak wkręce tam śróbke albo czymś zatkam to zalewa świece i ni chu *a nie moge go potem odpalić MAM YAMAHE TZR...
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Odetnij paliwo, to się nie będzie zalewał... Mokra świeca to znak, że paliwo dociera do cylindra, ale nie następuje zapłon. Zapłon inicjuje iskra pomiędzy elektrodami świecy. Samo paliwo bez tlenu nie zapali. Zatem do sprawdzenia czy jest ikra w czasie sprężania, czy mieszanka nie jest zbyt bogata, czy dociera powietrze. Porady ogólne, bo tego motorowera...
moze uszczelka gaźnik-cylinder . I co to będzie zalewało świecę paliwem ?
czyli co trzeba ustawiac na zasadzie prob i błędów?
Czyli wg mnie pozostaje wydłużyć nakładanie faz benzyna/gaz ale z umiarem by przy gorącym silniku nie zalewało świec podwójnym paliwem.
Z tym pęknięciem mogło by tak być tylko czy wtedy by normalnie działała po nagrzaniu? Chyba by traciła moc. No właśnie w moim przypadku działała, ale po 2 zbiornikach świrowała, potem już po 1 zbiorniku i aż w końcu przestała reagować na regulację. Hmm.. Rozumiem, że na ssaniu i pół gazie też próbowałeś ? Zalewałeś pod świece paliwa ? Jak ją składałeś...
Przyglądnij się czy nie za dużo daje paliwa, może od razu zalewać świece. Wyciągnij wtryski na zewnątrz, załącz zapłon/nie rozruch/ i zobacz.
No tak w gaźniku też jest pływak. I jeśli ten pływak by Ci się zepsuł, to gaźnik cały czas ciągnąłby paliwo, co spowodowałoby zalewanie świecy zapłonowej. Skuter nawet jeśli by zapalił to nie pojechałby za daleko :D
Po założeniu silnika dalej nie pali :( od razu zalewa świecę aż paliwo ucieka przez tłumik. coś z tym gaźnikiem jest nie tak, spróbuję założyć na chwile gaźnik z małej kosiarki może podpasuje
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze.
Ewidentnie silnik jest zalany. Będzie dalej zalewać świecę póki paliwo które zastało w komorze korbowej się nie wypali. Próbuj odpalać przy zakręconym kraniku i otwartej przepustnicy. Nie zostawiłeś przypadkiem otwartego kranika na postoju?
Musisz podać więcej informacji. Czy przy próbie odpalania zalewa świece,czy wisi z paliwem i jak długo...
Czas wtrysku sprawdzałeś jakimś programem , czy tylko wnioskujesz z zalewania paliwem świec? Jeżeli to ostatnie , to sprawdź czujnik temperatury!
Jako mechanik masz przecież miernik ciśnienia paliwa. I lampe strobo żeby zobaczyć czy ci się rozrząd nie rozjechał. Sorry ale jak widze naprawe rozrządu w tym silniku to wnioski same się nasuwają
Witam mam problem mianowicie simson nie odpala, zalewa świecę ,iskra jest ,paliwo dostaje ,kapie olej z kolanka, czyściłem gaźnik i dalej to samo proszę o pomoc.
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
problem jest ciekawy. tydzien temu naprawiałem tico,samochodzik pracował dobrze az wpadł gosc w zaspe,przejechał jeszcze 2 km i amen,nie odpala,kicha w gaznik,zalewa jedną swiece,ma iskre,paliwo,a wiec co? problem był prosty:zmiejszyłem przerwe na świecach!!jeżdzi az miło serwis...hm oni tam maja płacone stała pesje wiec olewaja pozdrawiam
Witam. Dostałem od kolegi kosiarkę ventage 35 oczywiście uszkodzoną. problem polega na tym ze po nalaniu paliwa do zbiornika zaczyna lecieć paliwo przez filtr powietrza, zalewa świece i kapie paliwo przez tłumik. Gaźnik wyczyściłem i sprawdziłem pływak nie jest dziurawy, co to za przyczyna.
Problem jest raczej w zalewaniu świecy. Przy zdjętym wężyku od paliwa, jak zatkam dolot, to silnik pracuje normalnie. Po podpięciu wężyka natychmiast gaśnie i świeca jest zalana.
Witajcie . Mam problem z odpaleniem vektry. Przez wtryskiwacz leje się benzyna i zalewa świece. Co wymienić ? Tylko wtryskiwacz ?
Prawdopodobnie jest to wina cewki, ale jeszcze nie mam pewności, ciągle badamy temat albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie. trzecią świece zalewa paliwem
Być może ma przerwę i komputer "widzi" temperaturę silnika o wartości minus 40°C, w związku z czym odpowiednio wzbogaca dawkę paliwa (wydłuża czas wtrysku) przez co zostają zalewane świece. Niespalone paliwo przedostaje się do układu wydechowego i tam się gromadzi. Za którymś razem może nastąpić zapłon i ogień przedostanie się do wydechu, a a chwilę...
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
TE kosy mają gaźniki podciśnieniowe - membranowe. Więc nie posiadają pływaka. W samym gaźniku jest niewiele paliwa, więc nie powinno się ono lać strumieniem. No chyba, że kosa była w takim położeniu(do góry zbiornikiem?), że paliwo mogło wyciekać przez gaźnik do silnika. Sama gąbka filtra bywa mokra, ale od niespalonego oleju. Jeżeli świeca jest zalewana...
Paliwo dostaje bo świece zalewa. Chyba nie ma sensu wlewać paliwo przez otwór do świecy. Dzisiaj zauważyłem, że jak jest tłok w górnym położeniu to oba zawory są zamknięte. Jak jest na dole to zawór na dole jest otwarty i później znowu, jak jest w górnym położeniu to oba zawory są zamknięte, później jak jest w dolnym położeniu to ten zawór na górze...
Możliwe, że po tych wszystkich próbach odpalenia, w komorze korbowej mogło zebrać się sporo paliwa i zalewa świecę. Wykręć ją i odwróć silnik cylindrem w dół i wydmuchaj paliwo przez otwór świecy, pociągając za sznurek. Czasami, magnesy koła tracą swój magnetyzm, są wtedy zabarwione na niebiesko.
dysza odpowiedzialna za mieszankę paliwa z powietrzem jest przeczyszczona i ustawiona prawidłowo, jeżeli chodzi o filtr powietrza to jest to mała gąbka ale ona też jest w porządku, być może ma jakiś związek mieszanka paliwo powietrze gdyż paliwo dosłownie zalewa świecę lub inaczej świeca nie wypala w całości paliwa i przez to zalewa się i gaśnie
Tak wszystko jest okej z membraną. Paliwo pompuje bardzo dobrze, iskra jest i pali tylko jak się jej do świecy podleje paliwa.
Jest. Komputer błędnie odczytuje położenie przepustnicy i źle dawkuje paliwo (zazwyczaj zalewa silnik). Paliwo nie wypalone trafia do wydechu i dzieją się cuda. Ale to tylko jedna z możliwości. Zobacz w jakim stanie są świece. To już powie Ci jaką mieszankę dostaje silnik. Następną przyczyną może być wadliwy czujnik temperatury silnika. Ciepły silnik...
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Jak zalewa świece i same świece dobre,kompresja jest to wina paliwa pewnie zwietrzałe ,nie mów że dolewasz co jakiś czas tylko osusz zbiornik i zalej nowym.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Swieca dostaje paliwo? Zalewa ja? Zawory sa dobrze ustawione? Od kiedy nie odpala?
albo w czujniku wału - wystarczy podejrzeć czy sterownik widzi obroty wału na rozruszniku A jakby nie widział obrotów czujnika wału to by podawał paliwo / otwierał wtryski ? Atomowy pisze że świece zalewa paliwo
Wykręć świecę, zrób zdjęcie i wrzuć tu na elektrodę. Jak paliwo się leje to raczej się zalewa, świeca raczej mokra. Winny może być gaźnik.
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
witam wszystkich , potrzebuję pomocy z mazdą 626 2.0 16v 92r zalewa świece paliwem w dużych ilościach , iskra jest , rozrząd w porządku teoretycznie wszystko ok. a jednak nie odpala. podczas dojeżdzania do świateł z gasła i od tej pory nie daje się uruchomić komputer niezgłasza żadnych błędów,świece nowe i iskra jest proszę o pomoc...pozdr. dodam że...
Paliwo dociera do silnika? Zalewa świece czy jest sucha? Tłumik sprawdzałeś? Może zapchany. Paliwo świeże? Nie jest silnik zatarty czasem?
Witam, Posiadam typowy agregat dwusuwowy 650W. Pechowo zatankowany starym paliwem, zapewne ze zbyt dużą ilością oleju. Bardzo kopciło, zaczęło zalewać świece, zaduszało silnik. Paliwo zlane, bak uzupełniony nową mieszanką. Silnik jednak ma zbyt wysokie obroty, strzela . Na uzwojeniu głównym było nawet 450V. Był czyszczony gaźnik. Z góry dziękuję za...
Sprawdź pływak w gaźniku i ustaw poziom paliwa.
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
Kompresji nie mam czym sprawdzić dokładnie. Podmieniałem też świecę i kabel od wysokiego napięcia. Zapłon, jak pisałem wyżej, przyśpieszałem opóźniałem i nic. A co masz na myśli czy silnik nie jest zalewany przez paliwo? Jak to sprawdzić? Świece zalewa. Komar nawet nie łapie nic cisza. Kondensator dobrze przykręcony. Jak sprawdzić stan paliwa w komorze?...
może przelewać bo nie ma iskry na świecach i go zalewa
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
paliwem zalewa ja
Skuter stal w 2008 gdzieś ok 3/4 roku nieużywany z powodu awarii (elektronika) ,filtr jest wyczyszczony, świece zalewa raczej paliwem (fakt ze czasami jak wykręcę święce to jest czarna, ale to raczej nagar)
witam wymieniłem symeryngi na wale ale to nic nie pomogło teraz się dzieje takie coś że nie robi podciśnienia dla pompki paliwa i paliwo nie dochodzi do gaźnika ale jak zakryje gaźnik tam gdzie jest wlot powietrza to leci paliwo i zalewa gaźnik i łapie czasem ale nie chce odpalić . co to może być za przyczyna ?
W moim GS450, przyczyną okazała się uszkodzona membrana w kraniku podciśnieniowym. Króciec podciśnienia który uruchamia kranik jest na prawym gaźniku i tam właśnie dostawała się dodatkowa dawka paliwa zalewając świece.
Tak czytam i stwierdzam że masz najprawdopodobniej gaźnik do wymiany po tym szlifowaniu wiertarką. Jeśli zalewa świece to: - albo zbyt wysoki poziom paliwa, - albo źle dobrana świeca, - silnik ma przedmuchy gdzieś między karterami, simmeringami.
3. świeca raczej mokra. Silnik się zachowuje jakby nie było paliwa. Kręci jak szalony. Nie odpala. Albo świeca mokra albo brak paliwa... Chyba że świecę zalewa olej z układu smarowania... Zapłon raczej da się sprawdzić - iskra ma być w "okolicy" GMP tłoka, na pewno nie w połowie lub na wycofanym tłoku.
Gaźnik do rozebrania i czyszczenia. Możliwe, że pod zaworek iglicowy, coś podeszło i nie zamyka paliwa.
To jest silnik 1,4, pompa paliwa raczej chodzi, bo go zalewa, po wykręceniu świece są mokre i śmierdzą paliwem.
Pracuje kiepsko... Paliwo jest świeże? jeśli stare to wymień.
Witam Wyczyść gaźnik lub sprawdź czy ci nie zalewa świecy /i sprawdź filtr powietrza .paliwo oczywiście lejesz z domieszką oleju?
no to musisz opisać jakie są niedomagania (zalewa, za mało paliwa, wygląd świecy, jak wchodzi na obroty, czy nie ma problemu z odpaleniem)
Skoro nie zalewa świec to nie dostaje paliwa. Do sprawdzenia pompka lub przewody paliwowe. Paliwo w zbiorniku jest.
To monowtrysk? Jeżeli tak to regulator ciśnienia paliwa.
Klin koła magnesowego, najprawdopodobniej, a co z kompresją? Może gaźnik lub pompka paliwa, zalewają świece? Uszczelka pod głowicą???
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Proponuję wkręcić suchą świecę i spróbować zapalić go na pych (1 bieg najlepiej). Można włączyć trochę ssania. Może jest sporo oleju w karterach po remoncie i zalewa świecę. Jak świeca mokra - słaba iskra, za dużo paliwa lub olej gdzieś zaciąga (może simmering na wale od sprzęgła). Jak sucha - brak paliwa.
Musisz pokombinować z iskrą. Spędziłem 2 tygodnie próbując odpalić Ogara 205 (totalnego trupa) i borykałem się z tym samym problemem. Na początku brak kompresji, potem sucha świeca ale to był pikuś w porównaniu do prawidłowego ustawienia zapłonu i szczeliny w przerywaczu. Najlepiej ściągnij manuala do swojego i ustaw wedle instrukcji. Simson robił jedne...
Należy zmierzyc ciśnienia na kompresorze i wtrysku paliwa (pompie). Najcześciej pada kompresor.
zawiodła pompa paliwa Co zatem zalewało świece zapłonowe? Jak się ma do tego prawidłowe ciśnienie paliwa? Takim sposobem do ładu nie dojdziemy.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Też próbowałem z tym paliwem i słabo to wygląda. Tak jakby już chciała załapać a później ją dusi. Słychać buczenie przy ciągnięciu żyłką tak jakby świecę zalewało. Mam nadzieje że wystarczy dobrze gaźnik wyregulować ale niech oni już się z tym bawią :) Ps. Istnieje ryzyko że przegrzałem cewkę kosząc tak krótko? Niepokoi mnie ta słaba iskra.
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Jak mu świece zalewa np za duża dawką paliwa ? Gdzieś masz ewidentnie brak napięcia . Wykręć świece i sprawdz czy jest iskra na niej . Tak jak kiedyś się sprawdzało w komarku czy innym motorowerze .
zalewa jedną świecę zalewa paliwem zalewa świecę olejem
chrysler voyager czujnik wkrętarka decker astra tunel środkowy
Fałszywy komunikat o zhakowaniu telefonu - co robić? Saeco Royal Professional - funkcje i konserwacja