Witam, problem mam z WSK 125. Nie wchodzi na obroty, pali bez problemu. Na wolnych obrotach chodzi. Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza zbiera się idealnie, ale po pewnym czasie zalewa gaźnik. Czyszczony zapłon, wydech - próbowałem chyba wszystkiego. Może macie jakieś inne pomysły? Z góry dziękuję.
Okazało się, że gniazdo iglicowe było pokryte nalotem co powodowało zalewanie gaźnika a później silnika. Problem rozwiązany, temat zamykam.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Gaznik wyregulowałem
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo. W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa...
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Jakieś zdjęcie aktualnego gaźnika?
Sprawdź kompresję, a jeżeli nie ma czwartego biegu to sprawdź wodziki.
Już wszytko ok, w gaźniku było popsute kilka rzeczy więc wymieniłem ale dalej silnik nie pracował dobrze. Odkręciłem magneto i okazało się że kondensator padł. Iskra była na przerywaczach a nie na świecy dlatego pewnie tak źle pracował. Raz była iskra to działał, potem nie było to przygasał i znowu była i tak w kółko. W kosiarce jak miałem filtr powietrza...
tranzystor - strzał w 10! Wielkie dzięki, auto funkcjonuje! Był to pływak.
sprawdz pokrywkę na górze gażnika czy przy właczeniu ssania się zamyka często wyłamywał sie języczek z cięgna . Potem zrób prosty test - po odpaleniu przytkaj gażnik z góry na wysokich obrotach do częściowego zdławienia kilka razy zazwyczaj pomaga .
Witam, posiadam skuter Toros F16, rok temu został przerobiony z 50 ccm na 80 ccm, wszystko działało bez zarzutu. Ostatnio pojawił się problem zalewa gaźnik i wycieka paliwo filtrem powietrza. Jak postoi kilka godzin to pali bez problemu od startera czy od kopki, ale po przejechaniu od 2 do 3 kilometrów zamula go, traci moc i wycieka paliwo z gaźnika...
Witam. posiadam Skuter Toros Ell Loco 80 CC Oczywiście po odblokowaniu i wymianie części. Ostatnio wziąłem się i chciałem uzyskać strzały z wydechu. Zakupiłem nowy przelotowy tłumik, nowy moduł CDI oraz odblokowany gaźnik. Zawory ustawiałem od standardowych parametrów , sugerując się wujkiem google i pod te parametry aż w końcu kręcąc w każdą możliwą...
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
Można pominąć ale zaślepiając wyjście gaźnika które idzie do pompki. Takie zaślepienie może spowoduje zalewanie silnika. Przy pełnym zbiorniku paliwa nie będzie ciągnąc powietrza przez przewód powrótny. Oczywiście moja metoda jest tylko do testów a nie na stałe. Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem...
witam wymieniłem symeryngi na wale ale to nic nie pomogło teraz się dzieje takie coś że nie robi podciśnienia dla pompki paliwa i paliwo nie dochodzi do gaźnika ale jak zakryje gaźnik tam gdzie jest wlot powietrza to leci paliwo i zalewa gaźnik i łapie czasem ale nie chce odpalić . co to może być za przyczyna ?
gaźnik ma miesiąc i jest po regeneracji, po założeniu było ok jakiś czas, podstawa gaźnika też nowa
Co robić żeby dobrze odpalała? Pierwsze co trzeba zrobić to porządnie wyregulować gaźnik, nie mam tutaj na myśli regulacji na oko (coś nie działa to wkręcę lub odkręcę śrubkę), trzeba wyregulować tak jak należy. Wiem, że to już było opisywane setki razy ;) odpalamy pilarkę śrubkę L wkręcamy do momentu aż pilarka będzie pracować nierówno z tendencją...
(at)E8600 , w istocie na łączeniach jest delikatna, tłusta wilgoć, jednak miejsca na krople tam nie ma. Rozważałem możliwość wysłania całego gaźnika na regenerację ponieważ mam ogólny problem z jego szczelnością (chociaż wątpię, że odstaje w tym polu od reszty tego typu), ale to i tak nie prędzej jak na zakończenie sezonu. Czy ktoś kiedyś próbował...
Witam. Niedawno zbudowałem buggy na bazie maluszka. Przed rozebraniem maluszka silnik pracował bardzo dobrze, równo bez żadnych problemów pracował na tzw. biegu jałowym. Po złożeniu buggy chodzi jednak nie bardzo. Trzeba go trzymać na gazie bo gaśnie a nie da sie uregulować mieszanki. Gdy się jedzie na jednych obrotach to raz jedzie równo a raz szarpie....
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Silnik lten uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 7000obr/min. Maksymalne obroty silnika z narzędziem tnącym to 9500obr/min.
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
W honda gx 160 jest łatwy dostęp do zaworów. Ustaw tłok 5 mm za górnym położeniem (w kierunku w którym pracuje silnik, położenie zapłonowe) i ustaw ssący 0,15 a wydech 0,20. To że iskra jest nie znaczy że jest też pod sprężaną mieszanką, wymień na świece z długim gwintem. Odłącz na czas naprawy czujnik oleju, zweryfikuj czy odpala silnik, czujnik zaczeka....
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Sprawdziłem dziś zaworek w komorze pływakowej i jest szczelny, gdy psikałem powietrzem i podniosłem pływak to powietrze nie leciało. Ale raczej sądziłem, że nie będzie to, ponieważ gaźnik jest nowy, oraz zaraz po zakupie gaźnika założyłem nowy filtr paliwa.
Sprawdziłem dysze regulacji i po skręceniu niema przejścia więc jest szczelna. Ta wersja gaźnika ma dodatkową dyszę o małej średnicy i zastanawiam się czy aby ona nie jest rozkalibrowana. Póki co, dogiąłem blaszkę zaworka i teraz pracuje ale to jest kombinacja. Myślę że gaźnik do wymiany i tyle.
a rozwiercenie krócca od powrotu paliwa w gaźniku da coś? dorobienie dodatkowego przelewu do powrotu musiałoby sie wiązac z dorobieniem dodatkowego odpływu do zbiornika paliwa. Dorobienie na skróty trójnika na zasilaniu gaźnika i odprowadzenie "części" paliwa do powrotu gaźnika może powodowac dalsze jego zalewanie skoro odpływem z gaźnika i tak bedzie...
Regulujesz gaznik następująco: na rozgrzanym silniku wkręcasz śrubę regulacji mieszanki (jeśli są dwie to wybadaj która jest od jałowych) do momentu aż zacznie łapać nie równe wysokie obroty (tzw max ubogości mieszanki przy stanie jałowym) jak złapiesz ten punkt zaczynaj wykręcać śrubę delikatnie i słuchać aż silnik zacznie równomiernie pracować (max...
Mam problem jak w temacie. Czyszczenie i regulacja układu zapłonowego jak i gaźnika nic nie dała. Po kilkukrotnych próbach uruchomienia wykręcam świecę i jest ewidentnie zalana. Iskra OK sprawdziłem na innej świecy (z działającej kosiarki) i efekt ten sam. Sprawdzony klin na "magnecie" i również wszystko OK. Jeśli już uda się odpalić to po zatrzymaniu...
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Może się dolot zatkał :-) Tak na marginesie, czy kolega używa podcas odpalania tzw "primera", i jak często? U mnie np. pzepisane 3 naciśnięcia powodowały zalanie świecy.... Dodano po 1 Jeszcze jedno... Cczy koledze czasem podczas odpalania nie wyrywa szarpanki z rąk? Gdy odbija szarpanka, to silnik zaczyna się kręcić w odwrotnym kierunku, z tego co...
Witam otóż dzisiaj wymieniłem cylinder z tłokiem pierścieniami etc złożyłem pięknie Ładnie wszystko odpalił zagadał na 10 sekund potem zgasł i dodam ze jak odpali to bardzo się dusił od tego czasu kiedy zgasł nie odpalił świeczka się zalewa jedno kopnięcie świeczka mokra jak już coś powie to strzał z wydechu i na tym koniec zabawy a z gaźnika od strony...
Może podczas czyszczenia gaźnika przypadkowo zmieniłeś poziom paliwa w komorze pływakowej. I teraz jest za duży poziom paliwa?. Albo zapomniałeś wkręcić którąś z dysz podczas czyszczenia czy jakiejś innej śrubki nie wkręciłeś. Gaźnik był czyszczony zapobiegawczo czy z powodu złej pracy silnika? Jeżeli filtr paliwa jest przed gaźnikiem to gaźnik generalnie...
Filtry paliwa wymienione, pompa daje paliwo normalnie? Nom, jeszcze silniczek krokowy. Widziałeś "Bandita" na oczy? Albo paliwo nie dopływa do gaźników, albo moduł zapłonowy umarł. W pierwszym przypadku ustaw kranik na zalewanie i odkręć śrubkę w komorze spustowej któregoś gaźnika - jak będzie lecieć, to szukaj modułu zapłonowego.
A dlaczego kupiłeś nowy moduł ? Byc moze to wina paliwa czyli gaźnika a nie elektryki
Wydaje mi się, że nie jest aż tak tragicznie. To chyba wina gaźnika, trzeba rozebrać, sprawdzić zaworek iglicowy, może się zawiesił, ewentualnie wyregulować. Sprawdzałeś czy jest iskra? Może popełniasz błąd przy uruchamianiu, ssanie masz cały czas zamknięte? Ssanie włączam tylko jak chcę odpalić..ale iskry nie sprawdziłem..na razie może nie będę ruszał...
Dzięki, wykrecę gaźnik i dam znac Dodano po 2 Wyczyszczenie i regulacja gaźnika pomogło, skuter śmiga jak nowy.
W połączeniu z Twoimi zmaganiami z pozostałych tematów zaczyna się to składać w sensowną całość. Wygląda mi to na totalnie rozregulowany/ zdekompletowany gaźnik. Obecne zalewanie odbywa się zapewne z układu biegu jałowego. Możliwe przyczyny: zamieniona dysza paliwowa biegu jałowego lub jej brak!, zatkana dysza powietrza biegu jałowego. Przy małym uchyleniu...
Podstawowy problem CC 700 w okresach zimowych - żeby autko jeździło musi mieć koniecznie ciepłe powietrze doprowadzone do gaźnika. Czyli połaczenie puszki zamontowanej na kolektorze wylotowym 1 cylidra z filtrem powietrza. Brak ciepłego powietrza w gaźniku powoduje niewłaściwe rozpylanie benzyny na dyszy a w efekcie zalewanie świecy. Inne przeróbki...
Witam, po paru latach nieużytkowania postanowiłem ,,odkurzyć'' swojego Mińska. Miałem problem z gaźnikiem, po przelaniu go cały czas ciekł. Zmieniłem uszczelkę-nie pomogło.Po dłuższych perypetiach z nim zmieniłem gaźnik na taki sam K62C. Zmieniłem świece na nową, nowy kranik, świeże paliwo. Motorek odpalił, ale sukces tylko połowiczny gdyż zalewa mi...
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Wcześniej niezauważalnie falowały obroty. Po regulacji gaźnika już nie ma tego problemu więc przy okazji jedna rzecz odpadła ale z odpalaniem niestety nic się nie zmieniło. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Ja bym zaczął od regulacji gaźnika, skoro był wymieniany. Możliwe przecież, ze ją po prostu od razu zalewa.
Najpewniej ciągnie gdzieś "lewe" powietrze po remoncie..
Jakis czas temu kupilem sobie taki maly benzynowy agregacik pradotworczy z silnikiem hondy gx110, moc 3,5KM, bardziej do zabawy. W zasadzie to moge na nim sobie poeksperymentowac z ciekawosci. Pare stron wczesniej zapodawalem filmik jak jeden majsterkowicz zalewal rzepak do silniczka mdelarskiego od samolotu, przypomne: http://www.youtube.com/watch?v=3g0ri5kiR...
Zalewa gaźnik. Gaźnik do regulacji.
silikon zalewanie zalewanie pompy zalewanie kosiarki
yaris katalizator odkurzacz dyson problemy eeprom fabia
Zamienniki tranzystora BT40T60: IHW40T60, STGW40V60F i inne Podłączenie czasówki ZG200 - instrukcje i porady