Też zastanawiałem się dlaczego potrzebuję ssania do zapalenia a zalewa go … Tu pytanie jakie mnie się nasunęło - czy po uruchomieniu silnika na ssaniu, od razu zdejmujesz ssanie? Jeżeli nie, to błąd i to może być przyczyną zalewania.
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
witam potrzebny bedzie VAG do określenia błedów miałem kiedys auto z takimi samymi objawami ale okazało sie ze scięło klin na wale korbowym gdzie znajduje sie koło napedzajace rozrząd po prostu przesunęło sie o kilka stopni jakas franca nie dokręciła mocniej śruby dosyć czesto pracowałem nad tymi silnikami mam jako takie pojecie jezeli wypadnie cos...
Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Sprawdź czujnik temperatury silnika dla ECU. Możliwe że padł i na gorąco pokazuje że jest zimny - zalewa silnik.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Dziękuję za podpowiedzi, silnik jak już uda się uruchomić to chodzi bardzo ładnie, regularnie pracuje, nie kopci i reaguje na każde dodanie gazu. Oglądał go fachman z serwisu kosiarek i mówił ze jest w dostatecznym stanie tylko jeden zawór coś tam z nim nie tak, powiedział też że silnik bęzie ciężko odpalał bo jest stary co mnie zdziwiło.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Tak że strach pomyśleć, brak przepływki może spowodować duże spalanie, świece będzie zalewał, silnik będzie chodzić dziadosko i brak mocy będzie, montuj przepływkę póki nie jest najgorzej.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
się że wadliwa była cewka chociaż była Już e 4 poście zwracałem Ci na to uwagę... A może popatrzeć na iskrę? Zalane bo słaba lub brak...
Ciśnienie paliwa , tps, lewe powietrze, do sprawdzenia.
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Zacznij od sprawdzenia (po zdjęciu górnej pokrywy), czy podczas pobierania wody, nie cieknie z zasobnika proszku, w okolicy prawego narożnika - to częsta przypadłość tych maszyn. Woda ściekając po zbiorniku, zalewa silnik. Co do fartucha, to zlokalizowanie jego nieszczelności przy zdjętej dolnej osłonie przodu, nie powinno być trudne.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
https://m.youtube.com/watch?v=Ih-Z6XtSUL... Wrzuciłem filmik z objawami mojej Astry, zwrocie uwagę na temperaturę silnika podczas normalnej pracy auta a przy wysokich obrotach, dodam jeszcze ze przez cały film nie dotykalem gazu.
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
Głowica była robiona ,bo pękł pasek rorządu. Dlatego wiem że sprawdzali głowicę. Co masz na myśli mówiąć ssanie? Własciwie kiedy to zalewanie może nastepować. Kiedy silnik jest wyłączony nie ma cisnienia na wtryskiwaczach wieć nie powinny w tym czasie przepuszczać. Istnieje moziwośc że po właczeniu stacyjki , kiedy pompa paliwa włącza się wtdy dostaje...
Wadliwe są dwa elementy (do sprawdzenia). 1. Pompa myjąca. Wyrabiają się tulejki wirnika i ociera o odbudowę (spada jej wydajność potem silnik się uszkadza). Niestety brak możliwości naprawy i zostaje wymiana na używkę bądź nową. 2. Zawór trójdrożny tu pada uszczelnienie i zalewa silnik zaworu (spalenie silnika silna korozja) lub też wyrabia oś i nie...
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Odkręć gaźnik, pod nim jest membrana, to ona jest odpowiedzialna za zalewanie - wymień ją.
Witam. Zatarta w sensie zablokowana albo ciężko obraca się wirnik, czy wytarte łożyska i mają bardzo duże luzy, aż wirnik zaczyna ocierać o membranę stojanu? W pierwszym przypadku, to zwykle przyczyną są zanieczyszczenia z wody. Drugi przypadek może być wywołany pracą na sucho, ale pompy WILO słyną z takich usterek, oraz z rozszczelniania się i zalewania...
Kolega Tom jak silnik przystosowany do chłodzenia wodą? Możesz powiedzieć w jaki sposób bo mimo twojego elaboratu jakoś tego nie mogę ogarnąć. Następna sprawa gdybyś przeczytał instrukcje obsługi tego ciągnika jak należy wpadł byś na dział poświęcony przygotowaniu ciągnika do zimy a tam jak byk stoi zalać płynem niezamarzającym. Jak to silnik który...
Zamówione nowe wtryski więc się nie brałem. Jednak udało się mi w tym tyg zyskać wolny dzień i sie wziąłem. Sprawdziłem jeszcze raz rozdzielacz i doregulowałem kominem aby nie lał przy zamkniętej klapie (wtryski stare) No i odpalił ale muszę mu powietrze wykręcać aby nie gasł. Przy próbie wrzucania biegu gaśnie ale to dopiero powtórzę jak będę miał...
U mnie występują obydwa te elektrozawory - ten przed parownikiem trzyma na pewno - sprawdzone - natomiast ten w parowniku przeczyściłem - pracuje bardzo dobrze i mimo to problem występuje. Dodatkowo ten zawór zamyka sprężyna a otwiera cewka więc może silniejsza sprężyna by spowodowała lepsze domykanie - czy nie mam racji? Myślałem że może przyczyną...
Czasy ssania już dawno mineły i były w silnikach gaźnikowych, a w silnikach diesla nigdy nie było ssania. We współczesnych samochodach nie występuje takie coś jak ssanie. Jak to nie ma ssania? Ssanie, pokrótce, to podanie dla silnika bogatszej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli większej ilości benzyny w stosunku do powietrza. Silnik na ssaniu chodzi...
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Mam taki problem jak samochód jest zimny to nie chce mi odpalać po prostu się zalewa ponieważ jak go przełączam na gaz to odpala bez problemu i wydaje mi się żę to wtrysk bo czasami jak odpali to się nie może na benzynie wkręcić na obroty. I zastanawiam się czy zmieni się coś jak przeczyszczę wtryski czy pogorszę sytuacji?? A może tylko wystarczy ustawić...
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
wypada ze to regulator ciśnienia lecz jeżeli rozbierał ktoś moduł rozdzielacza paliwa i przestawił go to nic nie zrobisz.... Musisz sam go rozebrać i ustawić wycięcia na wprost wyjścia przewodów paliwowych. To jest główna przyczyna kiedy zajmie się tym "lamer".
Objawy świadczą o zalewaniu silnika przez gaźnik.
Wymieniana była kompletna przepustnica razem z silniczkiem krokowym i czujnikiem położenia przepustnicy. Po wymianie nic się nie zmieniło Nikt nie ma więcej pomysłów co może być z tym samochodem? Wymiana przepływomierza rozwiązała problem. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za odpowiedzi
Witam w moim zakładzie mam problem z pracownikami, non stop zalewają mi silniki wodą nie wiem jak ich przekonać że jest to niebezpieczne dla życia bo ich odp. są krótkie "bo ich brygadzista im kazał" może ktoś ma jakieś artykuły na temat skutków lania wodą silników elektrycznych
Czy luz zaworów był sprawdzany? Czy nie dochodzi do zalewania silnika w wyniku zacięcia się wtryskiwacza w pozycji otwartej? Dla pewności zdemontowałbym throttle body i sprawdziłbym czy silnik odzywa się „na plaku” lub innym dezodorancie.
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Wygląda na jakiś szuwaks do uszczelniania układu, lub ewentualnie coś na zasadzie zalewania motodoktora do silnika, tak sądzę.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Wachania sondy 0,97-1,03V
A co filtr paliwa ma do zalewania? Zazwyczaj to wina czujnika temp silnika i przepływomierza.
Zacznij od sprawdzenia błędów !!!!!!!!! w kompie
to widze że tak jak u mnie ja chyba będę obstawiał na sterownik...
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Witam. To jest wina komputera na 100%. Podaje za dużą dawke paliwa. Przerabiałem to z nie jednym golfem. Dodano po 1 A tak wogóle to był sens naprawiać ten komputer?? Lepiej było na szrota pójść i kupić jakiś używany.
Nie pompuj paliwa, wyłącz ssanie, gaz na max i spróbuj po kilku razach powinna zaskoczyć. Mam podobny model normalnie pali na "tyk" a czasami jak skończy się paliwo tak się zachowuje.
Kolego raczej mechanikiem nie jestem, ale w samochodach z gazem lubi sobie zamarznąć parownik - jest on zresztą podłączony do instalacji chłodzącej.. To "zalewanie" to może po mocniejszym dogazowaniu powstaje? Ja tak miałem, jak się potem okazało parownik się wziął rozszczelnił... Ten płyn co gdzieś ucieka... Ale gdzie on ucieka? Czy pod samochoem są...
Witam. Widać, że ta instalacja gazowa to niezły zlepek różnych firm. Pytanie podstawowe - czy od samego początku został dobrany (a później wymieniony na nowy) prawidłowy czujnik temperatury. Czujniki mają różne oporności - czy ten obecnie zainstalowany jest dobrze skalibrowany w oprogramowaniu? Jeżeli sterownik źle interpretuje jego dane to tym samym...
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
A ponoć była sprawdzona i prze-lutowana....;-)
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
A nowy reduktor ok?
Silnik na benzynie nie daje się nawet przegazować do odcięcia, nie ma mocy, nie reaguje prawidłowo na dodanie gazu, muli i potrafi zgasnąć. Czasem potrafi odpalić bez problemu, ale częściej przy pierwszej próbie zgaśnie i za którymś razem zaskoczy. Gdy tylko przełączy na gaz - działa bez problemu. Można tak jeździć, ale jest to spore utrudnienie przy...
Wszystko rozwiązane pilarka sprawna.
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Mam problem z tym autem, silnik 1,1 monowtrysk rok chyba 91 , silnik HDZ. Nie chce zapalic bo zalewa go paliwem . Czujniki temperatury ok wtrysk tez. Iskara ok. Ponoć usterka wystapiła podczas odłaczenia klemy akumulatora , wtedy zgasł i już nie odpalił. Sprawa na pozór wydawała mi sie błacha ale nie mogę sobie z tym poradzic . Czy to mogło coś paść...
zawór rozbierałem i czyściłem ale nic to nie pomaga, a co do krokowca to mieniłem na inny i też nie chodził, ja stawiam na sterownik jutro podmiana, brat też ma bingo m zobacze co i jak dam znać
Witam, Mam problem z tym samochodem, mianowicie ostatnio przestał chodzić na benzynie. Na pierwszy ogień poszła pompka paliwa - już raz zmieniana podejrzenie że może się zatarła bo nie było jej słychać. Po podłączeniu pompki na krótko pompka działa a ciśnienie paliwa jest ok. Elektryk przejrzał instalację stwierdził, że wina może leżeć po stronie komputera...
Witam ,zaczalbym od remontu silnika bo cisnienie jest bardzo male i dlatego masz problem z zalewaniem ,po wymianie tlokow i pierscieni ewentualna i celowa regulacja doplywu paliwa.Pozdrawiam
No sprawdzaj.Powodzenia
Sprawdź dobrze jak zalewa to sprawdź świece, muszą byc mokre a jeżeli nie dochodzi paliwo to przecież dwie diametralnie różniące się awarie. Jeżeli zalewa to sprawdź w gaźniku pływak, może dziurawy i tonie lub nie domyka iglicą dopływu paliwa
ziwne że jeśli go zalewa to dalej pokazuje podciśnienie w kolektorze ok. Co ma jedno z drugim wspólnego? Przecież ciśnienie w kolektorze zależy tylko od prędkości obrotowej i stopnia otwarcia przepustnicy. Takie rzeczy jak temperatura , położenie przepustnicy, MAP sensor w porządku ? Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem wyżej. Zajrzałbym na położenie...
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
oki tylko jak ustawić zapłon ana 6stopni zeby bylo dobrze moze naoiszesz cos wiecej...
Można pominąć ale zaślepiając wyjście gaźnika które idzie do pompki. Takie zaślepienie może spowoduje zalewanie silnika. Przy pełnym zbiorniku paliwa nie będzie ciągnąc powietrza przez przewód powrótny. Oczywiście moja metoda jest tylko do testów a nie na stałe.
U mnie okazał się rozszczelniony reduktor że przez noc zalewał silnik gazem przez wężyk podciśnienia, odczep na noc wężyk podciśnienia z gazu i spróbuj rano
Witam! Jak że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się przywitać :) Problem jak w temacie 19-stka się zalewa aż pryska paliwem z wtryskiwacza. Generalnie auto w ogóle ciężko uruchomić jak już się uda z gazem w podłodze to chodzi na 2 tyś obrotów. Po puszczeniu gazu od razu gaśnie. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się że wtryskiwacz padł. Ale...
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Okazało sie, że problem leżał w zaworku paliwa, jest to zaworek podciśnieniowy i niestety nie trzymał, po zgaszeniu motoru zalewał silnik paliwem, doszło nawet do sytuacji, że w ciagu nocy cały bak paliwa znalazł się w silniku. Po wymiane zaworku i oczywiście oleju w silniku motor pracuje bez zarzutu.
Nastawnik przepustnicy pracuje? Przy włączonym zapłonie i zgaszonm silniku odłącz czujnik temperatury silnika nastawnik powinien się poruszyć
żle odcięty wtrysk paliwa
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Nie ma lpg,nie ma kata i swieczki nowe,przewody nie swieca. Ide za chwile sprawdzic czujnik temperatury,bo patrzac przez ramie elektromechanikowi cos zauwazylem jakas temperature -60stopni - wiec jesli czujnik walniety i ma wartosci rowne dla -60stopni to logiczne ,ze komp da duza dawke paliwa.
Żółte odpadaja silnik bedzie zalewany.
eee,taki oring to za 50 groszy kupi:)
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
a moze to jest to że wymieniliśmy ten głupi czujnik temp cieczy chłodzącej ?? ale skąd się wzioł ten problem zalewania silnika ??
Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
autko pracuje w trybia awaryjnym na sondzie jest 0.5 v zdarza sie ze jest wszystko dobrze tz poprawnie pracuje na wolnych obrotach ale po przegazowaniu trzyma 1500 i po kilku chwilach spada mocno z obrotów i zaczyna kopcic podejrzewam czujnik cisnienia znajdujący sie w komputerku poniewarz po jego odpieciu przy normalnej pracy spada i jest ten sam objaw...
zalewanie puszki zalewanie benzyną zalewanie świecy
centralnym zamkiem mercedes sprinter podgląd rejestrator p0300 p0303
radio internetowe radio internetowe
Prawdziwa rozdzielczość w smartfonach: ekrany i aparaty Czerwona lampka świeci się i piecyk gazowy nie odpala