Zedytuj swój post-zastosuj polskie literki.
Mam ten sam problem w ibizie 2000, też zamarza coś przy ryglu bo przy wyciągniętym ryglu klamka wewnątrz i na zewnątrz porusza się tak jak wtedy gdy jest zaryglowana. Najczęściej występuje to wtedy gdy na mrozie zamknę drzwi wtedy rygiel się chowa i drzwi są zablokowane a gdy wyciągne rygiel ręcznie albo elektrycznie to klamki nadal nie działaja tak...
A ja zdemontowałem oba zamki (ciekawe, że zamarza tylko przód) w sowjej ibizce (MR96). Zamarza element który sprzęga/rozsprzęga mechanizm blokady otwarcia drzwi z resztą zamka. W momencie zamknięcia kluczykiem (czy też "centralnym") rozłącza on dźwigienkę otwierającą zamek (mozna ciągąć za klamkę do woli i drzwi się nie otworzą, ale tu działanie jest...
Po prostu zamarza ci mechanizm zamka i siłownik nie ma siły ruszyć tego mechanizmu. Polecam zakonserwować mechanizm jakimś dobrym odmrażaczem do zamków (tzn wszystkie elementy przegubowe przesuwne, które mogą się zakleszczać. Mechanizm zamarza, ponieważ musiała dostać się do niego woda - trzeba osuszyć.
Mam problem ze zdjęciem tapicerki z drzwi przednich? Są tam jakieś ukryte śruby? CZy jest po prostu włożona za zatrzaskach i wystarczy np. śrubokrętem podważyć? A po co to zdejmować? po coś nie tak jest z drzwiami kierowcy. Tzn. nie zawsze można je otworzyć, pradopodobnie coś z centralnym, który pracuje, otwiera auto< ten "trzpień" blokujący dzwi...
VW Polo Cordoba , Ibiza za zamarzające zamki drzwi i powtórzę za kimś - za skrzynie biegów.
Musisz wymienić linkę tą wewnątrz. Połączenie klamka - zamek. Dość typowe dla tego modelu, przesiąka woda i poniżej zera zamarza i się blokuje. Linka tylko oryginał od VW i pasuje od b6.
Z klucza się nie zamykają bo zamarzła/zapiekła się nieużywana wkładka (jak się otwiera samochód tylko z pilota to tak się dzieje). Z pilota się nie zamykają bo się uszkodził zamek lub przewody do zamka - to ostatnie rzadko spotykane. W tym samochodzie, zgodnie z nowszą modą, nie ma siłowników, są zintegrowane razem z zamkami w jedną nierozbieralną całość....
Zrób tak, wymontuj siłowniki, w dolnej ich części wywierć wiertłem Φ2 2-3 otwory i nalej do środka siłownika preparatu WD40. Patent w 99,99% przypadków pomaga.
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Sam też już przerabiałem ten temat w swoim samochodzie i narobiłem sobie sporo roboty, aby powyciągać...
Już od kiedy zaczęły sie pierwsze przymrozki, mam problem z otwarciem przednich drzwi od strony kierowcy. A zwłaszcza rano. Wszystkie inne drzwi otwierają się bez problemu, a te ani nie drgną. Myśle że zamek jest ok , bo kluczyk normalnie się przekręca i kołek wyskakuje do góry, ale ciągle coś trzyma. Pomaga dopiero dłuzsza jazda z włączonym na maksa...
zamek raczej nie zamarza bo kluczyk przekręcca się bez problemu . tylne dzrzwi też działają bez uwag. Największy problem to mechanizm w drzwiach kierowcy przy temp. od ok. -3°C.Ale dzięki spróbuję rozebrać tapicerkę i wysuszyć?
Pościagaj tepicerke z drzwi i na smaroj dobrze zamek WD40,jak to nie pomoze to bedzie cos z przewodami pneumatycznymi centralnego zamka. ;)
zamarzające zamki to mankament seatów należy powyjmować zaślepki w drzwiach i porządnie nasmarować np.olejem w spraju i problem zniknie(operacje powtórzyć co jakiś czas).
Założyłem już uniwersalny siłownik, u mnie siłownika fabrycznego nie ma niestety , na kostce do zamka z lewej strony przód idą tylko dwa kabelki. Czy w jazzach to normalne że poniżej zera stopni zamarzają tylne zamki ? nie można otworzyć drzwi ani z centralnego ani wyciągnąć "bolca" ręcznie ;/ Jest jakiś patent na to?
powiem tak problem zamka rozwiazany wyczyscilem go dokladnie bezyna ekstrakcyjna poczekalem az wyschnie po czym nasmarowalem dokladnie plynem hamolcowym wiadomo nie zamarza. I wszystko gra mawet w te duze mrozy, pozostal jeden problem odnosnie podswietlenia w drzwiach kierowcy zapewne wymiana zarowki pomoze ale naj bardziej ciekawi mnie czemu na komputerze...
Zamek w drzwiach jest sterującym ale powinno być sterowanie też na klapie bagażnika sprawdż to jeśli chodzi o zamarzanie to może się to zdażyć dość częstą przyczyną uszkodzenia jest spalony przełącznik w drzwiach kierowcy
Mam problem z przednimi drzwiami w Nissan Qashqai j10 . Problem występuje tylko podczas wiekszych mrozów i dotyczy tylko przednich drzwi kierowcy i pasażera. Z pilota centralnego pierwsza próba otwarcia drzwi nie działa, muszę przez tylne drzwi wsiadać i ciągnąć za klamkę od środka, wtedy problem ustępuje i kolejne otwarcie już działa z kluczyka centralnego....
Spalanie zależy między innymi od stylu jazdy . Co drzwi to najpierw osusz , a później posmaruj smarem do zamków.
Temat znany i wielokrotnie poruszany na różnych forach. Dotyczy wszelkich polówek, cordób, ibiz i tym podobnych autek z tego rocznika. Musisz wymontować cały zamek z drzwi, wymyć go dokładnie ze starego smaru i kurzu i od nowa nasmarować, najlepiej olejem maszynowym, albo jakimś innym smarem nie gęstnącym pod wpływem niskiej temperatury. Problemem jest...
Witam !! Mam problem z centralnym zamkiem w Daewoo Espero. Kupiłem go niedawno i wszystko było OK, do czasu gdy temperatury na dworze spadły poniżej zera. Gdy rano chcę go otworzyć to niektóre drzwi nie chcą się otworzyć (nie otwiera centrany zamek, uszczelki w drzwiach są posmarowane) - jak gdyby coś zamarzało. Gdy już uda mi się do niego wejść i przejechać...
Jak od środka nie działa, to chyba powinieneś sprawdzić zamki, przeczyścić, nasmarować, zobaczyć co tam "piszczy w środku drzwi" że ręcznie nie zablokujesz zamka. Mogło przyrdzewieć i nie blokuje... a tego bez zdjęcia boczków drzwi chyba nie zrobisz. Przy mrozie mogą też zamarzać zamki, przy czym nie piszę o bardziej popularnej wkładce i kluczyku, tylko...
Mam taki wyłącznik podłączony w samochodzie - zasila mi 2 oporniki 30W umieszczone na zamkach w drzwiach bo mi zamarzały w zimie (nie wkładki, a sam mechanizm). Pracuje to już 2 lata. Też miałem obawy co do przepięć od rozrusznika i dałem po bezpieczniku transil 16V. Bezpiecznika nie pali, więc tam nie ma wyższego napięcia - akumulator dobrze tłumi...
Dzień dobry. Chcę zainstalować pilot do centralnego zamka w samochodzie Kia Soul. Zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem hands free. Czy są jakieś rozwiązania do samodzielnej instalacji, bezpieczne? Jeśli nie ma, to jaki polecacie komplet na standardowych kluczykach z przyciskami? Nie chcę otwierać mechanicznie samochodu kluczykiem w drzwiach, bo...
Kolego w polówkach, seatach jest problem z zamazaniem zamków i ich zanieczyszczeniem, typowa usterka (zamków wewnątrz drzwi nie z wkładką do kluczyka) zacznij od wyjęcia, oczyszczenia a potem nasmarowania zamka kierowcy powinno pomóc ale trzeba to zrobić ze wszystkimi zamkami skończą się problemy z zamarzaniem i niepoprawnym działaniem centralnego zamka....
Witam A ja problem z kluczami dla domowników rozwiązałem w inny sposób - kupiłem najtańszą jaka istnieje na allegro dwu kanałową centralkę do samochodu , z możliwością dokupienia pilotów... Pod 2 wyjścia astabilne podpiąłem układ na NE556 (2x555), który wydłuża mi impuls do 2s i 10s. Przez przekaźniki jeden kanał podpięty jest pod zamek (10s), a drugi...
Odłącz drugiego mastera, tzn. podłącz go jako siłownik slave. Jeżeli masz uniwersalny central tki jak maja na allegro to podłącz w nim tylko przewody zielony i niebieski. Czarny , biały i brązowy nie podłączaj . Zaizoluj wolne końcówki. Po drugie przesmaruj sobie zamki, mogą zamarzać i wtedy siłowniki mogą nie uciągnąc.Po trzecie sprawdź połączenia...
milejow to może nam podpowiesz jak się uporać z dzwoniącymi elementami zamka ? Z zamkami nie miałem najmniejszego problemu(nic nie robiłem, może dlatego, że auto było wtedy w miarę młode), za to delikatnie poskrzypywał boczek ale dałem nową gumę montażową między boczek a drzwi i nastała cisza. Nic nie można było tylko wrzucić w kieszeń drzwi bo nawet...
Mogę się wypowiedzieć tylko o takim, który posiadam czyli 1.9TDI ASZ 130KM ze skrzynią 6 biegową DRW. Nie wiem tylko czy możliwe jest jeszcze znalezienie takiego w stanie godnym polecenia. A3 i Golf są na tej samej płycie podłogowej jednak A3 jest zdecydowanie lepiej wykonana we wnętrzu. Golf niestety trzeszczy, a A3 praktycznie nie nawet w spore mrozy...
Moja rada to niestety rozebrać drzwi i dokładnie umyć zamki (olej napędowy, benzyna ekstrakcyjna lub coś podobnego) potem przesmarować je i poskładać. Na zamkach z czasem zbiera się syf, a w ujemnej temperaturze zamarza i problem gotowy.
Hej. Mam vw golf 4. Nie ma on centralnego zamka tylko normalny na kluczyk. Problem wygląda tak : jak jest zima to wiadomo, że drzwi zamarzają. Jednak gdy przychodzi wiosna i pojawia się ostre słońce to drzwi nie chcą się zamykać. Trzeba nimi bardzo mocno trzaskać po kilka razy, bo inaczej się nie zamkną. Po pewnym czasie trzaskania drzwi się zamykają,...
Tak wiem , potraktował mnie jak złodzieja. Tam mam przycisk reset i tej metody już próbowałem ale nie reaguje. Kiedyś mi się zapasowy pilot rozkodował, to kombinacją tego przycisku i stacyjki ponownie go zaprogramowałem, natomiast w tej sytuacji albo jest jakaś kombinacja która go odblokowuje albo po wielu moich nieudanych próbach zablokował się na...
Mogę się mylić, ale chyba nie ma jako takiego czujnika krańcowego, wydaje mi się, że jest to realizowane w zamku za pomocą mikrostyku. Tak właśnie jest. Nie które auta tak mają (tak jak moje- ROVER 75) . Zamarza mikro styk w zamku jak jest mróz i kontrolka świeci się dopóki nie odmarznie . U mnie zdarza się to tylko na mrozie.Oczywiście mogą to być...
kolego ja ci mogę podpowiedzieć w inny sposób spróbuj pojechać na myjnię samochodową niech ci ciepłą wodą umyją a później zastosuj jakiś preparat ja na takie elementy u klientów którzy do mnie przyjeżdżają przed zimą stosuję taki preparat jak środek do konserwacji profili zamkniętych z wurtha jest on praktycznie bezbarwny są też inne środki z firmy...
Takie sterowanie drzwi z pilota jest całkiem fajne, tylko zrób sobie wejście awaryjne, bo jak padnie sterownik, to tylko łom zostaje. :D (...)wyprowadzony gdzies pod zderzak plus od akku, albo taki bezposrednio do silownika (oczywiscie z zamkiem na kluczyk) a co do zamarzania - u qmpla tez byl ten problem, dorobilismy taki uchwyt z twardej blachy -...
Czy w zamku pneumatycznym jest powietrze lub coś w tym stylu,bo mi zamarzaja drzwi i nie wiem czy to uszczelka czy zamek centralnego(bolec podnosi się i otwiera a drzwi ani drgna),może do obiegu dostała się woda, bo plastikowa obudowa centralnego w drzwiach po stronie pasażera kierowcy była pęknięta(w lecie)i była klejona może przez to.Zabardzo się...
Witam wszystkich! Chciałem odkopać temat i nie zakładać nowego. Posiadam taki sam alarm (tak mi się wydaje), nie zdejmowałem obudowy ale z zewnątrz wygląda identycznie. Mam dwa problemy z tym alarmem: 1) Posiadam dwa piloty, bateria w jednym z nich trzymała max 2dni. Podłączyłem amperomierz i wyszło mi że w stanie spoczynkowym pilot pobierał 1,5mA (dobry...
Witam. Mam problem z zamykaniem i otwieraniem z pilota (oryginalnego) mojego Leon-a I 2003r.. Od kiedy tylko go kupiłem mogłem zamykać i otwierać samochód jedynie z kilku metrów, ponieważ z dalszych odległości nie łapało sygnału. Niezwłocznie wymieniłem baterie, ale niestety nie przyniosło to efektów. Od miesiąca samochód mogę zamykać jedynie z kluczyka,...
Przepraszam że tak późno odpowiadam.Winny był siłownik drzwi kierowcy,a raczej gumowa osłona(harmonijka)siłownika.Była dziurawa,woda dostawała się do środka i zamarzała.Pozdrawiam.
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Miałem ostatnio problem z zamarzająym zamkiem w golfie nie chodzi mi o wkładke zamka tylko tą część co jest mocowana do drzwi. Rozebrałem zamek przesmarowałem go smarem poskładałem no i jak zamkne auto to od środka nie da sie otworzyć mimo wyciągniętego korka drzwi jęsli auta nie zamknę to wszystko działa ok tzn owiera sie od srodka i o zewnatrz
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
Napisałem Ci kolego tak cyt''najlepszym rozwiązaniem było demontaż tapicerki i spryskanie (kąpiel bez demontażu) całego zamka wd-40 a ty zrobiłeś tak cyt '' popsikałem wd - 40, wkładki, zamki, cały mechanizm zamykający, wszystko co się dało bez rozkręcania drzwi.'' No to albo stosujesz swoje metody albo słuchasz rad kolegów z forum którzy mieli podobne...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
OK, przy centralnym zamku metalowy kluczyk zawsze jest awaryjny. Chodzi mi o to czy do odpalania auta jest używany metalowy kluczyk. On się stopniowo.zuzywa i dociera z zamkiem stacyjki. Efekt taki, że po 10 latach może już nie dać rady otworzyć nim drzwi bo tam zamek jest "ostry" praktycznie użyty kilka razy
Cześć Podpowie ktoś co odpowiada za składanie lusterek w BMW E39 (polift r. 2002). Jakiś moduł lub przekaźnik? W tamtą zimę lusterka zamarzły, próbowałem je otworzyć i od tamtej pory nie reagują na przycisk do składania/rozkładania. Dla większości pojazdów opcja ta jest kontrolowana przez moduł kontrolny umieszczony w drzwiach. Zwykle jest to jeden...
tapicerki nie zdejmiesz przy zamkniętych drzwiach, bez ściągnięcia tapicerki nie zaglądniesz do zamka, bez zaglądnięcia do zamka drzwi same się nie otworzą i kółko się zamyka. Są ludzie którzy za pieniądze otwierają zatrzaśnięte auto ale nie wiem w jaki sposób i czy ktoś taki w Twojej syytuacji Ci pomoże, zamka też nie odkręcisz bo żeby dostać się do...
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem w bocznych drzwiach Citroen Jumper rok 2007. Więc tak: po mrozach Grudniowych nie mogłem w ogóle otworzyć bocznych drzwi (zamarzły). Dopiero jak temperatury skoczyły na +, udało się otworzyć je. I co: i od tamtego momentu drzwi nie zamykają się z centralnego zamka na pilocie jak i z kabiny, jak na pilocie wcisnę...
Pilot miga podczas przyciskania, w drzwiach też coś tam miga przy baczku. Zamek stoi(nie wiem czy klucz w ogóle ten) klucz wejdzie ani lewo ani prawo. Może woda w zamku zamarzła.
Zamarznięty zamek w drzwiach to chyba nie jest skomplikowana usterka, pierwszy raz widziałem aby na takie "cusik" wzywać lawetę. Zapuszczam się daleko od domu i wożę ze sobą tylko cewkę zapłonową (auto ma 4 sztuki). Zdaję sobie sprawę że w razie awarii nic się nie zrobi, nawet jakby człowiek wiedział co jest zepsute.
Taka głupia sugestia: może ten zamek zamarzł i potrzebuje ciepłego garażu?? Zważając że gdzieniegdzie w kraju jest mróz;)
Problem polega na tym że ostatnio trochę popadało i jak złapał mocny mróz (-15) , oczywiście zamarzły drzwi. Po walce z drzwiami udało mi się otworzy od strony kierowcy po czym przejechałem kilka kilometrów. Przy wysiadaniu zauważyłem że nie zamykają się wszystkie drzwi z centralnego. W asterce centralny jest fabryczny i dołożone sterowanie na pilota....
Jak nic nie połamałeś, to uruchom silnik i ogrzewanie na max. Kolega nie wspomniał dlaczego. Otóż przyczyną może być zamarznięcie zamka drzwi.
Witam Musisz wymontować wkład zamka tych drzwi tam znajduje się taka łopatka przypominająca wiosło oraz pierścień w kształcie podkowy i te elementy często ulega złamaniu np.gdy do zamka dostanie się woda i zamarznie a potem próbuje się otwrzyć zamek kluczykiem i wtedy to peka.Kosztyje to w serwisie 10zł wymienisz i po kłopocie. Pozdrawiam
Najlepiej przedmuchać powietrzem jeśli jest to sezon letni przepłukać środkiem takim jak nafta, WD 40, lub podobnym, nie smarować w zimie. Jak zamarznie, to środek do odmrażania zamków, dobrze spryskać by wody nie było, wazelina techniczna też da radę.
Zobacz czy nie zamarzła lub nie pekla rurka poprzez ktorą idzie powietrze z pompki otwierajacej zamki centralki.
Po srogiej zimie w naszym kraju zamki, a właściwie zamek w moim fiaciku odmówił posłuszeństwa..mianowicie gdy włożę klucz do zamka nie mogę go przekręcić ani w lewo ani w prawo (od razu sprostuję, że zamek na pewno nie jest zamarznięty ponieważ bez problemu mogę go zamknąć z kabiny tylko trochę to denerwuje gdy muszę wysiadać drzwiami od strony pasażera......
A może dostał wody i po prostu zamarzł ?
Mam pytanie czy może ktoś wymyślił albo ma pomysł na jakiś układzik do odmrażania mechanizmu otwierania drzwi w samochodzie :?: (nie zamarzł zamek zamarzł mechanizm w Polonezie) Może gdyby puścić tam tędy jakoś 12V tylko jak to włączać z zewnątrz? Z pilota?, a może jakiś włącznik ukryty gdzieś przy samochodzie
To znaczy jak pociąga się za blokadę to czy słychać że coś przeskakuje w drzwiach czy jest opór ? Najprawdopodobniej zamarzło coś lub zamek się zawiesił. Jak zamarzł to do ciepłego garażu. Jak zawiesił to trzeba poruszać z wyczuciem blokadą to znaczy "cyckiem" od blokowania zamka w górę i w dół aż przeskoczy do pozycji skrajnej. Jeżeli cycek blokady...
Witam. Mam problem z zamykaniem się zamka w Peugeot 106. Wszystko było ok, aż w końcu pewnego dnia (dziś) chcę otworzyć auto z pilota i słyszę klik klik. Patrzę drzwi otwarte. Jeszcze raz klikam na pilot klik klik i zamek znów odskoczył do otwarcia. Na początku myślałem, że mechanizm zamarzł i nie chce zaskoczyć zamknięcia, ale auto zagrzałem praktycznie...
Odpięcie AKU nic nie dało. Przewodów nie sprawdzę, odpiąłem je co prawda, ale wpiąłem spowrotem po chwili i nic. Może zamek zamarzł? Pytanie jak zamknąć teraz auto?
Albo wszystko zamarzło, albo nie łączy kostka w słupku drzwi kierowcy. Odłącz kostke i złącz ponownie lub ją dociśnij żeby potwierdzić moją diagnozę :D
Pewnie masz dokładany zamek centralny i ci zamarzł lub zardzewiał bo jeśli oryginał to on jest bezawaryjny.Jeśli kluczyk nie chce otwożyć to sprawdż drzwi pasażera i bagażnik bo może pasuje tylko do stacyjki a zamki są na inny klucz.Jesli nie da się otwożyć to tylko pozostaje włamanie.Dopuki nie otwożysz to nie naprawisz centralnego.
nie odpalił nawet na 2 aku zaprowadziłam więc do mechanika, okazało się, że fltr paliwa zamarzł. Panowie czy to duży wydatek? jakie są tego konsekwencje? mogło coś jeszcze przez to się zepsuć??
Trochę dziwna ta sytuacja. Wygląda to raczej na zamarznięte wkładki niż na jakieś zaryglowanie. Nie wiem czy w ogóle Passat ma ryglowanie - w Omedze widziałem ale tu nie. Jeżeli było by ryglowanie to wątpię żeby nie można było bagażnika otworzyć. Nie możesz przekręcić kluczyka czy go przekręcasz i nic to nie daję? Raczej powinien być to pneumatyczny...
pozdrawiam Siłowniki w zamkach centralnych są łaczone równolegle Problem jest zwykle z mechaniką(zamarznięta woda w samych siłownikach uszkadza żębatki,urwane cięgna itp) Dla pewności weź probówkę i sprawdź zasilanie na silniczkach siłownika;po zasterowaniu.Może są połamane przewody w przepustach międzu drzwiami i karoserią.
Cześć. W VW Passacie b5 kombi 1.6 benzyna 1998 pociągnięcie za klamkę kierowcy nie otwiera drzwi Od środka można odtworzyć drzwi bez problemu ale z zewnątrz moge naciskać klamkę od drzwi ile chcę i drzwi nie otworzę. W czym lezy problem? Z drugiej strony od pasażera mam urwaną klamkę (zamarzła w zimie( i też drzwi nie otworzę, jedynie z tylnich drzwi...
Jak na mój gust masz założony alarm z funkcją samouzbrajania i krańcówka zamarzła lub jest uszkodzona Sprawdz czy po otwarciu drzwi świeci się lampka w środku i gaśnie po ich zamknięciu
jeżeli silowniki są uniwersalne to mogły zamarznąć i nie mają siły ruszyć lub jeśli jest fabryczny centralny to moduł padł a napisz czy masz sterownik lub alarm z dodatkowym kanałem do otwarcia bagażnika (najpierw sprawdz bezpieczniki)
aby cos naprawic trzeba poznac samochód.... W tym modelu nie ma siłownika w drzwiach kierowcy wiec aby była opcja sterowania wszystkimi drzwiami z dołożonego alarmu produkcji CHhRL został dołożony siłownik do drzwi kierowcy produkcji ChRL i po tylu latach ( co świadczy o dobrej jakości produktów z ChRL) zepsuł się/zamarzł/ zalał się wodą(wódą) czyli...
Sprawa wygłąda tak. 1.Nasmaruj cały mechanizm zamka i zabezpiecz siłownik przed działaniem wody i niepowinieneś mieć żadnych kłopotów zimą(jeśli tego nie zrobisz to nawet najlepszy siłownik może nie dać sobie rady jeśli zamarznie ci mechanizm zamka). 2.Kup śmiało CZ z TITANA są tanie i jak narazie nie miałem z nimi żadnego problemu.(cena 65-75zł komplet...
No właśnie z tego co zaobserwowałem to po otwarciu drzwi kluczykiem od strony pasażera (od strony kierowcy był zamarznięty) central otworzył wszystkie drzwi i co najgorsze dioda w drzwiach kierowcy przestała migać :-) Gdy sobie wsiadłem do auta i zamknąłem go z rygla dioda miga, a po przekręceniu stacjki zaczyna trąbić. Ale co z tego jak po otwarciu...
z tego co pamietam to nie bardzo dostaniesz sie z wd 40 bez zdejmowania tapicerki silownki sa nad nad zatrzaskiem drzwi i sa zamkniete plastikowa obudowana dodatkowo przy zamku z kuczyka sa mikrowylaczniki one terz moga zamarznac a uklad sterowania to raptem jedna mala plytka raczej bedzie dzialac dobrze albo wogule jesli problemy ustepuja jak sie robi...
Witam, witam. ze 0 c wiec nie znaczy ze nie zamarzniete. Polej duza ilosci goracej woda po zamku i drzwiach. A kanape kazda mozna zdemontowac. Dziekuje za uwagi ale: - chyba nie lubisz swojego samochodu, polewanie goraca woda przy mrozie moze powodowac pekniecia jak i glebokie zamarzniecie wewnatrz danego elementu ktore pogorszy sprawe. - Co do demontazu...
ale czy owa awaria powstała sama czy nagle ? od z dnia na dzień ? Jeśli parkujesz na dworze to postaraj się o wjazd do garażu , może smary zamarzły . Jeśli nie to to wychodzi na to że zamek ci chycił i bez rozbierania tapicerki się nie obejdzie gdyż aby otworzyć drzwi będziesz musieć go podważyć. Problem taki że tapicerki bez otwarcia drzwi nie wymontujesz...
Witam W samochodzie mam zamontowany uniwersalny centralny zamek. 1 master i 3 slave'y. Wszystko podłączone do alarmu. Jak kupowałem samochód właściciel powiedział że jest problem z prawym tylnym siłownikiem, raz działa a raz nie - mówił, że wymieniał ale jest dalej tak samo. Siłownik faktycznie działał losowo, z reguły nie otwierał. Jeśli się zacinał...
Witam, mam problem, który polega na tym, że wymontowałem zamek z samochodu i okazało się, że jest on zaśniedziały i nie obraca się. Tak to właśnie jest jak się na co dzień używa centralnego zamka , nieużywanie kluczyka wcześniej czy później do takiego stanu doprowadzi . Miałem ten sam problem , który najboleśniej odczuwa się w zimie jak zamarznie zamek...
Jak tak czytam wszystko to to dochodzę do wniosku że na pewno trzeba dorobić kluczyk zwykły bez immo taki za 30-40 zł żeby otwierać nim auto bo jak ten jedyny który mam uszkodze w zamarzniętym zamku w drzwiach to nie będzie śmiechu. A gdyby mieć ten kod to nie da się wyłączyć tego pierońskiego immo?
Witam. Mam dziwny problem. Mam audi A6 2003r, 1.9 tdi. Do niedawna wszystko było ok. Od jakiegoś czasu mam problem z kluczykiem, a właściwie z pilotem (jest to kluczyk pilot sprężynowy). Problem polega na tym ze gdy rano próbuje otworzyć auto pilot nie reaguje. Dopiero wtedy gdy włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to po naciśnięciu przycisku pilot zaczyna...
witam wszystkich mam problem z centralnym zamkiem bez pilota tylko kluczyk, bardzo ciężko się przekręca aż doszło do tego że parę dni temu połamałem kluczyk. opornie chodzi i w lewych i w prawych drzwiach tylko bagażnik bez problemu. dzisiaj doszło do tego że zamknąłem auto i nie mogę do końca cofnąć kluczyka i go wyjąć- auto dzisiaj w garażu. jak go...
Nie zamarzło. Padał jakiś czas temu ok. 2 dni mokry śnieg, w sumie niezbyt dużo, ale oni od razu wyruszają z pługami - jest to uczęszczana droga. Sytuacja wyglądała tak: Akumulator się rozładował, drzwi były zamknięte z pilota, tylne się otworzyły. Przez pewien czas się normalnie otwierały. Nie używam auta na co dzień, więc stał bez akumulatora. Prostownika...
Oczywiście samochód stoi w cieplutkim garażu i niemożliwe jest zwykłe zamarznięcie zamka :wink: :?: Auto stoi na parkingu przy bloku Dodano po 2 zamknąłem auto kluczykiem czytaj pilotem... :) i podwójny rygiel działa :) nie pilotem bo akumulator wyciagnięty.powiem szczerze ze nie pamietam czy obydwa rygle dzialaja czy poprostu wcisnalem bolce w drzwiach...
Skoro tak piszecie,to widocznie tak będzie.W końcu jesteście fachowcami.Ale co można zrobić,aby zamki drzwi lżej chodziły,prócz tego,żeby je przesmarować?Z tego co sprawdzałem,to zamki w tylnych drzwiach,chodzą prawie identycznie jak w przednich.Tylko ciutek ciężej,ale to mało wyczuwalna róznica.I z przodu się otwierają,a z tyłu nie.Z zamykaniem ie...
Witam serdecznie jestem nowy na forum dodam także ze już szukałem sporo na ten temat i nic. Mam Volvo V40 przed liftem 1998 i bardzo irytujący kłopot mianowicie od jakiś 2 miesięcy nie działają mi poprawnie tylne lewe drzwi centralny działa z tym że bolec podnosi się tylko do połowy trzeba go pociągnąć do góry i tylko działa klamka wewnątrz natomiast...
Witam wszystkich, To jest mój pierwsy post na elektrodzie, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli coś zrobiłem źle ;). Auto jak w temacie, Accord 2.0i 97 rok, z salonu w Polsce, 1-szy właściciel, nic nikt przy niczym nie grzebał, wszystko jest w stanie fabrycznym. Zamek centralny sterowany z pilota IR (odbiornik z przodu pod dachem), steruje siłownikami...
Witam, mam następujący problem z moją Audi 80 B3. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu pilot zaczął gubić zasięg. Musiałem podchodzić coraz bliżej, żeby otworzyć drzwi, uzbroić alarm. Teraz co już w ogóle nie chodzi. Oczywiście wymieniłem baterie, nic to nie dało. Niekiedy było tak, że śpię sobie smacznie w nocy a tu słyszę, że alarm wyje w garażu. Jedyne...
Na alledrogo jest pełno tego badziewia, wybierz sobie coś. Nie podam ci przykładowego linka bo nie wolno tutaj. Z tego co piszesz nie ma już immo w twoim aucie, lub nigdy go nie było. Nie znamy niestety, przyczyny braku odzewu fabrycznych siłowników w drzwiach. Ale z tego co tutaj czytam, domyślam się że sprawa jest do ogarnięcia. Można by je uruchomić...
Jak nie są uszkodzone/stopione itp., to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył, jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz, czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Tak, w sposób ciągły. Na samym początku pobierało 0,18 A. Odpowiedzialny był za to bezpiecznik ROOM, odłączyłem radio, oświetlenie w kabinie, zegarek z termometrem i nadal pobierało. Dopiero po wyciągnięciu bezpiecznika przestało. Podłączyłem miernik i zaczął wtedy załączać się przekaźnik pod maską koło pompy hamulcowej. Taki zielony, on jest prawdopodobnie...
witam miałem problem z zamarzniętym zamkiem i postanowiłem rozebrać drzwi od kierowcy żeby wyczyścić i posmarować cały zamek od nowa lecz niestety podczas demontażu klamki zewnętrznej złamało mi się wiosełko(czy jakoś tak) znalazłem już na allegro i kupiłem już wszystko mam ale teraz mam problem jak to poskładać próbowałem już kilka razy na rożne sposoby...
Hej! Mam problem z centralnym zamkiem w Citroenie Saxo z 1998 roku. Generalnie problem objawia się tak: Cały samochód otwarty, chce go zamknąć kluczykiem z drzwi lewych. Przekręcam kluczyk, zamykają się wszystkie zamki (lewe i prawe drzwi + bagażnik) po czym po sekundzie drzwi prawe i bagażnik się otwierają. Jedyny sposób żeby zamknąć całe auto to zamknięcie...
zamarza zamek zamarza klimatyzator zamarza paliwo
wentylator chłodnicy mondeo kondensator mniejszy zasilacz dział kinga
droga dojazdowa droga dojazdowa
Termostat: Zasada działania i zastosowania w elektronice Rysunek koła zębatego HTD 5M 18 zębów do druku 3D