VW Polo Cordoba , Ibiza za zamarzające zamki drzwi i powtórzę za kimś - za skrzynie biegów.
Pościagaj tepicerke z drzwi i na smaroj dobrze zamek WD40,jak to nie pomoze to bedzie cos z przewodami pneumatycznymi centralnego zamka. ;)
zamarzające zamki to mankament seatów należy powyjmować zaślepki w drzwiach i porządnie nasmarować np.olejem w spraju i problem zniknie(operacje powtórzyć co jakiś czas).
Przy okazji sprawdż stan zużycia krzywek (popychaczy) i nasmaruj mechanizmy.
Witaj miałem zamarzające zamki w VW polo proponowałbym ci zdemontowanie zamków dokładnym wyczyszczeniu i zamoczenie ich na kilka godz w jakimś oleju (czystym), a jeśli chcesz się pobawić to możesz jeszcze rozebrać same zamki i nasmarowac je dokładnie wazeliną ( smary odpadają tracą swe wartości przy silnych mrozach). W polo zamoczenie zamków pomogło...
Central w maluchu jest koniecznością w zimie . Można olać zamarzające zawsze zamki. Problem w tym że trzeba raz w miesiącu ustawiać siłowniki.
To normalne zjawisko, nie ma żadnych powodów do niepokoju. Prawdopodobnie jest to wynik naturalnego utleniania się materiałów użytych do wykonania przewodów i ich łączenia. Zjawisko można znacznie ograniczyć poprzez pokrycie tych połączeń olejem silikonowym w aerozolu - takim samym jak stosuje się do zamarzających zamków.
Rozpyl silol na mechanizm zamka i wszystkie połaczenia i sworznie. Nie zaszkodzi napewno. Trzeba będzie niestety zdjąć lub uchylić tapicerkę. Możesz zastosować cieniutką warstwę smaru ale tu trzeba uważać. Należy zastosować smar który nie zamarza do minimum -20*C i nie działa degradująco na tworzywa sztuczne.
Temat znany i wielokrotnie poruszany na różnych forach. Dotyczy wszelkich polówek, cordób, ibiz i tym podobnych autek z tego rocznika. Musisz wymontować cały zamek z drzwi, wymyć go dokładnie ze starego smaru i kurzu i od nowa nasmarować, najlepiej olejem maszynowym, albo jakimś innym smarem nie gęstnącym pod wpływem niskiej temperatury. Problemem jest...
Z klucza się nie zamykają bo zamarzła/zapiekła się nieużywana wkładka (jak się otwiera samochód tylko z pilota to tak się dzieje). Z pilota się nie zamykają bo się uszkodził zamek lub przewody do zamka - to ostatnie rzadko spotykane. W tym samochodzie, zgodnie z nowszą modą, nie ma siłowników, są zintegrowane razem z zamkami w jedną nierozbieralną całość....
Myślałem że zamarzają zamki. Wymylem i przesmarowalem odpowiednimi środkami ale poprawy nie ma.Ja używam środków firmy matech.Jaki może być jeszcze powód? W którym miejscu jest sterownik od centralnego?
Musisz wymienić linkę tą wewnątrz. Połączenie klamka - zamek. Dość typowe dla tego modelu, przesiąka woda i poniżej zera zamarza i się blokuje. Linka tylko oryginał od VW i pasuje od b6.
Dużo wilgoci ! Próbowałeś jakimś odmrażaczem pryskać ? Załóż sterownik z pilotem i powinno być po problemie. Zamki nie będą sie tak wyrabiać !
co do zamarzania zamków i uszczelek ,używałem wielu produktów ale najlepiej sprawdził się "SMAR SILIKONOWY DO CELÓW LABORATOTRYJNYCH" opakowanie po 18gram, producent POCH s.a z Gliwic.tel 032 23 92 000. nr katalogowy 786260536.......naprawdę polecam , jak posmarowałem na poczatku zimy uszczelki to niemiałem problemu przez cały sezon a do zamków napchałem...
juz przy niewielkim mrozie zamarza mi centralny zamek, moze wie ktos jak temu zapobiec, moze sa jakies spaejalne preparaty, albo mozna go jakos uszczelnic.
Jak ci zamek zamarza to go ogrzej i przesmaruj .
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Otóż borykam się od pewnego czasu z problemem zamarzających zamków... Niestety mój Golf IV nie posiada zamykania i otwierania na pilot. Posiadam centralny zamek lecz nie jest sterowany pilotem. Moje pytanie brzmi, czy gdy dokupię moduł komfortu wraz z kluczykiem od samochodu o podobnym roczniku i wersji, założę...
Błahahahahahhahahahahaha. :lol: No ja się nie dziwie że problem rozwiązany. W końcu wiosna przyszła. Ale kolega napisał w jaki sposób się to skończyło, to się chwali :D Dla potomnych. Problemem jest nie tyle wilgoć, która zamarza na mechaniżmie zamka. Ile pył (brud) który przylepiał się przez lata do substancji, którą zostały nasmarowane owe mechanizmy....
Kolega numer 2 "Jardo": zamki za 50~120zł to raczej trzeba się liczyć z awaryjnością przy takiej pogodzie jak teraz tzn. odwilż i zamarzanie. Zamki atestowane to koszt nawet 1000zł i więcej. trzeba sobie z tymi dziadami radzić, np: można zrobić sprytną obudowę i wysmarować go smarem litowym po zewnątrz oczywiście, tak aby woda po nim spływała i nie...
milejow to może nam podpowiesz jak się uporać z dzwoniącymi elementami zamka ? Z zamkami nie miałem najmniejszego problemu(nic nie robiłem, może dlatego, że auto było wtedy w miarę młode), za to delikatnie poskrzypywał boczek ale dałem nową gumę montażową między boczek a drzwi i nastała cisza. Nic nie można było tylko wrzucić w kieszeń drzwi bo nawet...
Już od kiedy zaczęły sie pierwsze przymrozki, mam problem z otwarciem przednich drzwi od strony kierowcy. A zwłaszcza rano. Wszystkie inne drzwi otwierają się bez problemu, a te ani nie drgną. Myśle że zamek jest ok , bo kluczyk normalnie się przekręca i kołek wyskakuje do góry, ale ciągle coś trzyma. Pomaga dopiero dłuzsza jazda z włączonym na maksa...
słyszałem że w tych samochodach problemem jest fabryczna wada polegająca na dostawaniu się wody w okolice zamka i zamarzaniu. zróbcie doświadczenie z suszarką . pozdr..
Po prostu zamarza ci mechanizm zamka i siłownik nie ma siły ruszyć tego mechanizmu. Polecam zakonserwować mechanizm jakimś dobrym odmrażaczem do zamków (tzn wszystkie elementy przegubowe przesuwne, które mogą się zakleszczać. Mechanizm zamarza, ponieważ musiała dostać się do niego woda - trzeba osuszyć.
Jak od środka nie działa, to chyba powinieneś sprawdzić zamki, przeczyścić, nasmarować, zobaczyć co tam "piszczy w środku drzwi" że ręcznie nie zablokujesz zamka. Mogło przyrdzewieć i nie blokuje... a tego bez zdjęcia boczków drzwi chyba nie zrobisz. Przy mrozie mogą też zamarzać zamki, przy czym nie piszę o bardziej popularnej wkładce i kluczyku, tylko...
Założyłem już uniwersalny siłownik, u mnie siłownika fabrycznego nie ma niestety , na kostce do zamka z lewej strony przód idą tylko dwa kabelki. Czy w jazzach to normalne że poniżej zera stopni zamarzają tylne zamki ? nie można otworzyć drzwi ani z centralnego ani wyciągnąć "bolca" ręcznie ;/ Jest jakiś patent na to?
Mam bardzo złe doświadczenia ze stosowaniem powyższego smaru w niskich temperaturach. Zamki w samochodzie zamarzały poniżej -15*C. Dopiero wypłukanie naftą powyższego specyfiku usunęło problem.
Zedytuj swój post-zastosuj polskie literki.
Szanowni Koledzy, Dziękuje za wszystkie wpisy, cud się nie wydarzył. Kupiłem pin za poważną kwotę (mam potwierdzenie przelewu). Pin uzyskałem przez nasze forum. Mam takie problemy że: jedyny zamek zamarza na mrozie (zaoliwiony, zasmarowany), nie mogę dobrać pilota, chińskie chyba nie chcą działać (immo działa, obsługa centralnego zamka NIE). Zaczynam...
Witam, Porozmawiałem wczoraj dokładniej z domownikami. Doszliśmy do wniosku, że lepiej nie kombinować z dodatkowymi urządzeniami. Szczerze to nawet o tym nie wiedziałem, ale jednak zamek w furtce był, ale został on zdemontowany, ponieważ w zimę ciągle zamarzał. Z tego co usłyszałem od ojca, nawet środki przeciw zamarzaniu zamków nie sprawdzały się....
Spróbuj trysnąć w szczeliny olej silikonowy w aerozolu. Likwiduje objawy, a nie przyczynę, ale to tanie i skuteczne na wszelkie skrzypienia, czy piski. Koszt opakowania oleju to kilka złotych, przyda się także zimą do zabezpieczania uszczelek i zamków przed zamarzaniem.
A dlaczego z wkładki nie próbowałeś? wkładka bardzo ciężko chodzi. To auto mojej kobiety, zimą zamek często zamarzał, a ona psikała różne specyfiki. Właśnie dlatego chciałem dołożyć jej pilota, a nie wymieniać wkładkę na nową, bo to kolejny klucz. Jak uda mi się to podlaczyc to wtedy ja spokojnie zajmę się naprawą wkladki z zestawu naprawczego.
Zrób tak, wymontuj siłowniki, w dolnej ich części wywierć wiertłem Φ2 2-3 otwory i nalej do środka siłownika preparatu WD40. Patent w 99,99% przypadków pomaga.
Mam problem z przednimi drzwiami w Nissan Qashqai j10 . Problem występuje tylko podczas wiekszych mrozów i dotyczy tylko przednich drzwi kierowcy i pasażera. Z pilota centralnego pierwsza próba otwarcia drzwi nie działa, muszę przez tylne drzwi wsiadać i ciągnąć za klamkę od środka, wtedy problem ustępuje i kolejne otwarcie już działa z kluczyka centralnego....
Kolego w polówkach, seatach jest problem z zamazaniem zamków i ich zanieczyszczeniem, typowa usterka (zamków wewnątrz drzwi nie z wkładką do kluczyka) zacznij od wyjęcia, oczyszczenia a potem nasmarowania zamka kierowcy powinno pomóc ale trzeba to zrobić ze wszystkimi zamkami skończą się problemy z zamarzaniem i niepoprawnym działaniem centralnego zamka....
Nie uzywaj WD-40 do tego, zamarza!
Tak wiem , potraktował mnie jak złodzieja. Tam mam przycisk reset i tej metody już próbowałem ale nie reaguje. Kiedyś mi się zapasowy pilot rozkodował, to kombinacją tego przycisku i stacyjki ponownie go zaprogramowałem, natomiast w tej sytuacji albo jest jakaś kombinacja która go odblokowuje albo po wielu moich nieudanych próbach zablokował się na...
Mam ibize 1.4 MPI z 2001 od nowości, przejechane ponad 200000tyś. Praktycznie żadnych problemów, tanie części. Nie mam problemów z rdzą. Problemy: Zamarzającą odma zimą (jak się nie czyści miski), wówczas auto pluje olejem przez bagnet. Przy wymianie oleju powinno się wyczyścić miske olejową oraz smok bo też lubi zamarznąć i można zatrzeć silnik. Zacierają...
nie podwazam twojej wiedzy przeciez jestes moderatorem ale nie powiniennes pisac ze jestem oszustem - bo tak rozumiem ten wpis. Dobrze rozumiesz ten wpis - piszesz z pozycji użytkownika jednego pojazdu, w dodatku sądząc z opisu strasznego rzęcha. Ja prywatnie zdzieram 3 z kolei B4, żona jeździ jeszcze B3 - blacha? Owszem, na B3 była nieco lepsza, ale...
Odłącz drugiego mastera, tzn. podłącz go jako siłownik slave. Jeżeli masz uniwersalny central tki jak maja na allegro to podłącz w nim tylko przewody zielony i niebieski. Czarny , biały i brązowy nie podłączaj . Zaizoluj wolne końcówki. Po drugie przesmaruj sobie zamki, mogą zamarzać i wtedy siłowniki mogą nie uciągnąc.Po trzecie sprawdź połączenia...
Mogę się mylić, ale chyba nie ma jako takiego czujnika krańcowego, wydaje mi się, że jest to realizowane w zamku za pomocą mikrostyku. Tak właśnie jest. Nie które auta tak mają (tak jak moje- ROVER 75) . Zamarza mikro styk w zamku jak jest mróz i kontrolka świeci się dopóki nie odmarznie . U mnie zdarza się to tylko na mrozie.Oczywiście mogą to być...
Witam wszystkich! Chciałem odkopać temat i nie zakładać nowego. Posiadam taki sam alarm (tak mi się wydaje), nie zdejmowałem obudowy ale z zewnątrz wygląda identycznie. Mam dwa problemy z tym alarmem: 1) Posiadam dwa piloty, bateria w jednym z nich trzymała max 2dni. Podłączyłem amperomierz i wyszło mi że w stanie spoczynkowym pilot pobierał 1,5mA (dobry...
nie majster ściąga gumowa rurę oczyści coś tam oczyszcza na samym dole silnika gdzie zbiera się cały problem przedmucha powietrzem pod ciśnieniem w stronę silnika / odkręca korek wlewu oleju/ i na pół roku mam spokój Kiedyś szukałem jakiejś recepty na to znalazłem nawet na stronie Rosyjskiej patent z grzałką. ale nie kombinowałem, w salonie WW przecież...
wstawiłem jeszcze przed zimą centralny zamek ale kompletnie się nie sprawdza , zimą zamarza a czasami potrafi sam otworzyć samochód Kolego wepnij sam sterownik np. bx10.
Witam. Mam problem z zamykaniem i otwieraniem z pilota (oryginalnego) mojego Leon-a I 2003r.. Od kiedy tylko go kupiłem mogłem zamykać i otwierać samochód jedynie z kilku metrów, ponieważ z dalszych odległości nie łapało sygnału. Niezwłocznie wymieniłem baterie, ale niestety nie przyniosło to efektów. Od miesiąca samochód mogę zamykać jedynie z kluczyka,...
Mam taki wyłącznik podłączony w samochodzie - zasila mi 2 oporniki 30W umieszczone na zamkach w drzwiach bo mi zamarzały w zimie (nie wkładki, a sam mechanizm). Pracuje to już 2 lata. Też miałem obawy co do przepięć od rozrusznika i dałem po bezpieczniku transil 16V. Bezpiecznika nie pali, więc tam nie ma wyższego napięcia - akumulator dobrze tłumi...
Chyba jednak nie, miałem okazje montować ten sprzęt i wiem że na 4 przewodach to idzie sygnał, + 2 dodatkowe do zamka, ale na szczęście masz na tyle przewodów. A dla jasności rozwiązanie tzw. "impuls" jest również bardzo przydatne, gdy nie ma więcej przewodów niż 4, to kaseta za pomocą kondensatorów steruje zamkiem z pamięcią.. Każde zamki się psują...
Witam A ja problem z kluczami dla domowników rozwiązałem w inny sposób - kupiłem najtańszą jaka istnieje na allegro dwu kanałową centralkę do samochodu , z możliwością dokupienia pilotów... Pod 2 wyjścia astabilne podpiąłem układ na NE556 (2x555), który wydłuża mi impuls do 2s i 10s. Przez przekaźniki jeden kanał podpięty jest pod zamek (10s), a drugi...
Dzień dobry. Chcę zainstalować pilot do centralnego zamka w samochodzie Kia Soul. Zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem hands free. Czy są jakieś rozwiązania do samodzielnej instalacji, bezpieczne? Jeśli nie ma, to jaki polecacie komplet na standardowych kluczykach z przyciskami? Nie chcę otwierać mechanicznie samochodu kluczykiem w drzwiach, bo...
Mogę się wypowiedzieć tylko o takim, który posiadam czyli 1.9TDI ASZ 130KM ze skrzynią 6 biegową DRW. Nie wiem tylko czy możliwe jest jeszcze znalezienie takiego w stanie godnym polecenia. A3 i Golf są na tej samej płycie podłogowej jednak A3 jest zdecydowanie lepiej wykonana we wnętrzu. Golf niestety trzeszczy, a A3 praktycznie nie nawet w spore mrozy...
Powinny wystarczyć. To zależy jak ci chodzą zamki. Jak są w pełni sprawne, to nie ma sensu ładować mocniejszych. Jak ci zamarzają, przycinają się, są zabrudzone to możesz dać te 6 kilowe. Choć wtedy należałoby najpierw usunąć przyczynę, czyli zrobić zamki.
Spalanie zależy między innymi od stylu jazdy . Co drzwi to najpierw osusz , a później posmaruj smarem do zamków.
Zamek w drzwiach jest sterującym ale powinno być sterowanie też na klapie bagażnika sprawdż to jeśli chodzi o zamarzanie to może się to zdażyć dość częstą przyczyną uszkodzenia jest spalony przełącznik w drzwiach kierowcy
Witam. Chcę podłączyć uniwersalny sterownik centralnego PROXIMA MINI, do w/w samochody. Oryginalny sterownik działa jak potrzeba tylko uszkodzeniu uległ pilot w kluczyku. Mam następujący problem jak dostać się do oryginalnego sterownika, gdzie jest on umiejscowiony w jakie przewody się wpiąć, chodzi o kolory bądź numer wyprowadzeń i gdzie są te wyprowadzenia....
Witam. A jaka jest temperatura na zewnątrz samochodu?? Czasami woda zbiera się w przewodach i jak jest mróz to potrafi zamarzać i nie zamykać. Pozdrawiam.
Zakupiłem Polo III FL z końca 1999r. Było w nim zamontowane "coś" co przedstawię na zdjęciach. Sprzedawca powiedział, że to centralka od alarmu. Pilotów nie było, centralka jest nieaktywna, ponieważ zasilanie nie było do niej podłączone. Wiązka przewodów do niej jest dość gruba, ale 2 przewody idą do czujnik otwarcia maski, 2 szły bezpośrednio do akumulatora,...
Moja rada to niestety rozebrać drzwi i dokładnie umyć zamki (olej napędowy, benzyna ekstrakcyjna lub coś podobnego) potem przesmarować je i poskładać. Na zamkach z czasem zbiera się syf, a w ujemnej temperaturze zamarza i problem gotowy.
Witam !! Mam problem z centralnym zamkiem w Daewoo Espero. Kupiłem go niedawno i wszystko było OK, do czasu gdy temperatury na dworze spadły poniżej zera. Gdy rano chcę go otworzyć to niektóre drzwi nie chcą się otworzyć (nie otwiera centrany zamek, uszczelki w drzwiach są posmarowane) - jak gdyby coś zamarzało. Gdy już uda mi się do niego wejść i przejechać...
Zwarcie w klapie a dokładnie mały stycznik w środku mechanizmu zamka klapy numer części 8D5 959 489 dostał wody i zaśniedział a teraz robi zware bo woda zamarza rozszerza się i styka
powiem tak problem zamka rozwiazany wyczyscilem go dokladnie bezyna ekstrakcyjna poczekalem az wyschnie po czym nasmarowalem dokladnie plynem hamolcowym wiadomo nie zamarza. I wszystko gra mawet w te duze mrozy, pozostal jeden problem odnosnie podswietlenia w drzwiach kierowcy zapewne wymiana zarowki pomoze ale naj bardziej ciekawi mnie czemu na komputerze...
Hej. Mam vw golf 4. Nie ma on centralnego zamka tylko normalny na kluczyk. Problem wygląda tak : jak jest zima to wiadomo, że drzwi zamarzają. Jednak gdy przychodzi wiosna i pojawia się ostre słońce to drzwi nie chcą się zamykać. Trzeba nimi bardzo mocno trzaskać po kilka razy, bo inaczej się nie zamkną. Po pewnym czasie trzaskania drzwi się zamykają,...
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Sam też już przerabiałem ten temat w swoim samochodzie i narobiłem sobie sporo roboty, aby powyciągać...
Mam problem ze zdjęciem tapicerki z drzwi przednich? Są tam jakieś ukryte śruby? CZy jest po prostu włożona za zatrzaskach i wystarczy np. śrubokrętem podważyć? A po co to zdejmować? po coś nie tak jest z drzwiami kierowcy. Tzn. nie zawsze można je otworzyć, pradopodobnie coś z centralnym, który pracuje, otwiera auto< ten "trzpień" blokujący dzwi...
Niestety albo stety okazało sie że poprostu nie łączył bezpiecznik ! Jesli ktoś ma starsza cordobe to elektryka w tym samochodzie to jest jedna wielka porażka już nie wspomne o wiecznie zalanym komputerze i zamarzajacych zamkach.
[quote="Luchs"],bo mi zamarzaja drzwi i nie wiem czy to uszczelka czy zamek centralnego Nasmaruj uszczelki dzwi wazelina kosmetyczna wtedy nie przymarzna do dzwi i wykluczysz jedno z pytan
Miałem ostatnio problem z zamarzająym zamkiem w golfie nie chodzi mi o wkładke zamka tylko tą część co jest mocowana do drzwi. Rozebrałem zamek przesmarowałem go smarem poskładałem no i jak zamkne auto to od środka nie da sie otworzyć mimo wyciągniętego korka drzwi jęsli auta nie zamknę to wszystko działa ok tzn owiera sie od srodka i o zewnatrz
KLUCZYK OD MOJEJ BMW PO PROSTU PRZESTAŁ REAGOWAĆ. BATERIA WYMIENIANA A CENTRAL NIE DZIAŁA.PROSZE O POMOC W ZAPROGRAMOWANIU KLUCZYKA.ZIMA NIESTETY I ZAMKI CZESTO ZAMARZAJA ,ZGROZA BEZ CENTRALA Z PILOTA.PROSZE O JAKAS SENSOWNA PODPOWIEDZ.CO ZROBIC. Wyłącz Caps Lock, regulamin
kolego ja ci mogę podpowiedzieć w inny sposób spróbuj pojechać na myjnię samochodową niech ci ciepłą wodą umyją a później zastosuj jakiś preparat ja na takie elementy u klientów którzy do mnie przyjeżdżają przed zimą stosuję taki preparat jak środek do konserwacji profili zamkniętych z wurtha jest on praktycznie bezbarwny są też inne środki z firmy...
zamarzające biegi zamarzające wtryski zamki zamarzanie
zasilacz separacja galwaniczny rozdzielenie sygnału dekodera vectra pilot cyfra czerwona
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Skuteczność mieszania środków ochrony agrestu Podłączenie czujnika MAP w Mercedesie W211