To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
połamane przewody na przelotce
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
fabia = centralny zamek
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Radio na 99 %
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Bezpieczniki na pewno.
Raczej typowa fabia.
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Dzięki za podpowiedz u mnie obluzowane okazało się mocowanie siłownika i to powodowało że c. zamek się blokował.
Która to Fabia? Który rocznik? Centralny fabryczny czy dokładany?
Zamek fabryczny. W przypadku fabrycznego centralnego zamka, zacznij od diagnostyki . Podłącz diagnoskop i opisz wyniki.
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie Faktycznie najszybszy i najpewniejszy sposób w przypadku Fabii, gdzie przy dokładanym zamku prawidłowa regulacja jest dość problematyczna.
Centralka jest oryginalna założona fabrycznie a zamek mam tak zapieczony że nie mogę przekręcić kluczyka
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
a kto to instalowal ? moze bylo cos zle podlaczone ? czy bylo spr.
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Próbuję zamontować centralny zamek w mojej Fabiance i podczas montażu siłownika w dzw. przednich natrafiłem na "muuur". Jak to założyć by tapicerka wróciła na swoje miejsce i nie mieszała przy pracy cięgien. Może ktoś posiada fotki już zamontowanej fabrycznej lub takiej jak moja uniwersalnej instalacji?:?:
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Problem rozwiązany, winne były dwa siłowniki od centralnego zamka. Wymienione i wszystko działa ja powinno.
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Czy zamek centralny zamyka i otwiera, całe auto, po przekręceniu kluczyka?
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
A tak ciężko w google wpisać?
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Witam . Posiadam skoda fabia 1, 2005r 1.2 htp , chciałbym założyć zamek centralny z pilota , auto to golas(najbiedniejszą wersja) , nwm jaki zestaw zakupić aby wszystko działalo . Proszę o poradę
W silniku szyby jest mózg , woda kasecie w zamku drzwi też może powodować cyrk. Opcji jest parę. Odepnij wtyk od zamka i zobacz co bedzie sie działo. Dziś zrobiłem tak, że nie podłączyłem wtyczki do zamka drzwi. Efekt taki, że szybę dało się opuścić ale już nie dało się jej podnieść. Po wpięciu wtyczki do zamka szyba zaczęła wariować. Więc wniosek,...
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Sterownik działa! Sposób podłączenia: Oznaczenie na sterowniku--------kolor przewodu----------------- funkcja Kostka 1. ANT ------------------------------- biały -----------------------antenka DO/DZ------------------------żółto-niebi... c.z. Pin 15 -----------------------------czarny-----... po stacyjce Pin...
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
!!!WITAM!!! Planuje zamontować sobie w Skodzie Fabii centralny zamek. Mam pytanie czy takie zamki jak są na allegro są wystarczające i czy pracują poprawnie? Nie wiem również czy taki siłownik z uciągiem 3-4kg jest wystarczający. Czy nie będzie z nim problemów w zimie? http://www.allegro.pl/show_item.php?item...
Pilot mam jeden ( drugi kluczyk bez pilota) centralny zamek oryginalny działa normalnie zamyka się i otwiera tylko nie działa z pilota
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
witam chcę zamontować w swojej Fabii zamek centralny z autoalarmem, tylko nie wiem, jaki? na rynku jest masa zestawow tego typu, ale ktory warto kupić, nie mam zielonego pojęcia? kryterium standardowe - najlepszy i najtańszy.:D a tak poważnie to koszt miałby oscylować gdzieś do 250 złotych. pomóżcie, proszę. z góry thx
Dzięki za podpowiedź, ale jak szukać chwilowego minusa ? - odizolowywać kabel ? wbijac się w niego? (to niczczy przewody). Może ktoś wie lub dysponuje schematem. jaki to kolor ? było by to pomocne bo miejsca w tamtym miejscu jest niewiele na większe eksperymenty. Ja sprawdziłem żółto/niebieski, żółto/zielony i brązowy - żaden z nich tym nie steruje....
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Witam :) Mam problem z centralnym zamkiem w fabii. Podczas zakładania gazu został odłączony akumulator po tej czynności przestał działać centralny zamek z pilota (nie fabrycznego alarmu FOX) oraz z kluczyka. samochód można zamknąć tylko od wewnątrz z przycisku w drzwiach. Sprawdzałem działanie alarmu, działa prawidłowo. Po podaniu impulsu na kable sterujące...
JEst wykonalne. Znajdz jakiegoś dawce i przełóź. Potrzebne Ci jeszcze będą wiązki elektyczne , przyciski i tapicerki drzwiowe
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
siłownik zamka centralnego sprawdź
Włącznik od awaryjnych.
Specjalizowany zamek do Fabii II pasuje do Roomstera.
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
wiesz co to jest wersja comfort więc cz bedzie orginalny co do alarmu niewiem. Pogoda jest upiorna więc narazie musze odłożyć plany Funkcja komfort to wydłużony czas zamykania zamka centralnego powodujący domykanie szyb.
Witam, jeżdżę Fabią 1,9 SDI rocznik 2000 w wersji komfort od dłuższego czasu mam problem z centralnym (montowanym fabrycznie, otwieranym ze "scyzoryka") na chwile obecną - nie działa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu, początkowo samochód zamykał się co drugie "piknięcie" pilotem, później już tylko raz na jakiś czas. Chwilowo pomogło odpięcie akumulatora,...
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Oczywiście, że mamy, patrz mój link wyżej
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Myślę, że masz uszkodzone mikrowyłączniki (jest ich kilka) w zamku kierowcy. Czy masz światło sufitowe w kabinie i światełka dolne drzwi. Zamek można naprawić we własnym zakresie wymieniając wspomniane mikrowyłączniki, ale jest to praca trudna i dla cierpliwych, posiadających już pewne doświadczenie. Są one do nabycia w sklepie tj. w "Elektroniku"....
Gdzie może leżeć problem W zamku drzwi kierowcy
ZAMOWILEM CENTRALNY ZAMEK DO FABII I OKAZALO SIĘ ŻE BRAK INSTRUKCJI MONTAZU. CZY MA KTOS MOZE COS TAKIEGO ABY MI PRZESLAC?? BYLBYM BARDZO WDZIECZNY!! Regulamin, p.10.9. Proszę poprawić post!
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
na jednym przewodzie? takie rozwiazanie jest w fabii.
Witam Obecnie zakładam centralny zamek w fabii 1; z funkcją sygnalizowania migaczami. I stąd moje pytanko (wiem, że tematy były poruszane, ale nie było żadnej odpowiedzi- prócz 1: podłączenia pod tylnie kierunki, ale to raczej dziwny pomysł) gdzie i jak podłączyć się pod prawą i lewą stronę auta z kabelkami od centralki? Jak tam jeszcze sprawa wygląda...
Bylem w warsztacie i gość niema pojęcia co to może być ,jakieś rady?? Zmień warsztat. Poczytaj lub powiedz mechanikowi niech poczyta,usterki tych zamków są opisane.
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
centralny zamek fabia fabia zamek centralny centralny zamek fabia pilot
przekrecam kluczyk gasna kontrolki płytka stykowa atmega8 synchronizacja czasu windows
Niedziałające przyciski touchpada w laptopie Dell - przyczyny i rozwiązania Łączenie taśmy filmowej 8 mm: metody i narzędzia