Czujnik temperatury pewnie nie działa. Albo motor od zamka. Przy motorze są czujniki położenia zamka, możliwe że jest ciągle w trybie pyro bo zamek się nie otworzył, możesz ręcznie odblokować jeśli pamiętasz gdzie jest zamek. Ciężko powiedzieć z zdjęć online.
Rozkręcenie zamka
Nie dyskutuje, ale sam kiedyś miałem sytuację że pralka niby normalnie działa wirowanie i itd. Kawałek wykałaczki przyblokowywał pompę odsysającą, w bębnie nie było wody przy otwarciu awaryjnym i pranie było odwirowane ale problemy były aby normalnie otworzyć pralke. Cóż, ciężko powiedzieć zdalnie co może być problemem możemy tylko naprowadzać autora
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
najpierw zobacz czy żadna część nie jest ułamana, a dokładnie pęka taka tulejka z dwoma uszami 4mm wys i dwoje uszu na niej też ok 4 mm(urywają sie uszy jak zamek ciężko chodzi, albo przy próbie włamania - jest to zabezpieczenie które ma właśnie pękać przy próbie otwarcia nieodpowiednim kluczem) na tą tulejkę zakładasz sprężynke tak żeby była naciągnięta...
Same włączniki ciężko znaleźć,łatwiej zamek wymienić.Albo nówka albo szrot.
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
Ze zdjęć jest ciężko coś wywnioskować, ale na początek możesz wsiąść szkło powiększające i posprawdzać czy wszystkie luty są prawidłowe. Czy nie ma gdzieś przerw, czy nie pozlewał lutów, to znaczy czy nie porobił zwarć z innymi ścieżkami.
Sprawdż grzałkę , Wyłącz zasilanie! odkręć prawy bok śruby z tyłu i na dole jedna z przodu .Dostęp do grzałki i zamka .Dla wprawionego mechanika nie stanowi problemu odblokowanie zamka jedni odkręcają zamek inni krótkim śrubokrętem podważają ale jest ciężko .Jeśli się nie znasz wezwij fachowca.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Z reguły klamki do szyb zabezpieczane są drucikiem. Strasznie ciężko się do niego dostać. Nie które tylko modele mają śrubki pod zaślepkami albo ruchome zebezpieczenie. Napisz jaki samochodzik. A zamek proponuję bez obrotowych głowic zdaża się że pękają.
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Zamki w Freelanderze posiadają dwa silniczki elektryczne, jeden do otwierania drugi do zamykania. Dosyć często ulegają one uszkodzeniu, czasem pomaga czyszczenie. Zamki używane nie są zbyt drogie. trzeba pamiętać że zamek od strony kierowcy między wersją angielską a polską różni się wtyczką, ale za to jest tani i można przełożyć sam silniczek. Silniczki...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Po tym zdjęciu ci nie powiem bo dawno nie robiłem takiego auta, najlepiej wziąć olej i pędzel i przesmarować wszystkie cięgna w miejscach ruchomych a sam zamek wyjąć i zatopić w oleju, rozruszać go i poskładać całość.
Gwałtem mi to zalatuje... Raz bez podparcia zaworu na sztywno, na samej górze jest problem z odbezpieczeniem zapieczonych i zakleszczonych zamków - i ich wyjęciem, a potem ze złożeniem tego do kupy. Znajomy ma stół do demontażu z pneumatycznymi siłownikami i często trzeba stuknąć, żeby zamek puścił. Właśnie o to zakleszczenie się boję. Czy pomysł ze...
Nie możesz najpierw szyldów ściągnąc i dać zdjęć? z zewnątrz ciężko może być zdjąć ale spróbuje Dodano po 1 (at)odzik, zamek z długim szyldem - pod wkładką wywierć fi 10 a fi 6/fi 8 w miejsce klucza, łamiąc wkładkę wiertłem odwrotnie ciężkim młotkiem. Spróbuje i dam znać
Dziękuję za schemat. Ciężko mi się w nim połapać - wszystko po niemiecku. Poruszałem wiązką klapy w gumowej osłonie i zamek działa już kilka dni. Na razie nie będę ruszał. Jak znów zastrajkuje to wezmę się za to porządnie. Dziękuję wszystkim.
Wśród zamienników trafiają się buble i jest to normalne. Co do reszty potrzebna diagnoza. Proszę napisz zrozumiały post bo ten się ciężko czyta.
Wewnętrzny działał. Otwierał wszystko i zamykał włącznie z tym w klapie. Było widać jak zamek się rusza, tylko przycisk nie chciał odbić. Swoją drogą być może zadziałały dwa czynniki na raz czyli smarowanie i odcięcie zasilania bo zanim to zrobiłem kluczyk wyraźnie był zablokowany. Nie to, że ciężko chodził tylko miał jakby delikatny luz i wyraźną blokadę...
witam ponownie. Zbierałem się kilkukrotnie aby napisać by uzyskać jakąkolwiek pomoc, ale ciężko było mi to napisać krótko zwięźle i na temat. Moje próby rozpisania się wyglądały bardziej jak bełkot pijanego. Naprawdę dało mi to w kość ale Panowie teraz mogę powiedzieć jedno, udało się!!!! Udało mi się przebić przez wsad 24x, umiem kasować błąd 90 jak...
Bez sprawdzenia fizycznie ciężko powiedzieć ale pewnie tam tkwi problem. Cały zamek (zamiennik) można kupić już powyżej 100zl więc nie wiem czy jest sens bawić się w czyszczenie skoro nie wiadomo na jak długo przyniesie to efekt. Oczywiście warto zobaczyć na stan przewodów między samochodem a drzwiami.
Witam wszystkich jak w temacie ML W164 3.0 2008r Nie działa centralny zamek z pilota Co do centralnego zamka Piloty sprawdzone sprzętem ładnie wysyłają sygnał ( Poza tym na dwóch kluczykach tak samo) Sam tylni nie ma oznak wody , lecz dowiedziałem się że był naprawiamy właśnie przez dostanie się wody do niego , po naprawie ożyły keyless oraz zamykania...
Kolego zasilanie zamka 12V bardzo Cie musi interesować bo bez tego Ci on nie zadziała, a jak nie zadziała to styki NO i C nie zewrą się, a modelu nie podałeś bo są 500 i 700 a mogą być różnice. Czu naprawdę tak jest ciężko posługiwać się językiem techniczny bądź zrozumiałym? Co kogo interesuje napięcie na stykach do których ma być podłączony styk zwierny...
Hmm nie wiem pomyślmy. Skoro nie działa centralny zamek to może problemu trzeba się dopatrywać w centralnym zamku ?? Albo w przepustnicy... Ciężko stwierdzić... Wypadałoby może podłączyć jakiś sprzęt pod gniazdo OBD i połączyć się ze sterownikiem centralnego zamka ? Jeśli będziesz miał szczęście to w zakładce z błędami będzie wyszczególnione z czym...
Sprawdz czy faktycznie ciężko chodzą zawory. Tłok w górę, zdjąć zamek poruszać. Ciekawe ja 4011 remontowałem trzy lata temu i nie miałem tego problemu.
Mam samochód bez żadnych przekładek i jest podobnie. HandsFree oraz naciśnieęcie na pilocie otwiera tylko drzwi kierowcy. Drugie wciśnięcie guzika na pilocie powoduje otwarcie bagażnika. Tylne drzwi otwieram przyciskiem na drziach kierowcy. Zamykanie samochodu jest uciążliwe bo przed wyjściem zamykam przyciskiem na drzwiach kierowcy tylne i potem wychodzę...
Z jednej strony siłownika obrotu jest wpięty dławik przepływu oleju a drugiej zamek hydrauliczny oba elementy do sprawdzenia
Zobacz na wyjętym z drzwi zamku czy po zamknięciu c.zamkiem, rygluje się poprawnie jak opisano w tym filmie. Bo jeżeli wyjęty rygluje, a zamontowany nie, to albo za słaby silniczek w tym zamku, lub coś nie tak z mechanizmem ręcznej blokady jest nie tak. Może pręty wygięte i zbyt ciężko to pracuje, przyjrzałbym się temu. No tak,bo niby dlaczego ma,...
Pewnie poniekąd masz racje, ale metodą prób i błędów to raczej ciężko sprawdzić zamek do którego dochodzi 10 przewodów i do tego jest teoretycznie nierozbieralny.
Ciężko coś innego zrobić zamek jest pęknięty w miejscu wejścia klamki i klamka kręci się w kółko. Przez to nie idzie ich otworzyć. Opcji z kluczem niestety w tym zamku nie mam. Nic mi nie przychodzi do głowy co mogę jeszcze zrobić. Sam nie wiem jak to możliwe, ale moja żona potrafi. :p
Witam. Od jakiegoś czasu centralka przestała reagować na pilot (na pilocie nie mam diodki sygnalizującej więc ciężko powiedzieć czy wina pilota czy nie) Zanim kupiłem nową baterię otwierałem i zamykałem auto przy pomocy kluczyka. Wszystkie drzwi się otwierają i zamykają ( podejrzewam że z centralką wszystko ok). Bateria kupiona, wymieniona i tzw. ZONK....
Wymień jak najszybciej bo jak zostanie w pozycji zaryglowanej to będzie ciężko to otworzyć.
http://obrazki.elektroda.net/59_12831051... Na forum jakiś czas temu pojawiła się konstrukcja zamka do domofonu otwieranego za pomocą kombinacji sygnałów wywołania jednak nie satysfakcjonowała mnie ona z prostego powodu a mianowicie hałasu. Problem pojawia się gdy ktoś z domowników wraca w nocy zapomniawszy klucza i budzi wszystkich pozostałych....
Centralką można by emulować przycisk ale trzeba by odpowiednio podłączyć bo jak widać otwieranie i zamykanie jest na tym samym pinie więc ciężko by uzyskać sterowanie z dwóch guzików pilota.
Dobry wieczór, mam taki problem z centralnym zamkiem w Peugeot 308 HB 2008r. Zaczęło się od tego że raz na jakiś czas same w czasie jazdy zaczęły otwierać się drzwi kierowcy, po przesmarowaniu zamka usterka minęła, jednak po pewnym czasie znów powróciła. Później przestało działać ryglowanie drzwi po ruszeniu autem, a z guzika który znajduje się na desce...
Witam mam pewien problem z Astra SRI. Zakupiłem auto stosunkowo niedawno i mam pewien problem mianowicie: - Nie działa mi radio zauważyłem ze nie ma bezpiecznika który odpowiada za audio i czy jeśli go umieszczę tam gdzie powinien być to jakoś to pomoże? Myśle tez nad wysunięciem radia i sprawdzeniem później czy kable są w porządku. - podczas uruchamia...
Witam Mam problem z zamkiem w moim Peugeot 207 mianowicie sam zamek a właściwie wkładka chodziła ciężko aż do momentu. gdy któregoś dnia próbowałem otworzyć samochód kluczykiem przekręcenie go w lewo nie otworzyło mi drzwi gdy próbowałem przekręcić w prawo (pozycje zamknięcia) nie mogłem nawet wykonać pełnego obrotu 90 stopni tylko 45 stopni na których...
Cześć. Mam problem z blokadą drzwi w pralce Electrolux EW1043. Chciałem przesmarować zamek drzwi bo się ciężko otwierały i po skręceniu go już nic nie działa. Przed rozkręceniem zamka drzwi wszystko chodziło normalnie, tj. zamek się ryglował i zapalała się dioda zamkniętych drzwi. Sprawdzałem kostkę blokady drzwi i wszystko w porządku.
Centralny zamek zarówno z pilota jak i kluczyka zamyka i zaraz otwiera. Bardzo możliwe, że uszkodzony jest jeden z czujników zamknięcia drzwi. Nie podajesz jego typu, więc ciężko o dokładniejszą diagnozę.
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Witam. Jak dobrać sie do zamka klapy pralki Candy CTG 125 Active? cos się zepsuło, ciężko zatrzasnąć klapę, nie zaskakuje do końca zamek. Nie wiem, może jakaś regulacja zamka jest? po prostu nie zawsze chwyta zaczep, można normalnie ręką niekiedy klapę podnieść, a wtedy wiadomo pralka nie ruszy..Będę wdzięczny za jakies wskazowki.
Witam serdecznie. Potrzebuję Waszej pomocy w kwestii zakupu zamka. Zamek ma być zamontowany do furtki i ma mieć rozstaw otworów 72 mm oraz pasować do profilu 60 mm. Aktualnie kupiłem zamek firmy JANIA. Pierwszy lepszy jaki był w sklepie. Problem jaki z nim mam, jest taki, że klamka furtki jest dość ciężkawa, przez co po naciśnięciu, ta bardzo słabiutko...
witam proponuję podłączyć auto pod kompa (pp2000 lub diagbox) i zobaczyc jakie błędy pokaże komputer mi to wygląda na problem z masą ale bez kompa ciężko powiedziec pozdr. mazek
Kombinacja szyfru 2 cyfrowa :) jeszcze jedno koło i będzie bardziej skomplikowane. Fajne, ale mi brakuje jeszcze pokrętła z zewnątrz bo przecież ciężko kręcić z zewnątrz wewnętrznym potencjometrem :) . No, chyba że to tylko furtka wyjściowa bez wejścia :D
Dzięki za informacje :) W takim razie coś Electrolux lub AEG:) W końcu czas zmienić na coś z wyświetlaczem. Czy to prawda że Electrolux seria 800 posiada extra wygłuszenie montowane w środku obudowy?Czy chwyt marketingowy;) W AEG zamek już montują jakiś lepszy?Tam czytałem że typową usterka po zakupie jest awaria zamka klapy. Natomiast w Electroluxie...
Oba akumulatory są sprawne ? Zamki faktycznie się lubią zaciąć od nie używania i ciężko je potem zmusić do pracy. Często trzeba rozebrać wkładkę żeby je uruchomić .
Witam, chce wyjąć zamek z tylnych prawych drzwi, ponieważ ciężko chodzi "ucho" od linki a co za tym idzie cała klamka i w dodatku drzwi się nie otwierają za każdym razem. Chce wyczyścić, przesmarować i zamontować z powrotem. Jako, że nigdy tego nie robiłem a z elektryki samochodowej jestem zielony, chciałbym zapytać: 1. Czy mogę odpiąć elektryczną kostkę...
Witam. Mam podobny problem z zamkami. Również po wykręceniu zamka nie dało sie go rozebrac. Jedynie część mechaniczna wyjąłem i wypisikałem wszystko sprayem typu kontakt. Od tego czsu nie zamyka zamka z zewnatrz - cały czas można otworzyć klamką zewnętrzna. Na razie wypiąłem linke z klamki zewnętrznej. Pytanie mam jak wyciągnąc tą małą linke z zamka...
Uwikłany. https://obrazki.elektroda.pl/9392045100_... Zaczęło się od telefonu. Nic w tym dziwnego, dziś większość złych wieści i zdarzeń w naszym życiu, zaczyna się od odebrania telefonu. Ciocia Grażynka nie żyje, Wujek Kazik przyjeżdża na święta z całą rodziną. Szef ma pomysł jak możemy produktywnie spędzić czas wolny… Czasem...
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem w astrze H 1.9 2004r. Po wyjęciu i włożeniu wszystkich bezpieczników przestał działać centralny nie reaguje ani z pilota, z kluczyka ani z przycisku na konsoli środkowej. Do diagnostyki używałem sprzętu TecnoTest 4130 Reflex Plus, który ciężko radzi sobie z CAN-em (brak błędów). Czy ktoś przerabiał może ten temat...
To trzeba sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu. Stroboskop do regulacji zapłonu będzie potrzebny, bo może moduł daje iskrę w innym momencie. Do tego sprawdzić czy wpust lub zamek na kole magnesowym nie jest ścięty.
Sytuacja jest deczko patowa :D Napsikałem i nasmarowałem ze wszystkich możliwych stron. Zamek daje się zamknąć ręcznie, co prawda najlepiej w 2 osoby ale da się :P Na początku jest wrażenie oporu, ale idzie to przełamać, w każdym bądź razie ciężko zauważyć jakieś mechaniczne uszkodzenie. Jest rozwiązanie zagadki :) ! Zaznaczone zielonymi strzałkami...
Zerknij na ofert Normstahl. Mają zestawy ryglujące w opcji. Hormann też ma coś takiego. Taki zestaw to specjalny uchwyt na górze skrzydła, pionowe cięgło od uchwytu do zamka i dedykowany zamek z możliwością odryglowania zarówno ręcznego jak i w/w pionowym cięgłem. Musisz też zadbać o możliwość ręcznego odryglowania samego napędu w razie braku prądu...
A skąd wiesz że przewód padł?Być może zwarło z masą i spaliło bezp.?Sprawdź go.Bez zasilania modułu będzie ciężko bo sterowanie silnika zamka raczej idzie do niego.Rozumiem że nie ma wkładki klucza z prawej?
Sprawdziłem tylko kilka przewodów iż niestety z zamkniętymi drzwiami jest bardzo ciężko. Mało miejsca w aucie. Śrubokręt, kluczyk, kawałek patyka, i zamknij zamek na otwartych drzwiach. Zajrzyj za schowek pasażera. W te pudełko wchodzą te same kabelki, których szukasz, na teraz to minuta, aby sprawdzić, czy masz ten sam GEM. Jak ten sam, to bym się...
Podepnę się i odświeżę temat. Mam problem z zamykaniem zamka centralnego z pilota. Problem zaczął się już jakieś dwa lata temu kiedy to od czasu do czasu szwankowało zamykanie z pilota i musiałem zamknąć z klucza. Jak przestawało działać to kilka razy pod rząd musiałem zamykać auto z klucza potem wszystko wracało do normy aby za jakiś czas wrócić. Ostatnio...
Dokładnie tak się działo w tych zamkach że pękała w nich sprężyna, raczej cały zamek do wymiany, ciężko będzie dopasować tak sztywną spręzynę.
WD40 na pewno nie skleił, jeśli już to coś porozpuszczał. Coś mogło być pęknięte i trzymało się na starym smarze, a teraz wyskoczyło ze swojego miejsca i jest kłopot. W Golfie IV miałem podobnie w zamku drzwi kierowcy. Wpuściłem rzadkiego oleju i zamek który chodził ciężko stanął zupełnie. Po rozebraniu części się wysypały. Trzeba było kupić zestaw...
W tych kwestiach jestem totalnym laikiem. No właśnie, ciężko jest pomóc w sumie błahej sprawie dla specjalisty totalnemu laikowi. Instrukcji do tego raczej nie ma ;) Odkręcić dwie śruby, zdjąć plastik, spojrzeć , naprawić. Zbyt proste żeby tutoriały robić.
Niestety mam warunki polowe i nawet ciężko pomierzyć je jak kolwiek, brakuje bezpiecznika w prawym górnym rogu. Odpowiada za zamek centralny i powinien tam być bezpiecznik 30A. Być może chodzi o sterowanie z pilota, którego nie ma w opcji więc kabelka również tam nie ma? Rozebrałem dzisiaj boczki drzwi kierowcy. Co warto sprawdzić? Demontować zamek?
Najważniejsza jest siła uciągu. Ma to szczególne znaczenie zimą gdy zamki ciężko chodzą, jak będą za słabe nie poradzą sobie z zamykaniem i otwieraniem drzwi. Myślę iż podany uciąg to minimum dla matiaza (z polonezem sobie takie zamki nie radzą). Te z podanego linku chyba nie są najtańsze (wystawianie na motto nie jest tanie). Sam montaż nie jest skomplikowany...
A dlaczego z wkładki nie próbowałeś? wkładka bardzo ciężko chodzi. To auto mojej kobiety, zimą zamek często zamarzał, a ona psikała różne specyfiki. Właśnie dlatego chciałem dołożyć jej pilota, a nie wymieniać wkładkę na nową, bo to kolejny klucz. Jak uda mi się to podlaczyc to wtedy ja spokojnie zajmę się naprawą wkladki z zestawu naprawczego.
Mogło ci połamać z zimna przelotki w drzwiach lub mróz uszkodził głośniki. Wycieraczki mogły poprzymarzać na tulejkach lub szczotki w silniczku. Zamek wiadomo ciężko chodzi zimą,.
Naciągnięte drzwi i ciężko pracujący zamek.
Nie to siłownik kończy swój żywot.Nasmaruj zamek jeszcze może jest zardzewiały i ciężko chodzi.
Jak postoi w ogrzewanym garażu sprawdź czy działają. Jak będzie OK to albo zamarzły albo na mrozie zamki chodzą za ciężko i siłownik nie daje rady. Przesmarowanie zamków na pewno nie zaszkodzi. Powodzenia
Witam . Czesto taki przypadek występuje w niedomykaniu zamka w których jest siłownik "master" ciężko działający zamek nie pozwala siłownikowi na jego pełne zamknięcie lub otwarcie. Oczysc i zamek i nasmaruj go
Dzień dobry Mam problem z centralnym zamkiem, otóż nie reaguje na pilot, kartę oraz na guzik na konsoli. Drzwi/bagażnik otworzyć można jedynie grotem kluczyka. Starałem się rozwiązać ten problem samodzielnie, jedynie analizując podobne tematy do mojego. Niestety bezskutecznie. W pierwszej kolejności sprawdziłem bezpieczniki pod siedzeniem pasażera (tył...
Witam, drzwi nie można otworzyć z zewnątrz i z wewnątrz. Rygiel w drzwiach cały czas jest wciśnięty. Pociągając za klamkę wewnątrz ( ciężko chodzi) rygiel wychodzi, po puszczeniu klamki od razu się chowa (sprężynuje). Jakby coś trzymało w zamku. Błąd w komforcie - sygnał zamka pasażera nieprawidłowy. Otwierając i zamykając centralny zamek w drzwiach...
Ja kupuję tylko z allegro i jeszcze mnie żaden nie zawiódł, może ci ciężko zamki chodzą lub krzywo je montujesz pozdrawiam
Witam, dziś w moim Audi A6 C5 1,8t (1999 rok) doszło do awarii, mianowicie :rano auto otworzyłem normalnie pojechałem do sklepu, wróciłem, zamknąłem i wszystko było ok. Jak odchodziłem zauważyłem, że w tylnym kole jest mało powietrza, poszedłem po kompresorek do drugiego auta, otworzyłem tylna klapę, podłączyłem urządzenie i włączyłem je , po krótkiej...
Co było powodem wymiany fartucha? Urwany kawałek gumy na styku fartucha ze szklaną częścią drzwiczek. Po zamknięciu drzwi, przez tą wyrwę woda wydostawała się na zewnątrz. Jak ta guma się urwała? Nie znalazłem przyczyny. Może przy wyciąganiu prania jakiś zamek zahaczył... ciężko powiedzieć. Śmierdzi lozyskami ew krzyżakiem Czy powodem mogło być położenie...
Nie nie może, zapewne zamek będzie do wymiany lub "coś" ciężko chodzi.
Hej, z góry chcę powiedzieć że jestem totalnym idiotą jeżeli chodzi o mechanikę samochodową. Moja wiedza kończy się na wymianie kół oraz oleju. Dlatego mam pytanie do szerszego grona ludzi którzy mają na pewno większą wiedzę. Generalnie posiadam golfa 4, mam do niego kluczyk z pestka. Nie jestem pewien czy jest to oryginalny kluczyk. Wygląda jakby był...
Witam .Problem mój polega na tym iż minął czas gwarancji drzwi i właśnie uległy poważnej dla mnie awarii. Drzwi posiadają dwa zamki górny typu"lucznik"oraz dolny na klucz. Awarii uległ dolny gdyż wszystkie rygle otwierają się tylko nie górny. Rozwiercilem zamek wyciągiem go myśląc że to wina zamka strasznie ciężko się zamykał. Niestety zamek rozwiercilem...
Sprawdź czy poprawnie działą siłownik w drzwiach kierowcy, ew. nasmaruj zamek, bo może zbyt ciężko chodzi i siłownik raz go da radę przerzucić, a raz nie. To tak na początek.
Witam. W tym roku dokładnie w styczniu wymieniłem zamek prawych, przednich drzwi w golfie V, ponieważ nie otwierał. Teraz po prawie roku zamek ten w ogóle nie reaguje tzn. nie zamyka ani nie otwiera tych drzwi. Zauważyłem też, że gdy ktoś wsiada nie zapala się lampka kabinowa, szyby otwiera i stąd moje pytanie czy ktoś przerabiał już ten temat? Możliwe,...
Witajcie, nadszedł czas gdzie po dwudniowej walce z zamkiem centralnym potrzebuje pomocy. Mianowicie po wymontowaniu zamka w celu sprawdzenia mikrostyków, gdyż zapalało się czasem samo z siebie światło w całej kabinie i zamontowaniu zamka spowrotem przestał działać. Nie potrafi się otworzyć. Dokładnie to tak, w środku zamka jestem pewien że wszystko...
Ja bym stawiał że zamek w drzwiach kierowcy ma za ciężko - nie ma siły się zamknąć. Ręcznie zamykając zamykasz go na siłę. W zamku są krańcówki sterujące zamkiem i jak go zamkniesz ręcznie to wysteruje on zamknięcie pozostałych zamków. Jeżeli próbujesz zamknąć pilotem to centralka podaje impuls na zamek w drzwiach aby się zamknął i wysterował pozostałe...
W każdym zamku jest mikro wyłącznik kolega miał uszkodzone tylne drzwi nie zamykały się założyliśmy nowy i dział zaznaczam że bardzo ciężko jest rozebrać zamek trzeba coś tam rozwiercić.
mało miejsca, nawet ręke ciężko włożyć, rozpiska okablowania?dysponuje ktoś?
Jak od razu pali bezpiecznik no to raczej masz zwarcie na masie.... Napisałeś że odpowiada on od oświetlenia wewnętrznego i zamka centralnego, więc jakim cudem zamek centralny ci działa skoro od razu pali ci bezpiecznik ??? Jest to audi A3 8l ale który rocznik też jest ważne.... W Audi a3 masz moduł komfortu przy pompce zamka centralnego w bagażniku...
A tak zapytam, skoro żadne wiercenia nie wchodzą w grę to jak ten rygiel ma się trzymać i jak to ma być solidnie zamocowane, bo chyba o to chodzi w takich zamkach. Na gumę do żucia? http://lmgtfy.com/?q=zamek+szyfrowy http://lmgtfy.com/?q=zamek+zbli%C5%BCeni... I podobne... Ciężko samemu?
Witam. Jak wymienić zamek, blokadę pralki ładowanej od góry Candy CTDF1406. Mam kupiony nowy, odkręciłem ramkę od kołnierza, od spodu nie widać żadnej śrubki od góry też nie. Pewnie są jakieś zaczepy które trzeba odgiąć, od spodu ciężko jest tam zajrzeć. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć. Z góry dziękuję i pozdrawiam Zbyszek
Witam. Mam od niedawna eurovana czyli Peugeot 806 1994 r. Mam problem z drzwiami przesuwnymi centralnym i podsufitką. Mają bardzo duży luz na wózku środkowym i tak mi się wydaje że jest to przyczyna blokowania drzwi przy zamykaniu. Widać przez szczelinę chyba zatartą rolkę która jest już jakby ścięta z jednej strony... nie obraca się. Czy można wymienić...
z jednym przyciskiem ciężko skopiować skoro urządzenie wymaga nacisnięcia odblokuj i zablokuj.Nie wykonalne jednym przyciskiem dlatego pewnie tak jest. Akurat fiat to sie dobrze kopiuje,bo np. ducato do 2010 na szarym body idzie bez problemu,nowsze wylatuje po czasie jak używa sie dwóch pilotów. Po za tym jeszcze jest keydiy .
Ostatnio wymieniałem siłownik od strony kierowcy bo stary był do **** i nie jest to bardzo trudne ale zeszło mi na to w sumie ze 4h (łącznie z testami). Trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi i masz już dostęp do siłownika. Jest przykręcony na dwie śrubki (jeśli był dokładany) a jeśli masz oryginalnie centralny zamek to ciężko wyczuć co tam włożyli. Może jest...
Poszukuję krok po kroku jak rozebrać zamek tylnich lewych drzwi w Peugeot 306 kombi 1998 r. lub ewentualnie co może być powodem, że zamek podczas jazdy puszcza, ale nie otwierają się drzwi, lub ciężko je zamknąć podczas postoju.
Tak wygląda używany oryginał po ok. 50zł: http://obrazki.elektroda.pl/2313400700_1... Może nie warto partaczyć roboty w swoim własnym samochodzie? Jeżeli masz wersję 2-drzwiową, to wydatek jest niewielki. Możesz też dokupić siłownik klapki wlewu paliwa i pokrywy bagażnika - a to na uniwersalnych jest ciężko zrobić. Siłowniki uniwersalne...
Podłącz siłowniki do sterowania z alarmu ale nie podpinaj ich jeszcze pod cięgien i zobacz czy chodzą. Jeżeli chodzą to znaczy że albo ciężko działają zamki albo cięgna są źle wyprofilowane. Do az3 wystarczy bezpiecznik 10 A.
Trochę ciężko to zrozumieć ale wywnioskowałem że masz problemy w zamkach, rozbierz sprawdź switche i zimne luty.
Pełna diagnostyka zrobiona brak błędów w REC i UEC , w testach podzespołów w REC zamki działają , w cim kluczyki na nowo programowane ,myślę jeszcze na podmianką rec ale ciężko o oznaczenia hh
1.Nie otwiera i zamyka z przycisku w klapie-Mikrostyk sprawny 100%-sterowanie masą. 2.Nie otwiera i zamyka z pilota 3.Siłownik zamka jest wbudowany w zamek kostka 3 PIN -do pinu środkowego dochodzi +12V stałe ale BORDNEZ wyłacza to napięcie przy badaniu większą żarówka ale próbówka 1,2W świeci. -pin boczny 1 pewnie ma kluczowanie masą przy zadziałaniu...
Dla pewności że to zamek możesz podmienić stronami i wtedy szukać . Jeżeli nadal będzie problem z drzwiami prawymi to winna kablomania lub komfort . Jeżeli teraz drzwi kierownika będą pracować ciężko lub wcale - masz odpowiedź .
Kable od zamka są od czujnika więc nie mają z tą usterką nic wspólnego. Ciężko ocenic co jest uszkodzone po tym filmiku. To trzeba widzieć na własne oczy.
myślę że jest dołożona centralka która się zepsuła , ewentualnie jakiś przekażnik zamieniający biegunowość się rozłączył rozkręć i sprawdż bo nikt nie jest wróżką i ciężko coś doradzić kiedy właściciel auta nie ma czasu tam zajrzeć
Witam . Mam taki otóż problem w mojej audi a3 8l 1.8t SWAP z 1.6 komputer pokładowy nieraz przestaje wskazywać wartości takie jak spalanie ile km zostało itp prędkość spada do zera np z 100km/h i wzrasta znowu do tej samej wartości samochód zaczyna szarpać przy zmianie biegów na kablach pod maską zrobiły się dziwne naloty niebieskie do tego auto ciężko...
ciężko szarpak pokrętło ciężko sprzęgło ciężko
spryskiwacz megane skopiować pliki twardego dysku anteny amatorskie
mikrofalówka gorenje philips 43pfs5525
Napięcie na przewodzie neutralnym przy obciążeniu 100 W Tester akumulatorów Blue Box - funkcje i zastosowania