Czujnik temperatury pewnie nie działa. Albo motor od zamka. Przy motorze są czujniki położenia zamka, możliwe że jest ciągle w trybie pyro bo zamek się nie otworzył, możesz ręcznie odblokować jeśli pamiętasz gdzie jest zamek. Ciężko powiedzieć z zdjęć online.
Rozkręcenie zamka
Nie dyskutuje, ale sam kiedyś miałem sytuację że pralka niby normalnie działa wirowanie i itd. Kawałek wykałaczki przyblokowywał pompę odsysającą, w bębnie nie było wody przy otwarciu awaryjnym i pranie było odwirowane ale problemy były aby normalnie otworzyć pralke. Cóż, ciężko powiedzieć zdalnie co może być problemem możemy tylko naprowadzać autora
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
najpierw zobacz czy żadna część nie jest ułamana, a dokładnie pęka taka tulejka z dwoma uszami 4mm wys i dwoje uszu na niej też ok 4 mm(urywają sie uszy jak zamek ciężko chodzi, albo przy próbie włamania - jest to zabezpieczenie które ma właśnie pękać przy próbie otwarcia nieodpowiednim kluczem) na tą tulejkę zakładasz sprężynke tak żeby była naciągnięta...
Same włączniki ciężko znaleźć,łatwiej zamek wymienić.Albo nówka albo szrot.
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
Sprawdż grzałkę , Wyłącz zasilanie! odkręć prawy bok śruby z tyłu i na dole jedna z przodu .Dostęp do grzałki i zamka .Dla wprawionego mechanika nie stanowi problemu odblokowanie zamka jedni odkręcają zamek inni krótkim śrubokrętem podważają ale jest ciężko .Jeśli się nie znasz wezwij fachowca.
Ze zdjęć jest ciężko coś wywnioskować, ale na początek możesz wsiąść szkło powiększające i posprawdzać czy wszystkie luty są prawidłowe. Czy nie ma gdzieś przerw, czy nie pozlewał lutów, to znaczy czy nie porobił zwarć z innymi ścieżkami.
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Z reguły klamki do szyb zabezpieczane są drucikiem. Strasznie ciężko się do niego dostać. Nie które tylko modele mają śrubki pod zaślepkami albo ruchome zebezpieczenie. Napisz jaki samochodzik. A zamek proponuję bez obrotowych głowic zdaża się że pękają.
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Zamki w Freelanderze posiadają dwa silniczki elektryczne, jeden do otwierania drugi do zamykania. Dosyć często ulegają one uszkodzeniu, czasem pomaga czyszczenie. Zamki używane nie są zbyt drogie. trzeba pamiętać że zamek od strony kierowcy między wersją angielską a polską różni się wtyczką, ale za to jest tani i można przełożyć sam silniczek. Silniczki...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Po tym zdjęciu ci nie powiem bo dawno nie robiłem takiego auta, najlepiej wziąć olej i pędzel i przesmarować wszystkie cięgna w miejscach ruchomych a sam zamek wyjąć i zatopić w oleju, rozruszać go i poskładać całość.
Gwałtem mi to zalatuje... Raz bez podparcia zaworu na sztywno, na samej górze jest problem z odbezpieczeniem zapieczonych i zakleszczonych zamków - i ich wyjęciem, a potem ze złożeniem tego do kupy. Znajomy ma stół do demontażu z pneumatycznymi siłownikami i często trzeba stuknąć, żeby zamek puścił. Właśnie o to zakleszczenie się boję. Czy pomysł ze...
Nie możesz najpierw szyldów ściągnąc i dać zdjęć? z zewnątrz ciężko może być zdjąć ale spróbuje Dodano po 1 (at)odzik, zamek z długim szyldem - pod wkładką wywierć fi 10 a fi 6/fi 8 w miejsce klucza, łamiąc wkładkę wiertłem odwrotnie ciężkim młotkiem. Spróbuje i dam znać
Dziękuję za schemat. Ciężko mi się w nim połapać - wszystko po niemiecku. Poruszałem wiązką klapy w gumowej osłonie i zamek działa już kilka dni. Na razie nie będę ruszał. Jak znów zastrajkuje to wezmę się za to porządnie. Dziękuję wszystkim.
Wśród zamienników trafiają się buble i jest to normalne. Co do reszty potrzebna diagnoza. Proszę napisz zrozumiały post bo ten się ciężko czyta.
Wewnętrzny działał. Otwierał wszystko i zamykał włącznie z tym w klapie. Było widać jak zamek się rusza, tylko przycisk nie chciał odbić. Swoją drogą być może zadziałały dwa czynniki na raz czyli smarowanie i odcięcie zasilania bo zanim to zrobiłem kluczyk wyraźnie był zablokowany. Nie to, że ciężko chodził tylko miał jakby delikatny luz i wyraźną blokadę...
witam ponownie. Zbierałem się kilkukrotnie aby napisać by uzyskać jakąkolwiek pomoc, ale ciężko było mi to napisać krótko zwięźle i na temat. Moje próby rozpisania się wyglądały bardziej jak bełkot pijanego. Naprawdę dało mi to w kość ale Panowie teraz mogę powiedzieć jedno, udało się!!!! Udało mi się przebić przez wsad 24x, umiem kasować błąd 90 jak...
Bez sprawdzenia fizycznie ciężko powiedzieć ale pewnie tam tkwi problem. Cały zamek (zamiennik) można kupić już powyżej 100zl więc nie wiem czy jest sens bawić się w czyszczenie skoro nie wiadomo na jak długo przyniesie to efekt. Oczywiście warto zobaczyć na stan przewodów między samochodem a drzwiami.
Witam wszystkich jak w temacie ML W164 3.0 2008r Nie działa centralny zamek z pilota Co do centralnego zamka Piloty sprawdzone sprzętem ładnie wysyłają sygnał ( Poza tym na dwóch kluczykach tak samo) Sam tylni nie ma oznak wody , lecz dowiedziałem się że był naprawiamy właśnie przez dostanie się wody do niego , po naprawie ożyły keyless oraz zamykania...
Kolego zasilanie zamka 12V bardzo Cie musi interesować bo bez tego Ci on nie zadziała, a jak nie zadziała to styki NO i C nie zewrą się, a modelu nie podałeś bo są 500 i 700 a mogą być różnice. Czu naprawdę tak jest ciężko posługiwać się językiem techniczny bądź zrozumiałym? Co kogo interesuje napięcie na stykach do których ma być podłączony styk zwierny...
Hmm nie wiem pomyślmy. Skoro nie działa centralny zamek to może problemu trzeba się dopatrywać w centralnym zamku ?? Albo w przepustnicy... Ciężko stwierdzić... Wypadałoby może podłączyć jakiś sprzęt pod gniazdo OBD i połączyć się ze sterownikiem centralnego zamka ? Jeśli będziesz miał szczęście to w zakładce z błędami będzie wyszczególnione z czym...
Z jednej strony siłownika obrotu jest wpięty dławik przepływu oleju a drugiej zamek hydrauliczny oba elementy do sprawdzenia
Sprawdz czy faktycznie ciężko chodzą zawory. Tłok w górę, zdjąć zamek poruszać. Ciekawe ja 4011 remontowałem trzy lata temu i nie miałem tego problemu.
Mam samochód bez żadnych przekładek i jest podobnie. HandsFree oraz naciśnieęcie na pilocie otwiera tylko drzwi kierowcy. Drugie wciśnięcie guzika na pilocie powoduje otwarcie bagażnika. Tylne drzwi otwieram przyciskiem na drziach kierowcy. Zamykanie samochodu jest uciążliwe bo przed wyjściem zamykam przyciskiem na drzwiach kierowcy tylne i potem wychodzę...
Zobacz na wyjętym z drzwi zamku czy po zamknięciu c.zamkiem, rygluje się poprawnie jak opisano w tym filmie. Bo jeżeli wyjęty rygluje, a zamontowany nie, to albo za słaby silniczek w tym zamku, lub coś nie tak z mechanizmem ręcznej blokady jest nie tak. Może pręty wygięte i zbyt ciężko to pracuje, przyjrzałbym się temu. No tak,bo niby dlaczego ma,...
Pewnie poniekąd masz racje, ale metodą prób i błędów to raczej ciężko sprawdzić zamek do którego dochodzi 10 przewodów i do tego jest teoretycznie nierozbieralny.
Ciężko coś innego zrobić zamek jest pęknięty w miejscu wejścia klamki i klamka kręci się w kółko. Przez to nie idzie ich otworzyć. Opcji z kluczem niestety w tym zamku nie mam. Nic mi nie przychodzi do głowy co mogę jeszcze zrobić. Sam nie wiem jak to możliwe, ale moja żona potrafi. :p
Wymień jak najszybciej bo jak zostanie w pozycji zaryglowanej to będzie ciężko to otworzyć.
http://obrazki.elektroda.net/59_12831051... Na forum jakiś czas temu pojawiła się konstrukcja zamka do domofonu otwieranego za pomocą kombinacji sygnałów wywołania jednak nie satysfakcjonowała mnie ona z prostego powodu a mianowicie hałasu. Problem pojawia się gdy ktoś z domowników wraca w nocy zapomniawszy klucza i budzi wszystkich pozostałych....
Witam. Od jakiegoś czasu centralka przestała reagować na pilot (na pilocie nie mam diodki sygnalizującej więc ciężko powiedzieć czy wina pilota czy nie) Zanim kupiłem nową baterię otwierałem i zamykałem auto przy pomocy kluczyka. Wszystkie drzwi się otwierają i zamykają ( podejrzewam że z centralką wszystko ok). Bateria kupiona, wymieniona i tzw. ZONK....
Centralką można by emulować przycisk ale trzeba by odpowiednio podłączyć bo jak widać otwieranie i zamykanie jest na tym samym pinie więc ciężko by uzyskać sterowanie z dwóch guzików pilota.
Dobry wieczór, mam taki problem z centralnym zamkiem w Peugeot 308 HB 2008r. Zaczęło się od tego że raz na jakiś czas same w czasie jazdy zaczęły otwierać się drzwi kierowcy, po przesmarowaniu zamka usterka minęła, jednak po pewnym czasie znów powróciła. Później przestało działać ryglowanie drzwi po ruszeniu autem, a z guzika który znajduje się na desce...
Witam mam pewien problem z Astra SRI. Zakupiłem auto stosunkowo niedawno i mam pewien problem mianowicie: - Nie działa mi radio zauważyłem ze nie ma bezpiecznika który odpowiada za audio i czy jeśli go umieszczę tam gdzie powinien być to jakoś to pomoże? Myśle tez nad wysunięciem radia i sprawdzeniem później czy kable są w porządku. - podczas uruchamia...
Witam Mam problem z zamkiem w moim Peugeot 207 mianowicie sam zamek a właściwie wkładka chodziła ciężko aż do momentu. gdy któregoś dnia próbowałem otworzyć samochód kluczykiem przekręcenie go w lewo nie otworzyło mi drzwi gdy próbowałem przekręcić w prawo (pozycje zamknięcia) nie mogłem nawet wykonać pełnego obrotu 90 stopni tylko 45 stopni na których...
Cześć. Mam problem z blokadą drzwi w pralce Electrolux EW1043. Chciałem przesmarować zamek drzwi bo się ciężko otwierały i po skręceniu go już nic nie działa. Przed rozkręceniem zamka drzwi wszystko chodziło normalnie, tj. zamek się ryglował i zapalała się dioda zamkniętych drzwi. Sprawdzałem kostkę blokady drzwi i wszystko w porządku.
Centralny zamek zarówno z pilota jak i kluczyka zamyka i zaraz otwiera. Bardzo możliwe, że uszkodzony jest jeden z czujników zamknięcia drzwi. Nie podajesz jego typu, więc ciężko o dokładniejszą diagnozę.
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Witam. Jak dobrać sie do zamka klapy pralki Candy CTG 125 Active? cos się zepsuło, ciężko zatrzasnąć klapę, nie zaskakuje do końca zamek. Nie wiem, może jakaś regulacja zamka jest? po prostu nie zawsze chwyta zaczep, można normalnie ręką niekiedy klapę podnieść, a wtedy wiadomo pralka nie ruszy..Będę wdzięczny za jakies wskazowki.
Witam serdecznie. Potrzebuję Waszej pomocy w kwestii zakupu zamka. Zamek ma być zamontowany do furtki i ma mieć rozstaw otworów 72 mm oraz pasować do profilu 60 mm. Aktualnie kupiłem zamek firmy JANIA. Pierwszy lepszy jaki był w sklepie. Problem jaki z nim mam, jest taki, że klamka furtki jest dość ciężkawa, przez co po naciśnięciu, ta bardzo słabiutko...
witam proponuję podłączyć auto pod kompa (pp2000 lub diagbox) i zobaczyc jakie błędy pokaże komputer mi to wygląda na problem z masą ale bez kompa ciężko powiedziec pozdr. mazek
Kombinacja szyfru 2 cyfrowa :) jeszcze jedno koło i będzie bardziej skomplikowane. Fajne, ale mi brakuje jeszcze pokrętła z zewnątrz bo przecież ciężko kręcić z zewnątrz wewnętrznym potencjometrem :) . No, chyba że to tylko furtka wyjściowa bez wejścia :D
Dzięki za informacje :) W takim razie coś Electrolux lub AEG:) W końcu czas zmienić na coś z wyświetlaczem. Czy to prawda że Electrolux seria 800 posiada extra wygłuszenie montowane w środku obudowy?Czy chwyt marketingowy;) W AEG zamek już montują jakiś lepszy?Tam czytałem że typową usterka po zakupie jest awaria zamka klapy. Natomiast w Electroluxie...
Oba akumulatory są sprawne ? Zamki faktycznie się lubią zaciąć od nie używania i ciężko je potem zmusić do pracy. Często trzeba rozebrać wkładkę żeby je uruchomić .
Witam, chce wyjąć zamek z tylnych prawych drzwi, ponieważ ciężko chodzi "ucho" od linki a co za tym idzie cała klamka i w dodatku drzwi się nie otwierają za każdym razem. Chce wyczyścić, przesmarować i zamontować z powrotem. Jako, że nigdy tego nie robiłem a z elektryki samochodowej jestem zielony, chciałbym zapytać: 1. Czy mogę odpiąć elektryczną kostkę...
ciężko szarpak pokrętło ciężko sprzęgło ciężko
lodówki bosch opinie amica drzwiczki piekarnika iphone czarny ekran aparat
trilux pilot instrukcja astra parujące szyby
Castel Garden K 350 – podłączenie kondensatora, schemat, wartości, kolory przewodów HC40-250/BOT – uzwojenie prądnicy, dane techniczne, przezwajanie, AVR, schematy