Czujnik temperatury pewnie nie działa. Albo motor od zamka. Przy motorze są czujniki położenia zamka, możliwe że jest ciągle w trybie pyro bo zamek się nie otworzył, możesz ręcznie odblokować jeśli pamiętasz gdzie jest zamek. Ciężko powiedzieć z zdjęć online.
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
W kwesti formalnej to w golfie modół jest pod kolumną kierownicy żebyś nie rwał dywanów. Jeżeli zapala się lampka że drzwi są otwarte to wyłącznik musi być sprawny a dostać się do niego to nie tak łatwo bo siedzi w zamku nawet jak wyciągniesz zamek (ciężka sprawa dla kogoś kto robi to pierwszy raz) to i tak go nie zobaczysz. Pytanko: Jaki typ wyświetlania...
W polonezach z reguły w tylnych drzwiach montuje się właśnie siłowniki 6 kg, bo te zamki chodzą dość ciężko. Tak więc możesz zmienić tylko tylne siłowniki na mocniejsze, a przednie drzwi na razie zostaw i poczekaj do zimy.
najpierw zobacz czy żadna część nie jest ułamana, a dokładnie pęka taka tulejka z dwoma uszami 4mm wys i dwoje uszu na niej też ok 4 mm(urywają sie uszy jak zamek ciężko chodzi, albo przy próbie włamania - jest to zabezpieczenie które ma właśnie pękać przy próbie otwarcia nieodpowiednim kluczem) na tą tulejkę zakładasz sprężynke tak żeby była naciągnięta...
Same włączniki ciężko znaleźć,łatwiej zamek wymienić.Albo nówka albo szrot.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Rozkręcenie zamka
Ponieważ jest zimno i zamki ciężko pracują. Rozbierz centralkę zamka i obejrzyj ścieżki, na pewno któraś jest przepalona.
Nie jest przypadkiem jakiś zaczep, np. mocujący rurę spryskiwacza do kosza? Może jakiś element zamka drzwi? Ciężko jakoś by we wnętrzu zmywarki mógł znajdować się taki element. Gdzie został znaleziony? W środku?
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
Po tym zdjęciu ci nie powiem bo dawno nie robiłem takiego auta, najlepiej wziąć olej i pędzel i przesmarować wszystkie cięgna w miejscach ruchomych a sam zamek wyjąć i zatopić w oleju, rozruszać go i poskładać całość.
Sprawdż grzałkę , Wyłącz zasilanie! odkręć prawy bok śruby z tyłu i na dole jedna z przodu .Dostęp do grzałki i zamka .Dla wprawionego mechanika nie stanowi problemu odblokowanie zamka jedni odkręcają zamek inni krótkim śrubokrętem podważają ale jest ciężko .Jeśli się nie znasz wezwij fachowca.
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Najważniejsza jest siła uciągu. Ma to szczególne znaczenie zimą gdy zamki ciężko chodzą, jak będą za słabe nie poradzą sobie z zamykaniem i otwieraniem drzwi. Myślę iż podany uciąg to minimum dla matiaza (z polonezem sobie takie zamki nie radzą). Te z podanego linku chyba nie są najtańsze (wystawianie na motto nie jest tanie). Sam montaż nie jest skomplikowany...
Języczek podważ w stronę do siebie-haczyk pójdzie w stronę przeciwną, jednocześnie cały czas ciągnij za czerwony pasek plastykowy io wtedy drzwi otworzą się. Plastykowy pasek należy pociągnąć około 1 cm, czuć opór, że dalej nie da się. Dodam, że języczek haczyka należy mocno odginać, jednocześnie dopychając w tym czasie drzwi do środka bębna-inacej...
Pewnie poniekąd masz racje, ale metodą prób i błędów to raczej ciężko sprawdzić zamek do którego dochodzi 10 przewodów i do tego jest teoretycznie nierozbieralny.
Witam mam pewien problem z Astra SRI. Zakupiłem auto stosunkowo niedawno i mam pewien problem mianowicie: - Nie działa mi radio zauważyłem ze nie ma bezpiecznika który odpowiada za audio i czy jeśli go umieszczę tam gdzie powinien być to jakoś to pomoże? Myśle tez nad wysunięciem radia i sprawdzeniem później czy kable są w porządku. - podczas uruchamia...
Witam, ad.1 alarm może się też, ale bardzo rzadko zawiesić, jak raz się zdarzyło to może przypadek. ad.2 czytałem gdzieś, że mechanizmy od centralnego zamka ciężko chodzą (forum odnośnie Toyoty) i mo0że to jest przyczyną. ad.3 to jest antena. ad.4 pre-alarm jest to tzw. cichy alarm dokładnie masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
zdejmiesz bez problemu --ja to bym najpierw zobaczył jakie siłowniki kupić bo spotkałem się żę standardowe do 4,5 kg nie potrafia zamknąć i otworzyć ----zamki chodzą ciężko
Dokładnie tak się działo w tych zamkach że pękała w nich sprężyna, raczej cały zamek do wymiany, ciężko będzie dopasować tak sztywną spręzynę.
tradycyjnie się stosuje siłowniki 3,5 kg. Przynajmniej taki maja opis. W przypadkach ciężko chodzących zamków stosuje sie siłowniki mocniejsze: 6 kg i więcej. Ale standardowe w 80 % przypadków są wystarczające.
Mogło ci połamać z zimna przelotki w drzwiach lub mróz uszkodził głośniki. Wycieraczki mogły poprzymarzać na tulejkach lub szczotki w silniczku. Zamek wiadomo ciężko chodzi zimą,.
Nie to siłownik kończy swój żywot.Nasmaruj zamek jeszcze może jest zardzewiały i ciężko chodzi.
Witam. Zakupiłem niedawno Seata Ibize 1.4 tdi III 2003 rocznik. I cała logika tkwi w tym , że nie działa otwieranie drzwi z kluczyka (brak reakcji). Dodam że jest to wersja trzydrzwiowa. Zamykam i otwieram samochód z pilota . Jeszcze co najlepsze do auta da się wejść otwierając bagażnik kluczykiem . Czyżby do wymiany wkładka zamka? Ciężko się tam dostać...
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Nie dyskutuje, ale sam kiedyś miałem sytuację że pralka niby normalnie działa wirowanie i itd. Kawałek wykałaczki przyblokowywał pompę odsysającą, w bębnie nie było wody przy otwarciu awaryjnym i pranie było odwirowane ale problemy były aby normalnie otworzyć pralke. Cóż, ciężko powiedzieć zdalnie co może być problemem możemy tylko naprowadzać autora
Wśród zamienników trafiają się buble i jest to normalne. Co do reszty potrzebna diagnoza. Proszę napisz zrozumiały post bo ten się ciężko czyta.
No niby prawda, ale dobrze żeby jeszcze był efekt cofania zamka, a to cofnięcie w miarę ciężkiego zamka (da radę go obciążyć do około 0,5 kg) i jego uderzenie na końcu wywoła efekt odrzutu.
Ja kupuję tylko z allegro i jeszcze mnie żaden nie zawiódł, może ci ciężko zamki chodzą lub krzywo je montujesz pozdrawiam
Witam . Czesto taki przypadek występuje w niedomykaniu zamka w których jest siłownik "master" ciężko działający zamek nie pozwala siłownikowi na jego pełne zamknięcie lub otwarcie. Oczysc i zamek i nasmaruj go
Naciągnięte drzwi i ciężko pracujący zamek.
Cześć. Mam problem z blokadą drzwi w pralce Electrolux EW1043. Chciałem przesmarować zamek drzwi bo się ciężko otwierały i po skręceniu go już nic nie działa. Przed rozkręceniem zamka drzwi wszystko chodziło normalnie, tj. zamek się ryglował i zapalała się dioda zamkniętych drzwi. Sprawdzałem kostkę blokady drzwi i wszystko w porządku.
Jak postoi w ogrzewanym garażu sprawdź czy działają. Jak będzie OK to albo zamarzły albo na mrozie zamki chodzą za ciężko i siłownik nie daje rady. Przesmarowanie zamków na pewno nie zaszkodzi. Powodzenia
Sprawdź dobrze bezpieczniki, od tego modułu bezpiecznik jest tak na samej górze rozdzielni bezpiecznikowej, ciężko dostępny 10A
Wymień jak najszybciej bo jak zostanie w pozycji zaryglowanej to będzie ciężko to otworzyć.
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Jest w zamku, ciężko raczej. Nowy chora cena
No właśnie, nie wiem, jak wyglądają żyły pod izolacją, ale pozostałe funkcje działają, czyli ogrzewanie szyby i wycieraczka. Dodatkowo w złączu zamka jest napięcie na pinach, ale bez schematu ciężko stwierdzić, czy jest poprawne na danym pinie. Podejrzewam uszkodzony zamek, bo jak inaczej sprawdzić i co w tej sytuacji?
Z reguły klamki do szyb zabezpieczane są drucikiem. Strasznie ciężko się do niego dostać. Nie które tylko modele mają śrubki pod zaślepkami albo ruchome zebezpieczenie. Napisz jaki samochodzik. A zamek proponuję bez obrotowych głowic zdaża się że pękają.
Tutaj masz sposób przerobienia kasety przy bramie. Jeżeli ci to nie wystarczy - wieczorkiem podeślę ci sposób przerobienia słuchawki, żeby otwierał się rygiel przy wywołaniu. Ten dodatkowy przewód od bramy prowadzisz do elektroniki i tam wpinasz w złącze oznaczone jako "rygiel"albo "zamek". Trochę ciężko podać szczegółowy przepis bez wiadomości na temat...
Zamek w drzwiach od mieszkania zaczął ciężko chodzić, mianowicie z trudem wkłada się i wyjmuje klucz. Może klucz się skrzywił lub zdeformował? Ktoś się nim bawił, rzucał?
Hmm nie wiem pomyślmy. Skoro nie działa centralny zamek to może problemu trzeba się dopatrywać w centralnym zamku ?? Albo w przepustnicy... Ciężko stwierdzić... Wypadałoby może podłączyć jakiś sprzęt pod gniazdo OBD i połączyć się ze sterownikiem centralnego zamka ? Jeśli będziesz miał szczęście to w zakładce z błędami będzie wyszczególnione z czym...
Ostatnio wymieniałem siłownik od strony kierowcy bo stary był do **** i nie jest to bardzo trudne ale zeszło mi na to w sumie ze 4h (łącznie z testami). Trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi i masz już dostęp do siłownika. Jest przykręcony na dwie śrubki (jeśli był dokładany) a jeśli masz oryginalnie centralny zamek to ciężko wyczuć co tam włożyli. Może jest...
Sprawdź czy poprawnie działą siłownik w drzwiach kierowcy, ew. nasmaruj zamek, bo może zbyt ciężko chodzi i siłownik raz go da radę przerzucić, a raz nie. To tak na początek.
Kolego w silniku centralnego drzwi jest 7 przewodów. Masa pin5 +/-12V w zależności od zamknij otwórz pin3 i przeciwna polaryzacja pin2 pin1 i 4 określa położenie siłownika czy zamknął czy otworzył. Jeśli tam centralny działa podobnie do Picasso to zamknij centralny zamek i przerwanie przewodu z pinu 4 lub 1 powinno spowodować otwarcie zamka. To ten...
Moduł będzie ciężko kupić i cena będzie z kosmosu. Poproś serwisanta elektronika, aby sprawdził, jaki element steruje obwodem zamka i trzeba ten obszar naprawić. Jeśli bezpiecznik uległ uszkodzeniu, to prawdopodobnie masz uszkodzenie na module. 1186898
Ciężko coś innego zrobić zamek jest pęknięty w miejscu wejścia klamki i klamka kręci się w kółko. Przez to nie idzie ich otworzyć. Opcji z kluczem niestety w tym zamku nie mam. Nic mi nie przychodzi do głowy co mogę jeszcze zrobić. Sam nie wiem jak to możliwe, ale moja żona potrafi. :p
Potwierdzę to co napisał poprzednik. U mnie wizyta ślusarza do zaciętego zamka Gerdy Sprowadziła się do kunsztownego napieprzania w klucz w zamku z róznych stron i próby jego przekręcania. I to się sprawdziło... Nie postukiwania w klucz ilóweczkiem, tylko oklepywania go młotkiem z dość duża siła... A wszystko dlatego, że jakiś czas wcześniej postanowiłem...
Sprawdz czy faktycznie ciężko chodzą zawory. Tłok w górę, zdjąć zamek poruszać. Ciekawe ja 4011 remontowałem trzy lata temu i nie miałem tego problemu.
WD40 na pewno nie skleił, jeśli już to coś porozpuszczał. Coś mogło być pęknięte i trzymało się na starym smarze, a teraz wyskoczyło ze swojego miejsca i jest kłopot. W Golfie IV miałem podobnie w zamku drzwi kierowcy. Wpuściłem rzadkiego oleju i zamek który chodził ciężko stanął zupełnie. Po rozebraniu części się wysypały. Trzeba było kupić zestaw...
Zapewne zamókł mikrostyk w zamku-poczekaj aż wyschnie jezeli nadal bedą problemy wymiana całego mechanizmu zamka... Ciężka sprawa wymienić to samemu Dodano po 2 dodam, że jeszcze kiedyś w dupę dostałem. klapa jest wgnieciona i lampka bagażnika się nie świeci, ale nigdy mi to nie prszeszkadzało
Nie nie może, zapewne zamek będzie do wymiany lub "coś" ciężko chodzi.
Oba akumulatory są sprawne ? Zamki faktycznie się lubią zaciąć od nie używania i ciężko je potem zmusić do pracy. Często trzeba rozebrać wkładkę żeby je uruchomić .
Witam .Problem mój polega na tym iż minął czas gwarancji drzwi i właśnie uległy poważnej dla mnie awarii. Drzwi posiadają dwa zamki górny typu"lucznik"oraz dolny na klucz. Awarii uległ dolny gdyż wszystkie rygle otwierają się tylko nie górny. Rozwiercilem zamek wyciągiem go myśląc że to wina zamka strasznie ciężko się zamykał. Niestety zamek rozwiercilem...
No tak. Blacha- mocowanie zamka, unieruchamia 2 skrzydła. Sprytne.
Silnik faktycznie zassał wodę? Z tego powodu zgasł? Filtr powietrza był mokry? Nie pamiętam jak Lanos, ale pokrewna astra f miała wlot powietrza praktycznie na wysokości zamka maski i raczej ciężko żeby zassała tam wodę.
A tak zapytam, skoro żadne wiercenia nie wchodzą w grę to jak ten rygiel ma się trzymać i jak to ma być solidnie zamocowane, bo chyba o to chodzi w takich zamkach. Na gumę do żucia? http://lmgtfy.com/?q=zamek+szyfrowy http://lmgtfy.com/?q=zamek+zbli%C5%BCeni... I podobne... Ciężko samemu?
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
Podłącz się sterownikiem w drzwiach szybko i prosto, ciężko znaleźć info na Twoje pytanie.
A tak ciężko w google wpisać?
Witam. Mam podobny problem z zamkami. Również po wykręceniu zamka nie dało sie go rozebrac. Jedynie część mechaniczna wyjąłem i wypisikałem wszystko sprayem typu kontakt. Od tego czsu nie zamyka zamka z zewnatrz - cały czas można otworzyć klamką zewnętrzna. Na razie wypiąłem linke z klamki zewnętrznej. Pytanie mam jak wyciągnąc tą małą linke z zamka...
Witam. Jak dobrać sie do zamka klapy pralki Candy CTG 125 Active? cos się zepsuło, ciężko zatrzasnąć klapę, nie zaskakuje do końca zamek. Nie wiem, może jakaś regulacja zamka jest? po prostu nie zawsze chwyta zaczep, można normalnie ręką niekiedy klapę podnieść, a wtedy wiadomo pralka nie ruszy..Będę wdzięczny za jakies wskazowki.
Można też odmrażaczem do zamków przemyć szybko wyparuje. Mechanicy od zamków nie bardzo polecają stosowania odmrażacza. Klucz na końcu ma fazowanie, To przy upadku klucza może powodować zagięcie "fazki" i ciężkie wkładanie do zamka.
Co było powodem wymiany fartucha? Urwany kawałek gumy na styku fartucha ze szklaną częścią drzwiczek. Po zamknięciu drzwi, przez tą wyrwę woda wydostawała się na zewnątrz. Jak ta guma się urwała? Nie znalazłem przyczyny. Może przy wyciąganiu prania jakiś zamek zahaczył... ciężko powiedzieć. Śmierdzi lozyskami ew krzyżakiem Czy powodem mogło być położenie...
Centralny zamek zarówno z pilota jak i kluczyka zamyka i zaraz otwiera. Bardzo możliwe, że uszkodzony jest jeden z czujników zamknięcia drzwi. Nie podajesz jego typu, więc ciężko o dokładniejszą diagnozę.
Podłącz siłowniki do sterowania z alarmu ale nie podpinaj ich jeszcze pod cięgien i zobacz czy chodzą. Jeżeli chodzą to znaczy że albo ciężko działają zamki albo cięgna są źle wyprofilowane. Do az3 wystarczy bezpiecznik 10 A.
W każdym zamku jest mikro wyłącznik kolega miał uszkodzone tylne drzwi nie zamykały się założyliśmy nowy i dział zaznaczam że bardzo ciężko jest rozebrać zamek trzeba coś tam rozwiercić.
Ciężko zdemontować wkładkę zamka i ze śrubokręta zrobić drugi "kluczyk" ?
Ciężko. Tam oprócz elektroniki zamka jest silniczek, który powoduje blokadę klamki.
Witam, Uderzyłem nie jeden raz, a rękę mam dość ciężką, niestety zamek nadal jest zablokowany. Czy jak rozbiorę boki pralki to jest tam dojście do zamka, żeby go odblokować?
Czy masz immo to rozkręć sobie obudowę kolumny kierowniczej i zobacz czy jest odbiornik immo koło stacyjki.Jak jest to logiczne,że masz immo.A co do zamka to trochę ciężko się zakłada.A jakie masz z tyłu drzwi.Podnoszone czy z dwóch połówek.Jak podnoszone to będzie ciężko założyć.
Z jednej strony siłownika obrotu jest wpięty dławik przepływu oleju a drugiej zamek hydrauliczny oba elementy do sprawdzenia
No więc odpowiem sobie sam (może sie komuś przyda) wyłącznik centralnego zamka znajduje się kilkanaście centymetrów nad wężykiem przy siłowniku centralnego zamka. Przy wypiętym kablu ciężko go zobaczyć.
Centralką można by emulować przycisk ale trzeba by odpowiednio podłączyć bo jak widać otwieranie i zamykanie jest na tym samym pinie więc ciężko by uzyskać sterowanie z dwóch guzików pilota.
a co ma immobilaiser do zamykania samochodu? bo ja nie wiem o co chodzi w tym pytaniu, sprecyzuj pytanie bo ciężko się połapać
Należałoby zacząć od diagnozy "Star Diagnose" .Rozładowywanie aku może nie mieć związku z problemami z tyłu. Na piechotę ciężko będzie zdiagnozować problem.
A skąd wiesz że przewód padł?Być może zwarło z masą i spaliło bezp.?Sprawdź go.Bez zasilania modułu będzie ciężko bo sterowanie silnika zamka raczej idzie do niego.Rozumiem że nie ma wkładki klucza z prawej?
Bez sprawdzenia fizycznie ciężko powiedzieć ale pewnie tam tkwi problem. Cały zamek (zamiennik) można kupić już powyżej 100zl więc nie wiem czy jest sens bawić się w czyszczenie skoro nie wiadomo na jak długo przyniesie to efekt. Oczywiście warto zobaczyć na stan przewodów między samochodem a drzwiami.
No niestety też jeden jest przewód w krańcówce drzwi kierowcy:( jak i pozostałych. Nakierowałeś mnie na pewną myśl i chyba powoli czaje o co kaman. Widocznie krańcówka jest tylko od włączania sygnalizacji w zegarach a drugi włącznik jako mikrostyk w zamku odpowiedzialny za włączanie oświetlenia. Chociaż z drugiej strony nie bardzo bo po otwarciu z pilota...
Może być ciężko raczej z innego starego zamka,bo z tego co wiem to te tak nie padają.
Ze zdjęć jest ciężko coś wywnioskować, ale na początek możesz wsiąść szkło powiększające i posprawdzać czy wszystkie luty są prawidłowe. Czy nie ma gdzieś przerw, czy nie pozlewał lutów, to znaczy czy nie porobił zwarć z innymi ścieżkami.
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
Wtyczka , cewka , suwak na zaworze sterującym sprawna ? Spotkałem się z sytuacją , że w zaworze pękł , odłamał się kawałek iglicy. Niby wszystko wyglądało ok. a zamek nie działał. Nie wiem jak wygląda to u was , bo co konstruktor to nowe pomysły , ale analiza sterowania tu tylko pomorze. Tyle mogłem pomóc , bo na odległość to ciężko...
Witam wszystkich, mam kolejny problem. Zamykając samochód na pilota zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi od strony kierowcy, gdy jednak zamknę drzwi przekręcając kluczykiem w drzwiach, drzwi kierowcy bez problemu zamykają się i otwierają. Mam również wewnątrz samochodu przycisk, który po kliknięciu zamyka lub otwiera drzwi i wtedy drzwi od strony...
Witam rozbierz tapicerkę i sprawdż cięgło może ciężko chodzi, odbija bo zamek opór.
Ciężko ale da się, trzeba wyjąć znaczek z atrapy i jest dostęp do zamka, po prawej stronie będzie dzwignia od linki
Albo ma siłownik za ciężko, albo jest uszkodzony. Pozdrawiam.
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
Ustawić, nasmarować zamki i zawiasy.
zamki musza być (o ile pamiętam)6-kilowe bo w astrze to ciężko chodzą jak chcesz żeby wiele lat działały --pomijając poprawny montaż --kup zamki Mera Błonie
Zmiennokodowy,w pełni uniwersalny pod kątem sposobu sterowania, za grosze. Z tym zmiennokodowym w przypadku Noxona to bym nie przesadzał. W dodatku większość handlarzy chińszczyzną uważa, że enkodery serii 1527 są zmiennokodowe. Wymiana modułu odbiorczego jest mało opłacalna, chyba że masz jakiś w szufladzie. Dobry odbiornik będzie kosztował 1/3 sterownika...
Ciężko się zapowiada...
Pełna diagnostyka zrobiona brak błędów w REC i UEC , w testach podzespołów w REC zamki działają , w cim kluczyki na nowo programowane ,myślę jeszcze na podmianką rec ale ciężko o oznaczenia hh
Więc sprawa rozwiązana....... bezpiecznik był "walnięty".....ciężka wymiana ale dało rade;)
Z tego, co mi wiadomo, to tylko specjalizowany zamek z Foxa lub Manna i dość ciężki montaż. W tym salonie Forda, w którym montuję alarmy, biorą specjalizowane do Transita właśnie z Foxa.
Witam Mam problem z zamkiem w moim Peugeot 207 mianowicie sam zamek a właściwie wkładka chodziła ciężko aż do momentu. gdy któregoś dnia próbowałem otworzyć samochód kluczykiem przekręcenie go w lewo nie otworzyło mi drzwi gdy próbowałem przekręcić w prawo (pozycje zamknięcia) nie mogłem nawet wykonać pełnego obrotu 90 stopni tylko 45 stopni na których...
Poszukuję krok po kroku jak rozebrać zamek tylnich lewych drzwi w Peugeot 306 kombi 1998 r. lub ewentualnie co może być powodem, że zamek podczas jazdy puszcza, ale nie otwierają się drzwi, lub ciężko je zamknąć podczas postoju.
Zależy mi na tym, żeby zamek magnetyczny trzymał bramę. Czyli otwierając bramę pilotem, centralka podaje sygnał na elektromagnes i odpuszcza. Brama jest ciężka i można ją pchając otworzyć. Brama jest jedno skrzydłowa, otwierana. Elektromagnes jest na prąd stały 12V, a zasilanie bramy jest na prąd przemienny 24V.
Taka ich uroda. Gniazdo sprawne, wtyk sprawny. Niestety konstrukcja jest, jaka jest. Kabel bywa cięższy od urządzenia i po prostu "wylata" jak zamek z Pawlakowego karabinu :D Położyć coś ciężkiego na dekoder, kabel przymocować, podkleić na sztywno. Można próbować podmieniać kabel na nowy, może trafi się ciaśniejszy - chociaż w to najmniej wierzę.
sprinter ciężko ciężko sprzęgło scania ciężko
livebox router bezprzewodowo oporność kabel antenowy kipor serwis
volkswagen sharan volkswagen sharan
Migające diody Caps Lock i zasilania w laptopie HP - diagnoza i rozwiązania Jak odzyskać kod radia Hyundai Santa Fe 2007