uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Rada z zasileniem siłownika bezpośrednio jest rozsądna. Do przewodów dostaniesz się od kickpanelu. Jeśli jednak uszkodzona jest wiązka drzwiowa lub siłownik, to nic tak nie wskórasz i trzeba się dostać do zamka. Próbowałeś operować zamkiem na dociśniętych do auta drzwiach?
w zamku pasazera :)
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Na kokpicie zamykanie i otwieranie działa, z zamka w drzwiach nie działa.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
dochodzi cztery cienkie przewody. w momencie zamykania dochodzi + i - dwoma , a zamykanie + i - drugą parą przewodów. można jaśniej to wytłumaczyć?? jak to zmierzyć? czy szukając multimetrem "+" przy zamykaniu, mogę minusową końcówke multimetru przyłożyć do masy pojazdu, czy muszę do "-" z pary?? jak to zmierzyć? chcę mieć pewność czy pomoże wymiana...
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Opel Astra problem z zamkiem. Podczas zamknięcia pilotem drzwi, słychać zamknięcie wszystkich. Przednie zamykają się ok, natomiast gdy chwycę za klamkę tylnich drzwi otwierają zamki w całym samochodzie.
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
zamien przewody sterujace jesli chodzi o podlaczenie to siwy przewod z wylacznika drzwi
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
przewody brazowo-bialy i brazowo-czarwony wychodzace z drzwi kierowcy
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Jesli niema centrala to niema instalacji latwo sprawdzic w przejsciowce miedzy slupkiem a drzwiami
Bo ten typ tak ma.Tam parametry są tylko przyzwoite bo jest nawet wykres.A w zamku to co tam może być?Kabelki w drzwiach lub switche w zamkach.
Akumulator nie trzeba ruszać. A do pomocy dobrze wziąć drugą osobę. Jedna dociska drzwi od zewnątrz, a druga stara się odblokować zamek.
witam, mam ten sam problem czyli tylne drzwi otwieraja caly centralny gdy sa otwierane z zewnatrz mimo ze powinny byc zamkniete. jakies sugestie..? pozdr tax
Miałem identyczny przypadek. Problemem były pęknięte przewody w wiązce tylnych drzwi. Podobno częsty przypadek w Astra H. Tu masz jak to naprawić: [url=http://astra-3.pl/usterka-astra-h-n...
Może być centralka , zamek kierowcy lub wiązka karoseria -drzwi karoseria-klapa . Do sprawdzenia .
a którymi drzwiami zamykasz od środka wszystkie zamki?
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Witam ,należy zmienić wkładkę zamka .W zależności od modelu cena nie jest wygórowana ,ewentualnie poszukaj na szrotach ....czasami pozwalają znaleźć i samemu wymontować! .powodzenia
Sprawdź przejście przewodów z drzwi do kabiny. Mogły popękać,zwierają się. Przy próbach,drzwi muszą być pozamykane.
Zamki w drzwiach działają poprawnie? W Astrze G było już wstępne załączenie pompy?
Witam Stawiam na wyłącznik krańcowy w zamku tych drzwi,sprawdz zasilenia i sam zamek
Jeżeli uszkodziły się siłowniki na zamknij to trzeba będzie zdjąć tapicerkę na siłę i wtedy otworzyć drzwi
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
O dziwo okazalo się że tylna klapa działa niezależnie z pilota jako jedyny element centralnego zamka. Pozostałe drzwi można zamknąć awaryjnie wciskając kluczyk do otworka przy zamku w każdych drzwiach.
To nie siłownik stanął tyko zamek się zaciął. Musisz zdjąć boczek.
Wykazałbyś odrobinę wysiłku i polazł na pierwszy lepszy szrot, prosząc żeby pokazali Tobie ten zamek?
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
Zamek jest oryginalny, fabryczny...Cztery drzwi + klapa bagażnika
Sprawdź kable od zamka w drzwiach do sterownika/modułu centralnego zamka
O dziwo okazalo się że tylna klapa działa niezależnie z pilota jako jedyny element centralnego zamka. Pozostałe drzwi można zamknąć awaryjnie wciskając kluczyk do otworka przy zamku w każdych drzwiach.
Siłownik w drzwiach kierowcy.
Panowie ile można się rozczulać nad padniętykm siłownikiem w drzwiach kierowcy???A może jeszcze powiesz czy zamek oryginalny czy zakładany?
Mam zamek tylko w drzwiach kierowcy. Centralny zamyka wszystkie drzwi.
Padł siłownik w drzwiach kierowcy.Switch trzyma i nie możesz zamknąć z pilota a jak zamkniesz normalnie to nie możesz otworzyć z pilota.Siłownik.Sprawdź jeszcze połączenie między drzwiami i słupkiem.
Da się zrobić, ale nie lepiej kupić Ci zamiennik wkładki zamka wraz z innym kluczykiem i pobawić się z przekładaniem zapadek w taki sposób, aby dopasować je do oryginalnego kluczyka? Mi się wydaje to lepszym rozwiązaniem nowy zamiennik i trochę cierpliwości.
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
Może być uszkodzona krańcówka w zamku drzwi kierowcy.
panowie teraz to całkiem się z centralnym porobiło podczas zamykania auta auto zamyka się jedynie drzwi pasażera kierowcy i tylne prawda natomiast drzwi tylne lewe i klapa bagażnika już nie zrobiło się tak gdy chciałem aby drzwi tylne lewe się zamykały bo się nie zamykały a teraz jest tak ze ani te drzwi się nie zamykają ani klapa bagażnika się nie...
Zamykanie kluczem w zamku w drzwiach czy powoduje zamknięci i otwarcie wszystkich drzwi, tak sprawdzisz działanie centralnego zamka.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
Drzwi na pewno są zaryglowane, pewnie brak napięcia zasilania. Sprawdź bezpieczniki jak będą dobre to na prawym przednim słupku jest sterownik zamka , tam sprawdź napięcia . A napewno z tamtąd będzie można otworzyć drzwi.
I Twoim zdaniem na potrzeby Policji odcięto sterowanie CZ tylnych drzwi i w ten sposób udaremniając możliwość ich zamknięcia? Sprawdź instalację między karoserią a drzwiami.
To proponuję zaczekać do wiosny. Musisz zdemontować tapicerkę żeby dostać się do zamka a teraz na mrozie połamiesz wszystko.
Musisz przeprowadzić synchronizację kluczyka. Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć do pozycji zapłonu, naciśnij dowolny przycisk w kluczyku i przytrzymaj 3-4 sek. , aż zamki drzwi zamkną się i otworzą. Jeżeli wszystko jest sprawne to zacznie działać.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Rozumiem, że w takiej sytuacji zamek prawy do wymiany. Dlaczego tylne drzwi się nie zamykają, wydaje mi się że działanie centralnego słychać we wszystkich drzwiach.
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Nie gwarantuje,śmiało szukaj zamka
no i niestety , mrozy znikneły a zamki nie działają i będę musiał jednak rozbierać tapicerke :(. Może mi ktos podpowiedzieć jak te kable po kolei idą ? z których drzwi do których, i czy do każdego siłownika są podpięte równolegle czy idą oddzielne przewody do każdych drzwi?
1. Co przeczytałeś i czego się dowiedziałeś do tej pory w swojej sprawie? 2. Co sprawdziłeś?
gdzie to trzeba sprawdzić dokładnie? Po otwarciu drzwi, przy zamku.
Dziękuję za odpowiedź. Faktycznie może to być problem ze stacyjką. Zapomniałem również dodać że po zgaszeniu silnika centralny zamek zamyka wszystkie drzwi.
W zestawie otrzymałem kluczyk (bez pilota) To sugeruje, że samochód nie był wyposażony fabrycznie w centralny zamek. Sprawdź przewody w gumowej osłonie w okolicy zawiasów drzwi kierowcy
Witam Raczej nie ominie Cię zdjęcie tapicerki i zaglądnięcie do siłownika,lub drzwi.
Inne zamki Ci działają normalnie (czyli otwierając kluczykiem drzwi kierowcy reszta się otwiera?) Bo w Astrze G nawet zaryglowane (a nie tylko zamknięte zamki) i tak da się otworzyć za pomocą klucza gdy się przekręci na otwarcie zamek drzwi kierowcy. Możesz spróbować funkcji bezpieczeństwa - na włączonym zapłonie zasymuluj zderzenie - czyli zdejmij...
Sam jeżdzę astrą sedanem I zakładałem siłownik do kufra (golasa). Nie ma z tym naprawdę najmniejszego problemu. Jeżeli ktoś się boi komplikacji z uniwersalnym siłownikiem to polecam oryginały z allegro. wszystko pasuje łącznie z otworami montażowymi, trzeba tylko pociągnąć dwa przewody od tylnych drzwi.
Kolego Legendbojownik jest temat ładnie opisany na forum opla i jest nawet pokazane co i jak trzeba zrobić. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
a ten c.zamek jest oryginalny?
Witam, drzwi się nie otwierają, w opel astra 2000r ani od środka, ani od zewnątrz zamek nie reaguje Co trzeba naprawić i jaki koszt?
Witam wszystkich. Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Posiadam Astre H z 2005 roku. Mam problem z zamkiem tylnych, prawych drzwi. Jak zamykam/otwieram pilotem to słychać, że coś w nim pracuje (tak jak w pozostałych). Jednakże nie mogę otworzyć drzwi. Zarówno od środka, jak i od zewnątrz. Z braku czasu i chęci powierzyłem naprawę mechaników. Stwierdził...
Jeżeli dobrze pamiętam to drzwi od pasażera nie otwierały całego samochodu przy centralnym zamku w Astrze tylko te 1 drzwi ale tam też jest mikro styk.
nie działają mi wszystkie drzwi[ centralny] .opel astra combi 95r. co morze byc przyczyną ????
Jeśli masz pewność, że okablowanie jest ok, to najprościej podstaw na chwilę centralkę zamka od innej astry. To najszybszy sposób sprawdzenia, ale też spiep..... drugiej centralki. Pozdr.
Witajcie! Od dwóch tygodni mam Opla Astre 2 i nagle przestały mi działać drzwi po prawej stronie,chodzi mi oczywiście o centralny zamek ,drzwi mogę zamknąć jedynie ręcznie. Działają tylko drzwi po lewej stronie i bagażnik .Co może być przyczyną usterki? Pozdrawiam!
Witam Tutaj znajdziesz pomoc w zdjęciu tapicerki w Astrze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Pozdrawiam powodzenia
sprawdź przejście kablowe drzwi
Problem jest taki, że nie mogę otworzyć ani od zewnątrz, ani od wewnątrz. Jak ciągnę za linkę, to słychać, że zamek tak jakby działał, ale się nie otwiera.
Przy prawej nodze pasażera masz sterownik pokombinuj tam może otworzysz, jak nie to pozostaje Ci ściągać tapicerkę. zamek ma blokadę przed "druciarzami". Jeśli był zamknięty z klucza na "2" to tylko rozbierać drzwi.
Trzeba by sprawdzić czy krańcówki w zamku drzwi kierowcy nie szwankują.
Ma jednak cięgna - wpisz sobie w google "Astra H zamek tył", wybierz grafikę i pooglądaj zdjęcia chociaż.
Zamek używany jest chyba przyczyną albo zły montaż . Bo wiązkę z drzwi sprawdziłeś oczywiście.
Centralny z kluczyka juz działa, wystarczy nowy bezpiecznik. ale z pilota nie , zamyka ale zaraz otwiera . Pytanie: Czy słychać pracę siłownika centralnego zamka w drzwiach zamykanych kluczykiem.
rocznik Astry
sprawdz czy wyłącza się radio po wyjęciu kluczyka, może problem tkwić w stacyjce, a po wyjeciu kluczyka i otwarciu drzwi cichnie brzęczyk?
Witam, mam nietypowy problem z zamkiem centralnym. Sam zamek centralny działa, otwierając kluczem w drzwiach otwierają i zamykają się wszytskie zamki w aucie. Nie działa natomiast otwieranie z pilota. Bateria jest nowa, nie działa synchronizacja w stacyjce, tzn po naciśnięciu przycisku na kluczyku gdy ten jest w stacyjce powinny się otworzyć i zamknąć...
Forum,moduł prawa strona,analiza sygnałów.Lub na szybko odepnij wtyczkę każde drzwi przód plus zobacz przepust z bagaznika i wysteruj na próbę.
Witam! problem będzie w przycisku, powinieneś go znaleźć w słupku kabiny tylko nie wiem czy z przodu a więc gdzie zawiasy drzwi, czy z tyłu gdzie zamek, ewntualnie jeśli nie znajdziesz takiego dającego się wciskać przycisku to on wtedy będzie w zamku. Przycisk załancza masę więc należy sprawdzić przewód i wyczyścić sam przycisk, może zapaćkany jest...
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Pytanie jak w temacie. Chcę się dobrać do siłownika centralnego zamka bo przestał mi działać w prawych tylnych drzwiach.
Wsiadasz do auta zamykając drzwi, przekręcasz kluczyk na zapłon i naciskasz guzik zamykania. Jeśli centrala i pilot jest ok to auto powinno zareagować przez zamknięcie i otwarcie drzwi.
B3130 - Odryglowanie drzwi - zakłócenie działania
Nawet jeżeli padnie krańcówka to zamek z tyłu i tak musi sie zamknąć możesz to sprawdzić na otwartych prawidłowych drzwiach. Reasumując padł Ci siłownik. Dodano po 1 lub jest w jakiś sposób zablokowany (zatarty) zdejmij tapicerkę drzwi, wyciągnij cały zamek i sprawdź czy działa.
bez zagłebiania sie jedno pytanie sprawdzałeś na zamknietych drzwiach ?
Reszta działa poprawnie? Jak tak, to usterka siłownika, brudny zamek lub jego usterka, usterka okablowania, najczęściej przelotka w drzwiach. O kosztach się nie wypowiadam.
astra zamek drzwi zamek tylnych drzwi astra astra zamek drzwi tylne
instrukcja sokowirówka amplituner stereo onkyo string zmienną
jakie wkrętarka częstotliwość policji
Usterka hamulca postojowego 3556 w MAN - diagnostyka i naprawa Odkamienianie ekspresu Jura Impressa Scala Vario: krok po kroku