Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
połamane przewody na przelotce
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Nie, pod tą gumą osłaniającą przewody pomiędzy karoserią a drzwiami. Jak ściągniesz tą gumę to zobaczysz o co chodzi.
Może na początek sprawdź baterię w pilocie. No ale po co, skoro: w samochodzi przy otwieraniu zapala sie tylko światło ale te u góry na głową i nic wiecej sie nie dzieje
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Radio na 99 %
Zestawy naprawcze wiązki drzwi zobacz. W zlaczu drzwi po odpięciu sprawdź czy piny maja przejście do masy miernikiem. Boczek zdejmij może się coś rzucić w oczy. Odepnij sam zamek i zamknij otwórz parę razy jak nie sfajczy bezpiecznika to winny będzie sam zamek.
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
miałem podobnie ( bez zmiany stanu tylnych drzwi) w Fabii z 2004r. Przyczyną był wygięty jeden pin w kostce elektrycznej podłączonej do zamka w drzwiach kierowcy. Po jego wyprostowaniu wszystko działa prawidłowo.
zablokował się zamek klapy bagażnika .
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Myślę, że masz uszkodzone mikrowyłączniki (jest ich kilka) w zamku kierowcy. Czy masz światło sufitowe w kabinie i światełka dolne drzwi. Zamek można naprawić we własnym zakresie wymieniając wspomniane mikrowyłączniki, ale jest to praca trudna i dla cierpliwych, posiadających już pewne doświadczenie. Są one do nabycia w sklepie tj. w "Elektroniku"....
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
"Centralka jest oryginalna" Centralę zostaw na razie w spokoju. Musisz najpierw zdiagnozować uszkodzenie. Masz przycisk do ryglowania, jak możesz zamknąć samochód od środka?
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Uszkodzony zamek.Nowy w sensie nowy czy u Ciebie nowy?
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
W module komfortu po prawej stronie kolumny kierowniczej(u góry) w więkrzej kostce.Przewód żółto niebieski to sterowanie c.z. podłącz przewód zamykania a przewód otwierania poprzez opornik 180 om do tego samego przewodu. Chodzi mi o orginalny centralny zamek. P.s. w prawym słupku znajdziesz przewód niebiesko zielony- na nim też wysterujesz.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
nikt nie pomoże ? Posiadasz interfejs diagnostyczny (np.VCDS) z oprogramowaniem do tego samochodu ? tak mam Delphi DS150E. Co mam w nim zrobić? nie pokazuje błędów w centralnym zamku
Centralny zamek oryginalny (fabryczny) ? Auto-alarm dokładany ?
Mikrostyki polozenia wkladki, lepiej kupic nowy zamek zamienniki chodzą dobrze
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie Faktycznie najszybszy i najpewniejszy sposób w przypadku Fabii, gdzie przy dokładanym zamku prawidłowa regulacja jest dość problematyczna.
siłownik zamek fabia schemat zamek fabia centralny zamek fabia
mazda emulator zmiana kierunku silnik kondensator router iphone
Kasowanie serwisu w piecu Vaillant Turbo Tec Plus Szansa na uderzenie pioruna w dom - czynniki ryzyka i ochrona