To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Wysiadł włącznik w zamku drzwi kierowcy.Wymienić stycznik,lub cały zamek...
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Zamek możesz zasilić 12V i otworzy. Przy zmianie musisz kodować.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Najprościej w białej wtyczce na słupku drzwi kierowcy niebiesko-żółty przewód (przedostatni) impuls masy zamykanie, a otwieranie impuls masy podany szeregowo przez opornik 180om na ten sam kabel. (zakładając że centralny jest oryginalny)
Pilot nadaje - jest ok. Działa zamek z kluczyka w drzwiach ? Sprawdź bezpieczniki ? Diagnostyka VAG, VCDS mile widziana o ile zamek nie dokładany.
połamane przewody na przelotce
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Sterownik działa! Sposób podłączenia: Oznaczenie na sterowniku--------kolor przewodu----------------- funkcja Kostka 1. ANT ------------------------------- biały -----------------------antenka DO/DZ------------------------żółto-niebi... c.z. Pin 15 -----------------------------czarny-----... po stacyjce Pin...
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
Nie, pod tą gumą osłaniającą przewody pomiędzy karoserią a drzwiami. Jak ściągniesz tą gumę to zobaczysz o co chodzi.
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Cała naprawa, wraz z wymianą to 200 do 250 zł. Zamek zamiennik.
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Zacznij od diagnozy . Bo żeby się nie okazało że: jednostka zamka niewiarygodny sygnał,i to we wszystkich drzwiach. Ale ogólnie to tak,kable ok to siedzi zamek.
Problem z mikro stykiem. Stuknij dłonią (najlepiej przez szmatke) w zamek od zewnątrz.
Sprawdz przewody w gumie między słupkiem a drzwiami. Łamią się . Trzeba wiązkę odwinąć z izolacji w tym odcinku. Jeśli są ok to wymień kasetę zamka.
Radio na 99 %
Zestawy naprawcze wiązki drzwi zobacz. W zlaczu drzwi po odpięciu sprawdź czy piny maja przejście do masy miernikiem. Boczek zdejmij może się coś rzucić w oczy. Odepnij sam zamek i zamknij otwórz parę razy jak nie sfajczy bezpiecznika to winny będzie sam zamek.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Jaki masz zamek dostawiany czy orginał jaka jest wersja twojej Fabji? Jak masz fabryczny zamek to podłaczasz VAGA i sprawdzasz błędy. jak bedziesz miał taki bad że sygnał z zamka niezrozumiały zamek idzie do wymiany zdaża się przy orginale a jak masz dostawiany zamek centralny to musisz po kolei przejrzec przewody czy nie są po przełamywane najczęściej...
A tak ciężko w google wpisać?
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Dzień dobry wszystkim, Mam mały problem z zamkami i ich działaniem w cztero-drzwiowej Skodzie Fabii z 2004 roku 1,2 benzyna. Nie wiem czy to ważne, ale zamki mają niebieską wtyczkę (istnieją również takie z czarną i one podobno trochę się różnią). Kiedy próbuję otwierać/zamykać drzwi z kluczyka zamki zachowują się następująco: - zamek kierowcy otwiera...
Jest sposób czysto mechaniczny, rozwala się siłownik elektryczny przymocowany do zamka i otwiera zamek
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Jaki miałeś impulsy podczas zamykania i otwierania to zamek może być uszkodzony.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Uszkodzone mikrostyki w zamkach, bądź założone nieodpowiednie.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Jak podłączyć centralkę jeśli sterowanie w Fabii jest na jednym przewodzie a centralka sterowana jest dwoma? Proszę o pomoc.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Zamykanie - "czysta" masa Otwieranie - masa przez opornik 180Ω Sterowanie "zamknięciem i otwarciem" na jednym, wspólnym przewodzie. Oczywiście podczas testów wszystkie drzwi zamknięte. Nie wiem, co "się dzieje" z przewodami na zamieszczonym zdjęciu. Przywróć wszystko do stanu fabrycznego i zaizoluj łączenia.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Odpięcie i zapięcie klemy czasami odrygluje zamki.
sciąg te punkty za zdjęciach-podawaj dane czyli jaki rocznik???
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
W zatrzasku zamka.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Do sprawdzenia błędy w module komfortu. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia zamka drzwi.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
Witam, w mojej fabii 1 siedzi inny zamek, tak jak w temacie. Chciałabym go rozebrać, żeby wymienić wiosełko. Niestety nie dam rady rozebrać wkładki. Te dwie zewnętrzne części są jakby na bolec czy coś w tym stylu ale za Chiny nie idzie tego rozłożyć na części. Może ktoś miał taki problem albo wie jak to zrobić?
Z pilota działa? Z zamka działa?
https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_... https://obrazki.elektroda.pl/6327472500_...
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Napewno 8 spline
Wyregulować zaczep w pasie tylnym ten który zaczepia zamek w klapie
Pewnie standaredowo jak to w vw po 98 r wygniły styki w zamku. Ciekaw jestem jak sprawdziłeś że jest tam wszystko ok. Tam jest podwójny styk zwróć na to uwage. A najlepiej to zewrzyj wszystkie 3 szt kabli co idą do zamka jak zaświeci to bank wina zamka.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
samej krancowki nie kupisz bynajmniej w sklepie motoryzacyjnym wystepuje z calym zamkiem
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Walniety zamek
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
zablokował się zamek klapy bagażnika .
Kolego naj prawdopodobnie masz uszkodzony zamek a dokładnie mikrostyk w nim Można próbować naprawiać bądź wymienić
jak podłaczyc centralny zamek do alarmu. fabia 2002 rok , jak to jest sterowane?
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Tak samo jak we wszystkich VW z czujnikami w zamkach.
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
Jutro z rana spróbuje podłączyć z tego poradnika i przyznaje się że go nie widziałem podanego w temacie linka do strony Fabiaklub. Na szybko robiłem pod chmurką a pogoda nie sprzyja :) I naprawdę szukałem ale jak napotkałem problem to już musiałem. Jutro zdam relacje :)
Bo z tego co kojaze wymienana była
Specjalizowany zamek do Fabii II pasuje do Roomstera.
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Problem rozwiązany... Wszystko jeszcze raz rozkręciłem i złożyłem ponownie i działa jak trzeba. Przyczyny nie znalazłem ale zadziałało - możliwe że wtyczka od zamka nie łączyła.
Do naprawy wkładka lub zamek mikrowyłącznik
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Witam. Jezeli montowales cent.zamek to masz do niego schemat montazowy,a napisales,ze wiesz jakim potencjalem jest sterowany.Przykladajac mase kolejno do wyprowadzen/brązowy,zielony itd./bedziesz wiedzial,ktory otwiera a ktory zamyka zamek.Powodzenia.
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
To jest prawdopodobnie przykręcone od wewnątrz, pod tapicerką drzwi. Musisz wyjąć cały zamek od środka.
Napisz czy to auto ma alarm lub sterownik radiowy do c-zamka
Tam nic nie koduje się po wymianie tych zamków
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
siłownik zamek fabia schemat zamek fabia centralny zamek fabia
philips pilot przycisk ważność klucz chińskie testery akumulatorów
napędy force traktorek craftsman
Jak podłączyć korektor do kina domowego? Sterownik nie wyświetla temperatury, kod błędu 3