Czyli mogę bez obaw wlać olej opałowy wbrew woli instrukcji zibro... tak?
piecyk na nafte ale śmierdzi i nafta jest droga. Zamiast nafty można użyć OO lub Diesla, albo naftę techniczną.
ja teraz użyłem ŁT 4 i oleju do maszyn szwalniczych. A czy na opakowaniu tego oleju było gdzieś napisane że nadaje się do smarowania potencjometrów??? Towot jest dobry, ale do łożysk. Do potencjometrów są SPECJALNE ŚRODKI i ich należy używać. Wyłącznie. Kup chociaż KONTAKT 60 (zamiast nafty można użyć w tym wypadku) napsikaj nim potencjometr tak, żeby...
Pod klawiaturą sucho, uszczelniacz koła pasowego nowy, jest zapocenie, w sumie od zawsze, od strony sprzęgła. Silnik nie rozebrany także luzów nie sprawdzę. Chciałbym dopytać jakie mogą być przyczyny i czy naprawa jest opłacalna. Robocizna moja, ale komplet pierścieni to 200 zł, z tłokami 400 zł. Planowanie głowicy przekroczy wartość maszyny. Olej...
Nie powiedziałem, że wiem lepiej, niestety tylko to miałem pod ręką. Mieszkając w bloku i nie mając za dużej styczności z różnymi częściami maszyn oprócz auta, nie kupowałem bardziej specjalistycznych smarów. Poza tym taki olej jak kolega Małolepszy napisał, musiałbym zakupić przez internet, w mojej miejscowości raczej takich rzeczy nie mają a ja chciałem...
Banał Odczytaj w tablicach ciepło własciwe wody i miedzi Ciepło przekazane od miedzi do wody masz Q1=m1*Cw1*dt1 dt1 pryrost temp wody (20STc) Q2=m2*cm*dt2 dt2 - spadek temp miedzi (454-20-20)=414 m1-masa wody m2-masa miedzi cm-ciepło własciwe miedzi cw-ciepło własciwe wody Q1=Q2 m1*Cw1*dt1=m2*cm*dt2 m2=(m1*Cw1*dt1)/(cm*dt2) podstaw dane i po sprawie...
Nie chciałbym go przerabiać. A czy zamiast nafty można użyć parafiny do pochodni?
Jakby był zawór to próba olejowa nic by nie dała A jakby to były pierścienie, to silnik zachłysnąłby się olejem - o niebieskim kopceniu nie wspomnę. Tak samo o tym, ile warte są te wasze próby olejowe. Dodano po 1 Przez 2 dni przelałem przez uszkodzony cylinder 2 litry nafty w celu ewentualnego odmoczenia zawieszonych pierścieni (rozpuszczenia nagaru)...
Coś czuję, że może być ogromny problem z wykręceniem samej głowicy z obecnego zaworu. Wyczyść dokładnie szczotką drucianą i wpuść na to połączenie gwintowe nafty i próbuj odkręcać na następny dzień albo conajmniej za kilka godzin. Ewentualnie użyj preparatu typu WD-40, choć najlepsza bywa właśnie nafta.
Bądź mądry i zgaduj. Piec do pizzy, czy piec hutniczy? Opalany naftą, czy sianem? Jakie pytanie, taka odpowiedź.
można to odblokować? Metodą prób i błędów. Uczeni są obecnie tak zajęci, że generalnego, jakiegoś skutecznego sposobu na razie nie wymyślili. Zależy to od tego, co tam w środku się stało? Jakiś okruch zablokował ten uchwyt. Wsadź go w gorącej nafty, namocz i próbuj. Chaty nie spal.! Nie grzej tego na gazie. Tyko puszkę z naftą wstaw go garnka z gorącą...
Potrzebuję rozpuścić nagar tylko na jednym drugim cylindrze bo jeśli zacznę na całym silniku to może się dla niego źle skończyć. Zatem najlepiej byłoby wlać do niego jakaś substancję czyszczącą i zostawić na X godzin co jakiś czas ruszając tłokiem. Sądziłem że nafta jest najmocniejsza z substancji bo ma właściwości "pełzające" niż np. wd40 czy carbon...
Jeśli nie podtrawił to WD-40 lub nafta (kerozyna).
Jedyne, co może ewentualnie pomóc, to wykręć świece, ustaw tłoki w jednej płaszczyźnie i zalej cylindry naftą na noc, po tej operacji bezwzględnie wymień olej (bez odpalania silnika !), przed wkręceniem świec pokręć wałem korbowym, żeby silnik "wypluł" resztki nafty
Jak nie masz czym grzać, to nafta, czas i obstukiwane. Nie wiem czemu. ale nafta działa lepiej niż WD tym podobne. Parę dni podlewania naftą i można próbować ruszać. PS ciekawe, jak ruszyłby to kwas solny, trawiłem kiedyś pewien element (lufę :D )stalowy z bardzo dobrym wynikiem, jako inhibitor użyłem żelatyny.
Myślisz że teraz jak auto już zrobiło z 200km nalanie nafty jeszcze coś pomoże?? Nie wiem, czy pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi. Lej.
Jak go wymontujesz to odkręć silniczek i wlej do środka nafty ile się zmieści.Potem ponaciskaj tym tłoczkiem kiedy nafta jest w środku.Możesz też zostawić z naftą na jakiś czas a na koniec jak bród rozmięknie możesz trochę poskrobać.Ja zawsze tak robię i myślę że to dobra metoda.
Może tam jest nafta?
Katastrofa. Wlej na dobe po strzykawce nafty na tłoki
Rdza go trzyma. Wrzuć do Nafty na tydzień może go pusci
1. Przewody mogą być od czujnika siedzenia. 2. Jesli dużo kosiłeś to brudu masz w gaźniku sporo, szmatka nie wiele daje. Do czyszczenia najlepiej benzyna lub nafta. Ja stosuję naftę. W rozkręceniu wielkiej filozofii nie ma. Zdejmujesz komore pływakową, wyciągasz pływak, wypadnie Ci zaworek iglicowy. Jak zdejmiesz komorę będziesz również widział dyszę...
Kwestia dostrojenia, zaczął bym od dyskryminatora, tylko że w tak wiekowym radyjku rdzenie są zapieczone a gwinty plastykowe sparciałe i nie umiejętne podejście prowadzi do destrukcji, możesz spróbować zdjąć delikatnie wosk zalać naftą lub innym preparatem i dopiero odpowiednim stroikiem to ruszyć.
Polać naftą i podpalić.
w ostateczności użyj nafty/ strzykawka/
Są preparaty na bazie nafty które rozpyszczają nagar.To jest tzw płukanka.
A niechodziło czasem autorowi postu o diesla:?: Co do benzyniaka może być benzyna eksrakcyja + miksol(lub inny), obecnie benzyna eksrakcyjna jest sprzedawana jako rozpuszczalnik, lub coś tam innego ekstakcyjny (bo inaczej doliczyli by akcyzę, opłaę paliwową...) Dobry jest też rozpuszczalnik do farb ftalowych.
Na tym zdjęciu widąć, że wpust jest możliwy do wyjęcie, tylko w tej pozycji, czyli bez założonej zębatki. W twojej wersji wyjęłaś wpust, a zębatka nie schodzi. Jeśli jest jakieś zabezpieczenie, to może tylko seger, ale to powinno być widoczne. Mam wrażenie, że trzeba użyć więcej siły-może większy ściągacz. Może też warto wcześniej użyć np. WD, lub naftę...
Towot jest zbyt gęsty, ewentualnie możesz rozrzedzić go naftą.
Jak na złom to pasek nożem potraktować . Na naftę szkoda kasy.
Spróbowałbym zdjąć głowicę i wrzucić całą do nafty :P
Są to kołki ustalające,zalej je jakimś środkiem penetrującym lub naftą opukaj delikatnie młotkiem aluminiowym powinny puścić.
chodzi tez o koszty, Jakie jest konkretnie to pomieszczenie? Bo dużo zależy od tego ile ciepła to pomieszczenie będzie potrzebować... Co do konkretnych liczb. https://www.bricoman.pl/artykuly-hydraul... Z linku wynika, że kilogram nafty kosztuje około 10 PLN. Jej...
To chyba nieszczesliwym posiadaczem, przy obecnych, horrendalnych cenach nafty, bardziej opłaca sie palić rozpałką do grilla.
Tłok do samej góry. Nafta nie paruje tak szybko jak benzyna, przy niewielkim wycieku to jest ważne.
Nie masz gdzie kupić nafty? Możesz użyć WD-40 albo... oleju napędowego/opałowego.
Przede wszystkim trzeba sprawdzić kanał wylotowy, czyli ten doprowadzający olej wprost na prowadnicę. Równie prawdopodobna jest sama prowadnica - dokładnie skontroluj ją w tym miejscu, gdzie jest wylot smarowania - ten punkt czasem się przytyka. Po gruntownym czyszczeniu i przedmuchaniu stosuję naftę, która ma świetne własności penetrujące. Można tez...
czy można go zamoczyć w otcie Niby jaki będzie tego cel, po co chcesz go dawać do octu. Żeby to miało jakiś sens, włóż go do ropy, nafty, dokładnie przemyj, wytrzyj do sucha, albo przemyj go benzyną ekstrakcyjną.
Wymontowanie tłumika silnika nie uszkodzi. Może jedynie pogorszyć parametry, bo w dwusuwach tłumik pełni ważną rolę - nie pozwala na ucieczkę świeżej mieszanki w wydech. Dodano po 1 Jeśli to jest (mocno) używany silnik to czasem wyczyszczenie tłumika od środka (przepłukanie go naftą czy dieslem) poprawi parametry silnika.
Przed odkręcaniem śrub i nakrętek wjedź na kanał i gwinty potraktuj naftą lub w spraju WD40 raz i drugi raz i odczekaj aż płyny zaczną penetrować połączenia śrubowe.
Nafta albo WD-40 - namoczyć szmatkę/ręcznik papierowy i przyłożyć, potem zetrzeć i powtórzyć i tak do skutku, aż zejdzie całość. To sposób mniej radykalny i dla cierpliwych. Sposób bardziej radykalny to aceton lub toluen, ale tu trzeba bardzo uważać, by nic nie kapnęło na deskę, ani by niczego poza szybą (np. uszczelek, czy jakichkolwiek elementów plastikowych)...
raczej obowiązkowy demontaż głowicy, ale czy dam radę wtedy poznać czy to problem zaworów czy tylko pierścieni. Niestety nie jestem zawodowym naprawiaczem silników i nie wiem czy moją wypowiedź raczysz wziąć pod uwagę ale postaram się pomóc Jak zdejmiesz głowicę zobaczysz jak wygląda gładź cylindrów,bo to że zawory masz do roboty to pewne(różnica na...
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Zastąpić można tylko po co? Sensu to nie ma za grosz... Nafta, tzw. świetlna jest paliwem oczyszczonym maksymalnie ze zbędnych dodatków co zapewnia prawidłowe działanie palnika katalitycznego. Olej napędowy ma bio dodatki, a ponadto uszlachetniacze zapewniające właściwą pracę układu wtryskowego silnika Diesla. Olej opałowy może i będzie najbardziej...
I wcześniej pryśnij WD , lub kropla nafty na każdy zawias, bo toto nie ruszane od wielu lat, i łatwo można oderwać dekiel razem z częścią zawiasów.
Co? Jak? Nagar się zeskrobywało twardym drewnem, wcześniej namoczyć w nafcie. Hardcorowcy nasączali płynem hamulcowym R3, też puszczał.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
To jest moi panowie "prymus" - kuchenka działająca na zasadzie lutlampy. W zasadzie nie tyle kuchenka, co turystyczny piecyk do ogrzewania wnętrza namiotu itp. Opalana naftą/benzyną/benzyną do zapalniczek.
Bo pewnie się zatarła w tulei. Namocz to przez otwór nafta, ropą, bądź WD40 i kręcąc kombinerkami za ośkę próbuj ją wypchnąć.
Pierścieni mną razie nie wymieniaj. Kup naftę zalej i poczekaj. Pierścienie się odkleszcza i będzie chodzić. Nie ma co dodawać więcej oleju bo to tylko zrobi ci więcej nagaru. Dobry olej Stihl Husqvarna 1:50 i ma być.
Czy w palniku na OO , bez żadnych zmian, da radę spalić mieszaninę oleju silnikowego i opałowego,lub nafty? Ew. w jakich proporcjach ? Oczywiscie ze mozna, proporcje oleju przepracowanego to 1-5% Nafta 1-50%
1. Wydłub resztkę plastiku, zamocuj ślimak pionowo i zalej naftą (albo jakimś WD) na noc. lub 2. Opalarka i grzejesz ślimak. lub 3. Dobry "krzyżak", młotek i jedno celne uderzenie.
Bak możesz przepłukać benzyną, albo jakimś rozpuszczalnikiem np naftą. Filtr paliwa to mierzysz średnicę wężyka który idzie z baku do gaźnika i na podstawie tej średnicy szukasz filtra w sklepie z częściami do motocykli.
Nafta to nafta, no jaka ma być? Zwykła. Wykręcasz świece i masz dostęp. Ale sprawdź na początek tą odmę.
Jaką powierzchnie ten grzejnik może ogrzać?
można je żarzyć prądem? Można i naftą lub węglem. Co za bezsensowne pytanie. :cry: Chyba chodziło ci o prąd stały ? Tak, można, bez problemu, tyko to trochę komplikuje konstrukcję.
jeśli jest to wina stojących pierścieni to zalać na noc naftą ....na 4 z 5 przypadków pomaga....jeśli nie pomoże ...trzeba go niestety rozbierać .......pozdrawiam
Na brud nikotynowy - ciepła woda z Ludwikiem i pędzel. Na mosiężne i miedziane elementy -po odtłuszczeniu w benzynie lub kąpieli w płynie do naczyń -- lekki roztwór kwasku cytrynowego w wodzie, na elektronikę --zależy od zabrudzeń --tłusty brud ładnie schodzi naftą z benzyną ekstrakcyjną (1cz nafty +3cz benzyny). Biały nalot po myciu elektroniki w alkoholu...
Tak profilaktycznie lejesz do paliwa na zbiornik i OK. Raz na około 30000KM zależy jak dużo jeździsz, nie ma dokładnej reguły czasami na opakowaniu piszą zalecenia. Oba się nadają. Wtryski do BMW 3,0D jak podałeś nie ustawia się ani nie czyści w nafcie (regulowało się w wtryski starych dieslach na pewno nie w twoim aucie). Duda promuje środki sponsorów,...
Witam zmierz skok gwintu i to odejmij M11 czyli średnica zewnętrzna 11 i wtedy na bank masz średnice pod gwint. Z doświadczenia wiem że aluminium gdy gwintuje na wodę lub emulsje wychodzi mi ładny gwint. Masz jeszcze jedno wyjście wkładka helikolowa ale to już trzeba taką mieć i wtedy wkręcasz orginalną śrubę jak byś taką miał to mogę ci podać jaki...
Witam ! Przyczyną podobnych objawów, bywa luz na osi silnika napędu płyty. Doraźnie pomaga kropla nafty na ośkę, ale to półśrodek i trzeba się liczyć z wymianą silnika. Pozdrawiam.
Czy ja dobrze zrozumiałem ?? Świece płomieniowe masz zasilane naftą ?? Czyli masz osobny układ podawania paliwa do tych świec ? Co to za ciągnik ? Dodano po 2 Sorry , że troche odbiegłem od tematu . Ciągnik Belarus 952. Nioe posiada świec żarowych tylko świecę płomieniową z osobnym zbiorniczkiem na naftę i grzałką która ta naftę zapala.
Spróbował bym sprayem do czyszczenia gaźników, szybciej zadziała niż nafta. Ja mam też do wyjęcia EGR w Astra F X16XEL, dostep beznadziejny, walczył ktoś z tym może, jakieś rady?
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Żeby ten zabierak zszedł w miarę bezboleśnie, nalej w coś nafty/ropy/mieszaniny benzyny z olejem i wstaw w to ten silnik na noc - jak korozja nasiąknie czymś tłustym, lżej będzie.
Jak w temacie, poszukuje instrukcji obsługi w języku polskim piecyka na naftę Zibro SRE150E . Z góry dziękuję.
Zalej cylinder naftą i dopiero sprawdź . Tak się sprawdzało kiedyś . :|
Jak sprawdzić szczelność tych zaworów, a dodam że wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Na zdemontowanej głowicy, trzeba wlać do gniazd zaworów nafty. Jeśli nie przecieka, to zwory w porządku.
Czy jest tam seger? Jeśli nie to pozostaje dobry młotek (nie 200gram,ale 1 kg ,lub cięższy)no i kawałek rurki przez którą trzeba uderzyć. A można to wcześniej namoczyć np.naftą, WD-40lub pepsi( nie żartuję) Powodzenia.
Odpowietrzenie skrzyni korbowej, tzw odma, czyścić można a nawet trzeba bo jak się zatka sadzą czy innymi osadami to będzie wywalać olej przez uszczelniacze. Możesz go np naftą płukać.
silnik krokowy reguluje obroty silnika na biegu jałowym, steruje przepustnicą jak jest cos z nim nie tak to np rano auto nie ma wyzszych obr. albo po nagrzaniu obroty nie spadają są różne rodzaje silników krok. jak chcesz go moczyć to w nafcie
Śruby spryskać WD, albo naftą i nie brać się za odkręcanie zaraz, tylko ponowić takie zabiegi kilkakrotnie. Wskazane jest też porządne ostukanie młotkiem i to odpowiedniej wagi, a nie takim co używali kiedyś szklarze do wbijania gwoździków przy szkleniu okien. Na pewno przydatny też jest klucz udarowy.
Preparaty typu WD-40 nie pomagają Spryskaj z nadmiarem, owiń cienko szmatą, spryskaj szmatę, owiń folią i pozostaw na 48 godzin. Nie gwarantuję sukcesu ale może pójść. Zamiast preparatów można spróbować naftę. Grzanie może być problematyczne bo mosiądz ma większą rozszerzalność cieplną niż stal, należałoby podgrzać intensywnie ale krótko. Najlepszą...
(at)bb57 na pewno zaszkodzi jeżdżenie na tym co jest. Pomiar ciśnienia dopiero po wymianie bo teraz to tam masz mazut a nie olej. Na pierwszą wymianę po takim zapuszczeniu wlej jakikolwiek 10W40, niech pochodzi, zmierz ciśnienie, przejedź się. Możesz później upuścić z litr oleju i uzupełnić naftą albo ON i jak tak sobie pochodzi z 10-15 minut to wtedy...
Najpopularniejsza w myciu części w wanience przez lata była nafta. Do zewnętrznego mycia np silników dobry był detersil. Nafta teraz widzę że droższa jest od benzyny, ale bezpieczniejsza.
Jak wrzucisz do nafty to uszkodzisz elektonike. Delikatnie wokół igieł mozna wyczyścić wykałaczką i płynem jak kolega Kris21 wyżej napisał. Bieżni karetki głowicy i pręta na którym jest backup niczym nie smaruj, tylko porządnie wyczyść.
Ja sie pytam po co rozrzedzacie olej nafta czy innym rozpuszczalnikiem i po co plukac silnik?
Ośkę trzeba wyciągnąć z tulei, porządnie wszystko wyczyścić i nasmarować dobrym smarem Nafta nie ma praktycznie żadnych właściwości smarujących, rozpuściła tylko zanieczyszczenia w tulei Wybijając oś z tulei trzeba zachować ostrożność a nic nie powinno się uszkodzić
"szkoda nafty" - chyba, że dla własnej satysfakcji
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
Witam! Ja bym je zdemontował przemył w nafcie tranzystory, oraz powierzchnię czynną radiatora wymienił podkładki mikowe i złożył całość razem.Uważam że po tym zabiegu powinno być wszystko OK. pozdrawiam. A zapomniałem o nałożeniu pasty silikonowej pomiędzy podładki.
Nadal są resztki wyschniętego smaru czy innego świństwa wewnątrz isostatów. Nie radzę rozwiązań siłowych *wciskania na siłę) bo wewnątrz są dość delikatne blaszki stykowe i na pewno się odkształcą. Jeśli już to nie IPA a nafta, lub benzyna (do zapalniczek). Tak czy owak aby w pełni zregenerować te przełączniki TRZEBA je wylutować, rozebrać i solidnie...
Podpytał bym na stacji benzynowej o firmę która naprawia i konserwuje ich urządzenia np, Orlen service lub Nafto service oni mają części do armatury.Lub firmy które produkują zbiorniki i dystrybutory dla rolnictwa i transportu , spytaj w sklepach Grenne ( części do maszyn rolniczych).
Olej się nie wyleje. Zanim zaczniesz wyciągać wybierak, znajdź kogoś (w dwie osoby idzie dużo lepiej), kto będzie ruszał dźwignią lewo-prawo, a Ty w tym czasie aplikuj jakiś penetrant, typu WD, nafta, na wybierak. Nie żałuj cieczy, a po kilku minutach spotka Cię nagroda :-).
Jak wtryski są wykręcone to nie ma kompresji... więc to nie ona trzyma wał. Możesz wlać do cylindrów trochę nafty lub ON i po jakimś czasie spróbować ręcznie (z pomocą klucza rzecz jasna) ruszyć wałem (najlepiej w kierunku przeciwnym do jego normalnych obrotów). Oczywiście wszystko z wyjętymi wtryskami. Nawet żeby to rozebrać to najpierw jakoś musisz...
To w takim razie odkręć komorę pływakową nalej do niej wody destylowanej i sprawdź czy nie ucieka - tylko nie lej benzyny bo ma zbyt dużą lotność, najlepsza byłaby nafta. Jeśli paliwo ucieka z komory pływakowej to Ci silnik nie odpali. Tam w tej śrubie spustowej komory pływakowej jest uszczelka?
Namocz w nafcie oleju WD40 i szczotka stalowa zejdzie.
Wychodziły wtedy dwie wersje silnika Piggio :gaźnik i wtrysk. Regulator powinien być przykręcony centralnie do ramy za przednim kołem na wysokości osi koła wersja wtrysk, https://www.easyparts.nl/showdrawing/735...
Podłączyłem przewody według tego co poleciłeś Jaki transformator? silnik nie obraca się. Sprawdzałem napięcie na nim i ono dochodzi tam. Silnik ma kondensator pracy? Sprawny? Inna kwestia to stan przekładni i łożysk, po tylu latach przydało by się wymienić smar myjąc najpierw elementy w nafcie.
Cześć.Jeśli jesteś z Małopolski lub Śląska to możesz podjechać. Może pomogę. Rafineria Nafty Trzebinia. Pozdrawiam
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Po odkręceniu rurek i tych jarzemek mocujących od góry, powinny wyjść z lekkim oporem. Skoro nie wychodzą muszą być poprostu zapieczone. Psiknij sporą dawkę WD40 albo polej naftą i zostaw powiedzmy na noc. Na drugi dzień obstukaj delikatnie dookoła gumowym lub aluminiowym młotkiem i powinny wyjść. W przeciwnym razie trzeba będzie pomyśleć nad jakimś...
a z ciekawosci jaki to ma przebieg ze tak niskie cisnienie.moze daj mu nafty na noc i pomierz powtornie Dodano po 5 przewodow nie mozna zamieniac i maja przesuniecie czasowe jak ktos wyzej napisal.
i po potwierdzeniu przerywania kontaktu przemyć . Dla tych celi można również wykorzystać spirytus czy benzynę. Do tych celów są dobre preparaty typu "Kontakt PR", "Cleanser PR" z długą dyszą pozwalającą aplikować tam gdzie trzeba. Spirytus, a tym bardziej benzyna za bardzo wysusza i są później trzaski chyba że dodamy do niej naftę oczyszczoną albo...
Naftę .
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Mimo wszystko, sprawdź drożność przewodu, i pooglądaj baryłki. Ja się namęczyłem kiedyś, wróciło jako reklamacja sterownika, podstawili całe auto. Te same objawy. Pompę zalałem naftą, kilka razy przepłukałem, na jednym wtrysku kuleje, ciśnienie znacznie mniejsze na rurce... Dopiero przez przypadek, odkręciłem przewód od pompy, a tam ładnie leci. oglądam...
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Croma1 jakiego płynu używacie?
Witam kolege.Mialem identyczny problem co ty.Chcialem przemalowac podrapany wierzch laptopa i przemywalem nafta w celu odtluszczenia powierzchni. Tak sie stalo ze namoczylem szmatke za mocno i nafta dostala sie miedzy warstwy foli. Po chwili powstaly plamy ktore sie powiekszaly coraz mocniej i w koncu zajely cala powierzchnie. Czekalem 2dni i nic sie...
zamiennik nafty zapach nafty zamiast kalafonii
bosch zmywarka hałas klapka megane bosch chłodziarka panel
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Mrugające LED DRL w Kia Rio - przyczyny i rozwiązania Czas pracy silnika 36V 250W z baterią 36V 13Ah