Tylko hall, moduł i cewka. Moduł jest montowany na podszybiu po stronie kierowcy, sprawdź bo może go tam jeszcze masz i z oryginalnej wiązki może coś zostało. Opis wyprowadzeń modułu: 1. cewka zapłonowa 2. masa 3. masa do czujnika halla 4. plus po stacyjce 5 plus do halla 6 sygnal z halla
Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, [url=http://www.biat.uni-flensburg.de/ms... Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie
Podciśnienie tu nie ma znaczenia, bo w NZ fabrycznie nigdy nie działało, zaślepiony króciec w przepustnicy, ale tam jest też regulator odśrodkowy. Czyli gość mówiąc ze jeździl takim z przyspieszonym zapłonem to bujda. Syrenka też miała stały KWZ, tylko czy poruszanie się tym można nazwać jazdą... :)
Witam, No jak to jak. Ustawić w pierwszym cylindrze GMP dla suwu pracy i zamontować tak aparat zapłonowy tak, aby po ustawieniu obudowy aparatu po środku zakresu regulacji palec rozdzielacza wskazywał w miarę możliwości jak najdokładniej pierwszy cylinder (styk w kopułce rozdzielacza) i to wszystko. Później zapłon na lampę wg. znaków (nie wiem dokładnie...
Tam na aparacie jest zamontowany moduł.W załączniku pinologia tego modułu.
Silnik 1.6 Audi A4 ADP 1999r ma zamontowany aparat zapłonowy (rozdzielacz zapłonu). Numer sterownika w zalaczniku
odkręciłem aparat zapłonowy odłożyłem na bok i tyle, No i masz przyczynę. Ustaw wał w GMP- Aparat zapłonowy i zamontuj. Maluszek będzie śmigał dalej ;)
a pomyślałes już jak zamontujesz aparat zapłonowy?
Prawidłowe zamontowanie aparatu zapłonowego i ustawienie zapłonu nie jest sprawą trudną ,ale wnioskując z postów kolegi to lepiej udać sie do mechanika ,zaoszczędzi kolega czas i nerwy.
Jeszcze jedna uwaga drogi autorze, Nie montuj kondensatora koło cewki WN, tak jak na zdjęciu w pierwszym poście, ma być zamontowany na aparacie zapłonowym jak najbliżej przerywacza. Przewód oporowy w maluchu ma 1,7Ω, w przypadku braku oryginalnego można się posiłkować rezystorami dużej mocy, przykład w tym temacie [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
a nie prościej założyć aparat zapłonowy ze starszego Uno? on ma moduł zapłonowy w sobie, trzeba tylko zobaczyć czy po odkręceniu podwójnych cewek jest możliwość zamontowania aparatu zapłonowego PS. mam wiązkę z komputerem i chyba też cały kolektor z wtryskiem z uno 1.0 2000r na 2 cewkach podwójnych, ja tam bym to uruchamiał na wtrysku bo gaźnik to porażka..
Proszę aby się wypowiadali ci co choć raz mieli w ręku aparat i cewkę w nim zamontowaną.
Właśnie taki silnik mam, już nawet udało mi się zamontować cewkę zapłonową zamiast aparatu zapłonowego. Z tego co zauważyłem to jedynie czujnik w kolektorze ssącym ma inną wtyczkę, ale można będzie też założyć ze starego silnika. Zastanawiam się jednak jak pisałem czy instalacja silnika przy elektronice ma takie same wyjścia, czy nie trzeba zmieniać...
Witam Jaki czujnik halotronowy można zamontować w aparacie zapłonowym w oplu corsie A Moze SS441A Chodzi mi o wklejenie go w miejsce uszkodzonego
Nie jest toporny tylko trzeba mu dać odpowiedni sygnał. Musisz wykombinować dodatkowy czujnik do obrotomierza. Może zamontuj zwykły aparat zapłonowy i wykorzystaj jego przerywacz. Ewentualnie możesz zamontować magnes na kole pasowym i dołożyć kontrakton lub czujnik halla.
moduły w systemach daleko zamontowane w aparacie zapłonowym po prostu sie przegrzewaja po jakims okresie pracy średnio 2,5 roku wytrzymują i tyle pada w takim module albo czujnik sterowania iskra albo jednostka centralna i
Witam. Posiadam takiego klasyka: Golf MKI buda 1979r od Golfa D 1.5 natomiast silnik jest 1.6 benzyna na gaźniku Solex 31 pict5. Prosiłbym o dane dotyczące wielkości przerwy na przerywaczu w aparacie zapłonowym, przerwy na świecach pod LPG oraz jak prawidłowo ustawić element w gaźniku, który steruje ssaniem (w środku jest sprężynka reagująca na ciepło...
Witam! Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na troszkę niżej zamieszczone pytanie. Posiadam Toyotkę jak w temacie, niestety korbowód "poszedł" na spacer. Szukam zatem silnika o kodzie 3F3SFE. Silnik ten jest na aparacie zapłonowym, nie na cewce. Taką informacje otrzymałem od mechanika i tyle wiem. Znalazłem wiele silników, ale każdy jest na cewkach. Zatem...
Ja osobiście nie osiągnołem tego stanu. Na postoju menczyłem drania aż do odcięcia i chodzi. A klient mi na linie wrucił. Fakt od tego zdażenia wyjołem i zamontowałem ponownie aparat zapłonowy, na razie jest ok. ale jak długo.
myślałem właśnie o kopułce i przerywaczu mechanicznym żeby mieć awaryjne zasilanie WN. , z tym że przerywacz się nie sprawdzi ani kopułka bo w moim silniku są 3 cewki- każda podaje iskrę na dwa cylindry równocześnie i trzeba by sterować tymi cewkami przez tranzystory mocy (tzw. moduły zapłonowe) Myślałem o zamontowaniu starego aparatu zapłonowego,...
witam,a ja polecam radio dobrej marki napewno nie będzie zakłuceń nawet gdy będzie zamontowane na samym aparacie zapłonowym
Szanowny Błażeju, te moje ,,ALBO-ALBO,, dotyczyło tego rysunku autora na którym nie ma styków z oznaczeniami 1 i 15 jak na cewkach starszego typu. Jako że autor oznaczył sobie kolejnymi cyframi:1,2,3i4. A każdy kto miał styczność z tym zapłonem wie że nie ma znzaczenia na który styk podłączymy aparat zapłonowy gdyż te styki 1i2 są wewnątrz cewki zmostkowane...
Wiem napewno, że w Fordzie Granada 2,0 z silnikiem 4 cylindrowym, aparat zapłonowy był z przerywaczem i był moduł zapłonu wszystko fabrycznie zamontowane.
Czujnik halla i czujnik położenia wału/wałka rorządu (to jest SOHC) to to samo czy się mylę? A może ktoś taką mazdę posiada i orientuje się jak ten czujnik odnaleźć (a raczej potwierdzi moje podejrzenia o tym, że jest on zamontowany w aparacie zapłonowym)? Ewentualnie jakby ktoś powiedział co gdzie podłączyć w celu sprawdzenia byłbym dozgonnie wdzięczny;D
Świece, kable WN, kopułka, palec rozdzielacza - sprawdź najpierw podstawy, a potem zadawaj pytania... Acha! Jeszcze czujnik obrotów, a reczej jego złącze - sprawdź, czy nie jest zaśniedziałe (czujnik jest zamontowany na obudowie sprzęgła u góry w pobliżu głowicy, poniżej aparatu zapłonowego. Powodzenia
A czy tam przypadkiem nie jest hallotron w aparacie zapłonowym?
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
Jeśli na pych zapala to na 90% siedzi aparat zapłonowy (zamontowany w nim moduł zapłonu lub cewka-impulsator).
fajny pomysł :) zamontowałeś hallotron i tarczkę z aparatu zapłonowego z VW? czy przerywaczem sterowałeś cewkę VW? myśmy z kolegą zamontowali zapłon elektroniczny z eleganta (pokrywka rozrządu z czujnikiem, koło pasowe, moduł, cewka) to działało, ale jakoś dziwnie, bez rewelacji... nie wiem czemu... ale stary układ zostawiliśmy i można było w każdej...
przerywacz czasem potrafi zaiskrzyć, przerywacz mam taki Zamontuj nowy kondensator na aparacie zapłonowym i odpowiednią cewkę WN.
A podłącz eksperymentalnie cewkę zapłonową bezpośrednio do "+"akumulatora,oczywiście przez osobny bezpiecznik i jakiś wyłącznik,który pozwoli ci gasić silnik.Jeśli dalej będą pojawiać się problemy to winna jest cewka zapłonowa,kondensatory przy cewce lub aparacie,lub sam aparat. A z "ciekawszych usterek"z jakimi się już spotkałem w "maluszkach"(o podobnych...
Odpinałem kopułkę oraz palec i nic nie widać. Aparat zapłonowy niedawno był czyszczony. Moduł zamontowałem nowy ze sklepu. Więc już sam nie wiem jaka to może być przyczyna..
Fiat 126p aparat zapłonowy nie wiem jak ustawić aparat zaplonowy bo jest iskra a po zamontowaniu swiec nie odpala tulko je zalewa podobno trzeba odwrocic aparat o180* ale wychodzi na to samo poradzciejak to ustawic
Taki czujnik sprawdza sie banalnie, ale musi być zamontowany w aparacie zapłonowym (aparat może być wymontowany a auta, możesz go sobie sprawdzić w domu na stole). Aparat ma 3 wyjścia + 0 - pod + podpinacz =12v pod - masę (czyli biegun ujemny zasialania) 0 - to wyjsie impulsów. Czyli pod + podłączasz 12v, pod - masę (- baterii), pomiedzy + a 0 podpinasz...
viper555 przecież cewka indukcyjna w aparacie zapłonowym jest zamontowana tak że jest nieruchoma.
aparat zapłonowy był zamontowany dobrze tylko zapłon był źle ustawiony, pojechałem do innego warsztatu ,ustawili mi zapłon tak jak trzeba i teraz wszystko jest O.K.
Też mi się tak wydawało że skoro ma iskrę to powinna przynajmnij próbować łapać. Iskrę co prawda sprawdzałem na pierwszym tłoku ale przypuszczam że na pozostałych też jest. Jak pisałem wcześniej była palona awaryjnie na samym gazie żeby wykluczyć problemy z układem paliwowym. Wcześniej w ten sposób na innym aucie które posiadałem dowiedziałem się że...
Ja też mam pytanie do mirko 17 . Ja mam taki objaw: Po wrzuceniu na luz mam czasem lekko zaniżone obroty, po "podgazowaniu" obroty się podnoszą i tak mniej więcej silnik chodzi. Podejrzewam też o to sprężynki (jedna jest gruba a druga to chyba od długopisu :D i są luźne) lub ewentualnie jeszcze ciężarki. I kiedyś zapytałem o te sprężynki w sklepie,...
czyli potrzebuje aparat zapłonowy z RP, zamontuje w ABS i bedzie chodzić z komputerem od RP? tak?
Tam jest aparat zapłonowy i gaźnik. Przyczyn gasniecia jest wiele.
Popatrzeć najpierw w schemat! Iskra będzie zawsze, niezależnie od immo. Uszkodzony jest prawdopodobnie aparat zapłonowy a dokładniej czujnik w nim zamontowany.
Witam wymieniłem świece ,kable . teraz jak zamontować palec rozdzielacza nie zauważałem poprzedniego ustawienia jak zdejmowałem , myślałem ze jak w innych samochodach ma tylko jedna pozycje włożenia a tu są aż trzy możliwości wejście w kształcie trójkąta. Nie chce palic strzela . kable między cylindrami a kopułką dobrze podłączone .jak ustawić palec...
Witam W końcu doczekałem się zareklamowanego aparatu zapłonowego. Po zamontowaniu wszystko wróciło do normy. Po podłączeniu aku nauczyłem autko obrotów itp. i śmigało pięknie. Ale następnego dnia miałem problem z ruszeniem : ja mu gaz puszczam sprzęgło a on gaśnie. Dopiero gdy się nagrzeje z 5min można normalnie jechać. Co może być tego przyczyną? I...
Regulator powinien być na aparacie zapłonowym o ile w tym aucie był zamontowany przez fabrykę.
Sprawdź moduł zapłonu powinno pomóc. zamontowany jest o ile dobrze pamiętam na aparacie zapłonowym.
Kupiłem używany aparat zapłonowy zamontowałem i Tico bardzo dobrze chodzi:D. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, temat uważam za zamknięty! temat uważam za zamknięty! Spojrzeć w dół ekranu i nacisnąć przycisk zamykający dyskusję, to już za trudne?
Do Trabanta po przeróbce na 12V zamontowałem cewkę zapłonową od Poloneza, działało niezawodnie. Zapomniałem, kondensator obowiązkowo !.
Teraz juz nie mam ale seryjnie zamontowany był z gorącym włóknem (śr 45 mm)
Na aparacie są trzy łopatki, abyś nie pomylił prawidłowego włożenia. Wystarczy, że podejrzysz w jakim miejscu są wycięcia w korpusie silnika, i w taki sam sposób zamontuj aparat. Musi działać ( wystarczy wyregulować ręcznie zapłon)
proszę o pomoc iskra zanikała po czasie stwierdziłem moduł w aparacie zapłonowym dlatego że cena nowego jest bardzo wysoka kupiłem cały aparat na allegro sprawdziłem iskra była zamontowałem i odjazd uciecha była przez ok. 20 km i z powrotem brak iskry Może wiecie w jaki sposób sprawdzić czy kupiłem bubla
Czyli nie wystarczy zamiast aparatu zapłonowego ten moduł ze zdj.2 zamontować i podłączyć mu zasilanie?
Przekręć napęd pompy w odpowiednie miejsce i następnie zamontuj poprawnie aparat.
... zakupiłem używany aparat zapłonowy z modułem na allegro, zamontowany i działa ... zobaczymy jak będzie w trasie, na razie wygląda OK ... dzięki
Impulsy o których pisze Motronik sprawdzisz na zaciskach aparatu zapłonowego. Na zaciski cewki zapłonowej podłącz woltomierz analogowy na zakresie10 V. Przy kręceniu rozrusznikiem wskazówka jego powinna chodzic.
Autko to ibiza 1.0 + gaz rok 97 musze wymie3nic aparat zapłonowy, bo stary juz zaczoł przerywać. Mam pytanie czy jestem sam w stanie go zamontować bez pomocy mechanika? Co po jego zamontowaniu się reguluje? i w jaki sposób powinien być ustawiony?
Witam serdecznie. Panowie co to jest końcówka mocy w układzie zapłonowym. "Układ zapłonowy zawiera: cewkę zapłonową, kondensator, końcówkę mocy, czujnik położenia wału rozrządu zaworów wylotowych oraz rozdzielacz wysokiego napięcia. Aparat zapłonowy jest zamontowany na końcu wału rozrządu zaworów wylotowych. " Dodano po 9 Już się dowiedziałem, ale nie...
Rozumiem,to znaczy, że zabierak zamontowałem prawidłowo. Więc nie mam pojęcia czemu nie pali
Zamontuj cewkę i zmień kopułkę.Odpali ale charakterystyka przyśpieszaczy zapłonu będzie inna.
Honda Civic 1988 silnik 1,4 D14A1. W samochodzie oryginalnie zamontowany aparat zapłonowy Hitachi D4W86-06 -jedno złącze podciśnienia. Czy możliwa jest jego zamiana na D4W86-05 -dwa złącza podciśnienia? W grę wchodzi oczywiście podmiana siłownika podciśnieniowego. Może ktoś się orientuje czy są różnice w charakterystykach regulatorów odśrodkowych pomiędzy...
Witam.Padł oryginalny tranzystor(moduł),zamieniłem na tranzystor mocy wysokonapięciowy,taki od elektroniki ogólnej.po jakichś dwóch latach ten chyba też padł(nie wykazuje usterek na pomiarach,ale chyba pobiera za duży prąd bazy a ECU nie jest takie wydolne).Po tym wszystkim przejrzałem dane tranzystorów IGBT(dedykowane do aparatów zapłonowych),zamontowałem...
Witam kupiłem takie małe urządzenie nazywane transmiter FM . i jest taki prblem że podczas odsłuchu z mp3 jest słyszalny i uciążliwy pisk taki jak w aucie benzynowym zakłócenia z aparatu zapłonowego . a jest to wszystko zamontowane w ciężarwce. :cry:. czy jest możliwość jakś t wyciszyś
Rozwiązałem swój problem. Nie była to wina świec. Kupiłem na szrocie za 20zł kopułkę, aparat zapłonowy, moduł, palec razem złożone, zamontowałem i było w porządku. pozdrawiam
A gdzie jeśli mogę zapytać znalazłeś ten nowy kondensator? Pamiętasz może jakieś jego oznaczenia? Wiem że mam jeden. Chodziło mi oto że w aparacie który był zamontowany w aucie jest taki sam objaw jak na aparacie który zamówiłem z allegro. Czy to przypadek czy może problem leży gdzieś indziej?
Bardzo prawdopodobne,że jest uszkodzony czujnik Halla w aparacie zaplonowym.Jeśli do aparatu dochodzą trzy przewody,a moduł jest zamontowany na nadkolu,a nie na aparacie zapłonowym,to można zmierzyć napięcie zasilania we wtyczce,musi byc wgranicach 12 V,a srodkowe to jest wyjście z Halla,tam muszą byc na zmiane stan wysoki stan niski, wzależności jak...
witam auto mam od niedawna zapłon jest oploski lecz napewno nie od tego motoru poniewa posiadam silnik typu 13nb a w tych motorach nie było montowanych aparatów zapłonowych z podciśnieniowym mieszkiem tylko był przyspieszacz zamontowany na ścianie grodziowej a muj ma taki aparat (ktoś dłubał) gażnik mechaniczny z ręcznym ssaniem
Dawno temu miałem styczność z takim silnikiem, niewiele pamiętam a być może masz inne wykonanie. W zasadzie silnik 4G63 a nie 4G64, czyli inna pojemność silnika. Przyczyna z pewnością leży w przestawionym rozrządzie. Tam aparat zapłonowy jest zamontowany podobnie jak w polskich Fiatach, więc napędzany z wałka pośredniego. Tam mógł się przestawić. Nie...
Musisz się zdecydować z jakiej konkretnie marki samochodu wykorzystasz silnik. W przypadku fiata uno masz aparat zapłonowy z modułem i pozostaje podłączyć cewkę i zasilanie (3 kable), moduł jest w aparacie (są zawodne dlatego nie polecam), ale można zastosować zewnętrzny moduł np z poloneza. W przypadku silników VW polo/golf masz aparat zapłonowy z...
czujnik temperatury, wtryski, aparat zapłonowy, świece, przewody, pompa paliwa i śmiga
Ale złoży poprawnie, a dokładnej regulacji trzeba dokonać na pracującym silniku. Wyciągnij aparat zapłonowy i przekręć ośkę o 180 stopni . Zamontuj z powrotem i powinno być OK.
Możesz postąpić inaczej, wyprowadź z aparatu zapłonowego przewody połączone z cewką impulsatora i zamontuj gdzieś koło cewki moduł z poloneza, pod warunkiem, że połączysz go porządnie z masą, masz rozwiązanie bezawaryjne
Da się, ale musisz wymienić koło pasowe, na model z zębami (od el), rozwiercić dwa otwory w deklu rozrządu na tulejki ustalające wspornik czujnika, wytoczyć korek-zaślepkę aparatu zapłonowego. Oczywiście trzeba zamontować moduł, cewkę czujnik i wiązkę od el. Pamiętaj o wymianie kabla oporowego do cewki na zwykły
Witam - należy sprawdzić czy paliwo z pompki się nie cofa do zbiornika tam jest pompka mechaniczna i po dłuższym postoju trzeba kręcić długo aby napompowała paliwa do gaźnika, pompka jest zamontowana w głowicę nad kolektorem ssącym od strony aparatu zapłonowego
Jak wymienisz wałek rozrządu i blok silnika to założysz zwykły układ zapłonowy. Inaczej nie ma sznas. Na wałku z eleganta brak jest koła zębatego napędzającego aparat zapłonowy a w bloku nie ma otworu żeby go zamontować. :)
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
A więc (po długich mękach i braku czasu na robotę) chyba znalazłem usterkę lecz nie jestem teraz pewien jaki kondensator do aparatu zapłonowego zakupić (ten co jest zamontowany ma długi kabel do cewki a większość na internecie ma krótkie kabelki) a więc chciałbym zapytać czy nie może ktoś polecić jaki kondensator zakupić? Także chciałbym się dowiedzieć...
Auto zgasło i nie odpaliło więcej. Okazuje się że nie ma iskry. Po wstępnej diagnozie okazuje się, że aparat zapłonowy jest uszkodzony. Od innego typu iskra jest, lecz nie można go zamontować, ponieważ ma inne uchwyty i w środku też jest inny czujnik hala. W moim aparacie są dwa czujniki. Jak się nim kreci to coś tam się odzywa przy silniku jak by pompka....
Cewka w moim magnecie całkiem umarła, więc postanowiłam rozwijać dalej, znowu natknęłam się na osłabiony punkt na druciku (po około 400 zwojach), który pękł mi w rękach. Jednak myślę, że to nawet spoko, bo korci mnie, żeby nawinąć tę cewkę od nowa. Jestem na etapie 1410 zwojów, wygląda na 1/3 drogi do celu. W tym miejscu opór już jest, jednak te 150-200...
Witam. Wydaje mi się z tego co pamiętam to elegant od zwykłego fiata 126p różnił się zapłonem. W elegancie nie było aparatu zapłonowego z platynami tylko jakiś moduł zamontowany przy kole na na wale i nie było tam wcale platyn.Poza tym trochę inna była skrzynka bezpiecznikowa były tam przekaźniki do świateł, ale to nie powinno być problemem. według...
W tym aucie były montowane dwa rodzaje aparatów zapłonowych jeden DAG drugiego nie pamętam nazwy w nich są zamontowane moduły zapłonowe najczęstrzą przyczyną tych obiawów był kąńczący się moduł pomimo że auto jakoś tam jeżdziło, po zdjęciu kopółki palca i osłony tegoż modułu będziesz miał dostęp do niego , ps. on nie iest naprawialny Acha aparaty wyglądają...
Nie wiem jaki to jest model ,jeżeli ma aparat zapłonowy, przy zasilaniu silnika gazem uległ uszkodzeniu/ 1500 baksów /.Wewnątrz aparatu zapłonowego cewka, rozdzielacz,trzy nadajniki Halla. :( ? :cry: Potem płacz i łzy ale może Ty będziesz miał więcej szcześcia.
czujnik halla w aparacie zapłonowym nie mam schematu ale może być tak że sterownik bierze impulsy obrotów z modułu zapłonu
Wracając do tematu, dzisiaj wymieniłem aparat zapłonowy i zdemontowany czujnik spalania stukowego, wyczyszczony i ponownie zamontowany, niestety, znów wychwycił błąd "524-Czujnik spalania stukowego 1-G61-przerwa lub zwarcie do masy". Czy jest jakiś sposób sprawdzenia, czy czujnik działa lub gdzie jest przerwa? Miernik we wtyczce od czujnika coś mi pokaże?
Według mnie, moduł zapłonowy GL - 200 stosowany jest do samochodów z zapłonem stykowym (przerywaczem). Jest to np: 126p (do 1994). Natomiast GL - 118 współpracuje z zapłonem bezstykowym, i tam trzeba dodac rezystor 330 Ohm / 2W. Jak się uda to odpali z aparatem stykowym, ale po co bawic się GL 118 skoro można zastosowac GL-200, w którym nie ma żadnych...
dobra- mój błąd źle robiłem odczyty, jestem coraz bliżej finału załatwienia sprawy Iskre już mam przy ręcznym mostkowaniu aparatu Halla , Przy wtrysku mam pewnie jakąś zware bo przy zapłonie wtrysk wydaje dziwne dźwięki .... obadam to i mam nadzieje że naprawie . Dodano po 3 kadett chodzi , czujnik halla w aparacie zapłonowym Boscha ma zwarcie między...
Kiedyś zamontowałem (po wcześniejszym rozpoznaniu tematu) moduł zapłonowy GL-118 z Poloneza do Żuka. Było ok. Taki moduł można zastosować także w Maluchu. Z tych wszystkich modułów, które były stosowane kiedyś w Polonezach, tylko ten GL-118 może współpracować z przerywaczem mechanicznym, pozostałe tylko z czujnikami indukcyjnymi. Żeby GL-118 poprawnie...
Na 100% sprawdzisz sam czujnik Halla w następujący sposób: Wyjmujesz aparat zapłonowy (wcześniej zaznaczając ryską jego położenie aby zamontować w takim samym położeniu i zwracając uwagę na położenie palca rozdzielacza bo niekiedy można aparat "żle włożyć", zsuwasz gumkę z wtyczki idącej do aparatu. Są tam trzy piny - 0 + , pod 0 podłacząsz ujemny przewód...
Po zdemontowaniu palca i czarnego plastikowego kółka pod nim mamy klasyczny czterogarbikowy wałek współpracujący z przerywaczem. Zamiast czerwonej kostki zamontowałem przerywacz od mercedesa W123 i kondensator, iskrę już mam.
Chciałem się podzielić moimi doświadczeniami na temat ogrzewania w maluchu. Prognę zwrócić uwagę , że pojazd jak jest nowy to grzeje bardzo sprawnie i nagrzewa się szybciej od chłodzonego cieczą. Dziele się tak ponieważ w osłonie silnika od strony aparatu zapłonowego zamontowana jest klapka sterowana termostatem. Klapka ta otwiera się dopero gdzy silnik...
witam mam taki problem: golfik nie chciał odpalać , okazało się że brak iskry. Wymontowany został ( cewka , aparat zapłonowy) i zawieziony do sprawdzenia. Przyjechał elektromechanik i okazało się że padł moduł. Wymienił go, zamontowane cewka i aparat (uprzednio zaznaczone położenie ) W tej chwili ładnie pali ale w trakcie jazdy przy dodawaniu gazu zaczyna...
Pomyśl nad digifantem z golfa, chyba najmniej przeróbek, switche przepustnicy takie same, aparat zapłonowy także. Największy problem będzie z listwą wtryskową, trzeba będzie ją jakoś umocować, no i raczej rozstaw wtryskiwaczy nie będzie pasował
W starym typie za zmianę zapłonu odpowiadał regulator odśrodkowy w aparacie zapłonowym, Jeśli masz pełną elektronikę, to nie masz aparatu, więc dość istotne jest by czujnik podciśnienia był zamontowany. Nawet nie chodzi o samą moc, bardziej o temperatury, ten silnik ma z racji konstrukcji, mało wydajne chłodzenie. Na lato warto sprawdzić czy miska olejowa...
a po wymianie rury wydechowej się tak samo z siebie przestało działać tak jak trzeba Może rura źle zamontowana i wybierak o coś haczy? przy aparacie zapłonowym i na czujniku jest olej silnikowy Może lecieć z samego aparatu- trzeba go naprawić uszczelniając.Druga opcja to uszkodzony czujnik oleju(nieszczelny) trzeba wymienić(nie jest drogi) A te historie...
Dziękuje za pomoc, dorwałem moduł od wektry z tym samym silnikiem i po zamontowaniu działa bez problemu. Zastanawiam sie czy może nie było by lepiej przenieść ten moduł poza aparat zapłonowy, być może układ się psuje od zbyt wysokich temperatur. Ale teraz najważniejsze jest to że autko odpala i jedzie. Jeszcze raz dziękuje za podpowiedź!
Ale jakbyś chciałe zakładać czujnik wału, to musiałbyś mieć moduł zapłonowy, który to daje impulsy na cewkę, z samego czujnika raczej obrotek nie pójdzie(chociaż mogę się mylić), poza tym ten czujnik jest w golfach najprawdopodobniej w aparacie zapłonowym, a nie przy zamachu, a aparatu raczej do diesela nie zamontujesz :) . co do ekonomizera, to możesz...
Po dwóch miesiącach walki, setce godzin pracy i: - wymienieniu oleju, filtra - wymianie filtra powietrza - wymianie filtra paliwa - wymianie kabli i świec, nawet dwa razy... - wymienie cewki zapłonowej - wymienie czewki indukcyjnej w aparacie zapłonowym - zamontowaniu nowej pompy paliwa, zarówno wstępnej jak i głównej - zamontowaniu nowego akumulatora...
Panowie , aparat włożony , palec ustawiony na kreskę na obudowie aparatu , tłok nr 1 na górze. Samochód nie pali. Czy mogła się pozmieniać kolejność kabli z racji że było kręcone aparatem ? Dodam że, samochód zaczął świrować po zalaniu silnika płynem ( czujnik wyrzuciło do góry , źle zamontowany ) wtedy tylko odpalał po czym odrazu gasł. No i trochę...
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Zgadza sie . Ale nie wytłumaczysz ludziom ze to trwa cały dzień . Panie 12 przewodów cały dzień !!! Taka jest prawda ,ze dobre zabezpieczenia wychodza tylko i wyłącznie z prywatnych warsztatów i zapalenców co maja troche wiedzy . Mi osobiście czasami schodzi pare dni ale to tylko dla znajomych . Wtedy odcięte jest wiele rzeczy w samochodzie zaczynająć...
Winny okazał się kabelek łączący moduł z aparatem ,po wykonaniu kabla własnym sumptem i zamontowaniu do samochodu problemy się skńczyły. Zamykam temat
Nic z tego sprawdzałem kable oblałem je wodą i silnik chodził równo. Wjechałem do garażu było w miare ciemno i iskra nie skakała pozostaje aparat i cewka. Ale cewke bym wykluczył bo mam dwie i na obydwóch chodzi tak samo. Ma ktoś moze jakiś pomysł. Podobno kiedyś w starszych modelach samochodów (np: u mojego dziadka w dużym Fiacie ) stosowano opornik/kondensator...
ustawic aparat zapłonowy aparat zapłonowy honda corsa aparat zapłonowy
testy akumulatorów kontroler sieci lenovo początek czystą
ustawienia radio pioneer ustawienia radio pioneer
STM32 bootloader USB DFU – wgrywanie .bin przez dfu-suffix.exe, DfuFileMgr, dfu-util Jak uzyskać dostęp do gier na konsoli X12 z komputera?