I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Np. Niskie ciśnienie paliwa, zanieczyszczone wrtyskiwacze benzynowe
Hej. Jeżdżę podobnym wynalazkiem i także mam podobny problem. Staram się we własnym zakresie ogarnąć temat bo warsztaty samochodowe się "wypinają" na te jeździdełka . Ale do rzeczy. Zauważyłem że u mnie jeśli jest zimno to silnik inaczej pracuje dopóki się nie rozgrzeje,mam na myśli efekt kiedy autko się już toczy ( napęd jest obciążony) wciskanie gazu...
Mogą być zanieczyszczenia paliwa lub jego jakość albo wypracowany pompy. Dobrze byłoby sprawdzić co było tym pompkom .
Witam!!! Blagam o pomoc!!! jestem za granica ostatnio na;a;em benzyne do karnistra ktory na dnia mial jakies resztki oleistej substancji niezauwazenie wlalem to do baku przez nieuwage. po kilkunastu km auto nagle zaczelo przerywac i tracic moc myslalem ze skonczylo mi sie paliwo wiec dolalem odjechalem lecz po 3km zaczelo sie to samo lecz slysze w aucie...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Zanieczyszczenia dokładnie obrazuje zdjęcie Przy pompowtryskiwaczach tak się dzieje.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
witam, czesto blachy problem czyni wielki klopot, najgorszym dla pompy to ; zanieczyszczone filtry paliwa i pow., ale i zle paliwo.uwazam ,ze zamiast ruszac stara pompe trzeba bylo uzyc dobrego srodka czyszczacego /najlepsze maja japoncy/,uwazam ,ze pompa jest dobra o czym swiadcza osiagi na wysokich obrotach, ps. ten srodek czysci caly uklad paliwowy...
Sprawdź czy dochodzi odpowiednia ilość paliwa. Może zbiornik zanieczyszczony, przewody, filtr...?
A czym został zanieczyszczony?
Miałem ten problem.w jednej z wersji zasilania silnika Fiata 126 P nie stosowano filtra paliwa Który był mocowany pionowo między pompką paliwa a silnikiem.Postanowiłem poprawić producenta i zamontowałem taki filterek produkcji rosyjskiej który miał możliwość demontażu a obudowa jego była aluminiowa.Wewnątrz jako masa filtrująca był jakiś spiek z kiludziesięcioma...
Ta kontrolka jest od wody w filtrze paliwa
pod uwagę brane były takie czynniki jak pozyskanie i zużycie paliwa, zanieczyszczenie powietrza, zanieczyszczenie związkami chemicznymi innymi niż CO2 oraz hałas. A co z wytworzeniem i utylizacją tych środków? Jak widać gdy się chce osiągnąć cel to wystarczy odpowiednio dobrać kryteria oceny.
Panowie coś mi świta ,że idziecie w złym kierunku z tym paliwem bo ta pompka idzie razem z silnikiem. Założ kolego zwykły manometr i zobaczysz jak szybko narasta ciśnienie przed wtryskiem i zmierz czujnik temperatury po nagrzaniu silnika.
Może być zanieczyszczony smok paliwa w zbiorniku. Jakaś nieszczelność między zbiornikiem a pompą.
Za słaby wydatek pompy paliwa ,zanieczyszczona dysza paliwa. W hds 890 ciśnienie powinno wynosić ok 10 barów. Temperatura spalin nie powinna przekraczać 350-370*C. jeżeli jest więcej wężownica do czyszczenia / odkamieniania lub jedno i drugie.
Cudow w takim silniku niema. Jest prosty gaznik, ktory jest prawdopodobnie zanieczyszczony. Filtr paliwa, jesli jest trzeba wymienic. Tak samo filtr powietrza. Gaznik wyczyscic, wyregulowac i powinno dzialac. Swiece tez warto czasem zmienic. Ja czesto prosze o takie rzeczy znajomego. Robi to lepiej i szybciej niz ja. Ale czasem sam sie podejmuje wyzwania....
Pzyczyna była banalna.Okazało się ,że powodem braku mocy był pogryziony wężyk od podciśnienia (prawdopodobnie kuna weszła wieczorem trochę :D się ogrzać przy ciepłym silniku).
Bo stoję na stacji i myślałam, czy nie wzywać lawety. Bez paniki, zanieczyściłaś paliwo 1/30. Nie potrzebna żadna ingerencja, ewentualnie dotankuj (już właściwe paliwo) do pełna i śpij spokojnie.
Skodzie nie raz pomaga tzw. przepalenie rury . Pogoń ją trochę na autostradzie , parę kilometrów i możliwe , że jej przejdzie . Jak sam piszesz żadnych błędów nie wykryto , więc co ma wymiana świec do tego ?? Bardziej bym się obawiał zanieczyszczonego paliwa ze stacji . :|
Korozja ją szybko zniszczy, a poza tym te pompy są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia. Pozdrawiam.
Zanieczyszczony filtr paliwa lub gaźnik. Słaba kompresja, nieszczelność , itd.
Już wszystko jasne okazało się że sprawcą tego wszystkiego jest bardzo zanieczyszczony filtr paliwa.
Przyczyn może być kilka czujnik temperatury sprawdzisz przez podłączenie pod komputer zanieczyszczony filtr paliwa.
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
to jest kontrolka zanieczyszczonego filtra paliwa
Sprawdź kolor świecy, czy jest biała, czy okopcona. Dla 50ccm ten gaźnik może podawać trochę za duzo paliwa, spróbuj ustawić iglice na najwyższym podcięciu - tak, żeby iglica wystawała maksymalnie z przepustnicy. Jak filtr powietrza byłby mocno zanieczyszczony to silnik też może zaciągać za duzo paliwa z gaźnika.
pierwsza możliwość to zanieczyszczony kranik paliwa w zbiorniku druga zanieczyszczony króciec przy pompce paliwa ten na który zakłada się przewód,pozostają jeszcze filtry paliwa i króciec przy pompie wypadało by sprawdzić zaworek zwrotny przy pompie a jak to nic nie da wyrzucić pompkę paliwa na złom i kupić nową.
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś jak jest przyczyna -brak paliwa.Przyczyny mogą być co najnmiej dwie: 1-niesprawna pompka paliwa-jeśli jest sprawna przy kręceniu rozrusznikiem paliwo musi tryskać z wężyka zdjętego z gażnika 2-jeśli dobrze myślę w zbiorniku jest filtr paliwa który może być zanieczyszczony i pompka paliwa nie ma siły" uciągnąć" paliwa...
Taka uwaga z Hondą. Tam na kraniku jest taki cwany filtr, który nie przepuszcza wody. Jak sobie kupiłem Hondę i mi zdechła to pół silnika rozkręciłem zanim się nie spostrzegłem że pomimo chlupania w baku nic nie leci do gaźników (to była V2 - VT Shadow) na żadnej pozycji. Także polecam spuścić wszystko z baku, przepłukać go i zatankować ponownie. A...
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Zamieść zdjęcie tej nagrzewnicy.W zakładzie pracy serwisujemy około 13 nagrzewnic pracujących na olej opałowy.Najczęstrzymi wadami to jest zanieczyszczony filtr paliwa wstępny w drugiej kolejności zanieczyszczony filtr paliwa znajdujący się w obudowie pompy podającej rozpylony olej opałowy w postaci mgły.Następnym filtrem jest filtr dokładnego filtrowania...
Czy paliwo dochodzi do silnika? Może zanieczyszczony filtr paliwa?
Zanieczyszczony filtr paliwa powoduje ograniczony przepływ oleju napędowego. Sprawdz siłownik korygujący początek wtrysku znajdujący się w pompie wtryskowej, oraz sprawdź jego sterowanie.
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
A może po prostu zanieczyszczony filtr paliwa do tego stopnia że jest zamarznięty?
Sprawdź czy czasem nie jest zanieczyszczony filtr paliwa a potem weź się dopiero za gaźnik
Proszę jaśniej-"plaka" Czy może to być spowodowane zanieczyszczeniem paliwa (jazda na rezerwie). Wszystko kreci silnik się nie odpala. Obszedłem fachowców -to jak pisałem wyżej . Pozostaje laweta i gdzieś go zaciągnąć-do najprościej do stolicy (100km). Na razie zdobyłem instrukcje obsługi może coś wyczytam i szukam fachowca z komputerem i tu największy...
ledwo 60 i pod każdą górkę zwalnia Zbyt niska liczba oktanowa paliwa lub zbyt uboga mieszanka wskutek zanieczyszczenia dyszy w gazniku albo zanieczyszczenie filtru paliwa , zanieczyszczenia tłumnika wydechu lub usterki pompy paliwa. To są usterki typowe do podanych przez ciebie objawów , może też jest żle wyregulowany gaznik.
Sprawdź automatyczny zaworek paliwa pod zbiornikiem. Być może zanieczyścił się mułem z dna zbiornika. Odłącz wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, włóż go do jakiegoś naczynia, a następnie podaj podciśnienie (wystarczy paszczowe) do drugiego wężyka, który jest podłączony do "kolektora" ssącego. Wtedy powinno polecieć paliwo. Jeśli nie poleci = zaworek...
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Resztki "starego" paliwa zanieczyściły gaźnik, dysze i kanaliki do udrożnienia.
Na gazie moze Ci dzialac nawet ekstra, przy czym gdy jezdzi sie tylko na nim to wtedy caly uklad paliwowy sie zapuszcza. Zatykają się przewody w ktorych gromadzi sie osad z zanieczyszczonego paliwa, zaciera sie pompka i elementy odpowiedzialen za dorpowadzenie benzyny do komory spalania co przyczynia się do nierównej pracy, bo coś z tego jest zapewne...
To może być wiele przyczyn zacznijmy od świec najlepsze są NGK japon świecs może mieć przebicja jak jest gorąca. Może być regulator ciśnienja paliwa na wtryskiwacze "zanieczyszczony" może być.czujnik temperatóry cieczy chłodzącej który daje sanie jak jest zimny.może być tagrze czyjnik chala czyli przyspieszacza zapłonu.sprawdz swiece póżniej regulator...
Czczxd... szybka odp... z górki na luzie się nie zjeżdża... druga szybka odp... przestawiony zapłon... trzecia szybka odp... zanieczyszczony filtr paliwa... czwarta szybka odp... uszkodzona membrana pompy paliwa...
Perkinsy są wrażliwe na zanieczyszczony filtr paliwa. Objawia się to spadkiem mocy oraz dziwnym, ''tempym'' odgłosem motora. Możesz profilaktycznie go sprawdzić.
Prawdopodobne jest, że padła pompa lub masz zanieczyszczony filtr paliwa.
Nie, ponieważ zanieczyszczenia paliwa nie mają wyłącznie charakteru ciał stałych. W paliwie fałszowanym równie dobrze mogą znaleźć się szkodliwe domieszki płynne. A tych za pomocą prostego filtra odseparować się po prostu nie da.
Problem rozwiązany po wymianie filtra i wężyka paliwa samochód odzyskał pewna sprawność .Filtr był zanieczyszczony , a wężyk paliwa od spodu spękany w kilku miejscach .Temat można zamknąć.
A przewody wysokiego napięcia wymieniłeś?.Można też sprawdzić czy pompka paliwowa działa poprawnie,albo czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa.
Witam wszystkich zainteresowanych otórz rozwiązałem swój problem poprostu miałem zanieczyszczony filtr paliwa po wymianie wszystko jest wporządku
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Rady z tankowaniem do połowy znam / i tak radzę innym/, nie jest to mój pierwszy samochód z gazem i jeżdżę sporo. Filtr paliwa jest zmieniany przy każdej wymianie oleju /tj. co 10 000 - 15 000 km/ Jak wspominałem przy ostatnim przeglądzie mechanik dolał jakiś środek czyszczący niestety nie wiem jaki. Od tamtej pory zgodnie z jego zaleceniami przejechałem...
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
A jak go zapalasz - na gazie? Jeżeli tak to mozesz mieć od nieużywania zanieczyszczoną pompę paliwa, wtryski, Możliwe jeszcze że emulator wtrysków i ich odcięcie coś kombinuje.... Pozdr.J.
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
A widzisz jakieś zanieczyszczenie filtra paliwa? Czy tam brud jest jakiś czy coś. Widzę, że pompa paliwa zasysa z powrotem paliwo a tak być nie powinno. Musisz jechać do mechanika z tym. On Ci bardziej pomoże. Najlepiej nie robić tego na własną ręke. Pozdrawiam
Raczej usterka, wcześniej na nic to nie współgrało jak mam go od roku, normalnie mogłem odpali. Kiedy chciałem i bez zamykania To jest wpływ usterki raczej Dodano po 3 Jeden znajomy jeszcze mi podpowiedział że mogą być zanieczyszczone wtryski paliwa, chwilowo nie mogę sprawdzić bo nie mam jak pod blokiem, ale może to cię zainteresuje i sobie zobaczysz.
Może masz czujnik zanieczyszczenia paliwa(jakości)?
Ja osobiście nie patrze na momenty obrotowe podane w książce, bo po ścięciu klina wał i zatoczenie w kole się deformuje, po za piłowaniu pilnikiem są różne nie dociągnięcia i defekty, idealnie tego się nie zrobi, więc staram się dokręcić do lekkiego oporu, tak by miało szanse jeszcze raz ściąć klina. W traktorkach często są kliny stalowe, więc nie powinno...
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Ogólnie to radziłbym sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Często przy zanieczyszczonym paliwie zatyka się sitko przez które pompa zasysa paliwo w baku lub zużywa się sama pompa.
Gaźnik nie musi być wyczyszczony zewnętrznie, ale dysze znajdujące się wewnątrz muszą być drożne. Sprawdź je i usuń ewentualne brudy. Ponadto gaźnik wraz z uszczelką musi być poprawnie dokręcony. Zmień ewentualnie zanieczyszczony filtr paliwa.
Odgrzeję 7 letniego kotleta, mam pytanie skąd sterownik wie że nie było zapłonu w danym cylindrze, tzn dokładnie chodzi mi o to że iskra się pojawia, a zapłonu nie ma np. z powodu braku paliwa, bądź zanieczyszczonego paliwa wodą, wtryskiwacz też poprawnie się otwiera, skąd zapis błędu "przerwa zapłonu"? z czujnika spalania stukowego?. Mam ten sam silnik...
Witam. Ale objaw jest całkowicie odwrotny do zanieczyszczonego filtra paliwa. Filtr zabrudzony ograniczał by dopływ paliwa na wyższych obrotach i mocach. A może wtryskiwacze gazowe puszczają gaz i jest zakłócenie w dawce paliwa? Zakręcić gaz na butli do prób. Pozdrawiam.
Możliwe że jest zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa lub zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Coś nie tak z jakością mocznika w zbiorniku, zanieczyszczony choćby niewielką ilością oleju, paliwa, płynu chłodniczego lub co najgorsze rozrabiany z nawozów azotowych stosowanych w rolnictwie.
Problem paliwowy, zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa do sprawdzenia. W najgorszym przypadku uszczelnienie silnika.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
1.za słabe ciśnienie/za mały wydatek pompy paliwa-wymiana na nową. 2.zanieczyszczona dysza paliwa. 3.źle ustawiona przepustnica 4.zanieczyszczony zbiornik paliwa, paliwo może być zmieszane z chemią(ktoś dolał do zbiornika paliwa zamiast do zbiornika na chemię),z wodą albo z innymi zanieczyszczeniami. Dodano po 14 Mam KARCHERA HDS 1295 od jakiegoś czasu...
Każdy mondeo diesel mk I i II jest na lucasie. Co to są membramy w boosterze? Niestety nie każde Mondeo I i II są na Lucasie. Są też pompy Bosch. A czy nie masz zanieczyszczonego filtra paliwa?
Sprawdź czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa w gaźniku (takie małe siteczko dostępne po odkręceniu tej dyżej śróbki u góry gaźnika) lub czy nie jest zatkane siteczko wewnątrz baku (na czujniku poziomu paliwa ), ja właśnie coś takiego miałem w swoim maluchu .
Może masz zanieczyszczony wtrysk. Bo paliwa na stacjach benzynowych różne i zazwyczaj nie najlepsze.
Czujnik zanieczyszczenia paliwa. Zasady nie znam ale tu przeczytasz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Wg mnie możesz mieć wysoki poziom paliwa w gaźniku i silnik nie jest w stanie spalić dawki paliwa, zanieczyszczone dysze w gaźniku, niewłaściwy skład paliwa tj. za bogate paliwo w olej (uszkodzony tzw. mieszalnik), albo też niewłaściwie ustawiony zapłon.
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Tak może pedał gazu problem polega na tym że nie napisałeś czy zaświeca ci sie EDC jeśli tak to diagnoza bliska prawdy,czesto teą sie tak dzieje z powodu zanieczyszczonych filtrów paliwa i odstojnika!!! sprawdź i zacznij od najtańszych żeczy PZDR
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Zanieczyszczony filtr powietrza lub paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa, gaźnik do czyszczenia ewentualnie membrany do wymiany, nieszczelny wężyk paliwa, za bogata“ regulacja położenia śruby regulacyjnej H. Tyle do sprawdzenia.
Jeżeli jedzie ci tylko do 120,130km/h to zanieczyszczony filtr paliwa i powietrza. Jeżeli mułowato się rozpędza, to przepływomierz powietrza przy filtrze. Rozbierz go i przeczyść. Jak nie pomaga to wymień. Ja zatrzymuje Passata. Pukam jak w ruskiego Rubina. Odpalam i jest ok na jakiś czas.
Znalazłem przyczyne mojego kłopotu i nie była nia wcale uszkodzona przepona. Przyczyna mojego problemu było zanieczyszczone benzyna i brak filtra paliwa. Zanieczyszczona benzyna dotarła do gaźnika i pozatykała wszystkie dysze. Rozwiązaniem problemu jest przeczyszczenie gażnika zamontowanie filtra paliwa, ewntualnie zmiana zródła zaopatrzenia w paliwo(w...
Przyczyną może być także duża lepkość paliwa a co za tym idzie gęstość wynikająca najczęściej z niewłaściwych warunków przechowywania (najczęściej niska temperatura w magazynie paliwa lub w pomieszczeniach, przez które jest poprowadzona ścieżka olejowa, lub najzwyczajniej w świecie zanieczyszczony filtr paliwa. Zdarza się czasami że instalatorzy źle...
Od kiedy, czy można skojarzyć z tankowanie paliwa, może zanieczyszczone filtr, więcej danych potrzeba.
Niski stan paliwa w filtrze wskazuje na duże zanieczyszczenie samego filtru.Załóż nowy filtr paliwa... :idea:
Jesli zostaly uszkodzone 4 wtryskiwacze to musisz znalezc przyczyne uszkodzenia tych wtryskiwaczy. Zanieczyszczony filtr paliwa luz rozsypujaca sie pompa wysokiego cisnienia. Najlepiej podjedz do ASO i tam na pewno zdiagnozuja i naprawia. Musza odczytac kody usterek z ECU. Pozdrawiam.
Temat tylko i wyłącznie do kosza - zanieczyszczonego czymkolwiek paliwa nie powinno się stosować do samochodu - raz ze względu na wymagania norm ochrony środowiska, a dwa ze względu na duże prawdopodobieństwo uszkodzenia systemu zasilania silnika. Co do oczyszczania - poczytaj jak się strąca osady w roztworach, jeśli to tylko zanieczyszczenia stałe....
Myślę że problemem jest układ paliwowy. Pompa paliwa coraz mniejsze ciśnienie nabija i trzeba więcej razy uruchamiać rozrusznikiem.Pisałeś że po uruchomieniu i zgaszeniu odpala normalnie. Więc zasadna moja podpowiedź. Jak również może być zanieczyszczony filtr paliwa. Ale tyczy to się także układu zasilania paliwem.Nie piszesz o kontrolce MIL (check)...
mam powazny problem z samochodem od 2 dni zaczol mibardzo szarpac i gasnac na srodku drogi bardzo przerywa mechanik powiedzial ze to nie pompa paliwa nie zanieczyszczone paliwo cos z czujnikami albo przekaznikami aktulnie nie jedze bo jest bardzo niebezpecznie szczegolnie jak nie ma spomagania na hamulce i kierownice pomocy
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
Proponuję dodać do paliwa środek czyszczący układ paliwowy i pojeżdzić na paliwie.Kolega ma rację-prawdobodobnie zanieczyszczony jest wtryskiwacz.Pozdrawiam rocaria(at)o2.pl
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
Przyczyną przedostawania się paliwa do cylindra podczas postoju może być nieszczelny zawór iglicowy,nieszczelny pływak, zanieczyszczenie ciało obce w gnieździe zaworka iglicowego. Zawór elektromagnes zamyka dopływ paliwa do dyszy głównej paliwa w momencie wyłączenia silnika i zabezpiecza rozgrzany silnik przed samozapłonem mieszanki paliwowo powietrznej,oraz...
Proszę o pomoc w następującej sprawie. Planuję kupić nową kosiarkę spalinową z napędem. Chcę silnik o pojemności 200 cm3. I tutaj zaczyna się mój dylemat. Polskie kosiarki z silnikiem 200 cm3 to koszt około 2300 zł. Kosiarka Hondy HRX 537 C5 VKE to koszt 4200 zł. Briggs and Stratton mają silniki mniejsze, ale podobno wytrzymalsze. Na forach Hondy piszą,...
prawdopodobnie to kontrolka zanieczyszczenia filtra paliwa, rozłącz czujnik w obudowie filtra paliwa, jak zgaśnie to wymień filtr i wyczyść komore filtra.
Jaki to mascott bo glupoty piszecie jak dxi to masz czujnik wody w paliwie i jest w filtrze paliwa po odpieciu kostki zgasnie i rowniez masz czujnik zanieczyszczenia paliwa jest w podstawie filtra i mierzy podcisnienie .
czujnik zanieczyszczenie komputer zanieczyszczenie filtr zanieczyszczenie
ricoh autoryzacja użytkownika tda2030a zasilanie klejenie żywicą metal
rozbiegany silnik rozbiegany silnik
Ilość oleju i filtry w skrzyni CVT Nissan Radio UNITRA Dorota - Odbiór UKF i modyfikacje