A lampka od immo przy zegarku gasnie. Czy miga. Taka czerwona dioda na środkowym panelu?
Kostka. Zawsze kostka.
Wysłałem na PW
Zasilanie przepływomierza??
Może masz przestawiony zapłon albo pasek rozżądu ci ktoś źle założył...
Dziękuję za podpowiedź! Rzeczywiście okazało się, że coś nie łączyło w tym module i immobilizer odciął całkowicie zapłon. Pozdrawiam
Możliwe że przełącznik sie uszkodził, ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody między drzwiami a nadwoziem czy nie popękały.
aku ładowałem ponad 24h i prostownik pokazuje że jest ok To, ze chiński prostownik twierdzi, że jest ok, to niekoniecznie jest prawda, weź miernik i zobacz jakie napięcie ma akumulator po włączeniu zapłonu
Witam, co skutecznie odciac w nowym Focusie 1.8(oczywiscie oprocz pompy paliwa). Odcialem 2 zolto-zielone zasilanie komputera po stacyjce i chodzi dalej. Prosze o sprawdzone przyklady. Wiesiek
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
A mógłbyś napisać proszę dokładniej co i skąd odłączyć? Jak na razie wiem tylko gdzie go znaleźć, ale boję się grzebać, bo nie chciałabym, żeby zablokowało mi zapłon.
Witam. Mam problem z focusem MK1 1.6 1999 benzyna/gaz Jak jest zimno to kluczyk nie zaskakuje słychać tylko takie "cyknięcie" i nic Kontrolki świeca Prąd jest Nw czy stacyjka się kończy czy rozrusznik? Lub coś z zapłonem? Dzisiaj próbowałem odpalić i 5 razy było tylko "cyk" I dopiero za 6 razem zaskoczył zapłon Pozdrawiam
Proponuję sprawdzić czy jest podłączony lub działa prawidłowo czujnik spalania stukowego (fachowo detonacyjnego) jest on bezpośrednio przykręcony do korpusu silnika , i to na jego podstawie (komputer) opóżnia zapłon.
Witaj! Zdejmij kabel z świecy 1 cylindra przybliż do masy,zakręć rozrusznikiem i zobacz czy jest iskra. Następne sprawdzenie czy jest paliwo. Jak to sprawdzisz to opisz co robiłeś. Pozdrawiam Miro.Nasz
Wciśnij przycisk od resetu kilometrów i przekręć stacyjkę na zapłon trzymając ten przycisk. Po chwili będziesz miał różne funkcje. Pierwsza to chyba test kontrolek, a druga test test zegarów. Aby wyjść wystarczy wyłączyć zapłon.
Jak nie masz przeróbki i silnika na dachu ciezarówki jadącej obok. To po prostu odkrecasz, po demontażu cewek, lub fajek bo wszystkie Fordy to miały tylko jeden twój silnik.... Czynność mniej skomplikowana od wymiany koła.
Na początek posprawdzałbym masy tych urządzeń, następnie odszukał te systemy w samochodzie i zwarł na krótko obwody które są rozcięte przez Prestiga i Skorpiona. To "czik czik" syreny zamiast "ćwierk ćwierk" wskazuje ewidentnie na słabą masę syreny. Do przeglądu również wszystkie połączenia lutowane. Jeszcze mam jedno pytanie, czy deska rozdzielcza...
Ok, ale podobno w zapłon powinno się go dać włączyć, a tu jest tak samo jak w moim.
Myślałem o odcięciu pompy Jak najbardziej, ale odcinasz bezpośrednio przed pompą. Musisz pominąć moduł pompy i odciąć na krótkim odcinku pomiędzy modułem pod tylną kanapą a pompą w zbiorniku.
9v to masa z ECU czy drugi styk po zapłonie?
Pewnie poduszki silnika. Zakładając że wiesz co to wypadanie zapłonu.
Oby nie doszło do uszkodzenia Modułu Komfortu. Zacząłeś naprawę od błędu czyli nie odłączyłeś akumulatora na czas naprawy. To już fakt, niestety. Odłącz na jakiś czas klemę minusową akku /ok. 30 minut/ a potem spróbuj od nowa zaprogramować pilota. Kiedyś w pośpiechu nacisnąłem dwa przyciski pilota, ten duży i mniejszy, włączyła się syrena i nie mogłem...
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Jeśli wypada zapłon to stawiałbym na cewkę zapłonową.
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
Jeśli chodzi o zapowietrzanie układu to dobrze jest wstawić zworek zwrotny na przewodzie od filtra do pompy.Co do silnika to masz chyba TDCI a nie TDDI? w TDCI często się zapowietrza poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach.Wymień te gumki koszt niewielki a może będzie poprawa.Co do tarcia to może masz luzy na łożysku piasty.Na luzie...
Na którym cylindrze następuje wypadanie zapłonów??
Witam autko jak w temacie interesuje mnie co najlepiej odciąć i gdzie oraz jak radzicie sobie z przejściem pod maskę do syrenki .
Tylko nic tam nie namieszaj. Naciskasz OK na kierownicy przekręcasz kluczyk w zapłon bez uruchamiania auta i czekasz, po chwili powinno pojawić się ukryte menu zęgarów.
Przy przekręcaniu kluczyka przy programowaniu powinien być słyszalny gong. Może za wolno to robiłeś? Trzeba to szybciutko raz dwa raz dwa raz dwa raz dwa aż usłyszysz gong wyjąć nacisnąć któryś przycisk i przekręcić na zapłon.
Samochód ma instalację LPG?
silnik gasnie momentalnie odcina zapłon i pochwili i miga kontrolka od swiec
Jakie masz auto? Bo już w samochodach pełnoletnich z CANem masz pełno punktów, gdzie napięcie pojawia się dopiero po odpaleniu silnika. I być może potrzebujesz jedynie przekaźnika. Tak ale tutaj chodzi o inne zastosowanie, urządzenie które mam chcę aby było włączone na wyłączonym samochodzie a nie po włączeniu silnika. wyłączony zapłon - Układ włączony...
Problem został rozwiązany, przyczyną była świeca zapłonowa. Zmieniłem na NGK -BPR z rezystorem przeciwzakłóceniowym i wszystko jest w porządku. Zapłon powodował zakłócenia pracy miernika.
jeśli chodzi o cewkę to raczej nie bo jeśli zamieniłem przewód z 3 cylindra na 2 jeśli by była cewka to wypadał by mi wtedy 2 cylinder a wypada zapłon nadal na 3 ale postaram się sprawdzić jeszcze wiązkę i to ciśnienie
to na 100% jest ten dorabiany alarm, pojedź gdzieś, żeby Ci go wywalili i przywrócili instalację do orginału, bo na razie sobie czasem mruga a któregoś razu silnik Ci zgaśnie i odetnie zapłon i już dalej nie pojedziesz
To nie to samo co w focusie? Czarno widzę zamiennik
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
Zasilanie po zapłonie, grzałka ptc.
Sprawź czy do rozrusznika dochodzi napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon.
Ja powiem tak że temat nadaje się do zamknięcia.Dużo info jest w sieci...
jak wam się podoba nowy focus? a przede wszystkim nowinki techniczne jakie do niego zostały wprowadzone: http://www.ford.com/cars/focus/gallery/v... Liczę na ciekawą dyskusję. Mi przypadł do gustu układ Auto-Start-Stop, odcinający zapłon przy zatrzymaniu samochodu.
Zrób to na zewnątrz nie w zbiorniku ustaw połowę i włącz zapłon i czekaj czy spadnie do 0
Witam,mam pytanie:czy mogę dorobić kluczyk do forda Fokusa 1999r 1,8 tddi,bo ten który posiadam nie zawsze odpali zapłon a i z otwarciem bagażnika są poważne problemy,
Zapowietrzył Ci się układ paliwowy (pomiędzy filtrem a pompą) lub padła pompa. A elektrozawór słychać? - charakterystyczne buczenie na załączonym zapłonie
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
a jak to zrobić?Wyczytałem że trzeba włączyć i wyłączyć 4 razy zapłon i wcisnąć przycisk byle jaki na pilocie, ale u mnie coś to nie chce zadziałać...
Wystarczy założyć na przewodzie dostarczającym prąd do zapalniczki przekaźnik sterowany na przykład napięciem na kostce radia pojawiającym się po przekręceniu kluczyka.
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest (at)ElektrodaBot
Witam ,mam taki problem że auto nie odpala ,akumulator został wczoraj wymieniony na nowy wszystko było ok aż do dzisiaj . Odpalił z rana bez problemu ale po paru godzinach nie chce zapalić zapłon działa wszystko chodzi ale nie kręci jakieś podpowiedzi
Witam. Regulację zaworów w tym silniku przeprowadza się prawdopodobnie tak jak w starszej wersji Ti-VCT wymieniając popychacze (lub jak kto woli szklanki) na inne o odpowiedniej grubości by ustalić w ten sposób odpowiednie luzy. Czasochłonna to robota gdyż należy demontować przy tym wałki rozrządu... A jak wyglądają STFT i LTFT dla bank1 i bank2 po...
,,,wyraźne ciśnienie ,,, to może być zbyt małe ,podłącz tester diagnostyczny pewnie coś pokaże .tam się pompy sypią często
Czyli od rozrządu 1,2,3,4 czy 1,3,4,2 według kolejności zapłonu?
Jak rozwiązane jest zasilanie cewek?
Powiem Ci, że z wywalaniem błędu bywa różnie i często zdarza się, że nie pokazuje błędu, lub sygnalizuje co innego. Tak to każdy kupił by sobie interface i w domu robił większość usterek a warsztaty by nie istniały. Tak to trochę z przymrużeniem oka napisałem, ale reasumując komputer nie zawsze pokaże prawdę. W rzeczonym focusie nie było żadnych błędów...
Nie masz drgań w trybie awaryjnym elektryki i obrotami nominalnymi + 100 obr/m. Masz drgania w trybie normalny i z normalnymi obrotami jałowymi. Alternator jeśli jest obciążony ładowaniem to i obciąża mechanicznie silnik. Jak instalacja ok to problem z silnikiem - zapłon się kończy, kompresję traci, dziurawy dolot...
Skrzynka raczej nie... Ale zegary i zapłon? Pompa wtryskiwaczy? Cos kojarze ze immo jest jeszcze w czyms w silniku...
Z reguły jak się odpala to egr jest zamknięty odłącz wtyczkę jakby czasem zwarcie robił a co do pompki to jak nabije ciśnienie to się wyłączy. Zdejmij wężyk z filtra wsadź do butelki i zapłon powinno lać się paliwo i przepustnica zobacz czy otwarta po zapłonie bo jak nie to plak nie pomoże
A przepraszam jaki związek maja zepsute zegary z brakiem możliwości odpalenia silnika i zapalaniem się wszystkich kontrolek łącznie z lampka zapłonu?
można musisz wcisnąć przycisk od kasowania licznika i włączyć zapłon trzymając cały czas przycisk i pokaże się kod błędu.
Obd powinno mieć zasilanie cały czas, bez zapłonu
zamykanie do czarno pomarańczowego pin 16 w zielonej wtyczce Próbnikiem żarówkowym zamyka? Drugim problemem to podłączenie domykania szyb Tu jednym kabelkiem tego nie zrobisz. Co mam odciąć w przypadku silnika diesla? Zapłon,rozrusznik przy stacyjce.
Też obstawiam alternator albo cewkę, Skoro zakłócenia NIE ZALEŻĄ od obrotów, to te dwa elementy możesz wykluczyć. Przecież one pracują wraz z silnikiem. I jeszcze uściślij - zakłócenia pojawiają się po uruchomieniu silnika, czy już po włączeniu zapłonu?
Miałem podobny problem z immobilizerem w ford escort 1.6/16V. Wszystko działało opróć iskry w zapłonie i rozrusznika. Przyczyną był uszkodzony przekażnik sterowany z immobilizera który załącza zapłon do rozrusznika i cewki zapłonowej. Po usunięciu tej usterki immobilizera okazuje się że tylko 2 cylindry chodzą i są problemy ze stabilnością silnika....
Ok. Więc w moim zdaniem, silnik ma wówczas zbyt wczesny zapłon i słyszysz zawory w głowicy. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
To jeszcze zmostkuj kostkę od zbiorniczka, lub zmasuj kabel od łapy ręcznego włącz zapłon i zobacz co się dzieje, tu schematów nie trzeba.
Przyczyna to astronomiczna przerwa na tych świecach. Wiadomo co robić, przy tej usterce, dopóki cewka nie przebiła to można zmnijszyć przerwę. A jak przebiła to też zmniejszamu przerwę i zmieniamy cewkę. Dodano po 46 to paskudna usterka- ujawnia się podczas silnego obciążenia silnika. Dokładnie , nawet przy ostrym dodaniu gazu. Ale generuje błeda wypadania...
Problem rozwiązany, winna była pompa paliwa. Z początku ją wykluczyłem, bo dawałem zapłon i słychać było, ale zacząłem rozbierać. Swoją drogą nie polecam – w ST nie ma pompy pod siedzeniami, trzeba ściągać cały bak. Dziwne było to, że pompa na krótko podpięta na zapłonie pompowała i paliwo leciało, ale gdy kręciłem rozrusznikiem, paliwo już ledwo co...
Brawo TY . jak sobie już naprawisz licznik to go nie składaj do końca załóż delikatnie wskazówki trochę wyżej niż były podłącz kostke i włącz zapłon one trochę się uniosą i wtedy ustaw na 0 powinno być OK
W ostatnim czasie znajomemu w Focusie 1.8 TDDI z końca 1999 roku daje się we znaki zapłon. Problemem są świece żarowe, które nie pracują. Przekaźnik świec jest sprawny, po odpięciu go w jego gnieździe pojawia się napięcie 12V (nie chwilowo, lecz na stałe), lecz minimalne obciążenie powoduje spadek napięcia do zera. Kontrolka świec żarowych działa. Szczerze...
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Oczywiście nie....sorki...Delphi..... Przekaźnik podmieniony, dodatkowe masy i zasilanie...nic nie pomaga może coś dokładnie nie zrobiłem, Ciekawe że żarówka oświetlenia wnętrza albo też ta oświetlająca nogi mruga w czasie kręcenia razem z diodą immo w tym samym rytmie Sprawdzałem po stronie plusa nie miga tylko po minusie....(sprawdzane na żaróweczce)...
Najlepszą funkcjonalność zapewni stałe zasilanie i dodatkowy wyłącznik dodany do wiązki. A czym to się różni od zasilania po zapłonie?
Nie w samochodzie nigdy nie było instalacji LPG Dodano po 2 I odebrałem samochód z warsztatu. Zapala normalnie, troche słabo kręci rozrusznik wiec moze juz akumulator sie konczy. Co do kompresji na rozgrzanym silniki po 14atm. na każdym cylindrze. Powód wypadającego zapłonu to świece. Mimo ze nowe to podobno nie pasujące do tej wersji silnika. Zmienione...
Witam,czy możecie podpowiedzieć mi gdzie i kto profesjonalnie regeneruje sterowniki do pompy VP 44.W moim focusie jest następujące zjawisko ,w okolicach 2300 2400 orotów przy dynamicznym przyspieszaniu ,nagle silnik się wyłącza,co prawda nie zawsze.Należy wyłączyć zapłon i jest ok,czasami też jadę i nagle nie ciągnie turbina ,ponownie wyłączamy zapłon...
Hmm ale druga pozycja to zapłon a nie rozrusznik. Dlaczego wymieniałeś bezpieczniki? Była jakaś usterka w instalacji i się spaliły?
A pompa elektryczna po włączeniu zapłonu działa
Zawsze koduje wtryskiwacze przy zapiętych wtyczkach do cewek wtryskiwacza , nigdy nie mam problemow,nieważne czy to TDCI, HDI czy tez dci. Globalpro, delphi koduje bezproblemowo chyba, ze źle wpisujesz kod. Spróbuj kodować wtryskiwacze pojedynczo :-) Lub podczas procesu zapisywania kodu wyłączyć zapłon, po zapisaniu włączyć, procedura jak przy usuwania...
Normalnie, w szesnastkach świece są w pionie, w głowicy miedzy wałkami, a tam często puszcza uszczelka, dostaje się olej silnikowy i w gniazdach gdzie są świece może być tyle oleju że całe świece będą zalane łącznie z przewodami, i wtedy też będą problemy z zapłonem.
w fordzie focusie filtr przeciwpyłkowy jest umieszczony pod przednim podszybiem po stronie pasażera. Wymiana nastręcza trochę trudności ale mozna zrobić we własnym zakresie. Wycieraczki ustaw na pionowo (wyłacz zapłon jak bedą w pionie) następnie zwolnij zatrzaskipodszybia od strony komory silnika a kolega niech w tym czasie dobrze przytrzyma w miejscu...
Nawalił mi komputer zapłonu w fordzie focusie 1,6 zetec, a ściślej końcówki mocy.Czy ktoś może poradzić jak usunąć tą usterkę?
Podpiełem pod komputer, pokazało dwa błędy: P201 Wtryskiwacz Obwód/ Otwarty- cylinder 1 P489 Układ Recyrkulacji Spalin Obwód Sterujący Niski Tłumaczenie troszkę nie bardzo;) Czy to znaczy, że wtryski zaczynają padać?! Ostatnio doszło: 301 Cylinder 1 wykrycie przerw w zapłonie 422
Dodam tylko że końcówki mocy / tranzystory to : TRANSISTOR 5503DM = 09398588=5401DM=MGB20N4 SMD TO263 / D2PACK I osobiście zamieniałem 5503DM na 5401DM i na odwrót i wszystko działa. Tylko ze stosowałem po dwie sztuki np. w Fordzie Focusie 5503 i 5503 , albo 5401 i 5401 - nie robiłem mixa jedna taka druga taka ( np. 5503 i 5401 - także nie wiem czy...
a ma ktoś zna jakiś układ który jest najbardziej zbliżony do tego oryginalnego układu?aby niepowodowalo odcięcia zapłonu?
Jak tester pokazuje zbyt bogatą mieszankę, to wcale nie oznacza, że sonda jest uszkodzona. Przyczyna może tkwić w przepływomierzu, może przepuszczać regulator ciśnienia paliwa, mogą wypadać zapłony
Jeden mi mówił ze jeżeli masz kompletna pompę czyli ze sterownikiem o tych numerach co ty miales wystarczy minusem po czarować wtedy ona sama się przyucza do auta Zrobił już tak z kilkoma fordami i przy każdym jego metoda się potwierdziła . Nie miałem z nim kontaktu i kiedyś mi tam mówił. I zrobiłem potem 4brazy wl wył stacyjkę i immo pomigalo przekręcam...
Ot ISC se puknął, miał prawo. Co ma rozrząd czy drożność przewodów dolotowych do tego, że coś sobie raz puknie po zapłonie?
Nic się nie świeci i w dodatku brak prądu na rozrusznik. Zapomniałem dodać jeszcze że dzień wcześniej gdy kluczyk był na pozycji zapłonu to zapłon potrafił się włączyć. Lecz po przekręceniu na rozruch wszystko gasło i do tej pory cisza.
Niestety wygląda że bez ids się nie obędzie jeszcze jedno pytanie na liczniku wogóle brak kontrolek po zapłonie
Dwie godziny dłubania i doszedłem. Wystarczy podważyć opaskę plastikową we wtyczce, później włożyć szpilkę, odsunąć skrzydełko na bok i piny wychodzi.
Dzień dobry, Przejechałem około 20 km, zgasiłem silnik i chciałem odpalić zaraz( bardzo szybko). Zapaliły się kontrolki jak przy normalnym teście przed rozruchem i zgasły momentalnie. Już nie powstały, przekręcając kluczyk do pozycji rozruch żadnej reakcji ( zero lampek ). akumulator Ok. radio i lampka w aucie OK. w skrzynce bezpiecznikowej w komorze...
Znalazłem jeszcze taką informację: Świeci się lampka ostrzegawcza silnika; Trzęsienie silnika na biegu jałowym Objaw Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Kod usterki: P1335 Trzęsienie silnika Warunki w chwili pojawia się objaw: Na biegu jałowym Przyczyna Uszkodzony czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin Rozwiązania Włączyć zapłon Zawór recyrkulacji...
Witam Od tygodnia mam problem z Focusem. W piątek jeszcze normalnie jeździł, w poniedziałek już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Początkowo zacząłem od iskry, niby jest ale wydawała mi się trochę słaba. Miałem dwie stare świece (zmienione wcześniej prewencyjne). Po podmianie dwóch świec przez chwilę odpalał ale pracował nierówno. Te dwie...
problem troche dziwny zamki np. z klucza czasem poprawnie zamykaja się i otwierają ,a często odbijaja zamkna i otworzą sie - przy czym nie ma zasady kiedy sa dobre a kiedy złe poza tym że --gdy są dobre a przekrece na chwilę zapłon -usterka sie pojawia, ( a gdy zapłon jest włączony na stałe to usterka znika )dodatkowa inf. jest to że krańcówki działaja...
Witam, mam problem z focusem, ma bardzo nierówne wolne obroty.Po badaniu układu zapłonowego strona pierwotna mam taki wykres http://obrazki.elektroda.pl/6279774900_1... cewka jest zwykła jak w focusie dis a idzie taki sygnał.Wcześniej badałem focusyi zawsze był na każdym z kanałów pojedynczy sygnał.dodam że tak się dzieje tylko na wolnych...
W sumie to kontrolka zachowuje się normalnie. Ale chcąc ponownie zaprogramować kluczyk nie moge tego zrobić, ponieważ po 4 krotnym przekręceniu stacyjką, mam sygnał dźwiękowy do programowania kluczyków ale nie moge nacisnąć żadnego przycisku na kluczyku bo nie działają. Acha i jeszcze jedno, niedawno wymieniłem radio i teraz po wyjęciu kluczyka ze stacyjki...
Mam w Ford Focus C-Max radyjko fabryczne 6000 CD. Pewnego ciepłego dnia (45 stopni w cieniu) radio przestało (częściowo) działać. Piszę "częściowo" bo radio i cd działa bez problemu dopóki nie przekręci się kluczyka w stacyjce. Jak włączę zapłon radio przestaje grać, a wyświetlacz miga. Przeszukałem google i nie trafiłem na podobny przypadek. Radio...
Jaki masz tam silnik? Z kolektorem wydechowym z przodu a ssącym z tyłu (pierwsze wersje - jak stare mondeo) czy odwrotnie? Zetec SE, ssący z przodu, wydech z tyłu? Zgaduje że ta druga wersja. Dodano po 10 Czujnik temperatury można sprawdzić diagnostyką poprzez odczyt wartości rzeczywistych, lub woltomierzem, jak zimny i zapłon włączony to powinieneś...
Jeśli chodzi o te spadki to nie ma reguły, temperatura potrafi nie raz zacząć spadać jak silnik wkręca się na obroty. Czy mógłbym poprosić o podanie mniej więcej miejsc w których mam poruszać wiązkami? Sprawdzać na odpalonym silniku czy stacyjka w pozycji zapłonu wystarczy?
Ford focus 1.8 tddi - po włączeniu zapłonu włącza się podgrzewanie siedzeń i muszę za każdym uruchomieniem je wyłączać .Czy tak ma być ? Proszę o odpowiedz.
focus zapłon focus wypadać zapłon focus schemat zapłon
zasilacz kondensator 10000uf iskrownik ustawić uszczelka podgrzewacza
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Stacyjka nie reaguje, auto zgasło podczas jazdy Dual C 814 - mechanizm kasety nie działa